Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2018

21ο Συμπόσιο Ποίησης



Οκτώβριος, μήνας ποίησης...

Η Αθήνα γεμίζει με εκδηλώσεις για την ποίηση. 
Το Ποίηση on the road, είναι ένα φιλόδοξο πρόγραμμα, το οποίο
θα διαρκέσει μέχρι τον Μάρτιο 2019, με δημόσιες αναγνώσεις και συζητήσεις. 
Ο Κύκλος Ποιητών οργανώνει τον 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Ποίησης
(από την 1η έως τις 7 Οκτωβρίου
[Ο Οκτώβριος γίνεται επίσης μήνας μετάφρασης, 
ενώ οργανώνονται και πολλές άλλες εκδηλώσεις.]

Ε, καιρός λοιπόν να επιστρέψει το διαδικτυακό μας δρώμενο,
που τόσο αγαπήθηκε!
Ελπίζω όλη η γνωστή παρέα να είναι πανέτοιμη,
γιατί δεν ξέρω για σας, αλλά εμένα μου έλειψε η Ποίηση.
Η δική σας ποίηση!

Να σημειώσω εδώ ότι το Συμπόσιο ήθελε να βγει από τον προηγούμενο μήνα.
(Ναι ήθελε! 
Το Συμπόσιο έχει δική του προσωπικότητα, έχει επιθυμίες, αποφασίζει ☺)
Λόγω του Παίζοντας με τις λέξεις μπήκε για λίγο στο ψυγείο,
περίμενε υπομονετικά να ολοκληρωθεί και να που βγαίνει με τις λέξεις
που ήταν επίκαιρες τον προηγούμενο μήνα...

Μαθαίνω-μαθητής
Διδάσκω-δάσκαλος

Χρησιμοποιείτε όποια από αυτές θελήσετε,
σε όποιο χρόνο, έγκλιση, ή πρόσωπο θέλετε (για τα ρήματα)
ή σε οποιαδήποτε πτώση, αριθμό, γένος, (για τα ουσιαστικά)
σε έμμετρο ή ελεύθερο στίχο, ή χαϊκού-
η επιλογή, όπως πάντα, είναι δική σας.



Από σήμερα λοιπόν 1 Οκτωβρίου
έως και την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου  τα μεσάνυχτα
θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου

tea_airis@yahoo.gr

μέσα στο mail κι όχι με επισύναψη,
χωρίς διαστήματα ή άλλες μορφοποιήσεις.
Γράψτε μέσα στο μέιλ, σαν απλό κείμενο.
Μην ξεχάσετε φυσικά να έχετε και τίτλο 
και φυσικά μια εικόνα δικής σας επιλογής.


Μία μόνο συμμετοχή ο καθένας.

Την Πέμπτη 25 Οκτωβρίου εγώ θα βάλω όλους τους τίτλους
σε Random list και έτσι θα βγει η λίστα ανάρτησης των συμμετοχών
σε τυχαία σειρά.
Την ημέρα αυτή θα φτιάξω τις 3 αναρτήσεις μου 
και την Παρασκευή θα βγάλω το Συμπόσιο στον αέρα.

Από Παρασκευή 26/10 έως και Πέμπτη 01/11
τα ποιήματα θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως πάντα.
Παρασκευή 02/11
θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.


Δώρο, εκτός από τον νικητή του Συμποσίου,
θα πάρει κι ένας από όσους συμμετέχουν στο δρώμενο μας 
με οποιοδήποτε τρόπο, έπειτα από κλήρωση.


Σας φιλώ!
Καλό μήνα!

@ριστέα
Το Συμπόσιο δεν είναι επίσημος διαγωνισμός.
Είναι ένα διαδικτυακό μας δρώμενο.

Δημιουργήθηκε για τα blogs με τα οποία 
έρχομαι σε αλληλεπίδραση. 
Οι περισσότεροι μεταξύ μας πια γνωριζόμαστε
(αρκετοί γνωριστήκαμε μέσα από το Παιχνίδι των λέξεων
του TEXNIS STORIES, πάνω στο οποίο κι αρχικά πάτησα).
Καθώς πλέον σας γνωρίζω όλους 
μπορώ να διασφαλίζω και τη διαφάνεια.

Θα συμμετέχουν είτε στη δημιουργία είτε στη βαθμολόγηση, 
μόνον φίλοι αναγνώστες.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

21 σχόλια:

  1. Εντάξει τρομερές οι λέξεις. Κάτι μου λέει πως οι συμμετοχές θα ξεπεράσουν κάθε προσδοκία. Μπράβο Αριστάκι, μου είχαν λείψει τα Συμπόσια.
    Τέλεια άρχισε ο μήνας.
    Ματς μουτς και καλή βδομάδα 🍁🍂

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα Αριστάκι μου
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους μας
    Μη μας αφήσετε σε χλωρό κλαρί....χα! χα!χα!

    φιλάκι που σ' αγαπάει ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αριστάκι μου καλό μήνα εύχομαι και με το καλό να ξεκινήσει και το Συμπόσιο μας!
    Τα φιλιά και την αγάπη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσάρα μου!!!
    Πριν μπούμε κ' επίσημα στη μεθυστική συμποσιακή ατμόσφαιρα, μπορώ να αφήσω κάμποσα ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για την Πυργοδέσποινα, που μου 'χει λείψει, εδώ στην ακρούλα???
    Καλή εβδομάδα κ' καλό μήνα, Αριστάκι μου!❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ξύνουμε μολύβια σαν μαθητούδια!!
    Καλές μας εμπνεύσεις!!
    Φιλάκιαααα
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ξύνουμε μολύβια σαν μαθητούδια!!
    Καλές μας εμπνεύσεις!!
    Φιλάκιαααα
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Άντε να ρίξουμε κανένα τοίχο απομόνωσης, γιατί οι κτίστες γίνανε πολλοί κι οι καταδαφιστές σπανίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ( ωωωωωωωωωωωωωχ !!!! )
    Μετά την Άσκησή σου τι να πούμε τώρα κι εμείς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νέο δρώμενο στη μπλογκογειτονιά! Ουάου! Εννοείται ότι είμαι μέσα! Καλό μήνα, Αριστέα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλως την! Καλό γλυκό σου μήνα
    Καλώς ήλθε και το Συμπόσιο! Με υπέροχες λέξεις!
    Τέρμα το διαλειμμα το κουδούνι χτύπησε
    Πάμε λοιπόν
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλησπέρα Αριστέα μου και καλό σου μήνα.
    Καλώς όρισε και το Συμπόσιο. Καλοδεχούμενο και καλές εμπνεύσεις σε όλους.
    Το Φθινόπωρο ξεκίνησε δυναμικά και δημιουργικά λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κυρία..κυρία δηλαδή για να καταλάβω καλά να ετοιμάσουμε σάκκες...εγω θα παρω αυτή με την Μπάρμπυ..ναι; μια που θα είμαι η πιο μικρή..χα..χα..!!
    Καλό μηνα Αριστακι μου και καλη εμνευση σε όλους!! φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο Αριστέα μου, που έκανες πάλι αισθητή την παρουσία σου, με το αγαπημένο συμπόσιο ποίησης!
    Ομολογώ όμως πως μου λείπει πολύ η παρουσία σου στην τρυφερή μας μπλογκογειτονιά και πάντα θα ελπίζω να σε δω ξανά κοντά μας!
    ΑΦιλάκια με ευχές για ένα δυναμικό και δημιουργικό Οκτώβρη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποίηση on the blog θα έλεγα και πάμε δυνατά!!
    Καλές εμπνεύσεις να έχουμε και θα σε ταράξουμε στην ποίηση για να μάθεις να λες ότι σου έλειψε! χαχα!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλές εμπνεύσεις, καλό μήνα, καλό φθινόπωρο, όλα με το καλό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. με το καλο γιατι πολυ μας ελειψε
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαμογελώ με τις λέξεις σου (χεχε!) & ανυπομονώ για την ανάγνωση. Προβλέπεται πολύ ενδιαφέρων γύρος, να μου το θυμηθείς! ☺️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σας ευχαριστώ όλους θερμά για την αγάπη σας και τον ενθουσιασμό σας για το Συμπόσιο!
    Καλές εμπνεύσεις να έχετε!
    Φιλιά!
    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή