Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2019

Ραντεβού στον Πύργο!


Είναι να μην πέσει κάποια ιδέα στο τραπέζι....
Εκεί, στις στιγμές που πίνουμε τον καφέ μας, στον Ακροβάτη.
στην κεντρική πλατεία του Πύργου, το Γιουλάκι κι εγώ
συνηθίζουμε να πιάνουμε όλα τα θέματα, ξέρετε... πολιτιστικά, διαδίκτυο, 
gossip (στο σικ του το κουτσομπολιό) 
και να τα ξετινάζουμε όλα!
Κι ό,τι μπει στον εγκληματικό μας εγκέφαλο 
θα γίνει πράξη, ο κόσμος να χαλάσει!

Κάπως έτσι έπεσε και η παρουσίαση του δεύτερου βιβλίου της 
Μαρία μας,
στο τσάι που πίναμε ένα απογευματάκι.
Της συγγραφέας φίλης μας! 
Να το λέμε και να το ξαναλέμε, λες κι ανεβαίνουμε λέβελ ξερωγώ
κι εμείς παρέα με την Κανελλένια μας!

Η μάναντζερ ράγκπι Γιούλη, ξεκίνησε τα οργανωτικά ευθύς αμέσως
κι εμένα μου άφησε την...πρόζα!
Έλα... αφού το΄χεις! Ψοφάς για σκηνή και φώτα, μου λέει!
(πού να΄ξερε, ότι έχω βγάλει όλα τα δερματικά που υπάρχουν,
από την αγωνία μου!)

Και κάπως έτσι, όλα διοργανώθηκαν μέχρι να πεις κύμινο,
και η πολυπόθητη μέρα έφθασε σχεδόν

Σάββατο, 09/02/2019 και ώρα 7.00 μμ
εκεί στον υπέροχο και ζεστό χώρο του Ακροβάτη, που τόσο αγαπάμε,
στην αίθουσα εκδηλώσεων που διαθέτει,
θα συναντηθούμε για να ξεφυλλίσουμε παρέα το βιβλίο 
της συγγραφέας ΦΙΛΗΣ μας, Μαρία Κανελλάκη,
κι εύχομαι ολόψυχα να ξεπεράσουμε την πρώτη παρουσίαση
που είχαμε διοργανώσει πάλι εμείς οι γνωστοί ύποπτοι,
τον Οκτώβρη του 2017,
σε φίλους, ζεστασιά κι αγάπη!

Όλα αυτά αυτά δεν θα γίνονταν ποτέ, πιστέψτε με,
αν δεν είχαμε αγαπήσει το βιβλίο.
Προσωπικά δεν θα μπορούσα να παρουσιάσω κάτι που δεν μίλησε μέσα μου,
ούτε μπορώ να πω ψέματα, εδώ που τα λέμε!

Αλλά για το βιβλίο θα σας μιλήσω στην επόμενη σύνδεση!

Σας φιλούμε

Αριστέα και (μάναντζερ) Γιούλη

υγ: Πάντα στις επάλξεις για τα σημαντικά!