Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2023

Λήξη 31ου Συμποσίου Ποίησης - Η γιορτή μας 🎅


Αγαπημένοι φίλοι και φίλες.
Χρόνια πολλά και καλά, μα κυρίως με υγεία!
Καμία αρρώστια, καμία δυσκολία να μην σας πλησιάσει ποτέ
και να είστε περιτριγυρισμένοι από ζεστές αγκαλιές!

Το 31ο Συμπόσιο Ποίησης,
το "γούτσου-γούτσου" Συμπόσιό μας, ολοκληρώνει σήμερα τον προορισμό του, 
αφού μας χάρισε αμέτρητα συναισθήματα.


Σας έδωσα σαν μπούσουλα το θέμα της ενσυναίσθησης 
και με οδηγό την

αγκαλιά
(ή αγκαλιάζω ή αγκαλιασμένος)

είχατε την ελευθερία επιλογής, όπως πάντα,να κινηθείτε 
σε ελεύθερη, έμμετρη ποίηση ή χαϊκού,
με ή χωρίς χριστουγεννιάτικη εσάνς.


26
, λοιπόν, φίλοι μας δώσατε 31 μικρά και μεγάλα 
διαμάντια και
27 συνολικά φίλοι του Συμποσίου περάσατε και βαθμολογήσατε
και με τις ψήφους σας αναδείξατε τον μεγάλο νικητή!


Νικητής/τρια του 31ου Συμποσίου είναι 
παραπαπάμ....










 








Η αγαπημένη μας 


με 23 βαθμούς για τη εξαιρετική της συμμετοχή στη θέση 14
Ο άνθρωπος που φοβόταν τα χέρια του.
(Η Μαρία, με αυτή της την νίκη, έφθασε τις 8 και ισοφάρισε 
την πρωτιά της Ποιώ-Ελένης.)

Κανελλένια μας, θερμότατα συγχαρητήρια.
Πάμε να το θυμηθούμε....


14.Ο άνθρωπος που φοβόταν τα χέρια του

Είμαι ένας άνθρωπος που αρνιόταν να χρησιμοποιεί τα χέρια του
“Χρόνιος αντιρρησίας χρήσης άνω άκρων” η διάγνωση
Από μικρός άκουγα μόνο
«Να κρατάς άμυνα σ’ όσους είναι πιο δυνατοί
Να βαράς αλύπητα όσους είναι αδύναμοι»
Στο σχολείο μού δίδαξαν πως πρέπει πάντα να βγαίνω νικητής
και πως η ήττα είναι ντροπή
Κι όποιος σταθεί εμπόδιο «Χτύπα τον για να μάθει»

Στο σπίτι με ξαγρυπνούσαν τα ουρλιαχτά της μάνας
κάτι βράδια που της χτυπούσε το κεφάλι στον τοίχο
ο πατέρας «οι γυναίκες θέλουν ξύλο για να στρώσουν»
Στη γειτονιά έβλεπα φίλους να πετροβολούν αδέσποτα
Να δοκιμάζουν τις σφεντόνες τους στα σπουργίτια
Στο στρατό εκπαιδεύτηκα να σημαδεύω αόρατους εχθρούς
«Χτύπα τους στο ψαχνό»

Σε κάθε γωνιά της ζωής μου παραμόνευε κι ένα «Χτύπα»
Στη δουλειά ο προϊστάμενος με παρότρυνε να χτυπήσω μια καλή
θεσούλα «αν δεν χτυπήσεις κάτω απ’ τη ζώνη δεν πρόκειται να προκόψεις»
Επαγγελματίας Ανεπρόκοπος έμεινα
Οι φίλοι μ’ έκαναν πέρα γιατί ποτέ δεν χτυπήθηκα μαζί τους
«τι άντρας είσ’ εσύ που δεν παλεύεις;»
Φοβήθηκα τα χέρια μου, τ’ ομολογώ
μην έρθει η ώρα που θ’ αυτομολήσουν απ’ το κορμί μου
κι επανέλθουν στις συμβατικές ρυθμίσεις τους
«ΧΤΥΠΑ»

Τη μέρα που αποφάσισα να κόψω τα χέρια μου
«Άχρηστα πετσιά, κουράστηκα με δαύτα
Θα τα πετάξω στ’ αγρίμια να ξαλαφρώσουν οι ώμοι μου»
Ήταν ένα βροχερό απόγευμα στο κέντρο
Τα πουλιά χτυπούσαν τρομαγμένα τα φτερά τους μέσα στα καπνογόνα
Οι αστυνόμοι χτυπούσαν τους διαδηλωτές
Τα παιδιά ξυλοκοπούσαν ανελέητα ένα σκουρόχρωμο χαμίνι
Λυσσασμένα ανθρωπόμορφα σκυλιά χτυπούσαν μετανάστες
Κυλούσε το αίμα από παντού γινόταν πηχτή λάσπη και γλιστρούσε στους υπονόμους

Κι ήρθε απ’ το πουθενά και κούρνιασε στο κρεμασμένο χέρι μου
ένας αλήτης σκύλος
που δεν ήξερε να γαβγίζει ο άθλιος
Με κάτι ακατάληπτα γουργουρητά αγκάλιασε το φόβο μου
Χάιδεψε την παλάμη μου με τις βρωμότριχές του
Κι ένιωσα να φλέγονται τα χέρια μου
Τους νευροδιαβιβαστές να ξαναμπαίνουν σε λειτουργία
Όλα τα «ΧΤΥΠΑ» που με σφυροκοπούσαν τόσα χρόνια
σκορπίστηκαν σαν πολύχρωμος χαρτοπόλεμος στη γκρίζα πόλη

Εκείνη τη σκυλίσια μέρα λοιπόν
ένα δίποδο ον έμαθε την ορθή λειτουργία των χεριών του
από ένα τετράποδο κυνηγόσκυλο που δεν διέθετε χέρια
παρά μονάχα ένα σπάνιο βίτσιο
να κυνηγάει τις χαρές του
στις ερημιές των ανθρώπων.


Θερμά συγχαρητήρια να δώσω, επίσης, στις συμμετοχές 21 και 12, 
Χριστίνα και Ρούλα αντίστοιχα, 
που διακρίθηκαν ψηλά, στη 2η και 3η θέση 
με ελάχιστες διαφορές,
αλλά και στις Μαρία Γ., Πέτρα και Αννίκα που ακολούθησαν
και κλείνουν την πρώτη μας πεντάδα.

Κι αυτό το Συμπόσιο ήταν γένους θηλυκού, λοιπόν! ☺

Είτε διακριθήκατε ψηλά, είτε στη μέση, είτε χαμηλά,
όλοι ήσασταν υπέροχοι!
Πάμε για τις αποκαλύψεις; 


Ας γίνουν, λοιπόν, όλες οι συστάσεις 

Μαζί με τις συστάσεις
και οι στίχοι που αγάπησα εγώ από κάθε συμμετοχή.

Συμμετοχές από 1-8 τις βρίσκουμε ► εδώ

1.Αγκαλιά-ζω , Ινώ  (3 β)
Με μια συγχώρεση για όλα όσα δεν κάναμε
κι ένα χαμόγελο γι’ αυτά που εμείς μπορούμε…
Με μια αγκαλιά, υπόσχεση ας δώσουμε

αυτά που η ζωή μάς τα χρωστά,

2.3ος όροφος, Μαρία Νικολάου (8 β)
Έτσι από ψηλά ατενίζουμε το μεγάλο λάθος.
Το ότι πάντα θα περιμένουμε ένα θαύμα.
Λες και μας χρώσταγε η ζωή κάποιο δάνειο.
Που πρέπει να μας πληρώσει.
Ότι όλα θα έρθουν, όπως τα έχουμε σχεδιάσει.

Ναι, πάντα είναι πιο εύκολο να περιμένουμε ένα θαύμα.

3.Επιστροφής σήμαντρο, Giannis Pit (1 β)

Ώρα ο στοχασμός στον έρωτα νέα ζωή να τού δώσει, 

Είναι ώρα πια τρανή, μια επιστροφή να σημάνει.


4.Μέσα σε μια αγκαλιά, Katerina V (6 β)

Τόσες ψυχές να φεύγουν άδικα 

κι εμείς να φλυαρούμε άσκοπα

Απλοί παρατηρητές


5.Το γεμάτο κενό μιας αγκαλιάς, Άννα, Πάρος  (10 β)

Σε κρατώ στην αγκαλιά μου, να μην φύγεις

                                                                           τι ματαιοπονία! 

Αγκαλιάζεται η οπτασία; Ομίχλη που χάνεται. 


6.Η προσευχή των Χριστουγέννων, Marina Tsardakli  (6 β)

Και όταν η κουβέρτα της νύχτας μας σκεπάζει,

δεν μας χωράει καμιά γωνιά,

γιατί μας τυραννά μια καταδίκη.

Να υπάρχει τόση ζωή και να μην τη βλέπουμε.

Να υπάρχει τόση ζωή και να μην τη ζούμε.


7.Τα λόγια σας, Μαρία Γ., (14 β)

κι οι αποστάσεις μεταξύ μας μίκραιναν, όλο μίκραιναν,

τόσο, που ακόμα κι άστοχα να ήταν διαλεγμένα,

μ' αγκάλιασαν σφιχτά.


8.Στα σύρματα, Mia Petra (13 β)

Και όταν τα πουλιά 

τρέμουνε στο σύρμα

τί άλλο να γυρεύουν

από μιαν αγκαλιά


Συμμετοχές από 9-20 τις βρίσκουμε ► εδώ


9.Μην αλλάξεις, να είσαι ο Εαυτός σου, ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ (4 β)

Όλοι ψάχνουν την αγάπη να βρουν

Απεγνωσμένοι σε λάθος αγκαλιές


10.Η άφιξη, Τάσος Γ. Κάβουρας

Τίποτα πια δεν ξαφνιάζει.

Φτωχαίνει το σκηνικό, παρά ελπίδα δίνει

Πειθαρχείς στις εντολές της άλλης ιδεολογίας.

Κατά σύμπτωση μπορεί και να λέγεται συμβιβασμός


11.Αγάπης υπόσχεση...Mary Pertax (8 β)

Η Αγάπη θάναι νικητής, αν είμαστ' ενωμένοι.

Όλοι οι καλοί, μύρια καλά στον κόσμο θα σκορπίσουν.


12.Απερίγραπτο συναίσθημα, Σμαραγδάκι Ρούλα (16 β)

Λες και είμαι κοριτσάκι

και σαν πούπουλο σηκώνω,

το μικρούλι του κορμάκι.

Φάρμακο η αγκαλιά του

κι όλα μου τα θεραπεύει.


13.Κάθε χρόνος και μια στάση, Marina Tsardakli  (6 β)

Λίγο πριν γίνεις ανάμνηση, θα σβήσω τα φώτα

και με ένα τραγούδι,

φόρο τιμής για τις στιγμές που ζήσαμε,

θα σε αποχαιρετήσω.


14.Ο άνθρωπος που φοβόταν τα χέρια του, Maria Kanellaki (23 β)

Εκείνη τη σκυλίσια μέρα λοιπόν

ένα δίποδο ον έμαθε την ορθή λειτουργία των χεριών του

από ένα τετράποδο κυνηγόσκυλο που δεν διέθετε χέρια

παρά μονάχα ένα σπάνιο βίτσιο

να κυνηγάει τις χαρές του

στις ερημιές των ανθρώπων.


15.Αγκαλιά, Σταυρούλα Δεκούλου (4 β)

Ένα λαμπρό φως το έλουσε

και την καρδιά μου τύλιξε μια ζεστασιά όμοια με αυτή της φάτνης,

όταν γεννιόταν ο Χριστός. 

- Πώς σε λένε; ρώτησα.

Το πλάσμα με κοίταξε με δυο μάτια φεγγάρια...

- Αγκαλιά, μου ψιθύρισε και όλη η πλάση

έλαμψε στο άκουσμά της.


16.Ο χορός της επιστροφής, ποιώ - ελένη (9 β)

Γλυκό σταφύλι θα κεράσω

τους αγγέλους και για σένα

θα φυλάξω τις ευωδιές των γιασεμιών.

Στη λάβα των φιλιών μου έλα να καείς.

Με μύρα θα αλείψω το σώμα μου,

τα θαύματα να αναπνέεις.

Πίστα η αγκαλιά μου  και σε καλεί,

έλα να χορέψουμε τους διονυσιακούς χορούς που κάποτε μου δίδαξες.


17.Σύννεφο, Ελευθερία-Έρη (10 β)

Όχι, δεν θα σου πω 

αντίο!

Τα αντίο είναι 

για όσους 

χάνονται!


Κι εσύ 

θα είσαι εδω!

Μέσα μου, 

στην καρδιά μου!


18.Όπου κι αν πας, Νικολέτα Κριαρά (9 β)

Οι άνθρωποι 

συναντιούνται σε επεισόδια 

ή αγκαλιές 


19.Το ξύπνημα, Δημήτρης Ασλάνογλου (2 β)

Γεμίστε μου την αγκαλιά

Με τη φρεσκάδα σας και τη μυρωδιά

Να της τα στείλω μέσ’ την καρδιά

Με του φιλιού την ξεγνοιασιά

Όταν το βλέμμα της θ’ αναζητά

Τ’ ανέμελου του πρωινού, το ξύπνημα


20.Ίσως μια μέρα,Katerina V (1 β)

Σαν ένα απροσδόκητο φιλί

που περίμενες καιρό 


σε έναν κόσμο επιφανειακό

που λίγοι απέμειναν 

να τιμούν και να σέβονται 


Συμμετοχές από 21-31 τις βρίσκουμε ► εδώ


21.Πεφταστέρια, BUTTERFLY (18 β)

Κι όλου του κόσμου οι άγιοι

Μα κι όλοι οι καταραμένοι

Αθώοι, ένοχοι, τρελοί,

Ελεύθεροι, κατατρεγμένοι

Έναν μοιράζονται καημό

Ίδια φωτιά τα μάτια καίει

Ο ίδιος κόμπος στο λαιμό

Αναδιπλώνεται και κλαίει

Ζητούν μονάχα μια αγκαλιά

Αληθινή, ζεστή, μεγάλη

Να τους τυλίξει σα μωρά


22.Σμιλεύοντας την αγκαλιά, paloma (1 β)

Στο κέντρο του σώματος του ανθρώπου 
εκεί όπου χτυπά η καρδιά, 
γεμάτη από λουλούδια ωραιόφυλλα, 
βιώνει ζωή και ίαση. 
Κι είναι τούτη η στιγμή 
που 
μια αλήθεια γεννιέται με κέντρο την αγάπη 
μονάχα από μια αγκαλιά.


23.Αγάπη θέλω..., ANNA Flo (5 β)

Να βλέπεις την αγάπη στα χαμόγελα των γερόντων,

να την ακούς στις χαρούμενες ξέγνοιαστες παιδικές φωνές,

να ξεχειλίζει από τις γραφές των νέων,

να την αισθάνεσαι στην αναγέννηση της φύσης,

να ποτίζει την ψυχή η ελπίδα για τον άνθρωπο.


24.Όταν δύει ο ήλιος, Velvet  (12 β)

όταν φυσάει ο άνεμος

όταν το κρύο παγώνει χέρια και πόδια,

χρειάζομαι μια αγάπη, οποιαδήποτε αγάπη

έστω μια περαστική αγκαλιά,

ένα κομμάτι πρόσκαιρης ευτυχίας


25.Το αθάνατο νερόποιώ - ελένη (1 β)

Αυτό το ποίημα δεν γερνάει ποτέ

ρωμαλέο είναι όπως το όνομά σου

που σκιτσάρισα ένα κρύο βράδυ

στα χυτά μαλλιά ενός αγάλματος.


26.Εναγώνιο κάλεσμα, Giannis Pit (2 β)

Τα χέρια μου άπλωσα, ανοιγμένα στο χώρο,

Σαν δεντρόκλαδα άγουρα τον αγέρα να σώσουν.

Σκιές ψηλαφίζοντας, μορφή να τους δώσω.

Αγκαλιασμένοι να στέκουμε στις γωνιές και στις θύρες.


27.Το κορίτσι, Γιώτα Αρχοντάκη (6 β)

Πόσο θα ήθελε, σκέφτεται, απλά να περπατάει.

Χωρίς “όπλα” που κρυφά κάθε βραδιά στις χούφτες της κρατάει.


Πόσο θα ήθελε μια μέρα να βγει και να μεθύσει. 

Χωρίς να σκέφτεται μήπως κάποιος χωρίς τη θέλησή της την αγγίξει.


28.Αγνοούμενη αγκαλιά, Makis Del (1 β)

Γιατί η αγκαλιά δεν είναι διαίρεση μίσους,

αλλά πολλαπλασιασμός αγάπης 


29.Σε μια αποβάθρα τρένου! Η Γωνιά της Αννίκας (13 β)

Από τότε κάθε απόγευμα, 

δώδεκα χρόνια τώρα, 

την ώρα που ο ήλιος ξεψυχώντας 

καθρεφτίζεται στο αντικρινό μπαλκόνι, 

ξεβράζει η μνήμη κομμάτια στεναγμών 

που τα σκόρπισε ο ανεμοστρόβιλος 

σ’  ένα ταξίδι μοίρας πικρής. 

Η απαντοχή λευκές ελπίδες 

γεμίζουν μια άδεια αγκαλιά 

τα ηλιοβασιλέματα. 


30.Η αγκαλιά της καρδιάς, Σμαραγδάκι Ρούλα (1 β)

Είναι μαγική η θεραπεία της.

Όσες και να πάρετε, ή να δώσετε, σε όλη την ζωή, ποτέ δεν θα είναι αρκετές.


31.Είμαι άνθρωπος και εγώ, Μαρία Πλατάκη(2 β) 

Μια αγκαλιά χρειάζομαι και εγώ, γιατί νιώθω πλέον ότι θα χαθώ μέσα στην συνάφεια του κόσμου, δυστυχώς 

Είμαι άνθρωπος και εγώ 




Όλοι είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.

Η νίκη μας ξεκινάει και ολοκληρώνεται την ώρα που γράφουμε.


Μην ξεχνάμε, αυτή τη φορά οι συμμετοχές ήταν πολλές 

και φυσικό ήταν οι ψήφοι να μην επαρκούν για όλες! 


Θερμά συγχαρητήρια σε όλους σας, λοιπόν!



Η νικήτρια θα πάρει, όπως πάντα, ένα δωράκι 

από τα χεράκια μου.


Παρακάτω μπορείτε να παρακολουθήσετε τη βαθμολογία.


Με την αρίθμηση όσων ψήφισαν, λίγο πιο κάτω,

και με τη σειρά που ψήφισαν

μπορείτε να δείτε ποιοι σας προτίμησαν.



Ψήφισαν oι:


1. Νικολέτα Κριαρά
2.Katerina V
3.Πίπη
4.Μαρία Κανελλάκη
5.Μαρία Νικολάου
6.Μαρία Γ.
7.Αννίκα
8.ποιώ - ελένη
9.ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ
10.Giannis Pit
11.giwta ar
12.Γλαύκη
13.Σμαραγδάκι- Ρούλα
14.ANNA FLO
15.Velvet
16.marypertax
17.Τάσος Γ. Κάβουρας
18.Marina Tsardakli
19.Ινώ
20.Makis Del
21.BUTTERFLY
22.texnistopos (Σταυρούλα)
23.Mia Petra
24.Ελευθερία Έρη
25.Άννα Πάρος
26.Paloma
27.Μαρία Πλατάκη


Ευχαριστώ ιδιαιτέρως τους φίλους που δεν είχαν συμμετοχή 

κι όμως πέρασαν, έδωσαν το παρών, διάβασαν τις συμμετοχές μας

και τις αξιολόγησαν!



Θα κλείσω αυτή τη μαμουθο-ανάρτηση, κλασικά, με δυο λόγια ακόμα...

Δεν μπορείτε να φανταστείτε τις ώρες που έδωσα για να υπάρχει η
ομοιομορφία που βλέπετε, (όπως κάθε φορά άλλωστε)
πόσο κόπο κουβαλά όλη αυτή η διοργάνωση,
αλλά και πόσο με ταλαιπώρησαν αρκετοί φίλοι, 
ιδίως αυτή τη φορά,
που δεν διάβασαν τις παρακλήσεις μου και τις οδηγίες μου.

Θα συνεχίσω να ελπίζω, ότι κάποια στιγμή όλα θα πάνε ρολόι,
πως δεν θα με παιδέψει ποτέ ξανά ο μπλόγκερ,
πως δεν θα λάβω ξανά συμμετοχή με διάστιχα, διαστήματα και λοιπές 
μορφοποιήσεις! 😁

Γιατί σας απειλώ...
Θα συνεχίσω να βγάζω Συμπόσια!
Δεν με σταμάτησε ούτε ο καρκίνος, εξάλλου! 

Και μετά την γκρίνια (σαν καθαρόαιμο καρκινάκι που είμαι)
θα γλυκάνω! 😂

Σας ευχαριστώ που μου χαρίσατε την κανονικότητα που αποζητούσα!
Με τις συμμετοχές σας, τις ευχές σας και τις αγκαλιές σας,
με κάνατε όλο αυτό το διάστημα πολύ πολύ χαρούμενη!

Σας φιλώ...γλυκά!
Εύχομαι ολόψυχα καλή Πρωτοχρονιά και μια ακόμα καλύτερη χρονιά!

@ριστέα

υγ: Τελευταία χήμειο στις 04/01!
Μετά, για καμιά εβδομάδα θα "ξαναχαθώ", μάλλον...

48 σχόλια:

  1. Τι υπέροχο συμπόσιο και αυτό!
    Εκπληκτικό το ποιημα της Μαρίας και σα συλληψη και σαν απόδοση. Θερμά συγχαρητήρια!
    Ευχαριστώ παρα πολυ όσους ξεχώρισαν τα πεφταστερια μου και τους χάρισαν τη δευτερη θέση μέσα σε 31 πραγματικα ξεχωριστά ποιήματα!
    Αριστερά είσαι θεά τι να λέμε τώρα!
    Σε όλους μας Καλη ευλογημένη χρονια ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, θερμά συγχαρητήρια και σε σένα!
      Πήγαινε στην Μπλογκογειτονιά μας, στο φέις, κάνουμε πλάκα μαζί σου με το Κατερινιώ! Όλο δεν έχεις έμπνευση, όλο σε "τσιγκλάω" και χτυπάς μετά άνετα 1η ή 2η θέση! Εσύ τι είσαι λοιπόν; 🤣
      Πανέμορφα τα Πεφταστέρια σου. Δύσκολη η γραφή με ομοιοκαταληξία και μέτρο!
      Καλή Χρονιά, κορίτσι, με πολλές χαρές και υγεία!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια στην Μαρία, την Χριστίνα και στην Ρούλα με τα υπέροχα Πεφταστέρια της! Όλες οι συμμετοχές είχαν κάτι από τη μαγεία της αγκαλιάς, της ζεστασιάς και της αγάπης!
    Ξεχώρισα πολλά ποιήματα σε αυτό το συμπόσιο,όπως το 1,το 4,το 5,το 6,το 13,το15 και άλλα πολλά που ήταν ξεχωριστά, νοσταλγικά και ιδιαίτερα!
    Συγχαρητήρια λοιπόν σε όλους, καλή νέα χρονιά να έχουμε με Ειρήνη, αγάπη,ζεστασιά, χαρά υγεία και όλα τα καλά!
    Αριστέα μου παρολη τη δοκιμασία σου ήσουν άψογη σε όλα και σ ευχαριστώ ιδιαίτερα για την φροντίδα σου,ιδιαίτερα σε μένα την "άστεγη" φίλη σου!
    Εύχομαι η νέα χρονιά να σε βρει αναγεννημένη από κάθε άποψη και όλα τα άσχημα να φύγουν μακριά.
    Την αγάπη μου, Ελευθερία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και ευλογημένη χρονιά, Ελευθερία μου!
      Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή, τα καλά σου λόγια, για όλα σε ευχαριστώ!
      Και τη δική μου αγάπη....

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες και στη Μαρία που ξεχώρισε. Να έχετε καλή χρονιά με υγεία και αγάπη πολλή.
    Κυρά μου μια ακόμα φορά, υπόκλιση. Όπως σου είπα η αγκαλιά και τα Χριστούγεννα είσαι ΕΣΥ 🥰❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά, Σταυρουλίνι μου!
      Υγεία, αγάπη και δημιουργικότητα εύχομαι!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στη Μαρία αλλά και σε όλους που έγραψαν ποιήματα που μας αγκάλιασαν πραγματικά.
    Αριστέα μου σ'ευχαριστώ πολύ για άλλο ένα Συμπόσιο που διοργάνωσες άψογα παρόλα τα εμπόδια που και εμείς σου βάλαμε. Αλλά κυρίως μέσα στον αγώνα που δίνεις μας βροντοφώναξες ότι είσαι πράγματι η πυργοδέσποινα της ζωής.
    Ευχές σε όλους για καλή χρονιά
    Με το καλό να μπει ο νέος χρόνος Αριστέα μου και να κάνει τα άσχημα απλές αναμνήσεις
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν, Αννούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Καλή χρονιά, με υγεία πάνω απ' όλα!

      Διαγραφή
  5. Ένα εμβληματικό "Συμπόσιο" σήμερα γιορτάζει! Όπως γιορτάζουμε όλοι μας εδώ σε αυτήν την όμορφη γειτονιά.
    Εμβληματικό λόγω αριθμού, 31ο γαρ, 31 οι συμμετοχές!
    Εμβληματικό λόγω της μεγάλης μάχης της Κυράς του "Συμποσίου", που "φτύνει" κατάμουτρα τα μεγάλα της ζόρια και ξορκίζει το "κακό" με το φως της παρουσίας και δημιουργίας.
    Εμβληματικό λόγω των ποιημάτων συμμετοχών, ρεκόρ, μετά το 20ο, (κρατάω αρχείο σας το λέω, χαχαχαχα).
    31 διαμαντάκι από 27 καρδιές, έδωσα τα "ρέστα" τους και διέπρεψαν. Θερμά συγχαρητήρια σε όλους μας γι' αυτό.
    Θερμά συγχαρητήρια, για μια ακόμα φορά στις αγαπημένες μας Κυρίες, που κράτησαν τις πρώτες θέσεις:
    Μαρία Κανελλάκη, την αγάπη μου για το υπέροχο ποίημά σου.
    Χριστίνα μου, εντάξει, λάτρεψα τα "Πεφταστέρια" σου. Δηλώνω φανατικός σου φαν, το ξέρεις και στο Wattpad.
    Ρούλα, Μαρία Γ., Αννίκα, μια μεγάλη αγκαλιά, γιατί οι ποιητικές σας αγκαλιές μαλάκωσαν και γλύκαναν την ψυχή μας.
    Περισσότερα θα πούμε στις επιμέρους αναρτήσεις κάθε φίλου.
    Την αγάπη μου Αριστέα γιατί κρατάς την ψυχή και την καρδιά μας γεμάτες γλύκα με το "Συμπόσιο".
    Σού εύχομαι καλή Πρωτοχρονιά και σιδερένια γρήγορα, ψυχή μου.
    ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ σε όλες και όλους με την αγάπη μου.
    Υ.Γ.1 Ημείς οι ...άρρενες, δεν... Το έχω πει ότι, προσωπικά, τη λατρεύω την ποίηση αλλά δυσκολεύομαι αφάνταστα να πορευτώ στα δύσκολα μονοπάτια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα 'πες όλα, Γιάννη μου!
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ και το ευχαριστιέσαι κιόλας στο έπακρο νομίζω!
      Καλή και δημιουργική χρονιά, γεμάτη χαρές και υγεία!

      Διαγραφή
  6. Αχ Μαρία.. Μου άρεσε , δεν το πίστεψα..
    Τόσο όμορφο, για να είναι αληθινό , ένας τετράποδος φίλος να δίνει ανάσες σε δίποδα θύματα.. Σε μια εποχή που η αδικία έχει τη μορφή χιονοστιβάδας και η αντίσταση δεν είναι ευθύγραμμη.
    Απαιτητικό το 2024. Νομίζω για όλους δίχως να θέλω να κάνω πολιτική.. Η επικαιρότητα αυτό λέει..
    Η δική μου ιστορία είναι αληθινή (γνωστό τοις πάσι ότι μιλώ με αλήθειες..)
    Το μηδέν είναι μία πραγματικότητα και θα πρέπει να την έχω προπομπό το 2024.
    Μηδέν είναι και όση μόχλευση να δεχθεί μηδέν θα παραμένει...
    Πρέπει να αποδείξω ότι δεν είμαι ελέφαντας. Σύνηθες θα μου πείτε. Όχι, γιατί οι εποχές άλλαξαν.
    Οι θεσμοί δεν εγγυώνται καμία ασφάλεια. Μπορεί να σε δουν και ελέφαντα μέσα από κάποιες περίεργες και άλογες διεργασίες σκέψης..
    Καλά αρματωμένος με την αλήθεια μου (το μηδέν ισούται μηδέν) θα πορευτώ για την αγκαλιά στο τέλος και όχι για την δικαίωση.. (πάνω απ όλα είναι κώδικας ζωής, κανένας συμβιβασμός..).
    Καλή χρονιά..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά το 23 τίποτα δεν μου φαντάζει απαιτητικό εμένα, Τάσο!
      Το μηδέν δεν λέει κάτι. Έχω πατώσει και έχω διακριθεί σε αντίστοιχο δρώμενο, σε φιλικό μπλογκ, στο παρελθόν. Προσπαθούμε ελπίζοντας, όπως και στη ζωή!
      Καλή κι ευλογημένη χρονιά σου εύχομαι!

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια σε όλους σας, ιδιαίτερα στη νικήτρια του συμποσίου, Μαρία Κανελλάκη!
    Υπέροχο ποίημα.
    Κρίμα που δεν πρόλαβα να ψηφίσω, δυσκολευομουν, όπως πάντα.
    Κσι σε σένα Αριστέα μου, αξίζουν συγχαρητήρια για την άψογη διοργάνωση του συμποσίου.
    Με το καλό να τελειώσουν οι θεραπείες σου και να επανέλθεις ακόμα πιο δραστήρια, πόσο πχια;
    Καλή χρονιά σε όλους κι όλες σας.
    Υγεία και χαρά στις οικογένειες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα Χριστοδούλου

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές, Ρένα μου!
      Υγεία και χαρά και σε σένα!
      Καλή χρονιά!

      Διαγραφή
  8. Πάει κι αυτό, να και το κόκκινο χαλί, τι ωραία που πάει με τα πυροτεχνήματα!! Πέρασα πολύ ωραία, αφού από τώρα σκέφτομαι το επόμενο :) Ευχαριστώ θερμότατα την οικοδέσποινα που μας φιλοξένησε πάλι παραμερίζοντας όλες τις δυσκολίες της -προσωπικές και αντικειμενικές - συγχαρητήρια στην Μαρία μας για το εξαιρετικό ποίημά της που κέρδισε επάξια την πρωτιά καθώς και όλους τους φίλους και τις φίλες που συμμετείχαν. Προσωπικά δυσκολεύτηκα να βαθμολογήσω. Όλες οι συμμετοχές είχαν δυνατά μηνύματα και ξυπνούσαν πολλά συναισθήματα.
    Εύχομαι το επόμενο να σε δυσκολέψει λιγότερο Αριστέα μου και γρήγορα να γίνουν όλα τα δύσκολα στη ζωή σου περαστικά.
    Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία, όνειρα, τύχη, χαρές και πολλή αγάπη!
    Να είστε πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν διαβάζω "πέρασα πολύ ωραία" να ξέρεις, καμαρώνω σαν παγόνι! Αυτή είναι η καλύτερη ανταμοιβή για τον κόπο μου!
      Καλή χρονιά, Μαρία μου!
      Υγεία να έχεις!

      Διαγραφή
  9. Ωραιες αυτες οι γιορτες ποιησης
    οπως θα επρεπε να ηταν και η ζωή μας
    Ευχαριστω τους αναγνωστες
    που προσεξαν και αξιολογησαν την συμμετοχη μου.
    Συγχαρητηρια στην νικητρια του συμποσιου.
    -------------------
    Αιρις σε θελουμε συντομα κοντα μας,
    γερη και δυνατη
    και να μη φοβασαι γιατι ολες αυτες οι αγκαλιες
    γραφτηκαν νοερα για σενα.
    ------------------------
    Καλη χρονια σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, είναι ωραίες, V!
      Σε ευχαριστώ πολύ που ήσουν μαζί μας και σε αυτό το Συμπόσιο. Και να σημειώσουμε ότι πήγε πολύ καλά, και παρά τσακ θα μνημονευόσουν στην πεντάδα που ξεχώρισε (που ήταν εξάδα, λόγω ισοβαθμίας ☺).
      Καλή χρονιά, με υγεία και αγάπη, V!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια σε όλους και από εμένα, και έχω να δηλώσω ότι διέκρινα την πένα της Μαρίας στο νικητήριο ποίημα, καθώς επίσης και της Ρούλας στη μία από τις δύο της συμμετοχές (αυτήν που ψήφισα, κατά σύμπτωση), ξέρω, σκασίλα σας, αλλά για κάτι πρέπει να παινευτώ και εγώ... Έχω επίσης να δηλώσω ότι, παρ'όλο που οι άντρες της παρέας δεν τα πήγαν καλά από βαθμολογικής άποψης, προσπάθησα να τους μαντέψω ανάμεσα στις συμμετοχές και δεν τα κατάφερα (μόνο τον Τάσο υποψιάστηκα, αλλά δεν ήμουν και σίγουρη, οπότε είναι σαν να μην τον υποψιάστηκα). Αυτό σημαίνει ότι στην πραγματικότητα δεν απέχουν και τόσο από τη διάκριση, θα έρθει σίγουρα και η δική τους η σειρά.
    Τέλος, προσυπογράφω αυτό που γράφει ο Velvet πιο πάνω, ότι όλες οι αγκαλιές γράφτηκαν για εσένα. Είσαι η πυργοδέσποινα/μπουρλοτιέρισσα της καρδιάς μας, Αριστέα μας!
    Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους, και η νέα χρονιά να σας φέρει υγεία, αγάπη, δύναμη, αισιοδοξία, και να γεμίσει τη ζωή σας με φως!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πίπη μου, καλά κάνεις και παινεύεσαι που ανακαλύπτεις κάποιους δημιουργούς. Το έκανα κι εγώ στο Παίζοντας με τις λέξεις και χαιρόμουν αφάνταστα, όταν έπεφτα μέσα!
      Καλή και φανταστική χρονιά να έχεις! Και λέγοντας φανταστική εννοώ να μην σταματήσει η φαντασία σου... Είναι υπέροχη! ♥
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Αριστούλι μου, πόσα ευχαριστώ να σου πω που μας χάρισες αυτό το συμπόσιο. Να 'σαι καλά κορτσούδι μου!
    Γέμισε η ψυχή μας αγκαλιές και δημιουργικότητα.
    Συγχαρητήρια, στη Μαρία μας για την πρωτιά και συγχαρητήρια σε όλους για τις υπέροχες συμμετοχές που μας χάρισαν.
    Με το καλό και στα επόμενα συμπόσια!
    Καλή χρονιά να έχουμε!!!
    ΥΓ: Ανυπομονώ κάθε φορά για τη λέξη του συμποσίου και πάντα μας δίνεις κάτι ιδιαίτερο και υπέροχο. It's your super power!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα ευχαριστώ αρκεί, Μαρινάκι μου! Ένα είναι αρκετό να σκέφτομαι το επόμενο Συμπόσιο! ☺
      Βέβαια, θα πρέπει πρώτα να τελειώνω και με τις ακτινοβολίες, αλλά φαντάζομαι κάπου το Μάρτη, καλώς εχόντων των πραγμάτων θα έχω μια ιδέα για το πώς θα πάνε τα πράγματα! Ευτυχώς πέφτει αργά φέτος το Πάσχα!
      Ήδη ψάχνω για την επόμενη λέξη να ξέρεις, γιατί θεωρώ ότι ένα μέρος της επιτυχίας του Συμποσίου κρύβεται στη λέξη μας! ☺
      Καλή και δημιουργική χρονιά να έχεις, ομορφιά μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ένα ευχαριστώ αρκεί, Μαρινάκι μου! Ένα είναι αρκετό να σκέφτομαι το επόμενο Συμπόσιο! ☺
      Βέβαια, θα πρέπει πρώτα να τελειώνω και με τις ακτινοβολίες, αλλά φαντάζομαι κάπου το Μάρτη, καλώς εχόντων των πραγμάτων θα έχω μια ιδέα για το πώς θα πάνε τα πράγματα! Ευτυχώς πέφτει αργά φέτος το Πάσχα!
      Ήδη ψάχνω για την επόμενη λέξη να ξέρεις, γιατί θεωρώ ότι ένα μέρος της επιτυχίας του Συμποσίου κρύβεται στη λέξη μας! ☺
      Καλή και δημιουργική χρονιά να έχεις, ομορφιά μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Κάπως έτσι γίνεται (πανηγύρι) όταν η τέχνη της γραφής βρίσκει το στόχο της και ξεπηδά αυθόρμητα μέσα από λέξεις που βρίσκουν εκείνα τα σημεία της ζωής με χρώμα και νόημα. Μια ποιητική συλλογή με ξεχωριστούς θησαυρούς, με αισθητική και ποιότητα και μια επίσης άρτια οργάνωση. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες, στη Μαρία Κανελλάκη, αστείρευτη πηγή δημιουργικής έμπνευσης. Ένα τεράστιο ευχαριστώ για το χρόνο, τον κόπο και τη διάθεση (αν και επι-φορτισμένη) να οργανώσεις ένα ακόμα Συμπόσιο.
    Ξεκουράσου! Τα κατάφερες! Δικά σου τα εύσημα!
    Καλή Πρωτοχρονιά σε όλους με υγεία και περισσότερα χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραία που τα έγραψες, Άννα μου!
      Και εκείνο το "πανηγύρι" πολύ το αγάπησα!
      Ξεκούραση και υποφαινόμενη είναι έννοιες μη συμβατές. Γιατί και να θέλω, οι περιστάσεις δεν με αφήνουν! Και να ξέρε κανείς πόσο λατρεύω την τεμπελιά! ☺
      Καλή χρονιά, Άννα μου!
      Με υγεία πρωτίστως!


      Διαγραφή
  13. Συγχαρητήρια στην Μαρία, σε όσους και όσες έγραψαν , διάβασαν και βαθμολόγησαν! Αριστέα μου, ένα μεγάλο μπράβο και σε σένα. Ξανά και ξανά. Ευχαριστούμε για όλα. Εύχομαι ο νέος χρόνος να φέρει υγεία και αγάπη όλους και όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από καρδιάς, Μάκη μου!
      Καλή χρονιά να έχεις!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  14. Καλή Χρονιά, Αριστέα! Με υγεία, δύναμη και δημιουργική διάθεση! Συγχαρητήρια για την διοργάνωση και την επιτυχία του πολύ όμορφου αυτού δρώμενου. Αγαπώ την ποίηση, αλλά δεν τολμώ να εκφραστώ στη γλώσσα της. Διάβασα υπέροχα ποιήματα, πιστεύω όμως ότι η Μαρία, επάξια κέρδισε την πρωτιά!
    Νάσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ζεστές ευχές σου, Βασίλη!
      Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή!
      Καλή χρονιά να έχεις, με υγεία πάνω απ' όλα!

      Διαγραφή
  15. Τι ωραία! Συγχαρητήρια στις νικήτριες, συγχαρητήρια, σε όλους εμάς που γράψαμε, συγχαρητήρια και σε εσένα Αριστέα μου για την άψογη διοργάνωση και σε ευχαριστούμε που μας μάζεψες και μας προέτρεψες να γράψουμε.
    Να έχουμε μία όμορφη χρονιά! Αριστέα, σου στέλνω όλη μου τη θετική ενέργεια. Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά κορίτσι μου!
      Καλή και γεμάτη χρονιά σου εύχομαι!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. 'Ένα συμπόσιο που θα το θυμάσαι και θα το θυμόμαστε όλοι για πολλούς λόγους, Αριστέα μου. Οι ευχές μου επικεντρώνονται σ' αυτήν την 4η μέρα του νέου χρόνου... Να σηματοδοτήσει μια αναστάσιμη μέρα στη ζωή σου. Ευχαριστώ ολόψυχα τους φίλους και τις φίλες που αγκάλιασαν τη συμμετοχή μου! Συγχαρητήρια ολόθερμα σ' όλα τα παιδιά αναιξερέτως! Ήταν ένα φορτισμένο Συμπόσιο και, πέρα απ' τη συμμετοχή μας, ήταν ο απέραντος θαυμασμός μας που το διοργάνωσες σε μια τόσο ζόρικη συγκυρία.
    Καλή Πρωτοχρονιά να έχουμε όλοι και ν' αξιωθούμε σε πολλά μελλοντικά συμπόσια 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. * ανεξεραίτως (κατακρεουργήθηκε η λέξη στο σχόλιό μου και ζητώ συγγνώμη γι αυτό. Η συγκίνηση γαρ...)

      Διαγραφή
    2. Στην ζεστή σου ευχή, Μαρία μου ένα "Αμήν" με αναστεναγμό μου βγήκε! Γιατί, δεν σου κρύβω, λόγω της παράτασης που πήρα, καλοσυνήθισα αυτές τις τελευταίες μέρες στην κανονικότητα και τώρα σκέφτομαι..."ωχ, φτου και πάλι από την αρχή!"
      Θα μου μείνει χαραγμένο πραγματικά στη μνήμη αυτό το Συμπόσιο. Γιατί πήρα πολλή δύναμη και αγάπη!
      Συγχαρητήρια και πάλι για την νίκη σου! Άξια διακρίθηκες!
      Τις πιο ζεστές μου ευχές για καλή συνέχεια σε ότι κάνεις! Να έχεις μια ζούπερ χρονιά, με υγεία πάνω απ' όλα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια σε όλους! Συγχαρητήρια στην Μαρία μας για την νίκη της. Πάντα μας χαρίζει υπέροχες συγγραφικές συγκινήσεις και συναισθήματα. Ευχαριστώ κι Εγώ όσους ψήφισαν το δικό μου "ποιητικό συναίσθημα". Αριστέα μου, σ' ευχαριστώ για την ευκαιρία. Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι καλύτερη και όλα καλά να σου πάνε.💛 Αμήν για όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, πολύ το χάρηκα που σε είχαμε και πάλι μαζί μας!
      Σε ευχαριστώ και για τις ευχές σου!
      Καλή χρονιά να έχεις!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  18. Αριστέα μου χρόνια πολλά, συγχαρητήρια πρώτα σε σένα για το υπέροχο συμπόσιο που οργάνωσες για ακόμα μια φορά, με τόσο δύσκολες συνθήκες για σένα. Συγχαρητήρια στη νικήτρια, και σε όλες τις συμμετοχές!
    Εύχομαι καλή χρονιά σε όλους, προπάντων υγεία, και ευημερία. Και πολλά χαμόγελα επιτέλους! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Μαίρη μου, για όλα!
      Να ΄σαι πάντα καλά!
      Καλή και χαρούμενη χρονιά να έχεις!

      Διαγραφή
  19. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες! Μπράβο στο Μαράκι για την πρωτιά της!
    Αριστέα μου, μοναδική πριγκίπισσα της μπλοκογειτονιάς έδειξες για ακόμη μία φορά τη δυναμική στόφα της προσωπικότητάς σου! Μπράβο σου, κορίτσι μου! Οι νοερές αγκαλιές από όλους μας (όπως λέει και ο V παραπάνω) μα και οι αληθινές θα πιάσουν τόπο κι όλα θα πάνε καλά!
    Φιλιά πολλά!
    Εύχομαι μια ομορφότερη και δυναμικότερη χρονιά για όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από καρδιά, Γλαύκη μου, για τα καλά σου λόγια! Να' σαι καλά!
      Να έχεις μια υπέροχη και γεμάτη χρονιά, μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  20. Θερμά συγχαρητήρια στο γυναικείο τιμ, που για μια ακόμη φορά έσκισε, αν κι εγώ είχα ψηφίσει -και- ποιήματα γραμμένα από άντρες, με ιδιαίτερη ευαισθησία! Να είμαστε όλοι καλά να ανταμώνουμε στο πυργόσπιτο τού Αριστακίου μας! 🎁🧡 Καλή παραμονή πρωτοχρονιάς σε όλους! 🌟🎄🌟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω, αν το έχεις προσέξει, αλλά συνήθως ψηφίζεις άντρες! Κάτι τέτοια τα παρατηρώ εγώ. Υπάρχουν φίλοι που πάντα ψηφίζουν άντρες, άρα σκέφτομαι ταιριάζουν στη σκέψη ή αρέσκονται στην αντρική ματιά! ☺

      Καλή χρονιά κι από δω, Πετρούλα μου!
      Χωρίς ημικρανίες!

      Διαγραφή
  21. Όταν έρχομαι καθυστερημένο, τι λόγια να πω και πως να δείξω τις ευχαριστίες μου στην πυργοδέσποινα του συμποσίου Αριστάκι μου, που για μία ακόμη φορά και αυτή ιδιαίτερα στα δύσκολά σου ,έβγαλες ένα συμπόσιο με τόσο όμορφες συμμετοχές σε πέρας με επιτυχία κόντρα στις αντιξοότητες. Εσύ τις γύρισες υπέρ σου με το να μας μαζέψεις να πιούμε από το νέκταρ του συμποσίου σου!
    Εύχομαι οι νοητές αγκαλιές που μαζεύτηκαν γύρω σου την καινούργια χρονιά να γίνουν ευχές για πολλά χαμόγελα και πολλά συμπόσια μαζί σου!
    Καλή χρονιά με ΥΓΕΙΑ ΑΓΚΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ! 🧡🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συγχαρητήρια μου στο Κανελλάκι μας ξέχασα να πω για την πρωτιά της, ο στίχος της ξεχωριστός μίλησε στις καρδιές μας! όπως και όλων όσων πήραν μέρος στο συμπόσιο σου Αριστάκι μου! 🧡 φιλιαααα...

      Διαγραφή
    2. Ναι, αλλά κλείνεις τα σχόλια έτσι, ερχόμενη στο τέλος. Ρουλίτσα μου!
      Συγχαρητήρια θερμά και για τη δική σου υψηλή διάκριση! Πολύ σημαντική για μένα, να ξέρεις!
      Καλή και γεμάτη χρονιά να έχεις γιαγιά Ρούλα μας! Έφηβο κοριτσόπουλό μας!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή