Παρασκευή 1 Αυγούστου 2014

Ιστορίες του καφενέ... Γύρος δεύτερος;


Όλα ξεκίνησαν πριν μερικούς μήνες,
από μια ιδέα δανεική (της Μαρίας Κανελλάκη)
έναν τίτλο επίσης δανεικό (πρόταση της ίδιας)
και με μουσική υπόκρουση επιλογή  
της Γλαύκης (άστεγη καταληψίας)

Κι έτσι γράφτηκαν και εμείς όλοι διαβάσαμε
στον πρώτο γύρο των ιστοριών , εκπληκτικές ιστορίες,
μία εκ των οποίων αποτέλεσε και την αρχή 
στην σκυταλοδρομία των ενωμένων μπλόγκερς 
(που τελείωσε μόλις πριν λίγες μέρες στο μπλογκ της Μαρίας Νι).

Επέστρεψα σήμερα εδώ ξανά, 
ανοίγοντας τα σχόλια, πρώτη του μήνα,
για να ζήσουμε  έναν γύρο ακόμα, με ελληνικό μυρωδάτο καφέ!


Σας δίνω λοιπόν όλον τον Αύγουστο.
Χαλλλαρά!
Ένα καφενέ... στην πόλη ή στο νησί!
Μερικά τραπεζάκια, καλό καφέ,
ένα πάτωμα σκακιέρα,
κι εξαιρετικά γλυκίσματα -σιροπιαστά!

Γράφει ο καθένας μας στο μπλογκ του 
(κι αν δεν έχετε .... τρέξτε βρείτε φιλόξενο οικοδεσπότη) 
μια ιστορία.
Χωρίς πίεση.
Έτσι κι αλλιώς ο Αύγουστος είναι μήνας διακοπών!
Ξεδιπλώνουμε μικρές ιστορίες θαμώνων 
(ερωτικό καβγαδάκι, πρώτο ραντεβού, 
συνάντηση παρέας παλιών συμμαθητών; 
ό,τι σκεφτεί ο καθένας μας).


Γενικός τίτλος 
"Ιστορίες του Καφενέ"
μα κάθε ιστορία θα έχει τον υπότιτλο της.
Δηλώνουμε συμμετοχή σήμερα κι αύριο εδώ,
για να μπορώ να κάνω το συντονισμό και την ενημέρωση.
Μια από τις ιστορίες αυτές εύχομαι να γίνει η επόμενη 
ιστορία συγγραφικής σκυταλοδρομίας... 


Καλή σας μέρα!
Καλό μήνα!
Καλώς σας βρίσκω και με βρίσκετε ξανά,
με τα σχόλια ανοιχτά!
@ριστέα


ΥΓ: Σας ευχαριστώ από καρδιάς για όλα τα μηνύματα αγάπης 
που έλαβα στο μέιλ μου και στο φέις 
καθ'όλη τη διάρκεια της αυτοαπομόνωσης μου,
τον προηγούμενο μήνα.
Είστε υπέροχοι!

68 σχόλια:

  1. θα σου κανω σεφτε και θα σου πω οτι θα βαλω τα δυνατα μου να συμμετασχω.φιλια καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα χαρώ πολύ να δω την ιστορία σου πεταλούδα μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  2. τοχασε το ατιμο το ιντερνετ , καλο μηνα αυγουστιατικο αστέρι μου μεσα και εγω , με συροπιαστα , γλυκα του κουταλιου και υποβρυχιο ...... διαλεγεις και παιρνεις χιλια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κάτια μου! Είμαι σίγουρη ότι θα μας ταξιδέψεις!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  3. καλημερα κοριτσαρα μου!
    καλο μηνα να εχουμε!
    υπεροχη η ιδεα σου!
    κι εγω μεσα! αλλα τελη αυγουστου μαλλον!

    φιλακια πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Κική μου, καλά να περάσεις!
      Όποτε μπορέσεις αγαπάκι μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. μου το εφαγε το 1ο σχόλιο και από πάνω έκανα δοκιμή.....

    έλεγα ,λοιπόν ,πως δε θα λάβω μέρος ,γιατί με έχει βάλει η Αγγελική να προσέχω την ξαπλώστρα της και κάνω ηλιοθεραπεία να με δει να σκάσειιιιιιιιι όταν έρθει!!!

    καλό μήνα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Μας πουλάς για ένα μαύρισμα ε;
      Δεν πειράζει χαρά μου! Θα έχεις να διαβάζεις τότενες πολλές άλλες ιστορίες στην ξαπλώστρα!
      Άντε με το καλό η συνάντηση των τριών ( που εύχομαι να γίνει των τεσσάρων αν τα καταφέρει και η μεμαρία !)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα πριγκιπέσα μου
    Ήρθες με τον Αύγουστο
    τον πιο ποιητικό μήνα κατ' εμέ!!
    Δεν θα πω πόσο μας έλειψες
    το έχεις ήδη καταλάβει...
    Καλή αρχή στον κύκλο του καφενέ!!
    Να περνάς όμορφα μαζί
    με τα Αυγουστιάτικα φεγγάρια...
    Καλό μήνα με εμπνεύσεις πολλές

    Φιλάκια σταυρωτά ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένη μου Ελένη αν το ξέρω λέει.... Και σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Ήσουν εδώ σε όλες τις βουβές αναρτήσεις μου! ;-)
      Καλό μήνα καρδιά μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Αριστέα μου !!! Τις αγάπηξα τις ιστορίες του καφενέ και σίγουρα θα σκαρώσω και μία Αυγουστιάτικη παρά τη ζέστη που με καταπονεί.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε ...είμαι σίγουρη ότι θα διαβάσουμε κάτι εκπληκτικό από τα χεράκια σου Κλαυδία μου!!! Ανυπομονώ!!!
      Καλό μήνα και καλά να περνάς χαρά μου! ♥

      Διαγραφή
  8. Ελπίζω να τα καταφέρω... μέσα και γω...
    Φιλάκια φιλενάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το εύχομαι και ανυπομονώ Μαρία μου! Μας καλόμαθες βλέπεις!
      Φιλιά!!!♥

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Αριστέα μου! μπήκες δυναμικά και μ'αρέσει! Καλή αρχή, θα προσπαθήσω και γω να κάνω το παρθενικό μου ταξίδι στις ιστορίες του καφενέ, ελπίζω μόνο να με βοηθήσει η μούσα μου που έχει κρυφτεί εδώ και πολυυυ καιρό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Νίκη μου! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Ναι να το προσπαθήσεις χαρά μου! Θα περιμένω με χαρά!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  10. Καλό Μήνα Αριστέα μου! Θέλω πολύ να συμμετέχω, αλλά δε δίνω και υπόσχεση γιατί έχω δώσει πολλές τελευταία που δεν έχω τηρήσει λόγω ενός προβλήματος υγείας... Παρόλα αυτά θα βάλω τα δυνατά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης κοριτσάκι μου, να'σαι καλά!
      Έχεις ένα μήνα στη διάθεση σου...μη μου αγχώνεσαι! Στο μεταξύ διαβάζοντας άλλες ιστορίες μπορεί να σου έρθει η έμπνευση!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  11. Εξαιρετική ιδέα !!!!! Θα διαβάσουμε και πάλι ωραίες ιστορίες !!!!
    Καλό μήνα , Αριστούλα μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νίκη μου!
      Καλό μήνα και καλά να περνάς!
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  12. Καλώς το, το κορίτσι!!! Περιμένω να σας διαβάσω και πάλι :)) Καλό μήνα!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Ειρήνη μου!
      Να'σαι καλά ! Ελπίζω να αφήσουμε δυνατές ιστορίες!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Καλό μήνα Αριστέα!!! Φαίνεται πως θα είναι και δημιουργικός, αν και οι περισσότεροι τον θεωρούν νωχελικό μήνα. Με το καλό να διαβάσουμε τις ιστορίες του Καφενέ... Πάντως κάποιες από τις παλιές, μου άρεσαν και με συγκίνησαν πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα είναι πάντα δημιουργικός ο Αύγουστος! Έτσι κι αλλιώς ποτέ δεν κάνω διακοπές, οπότε... Καταλαβαίνεις!
      Τι λες; Θα δοκιμαστείς κι εσύ;
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  14. Αριστέα μου ποσο χαίρομαι που τα ξαναλέμε! Θα ήθελα πολύ να ξαναγράψω στις ιστορίες του καφενέ, με μια μικρή επιφύλαξη μόνο, γιατί έχω μπλέξει με κάτι... γερμανικά μαθήματα!
    Καλως να αρχισουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα και πάλι ...στην επικοινωνία! :)))
      Ελπίζω να τα καταφέρεις...λατρεύω τη γραφή σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Καλώς την κοπελιά από τα ξένα...
    Πάλι σε δουλειές βάζεις τον κόσμο;;;
    Μια ανησυχία την έχεις όμως!

    Αυτή την φορά δεν έχει καφενέ για μένα. Μια φορά ήταν εκείνος ο καφές και μάς ετελείωσε! Τώρα, επειδή είχε λήξει άδοξα εκείνη η ιστορία που είχα γράψει και αρκετοί θέλανε μια άλλη συνέχεια, μπορεί όποιος ενδιαφέρεται να την συνεχίσει με έναν δικό του τρόπο.
    Όχι, τίποτε άλλο, να δω κι εγώ τι θα γίνει...

    Φιλιά πολλά πριγκηπέσα και καλή επιτυχία στην νέα προσπάθεια!

    υ.γ.
    Ευχαριστώ και πάλι για την αναφορά σου σ' εμένα, αν και δεν έκανα τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα μάτια μου!
      Κάθομαι ποτέ ωρέ εγώ στα αυγά μου; Ακόμα και τον Ιούλιο που έκλεισα τα σχόλια, στιγμή δεν αναπαύτηκα...Όχι ότι γκρινιάζω! Τα ήθελα! ;-)
      Θα ξαναθυμηθώ την ιστορία σου και θα δω αν μου έρθει κάτι να τη συνεχίσω ;-) Μου αρέσει η πρόκληση πολύ!
      Φιλάκια πολλά και καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  16. Μετά από αυτό που βίωσα με τον προηγούμενο γύρο ιστοριών εννοείται θα πάρω μέρος, ήδη κάνω κάποιες σκέψεις του τι θα γράψω, είπαμε όμως χαλλαρά!

    Επίσης, αν κάποιος ψάχνει φιλοξενία για κείμενό του, το μπλογκ μου είναι ευχαρίστως διαθέσιμο.

    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ κι εγώ να προκύψει μια ιστορία δυνατή για να κάνουμε και πάλι τη σκυταλοδρομία μας!
      Πάντως αρχικός στόχος είναι να διαβάσουμε όλο τον Αύγουστο ωραία διηγήματα και φυσικά ευκαιρία για τον καθένα να να το απολαύσει δημιουργώντας παράλληλα! :))
      Να'σαι καλά Γιώργο και καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  17. Αριστέα μου καλό μήνα!!!
    Την προηγούμενη φορά σας παρακολούθησα σαν αναγνώστρια, τώρα λέω να μπω και εγώ μέσα(κατά τα τέλη του μήνα...).
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πολύ χαίρομαι Ελένη μου! Ανυπομονώ!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχεις! :))

      Διαγραφή
  18. Καλό μήνα! Καλώς επέστρεψες και πάλι κοντά μας....!
    Νόμιζα πως την προηγούμενη φορά το κάθε κείμενο ήταν συνέχεια του προηγούμενου...κάπως μπερδεύτηκα με το καινούριο...ωστόσο περιμένω να δω τις καινούριες ιστορίες με ανυπομονησία....!
    Δυστυχώς δεν το χω καθόλου με το γράψιμο.....αλλά στην τελική κάποιος πρέπει να κάνει και το κοινό...χαχαχαχα
    Φιλιά πολλά....καληνύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ωραιοζήλη μου!
      Καλό μήνα να έχεις κι εσύ χαρά μου!
      Σε πρώτη φάση, ο καθένας γράφει μια δική του αυτοτελή ιστορία...
      Πιθανόν κάποια να μπορεί να συνεχιστεί... Το βλέπουμε κι αποφασίζουμε.. Αν γίνει νέα σκυταλοδρομία θα είναι από Σεπτέμβρη φαντάζομαι, να έχουν επιστρέψει και όσοι έκαναν διακοπές!
      Φυσικά και όσοι διαβάζουν κερδίζουν :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Καλό μήνα Πριγκιπέσσα μου! Μπαίνω κι εγώ στο καφενείο σου. Ανυπομονώ να ξαναβρεθούμε με την παρέα, να μοιραστούμε τις ιστορίες μας και να ενώσουμε πάλι τραπεζάκια και καρέκλες για κουβέντα. Έστω και νοερές...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιραζόμαστε την ίδια ανυπομονησία Μαρία μου! Θυμάμαι στον πρώτο γύρο τι ομορφιές διαβάσαμε...ούτε κι εμείς το περιμέναμε ότι θα έχει τέτοια επιτυχία η ιδέα σου!!!
      Ανυπομονώ και για τη δική σου....
      Φιλάκια πολλά πολλά ! :))

      Διαγραφή
  20. Λες πως θα τα κατάφερνα? :(
    Θέλω πολύ, αλλά δεν ξέρω! :D
    Και η αλήθεια είναι ότι είχα χάσει λίγο την μπάλα τόσο καιρό που απείχα και δεν πολυκατάλαβα τι γινόταν...
    Πρέπει να μπω στο νόημα!!!!!!!!! αχαχαχαχα!!!
    Καλό μήνα!!! Φιλάκια πολλάάάααααα!!! Καλό σαββατοκύριακο!!!! :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι κουκλί ; Μια χαρά πένα έχεις! :)))
      Θα μπεις στο νόημα τρώγοντας! ;-) Ήδη έχω την ιστορία μου στο νου και μέσα στη βδομάδα θα αναρτήσω !
      Καλό μήνα αγαπούλα μου!

      Διαγραφή
  21. Καλη εμπνευση ευχομαι σε οσους θα το τολμησουν...
    Εγω..απλα θα ειμαι θεατης
    Καλο μηνα σε ολους
    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα καρδούλα μου!
      Φιλάκια πολλά και καλή δύναμη ( που τη χρειάζεσαι αυτόν τον καιρό!)

      Διαγραφή
  22. Καλό μήνα Αριστέα μου!!! <3
    Επιτέλους μπορώ να σου σχολιασω και να δηλώσω εντυπωσιασμένη από κάποιες προηγούμενες αναρτήσεις σου!
    Για να πω την αλήθεια το είχα σαν απωθημένο τόσο καιρό να συμμετέχω σε κάτι τέτοιο που δεν το κατάφερνα λόγω Πανελληνίων.. τώρα που είμαι ελεύθερη, λέω να το τολμήσω.. δεν ξέρω αν το εγχείρημα μου θα είναι καλό, μα από κάπου δεν πρέπει να ξεκινήσω;
    Αν και φοβάμαι λίγο, θα το προσπαθήσω, οπότε είμαι μέσα! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Γιωτάκι μου γλυκό, να'σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Χαίρομαι που θα το τολμήσεις!
      Ανυπομονώ!
      Τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  23. Ούτε εγώ υπόσχομαι τίποτα γιατί αν μου πάει ο Αύγουστος όπως πήγε ο Ιούλιος, ούτε ανάσα δεν θα πάρω πάλι...αλλά δεν το αποκλείω φυσικά...τώρα δε σε βοηθάω κιόλας με τέτοια απάντηση, αλλά τέλος πάντων....ξέρω ξέρω σε υποχρέωσα...χαχα!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δε σε φοβάμαι καθόλου εσένα! Θα τη βρεις την τρύπα, όλα τα προλαβαίνεις!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλό μήνα να έχεις Μαρία μου!
      Να ξεκουραστείς ναι;

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα Αριστέα! Καλό μήνα! Θα περιοριστώ στην ανάγνωση και αυτή τη φορά κι ο Αύγουστος είναι ιδανικός μήνας για κάτι τέτοιο. Περιμένω λοιπόν τις ιστορίες σας.
    Πολλά φιλιά κι ελπίζω να κρατήσεις τα σχόλια ανοιχτά από δω και πέρα, γιατί ξεσυνήθισα να γράφω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Πέταξε τούτο το πουλάκι!!!
      Πάντως αν σου έρθει η όρεξη να το κάνεις...Πού ξέρεις; Εξάλλου τρώγοντας έρχεται!
      Φιλιά και ναι, ανοιχτά θα τα έχω εκτός απροόπτου!

      Διαγραφή
  25. Καλημέρα και Καλό μήνα κοριτσάκι μου γλυκό!
    Θα σπεύσω να δηλώσω συμμετοχή μη και χάσω την ευκαιρία και πολύ χαλλλλλαρά μέσα στον Αύγουστο νομίζω πως θα έχω και εγώ μια ιστορία να διηγηθώ :-)
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    υ.γ. Μου λείψατε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τ ο νιόπαντρο! :)))
      Χαλαρά θα είναι....ένας μήνας όλο και κάτι θα σκεφτούμε ε;
      Καλό μήνα να έχεις Κατερινάκι μου και καλά να περνάς! ♥

      Διαγραφή
    2. Καλώς σας ξαναβρήκα!
      Ξεκινήστε και ακολουθώ :-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. χεχε! Έτσι σε θέλω ;-)
      Φιλιάαα!

      Διαγραφή
  26. Το σκέφτηκα, το σκέφτηκα. Το ζύμωσα, το ζύμωσα. Και ήρθα να σου πω πως λέω να το τολμήσω. Ε, δεν μπορεί... κάτι θα μου έρθει, τόσες μέρες αφού!

    Τα είπαμε εμείς. Οπότενες σ' αφήνω τα φιλιά και την αγάπη μου (σλ σλ σλ σλ σλ σλ - όχι καλέ, δεν κόλλησε η βελόνα... σου δείχνω την αγάπη μου!! :D).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε καλά, εσένα σε είχα σιγουράκι καλό μου!
      Και περιμένω εκπλήξεις αγαπάκι μου! Τ'ακούς;
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  27. Καλό μήνα Αριστέα.
    Όμορφη ιδέα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ξέρεις πως οτιδήποτε έχει να κάνει με συγγραφή, με εξιτάρει.
    Αλλά, παρόλο που είχα διαβα΄σει 2-3 απ' αυτέ ιστορίες και στον προηγούμενο γύρο, δεν έχω καταλάβει όμως το κόνσεπτ, που λένε καισ το χωριό μου!
    Αν δώσεις καμιά πληροφορία παραπάνω... θα ήταν χρησιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρχηγέ μου θα χαρώ πολύ να γράψεις μια ιστορία κι εσύ!
      Πιθανόν μπερδεύεσαι με τις σκυταλοδρομίες.

      Αρχικά γράφουμε μια ιστορία ο καθένας στο μπλογκ του. Θέμα ελεύθερο. Αρκεί να εξελίσσεται σε ένα καφεναδάκι. Ο μόνος όρος.

      Αν κρίνουμε ότι κάποια ιστορία έχει ζουμί μαζευόμαστε και με τη σειρά που δηλώνουμε συμμετοχή συνεχίζουμε την ιστορία, όπως θέλει ο καθένας πιάνοντας το κουβάρι εκεί που το αφήνει ο προηγούμενος! Συνήθως, για να έχει σασπένς το κόβουμε σε δυνατό σημείο! Κι ως τώρα όλα έχουν πάει τόσο καλά!

      Ξεκίνα μια ιστορία κι αν έχεις την έμπνευση και την ικανότητα δως μας κάτι που θα μπορεί να γίνει σούπερ σκυταλοδρομία λοιπόν!

      Καλό μήνα και καλή έμπνευση να έχεις! :)))

      Υγ: Θα σου γράψω μέιλ για πιο αναλυτικές οδηγίες!

      Διαγραφή
  29. Καλώς την οικειοθελώς απομονωμένη!!!!!!!!!!!!! Καλό μας μήνα όλο το μήνα...Διακοπές δεν πας;;;;;;;;;;; Καλά να περνάς και καλή συνέχεια με τις ιστορίες του Καφενέ............Θα σας διαβάζω οπωσδήποτε
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρίσκω ξανά Άννα μου!
      Καλό μήνα και σε σένα εύχομαι!
      Διακοπές δεν έχει ..ποτέ! Αλλά συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια! ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Καλό μην μικρή μου.. έστω και στις τρείς του μηνα.. δεν πειραζει... είμαι αργο καραβι το έχουμε πει χι.χι.καλως ώρισες Αυγουστιατικα... είδες οτι εχουμε χαλαρώσει και είπες .. κατσε να τους βάλω πάλι σε εργρήγορση..χι.χι. Αριστακι μου..να είσαι κλα ματια μου και να έχεις ένα ομορφο μήνα γεματο μικρούς παραδείσους.. φιλακιαααααα..!!
    υ.γ. δεν σου ταζω αλλα θα προσπαθήσω.. στην πορεία....θα τα πούμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ρουλίτσα μου! Ξεκούραστος να είναι!
      Ε φυσικά ...κάποιος πρέπει να δίνει κίνητρα να μην ξελασκάρουμε τελείως! Αμ πώς! χεχε!!!
      Θα χαρώ πολύ να δω και μια δική σου ιστορία....Έχεις πολλά να δώσεις και γιατί όχι; Να βάλεις και το χιούμορ σου!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  31. Καλώς την (επανήλθες δυναμικά και με ωραία ιδέα)!! Καλό μήνα, χαρά μου!
    Κι εγώ δεν σου υπόσχομαι τίποτε σίγουρα, αλλά ούτε και το αποκλείω. Όπως και να έχει, θα σου πω στην πορεία!
    Φιλιά πολλά, καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Έλλη μου!
      Καλό μήνα! Να'σαι καλά!
      Έχεις όλο το χρόνο και όποτε σου έρθει η έμπνευση!
      Έτσι κι αλλιώς θα έχω τα μάτια μου ανοιχτά και θα το δω εγκαίρως ακόμα κι αν δεν ειδοποιήσεις! ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  32. Αριστέα μου, το αποφάσισα!!!
    Θέλω να προσφέρω κι εγώ τον δικό μου καφέ στον Καφενέ σου!
    Τι λες; Θα τα καταφέρω;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες μάτια μου! Σε ευχαριστώ πολύ και εννοείται θα σε φιλοξενήσω :))
      Και να δεις που είμαι σίγουρη για σένα! ;-)
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  33. Αν είναι δυνατόν να παίζει καφές και να λείπω! Δηλώνω συμμετοχή, βάλε με στη λίστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αν και άργησα πολύ, θα κάνεις δεκτή και τη δική μου συμμετοχή? Πολλά φιλιά και καλά ταξίδια στους καφενέδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή