Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2023

Ενημερωτικό σημείωμα 🎅


Αγαπημένοι μου φίλοι!
Ένα Συμπόσιο που σέβεται τη διαδικασία έχει πάντα το ενημερωτικό του! 
Και να 'μαι εδώ να σας ανακοινώνω με χαρά πως το χρονοδιάγραμμα θα 
Θα κάνουμε Χριστούγεννα διαβάζοντας Ποίηση, αλλά και ψηφίζοντας! ☺

Κατάφερα κι εξασφάλισα την παράταση της θεραπείας μου για τις 
πρώτες μέρες της νέας χρονιάς (θα είναι και η τελευταία μου χήμειο)
κυρίως για να κάνω Πρωτοχρονιά χωρίς πόνους.
Οπότε, τι καλά που τα είχα προγραμματίσει όλα! 
Ε, μα, ήξερα που έβγαζα Συμπόσιο υπό αυτές τις συνθήκες.
Αν είχαν διαβάσει όλοι τις υποσημειώσεις μου και τα bold γράμματα 
θα ήμουν κι ένα τσικ πιο ευτυχισμένη!
Αλλά, σήμερα μετά από μερικές πολύ δύσκολες μέρες, είμαι και πάλι καλά,
για αυτό και δεν θα γκρινιάξω περισσότερο!

Μέχρι την Τετάρτη 20/12 και ώρα 12 τα μεσάνυχτα στέλνετε και οι τελευταίοι 
φίλοι τις συμμετοχές σας, 
(το μεγαλύτερο μέρος των Συμποσιούχων μας έχει ήδη στείλει
ενοχλήστε με στο μέιλ για τυχόν διορθώσεις,
για τις επόμενες 7 μέρες είμαι εδώ,
είμαι καλά και ξανά στις επάλξεις!

Η ζωή είναι Ωραία

κι εμείς πάμε δυνατά για ένα ακόμα Συμπόσιο!


Σας φιλώ
@ριστέα