Κυριακή 20 Νοεμβρίου 2016

Μαζί με τον καφέ # 36: Η αλάνα είναι ανοιχτή σήμερα, χωρίς λόγο!


Κάντε καφεδάκι και καθίστε αναπαυτικά.
Επανέρχομαι εκτάκτως σήμερα με ανοιχτή την αλάνα, 
γιατί βαρέθηκα την μουγκαμάρα εδώ μέσα, 
έχω όρεξη για χαβαλέ,
και θέλω προτάσεις!
Ναι, προτάσεις! Από εσάς!
Ρίχτε ιδέες, που αλλού να κάνω ντεκουπάζ, 
σε τι άλλο να αλλάξω τα φώτα;

Αν και το αναμορφωμένο μου εργαστήρι
(που ακόμα δεν αξιώθηκα να βάλω σε τάξη τις αμέτρητες
φωτογραφίες που το τράβηξα και να σας το δείξω, 
αλλά θα το κάνω αυτή τη βδομάδα)
ξαναγέμισε ξύλινα, κεριά, σαπούνια, γυάλινα, πήλινα, τελάρα,
βιβλία (προς παλαίωση) και υλικά βεβαίως βεβαίως
(α κι αναφτήρες ☺)
 κορδέλες και μπιχλιμπίδια εν όψη Χριστουγέννων,
κι ενώ όλο και κάνω διάφορα που δεν προλαβαίνω να σας δείξω 
εγώ θέλω ιδέες , γιατί που ξεύρεις μανούλα μου....
μπορεί να τις δεις και οπτικοποιημένες κάποια στιγμή, 
ή και να τις λάβεις στο κοντινό μέλλον
(χεχε για κάποια ψυχή χτυπάει η καμπάνα... ξέρει αυτή!)

Α, να μερικά από αυτά που δεν σας έχω δείξει...
(γιατί κάτι αποτυχίες και μικρές πινελιές σε προσωπικά αντικείμενα
δεν έχει νόημα να τα ανεβάζω...)

1.αναπαλαίωση με την τεχνική της σκουριάς
μιας (ο θεός να την κάνει) χρυσής κορνίζας
και 3 μεταλλικών αντικειμένων που είχα βαρεθεί να γυαλίζω
(η επιτραπέζια βάση του κρασιού και ο δίσκος ήδη χαρίστηκαν!)

Δείτε κι από κοντά την όψη της απομίμησης σκουριάς


2.μια αλλαγή χρώματος 
σε ξύλινη κορνίζα ενός πίνακα (της αδερφής μου)
με χρώμα κιμωλίας,
γιατί πρώτον ο πίνακας είχε χαλάσει σε πολλά σημεία
και δεύτερον η μπλε κορνίζα δεν ταίριαζε στο (βεραμάν) δωμάτιο
που ήθελε να τον κρεμάσει η αδερφή μου
(κι εδώ είναι το σημείο που με κυνηγάει η δασκάλα μου,
γιατί το έργο τέχνης δεν προσαρμόζεται στα χρώματα του τοίχου
ή της ταπετσαρίας των καναπέδων μας...
αλλά εγώ.... είμαι ανεπίδεκτη! ☺)

Και τι λέγαμε; 
Α! Μετά τους αναπτήρες, την ταμπακιέρα, τα μπιμπερό
και τόσα άλλα, ποιο κάστρο έχει μείνει απόρθητο ωρέ παιδιά;

Σας αφήνω ανοιχτά να γράψετε ό,τι θέλετε,
να πείτε ό,τι ιδέα έχετε, να μου γράψετε μια καλημέρα,
να πιείτε τον καφέ σας μαζί μου, 
να φάτε το μεσημεριανό σας....
να παίξετε μπάλα εδώ μέσα,
να τα σπάσετε και να το ευχαριστηθούμε!
🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
🙈

Σας αφήνω και πάω να δω τι θα κάνω με όλα αυτά που μάζεψα πάλι 
πάνω στο γραφείο μου κι άρχισε ήδη να στενάζει το δόλιο!

Σας ασπάζομαι
@ριστέα
👪

Διαβάστε στο μπλογκ της Μαρίνας μας (Τσαρδακλή),
Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή
και για το δρώμενο 
family stories
τη συγκινητική μα άκρως αληθινή ιστορία της ♥
Η οικογένεια των bloggers



48 σχόλια:

  1. Ιδέες θέλεις; Μα άμα είχα ιδέες θα ήμανε κι εγώ καλλιτέχνις!
    Βέβαια, θα μπορούσες να ντεκουπάρεις θήκες τάμπλετ 7 ιντσών!
    Ή και το γύρω-γύρω των πληκτρολογίων μας. Και να το συνδυάσεις με ίδιο ντεκουπάρισμα στα ποντίκια μας και φυσικά στα πλαίσια των οθονών μας, να έρθει να δέσει το συνολάκι!
    Και άραγε για ποιόν χτυπάει η καμπάνα;
    Οψόμεθα...
    Κίσιζ Άιρις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίες ιδέες αρτίστα μου, αλλά δεν έχω τάμπλετ μανούλα μου.! Το πληκτρολόγιο μου και το ποντίκι μου ...μην τα δεις πώς τα έχω καταντήσει! Κάθομαι και ξύνω μετά τα χρώματα! αχαχαχα!
      Ένι γούει... Θα μάθεις εν καιρώ για ποιον χτύπησε η καμπάνα! (ένα σου λέω, απόψε ταμπακιέρες κι αναπτήρες έκαμα πάλι!)
      Πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
  2. Εν τω μεταξύ, ξέχασα να σου πω. Πολύ ωραίες οι καμπάνες στο βλογ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω χτες αγορασα κερακια λευκά και ΔΕΝ στα δινω ,ΔΕΝ στα δινω για ντεκουπάρισμα! Τα θέλω λευκάααααα λέμε!!
    Το μόνο που θα σε αφησω να μου ντεκουπαρεις σε κατι χριστουγεννιατικο είναι το μανικιούρ μου! Ε ; Τι λες; Γίνεται ; Χριοστουγεννιατικα δεντρακια ή αγιοβασιλακια ή ξωτικουλια;
    άσε που τόση ωρα ψαχνομαι γιατι δεν ακουω τις καμπάνες που λέει η Αρτιστα απο πάνω ,βαζω τη φωνη στο τέρμα ,ψαχνω ,ματαψάχνω και μετα απο ωρα καταλαβαινω πως εννοει τη διακόσμηση...
    Καλημέραααααααααααα Αρίστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω κάνει ποτέ μανικιούρ σε άλλονα! Σε μένα είμαι σκέτη αποτυχία φυσικά γιατί δεν βολεύομαι! Λες να δοκιμάσω πάνω σου την πρώτη μου φορά;
      Πολλά φιλιά Νάσια μου!

      Διαγραφή
  4. KALHMERA !!ΔΕΝ ΑΦΗΣΕς και τιποτα ψυχη μου...μας εχεις ξεπερασει....μπραβο κοριτσακι μου ..πολυ σε χαιρομαι...ευχομαι να εισαι παντα χαρουμενο και δηνιουργικο!!καλη συνεχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Σε ευχαριστώ πολύ Ίριδα!
      Να'σαι καλά!
      Πολλά, γλυκά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. V το έβαλα και το άκουσα την Κυριακή!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      :))

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστούλα.
    Τι χρυσοχέρες που είστε όλες σας! Εγώ έχω δυο αριστερά χέρια. Όπως έγραψε το πρωί και στο μπλογκ μου, προσπαθούσα μέρες να κάνω μια κάρτα για την Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή της Μαριλένας και δεν μου έβγαινε. Την έκανα τελικά, δεν μου άρεσε και τόσο, αλλά θα την στείλω. Η προσπάθεια μετρά.
    Βλέπω και κάτι δωράκια που μου έχετε στείλει, και συ και οι άλλες φιλενάδες, και λέω ''που πας ρε Καραμήτρο;;''.
    Λοιπόν να έχεις μια όμορφη Κυριακή.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τη στείλεις, Μαράκι! Εγώ, ό,τι χειροποίητο κι αν έχω πάρει, έχω χαρεί πραγματικά!

      Διαγραφή
    2. Μαράκι μου γλυκό, το έχω πει ξανά εδώ μέσα: δεν υπάρχει δεν πιάνει το χέρι μου. Απλά δεν έτυχε κανείς να σου δείξει ίσως, ή δεν είχες την ευκαιρία και τα υλικά για να ασχοληθείς! Ειδικά το ντεκουπάζ δεν θέλει καμία ιδιαίτερη ευχέρεια, όσο εξάσκηση!
      'πολλά φιλιά! :))

      Διαγραφή
  7. Α! επί τέλους ν' ανοίξει αυτό το μπλόγκι να πούμε το κοντό, το μακρύ, το μέτριο και ν' αμπελοψυχολογικοφιλοσοφήσουμε!
    Το λοιπόν, σκέφτηκα πως τα ντουλάπια κάτω από νεροχύτες κουζίνας και μπάνιων είναι γεμάτα πλαστικά μπουκάλια τα πιο πολλά μισοάδεια και το θέαμα είναι κακάσχημο, μήπως πχ ένα μπουκάλι με σπρέι να μπορούσε να ντεκουπαριστεί και να γεμίσει με υγρό καθαρισμού τζαμιών ή καθαρισμό αλάτων ή άλλο;
    Καλές προετοιμασίες Αριστέα μου και καλή σου δύναμη!
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά και ηλιόλουστα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Μαγισσούλα μου, γουάου! Αν και το πλαστικό δεν είναι τόσο κατάλληλο υλικό προς ντεκουπάζ, είναι ωραία ιδέα ακόμα και τα καθαριστικά να κρύβονται σε υπέροχα μπουκάλια!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλιά καρδιάς! ♥

      Διαγραφή
  8. Καλώς την την πριγκιπέσα μας
    Άντε να πούμε και καμιά κουβέντα
    Χαθήκαμε!!!!
    Ντεκουπάζ λοιπόν...
    Τι άλλο πια να ντεκουπάρεις;;;;
    Μήπως κανένα μολύβι κανένα βότσαλο
    τι άλλο να πω που να μην το έχεις
    πιάσει στα θαυματουργά χέρια σου!!!!
    Α!! μήπως κανένα καπέλο φωτιστικών
    λέω τώρα ...πως σου ακούγεται;;;
    Ένα είναι το δεδομένο πάντως
    πως με ό,τι καταπιαστείς θριαμβεύεις!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βότσαλο δεν έχω τολμήσει, ίσως γιατί δεν έχω βρει μεγάλα και ωραία βότσαλα ως τώρα! Καπέλο φωτιστικών! Τι καλά! έχω δύο , το ένα το είχα βάψει ( χαζά ) παλιά! Ευκαιρία να φτιάξω τις δύο λάμπες μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ιδέες Ελένη μου!
      Πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
  9. Σανδάλια, μπότες, πορτατίφ, γυψοσανίδες, πόμολα, σιντί, ρακέτες, παλέτες, σουπλά, φερ-φορζέ, παλιά κλειδιά, μπουζί, ζαρντινιέρες και το σπιτάκι του Μαξ.
    Να μη ρωτήσω αν υπάρχει ακόμα στην ευρύτερη περιοχή του Πύργου, σαπουνάκι ή κεράκι αντεκουπάριστα ε;
    Αριστάκι μου γλυκό, καλά ντεκουπάζ και πολλά φιλιά προφίλ, τρουά-καρ, αν-φας και πτι φουρ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα! Τα μπουζί μου άρεσαν! Δεν παίζεσαι Μαριώ! Ο Μαξ εδώ κι ένα χρόνο δεν έχει "σπιτάκι" . Μόνο κρεβατάκι , αφού έτσι που το πάει , όλο το σπίτι μου το θεωρεί δικό του (με ιδιαίτερη προτίμηση τον καναπέ στο σαλόνι!)
      Ωραίες οι ιδέες σου! Θα ληφθούν σοβαρά υπόψη! :)))
      Πολλά, πολλά τρυφερά φιλιά♥

      Διαγραφή
  10. "Πάρε ό,τι θέλεις,ντεκουμπατζή!
    Από μια αγάπη που δε ζει...",
    τραγουδάω χορεύοντας ζεϊμπεκιά!...χιχι
    Εσύ,αν θέλεις,πέτα μου ντεκουμπαρισμένα...
    πιάτα!😁
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Ωραίο σχόλιο Γιουλάκι μου!
      Φιλάκια πολλά καρδούλα μου!
      3♥

      Διαγραφή
  11. Θες ιδέες; Πάρε (και μη βάλεις τις φωνές γιατί είμαι άσχετος και δεν ξέρω αν όλα αυτά ντεκουπάρονται):
    Κλασέρ (ή ντοσιέ όπως τα λένε πολλοί)
    Σουπλά
    Πλαστικά ποτήρια
    Μπουκαλάκια ποτών (μινιατούρες)
    Βάζα
    Μπαταρίες
    Μεγάλες λευκές πέτρες
    Όστρακα (έχω άπειρα να σου δώσω)
    Παλιά-άχρηστα κινητά τηλέφωνα
    και τις πυτζάμες μου (με μένα μέσα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ντεκουπάρω τις πυτζάμες σου με σένα μέσα είναι όνειρο ζωής Πέτρο μου ☺
      χοχοχοχο!

      Πέρα από πλάκα, σε ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις :)

      Διαγραφή
  12. Τα δέντρα, τα πουλιά, τα ζώα, τα φυτά... από όσο βλέπεις, είναι ανεξάντλητο το θέμα! Σε έχω ικανή για όλα, μη νομίζεις. Επίσης μπορείς να ντεκουπάρεις την προίκα τού μωρού τής Αφροδίτης! (κούνιες, ριλάξ, πάνες, μωρομάντηλα, πιπίλες κλπ κλπ) :) Με γεια τα καμπανάκια (έβαλες και χριστουγεννιάτικα τραγούδια από τώρα, κρόσσια τα νεύρα χαχα!) Προτείνω να θέσεις σε μη λειτουργία το...(κάθεσαι;) Navbar! (άκου τώρα!) για να φαίνονται καλά τα επάνω καμπανάκια! Γκλιν γκλον! Αντιγραφή-επικόλληση-♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόνο που με έχεις ικανή για όλα, μου φθάνει Πετρούλα μου :))
      αχαχαχα! Το Navbar, το είχα θέσει εκτός λειτουργίας κάποια στιγμή, αλλά μου δημιουργούσε θέμα με τις κοινοποιήσεις μου στο google+ και έτσι το επανέφερα και δεν το πειράζω πάλι :)))
      Πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
  13. Παιδάκι μου τι άλλο να σου πούμε ; χαχαχαχαχαχα σε καλλιτεχνική έμπνευση και δημιουργία έχεις καλύψει τα πάντα. Τι άλλο να σου πούμε περισσότερο από την ομορφιά που προσφέρεις.
    Να είσαι καλά βρε Αριστέα μου αλήθεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καφέ λες ;; Μεσάνυχτα είναι μάτια μου και τώρα αξιώθηκα να έρθω . Πίνω λίγο νερό λοιπόν και συνεχίζω και για να μην επαναλαμβάνω , ιδέες πολλές έχει ο Πετράν αλλά επειδή η αφεντιά μου καταπιάνεται με πολλά , έχω πολλά αντεκουπάριστα . Τι λες να τα στείλω ...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Συνεχίζουμε να δημιουργούμε Μαρία μου :)))
      Γλιτώνουμε λεφτά από τους γιατρούς έτσι!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  15. Αααα γουχ...γκουχ... ξεσκόνισες καλε; τι συνεφφο ειναι αυτό που σηκώθηκε;..χα..χα... Για καφε τετοια ώρα δεν το βλεπω... αλλα ένα κρασακι..θα το πιουμε μεταμεσονύχτια Αριστακι μου....... τι ιδέες θελεις χρυσό μου; εμεινε και καμια που να μην την σκεφτεις για ντεκουπαρισμα;..χι..χι.. εσυ η δασκαλα του ντεκουπαζ και πολλων αλλων πραγματων που δεν ξερω πως τα λενε...!!
    Με καλυψαν όλοι στις ιδέες και μαλιστα με το παραπανω.... να μην επαναλαμβανομαστε φιλενάδα.... καλα ντεκουπαρίσματα... και καλα να περνας φτιαχνοντας τα... φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά μην είμαι δασκάλα Ρουλίτσα μου. Μαθήτρια είμαι! Και μαθήτρια θέλω να μείνω! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  16. Χαλασε το λαπτοπ μου και παω για καινουργιο..μεχρι τοτε αναρτηση δε μπορω να κανω και με τρωνε τα δαχτυλα μου - εν τω μεταξυ να σου στειλω το λαπτοπ να ντεκουπαρεις ενα ενα κουμπακι να ευχαριστηθει η ψυχη σου να το κρατησω κι εγω για διακοσμητικο που 8 χρονια το αγαπαω; Αφηνω την καλημερα μου Αριστεα και εναν ηλιο Να! που εχει εξω φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Ωραία ιδέα να ντεκουπάρω laptop ... απέξω όμως! Αν είχα λαπιτόπι πάντως θα το ντεκουπάριζα σίγουρα!
      Πολλά φιλιά Στέλλα μου ♥

      Διαγραφή
  17. Εγω δεν πίνω καφεδες, αλλα θα ηθελα τον Μαξ στην αγκαλια μου!
    Καλημερα και καλή εδομάδα!
    Φιλι γλυκό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχ! Είναι γλύκας ο μπαγάσας!
      Φιλάκια πολλά Αριάδνη μου♥

      Διαγραφή
  18. Α!!! Επιτέλους καλέ μπουκλί!! :)))
    Τι όμορφη και γιορτινή ατμόσφαιρα στο πυργομπλογκ!!! Κι η μουσική κι οι καμπανούλες μούρλια!!
    Ντεκουπάζ παντού λοιπόν!!!! Κοίτα τώρα λόγω γιορτών έχουν πάρει φωτιά για ντεκουπάζ κεριά, πήλινα και ξύλινα σε γιορτινά σχέδια, μπότες και μποτίνια στολισμένα και με ωραίο εφέ χιονιού!!
    Το πιο παράξενο ντεκουπάζ που χω δει να κάνουν είναι σε μανταλάκια για το άπλωμα ρούχων, καθώς και στην λεκάνη της τουαλέτας!!!! Φιλενάδα ξεκίνα να ντεκουπάρεις από κρεβάτια μέχρι ψυγεία!!!
    Ορεξη να χεις και χρόνο Αριστάκι μου!!!
    Να σου πόσο γλύκας είναι κι ο Μαξούλης σου καλέ!! Κουκλάκι!! Πρόσεχε μη τυχόν ντεκουπάρεις το σκυλούκο με την φόρα που πήρες!!! Χιχιχιχι!! Φιλάκια πολλά πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην λεκάνη της τουαλέτας; Τι είπες τώρα; Φαντάζομαι στην πλάτη; Φοβερό! Δεν το είχα σκεφτεί!
      Στα μανταλάκια, ωραία ιδέα, αν και μικρή η επιφάνεια! Κομοδίνα έχω σκεφτεί και βλέπουμε ! ( Ήταν να μην γνωρίζω τα χρώματα κιμωλίας !!!)
      Σε ευχαριστώ για τις προτάσεις Μαρλέν μου!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  19. Τι να το κάνω τώρα που άνοιξες τα σχόλια;;;; Έχω ξεχάσει ό,τι ήθελα να πω. Λέω θα μαζέψω ό,τι θέλω να πω και θα τα στείλω σε μέηλ, μετά ξεχνιέμαι...
    Το μόνο που θυμάμαι: κάτι είχες γράψει και είχα πολύ συγκινηθεί...
    Κατά τα άλλα κι αφού είμαι σίγουρη(;) πως ξεκουράζεσαι, προτείνω να έρθεις σπίτι να κάνεις ντεκουπάζ στο τζάκι μου. ♥ Το θέλει πολύ!
    Ανυπομονώ για φωτό από το εργαστήρι! Κια στέλνω ευχές κάθε είδους, αφού δεν ξέρω πότε θα αφήσεις ξανά τα σχόλια ανοιχτά!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Καλημέρα Αλεξάνδρα μου!
      Με μένα πρέπει να κρατάτε σημειώσεις!
      (Το αφιέρωμα στη φιλενάδα μου πρέπει να σε είχε συγκινήσει!)
      Στο μεταξύ ανέβασα το εργαστήρι!
      Πολλά φιλιά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  20. Καλησπέρα σας ,
    Μεταξύ μας δεν ξέρω στην κυριολεξία γιατί μιλάτε. Βλέπεις κοντά 3 χρόνια δεν πήρα ποτέ πρώτη θέση σε διαγωνισμούς (μέχρι δεύτερος) αλλά ούτε κληρώθηκα ποτέ να πάρω κάτι τις (παρότι είναι γεγονός ότι είμαι πολύ τυχερός)...
    Διαπιστώνω ότι το ντεκουπάζ πολλοί το λατρεύουν άρα θα είναι κάτι ξεχωριστό...
    Επειδή η οικοδέσποινα ζητάει νέες ιδέες εγώ λέω , να ντεκουπάρει ένα ολόδροσο φιλί και να το στείλει όπου αγαπάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο μου , καθυστερημένα εντελώς σε χαιρετώ!
      Εύχομαι να είσαι τυχερός σε κάποια από τις επόμενες κληρώσεις ( που πάντα γίνονται...βέβαιο αυτό!)
      Κι αν δεν κληρωθείς βρε αδερφέ, ένα δώρο μπορώ ν ατο κάνω, με την καρδιά μου και την αγάπη μου , πάντα!
      Σε φιλώ!
      :)

      Διαγραφή
  21. Είδα φως και μπήκα γιατί σκέφτηκα πως δεν θα ΄χω άλλη ευκαιρία!
    Αριστέα μου είναι καταπληκτικά όλα αυτά που κάνεις! Με έχεις εντυπωσιάσει πολλές φορές αν και οι σελιδοδείκτες σου χαράχτηκαν στη μνήμη μου! Όπως γράφει και ο Τάσος Γ. Κάβουρας παραπάνω, δεν ξέρω ακριβώς την διαδικασία του ντεκουπαρίσματος ούτε και σε τι επιφάνειες δουλεύεται μα απ' ότι έχω καταλάβει, δεν αφήνεις τίποτα που να μην το μεταμορφώσεις σε έργο τέχνης!!!
    Δεν έχω καμιά ιδέα να σου δώσω μιας και είμαι εντελώς άσχετη, μα έχω να σου στείλω μια ζεστή αγκαλιά με την καληνύχτα μου!!!
    (Ω, ναι! Κι εγώ βραδινή είμαι :) )
    Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά έκανες Ζωή μου. Χαίρομαι όταν περνάς :)
      Το ντεκουπάζ δουλεύεται σε όλες τις επιφάνειες, στο πλαστικό δεν πιάνει μόνο εύκολα όπως και στο γυαλί, γιατί δεν έχουν πόρους. Με κατάλληλη προεργασία και σε αυτά γίνεται :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, την αγκαλιά και την αγάπη σου!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  22. Δεν προλαβαίνω να διαβάσω τους φίλους για να δω αν στα έχουν προτείνει, αλλά μιας και έπιασες την παιδική σειρά και έκανες σούπερ μπιμπερό, μπορείς να κάνεις σαλιάρα, πετσέτα (γίνεται ντεκουπάζ στην πετσέτα; ) και στα
    προσκλητήρια της βάπτισης :P
    Επίσης μπορείς να ντεκουπάρεις τα στυλό και να το κάνεις πλήρες σετ ντεκουπαρισμένο στυλό-αναπτήρα.
    Τέλος, μπορείς να ντεκουπάρεις την ζωή μας στις δύσκολες στιγμές να πάρει χρώμα το γκρίζο.
    Αυτά, αλλά αν σκεφτώ και κάτι άλλο θα επανέλθω να ξέρετε.
    Φιλάκι γλυκό, για ένα δημιουργικό κορίτσι πιο γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! παιδική σειρά θα αρχίσω τους επόμενους μήνες...αφού καλώς εχόντων των πραγμάτων θα γίνω...γιαγιούλα! χοχοχο!
      Αυτό με τη ζωή ...μακάρι να μπορούσα μάτια μου!
      Σε φιλώ γλυκά!

      Διαγραφή
  23. Τώρα αξιώθηκα να περάσω!
    Θα σου προτείνω πορτοφόλια, παπούτσια (!), θήκες γυαλιών, παλιά έπιπλα/σκαμπώ κλπ...
    (για τα παπούτσια μη γελάς καθόλου, σοβαρολογώ! Τέλεια γίνονται!)
    Όρεξη να έχεις (που έχεις) και αντικείμενα θα βρεις χιλιάδες να μεταμορφώσεις.
    Φιλιά και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τώρα αξιώθηκα εγώ να απαντήσω Έλλη μου! :)))
      Παπούτσια! Ξέρεις πόσες φορές το έχω σκεφτεί;
      Κι έπιπλα θέλω πολύ! Έχω δύο κομοδίνα που χρειάζονται επέμβαση και μάλιστα σύντομα !
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις σου!
      Πολλά φιλιά ♥

      Διαγραφή
  24. Σας ευχαριστώ θερμότατα για τις ιδέες και τις προτάσεις σας. Μερικές από αυτές τις σημείωσα κι ευελπιστώ να τις υλοποιήσω!
    Σας φιλώ!
    @

    ΑπάντησηΔιαγραφή