Παρασκευή 12 Απριλίου 2019

Ενημερωτικό σημείωμα ~ 23ο Συμπόσιο Ποίησης~ Μια σημαντική αλλαγή!


Πού'σαι κανελλένια μου να χαρείς!
Πάει Συμπόσιο Ποίησης χωρίς ένα τόσο δα μικρούτσικο
(ή και μεγαλούτσικο) ενημερωτικό....
"σημείωμα";
Όχι, δα! Τα ύστερα του κόσμου θα συμβούν αν εγώ δεν βγάλω
ανακοινώσεις, τελάληδες, κάτι τέλος πάντων
για να σας κρατώ σε εγρήγορση και αδημονία,
αλλά και για να σας υπενθυμίζω διάφορα διαδικαστικά!

22 
ως τώρα "θανατικές" συμμετοχές προσωπικά εμένα 
με έχουν ..."ανατσουτσουρώσει"!!!
Δεν σας κρύβω ότι μετράω τις μέρες! 
Δεν μπορώ να απολαμβάνω μονάχη.
Δεν είμαι εγωίστρια επουδενί! 😂

Όταν έβγαζα το 23ο Συμπόσιο Ποίησης,
και με τη θεματική που επέλεξα, ήξερα μέσα μου 
ότι άλλο ένα Συμπόσιο θα πάει ζούπερ....

Εκείνο που δεν γνώριζα η δόλια είναι ότι εσείς
θα ξεπερνούσατε τις προσδοκίες μου ....για ακόμα μια φορά
κι ότι θα με ξετρελαίνατε!

Τι να σας λέω! Ότι έχουμε πρωτοεμφανιζόμενους;
Ότι αυξήθηκαν οι αντρικές συμμετοχές;
Ότι μάλλον αντί να κλάψουμε σε αυτό το Συμπόσιο του θανάτου,
θα λιώσουμε πιότερο στα γέλια;
Μπα... μην τα παραλέω... Έχει και κάτι σοβαρά διαμαντάκια,
που δεν θα ξέρετε που να πρωτοδώσετε βαθμολογία!
Αφού από χτες εξετάζω το ενδεχόμενο να δώσω άλλους δυο άσους 
στο μανίκι.... της βαθμολογίας!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ

ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΤΩΡΑ:

Σε αυτό το 23ο Συμπόσιο δοκιμαστικά θα υπάρξει μια αλλαγή!
Στο τρόπο που ...δεν θα εμφανίζεται η βαθμολογία σας.

Τι εννοώ.
Ο μπλόγκερ μου δίνει τη δυνατότητα να βάλω ως ρύθμιση 
"μετριασμό των σχολίων" .
Που σημαίνει ότι μπορώ να τα βλέπω εγώ αρχικά και να τα εγκρίνω.
Αν δεν τα εγκρίνω, εσείς δεν θα βλέπετε τίποτα!

Οπότε....
Μέχρι και τη λήξη του διαγωνιστικού μέρους τα σχόλια/βαθμολογίες σας
θα παραμένουν κρυφά. 
8.01' που λήγει η διορία θα τα εμφανίζω (ΟΛΑ) 
και μετά τρεχάτε ποδαράκια μου να δείτε τι θα έχει γίνει στη βδομάδα 
της ψηφοφορίας!

Είμεθα εντάξει;
Αν όχι, δηλαδή όποιος διαφωνεί, αποσύρει τη συμμετοχή του!
(Ελπίζω πως όχι. Και τα 22 ως τώρα τα έχω αγαπήσει!)

Κλείνοντας θυμίζω στους ξεχασιάρηδες :
Ως την ερχόμενη Τετάρτη 17/04 τα μεσάνυχτα είστε εμπρόθεσμοι.
Στείλτε μου κι εσείς το κατιτίς σας! 
Θα είναι το πιο γουάου Συμπόσιο (ως το επόμενο φυσικά!)

Σας λατρεύω όλους εσάς που αποτελείτε τη ραχοκοκαλιά του 
Συμποσίου να ξέρετε! 

Φιλιά ολούθε!
@ριστέα!