Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

Family Stories #2 ~ Λήξη και κλήρωση



....ήταν το δρώμενο που μας κράτησε συντροφιά όλο τον Νοέμβρη.
Επέμενα και για δεύτερο γύρο γιατί πιστεύω ότι έχουν ζουμί 
οι οικογενειακές ιστορίες.
Στο μέλλον, μην παραξενευτείτε λοιπόν αν τις δείτε πάλι εδώ.
Είμαι βέβαιη ότι έχουμε πολλά να δώσουμε ακόμα.

Προσωπικά γέλασα, συγκινήθηκα, συγκλονίστηκα και γενικά
πέρασα όμορφα αλλά και τρυφερά διαβάζοντάς σας!
Ευχαριστώ θερμά όλους όσοι συμμετείχαν,
με φανταστικές ιστορίες ή με βιώματά τους!

Συγκεντρώθηκαν 15 συμμετοχές.
Πάμε να τις θυμηθούμε:

1.Αλλόκοτα παιδιάΑλεξάνδρα στο a button on the moon
στο απάγκιο
3.Ο ατσίδας...,Τάσος Γ. Κάβουρας, φιλοξενία από την οικοδέσποινα
Memaria, στο mytripsonblog 
6.Εμπόριο οικογενειακών ιστοριών...
από τη Μαρία Νικολάου, στο Μια ματιά στον ήλιο με γιορτινά
7.Ανθρώπινες Εξομολογήσεις σε μια Δύσκολη Νύχτα
Γιάννης Πιτ, στο Ηδύποτον
8.Ντέμης, το χρυσόψαρο, Γιούλη, φιλοξενία από την οικοδέσποινα
9.Πόλεμος στην οικογένεια! χαϊκού από την Αλεξάνδρα,
στο a button on the moon
10.Το σκυλάκι σου και το παιδάκι σου όπως το μάθεις..., airis
11.Η οικογένεια των bloggers, Μαρίνα Τσαρδακλή, στο
Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή
12.A little family story 👪 airis
13.H Ε. κι εγώ, Δέσποινα, στο Despina's Studio
14.Μικρή - μεγάληΑλεξάνδρα, στο a button on the moon
15.με το σπαθί και με το παραμύθι,Αλεξάνδρα, στο Woman's magazine


Φυσικά κι ακολούθησε (η καθιερωμένη) κλήρωση:


Και νικήτρια είμαι εγώ! Αχ, τι καλά! ☺
Επιτέλους ... έχω τύχη η 👸 !
Λοιπόν, κόβω τα αστεία...ακολουθεί η Αλεξάνδρα μας και
της εύχομαι ολόψυχα καλότυχη να είναι πάντα
(και πολυγραφότατη!)
Σε αυτόν τον δεύτερο γύρο μόλις διαπίστωσα, ότι είχε 4 συμμετοχές! 
Μπράβο Αλεξάνδρα μου για τις εμπνεύσεις σου!

Τα υπόλοιπα, στο μέιλ.
Πάω να ετοιμάσω Συμπόσιο!

Μην ξεχάστε να διαβάσετε τις πρόσφατες ιστορίες
ή όσες χάσατε.
Ο δεύτερος γύρος είχε λίγες, αλλά ήταν όλες διαμάντια! 

Σας φιλώ
@ριστέα