Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2018

Λήξη 21ου Συμποσίου Ποίησης - Η γιορτή μας


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Το 21ο Συμπόσιο Ποίησης,
φθάνει σήμερα στο τέλος του προορισμού του.
Σ'αυτό το συμπόσιο κατά γενική ομολογία ανεβήκαμε επίπεδο,
οπότε σειρά και βαθμοί δεν παίζουν καμία σημασία.
Η ποιότητα ξεχείλιζε από παντού...

Προτού προβώ στις αποκαλύψεις θα ήθελα
ολόθερμα να ευχαριστήσω
όσους στηρίξατε κι αυτό το Συμπόσιο με τις ποιητικές σας δημιουργίες,
αλλά και όσους ξεκλέψατε χρόνο για να μελετήσετε 
και να αξιολογήσετε τις συμμετοχές μας
Χωρίς εσάς δεν θα υπήρχε Συμπόσιο!
Πραγματικά το λέω και το εννοώ!

Νικητές όπως πάντα και πάνω απ' όλα η Ποίηση 
κι όλοι εμείς που διαβάσαμε!


Οι λέξεις μας

Μαθαίνω-μαθητής
Διδάσκω-δάσκαλος

έδωσαν 21 εξαιρετικές συμμετοχές
ενώ 27 φίλοι του Συμποσίου περάσατε και βαθμολογήσατε
και με τις ψήφους σας, αναδείξατε μεγάλη νικήτρια, 
την αγαπημένη μας Μαίρη 
(Mary Pertax)
με το ποίημα της, στη θέση 13,
Οι επιθυμίες μιας κουκκίδας, με 29 βαθμούς.

 Μαίρη μου, θερμά συγχαρητήρια!
Πάμε να το θυμηθούμε...



Οι επιθυμίες μιας κουκκίδας

Κι αν ήμουν μαύρο τόσο δα, ένα μικρούλι στίγμα,
στου Χάους τη μαύρη σκοτεινιά, στο απέραντο το Σύμπαν,
και είχα πόθο διακαή να πάρω ένα σχήμα, διάσταση,
μία μορφή, οντότητα, φως και ζωή,
αμέσως μόλις άκουγα Ψιθύρου λάγνα λόγια,
σε όλα Ναι, θα έλεγα, όλα θα τα τολμούσα!
Νάχω κι εγώ επιλογές, ν' αρχίσω να υπάρχω.
Την ευκαιρία άρπαξα, και είπα του Ψιθύρου,
με φάρο μου την άγνοια, που είναι τροφός του ονείρου,
πως σπόρος θέλω να γενώ,  μέσα στης γης τα σπλάχνα,
να με ποτίσει ο ουρανός και τότε να ριζώσω,
να γίνω δέντρο εύοσμο τη πλάση να μυρώνω.
Και μούπε τότε ο Ψίθυρος. Κάνε τη δοκιμή σου!
Σαν φύτρωσα και κάρπισα κι άρχισα να θεριεύω,
άπλωσα όλους τους κλώνους μου σ' Ανατολή και Δύση.
Τον ήλιο αναζήτησα γεμίζοντας με άνθη,
και με χαρά αποδέχτηκα να χτίσουν τις φωλιές τους,
χιλιάδες εύμορφα πουλιά που αρχίσανε τραγούδι.
Πανέμορφη η αλλαγή, τι αισθήματα βιώνω!
Μα μια ημέρα ζοφερή μου άφησε σημάδι.
Χέρι ανθρώπου μ' έγδαρε, έκοψε τα κλαδιά μου,
και στη φωτιά τα έριξε. Ούρλιαξα από πόνο!
Άξαφνα ένοιωσα υγρό κι είδα πως ήταν δάκρυ!
Κι όταν αυτά πληθύνανε,  φώναξα του Ψιθύρου.
Δεν θέλω σπόρος να γενώ, δεν θέλω να υποφέρω!
Θέλω ν' αλλάξω τη μορφή, κουκκίδα ας γίνω πάλι.
Ο Ψίθυρος λυπήθηκε και μούπε να διαλέξω.
Και χωρίς βιάση να σκεφτώ το τι μορφή θα πάρω.
Μη νοιάζεσαι αποκρίθηκα, πήρα το μάθημα μου!
Θέλω να γίνω ένα πουλί, να σκίζω τους αιθέρες.
Ελεύθερο θε να πετώ, με πρίμα τον αγέρα, και στα ουράνια
εκεί ψηλά κανείς δεν θα με φτάσει.
Φτερά αμέσως φύτρωσαν, και υψώθηκα στα αιθέρια,
και τους ανέμους ρούφαγα, άπληστα να χορτάσω,
και με την κάθε εκπνοή, βγαίναν τούφες μπαμπάκι,
που πήγαιναν και υφαίνανε στα σύγνεφα μπορντούρα.
Πριν να σταλάξει η χαρά, και γίνει ένα με μένα,
ύπουλο σκάι με χτυπά και κόβει την ορμή μου.
Τον πόνο που είχα αισθανθεί,  τον ένοιωσα και πάλι.
Προτού αγγίξω το έδαφος, τα δάκρυα πέσαν πρώτα.
Ο Ψίθυρος που έτρεξε με περισσή συμπόνια,
μου είπε στίγμα να γενώ, ξανά πίσω στο σκότος.
Περίμενε! Του φώναξα. Γνωρίζω πια τι θέλω.
Θέλω να γίνω άνθρωπος.
Εμπόδιο στον πόνο, να πολεμήσω τους καημούς
και όλους τους δυνάστες.
Τη γνώση που απέκτησα, θέλω να την διδάξω,
και να ανδρώσω τις γενιές. Όλα θα ομορφύνουν.
Χέρια και πόδια απόκτησα, κορμί λιονταρίσιο,
μια μεγαλόθυμη καρδιά. Όλους τους αγαπούσα!
Κι έριξα αγώνα θαρρετό ενάντια σε προλήψεις,
και σε αισθήματα φθηνά, κακίες και γινάτια.
Γρήγορα πέρασε ο καιρός, μα έχω αποκάμει.
Τ' αποτελέσματα φτωχά. Έρημος από φίλους.
Ταμάχη, πίκρα κι ερημιά μόνο, με συντροφεύουν.
Κι όταν με πιάνουν οι λυγμοί, κι η μαύρη απελπισία,
στέλνω ένα μάταιο μήνυμα, κάλεσμα του Ψιθύρου.
Όποιο καλό σαν διδαχή, σπέρνω ολόγυρα μου,
μου το νοθεύουν, το χαλούν με το άπλετο το μίσος.
Πάρε με πίσω Ψίθυρε, κι ας γίνω πάλι στίγμα.
Στου Χάους τη μαύρη σκοτεινιά, θε νάβρω τη γαλήνη.
Πού πήγε η πρώτη σου ορμή; Με ρώτησε εκείνος.
Νόμοι του κόσμου να γενούν η αγάπη και η ομόνοια,
είναι ένας ύστατος σκοπός.  Δεν είναι η ουσία.
Ο τρόπος που θα πορευτείς και οι επιλογές σου
είναι το μέγα  δίδαγμα για όσους μαθητεύουν!


Για την ιστορία, 
στη δεύτερη θέση  με δύο βαθμούς μόλις λιγότερους φέρατε με τις ψήφους σας, 
το ποίημα στη θέση 7 "Μαθητεία" 
πίσω από το οποίο κρυβόταν η 
Αλεξάνδρα μας
ενώ ακολούθησαν το γλυκό μας Αννετάκι και η Ποιώ-Ελένη μας


Ας γίνουν λοιπόν όλες οι συστάσεις 

Μαζί με τις συστάσεις
και οι στίχοι που αγάπησα εγώ από κάθε συμμετοχή.

Συμμετοχές από 1-8 τις βρίσκουμε ► εδώ

1.Η κόκκινη χελώνα, Ανέσπερη (10 β)
Είμαι η κόκκινη χελώνα.
Όπου κι αν πάω, κουβαλώ το άδειο σπίτι μου.
Δασκάλα και μαθήτρια συγχρόνως,
μες τον αέναο τον κύκλο της ζωής,

2. Κόκκινο πουλόβερ, Ελένη Β(12 β)
κι άρχισα να κάνω ότι κάνεις.
Και μέχρι να πέσει ο ήλιος,
είχα μάθει κι εγώ να κυνηγάω περιστέρια.
Είχα μάθει κι εγώ να κυνηγάω ελευθερία.

3.Μονομάχος,ποιώ - ελένη (22 β)
Στο κουτάκι με τα σπίρτα κλεισμένος
ένας άγουρος έρωτας συντρόφευε τις αγρύπνιες μου

4.Πόνος, Lysippe (1 β)
Ψηλαφώντας χαρτογραφώ το κορμί σου, Πόνε
αυλακωμένο απ' άκρη σ' άκρη,
μονοπάτια-χαρακιές με πηχτό και κολλώδες αίμα
μαύρο σαν πίσσα. 

5.Μαθαίνοντας! ,Σμαραγδένια Ρούλα (1 β)
Σύννεφο γκρίζο
μαθαίνω τα βλέμματα
ψηλά να κοιτούν.

6.Άκου μάνα...Marina Tsardakli (12 β)
Σκέπαζε το καλά, όσο μπορείς πιο σφιχτά,
με αγάπη,
να μη κρυώνει.
Φυσάει ψευτιά και μίσος ο αέρας.

7.Μαθητεία, Woman in Blogs (27 β)
Σ' εκείνη την αίθουσα,
όπου συνηθίσαμε να βλέπουμε την άνοιξη χωρίς επιφωνήματα
και να βάζουμε τελεία και παύλα στις ερωτήσεις μας,
διδαχτήκαμε να μπαίνουμε στη σειρά.

8. Ο Δάσκαλος, Ελευθερία-Έρη (4 β)
Τον πόνο το βαθύ
που σε σμίλεψε
μην τον αποδιώχνεις!

Δέξου τον
σα δάσκαλό σου,
σα φάρμακο 

Συμμετοχές από 9-21 τις βρίσκουμε ► εδώ

9. Λίγο πριν, Memaria (11 β)
Μάθε!
Οι αισθήσεις μας διδάσκουν όσα φοβάται η λογική.

10.Η τελευταία διδαχή (1942) αννετά...κι (23 β)
« Δεν ξέρω αν σε δοκιμασία σκληρή θα έκανα το σωστό για σας.
Δύσκολο δεν είναι να κάνεις το σωστό. Δύσκολο είναι να το ξέρεις.
Αν νέα μάτια αντικρύσουν τα παλιά πεπραγμένα
ίσως Δάσκαλοι αναστηθούν, ίσως Δάσκαλοι ξαναγεννηθούν.»

11.Ο Ήχος της σιωπής,Giannis Pit (13 β) 
Αόρατες μορφές σε περιτριγυρίζουν
οικείες και τρυφερές.
Είναι οι μορφές εκείνες που περπάτησαν μαζί σου όλα αυτά τα χρόνια
οι καρδιές που χτύπησαν για σένα
οι αγκαλιές που ανοίχτηκαν
τα χαμόγελα που πλάστηκαν στα πρόσωπά τους
τα δάκρυα που στόλισαν διαμάντια τις στιγμές τους.

12.Το τρίγωνο ΑΗΓ,  Euzonas (4 β)
Μη μιλάς και αφουγκράσου στιγμές, 
να θυμάσαι θα ζήσεις πολλές! 

13.Οι επιθυμίες μιας κουκκίδας,Mary Pertax (29 β)
Νόμοι του κόσμου να γενούν η αγάπη και η ομόνοια,
είναι ένας ύστατος σκοπός.  Δεν είναι η ουσία.
Ο τρόπος που θα πορευτείς και οι επιλογές σου
είναι το μέγα  δίδαγμα για όσους μαθητεύουν!

14.Δάσκαλε, υπάρχει κι άλλος δρόμος! onirokosmos (6 β)
Γνώση χωρίς τη μόρφωση, 
για γέλια και για κλάματα!
Δάσκαλε, πάψε να μου λες:
"Μάθε παιδί μου γράμματα!"

15.Εκλήθη προς μετάταξη, Maria Kanellaki (11 β)
κι όταν τον πήραν είδηση πως φύτευε τους σπόρους του
για ισότητες και δικαιοσύνες και πολεμόχαρους αιμοπότες
αίφνης εκλήθη προς μετάταξη λόγω ψυχικής διαταραχής
κι έτσι επιστρέψαμε κι εμείς τ’ αθώα πρόβατα
στην κανονικότητα του χερσοχώραφού μας
γίναμε μεγάλοι κι ευπρεπείς και άπραχτοι
και ευλαβείς κολλυβογραμματιζούμενοι
μεροδούληδες και μονοφαγάδες
ως ορίζει του ισχυρού ο νόμος.

16.Απορίες, Γιούλη (6 β)
ψάχνω κριτήριο να αξιολογηθώ στην αγάπη.

17.Φως, Mia 
Δάσκαλος ένας
μαθήτριά του εγώ,
δίδασκε ζωή.

18.Αφιερωμένο,Άννα, Πάρος (7 β)
Δάσκαλος δεν είναι εκείνος, 
που σου μαθαίνει την Αλήθεια. 
Δάσκαλος είναι αυτός, 
που γίνεται σηματοδότης 
για τον δρόμο της αμφισβήτησης 
και της αναζήτησης• 

19.Χαϊκού Μαθήματα, Άιναφετς 
Μάθημα δυο
Είσαι ο δάσκαλος σου
Εμπιστοσύνη

20.Το μάθημα,Δημήτρης Ασλάνογλου (6 β)
Ό,τι βαθειά σε πλήγωσε
Να νοιώσει την αγάπη
Είναι το μόνο μάθημα
Που του ζητάω να μάθει 

21.Η Γνώση της Αλήθειας,ANNA Flo (11 β)
Τις κοινωνίες έφτιαξε κατά πώς τον συμφέρει
απάνθρωπες και άδικες,'' το κέρδος μου ο χαμός σου''



Όλοι είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.
Πολλά συγχαρητήρια σε όλους σας!
Κάθε ένας από εσάς έδωσε κάτι διαφορετικό,
κάτι όμορφο, κάποιους στίχους διαμάντια!
Και τα 21 ποιήματα ήταν υπέροχα!


Η καταμέτρηση έγινε και πάλι σε excel
για όσους δεν έχουν παρακολουθήσει τη βαθμολογία.
Με την αρίθμηση όσων ψήφισαν -βλέπε παρακάτω-
μπορείτε να δείτε ποιοι σας προτίμησαν.



1.georgia vasiliou
2.Drastiria
3.ANNA FLO
4.marypertax
5.Maria Elena
6.Woman in Blogs
7.Μαρία Πλατάκη
8. αννετά...κι
9.ποιώ - ελένη
10.Makis Del
11.Ανέσπερη
12.Maria Kanellaki
13.Ελένη B
14. Σμαραγδάκι- Ρούλα
15.Giannis Pit
16.Marina Tsardakli
17.Κική Κωνσταντίνου
18. Άιναφετς
19.Mia
20.Ελένη Φλογερά
21.DIMITRIOS ASLANOGLOU
22.Lysippe
23.Memaria
24.syros2js
25.Ελευθερία-Έρη
26.Onirokosmos
27.Σοφία ΜΒ


Το Συμπόσιο κρατήθηκε ζωντανό για σας, μα και χάρη σε σας,
τους καλούς και σταθερούς φίλους του Συμποσίου.
Θα συνεχίζει να βγαίνει για όσο δύναμαι, παρ' όλο 
που ουσιαστικά έχω εγκαταλείψει το μπλόκινγκ.
Καλώς εχόντων των πραγμάτων το επόμενο
θα είναι και πάλι εδώ την πρώτη του Δεκέμβρη.

 Σας φιλώ!
Αριστέα



36 σχόλια:

  1. Όπως το έγραψες, Αριστάκι μου, καθένας βάζει το λιθαράκι του (εσύ την κούραση της οργάνωσης 😍) και χαίρομαι που είμαι μέλος αυτής της παρέας.
    Για μια ακόμη φορά μπράβο σε όλους μας!
    Να σημειώσω και να καταγραφεί στα πρακτικά, παρακαλώ, ότι αυτή τη φορά πέτυχα μια μαντεψιά!!!! 😉
    Καλό μήνα να έχουμε! 🍄🍁😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως το έγραψες, Αριστάκι μου, καθένας βάζει το λιθαράκι του (εσύ την κούραση της οργάνωσης 😍) και χαίρομαι που είμαι μέλος αυτής της παρέας.
    Για μια ακόμη φορά μπράβο σε όλους μας!
    Να σημειώσω και να καταγραφεί στα πρακτικά, παρακαλώ, ότι αυτή τη φορά πέτυχα μια μαντεψιά!!!! 😉
    Καλό μήνα να έχουμε! 🍄🍁😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα τέτοια να έχουμε!!! να συμμετέχουμε, να ξεσκονίζουμε τα μυαλά μας και να περνάμε όμορφα!!!!
    Πολλά φιλιά από τον νότο σε όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Συγχαρητήρια σε όλους μας κι ιδιαιτέρως στην Μαίρη μας
    Όλα κύλησαν μέσα σε πνεύμα φιλικό και συνεργασίας κι αυτό είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμά μας

    Φιλάκια πολλά σε όλους ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κλασικά, τυπικά αλλά ουσιαστικά ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στην Αριστέα μας για την άψογη κι επαγγελματική της διοργάνωση. Χωρίς εσένα αϊράκι μια τόση δα κουκίδα θα χανόταν στον ανύπαρκτο αστρόκοσμό της χωρίς να θαυμάσουμε τη γενναιότητά της (μπράβο Μαίρη, εκπληκτική γραφή).
    Η Μαθητεία που τόσο μα τόσο αγαπήσαμε θα έμενε σκέψη σε άγραφο μυαλό ( μπράβο Αλεξάνδρα για τη συγκινητική αυτή σύλληψη). Ο Κορτσάκος μου θα ησύχαζε στη γαλήνη της λήθης , ο Μονομάχος της Ελένης θα παρέμενε σιωπηλός και αφανής στο βυθόκοσμό του, η Σιωπή του Γιάννη θα΄μενε βαθιά ησυχασμένη στις αναπολήσεις του, η Μαρία δεν θα μας έδινε γροθιά στο στομάχι με το εξαιρετικό της ποίημα Εκλήθη προς μετάταξη. Ένα τρίγωνο ΑΗΓ θα παρέμενε σκιτσαρισμένο στον πίνακα, μία κόκκινη χελώνα κι ένα κόκκινο πουλόβερ άσημα θα περιφέρονταν στη θάλασσα και στους αγρούς μας, ο Πόνος δε θα μας θύμιζε πόσο μεγάλος δάσκαλος μπορεί να γίνει, η Αννούλα από την Πάρο δεν θα΄χε την ευκαιρία να αφιερώσει στο δικό της δάσκαλο τον ορισμό του.
    Είμαι πολύ "γεμάτη" από εξαίρετους διάσπαρτους στίχους και συνθέσεις που σε ένα ηλεκτρονικό κολλάζ ( λέμε τώρα ) θα απογειώναμε τη γνώση, το δάσκαλο και τη μαθητεία ολιστικά.
    Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!! Σε όλους και όλες. Σε σένα, Αριστάκι μου, αλλά και στη νικήτρια Μαίρη. Ακόμη κι εγώ νιώθω νικήτρια, παρά την ακύρωση της συμμετοχής μου λόγω λάθος προγραμματισμού της ανάρτησής μου. Πολλά φιλιά και είμαστε εν αναμονή του επόμενου Συμποσίου. Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια σε όλους ανεξαιρέτως! Όντως, με τέτοιο επίπεδο δυσκολευτήκαμε να δώσουμε βαθμολογίες και αυτό είναι το ωραίο της υπόθεσης!
    Αριστάκι μου, μπράβο και σε εσένα, μάτια μου!
    Ανεξαρτήτως Συμποσίου, να είσαι γερή και να έχεις αγάπη στη ζωή σου, κορίτσι μου! Αξίζεις πολλά!
    Την αγάπη μου! ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια σε όλους και μπράβο στην υπέροχη νικήτρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολλά συγχαρητήρια στη Μαίρη μας, για τη διάκριση της. Πολλά μπράβο και σε όλους τους συμμετέχοντες, για τις εμπνεύσεις τους!
    Το Συμπόσιο πια, είναι σήμα κατατεθέν της γειτονιάς μας. Μακάρι να ξεπροβάλλουν κι άλλα δρώμενα που να μας γεμίζουν και μας φέρνουν κοντά όπως το Συμπόσιο!
    Περιμένω με αγωνία το Χριστουγεννιάτικο Συμπόσιο!
    Πολλά φιλάκια Αριστάκι μου και σε ευχαριστούμε που παρότι δεν ασχολείσαι με το blogging ιδιαίτερα πια, μας ανοίγεις το σπιτικό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Μαίρη! Συγχαρητήρια και στην οικοδέσποινα που δεν θα επαναλάβω ότι είναι άψογη... Αριστέα μου αν και σταμάτησες το μπλοκινγκ εν τούτοις δεν αφήνεις το Συμπόσιό μας. Είναι συγκινητικό πολύ
    Να είστε καλά όλοι που με τις εμπνεύσεις σας συνταξιδεύουμε υπέροχα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αφήνω τον σεβασμό και την συγκίνησή μου στους 21 δημιουργούς αυτών των ποιητικών στιγμών που τόσο μας συγκίνησαν και αυτή τη φορά.
    Δεν υπάρχει βαθμολογία να κλείσει μέσα τις αυτές τις εμπνεύσεις και εκφάσεις ειλικρινά.
    Είμαι πραγματικά γεμάτος από ποίηση ακόμα και εγώ που την θωρρούσα εκ του μακρόθεν με δέος.
    Αριστέα μου, τα θερμά μου συγχαρητήρια για τη διοργάνωση που αποτελεί σταθμό.
    Θερμά συγχαρητήρια για την Μαίρη που για 2η συνεχόμενη φορά μας συγκινεί και κερδίζει ένα κλικ παραπάνω στις επιλογές μας.
    Την αγάπη μου στην Αλεξάνδρα, την Αννέτα, για τις επόμενες θέσεις τους, την Ελένη μας πιο κάτω αλλά ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ ανεξαιρέτως τις δημιουργίες.
    Προσωπικά σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για το ότι με κάνετε να νιώθω όμορφα και δημιουργικά σε ένα είδος που εξακολουθώ να το σέβομαι.
    Αριστέα μου φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο ΛΟΓΟΣ
    Απ’ όλα τα πράγματα που υπάρχουν στον κόσμο
    γίνεται ο λόγος. Δίχως χρώματα, αέρα, χώμα, νερό,
    δίχως ήλιο, δεν γίνεται. Δεν γίνεται δίχως
    τα ενενήντα στοιχεία’ κι ένα ακόμη: αγάπη.
    Κι’ αγάπη. Και πάλι αγάπΗ
    Για όλα όσα υπάρχουν στον κόσμο
    και φτιάχνεται ο λόγος, αγάπη.
    ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ
    Συγχαρητήρια στη Μαίρη που έλαμψε ο λόγος της ανάμεσα στους περισσότερους από εμάς,
    Συγχαρητήρια σε όλους που άφησαν στα πόδια μας το λόγο τους με ευγένεια και γενναιοδωρία,
    Συγχαρητήρια στην Αριστέα, που αγκάλιασε το λόγο μας και τον έδωσε σε όλους μας, με επιμέλεια και αγάπη.
    Θα της πω μεγαλόφωνα, ότι αν μπορούσε να ακούσει ξανά, τις λέξεις που ειπώθηκαν γλυκόφωνα, από εμάς για εκείνη, μετά από κάποια χρόνια, θα ένιωθε ότι οι λέξεις αυτές, θα έχουν γίνουν άστρα, που θα την στολίζουν πάντα. Γιατί το αξίζει.
    Αξίζει οι νύκτες της να περνούν γρήγορα αστερόφωτες κι ο ήλιος να την φωτίζει πιότερο.
    Σε ευχαριστούμε Αριστέα, σε ευχαριστώ πιότερο και μονάχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό ήταν κι εμένα το αγαπημένο μου! Χαίρομαι πολύ που κέρδισε. Συγχαρητήρια σε όλους τους δημιουργούς, ήταν όλα όμορφα, δυσκολεύτηκα λιγάκι να διαλέξω, ενώ ταυτόχρονα απολάμβανα να διαβάζω. Ευχαριστούμε για τις όμορφες αυτές στιγμές και τους δημιουργούς κι εσένα που το διοργάνωσες! Ελπίζω να υπάρξει κι άλλο!Συμμετείχα πρώτη φορά, δεν είχα ξανασυναντήσει κάτι τέτοιο και κατενθουσιάστηκα! Μπράβο σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στη νικήτρια,
    συγχαρητήρια σε όλες τις δημιουργίες,
    η καθεμιά ήταν ξεχωριστή!
    Σε ευχαριστούμε πολύ,Αριστέα μου,για το υπέροχο"Συμπόσιο"☺
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θερμά συγχαρητήρια στην Μαίρη μας και σ' όλες τις ξεχωριστές συμμετοχές που φιλοξένησες Αριστέα μου! Καλό μήνα εύχομαι και ευχαριστούμε πολύ-πολύ για την υπέροχη εμπειρία που μας χάρισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κάθε φορά θα λέμε ένα ΜΕΓΆΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, και κάθε φορά θα εννοούμε πολλά περισσότερα από αυτό!!!
    Αριστέα μας!!! Ακούραστη, φιλόξενη και γλυκιά πυργοδέσποινα!!! Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ!!!
    Θερμά συγχαρητήρια στη νικήτρια για τη συμμετοχή της και θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους δημιουργούς για τα "παιδιά" τους που μας πήραν από το χέρι και μας άφησαν να "τρυπώσουμε" για λίγο μέσα στο δικό τους σύμπαν!!!
    ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΥΓΕ!!! ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ακριβως Αριστακι μου καθε φορα οπως λεει και η Ανεσπερη απο πανω θα λεμε ενα ευχαριστω για αυτα τα ομορφα συμποσια που μας ταξιδευουν σε πολλα μονοπατια.. Ενα μεγαλο μπραβο στην Μαιρη που με το παραμυθενιο της πόνημα.. μας τυλιξε με ομορφια!!!
    Συγχαρητηρια σε σενα πυργοδεσποινα μου για την διοργανωση για αλλη μια φορα ..και όλους οσους πηραν μερος στην γιορτή του συμποσίου!!
    με το καλο και στο επόμενο..πατώνουμε δεν πατώνουμε..ναι; φιλακιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ένα μεγάλο ευχαριστώ καταρχήν σε σένα Αριστέα μου για την υπέροχη φιλοξενία, για το έναυσμα δημιουργίας, για την τέλεια διοργάνωση! Επίσης θα πρέπει να πω πως απόλαυσα το Συμπόσιο αυτό περισσότερο απ' όλα τα προηγούμενα γιατί μου άρεσε η μία συμμετοχή. Επίσης όντως το επίπεδο έχει ανέβει φοβερά και είναι διπλά απολαυστικό. Όλες οι συμμετοχές ήταν διαλεχτές, μοναδικές. Ένα μεγάλο ευχαριστώ από την κουκκίδα μου που την τιμήσατε με την επιλογή της και της δώσατε όντως μορφή και υπόσταση! Πολλά φιλιά, καλή συνέχεια και περιμένω το επόμενο Συμπόσιο με αδημονία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια σε όλους και όλες! Όσοι και όσες έγραψαν, βαθμολόγησαν, διάβασαν και βέβαια σε σένα Αριστέα μου! Ήταν ένα πολύ όμορφο Συμπόσιο!

    Πάμε για το επόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολλά πολλά συγχαρητήρια στη Μαίρη που μια μικρή κουκκίδα την έκανε υπέροχο ποίημα και μας ξελόγιασε!
    Όλοι όμως αξίζουν συγχαρητήρια, γιατί ο καθένας με τον δικό του τρόπο άφησε ένα υπέροχο στίγμα!
    Αριστέα μου συγχαρητήρια και σε σένα και πολλά πολλά ευχαριστώ!!
    Να είμαστε όλοι καλά να ανταμώνουμε έτσι όμορφα και ποιητικά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο στη νικήτρια το ποίημα της "φώναζε" από μακριά!
    Μπράβο στην Αριστέα μας που με τόση χαρά οργάνωσε το συμπόσιο!
    Μπράβο σε όλους όσους πήραν μέρος!
    Και φυσικά ένα ακόμα μπράβο σε όσους ψήφισαν!

    ΑΦιλάκια μ' ένα τεράστιο ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες και στην νικήτρια.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια στην νικήτρια και ένα τεράστιο μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες Όλα τα ποιήματα ήταν εξαιρετικά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα σε όλους...
    Η αλήθεια είναι ότι όλοι περιμέναμε με ενδιαφέρον την σεισμική ακολουθία στο Ιόνιο αλλά ...το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε στο μπλοκ της Αριστέας. Ξεφύτρωσαν ποιητικά διαμαντάκια που ιστορικά κατέγραψαν αυτό που όλοι καλά γνωρίζουμε ότι η ομάδα έχει υψηλές σταθερές και δίνει εκπληκτικά αποτελέσματα...
    Δεν συμμετείχα στο διαγωνιστικό μέρος αλλά ούτε καν στη ψηφοφορία... Στην αρχή διάβασα μόλις τα 10 πρώτα ποιήματα και δεν κατόρθωσα να επανέλθω... Θα επανορθώσω δίνω υπόσχεση...!
    Συγχαρητήρια στη νικήτρια Μαίρη (πήρε και σχήμα και διάσταση η κουκίδα της) , συγχαρητήρια σε όλους...!
    Τα λέμε , ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μπράβο στη Μαίρη για την πρωτιά κσι μπράβο και σε σένα Αριστέα μου για την ολη οργάνωση.
    Καταπληκτικά ποιήματα τα οποία τώρα τα διαβάζω όμως λόγω υποχρεώσεων.
    Οι βαθμοί δεν μετράνε έτσι κι αλλιώς γιατί όλα αξίζουν να ειναι πρώτα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν θα γράψω κάτι καινούριο, όλοι οι φιλοι τα είπαν τόσο όμορφα. Θα πω μονάχα πως χαίρομαι που συνεχίζει να μπαίνει νέο αίμα στην παρέα, να τολμάει να γράφει και να εκφράζεται ποιητικώς. Αυτή είναι κι η πιο μεγάλη ανταμοιβή για την Αριστέα, που συνεχίζει πεισματικά να μας προσφέρει Ποίηση. Συγχαρητήρια σε όλους και καλά μελλοντικά μας συναπαντήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ξαναπερνώ από το μπλογκοσπιτάκι σου για μια καλημέρα, Αριστέα μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγχαρητήρια σε όλες τις συμμετοχές και φυσικά στην Μαίρη για το υπέροχο ποίημά της!! Δεν είχα χρόνο για να διαβάσω και να ψηφίσω, γιατί η ανάγνωση είναι απόλαυση και θα το κανα τρεχαλητό, αλλά το χάρηκα πολύ που μπαίνει και νέο αίμα!! Μπράβο σε όλους λοιπόν και φυσικά σε σένα Αριστέα μου.
    Αχ έχουν φύγει αρκετοί τελικά από το blogging..
    Πολλά φιλιά κι ότι κάνεις να περνάς όπως λαχταράς!! Σε φιλώ!! 😚🍁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σας ευχαριστώ όλους θερμά για τα ζεστά σας σχόλια!
    Το Συμπόσιο υπάρχει για σας και χάρη σε σας! Χωρίς τα δημιουργήματά σας τίποτα δεν θα υπήρχε!
    Θα κρατήσω λοιπόν το όριο της μίας συμμετοχής, προκειμένου να δίνουμε όλοι τον καλύτερο εαυτό μας!

    Συγχωρέστε με για το ομαδικό σχόλιο.
    Δίνω εξετάσεις την ερχόμενη εβδομάδα, οπότε ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος :)

    Σας φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. "Τώρα πια είναι αργά για δάκρυα Στέλλα", όπως λένε...
    Στον "κόσμο" μου εντελώς όμως! Έχω κόψει και τις γύρες, λόγω ελάχιστου χρόνου...
    Κλεισμένη στην "κοσμάρα" μου κι έχασα ένα συμπόσιο που με αφορούσε φυσικά! Σπάνια μου συμβαίνει!
    Θαυμάσιες οι συμμετοχές!
    Την επόμενη φορά...

    Πού δίνεις, παιδάκι μου, εξετάσεις!
    Ελπίζω να τα πας καλά (τα πήγες;)!
    Καλή δύναμη σε ό,τι κι αν κάνεις!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ✿ Εμφανίστηκα κι εγώ, όχι απλά αργά, αλλά...αργότερα! Στα αποτελέσματα! :)) Όπως και να 'χει, θερμά συγχαρητήρια στη Μαιρούλα, αλλά και σε όλη "την παρέα που αντιστέκεται, την παρέα που επιμένει"! Καλό χειμώνα σε όλους! Υ.Γ Αριστέα, τι εξετάσεις δίνεις βρε δόλιο πλάσμα;; Καλή επιτυχία, πολλά φιλιά! ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Νατάσσα στη γωνιά μου ( που για την ώρα την έχω παγωμένη!) Ελπίζω κάποια στιγμή να επιστρέψω πίσω πιο ενεργά και να τα λέμε!
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  33. @Γλαύκη και Petra!
    Οι εξετάσεις πέρασαν. Η υποφαινόμενη διέπρεψε! ( Υπολογιστές έδινα)
    Σας ευχαριστώ για τις ευχές! Έπιασαν!
    Πολλά φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή