Σάββατο 8 Απριλίου 2023

Κομμάτια ~ [ Η εκτός συναγωνισμού συμμετοχή μου στο 30ο Συμπόσιο Ποίησης ]


Ξυπνάω κομμάτια μια ακόμα φορά
Δίχως ανάκαρο να σηκωθώ
Νομίζω ότι έβλεπα πάλι εφιάλτη 

Ανηφορίζω έναν δρόμο
Δεν ξέρω πώς βρέθηκα
Ξέρω περίπου πότε
Αμυδρά
Όλα είναι θολά στο μυαλό μου
Όλα είναι σκοτεινά γύρω μου
Προχωρώ μονάχα μπροστά
Δεν αποκλίνω
Δεν έχει μονοπάτια να ξεστρατίσω
Μόνο μια ευθεία υπάρχει
Με κλίση προς τα επάνω
Κάποιες φορές είναι πολύ ανηφορικά
Κάποιες λιγότερο
Και τότε παίρνω ανάσες
Χρειαζούμενες ανάσες ζωής
Χαίρομαι με το λιγότερο
Γιατί συνήθισα στο περισσότερο 
Και το λιγότερο είναι κάτι
(Πάντα είναι κάτι σε σχέση με το περισσότερο 
Οπότε περνώ τις μέρες ζυγίζοντας το περισσότερο και το λιγότερο)
Κάποιες στιγμές λυγίζω
Χτυπώ -μα δεν νιώθω τον πόνο
Ματώνω τα γόνατα -μα δεν βλέπω το αίμα
Σίγουρα μάτωσα, νιώθω την υγρασία
Μα δεν έχω χρόνο να βεβαιωθώ
Πρέπει να συνεχίσω την πορεία μου
Κάποια στιγμή με βλέπω από απόσταση 
Λες και μια άλλη είμαι
Δεν είμαι εγώ
Μια ταλαίπωρη ψυχή που εξαϋλώνεται είμαι
Μια διάφανη φιγούρα που χάνεται μες στην αχλή της ομίχλης
Αυτός ο δρόμος θα με εξαφανίσει στο τέλος

Ανοιγοκλείνω τα μάτια 
Πιέζω τη μνήμη
Θυμάμαι
Δεν είναι εφιάλτης!

@ριστέα


Ήταν η εκτός συναγωνισμού συμμετοχή μου στο επερχόμενο 

Έχω εξηγήσει πολλάκις στο παρελθόν, 
γιατί δεν συμμετέχω στο διαγωνιστικό μέρος.
Εξαρχής το Συμπόσιο δημιουργήθηκε για εσάς.
Θα ήταν άδικο, εγώ που βλέπω όλες τις συμμετοχές και 
γνωρίζω τι παίζει κάθε φορά, να συναγωνίζομαι.
Είμαι ο διοργανωτής ξεκάθαρα.
Η εκτός συναγωνισμού συμμετοχή μου, κάθε φορά, δείχνει ότι προσπαθώ 
κι εγώ με αυτό τον τρόπο να παίρνω μέρος, 
να εκτίθεμαι 
και να δέχομαι την αξιολόγησή σας.
Τελευταία, είναι για μένα και μια ευκαιρία προσωπικής κατάθεσης 
-λυτρωτική!

🔆

υγ: Έχοντας ήδη λάβει αρκετές συμμετοχές σας, ξέρω ότι δεν πιάνω μία 
μπροστά στα δικά σας δημιουργήματα!
Μα καμαρώνω σαν να τα έχω γράψει εγώ!
Με έχετε ήδη συγκλονίσει...
Είστε υπέροχα ευρηματικοί, συγκινητικοί, ξεσηκωτικοί...
και μόλις διαπιστώνω ότι έχω πολύ φτωχό λεξιλόγιο για να δηλώσω 
όλα όσα έχω νιώσει ως τώρα...

Περιμένω τις συμμετοχές ως τη Μ. Τετάρτη 
τα μεσάνυχτα...
Μετά (όπως έγραψα και στο φέις) προσοχή: γίνεστε κολοκύθες! ☺


24 σχόλια:

  1. Πάντα ακριβά τα λόγια σου. Δοσμενα με αγάπη... ετοιμα να χαριστούν.
    Καλή επιτυχία αγαπημένη μου ❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, μάτια μου, για τα καλά σου λόγια!
      Καλή Ανάσταση να έχεις!

      Διαγραφή
  2. Είναι δύσκολοι κάποιοι δρόμοι, μα κανείς δεν ξέφυγε δια παντός, από μονοπάτια που μας "εξαφανίζουν" σε άβατα "δάση", δοκιμάζοντας τις αντοχές μας.. Κρατιόμαστε γερά απ' το χεράκι, και προχωράμε! Φιλιά πολλά 🧡🎀🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε αυτό το "Κρατιόμαστε γερά απ' το χεράκι, και προχωράμε!" Γιατί μπορεί να μας χωρίζουν χλμ, αλλά όντως, μαζί προχωράμε, με νοητό πιάσιμο των χεριών!
      Σε ευχαριστώ, Πετρούλα μου!
      Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  3. Η συμμετοχή σου Αριστάκι μου, αποπνέει βαθιά συναισθήματα.
    Είναι πολύ δυνατή και σε παρασύρει να γίνεις κομμάτι των στίχων και να δεις που θα καταλήξει.
    Είναι όμως και πολύ αληθινή. Βγάζει αποδοχή απέναντι σε μια δύσκολη συνθήκη.
    Μπράβο σου. Που μας χάρισες μια τόσο ωραία συμμετοχή και που ακόμα και από αυτή την πλευρά, αγκαλιάζεις τόσο στοργικά το συμπόσιο.
    Ολόγλυκο φιλί!!!!
    Καλό απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτόν τον καιρό μόνο έτσι μπορώ να γράψω, Μαρινάκι μου: απ' τη ψυχή μου και για όσα με αφορούν. Δεν είναι ωραία συμμετοχή. Είναι απλά βίωμα.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Καλή Ανάσταση να έχεις, μάτια μου!

      Διαγραφή
  4. Πόνος και οδύνη αυτή η διαδρομή. Μα κάπως έτσι δεν είναι και το ανηφόρι που τραβάμε όλοι προς άγνωστη κατεύθυνση; Τουλάχιστον, ας είχε έναν ορατό προορισμό αυτός ο γολγοθάς...
    Συμφωνώ με τον επίλογό σου και τους λόγους που επιλέγεις να συμμετέχεις εκτός συναγωνισμού. Τίμιο.
    Καλή Μεγαλοβδομάδα Αριστέα μου και ετοίμαζε σιγά σιγά το καθιερωμένο σου "ενημερωτικό σημείωμα" 😉

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι περισσότεροι ανεβαίνουμε το δικό μας Γολγοθά, Μαρία μου. Ξέρω πως δεν είμαι μοναδική.
      Ναι, το γεγονός ότι δεν ξέρω το χρόνο, είναι τρομακτικό. Πάω, όπως με πάει: βλέποντας και κάνοντας.
      Το σημείωμα αυτή τη φορά δεν το πρόλαβα! 😁Άσε που είχα χάσει και τις μέρες !

      Καλή Ανάσταση, Μαρία μου!

      Διαγραφή
  5. Δύσκολη και επώδυνη αυτή η διαδρομή σου, Αριστέα μου. Μοιάζει τόσο πολύ με την οδό του μαρτυρίου. Έτσι αναπαρίσταται στη σκέψη μας, έτσι τη βιώνουμε.
    Δυστοπικό, βαρύ στο φινάλε του, ένα μονοπάτι μέσα στην ομίχλη. Ένας διαρκής αγώνας. Απόρροια της δικής σου πραγματικότητας ίσως; Το βρίσκω λογικό.
    Θέλω να φύγει αυτή η ομίχλη στο τέλος, θέλω ο δρόμος να γίνει βατός, να τον διαβείς καλή μου φίλη.
    Το ποίημά σου καταθέτει την ψυχή σου και σε ευχαριστούμε για αυτό. Έτσι κι αλλιώς, κομμάτι δικό μας είσαι.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θα ήθελα να καθαρίσει λίγο το τοπίο στην ομίχλη, καλέ μου φίλε! Λίγο να ξεκουραστώ. Στο μεταξύ, γνωρίζω ότι τα χειρότερα είναι μπροστά, με αυτή την ασθένεια. Όπως έγραψα και στην Μαρία, πιο πάνω, βλέποντας και κάνοντας...
      Καλή Ανάσταση, Γιάννη μου!
      🌻🌼🌻

      Διαγραφή
  6. Όταν η ανάγκη να γράψεις γίνεται σκίρτημα αλήθειας, η δύναμη των λέξεων σε συνεπαίρνει, κεντάει την ψυχή. Κι όπως λέει ο Ηράκλειτος, η άνω οδός και η κάτω οδός είναι μία. Γεμάτη πόνο αλλά και ελπίδα!
    Συναισθήματα που αγγίζουν και τους πιο .....δύσκολους.
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα Αριστέα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά, Άννα μου!
      Σε ευχαριστώ για το υπέροχο σχόλιο!
      Τα φιλιά μου!
      Καλή Ανάσταση να έχεις!

      Διαγραφή
  7. Να σου γράφεις. Να σου μιλάς. Και να ανοίγεσαι.
    Κατάθεση ψυχής αυτή η συμμετοχή και σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι αυτές τις σκέψεις μαζί μας.
    Εύχομαι μια ήρεμη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γιωτάκι μου!
      Καλή Ανάσταση!
      Να 'σαι πάντα καλά!

      Διαγραφή
  8. Με δανεικό pc θα διαβάσω και θα δοκιμάσω να ψηφίσω, εκτός και αν παραλάβω χαλασμένο pc μου!
    Φιλάκια με φωτεινές ευχές για ένα υπέροχο Πάσχα!
    Το ποίημα σου όπως πάντα τρυφερό και ευαίσθητο!
    Στεφανία- ainafets

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, μαγισσούλα μου!
      Ελπίζω να τα καταφέρεις!
      Πολλά φιλιά και καλή Ανάσταση στις ψυχές μας!

      Διαγραφή
  9. Αριστέα καλησπέρα
    Πρέπει να συνεχίσω την πορεία μου (είπες..)
    Νομίζω ότι με απλό και κατανοητό λόγο εκφράζεις την αλήθεια σου. Έχεις εμπιστοσύνη στον εαυτό σου και βάζεις στην εξίσωση τις δυσκολίες που αντικειμενικά υπάρχουν.
    Ωραία και παραστατική η γραφή σου.
    ( Όπως κάθε φορά η συμμετοχή σου αποτελεί προοίμιο ενός ενδιαφέροντος συμποσίου..)
    Καλό Πάσχα εύχομαι..!
    # Αριστέα, σε κάθε περίπτωση προσπαθούμε με τις ανθρώπινες δυνάμεις μας και δίνουμε λύσεις στα θέματα που μπορούν να λυθούν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι! Συνεχίζω την πορεία, γιατί δεν γίνεται διαφορετικά. Δεν μπορώ να πω όχι, δεν μπορώ να σταματήσω, να πω κουράστηκα. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος. Μόνο μπροστά!
      Καλό Πάσχα, Τάσο μου!
      🌻🌼🌻

      Διαγραφή
  10. Πολύ δυνατό και συγκλονίζει αυτό το ''πρέπει να συνεχίσω''!! Και ο πόνος που δεν νιώθει η ηρωίδα στο ποίημά σου γίνεται δικός μας πόνος! Πόσο αληθινό!
    Καλημέρα Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκίνησες, Άννα μου!
      Καλή δύναμη και στον δικό σου αγώνα. Στον δικό σας!
      Καλή Ανάσταση!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. Αριστάκι μου οι στίχοι σου αντικατοπτρίζουν τις συνθήκες που βιώνουν πολλοί άνθρωποι με τις ανηφόρες τους.
    Απέδωσες με πολύ αλήθεια τα συναισθήματα που νιώθουν.
    Μικρές ανάσες και συνεχίζουν. αυτός ο δρόμος είναι μόνο μπροστά, ακόμα και αν γονατίζουν από τα γεγονότα σηκώνονται και ξεκινάνε πάλι από την αρχή.
    Τους βγάζω, και σου βγάζω το καπέλο μικρή μου, διαβάζοντας πίσω από τις λέξεις.
    Να ευχηθώ καλό Πάσχα με δύναμη και ελπίδα...Καλή Ανάσταση παντού με αγάπη Αριστάκι μου φιλιάαααα! 🧡🤗😘🌼🌻

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που υπάρχουν κι αυτές οι μικρές ανάσες, Ρούλα μου!
      Μια τέτοια ανάσα, παρά την κούρασή του, είναι και το Συμπόσιο!
      Πάω να αναρτήσω με ενθουσιασμό!
      Καλή Ανάσταση, μάτια μου!

      Διαγραφή
  12. Δε χρειάζεται πλούσιο λεξιλόγιο για να εκφραστεί η ψυχή! Βγαίνει στο φως η αλήθεια της με απλά και καθαρά λόγια και αυτό είναι ανεκτίμητο. Είναι ανακούφιση (έστω προσωρινή), είναι απλή και σταράτη κατάθεση. Η απλότητα είναι από μόνη της ομορφιά!
    Κορίτσι, η ανηφόρα αυτή θέλει υπομονή και ψυχικό απόθεμα, τα οποία έχεις. Κι αν τα χάνεις κάποιες στιγμές, στρέψου σε αγαπημένους ανθρώπους...
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ, Γλαύκη μου για τα λόγια σου, γεμάτα ενσυναίσθηση! Να 'σαι καλά και να περάσεις όμορφα και ειρηνικά το Πάσχα σου!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή