Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Το εργαστήρι μου~ Νούμερο 2 ~ Θα μπορούσαμε να πούμε όμως και νούμερο σκέτο ! 😂

Που σημαίνει ότι κάποτε σας έδειξα το Νο1.
Κι επειδή λεφτά δεν υπάρχουν, μην περιμένετε, 
στο πυργο-εργαστήρι μου  ονειρικά και παραμυθένια χρώματα, 
μάγους και νεράιδες.
Δεν έβαψα τοίχους, δεν άλλαξα κουρτίνες -αν και το θέλω πολύ!
Μου χαρίστηκε μια επιπλέον ραφιέρα 
και με αυτή προσπάθησα να κάνω ακόμα πιο λειτουργικό 
το εργαστήρι μου.
Μάζεψα από το πάτωμα βιβλία και υλικά,
τακτοποίησα σε άλλη βιβλιοθήκη και σε άλλο δωμάτιο τα επιπλέον βιβλία 
κι έτσι απέκτησε αέρα και χώρο το εργαστήρι,
για να συγκεντρωθούν τα υλικά μου,
που παρά τις όποιες δυσκολίες πολλαπλασιάζονται τα άτιμα!
Γιατί για να φάω μπορεί να μην έχω -που λέει ο λόγος-
μα για εκείνη τη νέα αντικέ πάστα θα κάνω το απ'αυτό μου παξιμάδι
για να την αποχτήσω!

Ναι, δεν είναι τίποτα ονειρικό και παραμυθένιο για τα δικά σας μάτια.
Μα για τα δικά μου είναι ο κόσμος μου
και εγώ μπορώ να τον βλέπω έτσι ε;

Έλα σκούπισε ποδαράκια, και προσεκτικά, μην μου πειράξεις 
τα πραγματάκια μου, θα το καταλάβω εγώ! 
Θυμάμαι πού έχω, τι, ανά πάσα στιγμή και με κλειστά μάτια!
Ο πίνακας έξω από το γραφείο, είναι ελαιογραφία μου
και τον έχω δείξει εδώ πολύ πολύ παλιά.

(ο παγκόσμιος χάρτης που μοστράρει πίσω 
από την πλάτη της καρέκλας μου, βρίσκεται εκεί πριν από το 2000 
όταν έκανα μαθήματα σε παιδιά και για μένα έχει
συναισθηματική αξία, εξ ου και μένει και χαλάει την αισθητική- των άλλων)


Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν,
θα σκεφτεί κανείς αν δει και την παλαιότερη ανάρτηση.

Α, όχι δεν είναι έτσι!
Πρόσεξες εδώ;
(πριν και μετά)


Και τάξη περισσότερη μπήκε, 
και χώρο περισσότερο απέκτησε ο πάγκος εργασίας μου,

και στο πάτωμα πια δεν υπάρχει τίποτα! 
Μόνο το σερβίτσιο του Μαξ! 😅

Βέβαια από το σιάξιμο του εργαστηρίου ως σήμερα 
που καταφέρνω να ανεβάσω την ανάρτηση 
έχει γίνει ξανά εδώ μέσα ο χαμούλης! 
Αλλά είναι ένεκα των Χριστουγέννων,
των γενεθλίων του μπλογκ που έρχονται,
μυστικών ανταλλαγών και μυστικών δώρων,
των κληρώσεων που θα γίνουν, 
(θυμίζω ότι ως το τέλος του μήνα τρέχουν οι οικογενειακές ιστορίες#2)
και του 14ου Συμποσίου, που έρχεται κι αυτό οσονούπω...

Δεν μπορείτε να φανταστείτε τον υπέροχο πανικό
που έχω εδώ μέσα ξανά!

Σας φιλώ σταυρωτά
η πυργο-δέσποινα σας!
@ριστέα




51 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν φταίνε οι φωτογραφίες αλλά ο χώρος σου Αριστέα μου είναι σχεδόν μυσταγωγικός!!! Σαν να κλείνεσαι εκεί μέσα και κλείνεις απ έξω και όλον το κόσμο! Εσύ με εσένα και τις δημιουργίες σου... είσαι εσύ αυτός ο χώρος και μπορεί να μην άλλαξες όπως λες πολλά που θα ήθελες να αλλάξεις αλλά ο χώρος φωνάζει από μακριά ΑΡΙΣΤΕΑ!!!
    Να σαι καλά γλυκό καρκινάκι και πάντα με όρεξη για δημιουργία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου, πραγματικά έτσι είναι: κλείνομαι μέσα και κλείνω όλο τον κόσμο έξω! Εγώ, οι δημιουργίες μου και η μουσική μου! ;-)
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
  2. αχ!κοριτσακι μου υπεροχη η γωνιτσα σου ...σου ευχομαι παντα να εχεις αυτον τον ....κακο.. χαμο της δημιουργιας, τησ εμπνευσης..τησ προσφορας,αλλα και τησ γαληνησ ..στην ψυχη σου...καλες εμπνευσεις.....καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και τις ευχές Ίριδα!
      να'σαι πάντα καλά!
      Πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Ένας χώρος φτιαγμένος για να ξυπνά
    τη φαντασία!!
    Όλα σε τάξη και με λειτουργικότητα!!!
    Έτσι εξηγούνται τα θαύματα που δημιουργείς
    στο βασίλειο σου!!!
    Πολύ μου άρεσε....γιατί ξέρω πόσο το σέβεσαι!!!

    Σε φιλώ πολύ πολύ Σ.Λ ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      χαίρομαι πολύ που σου άρεσε!
      Φιλάκια πολλά♥
      ΣΛ

      Διαγραφή
  4. Το λάτρεψα το εργαστήριο σου, τον προσωπικό χώρο δημιουργίας σου. Υπέροχος, πανέμορφος, αυτόν που χρειάζεται ένας καλλιτέχνης σαν κι εσένα αγαπημένη μου Αριστέα!
    Καλές (περισσότερες) δημιουργίες!
    Σε φιλώ γλυκά!
    Την 💛 μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  5. Σαν να μεγάλωσε το δωμάτιο ξαφνικά... τέλειο έγινε! Άντε καλές δημιουργίες και εμπνεύσεις.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το είδες κι εσύ μεγαλύτερο Ελένη μου. Ναι, απέκτησε χώρο με τη νέα διαρρύθμιση!
      Πολλά φιλιά♥

      Διαγραφή
  6. θα έρθω να σου δωσω κάποια μαθηματα στο ντεκουπάζ τωρα που το συμμαζεψες και αν έχω διάθεση μπορει να σε μαθω και Powertex ,αναλόγως και τι θα μου προσφέρεις! Προτιμω τα σοκολατάκια και τα κουλουρακια κρασιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έρθεις να με μάθεις Νάσια. Για αυτό ζω κι αναπνέω!!!!!
      Κι από όλα τα καλά θα σε κεράσω καλή μου! (Βρώμης καλά είναι;☺)

      Φιλάκια πολλά!♥

      Διαγραφή
  7. Αναρωτιόμουνα για το χάρτη, τι όμορφο αναμνηστικό όμως!
    Δεν εντόπισα τη ραφιέρα, αλλά κατάλαβα ότι έχουν μαζευτεί.
    Τι πιο σπουδαίο είναι ότι έχεις περισσότερο χώρο στο γραφείο.
    Μπορώ να καταλάβω το ότι νιώθεις αυτό το χώρο παραμυθένιο, Αριστέα! Εκεί μέσα δεν υπάρχει τίποτα μίζερο και τοξικό, μόνο στιγμές δημιουργίας!
    Καλές εμπνεύσεις, Αριστάκι μου. Και ξεκούραση...♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό και το έγραψα Αλεξάνδρα μου αυτό με τον χάρτη. Επειδή πολλοί με έχουν ρωτήσει! Είμαι άνθρωπος που δύσκολα κάνω αλλαγές και που δένομαι πολύ συναισθηματικά με κάποια πράγματα (αν και δεν θα έπρεπε γμτ μου!) κι ας χαλούν την αισθητική του χώρου!
      Η ραφιέρα είναι η μαύρη βιβλιοθήκη! Στη θέση της υπήρχε ένας "μανάβης" ο οποίος έχει ροδάκια και μπήκε στο πλάι του γραφείου κι έτσι μεγάλωσε ο πάγκος εργασίας μου ;-)
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  8. Σε καταλαβαίνω, κι εγώ μόλις φτιάξω τους πάγκους μου πάλι χαμός γίνεται μετά από λίγο!Θέλω να πάρω μέρος στις οικογενειακές ιστορίες, όταν βγήκε το ένα σκεφτόμουν τι να γράψω τι να γράψω και μου ήρθε μια καταπληκτική ιδέα όταν όμως είχε λήξει η προσθεσμία. Τώρα που είδα ότι υπάρχει Νο2 δε θυμάμαι καθόλου την καταπληκτική ιδέα!Μόνο ότι ήταν καταπληκτική και τίποτε άλλο!Αυτά τα ολίγα από μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Δέσποινα, εύχομαι ως αύριο να το θυμηθείς :))) Θα τις ξαναβγάλω στο μέλλον, προσωπικά πιστεύω ότι δεν έγραψα αυτά που ήθελα! Στο μεταξύ τον πάγκο τον βλέπω να τον μαζεύω στις 30/12 ! αχαχαχα!
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
  9. Τι όμορφο έχεις κάνει τον χώρο σου Αριστάκι, υπέροχο. Πόσα χρώματα, υλικά και δημιουργικότητα βλέπεις εκεί. Να είσαι πάντα καλά να δημιουργείς και να ομορφοπερνάς. Σου στέλνω ένα γλυκό φιλί, δημιουργικό κορίτσι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρινάκι μου!
      Χαίρομαι που σου αρέσει :))
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  10. Ο χάρτης δεν μ χαλάει καθόλου, ίσα ίσα με κάνει να ονειρεύομαι ταξίδια, που δεν θα κάνω.
    Μ χαλάει όμως αυτή η τάξη.
    Γιατί μας το κάνετε αυτό μανδάμ;
    Πώς να μπούμε στο δικό μας εργαστήρι;
    Να είσαι καλά και να δημιουργείς αυτά τα ωραία που κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα Ωραίο και τούτο: σε χαλάει η τάξη μου;
      Μην μου στεναχωριέσαι Ρένα μου, δεν κράτησε για πολλές μέρες! Σήμερα έχει πάλι το μαύρο χάλι!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  11. Ο χάρτης δεν μ χαλάει καθόλου, ίσα ίσα με κάνει να ονειρεύομαι ταξίδια, που δεν θα κάνω.
    Μ χαλάει όμως αυτή η τάξη.
    Γιατί μας το κάνετε αυτό μανδάμ;
    Πώς να μπούμε στο δικό μας εργαστήρι;
    Να είσαι καλά και να δημιουργείς αυτά τα ωραία που κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Υπέροχος χώρος με πλήρη τάξη, ακριβώς όπως αρμόζει σε μια πυργοδέσποινα!!!!!
    Το ακριβώς...αντίθετο από μένα δηλαδή!!! Κοινό... μόνο το παξιμάδι... για την απόκτηση υλικών!!!Προσεχώς... θα το δεις!!! όχι το εργαστήρι, τα υλικά μου!
    φιλακια πολλά πολλά!!!ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΊΕΣ ΣΕ Ό,ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βαρβάρα μου. Πολλές φορές βάζω τάξη, άλλες πάλι φορές γίνεται χαμός, τίποτα δεν είναι μόνιμο! Περιμένω να δω τα δικά σου!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  13. Ονειρικό και παραμυθένιο είναι το εργαστήρι σου
    και για μένα!
    Να το χαίρεσαι,Αριστέα μου!
    Σε φιλώ σταυρωτά,too!
    (Γιούλη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να έρθεις για καφέ, να το δεις από κοντά. Να ξέρω όμως νωρίτερα το πότε να μαζέψω πάλι :-ρ αχαχαχα!
      Πολλά φιλιά Γιούλη μου :)

      Διαγραφή
  14. Δεν έχω καλύτερο από ένα εργαστήριο που όλα είναι τακτοποιημένα!
    Είναι πάρα πολύ ωραίο!
    Οπότε, το μόνο που απομένει είναι να ευχηθώ καλή συνέχεια με τις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Αρτίστα μου!
      να είσαι πάντα καλά :))
      Κίσιζ !

      Διαγραφή
  15. Αριστέα μου σε ευχαριστούμε για τη φιλοξενία και την ξενάγηση. Ξέρεις ότι λατρεύω προσωπικά τέτοιες γωνιές. Ειδικά αν είναι ντυμένες με το άρωμα της δημιουργίας και της έμπνευσης.
    Μοσχοβολάει τέχνη εκεί γύρω παντού. Και ολόγυρα διακριτικά πλήν όμως ουσιαστικά νιώθουμε τη δική σου παρουσία και προσωπικότητα.
    Να το χαίρεσαι κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφο αυτό που είπες Γιάννη μου: "γωνιές ντυμένες με το άρωμα της δημιουργίας και της έμπνευσης".
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Να'σαι πάντα καλά :)

      Διαγραφή
  16. Και μασούλαγα ένα παξιμαδάκι καθώς διάβαζα...
    Το αφήνω στην άκρη να μη σου κάνω και ψίχουλα και σου εύχομαι καλορίζικο, να γεμίσει πάστες κι όλα αυτά που ονειρεύεσαι, κουλουράκια για την Νάσια και πολλές ζεστές στιγμές δημιουργίας!
    Κούκλα το έκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Μη!!! Όχι ψίχουλα! Δεν τα αντέχω! παρατάω τα πάντα και σκύβω και μαζεύω! :-ρ
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Μαρία μου!
      Αχ τώρα που είπες Νάσια, δεν πρόλαβε να έρθει για κουλουράκια...μας την παίρνουν φαντάρο...μπαρδόν φιλόλογο στην Κρήτη και μου φεύγει!!!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  17. Aχ Αριστέα!! πίστεψέ με,οι πιο λατρεμένες αναρτήσεις για μένα είναι οι αναρτήσεις που δείχνουν τα εργαστήρια τα υλικά τα χρώματα και τα "αρώματα" συμπάσχω με την χαρά σου/σας κάθε που βλέπω τα πριν και τα μετά..να είσαι καλά που πέρασα ενα πολύ ευχάριστο 7λεπτο στο μπλοκοεργαστήριο σου. Οσο για τον χαμό είναι το πιο όμορφο ντεκόρ που υπάρχει... καλές και με πολύ φαντασία δημιουργίες!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη για σένα Έφη μου. Τω αυτώ ισχύει και για εμένα! Αλλά μπροστά σε σένα και στα δικά σου καλλιτεχνήματα απέχω.... παράσάγγας!
      Και δεν έβαλα όλα τις φωτό γιατί κάποια ράφια δεν άλλαξαν οπότε υπήρχαν στο πρώτο μέρος!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  18. Σκουπίζω πόδια και μπαινω στο χώρο σου που μυριζει καθαριότητα επιτελους... χα..χα για πόσο όμως; μολις πιασεις πινελα και παουερ τεξ θα γινει ενας χαμούλης παλι.. αλλα χαλαλι του Αριστακι μου...ε; εσύ να είσαι καλά να τον συμαζευεις... το ξερει οτι έχει μια νοικοκυρα για αφεντικίνα..εννοείτε οτι ζηλευωωωωω!!! φιλακιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το powertex πράγματι, γίνεται Ο χαμός Ρούλα μου γιατί λερώνει το άτιμο!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  19. Μπράβο Αριστάκι μου καλό! Είσαι πάρα πολύ τυχερή που σου περισσεύει δωμάτιο για τέτοιες δουλειές! Καλά Χριστούγεννα από μένα καλή μου την εξαφανισμένη και όλα τα καλά του κόσμου να έρθουν ακόμα πιο κοντά σου φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Χριστινάκι μου!
      Καλές γιορτές μάτια μου να έχεις κι εσύ!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  20. Αριστέα καλημέρα
    Συγχαρητήρια για το καινούργιο σου δημιουργικό εργαστήρι εύχομαι να βοηθήσει στην περαιτέρω ποιοτική αναβάθμιση της δουλειάς σου.
    Έτι περαιτέρω ..σε λίγο καιρό η αταξία από τις πολλές παραγγελίες να γίνουν η καθημερινότητα σου.
    # το μόνο που θα ήθελα να δω είναι ο φυσικός φωτισμός από πού έρχεται και αν είναι επαρκής.
    # στα μέρη μου κάτι καινούργιο το ασημώνουμε ,
    mail αριστερά υπάρχει αλλά δεν έχω εικόνα τι Χριστουγεννιάτικο μπορεί να παραγγελθεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάσο μου, σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο και τις ευχές. Ο φυσικός φωτισμός στο ένα γραφείο , στο οποίο συνήθως δουλεύω, έρχεται από μπροστά και αριστερά μου. Όταν δεν βλέπω καλά ( λόγω ηλικίας περισσότερο) βγαίνω κι έξω στο μπαλκόνι ( το οποίο με τις πατίνες, τα poeretex και τα σπρέι το έχω κάνει χάλια μαύρα!!!)
      Για τα Χριστούγεννα, έχω βάλει μπροστά: κεριά, μπουκάλια του κρασιού με χριστ. διάκοσμο , πήλινα ρόδια, ξύλινους δίσκους και κουτιά, σαπούνια και καλτσούλες !
      υγ: Εμένα δεν μου το έχουν ασημώσει ποτέ τώρα που το σκέφτομαι....
      Σε φιλώ! :)

      Διαγραφή
  21. Ωραίο το εργαστήριό σου, Αριστέα μου, αλλά ωραιότερες θα είναι οι δημιουργίες που θα βγουν από εκεί μέσα!
    Καλορίζικο, λοιπόν, και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Πίπη μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  22. Τέλειος χώρος, σε ωθεί για δημιουργίες.
    Καλές δημιουργίες, λοιπόν!
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλλη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχούλες σου!
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  23. Να έρθω εκεί σε μία γωνίτσα? Δε θα ενοχλώ καθόλου, στο υπόσχομαι! Κιχ δε θα βγάλω (καλά, δεν ορκίζομαι κι όλας:p). Αρκεί να είμαι εκεί, σε αυτόν εδώ το χώρο και να χαζεύω αυτές τις όμορφες δημιουργίες, που έχω πάθει βραχυκύκλωμα με αυτές!
    Τυχερή που μπορείς και έχεις τον χώρο σου!
    Σε φιλώ γλυκά και πάντα δημιουργίες Αριστάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα! Μου αρέσει να υποδέχομαι φίλες ( και παιδιά) στο εργαστήρι μου! Και να μαθαίνουν.... Γιατί η γνώση, η όποια γνώση πρέπει να μοιράζεται απλόχερα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Ματινάκι μου!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  24. Μια ομορφιά! Θα μπουν και οι χριστουγεννιάτικες πινελιές οσονούπω και θα γίνει ακόμα πιο όμορφο! Να το χαρείς, να το χαίρεσαι κι εσύ κι ο Μαξ ο νοικοκύρης!!! ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί τρελοκομείο μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  25. Καλά, Αριστούλα μου, σου έγραφα προχθές από το τάμπλετ και ενώ είχα γράψει ένα κατεβατό, κάτι πάτησα και χάθηκε το σχόλιο (και να ήταν η πρώτη φορά...). ΄Εδειχνα και τις φωτογραφίες στην κόρη μου - εκεί ήμουν για την γιορτή της - και τότε μου είπε πως θα μου δώσει μια συρταριέρα και μιά ραφιέρα που δεν τις θέλει πιά. Πέταξα από την χαρά μου που θα μπορέσω να συμμαζέψω κι εγώ το δικό μου εργαστήρι. Κούκλα το έκανες το δικό σου! Και πόσα υλικά έχεις βρε παιδί μου?. Ωραία η ατμόσφαιρα εκεί μέσα! Να το χαίρεσαι και πάντα όμορφες δημιουργίες να βγαίνουν από τα χεράκια σου! Κι εγώ, με το πένθος της πεθεράς μου τα είχα παρατήσει, αλλά τώρα ξαναπιάνω τα μισοτελειωμένα που προορίζω για της κόρη μου και τις ανηψιές μου.
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, να χαίρεσαι την Κατερίνα σου!
      Τι καλά! Πόσο ωραίο είναι όταν σου δίνονται επιπλάκια εκεί που δεν το περίμενες και μπορείς να αναβαθμίσεις ανέξοδα έναν χώρο ε; Σε φαντάζομαι.... Εύχομαι να το κάνεις πιο ωραίο από το δικό μου. Η αλήθεια είναι ότι μάζεψα τελικά αρκετά υλικά ( και δεν τα έδειξα όλα .... γιατί τα είχα δείξει πέρυσι... στην ουσία δεν πετάω ...αντικαθιστώ όταν τελειώνει κάτι, οπότε κάποια πράγματα ή καλύτερα υλικά μένουν σταθερά! )
      Το μόνο που ουσιαστικά μου λείπει είναι ένα πιστόλι ζεστής σιλικόνης και κάποια ποικιλία σε στάνταρ δευτερεύοντα είδη όπως στένσιλς, υφασμάτινα λουλούδια, μεγαλύτερη ποικιλία σε δαντέλες και κορδόνια, μεταλλικά στοιχεία...αλλά μαζεύονται και αυξάνονται κι αυτά χρόνο με το χρόνο. Παρ' όλο που στριμώχτηκα άγρια οικονομικά για μερικούς μήνες!
      Άντε, βάλε μπροστά τη δική σου αναβάθμιση! Την περιμένω!
      Φιλάκια πολλά και αντεύχομαι! :)

      Διαγραφή
  26. Τέλειος χώρος για να δημιουργείς!
    Εύχομαι λοιπόν καλές δημιουργίες!! :):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τις ευχούλες σου!
      Να'σαι πάντα καλά!
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή