Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

☆ 6 χρόνια η μία, 4 η άλλη...βάλαμε ρεφενέ και γιορτάζουμε παρέα! ☆


Τρία χρόνια μετά την επιτυχία του εκρηκτικού διδύμου 
(κλικ στις δυο κοινές αναρτήσεις μας πριν 3 χρόνια, αν θες να θυμηθείς)
τα κορίτσια ξαναχτυπούν!
Ενώνουν και πάλι τις δυνάμεις τους για να γιορτάσουν 
 τα γενέθλια των μπλογκ τους!


Βλέπετε Νοέμβρη μήνα, με τα κρύα, εμείς είχαμε την κάψα να γίνουμε διάσημες,
(δεν πιστεύω... να το πιστέψατε;)
αφήνοντας τα χνάρια μας στην μπλογκόσφαιρα.
Στις 11 Νοεμβρίου η Petra, σαν σήμερα εγώ,
(που παράτησα την πατσαβούρα, ετσετερά ετσετερά,... 
μην τα λέμε πάλι,
τα είπα όλα σε κείνη την ανάρτηση,
κάθε χρόνο την ίδια δουλειά θα κάνουμε μανούλα μου;).

6 χρόνια εγώ, 4 χρόνια η Πετρούλα κι είμαστε ακόμα εδώ,
κάτι σαν οι τελευταίες Μοϊκανές, έτσι που "κατάντησε"το μπλόκινγκ,
εδώ και πολύ καιρό! (πείτε μου ότι δεν έχετε πάρει είδηση;)
Βάλαμε ρεφενέ που λέτε και παίζουμε μπάλα και στα δύο μπλόγκς
γιορτάζοντας, δίνοντας δώρα αλλά και μια ακόμα συνέντευξη 
η μία στην άλλη, ανταλλάσσοντας απόψεις για τα σημεία των καιρών!



Αριστέα: Βρε καλώς την! Πώς περνούν τα χρόνια ε;
Πότε μεγάλωσαν... τα μπλογκς μας (όχι εμείς! ☺),
πότε είχαμε κάνει εκείνη την τρελή, κοινή ανάρτηση ε; 
Πολύχρονα τα μπλογκάκια μας Πετρούλα μου!

Πέτρα: Αριστέα, χρόνια πολλά και να χαίρεσαι το blogόσπιτό σου!
Έξι χρόνια μετά, στο "κουρμπέτι", 
έχεις κι εσύ την ίδια αίσθηση με μένα, ότι ο εχθρός των blogs είναι το facebook;
 Διότι εγώ νομίζω ότι το facebook είναι η μεγαλύτερη πληγή, 
ωστόσο (αν κι έχω κι εγώ), δεν "ποντάρω" καθόλου σε εκείνο.
 Δεν ξέρω πως να το πω, αλλά νιώθω ότι "χάνω την ταυτότητά μου" ως blogger 
μες στο facebook. Το βρίσκω πολύ απρόσωπο. 
Αριστέα: Νομίζω ότι δεν είναι μόνο αίσθηση πια. Είναι βεβαιότητα.
Και συμφωνώ καθ' όλα μαζί σου!
Πολλές φίλες ή έκλεισαν το μπλογκ τους ή απλά το εγκατέλειψαν 
κι έχουν μετακομίσει μόνιμα εκεί.
Περί ορέξεως βέβαια κολοκυθόπιτα. 
Ποια είμαι εγώ πού θα υποδείξω συμπεριφορές;
Αλλά έχω μία άποψη για το φέις (παρ΄όλο που έχω κι εγώ) και δεν αλλάζει εύκολα.
Αυτό το γρήγορο, που φεύγει και χάνεται, 
(αφού δεν υπάρχει η δυνατότητα να βρίσκεις αρχειοθετημένες αναρτήσεις) 
[ό,τι προλάβεις και δεις είναι, ή καλύτερα, ότι επιλέξει το ΦΒ και σου δείξει]
τα like που γίνονται σχεδόν αυτοματοποιημένα,
χωρίς να ανοίξουν στις περισσότερες των περιπτώσεων 
να διαβάσουν τι έχεις γράψει 
(διαπιστωμένο αυτό!)
απίστευτη σπατάλη χρόνου, αν κολλήσεις στην αρχική σελίδα,
προσωπικά όλα αυτά (κι ακόμα άλλα) εμένα με χαλάνε.
Δεν μου ταιριάζουν.
Για αυτό προτιμώ το μπλογκ και μένω εδώ... σταθερά!

Πέτρα: Και για πες αλήθεια, πολύ θα με ενδιέφερε να μάθω,
γιατί έκανες το blog σου και τι αντιπροσωπεύει για σένα!
Αριστέα: Καλά στην αρχή δεν είχα ιδέα πού "έμπλεκα"!
Ξεκίνησα για μένα. Ήθελα απλά να γράφω.
Να συγκεντρώνω κάπου τα γραφτά μου, 
(να τα βλέπω μάλλον μόνη μου) 
και να τα καμαρώνω
(σαν γύφτικο σκεπάρνι που λένε και στο χωριό μου)
Δεν περίμενα ότι θα με διαβάζουν, εξάλλου δεν πίστευα ότι
θα ενδιαφέρουν κανέναν όσα γράφω! 
(σιγά τα λάχανα κιόλας εδώ που το σκέφτομαι!)
Το έχω πει ξανά εξάλλου, στην αρχή ήμουν μονόχνωτη. Κάργα!
Για δύο χρόνια έγραφα για μένα και δεν σχολίαζα σε άλλα μπλογκς.
Διάβαζα βέβαια, αλλά ντρεπόμουν να σχολιάσω.
 Η Μεμαρία ήταν αυτή που με "έμπασε"
κατά κάποιο τρόπο στο πνεύμα... Από τις πρώτες φίλες που έκανα,
(και η πιο παλιά)
την ακολούθησα και είδα πώς έχει το πράγμα.
Από τη Μεμαρία γνώρισα το Παίζοντας με τις λέξεις, τη Φλώρα μας
και μετά τους περισσότερους, παλιούς και καλούς φίλους!
Κάπως έτσι άρχισα να γράφω μικρές ιστορίες, να δημοσιεύω ποιήματά μου,
να βγαίνω από το καβούκι μου, να θέλω να εξελίσσομαι,
να βάζω βαθμούς δυσκολίας από μόνη μου...
Το μπλογκ μου είναι το κίνητρο μου για να μην τελματώσω.
Είναι το κίνητρο να ψάχνω και να ψάχνομαι, να θέλω να γίνομαι καλύτερη,
να έχω επαφή με το γράψιμο, να δημιουργώ.
Ταυτόχρονα είναι το σημείο εκκίνησης πολλών και καλών φιλικών σχέσεων!
Κι αυτό εξάλλου είναι για μένα το καλύτερο κομμάτι του!
Και φυσικά είναι ένας τρόπος να ξεδίνω ανέξοδα, να γλιτώνω 
χρήματα από τους γιατρούς (στους τρελογιατρούς αναφέρομαι)
να κάνω/ουμε χαβαλέ, να περνάμε όμορφα..

Πέτρα: Και καλά βρε μανίτσα, αφού λες όσα λες 
{και μας τα λες και ωραία, κάτι σαν την...ζωή ας πούμε(!) }
γιατί τελευταίως κλειδώνεσαι στον "πύργο" σου και πετάς
τα κλειδιά τής επικοινωνίας απέξω;
Αριστέα: Καταρχάς δεν είναι τώρα τελευταία αυτό! 
Κρατάει ίσαμε 2 χρόνια αυτή η κολόνια! 
Κλειδώνω για να μην.... χαθώ!
Από τα μπλογκς που αγαπώ δεν χάνομαι όμως! Περνώ.
Έχω χάσει ανάρτησή σου; Όχι βέβαια! 
Αλλά εδώ, σε μένα, αν το θέμα δεν σηκώνει σχόλια,
τι να λέμε; Όμορφη ανάρτηση φιλάκια; Μα δεν είναι σπατάλη χρόνου; 
Το κλείσιμο των σχολίων είναι ο τρόπος μου να υπάρχω 
και μέσα από τη σιωπή μου!
Οι φίλοι, οι πραγματικοί φίλοι, δεν θυμώνουν 
και πάντα βρίσκουν  το δρόμο και την πόρτα όταν ανοίγει! 
Δεν είναι πολλοί... Αλλά είναι σταθεροί!
Και τους αγαπώ!
Γιατί αυτή η σχέση είναι αμφίδρομη!
Κι ελπίζω οι λίγοι που μείναμε να συνεχίσουμε δυναμικά!



Και κλείνοντας, για να μην σε/σας κουράζω άλλο, θα κάμω τον 
συνηθισμένο μου απολογισμό.
Δεν είναι σε στατιστικά φυσικά, αν περίμενες κάτι τέτοιο. 
Δεν με ενδιαφέρουν νούμερα, στατιστικά, ποσοστά κι άλλα τινά!
Στο δημοτικό είμαστε εξάλλου;
Για μένα μετράνε άλλα: Το Συμπόσιο, τα δρώμενα, η δημιουργία.
Και αυτά ζωή να έχουν τα άτιμα...διαρκώς αυξάνονται:

Δεκατρία Συμπόσια Ποίησης,
  δύο διαγωνισμούς "Άλλαξέ το",
  δύο "Γέλια που βγήκαν από τον Παράδεισο",
  τρεις "Καφενέδες",
  δύο "Ιστορίες της Νύχτας",
  ένα "Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι",
  μία "Μικρή χριστουγεννιάτικη ιστορία",
  ένα "Μέρες Άνοιξης",
 μια "Κοινωνία Ώρα Αγάπης",
  δύο "family stories"
 και τέσσερις μπλογκερικές συγγραφικές συνεργασίες.
(όλα αυτά βρίσκονται αριστερά στο μπλογκ)

Φυσικά αν για κάτι καμαρώνω ιδιαιτέρως είναι τα 13 Συμπόσια Ποίησης
(με  το 14ο να σκάει μύτη σε τέσσερις μέρες)
τα οποία εσείς με την αγάπη σας φίλοι μου και τις αξιόλογες πένες σας
το αναδείξατε σε θεσμό στο χώρο!
Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας,
απλά και ταπεινά. 

Φιλιά κατάμουτρα!
@ριστέα, 
η μπουκλωτή πυργοδέσποινα!


Έλα και το κομμάτι από το οποίο πήρε το όνομά του το μπλογκ

Δεν ξεμπέρδεψες ακόμα καθότι...
αν η μισή συνέντευξη βρίσκεται γιατρέ εδώ πέρααααα, η άλλη μισή στης 
στης Πέτρας βρίσκεται! 
☛ Κλικ εδώ ΤΩΡΑ! 

Σημ. Η κλήρωση θα γίνει για όσους σχολιάσουν ως αύριο βράδυ
στις 8 μμ, όπως πάντα ☺

47 σχόλια:

  1. Να εισαι παντα ετσι αερινη και χαρουμενη σα ξωτικο..φιλια πολλα Αριστεα μου οσο για το φεισμπουκ..λαθος να γινεται η συγκριση γιατι ειναι πλατφορμες διαφορετικου νοηματος και σημασιας..εξαρταται πολυ απο το ποσο ενδιαφεροντες ειναι οι ανθρωποι που εχεις στο ταιμ λαιν σου..μαθαινεις παρα πολλα πραγματα απο αυτους πολυ περισσοτερα απο οτι στα σχετικα αργοστροφα μπλογκς που δεν σου κρυβω πως κι εγω εχω αδυναμια η ρομαντικη..να το χαιρεσαι το μπλογκακι σου κι εγω 6 του οκτωβρη εκλεισα αισιως 10 ολοκληρα χρονια..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με έφαγε το πήδημα σήμερα, εννοώ για να μην παρεξηγηθώ ότι διάβασα αυτά εδώ, πήδησα στο blog της Πέτρας και μετά πήδησα πάλι στο blog το δικό σου για να σχολιάσω. Θα αφήσω την ευχή που άφησα και στην Πέτρα. Να χαίρεστε τα blog σας και να συνεχίσετε να προσφέρετε ποιότητα με τις αναρτήσεις σας.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά αεικίνητο πλάσμα. Να χαίρεσαι το μπλοκάκι σου Πολύ ωραία η κοινή σας ανάρτηση. Και να παραμείνεις έτσι όπως είσαι. Γιατί όντως κάνεις τη ζωή ωραία
    Δεν με ενοχλούν τα κλειστά σχόλια..να το ξερεις
    Καλή σου μέρα όλη μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. -Θα ξανάρθω Ζήκο!
    -Να ξανάρθεις!!!
    Χρόνια μας πολλά
    και μες στο μεράκι!
    Επανέρχομαι φυσικά ❤ ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. θαυμάζω τη θέλησή σας και την υπομονή σας να γραφετε ακάθεκτες στα μπλογκς σας Αριστέα!Και ειδικά εσείς που συμμετέχετε σε τόσα δρωμενα που έχει πολλή δουλειά!Να τα εκατοστήσετε και οι δυο και να διατηρήσετε αυτή τη φιλία!
    Αριστάκι δεν θα ήθελα να συμμετέχω στην κλήρωση,είμαι γεμάτη απο δωράκια σου ,σε ευχαριστω!Να τα χαρεί και κάποιος άλλος...
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να τα εκατοστήσετε, να χαίρεστε τα blogoσπιτάκια σας και να συνεχίσετε να μας εμπνέεται η κάθε μία με το δικό της ξεχωριστό τρόπο. Όσο για το fb, τι να πω και εγώ νιώθω ότι χάνομαι σε αυτό το χώρο και με δυσκολεύει! Καλή εβδομάδα!
    Σωτηρία
    www.mylittleworld.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και καλή εβδομαδα!
    Χιλιόχρονα τα blog σας καμαρια μου!
    Κορίτσια μονο τα blogs μεγαλώνουν, ειναι κάθετο αυτό....!
    Εγω το παίζω σε διπλό ταμπλό και εδω και στο facebook, αλλά δεν τα κλείνω τα ρημαδομπλόγκς μου.
    Ανυπομονώ για το επόμενο Συμπόσιο και να μην ξεχάσω να κανω like στο τραγούδι με το οποίο κλείνεις την ανάρτηση!
    Φιλι γλυκό!


    Υγ: Πέρασα πρώτα απ της Πέτρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Από τις πιο πρωτότυπες ιδέες, αυτή η κοινή ανάρτηση!
    Πολύ τη γούσταρα!
    Χρόνια πολλά λοιπόν στα blog σας και εύχομαι, για πολλά
    χρόνια ακόμα, να μας ταξιδεύουν και να μας κάνουν να χανόμαστε στις αναρτήσεις τους και στις δημιουργίες που τόσο αγαπώ να βλέπω από σένα Αριστέα μου. Δηλώνω Αιριστική στο θέμα δημιουργία, χαχαχα ♥
    Πολλά φιλιά και στις δυό σας και ευχές για ότι καλύτερο, μέσα από την ψυχή μου ♥
    Σμούτς :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αριστάκι μου το γιορτάσατε όπως του πρέπει και τους ενός blog και του άλλου! Με αίγλη, με συνεντεύξεις, με τσαχπινιά. Χρόνια πολλά στο blog που τόσες φορές μας έχει φιλοξενήσει, που μας έχει χαρίσει ωραίες στιγμές και σε εσένα την οικοδέσποινα του που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο μας χαρίζεις χαμόγελα! :)
    Να είσαι πάντα καλά δημιουργικό κορίτσι :)
    Σε καλημερίζω και σε γλυκοφιλώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είμαστε μεγάλα παιδιά για να τις μετράμε πόσο τις έχουμε (τις επισκέψεις και τα πάσης φύσεως νούμερα)...
    και μικρά παιδιά που βρήκαν ανοιχτή αλάνα και κάνουν παρέες, συντροφιά, γελάνε και βγάζουν γλώσα στους μανιώδεις συλλέκτες "like".
    Αριστέα μου εύχομαι να μείνεις όπως είσαι και να μετρήσεις πολλά δρώμενα εδώ μέσα. Η αναγνώριση άλλωστε έρχεται πάντα σ' αυτούς που δεν την επιδιώκουν αλλά την κερδίζουν με το σπαθί τους (δικό μου μουστάκια)
    φιλί και αγκαλιά ζεστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ευχαριστώ εμείς θα πρέπει να το πούμε Αριστέα μου, γιατί και εδώ οι πράξεις μετρούν και όχι τα λόγια!
    Χρόνια πολλά στον πανέμορφο μπλογκοπύργο σου και εύχομαι να έχεις πάντα την ενέργεια να δημιουργείς, να χαμογελάς και να μη χάνεις το χιούμορ σου!
    ΑΦιλάκια πολλά και πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια σας πολλά τρελοκόριτσα!!
    Τελευταίες των Μοϊκανών, πολύ πετυχημένο και μάλλον εκεί ανήκω κι εγώ που κλείνω 5 χρόνια τον Μάιο!!
    Εμένα δεν μου κάνει εντύπωση που αποχώρησαν τόσοι πολλοί διότι άνοιγαν όλοι blogs για την πλάκα τους. Λίγοι το είδαν με την βαθύτερή του έννοια και αυτό φαίνεται στα χρόνια. Τα έχουμε ξαναπεί τα αυτονόητα αλλά πρέπει να τα λέμε συνέχεια! Το Facebook δεν έχει καμία μα καμία σχέση με το blogging.. Και συμφωνώ απόλυτα με όσα αναφέρατε.. Πάω στης Πέτρας τώρα! :)
    Να είμαστε όλοι δυνατοί να γράφουμε, να εμπνέουμε και να εμπνεόμαστε με αυθεντικότητα!! Σας φιλώ και τις δύο!! ( ˘ ³˘)❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να ξεκινήσω από τα σοβαρά: υποτίμησες το μεγαλειώδες όμορφη ανάρτηση, φιλάκια;;; Θίγομαι.

    Το facebook μια χαρά είναι, αν το χρησιμοποιούμε σωστά. Αν χρησιμοποιούμε δηλαδή την αμεσότητά του. Είναι περισσότερο σαν μια ροή ειδήσεων, προσωπικών και μη.
    Εκείνο που χάνει, όταν αντικαθιστούμε το blogging με το facebook, είναι το μυαλό. Συρρικνώνεται. Και παίρνουν όλα σειρά: ακόμα και η διάθεση για επικοινωνία, που εξαντλείται στο κούφιο like.
    Παλιότερα πίστευα πως το blogging θα κάνει τον κύκλο του και θα ανθίσει ξανά. Τώρα δεν είμαι σίγουρη... Αλλά το απολαμβάνω όλο και περισσότερο, οπότε εδώ θα γεράσουμε!!!

    Κι επιτέλους, θα ευχηθώ! Χρόνια του πολλά και δημιουργικά, όπως ακριβώς έγραψα και στην Πέτρα.
    Να μην κουραστείς ποτέ να το αγαπάς!!! (Και να μην κουραστείς ποτέ να με διαβάζεις...)
    ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αριστέα μου ....
    Νομίζω πως πέρυσι πρώτη φορά σχολίασα σε σένα... Πρώτη φορά σε μπλογκ, και ζήλεψα την αγάπη που είδα να σου καταθέτουν και άρχισα να σκέφτομαι ....
    Μήπως κι εγώ;
    Μήπως εδώ ειναι καλύτερα;
    Και τσουπ... να το τ' αραξοβόλι!
    Σε ευχαριστώ για όλα τα υπέροχα που μοιραστήκαμε.
    Καλά ταξίδια στο χρόνο με τον πύργο της καρδιάς σου και της καρδιάς μας τώρα πια...
    Χρόνια πολλά !!!!!
    Σε φιλώ με αγάπη
    💟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου Αριστέα μου!
    Το blog σου έχει μεγάλη σημασία για μένα,
    γιατί μέσω αυτού γνώρισα μια πολύτιμη φίλη:
    Εσένα☺
    Σε ευχαριστώ για την ενθάρρυνση και τις ευκαιρίες που δίνεις στο"μικιό","άστεγο κουταβάκι"σου...
    Ειλικρινά☺
    Να είσαι καλά,
    κάθε μέρα εύχομαι να γιορτάζεις!...
    Τα φιλιά μου!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα και Χρόνια σας Πολλά
    ένα θα πω πως είμαι πέρα για πέρα
    χαρούμενη που ήρθατε στη ζωή μου!!!!

    Σας αγαπώ και σας φιλώ πολύ πολύ ♥♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρόνια πολλά στο βλογ σου!
    Να σου ζήσει!
    Να το χαίρεσαι!
    Να το δεις όπως επιθυμείς!
    Και να είσαι καλά να κάνεις εκατοντάδες χιλιάδες αναρτήσεις με Συμπόσια και με καλλιτεχνίες και με κανένα ντιβάνι πού και πού!
    Κίσιζ Άιρις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βαστάτε το μέτωπο γερά!
    Οι παλιές καραβάνες ξέρουν πολλά... κι έχουν προσφέρει άλλα τόσα!
    Το fb δεν είναι για εμάς και δεν χρειάζεται να πω τίποτε παραπάνω...
    Την θυμάμαι την παλιά σας ανάρτηση, καθώς ήμουν νιόβγαλτη εκείνο τον καιρό στον χώρο του διαδικτύου και από τότε ανοίχτηκε ένας νέος κόσμος με πολλές συγκινητικές στιγμές για μένα και άλλες πολύ χαρούμενες. Τα υπόλοιπα σας τα έχω πει κατά καιρούς πολλάκις...!

    Χρόνια πολλά, όσο επιθυμήσεις να το κρατήσεις ακόμα και να χαιρόμαστε κι εμείς με ό,τι δημιουργικό μάς προτείνεις, αεικίνητο μπουκλωτό!
    Παίρνω την τούρτα ή μάλλον το στεμματάκι και φεύγω για τη γειτόνισσα...!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Facebook δεν έχω, όπως γνωρίζετε και οι δύο, είμαι παθολογικά αντίθετος με το συγκεκριμένο νταβαντούρι. Όμως, όπως είπες Αριστέα, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Ο τρόπος επικοινωνίας στο διαδίκτυο είναι κατά βάση πρόσκαιρος, εφήμερος, δεν είναι να του δίνεις σημασία παραπάνω από αυτή που του αξίζει.
    Εξαιρέσεις υπάρχουν, αλλά ο κανόνας είναι γνωστός πλέον σε όλους. Πόσοι bloggers, αλήθεια, ως τώρα έχουν εξαφανιστεί; Δεν μιλάω για πρόσφατα, μιλάω γενικά. Πόσοι με τους οποίους ανταλλάσατε επισκέψεις και σχόλια έχουν κλείσει τα blogs τους ή απλά σταμάτησαν να σας επισκέπτονται; Ακόμα χειρότερα, πόσοι στο δρόμο αποδείχτηκαν τενεκέδες (η οικονομική κρίση συνέβαλλε τα μάλα στα «αποκαλυπτήρια») και λυπηθήκατε που βρέθηκαν στο δρόμο σας;
    Το blogging δεν πέθανε. Όσο υπάρχουν ακόμη αυτοί που έχουν μέσα τους το μεράκι της επικοινωνίας και της ουσιαστικής προσέγγισης δεν θα σβήσει ποτέ.
    Μάλλον εμείς «γεράσαμε». Μάλλον μας πέρασε ο αρχικός ενθουσιασμός (λογικό είναι) και βλέπουμε περισσότερο ρεαλιστικά και λιγότερο συναισθηματικά τα πράγματα. Όμως αυτή είναι η δική μας τοποθέτηση, η δική μας αντιμετώπιση. Και σε καμία περίπτωση δεν είναι αυτή που απογειώνει ή κατακρημνίζει τον τρόπο αυτόν της επικοινωνίας.
    Όλα στο μυαλό είναι.
    Κι εγώ «κουράστηκα». Όχι πως θα τα παρατήσω. Μου συμβαίνουν κάτι διάφορα τον τελευταίο καιρό, συν του ότι η ανακύκλωση των ίδιων και των ίδιων θεμάτων σε αναρτήσεις πολιτικού περιεχομένου, εξουθενώνει… Κάπου μπούχτησα. Βάλτωσα.
    Περαστικό θα είναι. Σαν καρδιογράφημα ένα πράγμα. Πάνω – κάτω.
    (αν δείτε ισοηλεκτρική γραμμή σκουντήστε με. Ή αφήστε με να σβήσω)
    Η μόνη τονωτική ένεση, προς το παρόν, είναι αυτά τα συμπόσια (που τσάμπα η λέξη δηλαδή, ούτε μεζέ δεν πήραμε). Όσο αφορά την αφεντιά μου, βγάζω και κάτι άλλο προς τα έξω, εκτός από τη μιζέρια μου.

    Μη το ξεχάσω: ΠΟΛΥΧΡΟΝΕΣ ΒΡΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Παίζει να είναι τα πιο πρωτότυπα μπλογκικά γενέθλια ever!!! ;) Να είσαι καλά και πάντα να βρίσκεις όρεξη και κέφι να γράφεις!!
    Και εμείς αναρωτιόμασταν με φίλη Blogger αν έχει αρχίσει να σβήνει το blogging στην Ελλάδα..
    Πάω στη Πέτρα.. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Tιιι; μονο 6 χρόνια είσαι εδώ; και εγω πως νομιζω ότι σε ξερω μια ζωή μου λες Αριστακι μου; τι ωραια ιδέα να κάνετε μαζι με την Πετρίνα τα γενεθλια σας..τοξοτακια και τα δύο τυχαία; δεν νομιζω.. μια δοση τρέλας.. την εχουμε καλέ εμεις !!! πιστή οπαδος του μπλοκιν θα κρατω τις Θερμοπυλες..χα..χα εστω και αν μεινω μοναχή μου εδώ μέσα να γραφω αγάπη μου τα χαζά μου...
    Χρονια πολλα στο πυργοσπιτό σου ..να εισαι εδώ και είτε έχεις ανοιχτα.. είτε κλειστα.. εμεις περναμε όποτε μας μενει χρόνος... γιατι που να σε προλαβουμε μανούλα μου μου οέο; αντε με το καλο και στα εφτα στην πρωτη ταξη...χα.χα. παω τωρα και στης Πετρίνας την αλανα που λέει και το Κανελλακι να παιξω...φιλακιαααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αχαχαχα σας διάβασα και ξεκαρδίστηκα στα γέλια! Όπως σχολιάσα και στην Πέτρα "-Ωραία- τρελοκομεία και οι δυο γι΄ αυτό σας αγαπάμε!"
    Χρόνια πολλά και στις δυο και στα blog σας που ξεχωρίζουν για την προσωπικότητα που έχουν! ξαναγράφωωω!
    Φιλιάάάάάά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν προλαβαίνω.... Χρόνια πολλά και θα μπω να σας διαβάσω με ηρεμία μόλις τελειώσουν οι φουρτούνες της εβδομάδας μου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Να ευχηθώ ολόψυχα και στις δυό σας ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. Να ευχηθώ καλές εμπνεύσεις, όπως αυτές που απολαμβάνουμε χρόνια τώρα στα όμορφα εδώ σπιτικά σας.
    Φιλιά Κυρίες μου και τις ευχές μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Εύχομαι και στις δυό σας για τα δέκα χρόνια που συμπληρώσατε
    σε πέντε χρόνια να τα έχετε διπλασιάσει
    και πάντα με επιτυχίες...
    Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την Αριστέα που κατά καιρούς έχει φιλοξενήσει κείμενα μου...
    Θυμάμαι ότι από άλλο blog ξεκίνησα και τελικά στη φιλόξενη πόρτα της Αριστέας το ζεμπερέκι άνοιξε και απλά, αυθόρμητα και ζεστά με καλοδέχτηκε.
    Σύντομα θα επιδιώξω να βρεθούμε και να τα πούμε και από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια πολλά στο μπλογκ σου Αριστέα μου!
    Να είσαι πάντα καλά και να έχεις την τρέλα της δημιουργίας (σε όλους τους τομείς) για οδηγό συνεχώς..
    Πολύ απόλαυσα τη συνέντευξη που σου πήρε η Πέτρα...δεν είχα προσέξει πως το μπλόγκινγκ πεθαίνει.
    Εντάξει, μπορεί κάποιοι να αποχωρούν, αλλά έρχονται συνεχώς καινούριοι, οπότε γίνεται μια ανακύκλωση και μάλιστα συνεχόμενη θα έλεγα κι αυτό δεν είναι κακό..
    Και μέσα σε αυτή τη συνεχόμενη ανανέωση υπάρχουμε κι εμείς, αλλά και άλλοι παλιότεροι από μας...και η ζωή συνεχίζεται..και να συνεχίζεται γιατί είναι ωραία, όπως πολύ σωστά λες κι εσύ!!
    Ή έτσι προτιμώ να το βλέπω εγώ!
    Όπως και να έχει, χίλιες ευχές μέσα από την καρδιά μου για ό. τι καλύτερο και να είμαστε εδώ, να γιορτάζετε και να γιορτάζουμε γεροί δυνατοί και πλούσιοι (ο νηστικός καρβέλια ονειρεύεται) για πολλά πολλά πολλά χρόνια!
    Αμήν!!
    Φιλιά πολλά και να χαίρεσαι και την αδερφούλα σου...διάβασα την καταπληκτική ανάρτηση που της έκανες!
    Χρόνια της πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχές γλυκές ευχές για τα 6χρονα του μπλογκ σου !! Μπορεί πολλοί να σταμάτησαν να γράφουν αλλά εμένα προσωπικά μου αρέσει η παρέα μας , να διαβάζω υπέροχους στίχους , γραπτά , αυτά που εγώ δεν μπορώ να κάνω τα βρίσκω εδώ και σε άλλα μπλογκ και δεν το αλλάζω !! Να είσαι καλά κορίτσι , είμαι τόσο πελαγωμένη και κουρασμένη που δεν βλέπω μπροστά μου !!!Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύ τη χάρηκα αυτή σου την ανάρτηση Αριστούλι μου, διάβασα κι όλα τα σχόλια και είδα πως αρέσει σε πολλούς το μπλοκινγκ και δε σκοπεύουν να τα παρατήσουν.
    Στεναχωριεμαι που έφυγαν πολλές από αυτή την ωραία παρέα που μόνο καλά λόγια μπορώ να πω.
    Ας είναι, συνεχίζουμε ακάθεκτες για πολλά χρόνια ακόμα.
    Να είστε γερές να μας χαρίζεται τις υπέροχες ποιοτικές αναρτήσεις σας.
    Πάω να δω τί έγραψε η αψηλή με το καπέλο.
    Να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αριστάκι μου θα εκφράσω κι εγώ τις ευχές μου για τα γενέθλια του ξεχωριστού μπλοκ σου.....βρήκα αλάνα (που τόσο επιτυχημένα λέει το Κανελλάκι)στην εσωτερική αυλή των θαυμάτων του πυργόσπιτού σου και....ξαμολύθηκα....εγώ η άτολμη, η τεμπέλα, η διστακτική....Να είσαι καλά και να απολαμβάνεις ότι κάνεις !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΧΡΌΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΆ!!!!
    ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ και την ευχή μου, για πολλές δεκαετίες ακόμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ευχομαι ολοψυχα να εχεις παντα κατι να γραψεις και να μοιραστεις! ΕΓω θα σε διαβαζω μια φορα κι εσενα και την Πετρα! Χρονια καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ❤ Ηρθα τρέχοντας κι εδώ μπουκλί μου!! Σε παρακαλώ να περάσεις να διαβάσεις και στην Πέτρα το σχόλιό μου σχετικά με blogs και fb, απλά για να μην επαναλαμβάνομαι κι εδώ!!
    Χρόνια πολλά στο ζεστό και φιλόξενο διαδικτυακό σπιτάκι σου Αριστέα μου!! Πολύ την χάρηκα ξανά την κοινή σας ανάρτηση με την Πέτρα!! Αν δεν κάνω λάθος κι εμείς γνωριστήκαμε μέσω της Φλώρας στο παιχνίδι με τις λέξεις!!! Πραγματικά στο εύχομαι κι εσένα ολόψυχα να χεις πάντα έμπνευση, όρεξη και χρόνο να αφιερώνεις εδώ στον διαδικτυακό σου χώρο για πολλά πολλά χρόνια ακόμα στην μπλογκογειτονιά μας!! Σε αγαπώ πολύ για τον αυθορμητισμό σου, την ζεστασιά σου, το ταλέντο και το μεράκι σου με ότι καταπιαστείς (καρκινάκι γαρ!!!) είτε στις λέξεις είτε στις πανέμορφες χειροποίητες δημιουργίες!!!
    Είναι εξαιρετικό, θα το ξαναπώ, το έναυσμα που δίνεις κι εσύ με τόσα δρώμενα, για να μπορεί ο κάθε μπλόγκερ που το επιθυμεί να καταπιαστεί με τις λέξεις!! Να εκφραστεί, να μοιραστεί!! Είναι υπέροχο και σπουδαίο ρε παιδί μου!!! ❤
    Σου στέλνω πολλά πολλά φιλιά Αριστάκι μου και να σας χαιρόμαστε κι εσένα και την Πέτρα πολλά πολλά χρόνια ακόμα εδώ!!! ❤ ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σας διάβασα το πρωί και εδώ και στης Πέτρας αλλά δεν προλάβαινα να αφήσω σχόλιο!Απολαυστικές όπως πάντα!Με τούτα και με κείνα θυμήθηκα τι ήθελα να γράψω για τις οικογενειακές ιστορίες, ελπίζω να μην τελείωσαν! Η συμμετοχή μου είναι αυτή : http://www.despinasstudio.gr/2016/11/me-and-my-sister.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  34. Συμπαίκτες πια σε γνώριμο ευάρεστο παιχνίδι,
    στ’ αζήτητα αφήνονται σιωπές και μοναξιές,
    ένα χωριό που όλοι τους είναι μονάχα φίλοι,
    συγκίνηση, συμπόρευση με αδελφές ψυχές.

    (Από την ανάρτηση «Διαδίκτυο 5», Μάιος 2015, την οποία είχατε σχολιάσει).
    Να είστε καλά, να συνεχίσετε να γράφετε. Έχει πολύ νερό η πηγή σας!
    Χαιρετίζω και το πρωτότυπον του συνεορτασμού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αγάπες μου καλές είστε η διαχρονική μας αξία! Η σύμπραξή σας είναι άπαιχτη. Όπως είπα και στην Πετρούλα θα μας συγχωρήσετε εμάς τις άπιστες που κάνουμε απουσίες. Πάνω από όλα να είστε ευτυχισμένες στη ζωή σας και αυτό να περνά και να αντανακλά και στα αγαπημένα ιστολόγιά σας! ¨Όλη μου την αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Υποθέτω πως οι ευχές είναι πάντα καλοδεχούμενες, θυμάμαι να σου έγραψα στο φεισμπουκ αλλά σίγουρα εδώ, δεν είναι το ίδιο, οπότε να 'μαι.
    Γενικά το να εύχομαι με όλη μου τη καρδιά στους συνανθρώπους μου είναι το "φόρτε" μου. :)
    Χρόνια πολλά λοιπόν στο μπλοκάκι τούτο και στην πυργοδέσποινά του συνάμα. Να συνεχίσει να μας κρατάει συντροφιά και να εμπλουτίζεται με υπέροχες δημιουργίες, φιλοξενίες, πρωτοβουλίες και δρώμενα.
    Η ζωή είναι ωραία και τούτο το μπλοκ, επίσης!

    Φιλιά Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να σας ζήσουν, να τα χαίρεστε και να τα καμαρωσετε όπως επιθυμείτε, τα blogoσπιτάκια σας!!!! 💝💝
    Φιλιά πολλά και γλυκά 😘 😘 😘 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Χρόνια πολλά στο πυργόσπιτό σου Αριστέα κι εσύ να είσαι καλά να μας παρουσιάζεις όλα τα ενδιαφέροντα που δημιουργείς και να απολαμβάνουμε τις ωραίες σου αναρτήσεις. Συμφωνώ απόλυτα ότι το μπλόκινγκ είναι πιο ουσιαστικό και έχει δημιουργήσει πολύ ωραίες φιλίες και όχι το άχαρο ΦΒ. Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χρόνια πολλά και στις δυο σας, να χαίρεστε τα ιστολόγιά σας και να τα καμαρώνετε, όπως τα καμαρώνουμε κι εμείς!
    Θα σου μεταφέρω επακριβώς ό,τι έγραψα μόλις και στην Πέτρα, στη δική της γενέθλια δημοσίευση:
    "Μπορεί να έχω fb, αλλά σπάνια επιλέγω να σχολιάσω μια κοινοποίηση ανάρτησης εκεί. Μου αρέσει το μπλογκ ως χώρος, εδώ νιώθω πιο άνετα, πιο ζεστά, κι εδώ θα έρχομαι πάντα να τα πούμε...
    Σήμερα ήρθα αργοπορημένη να ευχηθώ, αλλά ήρθα. Κι αυτό δε θα αλλάξει! Μην πτοείστε, συνεχίστε ακάθεκτες!"
    Θα προσθέσω πως τα blog ως σύνολο εγώ τα βλέπω ως ζωντανό οργανισμό, άρρηκτα δεμένο με τους διαχειριστές τους. Και ως τέτοιος, είναι λογικό να μεταβάλλεται από καιρό σε καιρό - αυτό δε σημαίνει όμως ότι πεθαίνουν, χάνονται κλπ. Οι προτεραιότητες των διαχειριστών είναι που αλλάζουν και εξαρτώνται από πολλά πράγματα (καθημερινότητα; κάτι άλλο;). Η δική μου εμπειρία λέει πάντως πως όλοι αργά ή γρήγορα επιστρέφουν πίσω. Το fb είναι γοητευτικό εργαλείο, αλλά μόνο στην αρχή... και μετά αρχίζεις να συνειδητοποιείς ότι κάπου δε σε καλύπτει, κάτι σου λείπει.
    Άλλη η μοιρασιά εδώ... απλά.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χρόνια πολλά Αριστέα μου...τι όμορφη αυτή η έκπληξη σας...!!!
    Σου εύχομαι ολόψυχα να είσαι κοντά μας για πολλά χρόνια ακόμη και να μας διοργανώνεις αυτά τα όμορφα δρώμενα που ενώνουν την παρέα και μας βάζουν όλου σ'ένα όμορφο συναγωνισμό :)
    Φιλάκια πολλά κοπέλα μου και ότι καλύτερο να έχεις στην ζωή σου...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Παρόλο που είχα διαβάσει την εορταστική σου αυτή ανάρτηση, δεν πρόλαβα να αφήσω σχόλιο. Πολύχρονο να είναι το όμορφο, φιλόξενο και τόσο δραστήριο μπλογκόσπιτό σου, Αριστέα μου!!! Να μας κρατάς παρέα για πολλά πολλά χρόνια με τα ωραία σου δρώμενα και με τις όμορφες δημιουργίες σου!
    Πολλές ευχές και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σας ευχαριστώ όλους πολύ για τα υπέροχα λόγια σας.
    Να είστε όλοι καλά.
    Προσωπικοί λόγοι, δεν μου επέτρεψαν να απαντήσω και να ευχαριστήσω ξεχωριστά κάθε έναν σας.
    Να είστε όλοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή