Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018

Λήξη 20ου Συμποσίου Ποίησης - Η γιορτή μας


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Το 20ο Συμπόσιο Ποίησης,
φθάνει σήμερα στο τέλος του προορισμού του.
Σ'αυτό το συμπόσιο ξεπεράσαμε κάθε προηγούμενο σε συμμετοχές, 
σε ποικιλία, σε πρωτοεμφανιζόμενους, είτε παλιούς φίλους, είτε νέους. 

Προτού προβώ στις αποκαλύψεις θα ήθελα
ολόθερμα να ευχαριστήσω
όσους στηρίξατε κι αυτό το Συμπόσιο με τις ποιητικές σας δημιουργίες,
αλλά και όσους ξεκλέψατε χρόνο για να μελετήσετε 
και να αξιολογήσετε τις τόσες πολλές συμμετοχές μας
Χωρίς εσάς δεν θα υπήρχε Συμπόσιο!
Πραγματικά το λέω και το εννοώ!

Νικητές όπως πάντα και πάνω απ' όλα η Ποίηση 
κι όλοι εμείς που διαβάσαμε!


Η υποχρεωτική λέξη 

Ψυχή
έδωσε 38 συμμετοχές, από 30 φίλους
της ποίησης και του μπλογκ,
ενώ 35 φίλοι του Συμποσίου περάσατε και βαθμολογήσατε
και με τις ψήφους σας, αναδείξατε μεγάλη νικήτρια, 
την αγαπημένη μας Μαίρη 

(Mary Pertax)

με το ποίημα της, στη θέση 24,
"Γεννήθηκα για αετός…" με 23 βαθμούς.

Μαίρη μου, θερμά συγχαρητήρια!
Πάμε να το θυμηθούμε...



24. Γεννήθηκα για αετός…

Σε ένιωσα που δίψασες κι ήρθα να απιθώσω
σταγόνα μύρου που κυλά στην άκρια του ονείρου
να ξεγελάσω τόλμησα της λάβας σου τα βάθη
μπας κι ηρεμήσει προς στιγμήν
λίγο να ξαποστάσω.
Σε ένιωσα που πείνασες κι ήρθα για να σου δώσω
της αμβροσίας των Θεών ένα μικρούλη κόκκο
που ξώμεινε στα χέρια μου πριν μου γυρίσουν πλάτη
και με αφήσουν μοναχή να γλύφω τις πληγές μου.
Μα ανέφελη δεν έμεινες.
Δεν ξεγελιόσουν πλέον.
Ωρίμασες και θέριεψαν και όλα σου τα θέλω!
Και τότε ήρθε η στιγμή που πάσχισες να φύγεις,
για να πετάξεις μακριά. Κι ανοίγεις τα φτερά σου...
Στο πέταγμα σου κιότεψα!
Ύψωσα τη φωνή μου, και με όση είχα δύναμη
ούρλιαξα να μ’ ακούσεις.
Ψυχή μη φεύγεις, πώς μπορείς και με εγκαταλείπεις;’’
Με άκουσες και γύρισες, με πόνεσε η ματιά σου!
Τα λόγια με μαστίγωσαν με την ορμή που πέσαν!
“Θέλω τον χώρο άπλετο, θέλω να βρω συντρόφους.
Θέλω σκοπούς να αγωνιστώ, και δρόμους να χαράξω.
Να κλάψω, να νανουριστώ με τον αχό του γέλιου.
Κι έπειτα να ονειρευτώ ανατολές και ήλιους.
Λιβάδια καταπράσινα και ευωδιαστά λουλούδια.
Να ντύσω φως τη λησμονιά, για να χαθεί να σβήσει
και όπου βρω το άδικο θέλω να το εντύσω
με καταπόρφυρη στολή, που είναι κεντημένη
από του δίκαιου την κλωστή, για να το εξαγνίσει.
Στον κόσμο κούνια να γενεί, του σπόρου της ελπίδας.
Δεν μου ταιριάζει να χωθώ στη τρύπα που με βάζεις.
Γεννήθηκα για αετός, μ΄έκανες χαμοπούλι!
Γεννήθηκα για άνεμος και μ’έκανες δροσούλα!
Αν θες να λες.. Έχω ψυχή… πρέπει και να το δείχνεις!’’ 


Για την ιστορία, 
στη δεύτερη θέση φέρατε με τις ψήφους σας, το ποίημα στη θέση 37,
"Πετάς ψηλά" 
με μόλις έναν βαθμό διαφορά από το πρώτο, 
από την πρωτοεμφανιζόμενη φίλη Αννέτα
η οποία μας έρχεται με συστατική επιστολή, από το Λυσιππάκι μας!

ενώ τρίτο, με 20 βαθμούς, αγαπήσατε και ξεχωρίσατε
τις "Ψυχές", της Πεταλούδας μας.

Ας γίνουν λοιπόν όλες οι συστάσεις 

Μαζί με τις συστάσεις
και οι στίχοι που αγάπησα εγώ από κάθε συμμετοχή.

Συμμετοχές από 1-8 τις βρίσκουμε ► εδώ

1. Έρωτας, Μαρίνα-to e periodiko mas (4 β)
Στη ζεστασιά της αγκαλιάς σου βρήκα λιμάνι
στο βλέμμα σου βρήκα ζωή
και στης ψυχής σου το ακρογιάλι
ζωγράφισα μια χαραυγή

2.Σ' αγαπώ, 
Mia 
Ψυχή μου
έλα μια νύχτα ξανά,
ψυχή μου
να ανεβούμε ψηλά.

3.Το γεννηταρούδι, Lysippe (10 β)
Το ονόμασαν Φιλία·
έμελλε να είναι το μελιχρό φιλί στους ανθρώπους

4.Πού είσαι μαμά; Makis Del (18 β)
Η ψυχή μου πεταρίζει μαμά
Τι έκανα, μου λες, για να το αξίζω αυτο;
Μόλις τώρα ήρθα στην ζωή
Δεν θα ξανακλάψω μαμά, αλήθεια
Και πες στην γιαγιά και στον παππού
ότι θα είμαι καλό παιδί

5.Βασίλισσα, 
Γιούλη (11 β)
Ένα βήμα μπρος, ένα πίσω
ένα αριστερά, ένα δεξιά
κλειστός η ζωή σου χορός.
Τετράγωνο στις γωνίες
το κεφάλι χτυπάς.
Βαλς
Χορεύεις μόνη
Στον Έρωτα έχεις ταχθεί Πιόνι. 

6.Ζωή μισή, Νικολέτα, mind's lab (9 β)
Ψυχή μου.
Μικρό μου.
Παιδί.

Έφυγες.
Πριν σε γνωρίσω.
Πριν σε αγγίξω.
Και η ψυχή μου, δεν έχει τώρα πια ψυχή. 

7.Το άγγιγμά σου, Giannis Pit (11 β) 
Αισθήσεις πρόσχαρες πολλές στα χρόνια πιεσμένες
αντάρα κάνουν βουερή διέξοδο γυρεύουν.
Κοιτάζουν πίσω, ξανά μπροστά
αναμετρούν τα πρέπει
στα “θέλω” μένουν δεκτικά
η ελπίδα να τα τρέφει.

8.Τα χαϊκού της ψυχής, Μαρία Νικολάου (3 β)
Η ψυχή της ζωής μας,
ξαπλώνει μέσα,
σε δυο χέρια παιδικά.


Συμμετοχές από 9-23 τις βρίσκουμε ► εδώ

9.Θέλει ψυχή Katerina Verigka (8 β)
Θέλει ψυχή να αντέξεις
την δειλία της αγένειας.

Θέλει ψυχή να αντιμετωπίσεις
την απουσία ευθυνών.

Θέλει ψυχή να αποκρούσεις
τον ρατσισμό.

10.Ένας άμαθος ξωτικός, Ελένη Β(3 β)
Μα εσύ με κοίταξες παράξενα… ξωτικά.
Και μου την έδωσες πίσω.
Ξέρω. Είσαι άμαθος ακόμα.
Ένας αρχάριος που ήρθε από μακριά.

11.Στους ξεχασμένους δρόμους,  Μαρίνα-to e periodiko mas (8 β)
Κι αν ένα ρόδο βρεθεί στο διάβα σου
αντί τ’ αγκάθια του να φοβηθείς
σκύψε και νιώσε την ευωδιά του
είναι το χέρι, για να πιαστείς…

12 .Πριν τη συνάντηση, ποιώ - ελένη (16 β)
Σε περίμενα μ' ένα διπλό φιόγκο στα μαλλιά, 
με μια λέξη ειπωμένη απ' τα παλιά.
Αγαπημένη λέξη: θυσία.

13.Μαγεία, Άννα, Πάρος (9 β)
Γιατί είναι ανίκητη κείνη η μαγεία 
Που τιτιβίσματα εκπέμπουν γλυκά 
Σαν στην ψυχή των γονιών η λατρεία 
Δύναμη γίνεται κι όλα νικά..

14.Με τα δικά σου τα φτερά, Σμαραγδένια Ρούλα (4 β)
Με τα δικά σου τα φτερά
τ ανέμου να συγκρίνεις
να βρεις απάγκιο να σταθείς
ψυχή μου να μην φοβηθείς
κι όπου αγαπάς να μείνεις.

15.Άβυσσος,  Σμαραγδένια Ρούλα (6 β)
Όλα μέσα από σένα περνάνε.
Αγάπη, μίσος, καλοσύνη,κακία.
Άβυσσος η ψυχή σου άνθρωπε!

16. Γυναίκα  Εσύ! ANNA Flo (9 β)
Η Αγάπη Γυναίκα είναι!
Γυναίκα κι η Ζωή!
Η Ψυχή Γυναίκα είναι!
Γυναίκα κι η Προσφορά!

17.Υλιστική διαλεκτική σε τόνους λεοπάρ, Maria Kanellaki (12 β)
«Μια σταλιά ψυχή δεν έχεις;
δίπλα ρίχνουνε ναπάλμ
σφάζουνε μικρά παιδιά»
Εγώ είμαι μια μαντάμ!
Μπυθουλαίοι και μπας-κλας
κι όλη αυτή η ντεκαντάνς
μου ταράζουνε το ζεν
κι είμαι ευαίσθητη ναι-μεν
αλλά ο μόνος μου χαβάς
να περνάω ΕΓΩ τρε-μπιέν!  

18.Ύστερα σε διάβασα, Woman in Blogs (5 β)
Ένιωσα πως...
Στην αλμύρα των ματιών σου
παρηγορήθηκαν
του κόσμου τα ναυάγια
Και...
Στη ζέστα των χεριών σου
βαπτίστηκαν
τα ορφανά μου χάδια.

19.Απουσίες, Δημήτρης Ασλάνογλου (6 β)
Σαν λείψουν τα περίσσια απ΄τη ζωή μου
Βλέπω καθάρια, τι λείπει απ΄τη ψυχή μου. 

20. Ηaikou ψυχής,  Άιναφετς (2 β)
Χαμογέλασε!
Η Ψυχή του καθενός
είναι Αγάπη 

21.Το κόκκινο λουλούδι, Τάσος Γ. Κάβουρας (7 β)
Και το λουλούδι το κόκκινο συγκατοίκησε με τα αγριόχορτα
Και βάλθηκε να τα εξοντώσει με τεράστιο αριθμό σπόρων
Και φώναξε να αλλάξουμε δρόμο
πριν προλάβει η αφήγηση και γίνει ασύνδετα κομμάτια

22.Η Θυσία,  Κική Κωνσταντίνου (1 β)
Η ψυχή μου κλαίει.
Την ακούω στο ύστατε χαίρε, να ανασαίνει βαριά και προσπαθώ να θυμηθώ αν την άφησα κάποτε να ζήσει - μέσα από τον άνθρωπο εκείνο - στον οποίο με ευλάβεια την είχα προσφέρει.

23.Αντίδωρο, Ελευθερία-Έρη(5 β)
Αρνούμαι να παραδοθώ
αμαχητί
στα φοβερά πλοκάμια 
της θλίψης!
Σβησμένες ανάσες
στο ημίφως..
Αντίδωρo
στη μάχη της ψυχής μου
η ελπίδα!   


Συμμετοχές από 24-38 τις βρίσκουμε ► εδώ

24.Γεννήθηκα για αετός…, Mary Pertax (23 β)
Στον κόσμο κούνια να γενεί, του σπόρου της ελπίδας.
Δεν μου ταιριάζει να χωθώ στη τρύπα που με βάζεις.
Γεννήθηκα για αετός, μ΄έκανες χαμοπούλι!
Γεννήθηκα για άνεμος και μ’έκανες δροσούλα!
Αν θες να λες.. Έχω ψυχή… πρέπει και να το δείχνεις!’’ 

25. Έρως και Ψυχή, Memaria (15 β)
Ο Έρωτας δε σε ξεχνά, σε ψάχνει και σε βρίσκει
έχει στ' αλήθεια γιατρευτεί, η αγάπη έχει νικήσει.
Αυτός ο μύθος ο παλιός μίλησε στην ψυχή μου
και με έβαλε να καρτερώ ανέμους στη ζωή μου.

26. Αδικοχαμένο..., ANNA Flo (4 β)
Μ'άσχημο τρόπο έμαθες
πως στη ζωή χιλιάδες οι υπάνθρωποι,
ντροπή της ανθρωπότητας,
κηλίδα μελανή  στη φορεσιά του κόσμου,
που την ψυχή σ'ανήλιαγο κελί έχουν κλεισμένη.
Να 'σουν ο μόνος μάρτυρας
μοναδική ντροπή μας !

27. Άρνηση, Katia Markouizou
Η Ψυχή ανθεί και αφήνεται στα κύματα,
δεν θα γυρίσει ακόμη !!!! 

28. Παίδες εν καμίνω, Άννα, Πάρος (8 β)
Το καμίνι του βίου
(Άμα δεν σε τελειώσει) 
Στη φωτιά θα σε λιώσει
Και ατσάλι θα βγεις.

29.Ψυχές, BUTTERFLY (20 β)
Όμως γεύσου!
Απ'το στήθος της μάνας
το αίμα γάλα χύνεται.
Ψυχές θάματα. 

30. Αναπόφευκτο, Memaria (1 β)
Για χαρά, για λύπη, γιατί τάχα παλεύω;
Μην είναι η Άτροπος που κρύβεται από πίσω.
κι έγινε η νύχτα συνεργός, να μην  αναγνωρίσω;

31. Πνιγμένες θύμησες, Ανέσπερη
Εντός κι εκτός μου πράσινη θάλασσα, κύματα ανάκατα.
Μέσα τους πνίγονται οι θύμησες και, κάθε ψυχή που φιλοξένησα

32. Οδομαχίες, ποιώ - ελένη (6 β)
Ξεχνάω πως κλείνονται τα παθητικά ρήματα.
Πως να μιλήσω;
Τα πάθη πως να στεριώσω στη σημαία μου;

33. Δύσκολο πράγμα η ψυχή, Marina Tsardakli  (5 β)
Ψάξε στη καρδιά σου
Υπάρχει αγάπη
Χάρισε τη όπου μπορείς
Η τύχη του κόσμου είναι στα χέρια σου!  

34. Δύναμη Ψυχής, paloma (1 β)
Ψυχραιμία
Ύστατη
Χωρίς
Ήττα

35. Γεγονός ή Ελπίδα, Woman in Blogs
Είμαστε δυο, είμαστε τρεις
κι ίσως μείνει ο ένας μας μονάχος.
Μα θα 'χει ψυχή για δεκατρείς,
θα ' ναι η καρδιά του βράχος!


36. Έλα να πάμε στο pc, Marina Tsardakli (2 β)
Η επικοινωνία τώρα πια, γίνεται δωρεάν μέσα απ’ την οθόνη
μα πες μου, αν ξέρεις εσύ
με τόσους φίλους, πως γίνεται οι άνθρωποι να νιώθουνε μόνοι;

37. Πετάς ψηλά, αννετά...κι (22 β)
Οι διαδρομές σου γραμμές ευθείες
και πάντα κατεβαίνεις εκεί που θες
μοναχικός, μα όχι μόνος
κι εμείς συντροφικοί, μα μόνοι.
Πώς το κάνεις;
Μάθε με να χαράσσω ευθείες διαδρομές.


38. Ψυχή λησμονημένη, Γλαύκη (6 β)
Κοίτα στα μάτια με ειλικρίνεια
έναν ταλαιπωρημένο κι απελπισμένο έφηβο.
Θα συναντήσεις έναν ολόκληρο κόσμο, έναν χείμαρρο συναισθημάτων.
Ηχηρός πόνος, θλίψη, αγωνία, αμφισβήτηση, οργή, ερημιά, απόγνωση
του ’χουν στήσει παγίδα.



Όπως θα είδατε στις αποκαλύψεις μας
Γιάννης και Νικολέτα (mind's lab) κάνουν την παρθενική τους εμφάνιση 
στο Συμπόσιο, ενώ, εκτός από την Αννέτα, μαζί μας και η Ελευθερία-Έρη, 
που μετείχε και στις πρόσφατες 25 λέξεις της Μαρία Νικολάου.
Τους καλωσορίζω όλους στο Συμπόσιό μας 
και τους ευχαριστώ θερμά για τη στήριξη και την αγάπη τους
στην ποίηση!



Όλοι είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους σας!
Κάθε ένας από εσάς έδωσε κάτι διαφορετικό,
κάτι όμορφο, κάποιους στίχους διαμάντια!
Και τα 38 ποιήματα ήταν υπέροχα!


Η καταμέτρηση έγινε και πάλι σε excel.
Ακολουθεί η σύμπτυξη που κατάφερα να κάνω για όσους 
δεν έχουν παρακολουθήσει τη βαθμολογία.
Με την αρίθμηση όσων ψήφισαν -βλέπε παρακάτω-
μπορείτε να δείτε ποιοι σας προτίμησαν.

πατάμε στις εικόνες να μεγαλώσουν, ναι;

1.Μαρία Νικολάου
2.Lysippe
3.Woman in Blogs
4.mind's lab
5.georgia vasiliou
6.Katerina Verigka
7.Ελένη B
8.Σμαραγδάκι- Ρούλα
9.marypertax
10.Mia
11.αννετά...κι
12.ANNA FLO
13.Giannis Pit
14.ποιώ - ελένη
15.Ελευθερία-Έρη
16.Memaria
17.Γλαύκη
18.Τάσος Γ. Κάβουρας
19.Marina Tsardakli
20.Σοφία ΜΒ
21.Makis Del
22.Κική Κωνσταντίνου
23.BUTTERFLY
24.DIMITRIOS ASLANOGLOU
25.Maria Kanellaki
26.Άννα Πάρος
27.Ανέσπερη
28.ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
29.Maria Elena
30.Άιναφετς
31.Ελένη Φλογερά
32.paloma
33.Katia Markouizou
34.to e - periodiko mas official
35.Κλαυδία



Θέλω να κλείσω αυτή τη φορά λίγο διαφορετικά.
Να ανοίξω τη ψυχή μου!
Αν και πιέστηκα πολύ σε αυτό το 20ο Συμπόσιο,
λόγω έλλειψης χρόνου, και με το ρεκόρ συμμετοχών που είχαμε,
θέλω να ξέρετε ότι στιγμή δεν μετάνιωσα.

Με ρωτούν πολλές φορές, “γιατί το κάνεις;“
“Τι κερδίζεις εσύ; ”
Νομίζω ότι η χαρούμενη ψυχή μου δεν μπορεί 
να αποτυπωθεί με λόγια, ούτε να σας τη ζωγραφίσω.
Η ικανοποίηση ότι πολλοί άνθρωποι δημιούργησαν 
από το κίνητρο που τους έδωσε ένα ακόμα Συμπόσιο,
ότι πολλοί φίλοι, όπως γνωρίζω, το περιμένουν με ανυπομονησία 
και πραγματικά το διασκεδάζουν, όλα αυτά κι άλλα πολλά
(θα μπορούσα να πολυλογώ για ώρες...)
μου δίνουν δύναμη να συνεχίζω.
Χτες, μέσα στο άγχος να προλάβω να ολοκληρώσω την ανάρτηση λήξης,
ήμουν βέβαιη ότι το επόμενο θα βγει ...Χριστούγεννα.

Σήμερα, χαρούμενη σας λέω, ότι ξέχασα κάθε κούραση 
και αμέσως σκέφτομαι το επόμενο!

Σας φιλώ!
Αριστέα




64 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλό μήνα!
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και στους νικητές μας!
    Μπράβο σε εσένα που συνεχίζεις τον αγαπημένο, θεσμό μας!
    Καλό καλοκαίρι με ψυχή!

    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κική μου!
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  2. "Ξορκίζεις το κακό με ένα χαμόγελο και προχωράς... Γιατί δεν γίνεται να κάνεις πίσω, ούτε να μείνεις στο ίδιο σημείο για πάντα. Υπογράφεις airis αλλά σε λένε Αριστέα".
    Μας αρκεί αυτό για να πούμε ευχαριστώ, που μας συντροφεύεις και αγκαλιάζεις τις "Ψυχές" μας με τη φιλοξενία σου.
    Οι ψυχές μίλησαν και πολλές φωνές ακούστηκαν μέσα από τις λέξεις τους.
    Δεν αρκούν λόγια για να ευχαριστήσω γιά αυτό που έζησα, όμως λόγια διάβασα και λόγια έγραψα. Αυτός είναι και η δύναμη,της αέναης ροής του λόγου, που είναι η αρχή των πάντων. "Εν αρχή ην ο λόγος" και τέλος δεν έχει.
    Κλείστε το φως να κοιμηθούμε κι όταν ξυπνήσουμε να βρούμε λόγια για να πούμε ότι υπάρχουμε. Περιμένουμε Αριστέα να ανάψεις το φως και να μας ξαναξυπνήσεις. Θα δεις ότι στο ξύμνημα θάμαστε περισσότεροι και πιο ώριμοι από την προηγούμενη φορά. Μοιραία η ωρίμανση σε ότι χαίρεται το σήμερα και το θυμάται σαν γίνει χτες.
    Μπράβο σε όλους, Μπράβο στην Πυργοδέσποινα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @Δημήτρη μου!
      Τι συγκινητικό σχόλιο!
      Ολόψυχα σε ευχαριστώ!

      @Αννέτα μου, συμφωνώ μαζί σου! ☺

      Διαγραφή
  3. Μαίρη μου συγχαρητήρια πολλά πολλά για την υπέροχη συμμετοχή σου!!! Να είσαι γερή και να δημιουργείς!!!
    Αριστέα μου, δεν θα σταματήσω να σου λέω ευχαριστώ για τα ερεθίσματα. Απ' ότι βλέπω το κάνουν συνέχεια όλοι όσοι συμμετέχουμε στο καθιερωμένο πλέον δρώμενό σου!!!
    Για την πρωτιά τη δική μου [0 βαθμούς :) ], θα ήθελα κάτι να σχολιάσω δεδομένου ότι έκλεισα το blog μου και δεν μπορώ να κάνω σχετική ανάρτηση, μα δεν θα το κάνω γιατί είναι ένας σχολιασμός "σεντόνι". Θα πω μονάχα πως θέλησα να γράψω κάτι για ένα σπίτι που καθημερινά περνώ από μπροστά του και καθημερινά σκέφτομαι τους στίχους :
    "Μου χρειάζεται πριν απ' το θάνατό μου μια ύστατη γνώση,
    η γνώση τού θανάτου μου, για να μπορέσω να πεθάνω."
    Γιάννης Ρίτσος / Αποχαιρετισμός

    Η αλήθεια είναι πως πολλές φορές η σκέψη μου κολλάει στα όσα έζησαν όσα εγκαταλελειμμένα κι ερειπωμένα σπίτια βλέπω.Θα ΄θελα να μπορούσα να γυρίσω το χρόνο και να τρυπώσω μέσα τους να ζήσω τις χαρές τους και τις λύπες, να γνωρίσω τις ψυχές που φιλοξενήθηκαν εκεί, να γίνω κομμάτι από το σύνολο και να γράψω κάτι τις για τις ιστορίες τους...
    Συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου σου Αριστέα μου!!!
    Θα σας παρακολουθώ πάντοτε, και αν μπορώ και "δικαιούμαι", θα συμμετέχω.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑ!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζωή ου, εγώ σε ευχαριστώ!
      Καμία κατάχρηση! Απολαμβάνω τα μεγάλα σας σχόλια, όταν γίνονται με τόση τρυφερότητα κι αγάπη!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Σε φιλώ!

      υγ: Νομίζω πως τώρα που πέρασε η καταιγίδα με τον νέο κανονισμό και το απόρρητο, δεν είναι καιρός να ανοίξεις πάλι το μπλογκ σου! ☺

      Διαγραφή
  4. Πρώτα, το μεγάλο μπράβο στην Μαίρη που ως "γεννημένη αετός" πήρε δίκαια την πρωτιά!
    Το δεύτερο μπράβο στην Αριστέα (που λογικά δικαιούται το πρώτο εύγε!)για τον κόπο της και για την ευκαιρία που έδωσε σε τόσους πολλούς να γράψουν ποιήματα και μερικοί μάλιστα και δυο!
    Και ένα μπράβο σε όσους τα διάβασαν και ψήφισαν!
    ΑΦιλάκια πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαγισσούλα μου , σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο στη Μαίρη για την πρωτιά της Άξιζε το ποίημά της και την υποψιάστηκα ως δημιουργό. Υπέροχο
    Και συγχαρητήρια σε όλους τους ταξιδευτές του ονείρου σ'αυτό το Συμπόσιο. Είναι ένα Συμπόσιο ανεπανάληπτο πιστεύω. (κάθε φορά το ίδιο λέω!!)
    Σ'ευχαριστούμε Αριστέα μου για τη ζεστή σου φιλοξενία και την άριστη διοργάνωση μα πάνω από όλα γιατί μας ταρακουνάς να καταθέτουμε την ψυχή μας.
    Είσαι μοναδική
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα
    Καλό μήνα σε όλους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Αννούλα μου!
      Σε ευχαριστώ θερμά που είσαι πάντα εδώ για μένα!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Ένα ακόμα όμορφο συμπόσιο έφτασε στο τέλος του. Μια υπέροχη λέξη, που ενέπνευσε πανέμορφες συμμετοχές.
    Συγχαρητήρια στη Μαίρη για τη πρωτιά και την υπέροχη έμπνευση της κι ένα μεγάλο μπράβο, σε όλους όσους συμμετείχαν και μας χάρισαν τόσα όμορφα ποιήματα.
    Ευχαριστούμε και εσένα Αριστάκι, που παρότι δεν έχεις χρόνο, συντόνισες το Συμπόσιο, επειδή ξέρεις πόσο το αγαπάμε.
    Ματς μουτς και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ε, ναι λοιπόν! Παίρνω την πρώτη μου απουσία, γιατί, κι άλλες φορές αργούσα, αλλά έφτανα κάλλιο αργά, και βαθμολογούσα. Ετούτη τη φορά όμως, η βαθμολογία μου άργησε μιά μέρα, άρα.."δεν υφισταθόμεθα", που έλεγε και μιά ψυχή!!! Συνεπώς, το μόνο που μου μένει σήμερα, που έφτασα η προκόπω, είναι να πω θερμά συγχαρητήρια στη Μαιρούλα μας για την πρωτιά, όπως και σε κάθε άλλη συμμετοχή βεβαίως βεβαίως, αλλά και στην οικοδέσποινα Αριστέα, που για άλλη μια φορά, τα οργάνωσε όλα άψογα! ✿ Υ.Γ Για την ιστορία, όποιος έχει περάσει νύχτες αξημέρωτες λόγω πονόδοντου, και ημέρες ατελείωτες στην ηλεκτρική καρέκλα τού οδοντιάτρου, θα κατανοήσει την αμνησία μου.. Την καλημέρα μου σε όλες και όλους και καλό μήνα αμήν ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Δεν πειράζει!
      Περαστικά να είναι όλα και είμαι σίγουρη ότι στο επόμενο θα σε έχουμε μαζί μας!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα ακούραστο κορίτσι μου
    Πολλά συγχαρητήρια στην Μαίρη μας και στον καθένα ξεχωριστά
    Διαπρέψαμε άπαντες!!!!

    Πολλά γλυκά φιλάκια ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Καλοτάξιδο το πρώτο σου βιβλίο να είναι!

      Διαγραφή
  9. Τι ωραίες αποκαλύψεις.. Και ανατροπές και πρωτοεμφανιζόμενοι που μπήκαν πολύ δυναμικά!!

    Μπράβο στην Μαίρη μας, ήταν μια συμμετοχή που ξεχώρισα αλλά δυστυχώς μέσα σε αυτές τις 3 που ανέφερα πως άφησα έξω τελευταία στιγμή..
    Μπράβο στην Αννέτα (και στην Λυσσίπη μας για τις καλές τις παρέες!!) ήταν το 3άρι μου!
    Και στους υπόλοιπους πολλά πολλά συγχαρητήρια..!

    Σ'ευχαριστούμε για όλα Αριστέα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Μα γίνεται το Λυσιππάκι να μην έχει καλές παρέες;
      (Εξ ιδίων...☺)
      Πολλά φιλιά Κατερινιώ μου και σε ευχαριστώ που έγινες κι εσύ αναπόσπαστο κομμάτι στου Συμποσίου !

      Διαγραφή
  10. Καλωσορίζω τους καινούριους και τις εμπνεύσεις τους, η παρεούλα μεγαλώνει!
    Η αποκάλυψη πάντα κρύβει εκπλήξεις, είμαι ενθουσιασμένη με τις σημερινές!
    Μπράβο, μπράβο, μπράβο! Σε αυτούς που ξεχώρισαν, που μοιράστηκαν, που τόλμησαν, που διάβασαν! Και σε σένα, Αριστάκι, που μας φιλοξένησες και μας παρουσίασες τις συμμετοχές τόσο γλυκά!
    Κάθε φορά τα ίδια γράφω, όμως νιώθω την ανάγκη να τα γράψω...
    Εύχομαι σε όλους καλό μήνα, δροσερό και δημιουργικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ΄ευχαριστούμε, ελπίζω κι εγώ να ενσωματωθώ και να σας μάθω !

      Διαγραφή
    2. Μιλ μερσί Αλεξανδρόνι μου!
      Να'σαι πάντα καλά και να γράφεις!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Αριστέα μου καλησπέρα,
    Καλησπέρα και σε όλους τους/τις φίλες.
    Για μένα το 20ο Συμπόσιο αποτέλεσε ένα ορόσημο προσωπικό. Είναι η ΠΡΩΤΗ μου "έκθεση" ποιήματος σε ανοιχτό δρώμενο-διαγωνισμό.
    Θεωρώ ΤΙΜΗ μου που στάθηκα δίπλα σε τόσους και τόσες δημιουργούς. Το χάρηκα με την ψυχή μου. Έμαθα, απέκτησα εμπειρία, μοιράστηκα συναισθήματα.
    Να σας κάνω μια εξομολόγηση:
    Παιδιά είναι ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ο ποιητικός λόγος.....! θέλει "τρέλα", θέλει λεξιλόγιο, θέλει μέτρο, θέλει φαντασία, θέλει ανοιχτή θεώρηση. Παιδεύτηκα πάρα πολύ. Δεν ξέρω αν θα μπορέσω να "βγάλω" πάλι κάτι στο μέλλον. Συνηθίζω να γράφω έναν σχετικά "κυνικό" κινηματογραφικό λογοτεχνικό λόγο (νουαρ λογοτεχνία βλέπετε) και πιστέψτε με είναι σαν να κολυμπάς από θάλασσα σε ...ποτάμι.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε όλες και όλους. Να που είχαμε και 4 αντρικές συμμετοχές.....! πολύ παρήγορο αυτό και το χαιρετίζω.
    Ο Διαγωνισμός ήταν ΔΥΣΚΟΛΟΣ, τα ποιήματα "κοντά" το ένα στο άλλο. Εκφράστηκε αυτό στην ψηφοφορία που κρίθηκε την τελευταία ώρα στην κυριολεξία, κάτι που αναδεικνύει την ποιότητα του Συμποσίου.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στην ΜΑΙΡΗ PERTAX για την ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ. Επάξια, κατά την ταπεινή μου γνώμη, με ένα ποίημα, που προσωπικά ΛΑΤΡΕΨΑ και με ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε ΚΑΘΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ που έβγαλε και ακούμπησε εδώ την ψυχή της απέριττα και όμορφα.

    ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ στις ΝΕΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ και φίλους, γεγονός και αυτό με μεγάλη σημασία.

    Τέλος, "ΟΙΚΟΔΕΣΠΟΙΝΑ" και "ΚΥΡΑ" του ΣΥΜΠΟΣΙΟΥ, Αριστέα μας. Να είσαι καλά καρδιά μου, να χαίρεσαι με την ψυχή σου αυτό που κάνεις, να το συνεχίσεις με όλους μας κοντά σου.

    Τις ευχές μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ σε όλες και όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ελπίζω να (ξανα)μπορέσεις Γιάννη γιατί "το άγγιγμά σου " ήταν πολύ όμορφη δημιουργία !

      Διαγραφή
    2. Θα πω ότο θέλει τόλμη, θέλει επίγνωση (του τι γράφεις και γιατί) και ίσως να έχεις διαβάσει πολλή ποίηση Γιάννη μου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς που τόλμησες!
      Υπέροχο το πρώτο σου βήμα!
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  12. Συγχαρητήρια σε όλους για τις υπέροχες συμμετοχές τους.
    Πολλά συγχαρητήρια στη Μαίρη για την πρωτιά της.
    Πολλά πολλά συγχαρητήρια σε σένα, Αριστέα μου, την οικοδέσποινά μας.
    Φιλιά σε όλους και όλες και ...πάμε για το επόμενο Συμπόσιο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αριστέα μου, συγχαρητήρια για όλη τη διοργάνωση και το κέφι!!
    Με όλους αυτούς που θέλησαν να ακουμπήσουν την ψυχή τους στις δικές σου γραμμές, δεν μου κάνει καμία εντύπωση ο λόγος που χαίρεσαι να παρουσιάζεις το συγκεκριμένο δρώμενο.

    Συγχαρητήρια σε όλους όσους προσπάθησαν με την ψυχή τους <3

    Και πολλά μπράβο και στην Μαίρη μας που πραγματικά με εντυπωσίασε με την συμμετοχή της! (ίσως φταίει βέβαια το ότι είναι καινούρια η γνωριμία μου μαζί της και το να γράφει τόσο όμορφα είναι κάτι που το γνωρίζατε καλά οι υπόλοιποι.) Όπως και να χει νομίζω επάξια κατέκτησε την πρωτιά αφού ο λόγος της αποπνέει μια όμορφη και ξεχωριστή δύναμη!!

    Πολλά φιλιά και αν είμαι εδώ, τα λέμε στο επόμενο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολέτα μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς για την πρώτη σου συμμετοχή! Μπήκες δυναμικά στο Συμπόσιο και με το δεξί !
      Καλή συνέχεια να έχεις :)

      Διαγραφή
  14. Μπράβο στην πρώτη του "χωριού", τη Μαίρη, όπου ήταν μέσα στις επιλογές μου η εξαιρετική δημιουργία της, αλλά ένα μπράβο και σε όλους, που αυτή την φορά κατέθεσαν ένα πολύ όμορφο κομμάτι της ψυχής τους!
    Πολλά φιλιά, Αριστέα μου, και στο επόμενο τα ακόμα σπουδαιότερα...;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο και σε σένα Γλαύκη μου, για την τολμηρή κραυγή σου!
      Την καταχάρηκα!
      Σε φιλώ μάτια μου! :)

      Διαγραφή
  15. Με το άνοιγμα της ψυχής σου στον επίλογο, και κατανοώντας πόσο επίπονο είναι να διαχειρίζεσαι τέτοιους είδους "παιχνίδια" και πόση ευθύνη βαραίνει τις πλάτες σου, θα ήθελα να σου πω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ... Θερμά συγχαρητήρια στην Μαίρη μας (που εγώ δεν την αναγνώρισα), και σ' όλα τα παιδιά. Να μας ξεκουραστείς τώρα και να μας στέλνεις ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ, όταν η κατάσταση το απαιτεί.
    Χαιρετώ την μάστερ έξπερτ του εξέλ και των συμποσίων! Εσύ παιδί μου όπως το πας, θα πάρεις και πιστοποίηση ISO για τα συμπόσια :-)
    Καλό μήνα Αριστάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά γλυκό μου και μυρωδάτο μου κανελλάκι!
      Εγώ σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ με την διαφορετική σου πένα , τη συνήθως καυστική που λέει πολλά στις δεύτερες αναγνώσεις!
      Σε φιλώ μάτια μου! :)

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια σε όλους! Αριστέα άψογη, όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ευχαριστώ θερμά όλους τους φίλους και κυρίως εσένα Αριστέα μου για την τόσο όμορφη φιλοξενία και την άψογη όπως πάντα διοργάνωση! Συγχαρητήρια σε όλους μας! Καλό μήνα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου, θερμά συγχαρητήρια!
      Άξια διακρίθηκες!
      Πάντα τέτοια εύχομαι!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  18. Για τη Λυσσίπη που με έφερε κουβαλητή εδώ, την Άιρις που με αγκάλιασε ζεστά, τους φίλους που ψήφισαν το " πετάς ψηλά" , τους φίλους που το πρόσεξαν, τους φίλους που το διάβασαν, τους φίλους που με υποδέχτηκαν, για το χώρο που με/μας φιλοξένησε , τα ευχαριστώ και τα συγχαρητήρια ειπώθηκαν , οπότε μόνο χαμόγελο καταθέτω. Ήταν όμορφη εμπειρία, καινούρια για μένα που δηλώνω παντελώς αδαής με την ποίηση και βέβαια ξαφνιάστηκα γιατί η έμπνευση βγαίνει σε δικούς τους χώρους/χρόνους/πλανήτες και μόνο ΑΝ και ΟΤΑΝ νιώσει και αισθανθεί. Να την εκφράσεις και να ακουστεί είναι το μεγάλο λούκι.
    Mary Pertax μπράβο,
    και για τα 38 ποιήματα μπράβο,
    για τους 30 συμμετέχοντες μπράβο,
    για τη σελίδα της Αριστέας μπράβο,
    για τον Άνθρωπο που επιμένει πεισματικά να υπάρχει ανθρώπινος,λαβωμένος μεν, καλλιτέχνης της ζωής του δε, μπράβο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννετάκι μου γλυκό!
      Σε καλωσορίζω επίσημα και σου εύχομαι καλή συνέχεια να έχεις στην παρέα μας και στο Συμπόσιο! Γιατί το έχω δεδομένο ότι θα συνεχίσεις...
      Φιλάκια πολλά και σύντομα θα σε φιλοξενήσω με τη συμμετοχή σου, που αξίζει να την απολαύσουμε ξεχωριστά και να τη σχολιάσουμε :)

      Διαγραφή
  19. Ενα ακομη μπραβο Αριστακι μου για το συμποσιο αυτό.. που πραγματι σε ταλαιπωρισε(ελα μην παραπονιεσαι καρκινακι μου αφου τα θέλετε βρε αγαπη μου)..χι..χι.
    Τα θερμα μου συγχαρητηρια στην Mary Pertax για την πρωτια της..το αξιζε.. και με το παραπανω.. και σε όλους όσους εβαλαν την ψυχούλα τους για να παρουν μερος στο συμποσιο...Το ξερεις εσύ το θελουμε το σκούντημα μας...και κανονισε το επόμενο..και οχι τα Χριστουγεννα...σιγα να μην ειναι και του χρόνου το Πάσχα..εδω το περιμενουμε πως και πως και ας είμαστε ουραγοί..χι..Χι..
    Να έχεις ενα ομορφο μηνα ματια μου ..φιλακιααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου γλυκιά...με τις δυο υπέροχες συμμετοχές που λάτρεψα, αστείρευτη Ρουλίτσα μου που είσαι πανταχού παρούσα, σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. Η στιγμή της αποκάλυψης που όλοι λατρεύουμε! Συγχαρητήρια σε όλους και όλες! Στη νικήτρια, στην δεύτερη, στην τρίτη, στον τέταρτο (γκουχ γκουχ να ευλογήσουμε και λίγο τα γένια μας), συγχαρητήρια περισσότερο σε όσους διάβασαν, έγραψαν, βαθμολόγησαν και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε σένα Αριστέα μου!
    Το λέμε το ξαναλέμε αλλά πραγματικά η δουλειά που κάνεις για το Συμπόσιο είναι ανεκτίμητη! Ανυπομονώ για το επόμενο! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αποκάλυψη ήσουν κι εσύ Μάκη μας! Η καλύτερη ως τώρα συμμετοχή σου από άποψη συγκομιδής ψήφων!
      Καλή συνέχεια θα ευχηθώ ολόψυχα! :))

      Διαγραφή
  21. Να πω πρώτα συγχαρητήρια σε σένα Αριστέα που τα έβγαλες πέρα παλικαρίσια. Έχει πολλή δουλειά το εγχείρημα!
    Οι συμμετοχές ήταν πολλές και αξιόλογες.
    Με το καλό και το επόμενο συμπόσιο που απ' ό,τι προβλέπω θα έχει πολύ περισσότερες!
    Καλό μήνα και καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα σε όλους... Κατ’ αρχή συγχαρητήρια στην πρωτεύσασα και σε όλους τους συμμετέχοντες στο συμπόσιο.
    Διαχρονικά πέρασα υπέροχα, έκανα νέους φίλους (..θυμίζει απολογισμό) και ωφελήθηκα πολύ γιατί εξελίχθηκα αρκετά και στο γραπτό λόγο (κάποιοι μπορεί και να το παρατήρησαν..).
    Όμως ήρθε καλοκαίρι και μάλιστα από Δευτέρα θα υπάρχει χαλάρωμα στα capital controls (καλό ακούγεται γι αυτούς που μπορούν να το εκμεταλλευτούν)...
    Στο επόμενο πεντάμηνο περίπου έχω δραστηριότητες που απαιτούν ιδιαίτερα αυξημένη τη προσοχή μου. Λογικό ακούγεται να στραφώ και να αφοσιωθώ σε αυτά (...για ευχάριστα πράγματα μιλάμε).
    Θεμελιακή μου υποθήκη παραμένει ότι δεν ξεγράφω τίποτα από τη παρέα απλά δεν θα μπορώ να είμαι παρών σε δράσεις, και πιθανολογώ ότι θα μου είναι δύσκολο να είμαι και στις συζητήσεις. Ήδη το διαπίστωσα τον τελευταίο μήνα...
    Θα σας παρακολουθώ δίχως να παρεμβαίνω... Έχετε την απεριόριστη εκτίμηση μου...
    Καλή συνέχεια... Καλό καλοκαίρι.. Να προσέχετε τον εαυτό σας, και όπως έγραψε και η κ. Τσαρδακλή στο ποίημα της ...«χάρισε την αγάπη όπου μπορείς»
    Αριστέα, στο φιλόξενο μπλοκ σου θα επανέλθω και ίσως πιο γρήγορα απ όσο υποθέτω...

    # έμαθα και χάρηκα ιδιαίτερα , συγχαρητήρια άπειρα στην Ελένη μας... ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ το ολοκαίνουργο βιβλίο της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Τάσο!
      Εύχομαι καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν κάνεις!
      Καλό καλοκαίρι να έχεις :))

      Διαγραφή
  23. Καλημερα!
    Συγχαρητηρια! Μια υπεροχη γιορτη διοργανωσες παλι γλυκεια μου Αριστεα!
    Η Μαιρη μας θυμισσε ποσο ψηλα πρεπει να πεταμε κα της αξιζε η πρωτια!
    Ολα τα ποιηματα υπεροχα! Ευχαριστω ιδιαιτερα οσους ξεχωρισαν το ποιημα μου Ψυχες και το εφεραν στην 3η θεση, δεν το περιμενα ειλικρινα!
    Και παλι συγχαρητηρια σε ολους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Χριστινάκι μου!
      Μπράβο σου για την εξαιρετική συμμετοχή σου που σε έφερε στη τρίτη θέση...άξια αγαπήθηκε και ψηφίστηκε!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  24. συγχαρητήρια στην Αριστέα για ακόμα μια ωραία διοργάνωση
    και σε όλους τους συμμετέχοντες
    και στη νικήτρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Θερμά συγχαρητήρια στη Μαίρη, αλλά και σε όλους!
    Ήταν ένα "χορταστικό" συμπόσιο που γέμισε τις ψυχές μας ποίηση!
    Αριστέα μου συγχαρητήρια και σε σένα για την άψογη διοργάνωση!
    Για άλλη μια φορά απολαύσαμε ένα εκπληκτικό Συμπόσιο!
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ και σε όσους στάθηκαν στις δικές μου συμμετοχές!

    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, ήταν χορταστικό τούτο το Συμπόσιο Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ που είσαι πάντα εδώ, με υπέροχες συμμετοχές!
      Αγάπησα ιδιαιτέρως το Έρως και Ψυχή!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές
    από τη "Βασίλισσα"!
    (Ψωνίστηκα!😄)
    Τα φιλιά μου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασίλισσά μου....υποκλίνομαι!
      Τα υπόλοιπα όταν ανεβάσω τη συμμετοχή σου!
      Φιλάκια πολλά! :)

      Διαγραφή
  27. Κάθε λήξη Συμποσίου είναι πραγματική γιορτή - γιορτή για όλα όσα μοιραστήκαμε, διαβάσαμε και νιώσαμε. Δεν μπορώ να μη πω "φωναχτά" πως ήταν ένα απ' τα καλύτερα Συμπόσια. Το χάρηκα για τη ποιότητά του. Το χάρηκα για την μεγάλη αγκαλιά που είδα στη συμμετοχή τής φίλης μου - είναι ωραίο να βλέπεις πως υπάρχουν κι άλλα μάτια που βλέπουν αυτά που βλέπεις εσύ, ρε γαμώτο. Το χάρηκα για τους υπόλοιπους φίλους, που ήταν η πρώτη τους φορά, που το τολμήσανε και γίνανε κομμάτι της παρέας. Κι όλα αυτά συνέβησαν χάρη στην Αριστέα, το ακούραστο ξωτικό που δεν σταματά να μας παρακινεί και να μας ενθαρρύνει να δημιουργούμε. Προσωπικά, κάθε Συμπόσιο το λογαριάζω ως μία επέτειο αυτής της ευγνωμοσύνης - για το ότι πολλοί σκαρώνουμε ποίηση χάρη σε σένα, ξωτικούλι (και δεν είναι καθόλου λίγο αυτό!).

    Να 'μαστε καλά, να ξαναβρεθούμε!
    Μπράβο σε όλους!

    ΥΓ. Ξεχωριστά συγχαρητήρια στη νικήτριά μας. Μαίρη μου, έσκισες! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, τι ωραίο σχόλιο! Ξωτικό; Πόσο την αγαπάω τη λέξη!
      Το ξωτικό λοιπόν, σε ευχαριστεί από καρδιάς και σου στέλνει άπειρα φιλιά!
      Σε ευχαριστούμε για την εξαιρετική "σύσταση"!
      Το Αννετάκι είναι σπουδαία περίπτωση! ;-)

      Μάκια καρδούλα μου! :)

      Διαγραφή
  28. Οι άστεγοι φίλοι θα φιλοξενηθούν προσεχώς :)
    Θα επικοινωνήσουμε!
    Σας φιλώ όλους και σας ευχαριστώ πολύ για την αγάπη και τη στήριξή σας στο Συμπόσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μεταφέρω και το σχόλιο της φίλης Ελευθερίας, από το μέιλ. που συμμετείχε στο Συμπόσιο, αλλά δεν έχει google λογαριασμό:

    "Αριστέα μου θερμά συγχαρητήρια για το πολύ όμορφο και άψογα διοργάνωμένο συμπόσιο!Τα συγχαρητήρια μου και στην νικήτρια Μαίρη για τη νίκη της με το πολύ όμορφο ποίημά της!Θα ήθελα να σ' ευχαριστήσω για ακόμα μια φορά για την ευκαιρία που μου έδωσες και εσύ (όπως και η Μαρία,στο κείμενο)να συμμετέχω..για μένα σημαίνει πολλά, ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου..
    τα φιλιά και την αγάπη μου Ελευθερία Έρη."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Το αντίδωρό σου ήταν εξαιρετικό και κόσμησε κι αυτό το Συμπόσιό μας!
      Φιλάκια πολλά!

      (σαν διχασμένη προσωπικότητα φαίνομαι ... ☺ αχαχαχα)

      Διαγραφή
  30. Καλοί μου φίλοι και αγαπημένη μου Principessa!
    Πανηγυρικά συγχαρητήρια σε όλους γι αυτήν την νίκη του πολιτισμού !
    Σε μια εποχή hi tech σκοταδισμού, που οι ψυχές κλείνονται σαν στρείδια στο κέλυφος του ατομισμού, κάποιες φωτεινές Ψυχές όπως η Αριστέα, κάνουν την υπέρβαση και καλλιεργούν με κόπο ηλιαχτίδες. Το Συμπόσιό σου, Αριστέα μου,(όπως και οι λίγες ακόμα παρόμοιες πρωτοβουλίες που είχα την ευτυχία να γνωρίσω), υπερβαίνει ακόμα και τις προσδοκίες σου γιατί έχει καταφέρει να χτίσει πολλαπλές γέφυρες : γέφυρες επικοινωνίας ανάμεσα σε διαφορετικούς ανθρώπους, γέφυρες πνευματικής αλληλεπίδρασης, αλλά και γέφυρες, για τον καθένα από μας, ανάμεσα στο εγώ μας και την ψυχή μας!
    Γι αυτό έχει αξία ανεκτίμητη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή