Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Ιστορίες του Καφενέ #3 : Στήριξε με στ' όνειρο


Φιλοξενία ιστορίας σήμερα και ξεκινάμε τη βδομάδα μας 
με χαμόγελα☺


Στήριξε με στ' όνειρο

Χειμωνιάτικο απόγευμα…

Η σκηνή διαδραματίζεται σε ένα παραδοσιακό καφενείο, όπου δύο φίλες συναντιούνται για να πιουν ένα καφεδάκι. Η μία φαίνεται έντονα προβληματισμένη, ενώ η άλλη δείχνει να αγωνιά και προσπαθεί να εξαντλήσει όλη την πειθώ, που δείχνει πως διαθέτει.
Το διπλανό τραπεζάκι είναι αδειανό. Τι λέτε;  Καθόμαστε;
……………………………………………………………………………………………

-Αφού στο ξανάπα, δεν είναι εποχές για ανοίγματα. Γιατί να βάλουμε μπελάδες στο κεφάλι μας, βρε  Αριστέα μου; Εντάξει το μαγαζί υπάρχει, δε λέω, και σε καλή θέση  βρίσκεται!  Για τον λόγο που το θέλουμε, ακούγεται καλή η ιδέα σου. Αλλά φοβάμαι να πάρω το ρίσκο. Δεν είδες πώς ξεφυτρώνουν, σαν τα μανιτάρια οι καφετέριες;  Λες να δουλεύουν όλες αυτές; Άντε και το ανοίξαμε! Στην ίδια περιοχή υπάρχουν άλλες οχτώ! Ήθελα να ‘ξερα από πού πηγάζει αυτή η αισιοδοξία σου. Μήπως να το ξανασκεφτούμε ή να ανοίγαμε ένα τυροπιτάδικο, Αριστάκι μου; Εεε;… Τι λες και συ;  Η κοιλιά ποτέ δε θα σε προδώσει, χρήματα θα μας δώσει!


-Παιδί μου, θα πάψεις να είσαι τόσο αρνητική και να τα υπολογίζεις όλα με μαθηματική ακρίβεια;  Λες να σκέφτομαι τόσο επιπόλαια; Από τη στιγμή που έχουμε δικό μας χώρο και δε θα πληρώνουμε ενοίκια, όλα είναι ευκολότερα!  Με ένα μικρό ποσόν που μας αναλογεί,θα κάνουμε θαύματα!


Επίσης μην ξανακούσω για τυροπιτάδικα και άλλα συναφή, διότι θα θυμώσω. Ξέρεις πως τα αποφεύγω συστηματικά, όπως κι εσύ. Αφού λοιπόν σεβόμαστε τη δική μας διατροφή, και είμαστε οπαδοί της υγιεινής, οφείλουμε να σεβαστούμε και των υποψήφιων πελατών μας!


Στο θέμα μας τώρα…  Καλαισθησία για τη διακόσμηση, διαθέτουμε! Τον εξοπλισμό, με λίγα χρήματα τον αγοράζουμε. Τραπεζάκια ξύλινα, εύκολα βρίσκεις στην αγορά και προπαντός φτηνά. Προσωπική εργασία θα βάλω μπόλικη, γιατί όπως ξέρεις δε φοβάμαι τη δουλειά!


-Μου φαίνεται πως σου διαφεύγει το σημαντικότερο. Πε-λα-τεί-α, πού θα βρούμε, κορίτσι μου; Την έχεις εξασφαλισμένη; Ύστερα είναι και το θέμα του προσωπικού. Εγώ θα είμαι στο ταμείο, γιατί ως γνωστόν δεν τα πας καλά με τα νούμερα, ενώ εσύ στις δημόσιες σχέσεις. Ποιος θα σερβίρει; Πόσο καλά θα τα καταφέρει;




-Όσο γι’ αυτό, μη σκας καθόλου! Ξέρεις πόσους φίλους έχω που θα μας στηρίξουν; Οι φίλοι, στην ανάγκη φαίνονται. Να , εδώ δίπλα  στην πλατεία, δουλεύει η Μαρία η Πιπεράκη, που είναι γενική διευθύντρια μιας μεγάλης εταιρείας. Όπως και να’χει, ο λόγος της μετράει.  Είκοσι με τριάντα καφέδες, θα δίνουμε καθημερινά.


Έχω και κάτι φοιτήτριες, που συναντιούνται πού και πού σε καφετέριες. Η  Γιώτα, η Μαρία,  η Κατερίνα... Αυτές δε θα φέρνουν και την παρέα τους; Από την άλλη είναι και η Ελένη, η Χριστίνα, η Έλενα, η Μαρίνα, η Μαρία και ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό.


Βέβαια, …φλιτζάνια στήριξης θα έχουμε και από Κική, Αλεξάνδρα, Αθηνά, Λυσίππη, οι οποίες μπορεί να ζουν μακριά, έρχονται όμως στην πόλη μας  κάθε  Σαββατοκύριακο  για ντόλτσε βίτα!  Ξέρεις… Ψώνια,θέατρο, μπαράκια…

Εδώ θα βρουν όλοι τον ιδανικό προορισμό. Θα πίνουν το καφεδάκι  τους, θα τους λέω το φλιτζάνι, θα τους ρίχνω και τα χαρτιά, γιατί τα κατέχω καλά. Nοστράδαμος, παιδί μου! Με δίδαξε η γιαγιά μου, Θεός σχωρέσ’την, που είχε καταγωγή από τη Σμύρνη και πάντα έλεγε: Μάθε τέχνη κι άστηνε…

Τα έχω σκεφτεί όλα σου λέω. Χείλη στα χείλη, θα μας μάθουνε χίλιοι!




Από το πρωί ως αργά το απόγευμα, θα λειτουργούμε ως καφετέρια. Το βραδάκι όμως ,θα έρχονται οι ‘’ψαγμένοι’’ πελάτες, για φιλολογικά βραδινά και ποιητικές βραδιές, που ξέρω πως τις λατρεύεις. Ποτάκια, χαλάρωση και πνευματική τροφή… Μέχρι και η Γλαύκη που άνοιξε πρόσφατα δικό της καφέ, εδώ θα πίνει το ποτό της το βράδυ!


Η Κλαυδία, η Ελένη, η Κατερίνα, ο Άρης, ο Δημήτρης, θα ξετρελαθούν, γιατί δε βρίσκουν ανάλογα στέκια. Καταφύγιο της διανόησης θα γίνει το μαγαζάκι μας! Παρνασσός!

Το μόνο που με στενοχωρεί είναι που η φίλη μου η Ρούλα είναι στην Κρήτη και η Άννα στην Πάρο. Πώς θα πάρουν καφέ από τα χεράκια μου; Καφές με κούριερ δε γίνεται, γιατί κρυώνει εύκολα. Βλέπω να στήνουμε γιγαντοοθόνες για επικοινωνία, μέσω  skype.

Kαι η Ειρήνη, θαρρώ πως άλλαξε επάγγελμα. Κάτι άκουσα πως χορεύει, αλλά σε μέρος με ομίχλη. Μάλλον ξενιτεύτηκε για την Αγγλία. Εκεί έχει ομιχλώδη τοπία. Αλλά ως χορεύτρια, δεν το περίμενα! Τι να πει κανείς…


Όσο για  προσωπικό, θα προσλάβουμε την καλύτερη! Ο κατάλληλος άνθρωπος, στο καλύτερο πόστο! Την Πετρούλα!

-Ποια καλέ, αυτή που έλεγε τον καιρό;


-Δεν είμαστε με τα καλά μας! Πού τη θυμήθηκες αυτή τώρα; Η φίλη μου η Πέτρα η Πετρίδου… Την ξέρεις. Αυτή η ψηλή με τα μεγάλα καπέλα…


-Α!...Ναι, μπράβο! Καλή είναι για τη δουλειά, φτάνει να μην τα φοράει όταν δουλεύει, γιατί θα στραβώσει τον κόσμο!  Καφέ, ποιος θα ψήνει; 


- Θα’’ ψήσω ‘’τη μανούλα μου, που κάνει  μακράν τον καλύτερο ελληνικό! Τους άλλους τους μοντέρνους, θα τους μάθει με ειδικά ταχύρρυθμα σεμινάρια. Δεν τη φοβάμαι… Άμα πρόκειται για το μέλλον και το καλό της κόρης της, μαθαίνει εύκολα.


 -Από μουσική, δεν πιστεύω να ΄χεις τίποτα περίεργες προτιμήσεις άμα μερακλώνεις  και μετά δεν έχω μούτρα να βγω στην κοινωνία; Και το κρασάκι με σύνεση, δε θα κρυφοπίνεις. Τα ποτά είναι για τους πελάτες. 


-Όχι καλέ! Παντελίδη, Πάολα και Άντζελα ακούω μόνη μου, κρυφά και πάντα με ακουστικά στα αυτιά μου. Μη φοβάσαι… Στο μαγαζί μας μόνο ποιοτική μουσική, που θα βάζει ο καλός μου φίλος ο Νικόλας, που είναι και μουσικός. Όσο για το κρασάκι, ανάλογα με τα κέφια. Δεν υπόσχομαι τίποτα…

Έλα τώρα….. Μη με παιδεύεις άλλο. Πες το μεγάλο ναι! Σε παρακαλώ….

-Είσαι μια καταφερτζού, εσύ!  Όλα τα σκέφτηκες μια  χαρά, μα για τη λάντζα ούτε κουβέντα, αλλά δεν πειράζει! Έχω εγώ το κατάλληλο πρόσωπο… Θα πάρει τη θέση που της αξίζει…

Άντε, θα πω τώρα και το μεγάλο ναι, υπό έναν όρο.

-Δεκτός!


-Μη βιάζεσαι! Επειδή ξέρω ότι έχεις πάρει φόρα τώρα τελευταία με το ντεκουπάζ, το μόνο που σου επιτρέπω να ντεκουπάρεις, είναι τραπέζια, καρέκλες, άντε και μερικούς δίσκους. Τίποτα περισσότερο. Ελπίζω να έγινα αντιληπτή! 


Επίσης μακριά από τα ποτήρια και τα σαπουνάκια του μπάνιου! Θα τα παίρνουν μαζί τους φεύγοντας οι πελάτες και θα μπούμε μέσα από την πρώτη εβδομάδα!


Ας δώσουμε λοιπόν τα χέρια, να στηρίξω το όνειρό σου, και ο Θεός βοηθός!

-Μένει μόνο μια λεπτομέρεια, πολύ σημαντική! Το όνομα…


-Το όνομα, θα το βρουν οι φίλοι μας! Τους ανήκει αυτή η χαρά! Ας κάνουν κάτι κι αυτοί.....

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΟΝΟΜΑ, λοιπόν…
Οι φίλοι έχουν τον λόγο..
Ινώ, Σκιάθος  14/2/15

__________________________________________

Στις Ιστορίες του Καφενέ συμμετέχουν οι φίλοι
(χωρίς αυτό να είναι δεσμευτικό, ούτε και η σειρά)

Κεράσια και Κρίνοι,                    Οδοιπορικό στα καφενεδάκια της μνήμης 
ino skiathos                                Στήριξε με στ' όνειρο
Evonita                                      Κάπου στο παλιό καφέ
Δημήτρης Ασλάνογλου              Θα φιλοξενηθεί από μένα
Σοφια Θεοδοσιαδη.                   Θα φιλοξενηθεί από μένα
Laura                                         http://momentsbaker.blogspot.gr/
me (maria)                                 http://mytripssonblog.blogspot.gr/
Μαρία Νι                                    http://mia-matia-ston-ilio.blogspot.gr/
Γλαύκη                                       http://stisglafkistocafe.blogspot.gr/
giwta ar                                      http://giwtatotongi.blogspot.gr/
Ελένη Φλογερά                          http://stamonopatiatisfantasias.blogspot.gr/
Lysippe                                       http://on-the-up-and-up.blogspot.gr/
Μαζεστίξ                                     http://toixo-toixo.blogspot.gr/
to e - periodiko mas official        http://toperiodikomas.blogspot.gr/
pylaros                                       http://pylaros.blogspot.gr/
Maria Kanellaki                          http://toapagio.blogspot.gr/
Λάχεσις                                      http://epilogh.blogspot.gr/
Mia Petra                                    http://pistos-petra.blogspot.gr/
des tzav                                      http://mamadesekrisi.blogspot.gr/
Roula The Cat                            http://roula-the-cat.blogspot.gr/
Christina Andromeda                 http://andromeda-mygalaxy.blogspot.gr/
Η blogger της διπλανής πόρτας http://myverysecretrefuge.blogspot.gr/
Katerina Valsamidi                     http://apopsitexnis.blogspot.gr/
Έλενα Λ.                                    http://miakalimera.blogspot.gr/
Σμαραγδένια                              http://smaragdenia-roula.blogspot.com/
dennis kontarinis                       http://eftanhsa.blogspot.gr/
Κλαυδία                                     http://katoapotinakropoli.blogspot.gr/
Levina                                       http://levina-imagination.blogspot.gr/
Marilise2 (Κάτια)                       http://katitimou.blogspot.com/

Αν τους έρθει η πολυπόθητη έμπνευση...
Εγώ!                                            ☺
FLORA GIA                                 http://texnistories.blogspot.gr/
Σοφία ΜΒ, & Θα φιλοξενηθεί στο http://stisglafkistocafe.blogspot.gr/ 
Nastenka                                     http://midnight-in-brussels.blogspot.gr/
Woman in blogs                          http://womaninblogs2.blogspot.com/
Funkey Monkey            http://funkymonkey-handmadecreations.blogspot.com/

Καλές εμπνεύσεις σε όλους
Καλή σας μέρα 
και καλή εβδομάδα
@

90 σχόλια:

  1. Αριστούλα ούτε που είδα την ανάρτησή σου την προηγούμενη ότι ξεκινάνε οι ιστορίες του καφενέ.
    Πάρτι αποκριάτικο της Στέλλας στο σχολείο και μετά πυρετός, συνάχι και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς με έκανε να μην ανοίξω καθόλου υπολογιστή.
    Μου έπεσαν μαζεμένα!
    Αν προλάβω θα γράψω και εγώ κάτι.
    Πολύ μου αρέσουν αυτές οι ιστορίες.
    Ξετρελάθηκα με αυτό που έγραψε η Ινώ.
    Μπράβο Ινούλα μου!
    Πολύ ωραίο το μαγαζί θα έρχομαι για καφέ κάθε μέρα.
    Για όνομα δεν μπορώ να βοηθήσω γιατί ο πυρετός έχει μπλοκάρει τα εγκεφαλικά μου κύτταρα.
    Πολλά φιλιά και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά σου Ελενάκι μου!
      Σε πρόσθεσα! Είμαι σίγουρη για σένα ότι θα έχεις έμπνευση!
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα μάτια μου :)))

      Διαγραφή
    2. Έλενα, είσαι στον κατάλογο με τις φίλες και είσαι πλέον
      δεσμευμένη!
      Είπα το ''ναι'' υπό όρους..
      Περιμένουμε φλιτζάνια στήριξης από πολλούς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφη και άμεση ιστορία!!!
    Τόσο άμεση που προσφέρομαι να έρθω να κάνω εγώ τη λάντζα για να είμαι παρέα σας!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου, με σκλάβωσες!!!!
      Θα ανοίξουμε καινούργια θέση εργασίας για σένα...
      Όχι, στην κουζίνα. Η θέση είναι ήδη κλεισμένη και μη διαπραγματεύσιμη....

      Διαγραφή
  3. καλημέρα και καλή εβδομάδα.. αλλά μεταξύ μας πάνε οι γυναίκες στις παιδικές χαρές των αντρών;΄πάντως μου άρεσε το στόρυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντού πάνε πλέον...
      Μόνο το πρωθυπουργικό γραφείο μάς έχει ξεφύγει, αλλά ποτέ δεν ξέρεις...

      Διαγραφή
  4. Αχαχαχαχαχαχα! Πόσο έχω γελάσει βρε Ινώ μου! Εννοείται ότι θα έρθω, όπως εννοείται όμως ότι θα φοράω και καπέλα! Αυτό άλλωστε είναι το σήμα κατατεθέν μου, δεν θα μου το καταπατήσει καμία εργοδοσία ουδεπόποτε!!! Καλημερούδια και φιλιά σε όλη την παρέα του καφενείου, στην αγαπημένη μας Ινώ, αλλά και στην Αριστέα τη μαστόρισσα! Α, και κάτι άλλο ακόμα κορίτσια: όταν δεν θα έχουμε φόρτο εργασίας, να μου λέτε και κάναν καφέ, ε; !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρα, με αμοιβαίες υποχωρήσεις, θα συμφωνήσουμε κάποια στιγμή στο μέγεθος του καπέλου! Τι λες;
      Αρκεί να μην πληρώνουν οι πελάτες, με καπέλο τον λογαριασμό..
      Η εργοδοσία οφείλει, αν θέλει το καλό της, να μην τα βάζει με την Πέτρα.Παραείναι δυναμική!!!
      Άντε βρε! Καλές δουλειές!
      Από βδομάδα τις συμβάσεις εργασίας.
      Δεν πιστεύω να θες και Ι.Κ.Α....;;;;;

      Διαγραφή
    2. Πλά-κα-κά-νεις-! Εννοείται πως θέλω ΙΚΑ, αλλά ποιος είναι αυτός ο ΙΚΑΣ ρε παιδιά; Αχαχαχα!

      Υ.Γ Το καπέλο, εξακολουθώ να μην το διαπραγματεύομαι! Αυτό σας έλειπε δα, να με "καπελώσετε" πριν την ώρα μου !

      Διαγραφή
    3. Δεν ξέρω αν το πρόσεξες, αλλά οι περισσότεροι θέλουν να προσφέρουν εθελοντική εργασία!!!
      Μήπως να το ξανασκεφτούμε;;;;
      Έχεις και υπερβολικές απαιτήσεις...Πού να φτάσουμε και στα μισθά;;;;

      Διαγραφή
  5. Ένα τέτοιο στέκι είναι ότι πρέπει. Θα είμαι τακτικός θαμώνας και δεν πίνω και κανέναν περίεργο καφέ...ελληνικό μέτριο.
    Υπέροχο κείμενο!
    Όσο για το όνομα προτείνω ένα...σιδηρόδρομο(χαχα!)
    "Η ζωή είναι ωραία όταν έχεις γλυκιά παρέα"
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη, σε έχουμε υπολογίσει και σένα στα πακέτα.. συγγνώμη
      φλιτζάνια στήριξης, ήθελα να πω!
      Δεχόμαστε και χορηγίες επίσης!

      Διαγραφή
  6. Τι όμορφη παρέα....ευχαρίστως θα πήγαινα σε τέτοιο καφέ...και με τόσο καλή παρέα...!
    Την καλημέρα μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι οι καλοί, ευπρόσδεκτοι!
      Στα εγκαίνια, θα λάβεις πρόσκληση!

      Διαγραφή
  7. ΑΑΑ τι ωραία!!! Έναν βαρύ γλυκό παρακαλώ!
    Έξυπνη ιδέα.
    Καλημέρες γλυκές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, πολύ χάρηκα που σε είδα!!!!
      Οι πρώτοι σου καφέδες, κερασμένοι!!!!!
      Σ' ευχαριστώ, ξέρεις γιατί....!!!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα κορίτσια μου
    Ινώ μου πόσο πολύ χαίρομαι
    που μας ένταξες όλους στην ιστορία σου!!!
    Και βέβαια το καφενεδάκι θα έχει ένα όνομα
    ταιριαστό στις ανησυχίες μας και δεν είναι άλλο
    από αυτό:'Συμπόσιο" θα το πούμε και τότε θα δεις
    πελατεία που θα έχουμε!!!
    Άντε μας έλειπε ένα τέτοιο στέκι...καλορίζικο!!!

    φιλιά πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη θαρρείς πως θα κάθεσαι, Ελενίτσα!
      Σου 'χω αρμοδιότητες...
      Υπεύθυνη για τις ποιητικές μας βραδιές σε έχω!
      Ανασκουμπώσου και δούλευε τα θέματα...
      Όταν λέω Παρνασσός, δεν εννοώ φυσικά το βουνό...
      Στηρίζομαι πάνω σου...

      Διαγραφή
  9. Καλό, πολύ καλό !! :))
    Βέβαια με τόσες γυναίκες, μάλλον "Γυναικωνίτη" θα έπρεπε να το ονομάσετε, αλλά έχω άλλες δυο εναλλακτικές προτάσεις..
    Αν ο καφενές βρίσκεται κοντά σε θάλασσα, θα πρότεινα το "Τρελοπαντιέρες", αν είναι σε υψόμετρο " Blog με θέα" ...

    Την καλημέρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι τρεις προτάσεις, είναι υπέροχες!!!
      Ευχαριστούμε και τις κρατούμε!!!

      Διαγραφή
  10. Το καφέ της Ινώς! Αυτό να είναι το όνομα! Ωραιότατο! Ή κάτι με τη Σκιάθο π.χ. Η Ινώ της Σκιάθου!

    Πολύ έξυπνη ιστορία! Στην αρχή με ξεγέλασε αλλά μετά κατάλαβα οτι μιλάει για διαδικτυακό καφέ...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ Κερασία, το μόνο διαδικτυακό θα είναι οι παραγγελίες σας, που θα στέλνετε στην Αριστέα και μεις θα κάνουμε διανομή κατ' οίκον, άμα δεν γίνεται να έρθετε, φυσικά...
      Το μαγαζί μας, θα στηθεί!!!!
      (το έχω πιστέψει, πίστεψέ με...)

      Διαγραφή
    2. Ααα, χαχα, καλέ, είδα όλο το διαδίκτυο και λέω δεν μπορεί, για blog θα μιλάει! Αλλά αφού πρόκειται για κανονικό καφέ, ακόμα καλύτερα! Καλή επιτυχία!!!

      Διαγραφή
  11. Και γω είμαι μακρυά αλλά θα πετάγομαι τα καλοκαίρια!!! Χεχε... να το πούμε "Το στέκι της μπλογκοπαρέας"!!!! Πολύ ωραίο στέκι Ινώ!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στα αρχικά μας σχέδια Εύη, είναι το πρώτο μαγαζί μας να είναι σε πόλη!
      Τα υποκαταστήματα, με το καλό, σε νησιά!
      Οπότε, σύντομα κοντά σας!!

      Διαγραφή
  12. Καλημέρα Ινώ & φιλόξενη Αριστέα.
    Θέλατε δεν θέλατε μας μπλέξατε κι εμάς στις όμορφες σκέψεις σας. Μα σαν το θέλετε και μας καλείτε θέση στ’ όνομα να πάρουμε, δεχτείτε πρόταση, που Όμηρο θυμίζει.

    Και το όνομα αυτού...

    «ΩΣ ΤΟ ΠΑΡΟΣ ΠΕΡ»

    Ομηρική έκφραση που σημαίνει, «όπως και πρώτα»

    Α! Δεν τελείωσα εδώ, φιρί-φιρί το πήγατε τους στίχους να γευτείτε.
    Κάπου στο έξω τοίχο, σε μιά λεζάντα, θα μπορούσε να σταθεί...

    Ξένε και φίλε Αντρόψυχε
    Ξένη και φίλη Θεόμορφη
    Κώπιασε το κατώφλι να διαβείς
    Σε καλοκάμωτο λιμάνι να σταθείς

    Εδώ θα γύρεις ν’ απιθώσεις το φιλί της καλημέρας
    Εδώ θα ζώσεις τις μουρμούρες, της άστατης της μέρας
    Εδώ του ήλιου, το πελαγόδρομο βασίλεμα θα νοιώσεις
    Εδώ με ψίθυρους, τις λέξεις τ’ έρωτα, θα δώσεις

    Καλορίζικο και καλές δουλειές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αντιγράφω αμέσως και το παραδίδω σε καλλιτέχνη των εικαστικών, ο οποίος το μεταφέρει σε πίνακα που θα μπει δίπλα στην είσοδο!
      Πολύ ωραίο το πρώτο μας δώρο!
      Εκ της Διευθύνσεως, ένα μεγάλο ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  13. "Η Χαρά του Καφέ"
    Πλάκα στην πλάκα, ξέρω κι εγώ μια κα Πιπεράκη που ήταν στέλεχος στην εταιρεία μας. Λες να;...
    Ινώ μου η ιστορία σου είναι αξεπέραστη!!!
    Καταπληκτική ιδέα να μας βάλεις όλους στην ίδια "επιχείρηση".
    Θερμά συγχαρητήρια και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, μία εξυπηρέτηση θέλω από σένα...
      Να μεταφέρεις το παρακάτω μήνυμα, στην κυρία Πιπεράκη.....

      Κυρία Πιπεράκη,
      Αποτελείτε το πρώτο επιχείρημα της Αριστέας...
      Βασίζομαι πάνω σας!
      Στους 20 καφέδες ημερησίως, ο δικός σας δώρο!
      Εκ των προτέρων σας ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  14. Είμαι ήδη εκεί και πίνω καφεδάκι! Πού; Στο Αριστίνω!
    Εγώ θα ήθελα και τα ντεκουπαρισμένα σαπουνάκια...
    Αυτό με τα καπέλα, είναι όντως επικίνδυνο: Εγώ φορώντας ένα τέτοιο στράβωσα μια γκαρσόνα, της έπεσε ο δίσκος, παραπάτησε, έπεσε πάνω μου κι εγώ καρφώθηκα σε ένα τραπεζάκι...Ήθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί, αλλά και να ήθελε, θα έμενε το καπέλο απ' έξω...
    Πριν πάθω κατάθλιψη: η Αλεξάνδρα είμαι εγώ ή μ' έχετε αφήσει απ' έξω;;;;
    Λατρεμένη αυτή η ιστορία του καφενέ!!!!!!!!!!
    Φιλώ σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eίπα, δεν κάνω μια βόλτα από την airis που έχω καιρό να περάσω... Μόνο που στην αρχή νόμιζα ότι είναι αληθινή η συζήτηση.
    Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεέ, κάνε το θαύμα σου, γιατί η παρακάτω απάντηση, έπρεπε να είναι...παραπάνω!!!!

      Διαγραφή
  16. Επειδή η κατάθλιψη οδηγεί σε επικίνδυνα μονοπάτια, μην ανησυχείς
    Αλεξάνδρα μου.... εσύ είσαι, εσύ, εσύ...
    Όμως ΠΡΟΣΟΧΗ!!!
    Όποιος διαθέτει ΑΙΣΘΗΣΗ του ΧΙΟΥΜΟΡ, παρακαλείται
    όπως ταυτιστεί με το κείμενο!!!
    Οι υπόλοιποι να το αποφύγουν, διότι βλάπτει σοβαρά τη διάθεση!

    Αλεξάνδρα, σ' ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σε αυτό το ασυνήθιστο πολιτιστικο-κοινωνικό στέκι και με τόσες πολυπράγμονες προσωπικότητες? εγώ εθελοντικά θα παρείχα τις υπηρεσίες μου...!
    Ταυτίστηκα Ινώ μου, με το εξαιρετικό κείμενο, τους έξυπνους διαλόγους και
    τις εικόνες που ζωγράφισες μέσα από αυτό! Μπράβο σου!
    Εύχομαι σ' αυτή την θαυμάσια ομάδα, το καφέ "Ικμάδα & Κόκκος"
    να έχει ταχύπτερη φήμη! Να έχεις ένα γλυκό απόγευμα!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    Υ.Γ. Φιλάκια πολλά και στη φιλόξενη Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ε, λοιπόν, ναι!!!
    Είσαι και εσύ μία από τις διοργανώτριες των φιλολογικών βραδινών..
    Ετοιμάσου σύντομα να αναλάβεις δράση!
    Ας συντονιστεί από τώρα η ομάδα!!!
    Η δε ονομασία, άκρως εντυπωσιακή!!!!
    Ανταποδίδω τα φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ω, ήμουν κι εγώ εκεί. :D
    Εντάξει, τι να πούμε τώρα. Πανέξυπνη ιδέα να μας συμπεριλάβεις στην ιστορία σου, Ινώ μου. Χιούμορ, ζωηράδα, παραστατικότητα, ακρίβεια... σαν γλυκόλαλη καρδερίνα ήχησες και μας χάρισες γέλιο και χαμόγελα. Μπράβο σου & σ' ευχαριστούμε... Σαν υποψήφια νουνά, θα έβαζα στο τραπέζι "Ιριδιστή Αχτίδα".

    ΥΓ. Αφιερωμένο με αγάπη...
    http://youtu.be/PGPkSyEY-YU

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο χαρούμενη με έκανες με τα λόγια σου και κυρίως με την ''γλυκόλαλη καρδερίνα''.
    Λυρική και η πρότασή σου! Την κρατάμε κι αυτή!
    Μήπως να άφηνες τα Σαββατοκύριακα και να σε βλέπαμε καθημερινά στο μαγαζί;
    ''Ψήσε'' και τις άλλες τρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) <3

      Με τέτοια φίνα παρέα; Το πιθανότερο ειναι πως θα βαρεθείτε να με βλέπετε, καθώς θα κολλήσω σαν πεταλίδα. :P Όσο για το ψηστήρι... Άφησέ το πάνω μου! Θα τους κάνω ένα ψήσιμο μούρλια! χεχε

      Φιλιά... καρδερίνα μου! :))

      Διαγραφή
  21. Θα είναι το καλύτερο στέκι ever!
    Πολύ ωραία το έστησες, Ινώ!
    Φιλιά και στις δυο σας, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται πως και συ θα συχνάζεις... Ε;;;
      Kαλή βδομάδα και σε σένα!!

      Διαγραφή
  22. Καλό κρασί να έχει εκεί κατά τις βραδινές ώρες και είμαι μέσα, μια και η παρέα είναι σίγουρη!!!
    Φανταστική η ιδέα σου και το διασκέδασα πάρα πολύ!!!!
    Η Αριστέα στις δημόσιες σχέσεις... ξέρεις!!!
    Εσύ επί των καλλιτεχνικών και πνευματικών θεμάτων!!! Μια χαρά μου φαίνεται... ευτυχώς που δώσατε την μουσική στον Νικόλα...!!!! Χαχαχα!!
    Μπράβο για την έμπνευση!!!

    Μ' αρέσει που η Αριστέα με έβαλε στους σίγουρους για συμμετοχή στις ιστορίες του καφενέ... Ωχ! Δεσμεύτηκα, τώρα δηλαδή;;;;
    SOS!!!
    Φιλιά πολλά και στις δυό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε, το Πετράδι και τα μάτια σας, θα το ξεμυαλίσετε εσείς!!!

      Διαγραφή
    2. Γλαύκη, αφού σε μας θα περνάς τον καιρό σου, έχω να κάνω μια σοβαρή πρόταση!
      Θες να ενώσουμε τα καφενεδάκια μας, να κάνουμε...αλυσίδα;;
      Πάρε τον χρόνο σου, να το σκεφτείς...

      Διαγραφή
  23. μετα το Συμπόσιο ότι πρέπει ήταν η ιστορία σου Ινώ!Εγω θα πίνω ένα λεξοτανίλ και 2-3 αναβραζοντα πριν έρθω στο καφέ σας ,γιατι έχεις βγει για καφε με την Αριστεα;;;; Ρωτήστε και μένα!!!!!χαχαχαχαχαχα
    φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω βγει, αλλά καλά έκανες και με ενημέρωσες, γιατί τα χάπια τα σιχαίνομαι...

      Διαγραφή
  24. Όνειρο το καφέ σας, Ινώ! Και με τέτοιο προσωπικό "τα σπάει"!
    Τι λες για "Καφεδο-μαζώματα...Ιδεο-σκορπίσματα";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Μα τι πειστικό κείμενο είναι αυτό, βρε Ινώ! Αν και μ’ εμποδίζουν 500 χιλιόμετρα, θα έσπευδα. Μια βραδιά Παρνασσού θα ήταν ιδιαίτερα ελκυστική.
    Εννοείται πως δεν θα υπάρχουν καπνοί και μεγάφωνα. Η ατμόσφαιρα πρέπει να είναι πεντακάθαρη, ώστε πεντακάθαρες να βγαίνουν και οι σκέψεις μας.
    Σε περιβάλλον οχληρό, οι «ψαγμένοι» που γράφεις, θα το γυρίσουν στην αυτόματη γραφή και άντε να βγάλεις άκρη:
    «Μέσα στο χάος των ειδώλων,
    υάκινθοι στο κίτρινο νοσούν,
    στο δάσος των ανένταχτων εικόνων,
    κανέλλα απ’ την πόλη κουβαλούν.
    κτλ,κτλ».
    Πρέπει να φροντίσω και γι’ αυτό, το πώς το λένε, το σκιπ, όχι για τα πλυντήρια, αυτό που σε βλέπουν μες στο σπίτι σου, κάτι λες εκεί ότι θα έχει το καφέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν ξέρω τι θα κάνετε, κύριε Άρη!
    Πάρτε λεωφορείο, αεροπλάνο, στην ανάγκη με τα πόδια, δε θα σας δικαιολογήσουμε καμία απουσία...
    Όσο για το σκιπ θα ήταν μια λύση , όχι όμως η καλύτερη!
    Βασιζόμαστε και σε σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχη ιστορία!!! Αν και είμαι καινούργια στην παρέα σας, με έκανε να νιώσω τόσο οικεία και να θέλω να βρεθώ κοντά σας. Δεν θα τολμήσω να προτείνω όνομα γιατί δεν σας γνωρίζω, τολμώ όμως να δηλώσω fan! Καλή σας εβδομάδα!!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπητές μου Αριστέα -Ινώ.
    Εχω προβλήματα με τον υπολογιστή μου.
    Αν καταφέρω να τα επιδιορθώσω εγκαίρως θα λάβω μέρος.
    Να είστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μαρίνα, καλοδεχούμενη και συ και το σχόλιό σου!
    Ο σκοπός μας λοιπόν, για ζεστασιά και οικειότητα, πέτυχε!
    Ευχαριστούμε πολύ και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Τρρρρρρρελαίνομαιιιιιιι!
    Μ' άρεσε πάρα πολύ Ινώ μου, πάρα πολύ!
    Συγχαρητήρια!
    Αυτή τη στιγμή που γράφω είμαι στο αγαπημένο μου μπαράκι, το στέκι μου.. αλλάά έχω κανονίσει ήδη το πρόγραμμά μου! Τρίτη-Τετάρτη-Παρασκευή βράδυ στο καινούριο μας το στέκι και Δευτέρα-Πέμπτη-Κυριακή πρωί επίσης.. κάθε μέρα θα με βλέπετε!!!!!
    Κάπου παραπάνω διάβασα το ονομα "Συμπόσιο" και νομίζω ταιριάζει απόλυτα!
    Φιλάκια πολλά στις συνιδιοκτήτριες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιώτα, με ενθουσίασες με τον ενθουσιασμό σου!!!!
      Όμως, θα σε μαλώσωωωω!!!!
      Πού θα πηγαίνεις καλέ, το Σάββατο;;;
      Σε φιλούμε!!!!

      Διαγραφή
  31. Άρωμα ακαταμάχητο, από σπάνιο χαρμάνι ιδεών, εκχυλισμένο στον ατμό του χιούμορ και περασμένο από το φίλτρο της τρυφερότητας, μου τό'φερε το βοριαδάκι και μου γαργάλησε τα ρουθούνια.
    Προλαβαίνω να κλείσω θέση σ'αυτό το "ΌλοιΟιΚαλοίΧωράνε" καλλιτεχνοφιλολογικό καφέ της παρέας;
    Φέρνω μαζί μου λίγο απ το αλάτι του Αιγαίου, (για το νόημα της ζωής) και ο,τι προκύψει απ το Κυκλαδίτικο ανεμολόγιο, για την φρεσκάδα.
    Καλορίζικο, κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλη την τέχνη της γραφής,
      μαζί και της μαγειρικής
      έκλεισες μέσα σ' αυτές τις λίγες γραμμές
      Αννούλα των Κυκλάδων!
      Τα 'βαλες σε πολύτιμο φάκελο
      τα πότισες με την αγάπη σου
      και τα έστειλες για να ανανεώσεις την εκτίμηση,
      που έχεις δεδομένη!
      Σ' ευχαριστώ πολύ και η θέση σου θα είναι πάντα εκεί, να σε περιμένει!!!!

      Διαγραφή
  32. Ανοιξε ο καφενες.. κοριτσια μου και εγω δεν πήρα μυρωδιά; θα μου πείς μακρυα ειμαι.. Ινώ μου ε και; τα σκάιπ τι τα έχουμε βρε κουκλα μου για μόστρα;..χι.χι.ααααα και η Εβονιτα ειναι εδώ μαζί μας.. οποτε ειμαστε δύο απ ΚΡΉΤΗ σε λιγο καιρό έτσι που παει τεχνολογία θα παραγγελνουμε το καφεδακι μας απο εκεί και θα έρχετε ζεστός.. τι είναι ο κόσμος μια σταλια...!!
    Πολύ εξυπνη ιστορία... Ινω μου.....δηλαδή να ανασκουμπωθούμε;
    αντε με το καλό φιλακιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανοίγει η καρδιά μου, όταν σε διαβάζω Ρουλίτσα!!
    Εσύ δεν πρέπει να λείπεις με τίποτα!
    Θα είσαι η ψυχή του μαγαζιού!!!!
    Σε φιλούμε!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Προς Αριστέα και Πέτρα…
    Είναι αλήθεια ότι ως λαός διαθέτουμε υψηλή αίσθηση του χιούμορ!
    Πώς θα αντιμετωπίζαμε άλλωστε τόσα και τόσα, που μας συμβαίνουν…
    Ως μεμονωμένα άτομα, προσεγγίζουμε με διαφορετικά κριτήρια το χιούμορ…
    Σε μια χιουμοριστική ιστορία, χρησιμοποιώντας ως ήρωες υπαρκτά πρόσωπα με τα οποία δεν είχες ποτέ στενή προσωπική επαφή, τότε παίρνεις και ένα ρίσκο…
    Εδώ και αρκετό καιρό έχω ενταχθεί, κατά κάποιον τρόπο, στην ‘’γειτονιά σας’’, όπως αποκαλείτε το σύνολο των blogs.
    Σας διαβάζω σχεδόν όλους, χωρίς να αφήνω πάντα κάποιο ‘’αποτύπωμα΄΄ με μορφή σχολίου, γιατί είναι πρακτικά αδύνατον!
    Αν υπήρχε έστω και η παραμικρή αμφιβολία για έλλειψη χιουμοριστικής διάθεσης
    από την πλευρά σας, δεν θα έκανα απόπειρα γραφής!
    Γι’ αυτό λοιπόν αγαπητή Πέτρα και συ Αριστέα, διαβάζοντας δικά σας αυτοσαρκαστικά
    κείμενα, πήρα το θάρρος να σας ‘’τιμήσω ως πρωταγωνίστριες ‘’και επίσης να κάνω δίκαιη διανομή ρόλων, στο σημείο που μου ήταν επιτρεπτό, και στους άλλους φίλους.
    Σας ευχαριστώ όλους που το αγκαλιάσατε με ενθουσιασμό!!!!
    Όσο για σένα Πέτρα και Αριστέα, σας …απειλώ πως θα τα ξαναπούμε…
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλα ενταξει!δεν υπαρχει λεμε!εκπληκτικη ιδεα μακαρι να ηταν αληθινο καφενεδακι χαμος θα γινοταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφη πεταλούδα, ποτέ δεν ξέρεις αν ένα τέτοιο όνειρο θα πραγματοποιηθεί κάποτε....

      Διαγραφή
  36. Και πάνω που έψαχνα για στέκι.......νάτη η ολόφρεσκη, καταπληκτική ιδέα σου Ινώ μου...λοιπόν εγώ θα κατσικωθώ για τα καλά σ΄αυτό το καφέ, συνταξιούχα γαρ, θα φέρω και το κέντημά μου μαζί, γι΄αυτό θα διαλέξω τραπεζάκι με καλό φωτισμό, φροντίστε μόνο για αναπαυτικέςε καρέκλες κορίτσια....ομολογώ ότι βρίσκω την ιδέα του Καφεμαντείου πολύ πολύ ελκυστική και σας υπόσχομαι και γλυκό του κουταλιού και κουλουράκια μοσχοβολιστά φτιαγμένα από τα χεράκια μου!!! ΄Αντε καλορίζικο !!!
    Αριστάκι βάλε με στη λίστα και Ινώ μου ετοίμασέ μου ένα ντεκαφεϊνέ παρακαλώ!!! Πολλά πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό να έρθεις, Κλαυδία μου!!!
      Να φέρεις και το κέντημα και τις ιδέες σου...
      Μόνο το γλυκό και τα κουλουράκια, δεν επιτρέπεται να ξεχάσεις!!!
      Μήπως για να πρωτοτυπήσουμε, να μας έστελνες πρώτα αυτά!!!!! Μμμμμ!!!
      Ο καφές σου, έτοιμοοοοος!!!

      Διαγραφή
  37. Και άργησα να μπω να το διαβάσω και έχω έναν αιώνα να παιδεύομαι με τον υπολογιστή μου να ανοίξει τις σελίδες… αλλά τουλάχιστον το κείμενο με αποζημίωσε με την γλυκύτητα του, με αυτή την τρυφερή μάζωξη των φίλων bloggers και αυτό το νέο καφενείο που ανοίγει γεμάτο όνειρα και ζωή!
    Μπράβο στην Ινώ για την προσπάθειά της !

    Τα φιλιά μου και στις δυο σας και φυσικά μόλις βρω τον χρόνο μου θα πάρω μέρος και σε αυτή την ενότητα με τις ιστορίες του Καφενέ
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου, οι καφενέδες δεν έχουν ωράριο. Πάμε όποτε μπορούμε…
      Σ’ ευχαριστώ λοιπόν πολύ που ήρθες, όσο και για τα γλυκά σου λόγια!!!
      Περιμένουμε και τον δικό σου Καφενέ...

      Διαγραφή
  38. αργησα να ερθω!
    δε πειραζει!
    θα σας απολαυσω ολους!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Όμορφη ιστορία. Είναι ωραίο να στηρίζει κανείς το όνειρο και ας μην είναι το όνομα που θα το συνοδεύσει έτοιμο. Καμιά φορά το πως θα πεις κάτι είναι λεπτομέρεια, το πως θα το νιώσεις είναι που αξίζει.
    Φιλί γλυκό και στις δυο ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Διπλανούλα, έχουν προταθεί ήδη υπέροχα ονόματα!!!
    Μένει να διαλέξουμε ή να αλλάζουμε κάθε μήνα, για να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι!!!
    Καταπληκτική ιδέα!!!!!! Εεεε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καταπληκτική η ιδέα σου Ινώ!!
    Πολύ μου άρεσε!
    Και φυσικά απόλαυσα και το κείμενο!
    Να είσαι καλά να μας σερβίρεις όμορφες ιστορίες!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία-Μαριώ, πολύ σ' ευχαριστώ για τα όμορφα λόγια σου!
      Όσο για το σερβίρισμα, θα κάνω ό,τι μπορώ για να είσαι ευχαριστημένη!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  42. Τρελάθηκα με το στέκι σας! Η ιδέα είναι καταπληκτική και επίσης θα είχε φοβερή επιτυχία αν το βάζετε μπρος! Εγώ κάθομαι δίπλα στο παράθυρο ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέγε, λέγε Δεσποινάκι, μου φαίνεται πως το πιστέψαμε όλοι...
      Λες να τολμήσουμε...;;
      Η θέση σου είναι ήδη κλεισμένη!!!!
      Παράθυρο με θέα!!!!

      Διαγραφή
  43. Επειδή είναι πολύ ταιριαστή η ομάδα του καφέ...
    προτείνω για όνομα: "ΚΑΦΕ-ΤΑΙΡΙΑ"!
    (δεν είμαι ανορθόγραφος- λογοπαίγνιο είναι...) :-)

    Ή επίσης θα ήταν καλό και το "Καφνί"!
    (συμπλέκοντας τον Καφέ και το Δαφνί)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Μαζεστίξ, περί ανορθογραφίας σου, ούτε να το σκέφτεσαι ότι μου πέρασε από το μυαλό!
    Όσο για τα ονόματα, τα βρήκα εξαιρετικά και τα δύο!
    Μας αντιπροσωπεύουν απόλυτα!! Το δε δεύτερο, περιλαμβάνει ευρύτερη ομάδα του πληθυσμού μας…
    Οπότε κρατάμε το πρώτο για την είσοδο (ως πιο εύηχο!). Το δεύτερο για να μην πάει χαμένο, το αναρτούμε όποτε μας πιάνει διάθεση αυτοκριτικής .
    Σ’ευχαριστώ που άφησες σχόλιο!
    Χαρούμενη Αποκριά, σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Εκπληκτικός ο καφές σου Ινώ! Έμπνευση τρομακτική...χαχαχχαχαχα
    Το ζήλεψα το καφενεδάκι σας, γιατί εγώ μόνο από skype και γιγανοτοθόνες θα μπορούσα να σας πλησιάσω και όχι ότι λιμπίζομαι το καφεδάκι σας δηλαδή, αλλά να! Μια βραδιά ποιητική αλλά και με μπόλικη ψυχανάλυση και αρχηγό την Αριστέα και την Πέτρα την καπελαδούρα, δίνω ρέστα!χαχαχαχαχχαχα
    Ένωσες με πολύ όμορφο και χιουμοριστικό τρόπο τους διαδικτυακούς φίλους τόσο που ήταν και η δουλειά αγγαρείας -αυτή της λαντζιέρας δεν είναι κόπος!
    Ψηφίζω ως τίτλο το "Συμπόσιο" που κάπου διάβασα πιο πάνω και το "Καφνί" δευτερεύον τίτλος στις βραδιές ......
    Καλό Σαββατοκύριακο σε σένα και την καταπληκτική σου οικοδέσποινα Αριστέα και καλή Αποκριά να έχουμε όλοι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλή μου Λάχεση, μου έλαχε το λαχείο το τυχερό!!!
    Τόοοοοσοι φίλοι να μας στηρίζουν, μια Αριστέα χρυσοχέρα και μια Πέτρα αεικίνητη!
    Θέλω κάτι καλύτερο;
    Μάλλον όχι...
    Καλή Αποκριά και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Κοίτα που δεν πίνω καφέ και πώς θα μου πείτε το φλυτζάνι;
    Άσε τα αστεία Ινώ και άνοιξε το καφέ σου.
    Ακόμη κι εγώ θα έρθω από τη Θεσσαλονίκη.
    Να το πούμε, όλοι μαζί κι ο ψωριάρης χώρια;
    Γιατί; Για όλους εμάς που θα σας βλέπουμε από μακριά μέσω σκιπ που είπε και ο φίλος μας.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ρένα, η Θεσσαλονίκη είναι λατρεμένη πόλη!
    Γιατί να μην ανοίξουμε παρακαλώ, εκεί έναν Καφενέ;
    Οι υπέροχοι άνθρωποι θα μας στηρίξουν!
    Έτσι, ούτε σκιπ, ούτε... αριέλ, θα χρειαστούμε....
    Να έχεις έναν υπέροχο και δημιουργικό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Χαχα! Τέλειο! Θα το κάνω στέκι κι εγώ!!!!!! Κάθε μέρα εκεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Θα είναι εξίσου καλό, σαν τα στέκια της Θεσσαλονίκης!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή