Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Θα βγάλω δίσκο!

Κυριακή πρωί (χτες) και τι έκανε η αφεντιά μου;
Εξάσκηση!
Διαλέγει θέμα (σε χαρτοπετσέτα αυτή τη φορά)
και αρχίζει το κόψιμο!
*
Δεν έχω χειρότερο! 
Περισσότερη ώρα κάνω για αυτό παρά για τα επόμενα !
Αφήστε δε αυτό το ξεφύλλισμα!

Παίρνω που λέτε έναν ξύλινο δίσκο 
τον έτριψα με το σμυριδόπανο καλά,έκανα τις πρόβες μου 
και τον αστάρωσα καλά!

Στη συνέχεια κόλλησα τα γλαστρόνια μου
και χρωμάτισα απαλά, με το σφουγγάρι μου 

Και ορίστε !
Τον έβγαλα το δίσκο ε;

Και η ατάκα της μαμάς:
"πάλι με τέτοια έφαγες τη μέρα σου;
το σπίτι σου το ξεβρώμισες;"

Καλή σας μέρα!
Καλή εβδομάδα!

@ριστέα

ΥΓ: Μην ξεχνάτε το 3ο Συμπόσιο Ποίησης.
Η προθεσμία την Πέμπτη στις 8 το βράδυ εκπνέει.



100 σχόλια:

  1. Kαλημερα Αριστεα μοΥ!
    Ο δισκος εγινε καταπληκτικος!
    Μου αρεσε παρα πολυ!

    Χαμογελασα με το σχολιο της μανουλας σου!
    Να μου τη φιλησεις!

    Καλη εβδομαδα να εχουμε! Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφο τον έκανες Αριστάκι μου!
    Δεν έχω λόγια!
    Καλά η μαμά Θεά!
    Μωρέ όλες οι μαμάδες ίδιες είναι!
    Χαχαχα!
    Τι να κάνουμε που τις λατρεύουμε!
    Πολλά φιλιά Αριστάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρες, μικρό μου και πανέμορφό μου!
    Ο δίσκος έγινε όνειροοοοοο, κι ο τίτλος της ανάρτησης... γ.μάτος!
    (έχω πρόβλημα στο πληκτρολόγιο, βρε παιδί μου...και δεν γράφει όλα τα φωνήεντα... χαχαχαχαχα)
    Όσο για τη μανούλα, Ελληνίδα με τα όλα της!
    Φιλιά , αγαπάκι μου, κι άσε τους άλλους να φάνε σκόνη!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Νομίζω ότι ο τίτλος είναι πάντα η μισή ανάρτηση :)))
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά κατάμουτρα ;-)

      Διαγραφή
  4. εχω κι εγω έναν τετοιο δίσκο ! Να στον φερω και όση ωρα τον φτιάχνεις θα σου ξεβρομίσω εγω το σπίτι! Θα φτιάξω και προφιτερόλ να το σερβίρουμε στο δίσκο και να το απολαυσουμε στον κήπο με τη μαμά παρέα!
    καλή εβδομάδααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα είναι για ξεβρώμισμα στον φτιάχνω και εγώ κουκλάκι τον δίσκο.... Για έλα κατα Αθήνα μεριά...

      Διαγραφή
    2. αχαχα! Τώρα κατάλαβα τα σχόλια που ακολούθησαν στην ανάρτηση της Νάσιας! :)))
      Κάνω δίσκο και χωρίς δουλειές ! Ας λέει η μαμά μου! Έκανα και τις δουλειές μου την Κυριακή! Είμαι προκομμένη εγώ :))

      Φιλιά και στις δύο!

      Διαγραφή
  5. καλά έκανες Αριστέα μου....καλη εβδομάδα η μαμά φοβερή !!!! και μπράβοοοο για τις κατασκευες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κλασική η ατάκα της Ελληνίδας μητέρας ,αλλά δεν της είπες ότι ομόρφυνες την ημέρα σου με την κατασκευή ,την κουζίνα σου και θα απολαμβάνεις το καφεδάκι σου σε αυτόν τον πανέμορφο ,ανοιξιάτικο δίσκο !!Καλή εβδομάδα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Αν τι έλεγα τι θα τον κάνω τον δίσκο θα γκρίνιαζε περισσότερο! Δώρο θα πάει :)))
      Φιλιά πολλά Ολυμπία μου!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα και καλή βδομάδα!!!
    Διαβάζω κι εγώ τον τίτλο και νομίζω πως 'έβγαλες δίσκο', μουσικόν και τραγουδιστικόν κι ότι θα σε ακούσουμε να άδεις...
    Υπέροχος ο δίσκος... ρομαντικός... όπως μου αρέσει...
    Όσο για τη μαμά... τι να πω... όλες ίδιες είναι... λες και τις βγάζανε με καρμπόν...
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε σας έκανα το πρωταπριλιάτικο μια μέρα νωρίτερα Σοφία μου!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Πολυ με κολαζεις με αυτα τα πραγματακια. Λες να χω κανα κρυφο ταλεντο και δεν το ξερω? Χαχα. Μπραβο κ παλι για την υπεροχη δημιουργια και ας περνει χρονο απο το καθαρισμα :p. Καλη εβδομαδααα. Μακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το ψάξεις Μαρία μου! Ποτέ δεν ξέρεις αν δεν δοκιμάσεις!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα! Σαν να ακούω τη φωνή της μαμά μου....
    Φοβερός ο δίσκος σου, να τον έχεις πάντα γεμάτο.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Αριστέα μου
    Μήπως η μαμά περίμενε να της χαρίσεις τον όμορφο δίσκο. Πάντως οι ατάκες της μοιάζουν με τις δικιάς μου.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα με μια ημέρα καθυστέρηση Ελένη μου!
      Μπα ! Δεν ευχαριστιέται με τέτοια. Νομίζω δηλαδή! Θα προτιμούσε να με βλέπει να τινάζω τα χαλιά :)))
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. αθανατη ελληνιδα μανα... πολύ ωραιος ο δίσκος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα Αριστέα μου και καλή εβδομάδα, σούπερ ανοιξιάτικος ο δίσκος!!! Ναι θα συμφωνήσω με την Xristina Dear e-diary και θα προσθέσω ακόμα .....Αθάνατη Νοικοκυρά Ελληνίδα Μάνα!!!!
    Καλά σερβιρίσματα Αριστέα μου!!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφο!!!
    Αν σε παρηγορεί κι εγώ δεν το ξεβρώμισα ακόμα το σπίτι!
    Καλή Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ήθελα να σχολιάσω κάτι για τον ωραίο δίσκο,αλλά η τελευταία ατάκα μου θύμισε τη μαμά μου 100%%%%%! Αμάν αυτές οι μαμάδες!Αφού και να καθαρ΄σιουμε, το σπίτι θα ξαναβρωμίσει!!!!Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κάτι είδα για προφιτερόλ πιο πάνω και έχασα τον ειρμό μου? (Τον ποιον μου?! Τέλος πάντων!)
    Λοιπόν, Αριστάκι, πολύ όμορφος ο λουλουδένιος δίσκος σου! Με το καλό και... πλατινένιος!!!
    ;-)
    όχι, ειλικρινά είναι υπέροχος! Έκανες απίθανη δουλειά!!!
    Αγκαλιά και φιλί σε εσένα αλλά και στη μανούλα!!
    ΣΜΟΥΤΣ!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου! Αμήν ! Στον πλατινένιο αναφέρομαι :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Καλημέρα Αριστάκι
    Σπέσιαλ δουλειά
    Ο δίσκος πανέμορφος
    Σε λίγο θα μας παρασύρεις
    να ντεκουπάρουμε μαζικά!!!!!
    Μην ακούς την μαμά συνέχισε ακάθεκτη!!!

    φιλί και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελένη μου :)))
      Δεν είναι τίποτα... Αρκεί να σου δείξουν!
      Φιλάκια πολλά :))
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Πάλι μεγαλούργησες ε;;;;!!!!!
    Καλημέρα όλη μέρα Αριστάκι μου!
    Καλή εβδομάδα:)

    φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Αριστέα μου! Τα γλαστρόνια σου είναι τόσο ζωντανά θαρρείς να τα πιάσεις να τα βάλεις πάνω στο τραπέζι!
    Καταπληκτική δουλειά κι απίθανος δίσκος!
    Νομίζω η μαμά τον ζήλεψε λίγο, χι, χι, χι, αλλά η ατάκα της είναι κλασικά της Ελληνίδας μάνας!
    Να είσαι καλά κοπέλα μου και να έχεις πάντα δύναμη και ιδέες να δημιουργείς! Φιλιά πολλά με αγκαλιά τρυφερή!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα και καλή εβδομάδα Κατερίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσε :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Εξπέρ έγινες Αριστέα μου στο ντεκουπάζ και το δίσκος σου το αποδεικνύει περίτρανα, ωραία μοτίβα,ταιριαστή φωτσκίαση.....υπέροχο αποτέλεσμα...σιγά μην αφήσουμε την τέχνη για να κυνηγάμε τη σκόνη.....άσε τη μαμά να λέει τα δικά της, φτιάξε της ένα δικό της δίσκο, δώσε της και ένα φιλάκι και όλα καλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε ό,τι μπορώ κάνω Κλαυδία μου και το ευχαριστιέμαι κιόλας! :)))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  20. Έλα βρε ταλεντάρα μου, καλλιτεχνάρα μου........."ζωγράφισες" πάλι! Ένα τέτοιο δίσκο θα ήθελσα να είχα κι εγώώώώ!!!!
    Ά! για το συμπόσιο, Έχω γράψει ένα ποίημα(;;;;;;) στη δουλειά που συγχρόνως έφτιαχνα και καφέδες αλλά διστάζω να στο στείλω γιατί ...δεν.............. Αλλά θα προσπαθήσω να το "σουλουπώσω" και θα σου το στείλω! Άντε Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!! ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου! :)))
      Έχεις ακόμα χρόνο ! Περιμένω με χαρά να ξέρεις!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  21. Αριστέα μου δεν έχω λόγια για το δίσκο σου.
    Αλλά απορώ γιατί κάθεσαι και κόβεις λεπτομερώς το σχέδιο απ' τη χαρτοπετσέτα.
    Το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό αν αφήσεις λίγο απ' το φόντο της χαρτοπετσέτας κόβοντάς την με το χέρι ακανόνιστα.
    Στη συνέχεια έρχεσαι με τα σφουγγαράκια σου και ενώνεις το φόντο της χαρτοπετσέτας με το φόντο που θέλεις να έχει το έργο σου.
    Πάντως για μένα καλύτερα που έφτιαξες το δίσκο παρά να έκανες καθαριότητα...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πατσρφλωρίτσα μου έτσι έμαθα στο σεμινάριο έτσι κάνω. Με το χέρι δεν μπορώ καλά. Είμαι ελαφρώς ατσούμπαλη :)))
      Πάντως και την καθαριότητα μου την πρόλαβα ( απλά ε΄χω πολλά ακόμα ως το Πάσχα :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Τέλειος ο δίσκος Αριστάκι μου! Καλά οι μαμάδες, όλες μια κοψιά :))) Καλή εβδομάδα κοριτσάκι! Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Για κάποιο περίεργο λόγο το κυρίαρχο θέμα των συζητήσεών μου αυτό το ΣΚ - ιντερνετικών τε και real life - ήταν περί Ελληνίδων μαμάδων και των ατακών που πετάνε και μας στέλνουν αδιάβαστες !!!

    Άσ' τες να λένε, παιδί μου !!! Ο δίσκος τέλειος !!!

    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε ολόκληρες αναρτήσεις θα μπορούσα να γεμίσω με τις ατάκες της μαμάς!
      Χαίρομαι που σου άρεσε ο δίσκος!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  24. Βγήκε φανταστικό!!!
    Καλή σου εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλά, αυτός ο τίτλος με μπέρδεψε στην αρχή.. λέω κι εγώ, θα τραγουδήσει η Αριστέα; :Ρ
    Πολύ ωραίος ο δίσκος!
    Και η μαμά θεά!
    Καλή σου μέρα, φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχι Πόσο χαίρομαι που σας μπέρδεψε ο τίτλος μου!!!
      Χαίρομαι που σου άρεσε Γιωτάκι μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  26. Και λαμπάδες και αβγά τώρα και δίσκο; Εύγε Άιρις χρυσοχέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αχ, αυτό το κόψιμο...και όσο και να το αποφεύγω, πάνω μου πέφτει πάλι...
    Παραμυθένιος ο δίσκος!!
    Καλή εβδομάδα!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εκπληκτικός ο δίσκος, Αριστέα μου!!!
    Μια χαρά στολίδια πλάθουν τα χεράκια σου!!!
    Το έριξε άλλη μια φορά το δηλητήριο η μαμά;;;
    Αγρούς αγόραζε εσύ...
    Σε φιλώ και καλή σου εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι κακά Γλαύκη μου!
      Η μαμά έχει ταλέντο στις ατάκες!!!
      Έχω μάθει να γελάω πια!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  29. Τι όμορφο που τον έφτιαξες!!! Μπράβο, καλλιτέχνη μου!
    (Κόλλημα το ντεκουπάζ, ε;)
    :))
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλλη μου!
      ναι φυσικά ...κόλλημα μεγάλο. Φαίνεται;; ;-)
      Φιλιά!!

      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  30. Χεχεχε!! Η μανούλα όλα τα λεφτά!!! Αχ αυτές οι μανούλες!! Κι η δική μου τα ίδια θα έλεγε να σαι σίγουρη!!!
    Πλατινένιος φουλ ο δίσκος Αριστάκι μου!!! Τέλειες κι οι φωτοσκιάσεις σου!! Μπράβο!!
    Βρε μπας κι η μαμά θα ήθελε κι εκείνη ένα δίσκο αλλά σφυρίζει τάχα μου τάχα μου??? Χαχαχα!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά ,καλή βδομάδα και καλό μας μήνα απ αύριο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου χαίρομαι που σου άρεσε! Αφού είσαι πεπειραμένη ντεκαπατζού!
      Η μαμά τελικά όμως μου έκλεψε την παράσταση!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Καλή εβδομάδα, και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  31. υπέροχος ο δίσκος σου και εγώ εξακολουθώ να ζηλεύω το καινούριο σου χόμπι! μπράβο Αριστούδι μου!
    η μαμά όλα τα λεφτά!
    σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά αγαπημένη μου Βίκυ!
      Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά! :)))

      Διαγραφή
  32. Διαβάζοντας τον τίτλο νόμισα πως είμαι σε εκκλησία και πήγα να βγάλω το ευρώ απ’ τη τσέπη. Μετά κατάλαβα ότι άλλον δίσκο εννοείς και είπα "κάτι θα μας τρατάρει".
    Ούτε και με τη δεύτερη το πέτυχα.
    Ούτε σε νεοκόρισσα έπεσα, ούτε σε οικοδέσποινα. Σε μάστορα έπεσα! Άκου σμυριδόπανο και πινέλα! Μωρέ καλά κάνει η μάνα σου και σου βάζει τις φωνές αν ξεβρώμισες. Αλλά που εσύ…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί; Δεν είναι κακό να μαθαίνω από όλα! Για ώρα ανάγκης ..λέμε τώρα :-Ρ
      Καλή εβδομάδα Πέτρο μου!

      Διαγραφή
  33. Καταπληκτικός έγινε ο δίσκος Αριστέα, δώς τον στη μαμά να βάζει τον καφέ της για να ξεχνά την σκόνη !!! Φιλιά πολλά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καταρχήν σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου και δεύτερον ο δίσκος είναι ήδη δρομολογημένος να μου φύγει για αλλού:)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Όπως έλεγε και ο Μπουλάς "...πήρες σμυριδοπανο αντί για σφουγγάρι"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχι ! Δεν τον ήξερα το στίχο. Όπως και το σμυριδόπανο που το ήεξρα ως γυαλόχαρτο. Στη δουλειά το έμαθα!
      Φιλάκια Σοφία μου! :))

      Διαγραφή
  35. Το είπα και το ξαναλέω, ΥΠΕΡΟΧΟΣ ο δίσκος!!!!
    Και η μαμά επίσης φανταστική!!
    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Εγώ πάλι νόμιζα πως γύρισες δίσκο και πας για πλατινένιο!
    Ώστε γι αυτό εξαφανίστηκες χτες πουλάκι μου...
    Εντάξει, ο δίσκος σου είναι σκέτο στολίδι!!!
    Και τη φωνή της μαμάς, την έχω κι εγώ στο πίσω μέρος του εγκεφάλου μου. Διαρκώς αυτό μου φώναζε. Και το αυτό, επαναλαμβάνω κι εγώ (σε σύγχρονη έκδοση) στους γυφταραίους μου...
    Αριστέα μου γλυκιά, μπράβο σου! Μεγαλούργησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπίνγκο! Η τέχνη θέλει θυσίες..έστω αυτό που κάνω εγώ :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε! Μακάρι να φτιάξω ωραία πράγματα και για το 3ο Συμπόσιο!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  37. Αριστέα, έναν δίσκο ντεκουπαζάρισες (!!!) κι έγινε λαϊκό προσκύνημα. Εγώ λέω να αφήσεις τους δίσκους και να κατέβεις στην πολιτική! Τι μνημόνια και βλακείες, εσένα θέλουμε μάνα μου! Δαγκωτό! Μάκια!

    Α! Ο δίσκος όλα τα λεφτά!...(αν τον "βγάλεις" κιόλας, κονόμησες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πήρα απόφαση: Στις επόμενες εκλογές θα κατέβω ! Τώαρ δεν προλαβαίνω ..πότε να φωτογραφηθώ ..πότε να τυπώσω κάρτες ...καταλαβαίνεις!!! αχαχα!
      Να'σαι καλά τρελοκομείο μου!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  38. χαχχαχαχα... η ατάκα της μαμάς σου όλα τα λεφτά!!!! ο δίσκος άπαιχτος!!! καλή εβδομάδα και καλό μήνα Αριστεάκι μου!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ευάκι μου! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Φιλάκια και καλή εβδομάδα! :))

      Διαγραφή
  39. Τι ωραίο που τον έκανες το δίσκο !! Μου άρεσε πολύ η απόχρωση του ροζ που έβαλες με τα λουλούδια. Καλό μήνα Αριστέα μου :)!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ κι εγώ αυτό λάτρεψα..το ροζ! Κάτι που δεν είχα φανταστεί ποτέ ότι θα χρησιμοποιούσα! Πάντα υπάρχει η πρώτη φορά και μάλλον το ερωτεύτηκα!

      Φιλάκια πολλά μπισκοτάκι μου !:)))

      Διαγραφή
  40. χαχαχαχα ακόμη γελάω με τη μαμά σου!!!! Πολύ όμορφη δουλειά.......και με χαρτοπετσέτα που είναι δύσκολο πράγμα!!!!!!!!
    Βρε τη μαμά σου!!!!!!!! Η δική μου θα συμπλήρωνε '' και χαλάς και ένα σωρό λεφτά για τα υλικά!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Καλή σου μέρα και καλό μήνα................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, έχεις δίκιο! Μου φάνηκε δύσκολο κι εμένα με τη χαρτοπετσέτα. Το ριζόχαρτο παιχνιδάκι μπροστά της! :)))
      Χαίρομαι που σου άρεσε Άννα μου!
      Καλό μήνα και πολλά φιλιά! :)

      Διαγραφή
  41. Το συνοδευτικο με το οποιο τρως τη μερα σου,
    πες στη μανουλα πως,
    ειναι ακρως υγιεινο.....
    "Χορτα....δε βλεπεις?" πες της

    Καλο μηνα,ματια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το σκέφτηκα ! Πολύ καλή απάντηση αγριομελάκι μου :)))
      Καλό μήνα καρδιά μου ♥

      Διαγραφή
  42. Ολοζώντανα τα γλαστράκια. Φοβερό. Γλαστράκια απ' το περβάζι τής καρδιάς σου σέρβιρες με τον δίσκο. Πώς να μην είναι τόσο ωραίος; Ε; :)

    *Φιλί τεράστιο, λευκό λουλουζάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έλιωσες μικρό μου πόνι!
      Να'σαι καλά μωρό μου!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  43. Για ένα καλησπέρα πέρασα έπειτα απο χρόνια κι έπεσα σε ηχογράφηση. Με αυτόν τον τίτλο νόμιζα ότι είχες μελοποιημένους στίχους έτοιμους και ήσουν στο στούντιο για νέο δίσκο...!!!

    Καλό μήνα κορίτσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τον χαμένο μου! Βρε έτσι είπαμε ότι κάνουμε;
      Άσε δεν θα γίνω κακιά ! Χαίρομαι και μόνο που είσαι χαρούμενος κι ας είσαι εξαφανισμένος!
      Καλό μήνα! Και σας ξεγέλασα όλους με τον τίτλο μου! αχαχα!

      Διαγραφή
  44. χαχαχα! Λατρεύω τις ατάκες της μαμάς σου!!!
    Ο δίσκος τέλειος!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Η μαμά σου είναι άπαιχτη Αριστάκι μου! :)
    Ο δίσκος είναι υπέροχος, μοιάζει ζωντανός.. του έδωσες χρώμα και αγάπη!
    Φιλάκια, σου εύχομαι καλό βραδάκι και έναν υπέροχο ανοιξιάτικο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κωνσταντίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  46. Από τον τίτλο, υπέθεσα ότι θα κυκλοφορήσεις κάποιο CD (!) ή ότι θα αλλάξεις το δίσκο στο αυτοκίνητο, ή ότι θα πας σε καμιά εκκλησία απ' έξω με το δισκάκι στο χέρι... :))
    Ο δίσκος είναι όμορφος οπτικά. Είναι όμως λειτουργικός ή μόνο διακοσμητικός; Δηλαδή αν χυθεί νερό, οι χαρτοπετσέτες δεν καταστρέφονται;

    Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Ήταν το δικό μου πρωταπρολιάτικο μια μέρα πριν όμως!
      Ναι είναι λειτουργικός γιατί αδιαβροχοποιείται με το γυαλιστικό του και ούτε γάτα ούτε ζημιά!

      Διαγραφή
  47. Την ίδια απορία έχω και εγώ Αριστέα μου.. δεν χαλάει με το πλύσιμο;; ή δεν πλένεται; .. .έγινες μια πολύ καλή ντεκουπαζτού..χι.χιχ. άλλες να κλαίγονται (π.χ. Σμαραγδενια) που έχουν μέινει ακομα στην πρώτη τους απόπειρα..χι.χιχ.ο βέβαια διαβαζοντας τον τίτλο.. μην σου πώ τι σκεφτηκα... εβαλα τους στίχους την μουσική και περιμενα να ακούσω....χι.χιχ. καλά... με την μανούλα θα συμφωνήσω..Θεά... σαν να ακούω εμένα ..χι.χιχ. τα ίδια θα σου έλεγα και εγώ αν ήσουν κόρη μου.... χι.χι αχ!! Αριστέα μου..πότε θα κόψουμε τον ομφάλιο λόρο;; έλα μην γελάς σε βλέπω... χι.χιχ. να έχεις ενα ομορφο μήνα... φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Ρουλίτσα μου! Αν το περάσουμε καλά με το γυαλιστικό του γίνεται αδιάβροχος!
      αχαχα ! Είσαι και μακριά για να κάνουμε ένα δυο μαθηματάκια ! και θεά θα γινόσουν Ρούλα μου! :)))
      Να'σαι καλά ! Πάντα με κάνεις να χαμογελώ!
      Φιλάκια και καλό μήνα! ♥

      Διαγραφή
  48. Χαχα...αθάνατη Ελληνίδα μάνα!
    Πολύ όμορφος ο δίσκος...τώρα που πήρες φόρα δε σε σταματά τίποτα!!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Ναι! Το ντεκουπάζ έγινε εθισμός! Φοβάμαι μη ξεχάσω ...τη ζωγραφική έτσι!
      Φιλάκια πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  49. 'Ημουν σίγουρη ότι ένα σπρωξιματάκι ήθελες μόνο, Αριστέα μου, και θα αρχίζαμε να βλέπουμε ωραιότατα έργα από τα χεράκια σου!!!!
    Πολύ χαίρομαι για την πρόοδό σου! 'Εγινε πανέμορφος ο δίσκος σου!
    Καλή συνέχεια!!!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΥΓ Και μιάς και μπήκα με τον Chrome, και όλα καλά, πάω και στο Συμπόσιο....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο με τιμάει το σχόλιο σου Μαριάννα μου!
      Καλύτερη ενθάρρυνση δεν υπάρχει για μένα!
      Να'σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή