Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2023

#Νοέμβρης (Απολογισμός ευγνωμοσύνης)

 

Η λέξη που χαρακτήρισε τον Νοέμβρη μου και γιατί:
Βασικά ο Νοέμβρης μου κόπηκε στα δύο!

Οι 15 πρώτες μέρες είχαν στολισμούς και εορτασμούς 
στο πυργόσπιτο 
(είχα και την επέτειο φιλίας, ανάμεσα σε άλλες επετείους, με το Αφρούλι μου,
την 18η παρακαλώ, με το παραδοσιακό τραπέζι μας)
οπότε πιο ταμάμ λέξη από το Επέτειοι δεν έχει,

το δεύτερο μισό όμως είχε την 6η χήμειο, οι πόνοι κυριάρχησαν,
οπότε η λέξη που ταιριάζει είναι ουρλιαχτά,
γιατί θα μείνουν αξέχαστα τα ουρλιαχτά και τα βογκητά μου 
όπως αξέχαστος θα μου μείνει ο ανάστατος Μαξ, 
που δεν έκλεισε κι αυτός μάτι μαζί μου,
σ' ένα από αυτά τα αξέχαστα βράδια της ζωής μου!

Ένιωσα ευγνώμων τον Νοέμβρη:
Για τον Μαξ! Χωρίς πλάκα!
Έχει ζήσει μαζί μου τα πάντα.
Κάθε φορά που έχω ταξίδι στην Αθήνα, ξυπνάει κι αυτός,
θέλει δε θέλει, 
από τα άγρια μεσάνυχτα και μετακομίζει στο παγωμένο χαγιάτι των δικών μου,
μέχρι να ξυπνήσει κάποιος και να τον βάλει μέσα, στα ζεστά,
χωρίς να μπορώ να του εξηγήσω το γιατί,
με ακούει να ουρλιάζω, να βογκάω,
με βλέπει να ζορίζομαι, να ζαλίζομαι (26 αιματοκρίτη έφθασα, βλέπετε!)
να πέφτω κάτω -κάθε 10 βήματα- και ο δόλιος είναι εκεί, 
ζει τα πάντα μαζί μου,
τρίβεται πάνω μου, με κοιτάζει με θλίψη στα ματάκια του,
γυρίζει γύρω μου σαν να θέλει να βοηθήσει
και αχ, που να 'ξερε, βοηθάει και μόνο με όλη του τη στάση!
Τις μέρες τις δύσκολες έχει κατάθλιψη.
Τις μέρες τις καλές χοροπηδάει!
Ο Μαξ, τέλος, έχει ενσυναίσθηση! 🤣

Α, δεν γίνεται, η επόμενη ανάρτηση είναι δική του! 
Ξέρετε, ο Ατρόμητος Μαξ σε νέες περιπέτειες, 
πώς ζει την περιπέτειά μου, ετσετερά!



Το τραγούδι που άκουσα περισσότερο αυτό τον μήνα:

Γιατί; Μα ακούστε το (όσοι δεν το γνωρίζετε)! 
Δεν γίνεται να το ακούσεις και να μην θες να το χορέψεις!
Εντελώς καλοκαιρινό τραγούδι, μα τι κάνω νορμάλ εγώ 
για να πάνε και τα ακούσματά μου το ίδιο; 🤣

(Εννοείται, τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια καλά κρατούν!)




Το quote του μήνα:


Επιβίωση για την ώρα!

Θα έρθει και η ώρα της αναγέννησης και της απόλαυσης!
Αλλά για την ώρα, οικονομία δυνάμεων, αναμονή κι ελπίδα!
Θα επιβιώσω! 



Τελευταίες σκέψεις:

Με είπατε κάποιοι τρελή! 
Δεν έχετε κι άδικο! 
Μέσα σε τόση ταλαιπωρία, πόνους και κατάπτωση 
εγώ κόντρα σε όλα βγάζω Συμπόσιο!
Το 31ο!
Πόσο άρρωστη είμαι τελικά; 🤣

Αλλά, να, είναι που ήθελα λίγη αίσθηση κανονικότητας, 
και τι πιο κανονικό από το Επετειακό, χριστουγεννιάτικο Συμπόσιό μας;
Για τον ίδιο λόγο, στόλισα το μπλογκ, 
στόλισα το πυργόσπιτο
και συνεχίζω τις δημιουργίες μου, με αργούς ρυθμούς κάποιες φορές,
αλλά συνεχίζω,
γιατί τίποτα δεν θέλω να είναι αλλιώς!

Αυτά για αρχή, θα καλύψουν τα δώρα που θέλω να κάνω:



Και φυσικά, όσο μου το επιτρέπει η κατάστασή μου, 
συνεχίζω...

Σας χαιρετώ από το μικρόκοσμό μου και το εργαστήρι μου,
αφού δεν κυκλοφορώ έξω, για ευνόητους λόγους.
 
Καλό Δεκέμβριο να έχουμε!

@ριστέα

ps:Συνεχίζω το περσινό δρώμενο της Μαρίνας
"Απολογισμός ευγνωμοσύνης" 
στο τέλος κάθε μήνα πλέον.

ps2: 07/12 η επόμενη χήμειο. Οπότε, ως τις 12/12 περίπου, 
αν μου στέλνετε συμμετοχές για το Συμπόσιο θα κάνετε υπομονή
για την απάντησή μου ;-) Ενδέχεται να μην μπορώ να απαντήσω εγκαίρως.


18 σχόλια:

  1. Μα ο Μαξ είναι αυτός που σε καταλαβαίνει καλύτερα απ' όλους και συμπάσχει μαζί σου. Όσο για αυτό το ταξίδι κάθε φορά Αθήνα είναι εφιαλτικό να φεύγεις μες την νύχτα με αυτό τον παλιόδρομο.
    Όλα θα περάσουν όμως κάποια στιγμή και θα γίνουν μια κακιά ανάμνηση μόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς, Ελένη μου! Μόνο όποιος έχει ταξιδέψει σε αυτό το δρόμο μας νιώθει.... και μόνο όποιος έχει σκύλο ξέρει τι μας προσφέρουν!
      Αμήν, χαρά μου!
      Το ίδιο εύχομαι και για σας!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Οι προβολείς στον Μαξ λοιπόν. Να τον περιποιηθείς δεόντως, ξέρεις εσύ...
    Άφωνη διαβάζω, όπως και όλοι οι φίλοι φαντάζομαι, γι αυτά τα "αξέχαστα βράδια της ζωής σου". Υποκλίνομαι στη δύναμή σου και στην "τρέλα" που διαθέτεις.
    Ευχές για την επέτειό σας με το Αφρούλι και όλα να πάνε καλά με την επόμενη θεραπεία!
    Και οι προσεχείς απολογισμοί ευγνωμοσύνης, να είναι για τις μάχες που κέρδισες ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Ναι, τρέλα έχω, δύναμη δεν ξέρω. Αναγκαστικά τη βρίσκω, δεν βγαίνει αλλιώς.
      Υπάρχουν δύο δρόμοι για μένα: να σε πάρει από κάτω (και μόνο χειρότερα θα γίνουν όλα) και της αντίστασης (με την έννοια της αποδοχής και στην πορεία της υπομονής!) Διάλεξα το δεύτερο, γιατί διαθέτω υπομονή. Το μόνο σίγουρο...
      Σε ευχαριστώ πολύ, Μαρία μου για τις ευχές σου!
      Μόνο ευγνωμοσύνη έχω μέσα μου πια.. Για όλα και όλους!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Για την ενσυναίσθηση των ζώων, είχα ακούσει. Αλλά την έμαθα από κοντά, έχοντας υιοθετήσει στο σπιτικό μας, το σκύλο μας τον Άρη.
    Είναι μια συγκλονιστική εμπειρία ζωής, η ζωή μαζί τους, Αριστέα και συνυπογράφω κάθε σου λέξη πάνω σ' αυτό.
    Στέκομαι με απόλυτο σεβασμό σε όλες τις άλλες σου στιγμές, κοπέλα μου, χωρίς να θέλω να πω κάτι άλλο.
    Έχουμε να ετοιμάσουμε μια ποιητική αγκαλιά, μην ξεχνιόμαστε για να ντύσουμε όμορφα το Δεκέμβρη μας.
    Μια αγκαλιά, καλή μου φίλη, με την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου, χωρίς τον Μαξ! Είναι κομμάτι της ζωής μου πια... Αλλά τα 9 χρόνια που τον έχω με τρομάζουν... Είναι ήδη ηλικιωμένος...
      Για την ώρα ο νους μου είναι στο Συμπόσιο που έρχεται (γιατί θέλω να ξεχνώ τη χήμειο σε 4 μέρες ☺)
      Φιλάκια πολλά, Γιάννη μου! ♥

      Διαγραφή
  4. Η αγάπη του Μαξ ανεξάντλητη, το πιστεύω απόλυτα. Αν δεν έχεις ζήσει με σκύλο φαίνεται απίστευτο. Αλλά ναι έχουν ενσυναίσθηση απόλυτη.
    Υποκλίνομαι στη δύναμή σου, στην τρέλα σου, στην κανονικότητα που συνεχίζεις. Πιο υγιής αντίληψη δεν υπάρχει. Με το καλό να τελειώσει αυτή η περιπέτεια και όλα καλά να πάνε
    Καλό γλυκό μήνα με μια μεγάλη αγκαλιά
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι, Αννούλα μου! Έχουν απόλυτη ενσυναίσθηση, τα δίνουν όλα και δεν ζητούν πολλά! Ολόψυχα σε ευχαριστώ για τις ευχές σου και το όμορφο σχόλιό σου! Μου δίνεις δύναμη!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  5. Τα ζωάκια, μας δείχνουν πως η ενσυναίσθηση και η συμπαράσταση, δεν χρειάζονται απαραίτητα λέξεις. Έμπρακτα μπορούμε να τα δείξουμε, χωρίς καμιά κουβέντα. Μακάρι να παραδειγματιζόμασταν από τα ζωάκια!
    Θα ευχηθώ από καρδιάς οι μέρες του Δεκέμβρη να 'ναι χωρίς πόνο! Ανήκω σε αυτούς που σε είπαν τρελή (ε δεν με παίρνει να λέω ψέματα, βλέπει ο Santa), αλλά εκτιμώ ότι ήθελες να προσφέρεις και στον εαυτό σου και στον λαό σου, την κανονικότητα του Συμποσίου!
    Τα δωράκια σου, υπέροχα όπως πάντα. Γεια στα χεράκια σου. Να 'σαι πάντα καλά, να μοιράζεις χαρά. Και η ζωή, να στην ανταποδίδει όλη!
    Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί!
    Καλό μήνα Αριστούλι γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, στα λόγια μου έρχεσαι, Μαρινάκι μου: όχι λόγια! Έργα! Πράξεις! Η μεγαλύτερη δε εκδήλωση ενσυναίσθησης, η αγκαλιά! Βαθιά, αληθινή, ζεστή... Λατρεύω τις αγκαλιές, ακόμα κι αυτές που στέλνονται από μακριά!
      Σε ευχαριστώ αγαπάκι μου, για όλα!
      Μάκια!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Αριστέα..
    Η αφήγησή σου καθηλώνει...
    Το παλεύεις δυνατά γιατί έχεις ψυχή μέσα σου. Και είναι σημαντικό...

    Θέλω να σε δω σύντομα όπως σε ξέρω όλα αυτά τα χρόνια..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το παλεύω, Τάσο, γιατί δεν ξέρω να κάνω το αντίθετο: δεν παραιτούμαι εύκολα. Εξ αρχής μου είπαν ότι αυτό γίνεται για το καλό μου κι έχει συγκεκριμένη διάρκεια. Όταν ο άνθρωπος ξέρει ότι υπάρχει ένα τέλος στη δοκιμασία του, νομίζω ότι σφίγγει τα δόντια και κάνει υπομονή!
      Σύντομα δεν θα με δεις όπως με ήξερες! Δεν έχω πια τις μπούκλες μου 🤣🤣🤣 Άσε που η προσπάθεια ανάτασης δεν μπορεί να ξεκινήσει πριν περάσουν 3 βδομάδες από την τελευταία χήμειο τουλάχιστον και δεν ξέρω τι απαγορεύσεις θα μου δοθούν στη διάρκεια των ακτινοβολιών. Γιατί ως τα μέσα Μαρτίου... έχω αρκετό δρόμο ακόμα!
      Καλή σου εβδομάδα και καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  7. Πώς να μην αγαπάς αυτά τα σκυλάκια;;;
    Καταλαβαίνω γιατί και ο δικός μας έτσι πιστός είναι και είναι κανονικά μέλος της οικογένειας.
    Μπράβο για τη δύναμη ψυχής σου που είναι και βασικό γι αυτές τις καταστάσεις !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα οικογένεια είναι ο Μαξ! και το σπίτι μου είναι και δικό του! Νομίζω ότι το γνωρίζει και ο ίδιος ☺!
      Πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Κανονικότατος σύντροφος/συγκάτοικος/συγγενής, ο Μαξ! Μα είναι οικογένεια. Κι ως τέτοια (οικογένεια) είναι φυσικό, να τα βιώνει όλα μαζί σου, πιο πολύ από τον καθένα, ακόμα κι από την υπόλοιπη οικογένεια. Νιώθω πολύ καλά τη "δίψα" για κανονικότητα. Μπαινοβγαίνω στον τρελό κόσμο τών πονοκεφάλων 15 τουλάχιστον ημέρες κάθε μήνα, και "διψώ" κι εγώ για κανονικότητα. Γιατί όπως είχα διαβάσει κάπου "αυτή είναι η ζωή μου, κι ως τέτοια πρέπει να τη ζω", άρα δεν υπάρχουν περιθώρια για να περιμένουμε τις καλύτερες ημέρες. Τις δημιουργούμε εμείς από μόνες μας! Μάκια! 🧡🎁🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, ο Μαξ είναι οικογένεια! Έτσι τον νιώθω, έτσι του φέρομαι! Κι ευτυχώς που υπάρχει στη ζωή μου!
      Φιλάκια πολλά, Πετρούλα μου!

      Διαγραφή
  9. Από την κατάθεση ψυχής του Μαξ που δε φαντάζεσαι πόσο πολύ με συγκλόνισε, ήρθα στη "δική" σου κορίτσι μου... Αμέτρητες ευχές μέσα από την ψυχή μου να τελειώσει όσο πιο σύντομα γίνεται όλο αυτό το μαρτύριο που περνάς. Θα επανέλθεις με τον καιρό καρδούλα μου, υγιής πλέον!
    Σφιχτή ζεστή αγκαλίτσα και φιλάκια αγάπης πολλά σου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, Μαίρη μου!
      Πολύτιμες οι ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή