Κυριακή 12 Νοεμβρίου 2023

31ο Συμπόσιο Ποίησης ~ 10th anniversary! ☃ 🎅 ☃

Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.

"Είμαι εδώ, πάντα στις επάλξεις, παρά τις όποιες δυσκολίες μου,
τέτοια εποχή του χρόνου,
για να γιορτάσουμε και πάλι την Ποίηση."

Έγραφα πέρυσι (1η του Δεκέμβρη) και που να ήξερα η δόλια
για τις δυσκολίες που θα με έβρισκαν τη νέα χρονιά! 😁

Κι όμως!
Είμαι εδώ,
αν και δεν γνωρίζω πώς θα είμαι στην πορεία και αν θα μπορώ
όλες τις μέρες να είμαι καλά και να σας απαντώ,
αποφασισμένη όμως να βγάλω και πάλι το επετειακό μας Συμπόσιο
- ο κόσμος να χαλάσει! 

(Εύχομαι του χρόνου να μην έχει χαλάσει ο κόσμος, 
γιατί έχω αποδειχτεί κι ολίγον γμαντέμω παναθεμά με! 🤣)

Το φετινό μας επετειακό Συμπόσιο θα έχει αλλαγές:
μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να συγκεντρώσω τις συμμετοχές σας,
ένα μικρό διάστημα ενδιάμεσα που σίγουρα θα δυσκολευτώ 
να σας απαντώ εγκαίρως,
ενώ θα είμαστε και προετοιμασμένοι και για μια πιθανή παράταση.
Προσπαθώ να προβλέψω και να προλάβω τις δυσκολίες που έχω 
αλλά κι αυτές που ίσως προκύψουν,
οπότε δώστε βάση στους όρους και στις ημερομηνίες που θα δώσω
και βοηθήστε με όσο μπορείτε, ώστε να μην ταλαιπωρηθώ
κατά τη διοργάνωσή του! 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για όλα,
για την αγάπη σας και την υποστήριξή σας!


Πάμε στο δια ταύτα!
Τη λέξη ή τις λέξεις-κλειδιά, ή το θέμα 
που, όπως πάντα, επιλέγω εγώ,
εντελώς αυταρχικά! 🤣

Δεν ήταν καθόλου δύσκολο για μένα να αποφασίσω 
τι ήθελα για αυτό το 31ο Συμπόσιο Ποίησης.
Ήθελα να έχει να κάνει με την ενσυναίσθηση.
Η ίδια η λέξη δεν μου είναι όμως και πολύ "ποιητική, 
οπότε έστυψα το κεφαλάκι μου και πιο ποιητική 
και εντελώς πιο κοντινή στην ενσυναίσθηση 
από την "αγκαλιά" δεν βρήκα! 


Οπότε η λέξη κλειδί του 31ου Συμποσίου Ποίησης είναι η λέξη

αγκαλιά!

Μήπως σας βγαίνει όμως πιο εύκολα σε ρήμα ή μετοχή; 

Αγκαλιάζω / αγκαλιασμένος 

κι αυτά δεκτά, λοιπόν! 

Μία από τις τρεις, δεν είναι απαραίτητο να υπάρχουν και οι τρεις λέξεις
στη συμμετοχή σας.


Με ή χωρίς χριστουγεννιάτικη χροιά και λάμψη 
αγκαλιαστείτε, δώστε αγκαλιές, 
ή μείνετε αγκαλιασμένοι την πιο όμορφη εποχή του χρόνου,
σε όποια μορφή θέλετε
σε έμμετρο / ελεύθερο στίχο / χαϊκού,
(η επιλογή, όπως πάντα, είναι δική σας).


► Το διάστημα που θα σας δώσω θα είναι μεγαλύτερο.

Από σήμερα λοιπόν 12 Νοεμβρίου δίνω την έναρξη του 31ου Συμποσίου.
Σκεφτείτε, δημιουργήστε, αλλά μην βιαστείτε να μου στείλετε τη συμμετοχή σας.
Έτσι κι αλλιώς γίνεται κλήρωση για τη θέση που θα έχει στο Συμπόσιο.

►Από 16/11 και για 8 περίπου μέρες δεν θα μπορώ, κατά πάσα πιθανότητα 
να απαντήσω στο μέιλ σας. 
Θα περιμένετε.

► Επίσης, από 7/12 και για 8 περίπου μέρες πάλι δεν θα μπορώ να απαντώ
εγκαίρως (αφού θα είμαι μετά την προτελευταία μου χήμειο ☺).

► Όλοι σας θα έχετε το νου σας στο μέιλ σας 
για ειδοποιήσεις μου
για τυχόν λάθη σας, ή παραλείψεις σας
(συνηθέστερα δεν μου στέλνετε τίτλο στη συμμετοχή ή φωτογραφία)
ή για μη τήρηση των όρων.
(Πολλοί μου στέλνετε τη συμμετοχή σας με όποιο διάστιχο, χρώμα, επισήμανση
ή και bold γραμματοσειρά σας βολεύει!
Σε αυτή την περίπτωση θα σας ζητήσω να διορθώσετε τη συμμετοχή σας
και να μου τη στείλετε σύμφωνα με τις οδηγίες!)

🎅

Θα μπορείτε να στέλνετε τις συμμετοχές σας έως 
και την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου  τα μεσάνυχτα.

Θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο μέιλ μου

tea_airis@yahoo.gr


με τις γνωστές οδηγίες - που λίγοι μάλλον προσέχετε 😂-
μέσα στο mail κι όχι με επισύναψη,
χωρίς διαστήματα, διάστιχα ή άλλες μορφοποιήσεις.
Δυσκολεύομαι πολύ μετά στις τροποποιήσεις. λόγω μπλόγκερ και αυτή τη φορά 
πραγματικά δεν θα έχω την πολυτέλεια, να τις κάνω.

Μην ξεχάσετε να έχετε τίτλο 
και φυσικά μια εικόνα δικής σας επιλογής.

👇
Έως και δύο συμμετοχές ο καθένας.

👆

Την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου εγώ θα βάλω όλους τους τίτλους
σε Random list και έτσι θα βγει η λίστα ανάρτησης των συμμετοχών
σε τυχαία σειρά.
Την ημέρα αυτή θα φτιάξω τις αναρτήσεις μου 
και Παρασκευή πουρνό θα βγάλω το Συμπόσιο στον αέρα.

Από Παρασκευή 23/12 έως και Πέμπτη 28/12
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως πάντα
και τα σχόλια με βαθμολογίες κλειστά ☺.

Παρασκευή 29/12 
θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.
Ο νικητής παίρνει, όπως πάντα, ένα δωράκι από τα χεράκια μου.

🎅

►Όλα αυτά όμως,
αν η τελευταία μου θεραπεία γίνει τις πρώτες μέρες 
της νέας χρονιάς.

Αν η τελευταία μου χήμειο γίνει
την τελευταία εργάσιμη μέρα του χρόνου, 
τότε θα δοθεί παράταση της ψηφοφορίας
και νέες ημερομηνίες.
Όταν θα γνωρίζω σίγουρα, θα σας ενημερώσω με σχετική ανάρτηση,

Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs με τα οποία 
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους 
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνον φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.


Εύχομαι ολόψυχα 
να έχετε ΥΓΕΙΑ 
και να περάσετε ζεστά κι όμορφα κι αυτές τις γιορτές.
Δίπλα σε πολλές αγαπησιάρικες αγκαλιές! 😉

🎄🎅🎄

Σας φιλώ
@ριστέα



 

36 σχόλια:

  1. Πριγκιπεσσα μου! Είσαι καταπληκτική! Ξέρω ότι αγχώνεσαι να είναι όλα τέλεια, εμείς θα βοηθήσουμε όσο γίνεται κι εσυ κοίτα να μη σκας για ημερομηνίες και προθεσμιες, το Συμπόσιο είναι μια γιορτή χαράς και κοιτάσματος που με αγαπη μας χαρίζεις κάθε χρόνο! Ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σκάω, Χριστινάκι μου ( όχι πολύ, τέλος πάντων!) Δεν προλαβαίνω να σκάσω με αυτά. Βιώνοντας τις "δύσκολες" μέρες το μόνο που θέλω είναι να περάσουν να πάρω ανάσα!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  2. Τι κοιτάσματος, το οτοκορεκτ μου μέσα! Μοιρασματος! ΜΟΙΡΑΣΜΑΤΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αριστέα μου θα γίνουν όπως λες εσύ σε σχέση με μένα και μην αγχώνεσαι. Ευχαριστούμε που είσαι εδώ. Θα περιμένουμε νέα σου. Καλές εμπνεύσεις
    Φιλακια πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου, Αννούλα μου!
      Πολλά φιλιά !♥

      Διαγραφή
  4. Καλώς το κορίτσι μας! Καλώς την αεικίνητη και μάχιμη πυργοδέσποινα του "Συμποσίου".
    Μήνυμα νίκης η αναγγελία του και η συνέχισή του για όλους μας. Και είναι σημαντικό, από κάθε άποψη, με όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας.
    Κρατήσαμε σημειώσεις, Αριστέα μου, κρατήσαμε ημερομηνίες και οδηγίες. Είμαστε σε σύνδεση, σε κάθε περίπτωση και όλα θα πάνε κατ' ευχήν.
    Να σού ευχηθούμε το καλύτερο, με δύναμη με μια ΑΓΚΑΛΙΑ με την καρδιά μας.
    Υ.Γ. Έξοχη έμπνευση η λέξη "αγκαλιά"
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολόψυχα σε ευχαριστώ για τις ζεστές σου ευχές, Γιάννη μου!
      Χαίρομαι που αρέσει η "αγκαλιά" μου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Αγκαλιά θα πάμε σ' αυτόν τον κύκλο της θεραπείας και η λέξη που διάλεξες είναι απ' τις πιο θεραπευτικές που υπάρχουν. Αριστέα μου, καλή επιτυχία σε όλα όσα περιμένουν, συμπόσιο, συμμετοχές και κυρίως σ' αυτή την τελευταία θεραπεία της χρονιάς που εύχομαι να είναι αποτελεσματική και ελπιδοφόρα! Κι όσα "ενημερωτικά σημειώματα" μας επιφυλάσσεις, να φέρνουν μόνο χαρμόσυνα νέα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω, τι όμορφο σχόλιο!
      Σας νιώθω μαζί μου, Μαρία μου σε αυτό το ταξίδι. Σας κουβαλάω μέσα μου!
      Φθάνει η αγάπη σας και με ηρεμεί!
      Βέβαια, έκανα λάθος ξεχνώντας μια χήμειο στην αρχική ανάρτηση (το διόρθωσα στην πορεία) λες και θέλω να τις τελειώσω το γρηγορότερο. (Να πάνε και να μην ξανάρθουν!)
      Πολλές αγκαλιές!

      Διαγραφή
  6. Αριστούλι μου! Γιου αρ δε μπεστ!
    Είμαι παρούσα, να αγκαλιάσω τις συμμετοχές των φίλων, να συμποσιαστούμε παρέα και να τιμήσω το δρώμενο που αποτελεί πια μέρος της χριστουγεννιάτικης κανονικότητας μας. Πώς είναι παράδοση του Χριστού τα πάθη το Πάσχα, ε είναι και το xmas το συμπόσιο το επετειακό! (Το παλιό, το καλό, το ορθόδοξο χαχαχα)
    Σε ευχαριστούμε που είσαι υπέροχο, καλόκαρδο, μοναδικό (και ολίγον τρελό, ) πλάσμα και μέσα σε όλα μας χαρίζεις το συμποσιάκι μας.
    Εύχομαι όλοι να τηρήσουμε τους κανόνες και να μην σε βασανίσουμε.
    Καλή δύναμη με όλα! Φιλί γλυκό και αγκαλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι παραδοσιακή κοπελίτσα, γινόταν να σπάσω την παράδοση του επετειακού μας Συμποσίου;
      Δεν ξέρω, αλλά έχω την εντύπωση πως θα βγει κι αυτό πέρα παλικαρίσια! Το πολύ πολύ να παίξει καμιά καθυστέρηση! 😁
      Πολλά φιλιά, αγαπάκι μου!

      Διαγραφή
  7. Προσοχή: πρόσθεσα κι άλλο ένα διάστημα, μετά την προτελευταία μου χήμειο που επίσης θα είμαι ολίγον κοτόπουλο για να απαντώ αμέσως στα μέιλ σας!
    Μα δεν γινόταν να μην μου ξεφύγει κάτι! Παράδοση το έχω εξάλλου 🤣🤣🤣
    Ευχαριστώ πολύ για την κατανόησή σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι προτέρημα και δύναμη ψυχής να μπορείς, παρά τις αγχωτικές μέρες, να ανταποκρίνεσαι σε προκλήσεις, κι εγώ σου εύχομαι ΟΛΑ να πάνε καλά.
    Καλή επιτυχία απ' την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα, επιζητούσα λίγη κανονικότητα στη ζωή μου (που έχει έρθει τα πάνω κάτω...)! Οπότε Συμπόσιο σαν να μην συμβαίνει ...πράμα!
      Πάμε δυνατά, Άννα μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Σε αγαπώ, Κυρά μου όμορφη.
    Αγκαλιά ❤️

    Σταυρούλα εδώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δηλώνω συμμετοχή και με τα δυο μου χέρια. Όλα θα πάνε όμορφα. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σχόλιο από την μαγισσούλα μας, μέσω μέιλ :


    Μια τεράστια αγκαλίτσα από μένα μέχρι να εμπνευστώ!
    Γράφω ανώνυμα για λόγους πλατφόρμας που δεν συνεργάζεται τελευταία με το google!
    ΑΦιλάκια θεραπευτικά και δυναμικά γιατί είναι αγάπης!
    Στεφανία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έστω κι έτσι, σε έχουμε μαζί μας, μαγισσούλα μου!
      Ελπίζω και στο Συμπόσιο!
      Φιλάκια κι αγκαλιές ζεστές! ♥

      Διαγραφή
  12. Εμείς οι ψαγμένοι λέμε ναι στην αγκαλίτσα..!!
    Καλές εμπνεύσεις να έχουμε..!

    Δηλώνω συμμετοχή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι να κάνω η έρμη; δεν με αφήνουν οι βόλτες...πέρα δώθε.. 🤣κάπου πήρε το μάτι μου την λέξη συμπόσιο Αριστάκι μου και έτρεξα μην χάσω...😊αφού δεν λείπει ο Μάρτης απ την Σαρακοστή θα λείψω εγώ απ το συμπόσιο; Ζαμαί!
    Και μόνο που έκανες την έναρξη φτάνει...Όσο για τις λέξεις, πιο ταιριαστές δεν έχει!!!!
    Όσες καθυστερήσεις θέλεις κάνε κούκλα μου. Εμείς θα περιμένουμε! Τι πυργοδέσποινα είσαι αν δεν κάνεις μια εντυπωσιακή εμφάνιση! ε; 😉
    Μέχρι να τα ξαναπούμε αγκαλιά και φιλί! 🤗😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην έλειπες, Ρουλίτσα μου! Νομίζω ότι απ' όλους τους συμμετέχοντες είσαι η μόνη που δεν έχει χάσει κανένα Συμπόσιο! Οπότε, αναμένω τι θα γράψεις πάλι για να μας εκπλήξεις!
      Φιλάκια πολλά, ομορφιά! ♥

      Διαγραφή
  14. Χαιρετώ κι εγώ με τη σειρά μου την πιο υπέροχη οικοδέσποινα του Συμποσίου μας και όλη την παρέα!
    Αποτελείς πηγή έμπνευσης και σ' ευχαριστούμε που κρατάς αυτό το δρώμενο ενεργό! Είσαι πραγματικά άπαιχτη, το δίχως άλλο!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, Κων/να μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Μα υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από την αγκαλιά; Και ειδικά με τον κορονοϊό που ήρθε να ανακόψει αυτή την τρυφερή μορφή αγάπης, και που ακόμα δεν έχει αποκατασταθεί.. Πάμε αγκαλιασμένοι, όποτε το θελήσεις! Μεγάλη αγκαλιά!🧡💙🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία..."Όποτε το θελήσω!"
      Με συγκίνησες!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Με ενθουσίασε η λέξη που διάλεξες Αριστέα μου!
    Φάρμακο η αγκαλιά!
    Σου στέλνω μία.
    Δεν ξέρω αν καταφέρω να γράψω, με υα ποιήματα δεν τοχω εγώ, αλλά παρακολουθώ οπωσδήποτε τους φίλους μας.
    Μην αγχώνεσαι, είμαστε εδώ μια παρέα, αγκαλιασμένοι και περιμένουμε τα παραγγελματα σου.
    Εσύ να είσαι καλά.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω παράπονο, Ρένα μου! Είσαι πολλές φορές μαζί μας στο Συμπόσιο, με όποιο τρόπο μπορείς και πολύ σε ευχαριστώ!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  17. Αχχχχ! Η αγκαλιά είναι η παρηγοριά μου κι αυτή ψάχνω να καταφύγω στα δύσκολα και όχι μόνο βέβαια...
    Θα ευχηθώ έμπνευση κι επιτυχία σε όλους και θα σου στείλω τη μεγαλύτερη και πιο ζεστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τις ευχές και την παρουσία σου, Μαίρη!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  18. Αριστέα μου σε ευχαριστούμε που ειδικά φέτος βγάζεις το γιορτινό μας Συμπόσιο!
    Συνεχίζουμε κανονικά το πρόγραμμα μας δηλαδή και τα καλύτερα έρχονται!

    ΥΓ. Αηδιούλες του τύπου "θα σαρώσω αυτή την φορά, πάμε για πρωτιά", δεν τις λέω, γιατί οκ αυτό είναι... δεδομένο 😆😆😆😆😆 Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και συνέχισε γερά 💚

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό το "κανονικά" γίνονται όλα, Μάκη μου!
      Έχω ανάγκη από λίγη κανονικότητα στη ζωή μου, που κατά τ' άλλα έχει έρθει τούμπα!
      Οπότε, πάμε δυναμικά στην πεπατημένη μας!
      Πάμε να σαρώσουμε ...ο καθένας με τον τρόπο του!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή