Σάββατο 19 Νοεμβρίου 2016

Τραγούδια αναμνήσεων - let the music play! ♫ ♪ ♫


Ταξίδι στο χτες μέσα από τη μουσική μας ζήτησε το Κατερινιώ
για την ακρίβεια τραγούδια αναμνήσεων.
Εγώ βέβαια έχω κάνει κάτι αντίστοιχο στο παρελθόν:
(με τα δέκα ελληνικά σημαδοτράγουδα)
και
10 σημάδια στην καρδιά: τώρα και στα ξένα!
(φυσικά με όσα ξένα άφησαν βαθιά τα χνάρια τους στη μνήμη μου)
οπότε εδώ λέω να κάνω κάτι διαφορετικό
γιατί δεν πήγαινε να σας ξαναπαίξω την ίδια λίστα 
(που δεν αλλάζει, πώς να το κάνουμε;)

Τα πρώτα μου ακούσματα θα σας πω λοιπόν!

Σαν χαζο-αμερικανάκι (που ήμουν κάποτε μικρόοι πρώτες μου αναμνήσεις 
έχουν να κάνουν φυσικά με τα Χριστούγεννα.


Αγαπημένα; 
(αν παρακολουθείς το μουσικό χαλί του μπλογκ μου θα τα ξέρεις ☺)

White christmas
Carol of the Bells 
Deck the Hall


Στην Ελλάδα πια και στο δημοτικό με βρίσκεις με δύο άλλες τρέλες:
Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και γιουροβίζιον!
Εγώ και η αδερφή μου παρακολουθούσαμε φανατικά από το '77
και τους δύο διαγωνισμούς και
μετά, κάθε καλοκαίρι, διοργανώναμε το δικό μας μουσικό διαγωνισμό 
με τις γειτονοπούλες και τραγουδούσαμε τις δικές μας διασκευές:
🔊
Ας κάνουμε απόψε μιαν αρχή, Άννα Βίσση, Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 1977
Εσύ - Αντώνης Πολίτης - Τζίνα Σπηλιωτοπούλου,
Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 1977
Αν ξανακατεβείς Χριστέ στη Γη μας - Γιώργος Πολυχρονιάδης,
Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης 1979 

Αλλά τα ρέστα μας τα δίναμε στη γιουροβίζιον!
(Ακόμα και σήμερα δηλαδή θυμάμαι απίστευτες πληροφορίες και τραγούδια,
όχι μόνο όσα κομμάτια πρώτευσαν, αλλά κυρίως αυτά που μου άρεσαν!)
🔊
Eurovision 1978 Israel - Izhar Cohen & The Alphabeta - A-ba-ni-bi

Eurovision 1979 Germany - Dschinghis Khan 

Eurovision 1979 Israel - Gali Atari & Milk & Honey - Hallelujah

Eurovision 1980 - Johnny Logan - What's another year 

Eurovision 1983 Luxembourg - Corinne Hermès - Si la vie est cadeau

Θα μπορούσα να βάλω απίστευτη λίστα με όσα τραγούδια ξεχώρισα
και λάτρεψα, άσχετα από θέσεις,από το '77 ως σήμερα.
Αλλά προσπάθησα να μείνω στο δημοτικό.
Κι ελπίζω να μην φάνηκα τόσο πολύ μεγάλη ηλικιακά στους μικρότερους
(που είμαι εδώ που το σκέφτομαι).
Αλλά πραγματικά κλείνοντας τα μάτια θυμάμαι 
εμένα, με ένα ξύλο για μικρόφωνο, να τραγουδάω 
ένα από τα παραπάνω κομμάτια και να βγαίνω πάντα τελευταία
γιατί καλλίφωνη δε με λες με τίποτα!
🔘
πφ! Πάω να ακούσω λίγα Χριστουγεννιάτικα τραγούδια τώρα
για να κρατιέμαι σε φόρμα! 
Εν όψη χριστουγεννιάτικων δημιουργιών οφ κόρς!
Γιατί άφωνη και κακοφονίξ ας με πεις (όσο θες)
ακαμάτρα όμως δεν θα το αντέξω! ☺

Σας φιλώ
@ριστέα