Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Λήξη 6ου Συμποσίου Ποίησης - Η γιορτή μας & η κλήρωση!



Ένα ακόμα Συμπόσιο αγαπημένοι μου φίλοι
 ολοκληρώθηκε!
Σε αυτή την τελετή λήξης, χωρίς κάμερες, φωτογράφους και κόκκινα χαλιά,
αλλά με αγάπη, προσμονή και χαμόγελα,
 έχουμε τη γιορτή μας και την ανακήρυξη του Μεγάλου Νικητή!
Βάλτε οίνο στα ποτήρια σας!

Ήταν ένα Συμπόσιο υπερπαραγωγή, τόσο σε συμμετοχές,
όσο και σε ποιότητα!
Ρεκόρ είχαμε όμως και στη συμμετοχή όσων διάβασαν και ψήφισαν!

Το Συμπόσιο αυτό τελικά είναι δικό σας!
Ανήκει σε όλους όσοι το στηρίζουν από την αρχή του, 
και είναι κάθε φορά εδώ.
Ανήκει στους παλιούς αλλά και νέους φίλους που έκαναν το ντεμπούτο τους.
Ανήκει όμως και σε όσους διάβασαν 30 ποιήματα...
Μπράβο σας που έχετε αγκαλιάσει τόσο θερμά την Ποίηση!

Εγώ απλά κρατώ το συντονισμό.
Περιφρουρώ αυστηρά και το ξέρετε.
Δεν είναι επίσημος λογοτεχνικός διαγωνισμός.
Είναι για τη χαρά μας, τη ψυχαγωγία μας, για το κίνητρο να γράψουμε.
Και το κάνετε και αυτή τη φορά, με το καλύτερο τρόπο......



Στο 6ο Συμπόσιο Ποίησης σας δόθηκε μία λέξη:
Αλλάζω (ή αλλαγή)
και σας ζητήθηκε να δημιουργήσετε, ελεύθερα και με τη ψυχή σας!
Και το κάνατε όμορφα, απλά, ζωντανά, περίτεχνα!
Η ανταπόκριση τεράστια!

*
Συμμετείχαν: 28 φίλοιμε 30 ποιήματα 
(υπήρχαν δύο διπλές συμμετοχές)
Ψήφισαν: 56 φίλοι του Η Ζωή Είναι Ωραία


Κυρίες και Κύριοι
Μεγάλη Νικήτρια του 6ου Συμποσίου είναι  η....

Mia Petra
με το Ποίημα στη θέση 16 
Αγαπώ
που συγκέντρωσε 42 βαθμούς

Ένα "χαμηλό σπιτάκι" όπως το χαρακτήρισα προσωπικά στην ίδια,
με κεραμίδια, χαγιάτι, αυλή, σιδερένια βρυσούλα, ξέρετε από κείνες τις παλιές
και βασιλικό ολούθε να μοσχομυρίζει!

Κι όμως εσείς με τη ψήφο σας
αποφασίσατε ότι πολλές φορές η ομορφιά 
είναι στα μικρά,
είναι στα απλά,
είναι στα μεστά σε νοήματα,
ανεξάρτητα από μέγεθος!


Μισό να γίνουν και οι υπόλοιπες συστάσεις, φυσικά:

1.Αλλά ζω! Κεράσια και Κρίνοι
2.Κρατώ τα χέρια σου, Ποιώ Ελένη
3.Άλλαξες... Lamprini T.
4.Αποζητώντας το όνειρο, Η blogger της διπλανής πόρτας
 5.Στο βυθό σου, Δημήτρης Ασλάνογλου
6.Ξεθωριάζει το κόκκινο όνειρο;  Ποιώ Ελένη
7.Το ανασάλεμα της Αλλαγής, Lysippe
8.Αέναη διαδοχή, Ινώ
9.Αλλάζω... Chrysalis
10.Λάθη, Laura
11."Ξεφυλίζοντας'' τη ζωή..., Anna Flo
12.Καρδιογράφημα, Giwta Ar
13.Πάρης και Μαργαρίτα, Christina Andromeda
14.Έξι λεπτά... Μαρία Νι
15.Δεν υπάρχω!, Σμαραγδένια Ρούλα
16.Αγαπώ.. Mia Petra
17.Σπίρτο αλλαγής, Κάτια (Μarilise)
18." Γιατί Άλλαξες."Κατερίνα Βερίγκα
19.Απρόσμενα, Άρης Άλμπης
20.Αγάπη μόνο, Η blogger της διπλανής πόρτας
21.Ψηλά τον ήλιο, Πέτρος Κ
22.Δυσκολία προσαρμογής, Velvet
23.Ο αλλαχτής, Woman in Blogs
24.Μια καινούρια Γη!, Μαζεστίξ
25.Ο ύμνος του μπίζνεσμανΜαρία Κανελλάκη
26.Ελπίδα Φλόγα Ανήλεη ,Levina
27.Περί αλλαγών, Σοφία ΜΒ, άστεγη κορασίς,
το ποίημα της θα φιλοξενηθεί στης Γλαύκης το ...Cafe
28.Ανάσα επιστροφής, Katerina Koko
29.Θηρίο, me (maria)
30. Αντ-αλλαγή, pylaros( Γαβριήλ Παναγιωσούλης)




Όλοι είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.
Όλα τα ποιήματα ψηφίστηκαν κι άρεσαν.
άλλα περισσότερο, άλλα λιγότερο.
Και δικαιούνται ένα βραβείο!


."Ξεφυλλίζοντας τη Ζωή"
από την Anna Flo

ενώ τρίτη τερμάτισε η Ελένη, με 24 βαθμούς και με το ποίημα στη θέση 6
Ξεθωριάζει το κόκκινο όνειρο;

Ακολούθησαν με ελάχιστες διαφορές:
♠Δημήτρης Ασλάνογλου "Στο βυθό σου" (23 βαθμοί)
♠Μαρίνα (Η διπλανούλα ντε!)"Αγάπη μόνο" (22 βαθμοί)
♠Μαρία Νι, "Έξι λεπτά"  (21 βαθμοί)
♠Κεράσια και Κρίνοι, "Αλλά ζω" (20 βαθμοί)
♠Ελένη (2η συμμετοχή), "Κρατώ τα χέρια σου" (19 βαθμοί)
♠από 18 βαθμούς 
Κατερίνα Βερίγκα , "Γιατί άλλαξες;"
Μαρία Κανελλάκη "Ο ύμνος του μπίζνεσμαν"
Katerina Koko, "Ανάσα επιστροφής"
♠Ινώ, Αέναη διαδοχή (17 βαθμοί)

Ευχαριστώ θερμά τους πρωτοεμφανιζόμενους στο Συμπόσιο
(με σειρά συμμετοχής)
Κεράσια και Κρίνοι
Λαμπρινή, Κατερίνα Βερίγκα, 
Γαβριήλ Παναγιωσούλη (από Νέα Υόρκη) και 
Πέτρο Κ. (πρώτη φορά σε Συμπόσιο)
οι οποίοι κι έκαναν εξαιρετική εμφάνιση !


Τα ποιήματα θα τα απολαύσουμε ξανά τις επόμενες μέρες στα μπλογκ τους
και θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε στο χώρο τους για αυτά.
Δημήτρης και Ινώ, που έχουν μόνιμη φιλοξενία στη σελίδα μου,
αν το θελήσουν, θα φιλοξενηθούν με μεγάλη μου χαρά πάλι,
προκειμένου να απολαύσουμε τη συμμετοχή τους, 
και να ακολουθήσει σχολιασμός, ως είθισται.

Για όλους όσοι διάβασαν και ψήφισαν (πλην της νικήτριας)
ακολούθησε κλήρωση αμέσως μετά τη λήξη,
για μια δημιουργία μου. 
Με τη σειρά που ψήφισαν και τους κατέγραψα, έχουμε:

1.DIMITRIOS ASLANOGLOU
2.Κεράσια και Κρίνοι
3.Ελενα Λ.
4.Katerina Verigka
5.Η blogger της διπλανής πόρτας
6.ANNA Flo
7.ΕΚΦΡΑΣΟΥ
8.Lamprini T.
9.Gina-Teta
10.Velvet
11.Ariadni St.
12.pylaros
13.Levina Vil
14.ino skiathos
15.Laura
16.Κλαυδία
17.marilise
18.Σμαραγδένια Ρούλα
19.Woman in Blogs
20.ποιώ - ελένη
21.xarotoart
22.Λάχεσις
23.syros2js
24.ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ....!
25.Δημιουργία
26.dennis kontarinis
27.Christina Andromeda
28.katerina koko
29.Nastenka
30.Άρης Άλμπης
31.Maria Kanellaki
32.ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
33.giwta ar
34.Makis Del
35.ΜΑΡΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΠΟΥΛΟΥ
36.Γλαύκη
37.BUTTERFLY
38.Σοφια Θεοδοσιαδη
39.despina
40.Alexander D
41.Ανταίος
42.Funky Monkey
43.Lysippe
44.Σοφία ΜΒ
45.Μαρία Νι
46.nikiad.blogspot.gr
47.me (maria)
48.Πέτρος Κ.
49.Τάσος Κ.
50.Maria Fe
51.des tzav
52.chrysalis
53.Georgette B.
54.Stella Christomoglou
55.Μαζεστίξ


Κι έχουμε νικήτρια στο 28, την Κατερίνα (koko)

Υπομονή τώρα μέχρι το επόμενο Συμπόσιο, μέσα στην καρδιά της άνοιξης,
καλώς εχόντων των πραγμάτων!

Συγχαρητήρια σε όλους!

Σας φιλώ
το πτώμα 
@ριστέα



 Απολαμβάνουμε ξανά το νικητήριο ποίημα, ως είθισται!


Αγαπώ..

τα κλαδιά
γιατί επάνω τους 
ξαποσταίνουν τα πουλιά.
Αγαπώ 
τα κλαδιά,
γιατί, σαν χέρια 
υψωμένα στον ουρανό,
υπόσχονται 
να αλλάξουν τον κόσμο...


94 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια σε όλους και στην νικήτρια και στους 30 και στην Αριστέα μας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου!
      Φιλάκια πολλά ( 28 ήταν οι συμμετέχοντες ) :))

      Διαγραφή
  2. Μπράβο στο Πετράδι μας!
    Πολλά συγχαρητήρια και σε εκείνη και σε όλους τους ποιητές μας!!!
    (Ναι, ασφαλώς και σε εσένα, Αριστάκι!)
    Και τώρα την κάνω... Με νεύρα...
    Μα καλά, ούτε ένα κρασάκι δεν μας κερνάς? Τί Συμπόσιο ήταν αυτό?!
    ;-)
    (Κάθε τελετή βράβευσης έχει τα... απρόβλεπτά της!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και άλλα τόσα μπράβο ξανά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέ αφού είπα: βάλτε οίνο στα ποτήρια σας!
      (εγώ είμαι σε φάση: κομμένο το κρασί)!
      Σε ευχαριστώ πολύ Γιάννα μου για όλα!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  3. Συγχαρητήρια σε όλους!! Είμαι πολύ χαρούμενη που πήρα μέρος για πρώτη φορά και η στιγμή της αποκάλυψης είναι πάντα η αγαπημένη μου!! Ευχαριστώ πολύ πολύ για την ενθάρρυνση Αριστέα μου και όσους ξεχώρισαν την συμμετοχή μου, όχι για την βαθμολογία αλλά χαίρομαι που τους άγγιξε!!
    Συνεχίζουμε..! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά σας είναι η δική μου ανταμοιβή!
      Να'σαι καλά Κατερίνα μου!
      Φιλάκια πολλά:)))

      Διαγραφή
  4. Μπράβο στο Πετράδι μας!!! Έτσι, στα απλά είναι όλη η ζεστασιά :-)
    Συγχαρητήρια Αριστεά μου και για αυτή τη διοργάνωση και συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό κι αν ήταν έκπληξη! Μπράβο στην Πέτρα για την υπέροχη συμμετοχή της, αλλά και σε όλα τα παιδιά που πήραν μέρος.
    Αριστέα μου τα εύσημα ανήκουν σε σένα, για το βάρος της διοργάνωσης και την υπομονή σου!!!
    Περάσαμε θαυμάσια και σ' αυτό το Συμπόσιο και πάμε γι άλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που περάσατε καλά!
      Αυτός είναι ο σκοπός μου και το κυριότερο μέλημα μου: να περνάμε όλοι καλά και να κερδίζουμε σε πολλαπλά επίπεδα!
      Την αγάπη μου και τα φιλιά μου Μαρία μου! :))

      Διαγραφή
  6. Πολλά πολλά μπράβο στην Πέτρα!!!
    Με λίγα λόγια είπε πάρα πολλά!!
    Μπράβο και σε όλους τους συμμετέχοντες, αλλά και σε σένα!
    Ήταν ένα υπέροχο συμπόσιο!
    Φιλιά πολλά και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)))

      Διαγραφή
  7. Ε Μπράβο παίδες!!! Δε λεώ πιο πολλά, τα υπόλοιπα συγχαρίκια στους ποιητές ξεχωριστά!!! Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πάλι ασυνεπής με τον εαυτό μου που όλο και πιο συχνά συμβαίνει τελευταία !!! Δεν πρόλαβα καλοί μου φίλοι και το ήθελα πολύ !!! Το ολιγόλεκτό σου Πέτρα μου μέσα στην απλότητά του αναδεικνύει την απλή ομορφιά της ζωής !! Συγχαρητήρια σε όλους και πάνω απ΄όλα στην εξαίρετη συντονίστρια Αριστέα !!!
    Καλό Π/Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικόλ μου, δεν πειράζει μάτια μου. Ξέρω πόσο πιεσμένη είσαι κι εσύ κάνοντας πολλά πράγματα :)
      Σε ευχαριστώ πολύ γι ατα καλά σου λόγια!
      Φιλιά :))

      Διαγραφή
  9. Μπράβο σε όλους τους συμμετέχοντες, στην νικήτρια και σε σένα !!!!!
    Πάντα με Αγάπη !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητηρια στις δυο νικήτριες Πέτρα και Κατερίνα! Καθώς επίσης και σε όλους τους συμμετέχοντες με τις εξαιρετικές καταθεσεις ψυχης τους! Μπραβο στη φιλόξενη και πάντα γενναιόδωρη οικοδέσποινα Αριστεα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια κοπέλα μου!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  11. Μπράαααβο η Πέτρα!!!
    Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι το συγκεκριμένο ποίημα είναι δικό της!

    Συγχαρητήρια σε όλους για τις δημιουργίες τους!
    Ήταν πραγματικά πολύ ποιοτικό αυτό το Συμπόσιο!
    Ήταν απ' τις φορές που η αύξηση της ποσότητας έφερε και ακόμη μεγαλύτερη αύξηση της ποιότητας...

    Και τώρα... Αριστέα κέρνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα θυμάμαι το σχόλιο σου για το 3αρι σου Μαζ! ήταν συγκινητικό ! Όπως και πολλών άλλων φίλων!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τη συνεχή σου παρουσία στο Συμπόσιο απ 'όλα τα πόστα!
      Χαίρομαι και για τις δικές σου διαπιστώσεις!
      Κέρασα, αλλά δεν ήπια! :(
      αχαχα!
      Την καλημέρα και την αγάπη μου αρχηγέ! :)

      Διαγραφή
  12. Ενα μεγαλο μπράβο στην ΜΙΑ ΠΕΤΡΑ .. με το απλο μα τοσο γεματο νόημα στίχο της. και στα επομενα με το καλό Αριστακι μου ....εβγαλες σε πέρςα αψογα και αυτό το συμπόσιο της ποιησης.. διαβασαμε διαμαντια παλι μεσα σαυτό συγχαρητήρια σε ολους..που με τα δικα τους πονήματα ... εκαναν και αυτό το συμπόσιο εξαιρετικό...να έχεις μια ομορφη μερα... φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ρουλάκι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο στην Πέτρα μας, η αλήθεια είναι ότι δεν μου πήγε καθόλου το μυαλό πως το ποίημα θα μπορούσε να είναι δικό της. Με παραπλάνησε τελείως.
    Το λάτρεψα αυτό το συμπόσιο, γιατί είχε έναν αέρα αλλαγής που όλοι χρειαζόμασταν.
    Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους εξέφρασαν έναν ωραίο λόγο για τις εμπνεύσεις μου. Και συγχαρητήρια και στην Κατερίνα που ήταν τυχερούλα και κέρδισε.
    Περιμένουμε με αγωνία το επόμενο Συμπόσιο.
    Φιλάκια Αριστούλα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το λάτρεψες αυτό το Συμπόσιο Μαρινάκι μου. Εύχομαι να είναι έτσι κάθε φορά ( κι ας με βγάζει οφ!)
      Και εγώ σε ευχαριστώ που είσαι κι εσύ εδώ και γίνεσαι σιγά σιγά κολόνα του Συμποσίου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ! :))

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο. Θάθελα να πω δυό λέξεις γιά την αλλαγή.Κι αυτό γιατί θεωρούμε συντηρητικός και ίσως παρεξηγημένος.
    Κάθε κρίση που συμβαίνει στή ζωή μας, επιδιώκει και επιζητά την «αλλαγή».
    Όποιος φοβάται την αλλαγή, είναι απόλυτα συνδεδεμένος με το φαινόμενο της κατάθλιψης. Είναι μεγάλη ικανοποίηση, η αίσθηση της «αλλαγής», είναι θα έλεγα η ίδια η ζωή.
    Γιατί γιά να στέκει στα πόδια της η Ζωή, τα θεμέλιά της πρέπει να αποτελούνται, από τα στοιχεία, της «αλλαγής», της «ελευθερίας να επιλέγουμε» και τις αρχές, που σκιαγραφούν το ήθος μας. Τα παραπάνω στοιχεία σαν θεμέλια δεν φαίνονται, όμως συγκρατούν το οικοδόμημα της ζωής και το αναπτύσσουν αρμονικά και αειφόρα.Το θέμα της «αλλαγής», σαν υπέρτατο στοιχείο του θεμέλιου της ζωής, προσπάθησα να το αγγίξω, μέσα από το ποίημά μου, με ύφος ερωτικό, ψάχνοντας μιά ρίζα (θεμέλιο), που θέλω πάντα να ζει και να στηρίζει τη ζωή μου. Επέλεξα την ερωτική προσέγγιση, μιάς και θεωρώ σαν υπέρτατο αγαθό της ζωής, την αίσθηση του Έρωτα.
    Ευχαριστώ όσους διάβασαν όλες τις όμορφες σκέψεις, που διατυπώθηκαν με τις λέξεις και τα νοήματα των ποιημάτων του Συμποσίου. Ευχαριστώ όσους τόλμησαν και διαβάθμησαν τις σκέψεις αυτές, προσπαθώντας να τους δώσουν ιδιαίτερη σημασία.
    Τις δικές μου σκέψεις διαβάθμησαν οι:
    Velvet
    1, βαθμο στο N.5 Στο βυθο σου
    Nastenka
    3 βαθμούς στο 5. "Στο βυθό σου", δεν έχω λόγια απλά, για τις λέξεις, για τη δομή, για όλα!
    Laura
    1 άσσος πάει στο 5-Στο βυθό σου για τις γλαφυρές του εικόνες
    marilise
    1 βαθμο στο 5
    ποιώ - ελένη
    3 βαθμοί στο Νο 5 γιατί αυτό το δάσος του έρωτα κατοικοεδρεύει κι αναπτύσσεται στις πιο ευαίσθητες ψυχές!
    syros2js
    1 βαθμός στα Νο 5
    Δημιουργία
    το 3 στο 5
    katerina koko
    3 βαθμούς στο Νο: 5 "Στο βυθό Σου" Γεμάτο πλούτο από λέξεις που κρατάει τη ρίμα, το ρυθμό, διατηρεί το νόημα και καταφέρνει να μεταφέρει στον αναγνώστη συναισθήματα με απίστευτη οξύνοια.
    ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ
    5.Στο βυθό σου - 2 ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ
    Makis Del
    2 βαθμούς στο 5. Πολύ δυνατό και αισθαντικό!
    Ανταίος
    Νο 5…, 1 βαθμό
    Maria Fe
    2 βαθμοι στο 5
    Πολλά συγχαρητήρια στη Πέτρα, έπιασε την «αλλαγή» από τα μαλλιά και της «άλλαξε» τα φώτα.
    Τέλος ευχαριστώ όσους μοιράστηκαν τις σκέψεις τους μαζί μας και ιδιαίτερα την Αριστέα, που ακούραστα οργάνωσε αυτή την υπέροχη έκθεση σκέψεων και συναισθημάτων. Χίλια ευχαριστώ γιά την προσφερόμενη φιλοξενία της καλής Αριστέας μας στο ποίημά μου, αλλά θεωρώ ότι η μετριότητα πρέπει να προσπαθεί να βελτιωθεί. Και το ποίημά μου βρέθηκε στη μετριότητα, οπότε δεν χρήζει περαιτέρω προβολής, τουλάχιστον στα μάτια των κριτών του.

    Ψήφισα (και τα δύο της Ελένης-ήταν απλή σύμπτωση που μου άρεσαν και τα δύο από τον ίδιο ποιητή??? Δεν νομίζω)
    2.Κρατώ τα χέρια σου, Ποιώ Ελένη(1)(Ήρθε όγδοο)
    6.Ξεθωριάζει το κόκκινο όνειρο; Ποιώ Ελένη(1)(Ήρθε τρίτο)
    11."Ξεφυλίζοντας'' τη ζωή..., Anna Flo(1) (Ήρθε Δεύτερο)
    28.Ανάσα επιστροφής, Katerina Koko (3)(Ήρθε ένατο)
    30. Αντ-αλλαγή, pylaros( Γαβριήλ Παναγιωσούλης)(2)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητε κ. Ασλανογλου
      Αν και δεν ειμαι γενικα φιλος της ποιησης με ριμα
      εχοντας όμως διαβασει και προηγουμενες συμμετοχές σου
      Δεν μπορω να μη παραδεχθω ότι γραφεις εξαιρετα
      με στοιχεια αληθινης ποιητικης συνθεσης
      Καλη συνεχεια

      Διαγραφή
    2. Αγαπημένε μου Δημήτρη , όλα αυτά τα λόγια περί αλλαγής μόνο συντηρητισμό στη σκέψη δεν δείχνουν!
      Γράφεις όμορφα (και ιδιαίτερα) για αυτό και οι συμμετοχές σου ξεχωρίζουν. Όπως πολύ σωστά επισημαίνει και ο φίλος V ...εξαίρετα!
      Μόνο μετριότητα δε λες ένα ποίημα που άρεσε και ήρθε ...4ο! Εδω μέσα πάντα θα υπάρχει η ζεστή μεριά σου , με συγκεντρωμένα όλα τα δημοσιευμένα σου γραπτά!
      Άντε να βάλουμε και τον υπέροχο βυθό σου...τη Δευτέρα;;
      Θα μιλήσουμε :)))
      τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
    3. Ευχαριστώ τη αγαπητή V για τον σχολιασμό για τα γραμμένα μου. Ίσως Αριστέα μου να είναι περιττό να αναφέρω ότι τέτοια σχόλια βοηθούν για συνέχιση και δημιουργία. Θα δεχτώ τη πρόκληση και θα δεχτώ την φιλοξενία σου, με σκοπό μόνο αν γίνεται όχι μόνο την αναφορά στα θετικά αλλά και στα αρνητικά σχόλια, που θα ήθελα πολύ να τα διαβάσω, στη προσπάθεια μου να βελτιωσω την διάταξη των λέξεων.

      Διαγραφή
    4. Έγινε Δημήτρη !
      Θα σου γράψω το απόγευμα μέιλ :)))
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  15. Βρε πετροκόριτσο χίλια μπράβο για την νίκη!
    Αργησε να έρθει αλλά ήρθε!
    Χαχαχαχαχα!
    Την άξιζες πραγματικά το ποίημα σου ήταν υπέροχο και τόσο μα τόσο to the point!
    Χίλια μπράβο σε όλους όσους συμμετείχαν ήταν ένα καταπληκτικό και πολύ τρυφερό συμπόσιο!
    Βρε Αριστέα αν και με ένα κεφάλι(τάδε έφη Πέτρος) μια χαρά τα κατάφερες!
    Χαχαχαχα!
    Πραγματικά σου αξίζουν συγχαρητήρια!
    Χίλια μπράβο σε όλους!

    Υ.Γ.Εγώ πως τα καταφέρνω πάντα και ψηφίζω Μαζεστιξ, Πέτρο και Κανελλάκη απορώ!
    Τους μυρίζομαι μάλλον!
    Xαχαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάλλιο αργά Έλενα , παρά ποτέ! ☺
      Ναι ήταν αυτό ακριβώς: μέσα στο πνεύμα και με ελάχιστα λόγια!
      Σε ευχαριστώ χαρά μου για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια Πετρενια μου ηταν μοναδικό το ποίημα σου και με κέρδισε απο την πρώτη ανάγνωση και πάλι για σενα Αριστακι μου χίλια ευχαριστω πολλα πολλα φιλια και μια ευχή απο καρδιάς να μας ξεσηκωνεις παντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα και εγω να ευχαριστήσω τις φίλες και τους φίλους που με τίμησαν με την ψήφο τους στο Σπίρτο αλλαγής

      Διαγραφή
    2. Να'σαι καλά Κάτια μου! Εγώ σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εδώ με εξαιρετικές πάντα συμμετοχές!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου :))

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια στην Πέτρα μας........Λίγα λόγια και μεστά! Συγχαρητήρια και στην Κατερίνα...
    Ήταν και αυτό ένα υπέροχο Συμπόσιο Ποίησης και σου αξίζουν συγχαρητήρια γιατί όλα ήταν άψογα. Και φυσικά ένα μεγάλο Ευχαριστώ σε σένα. Περάσαμε όμορφα παρέα με την ποίηση. Ευχαριστώ όλους για τις ψήφους τους στη δική μου προσπάθεια
    Καλή σου μέρα Αριστέα μου και πάμε γι άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Άννα μου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς που είσαι κι εσύ εδώ πάντα στηρίζοντας το Συμπόσιο με δυνατές συμμετοχές !
      Έφθασες στην πηγή .αλλά, ..
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  18. Μπράβο Πέτρα!!Πάντα νικήτρια σε θέλουμε!!
    Με λίγα λόγια κέρδισες τις καρδιες του κοινού σου!!
    Ευχαριστούμε όλο τον κόσμο που συμμετείχε με ποιονδήποτε τρόπο αλλά και φυσικά την Αριστέα μας πουμας φροντίζει ετοιμάζοντας συμπόσια!
    Καλό Σαββατοκύριακο!Φιλούρες γλυκές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Να'σαι καλά κορίτσι μου!
      Σε ευχαριστώ που έχεις αγκαλιάσει κι εσύ το Συμπόσιο!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  19. Μπράβο στη Πέτρα μας για το ολιγόλεκτο, αλλά γεμάτο ουσία ποίημα της.Μπράβο και στη Κατερίνα μας που είναι ένα τυχερό κορίτσι.
    Συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν, ανεξάρτητα από βαθμολογίες, για τη κατάθεση ψυχής και βέβαια συγχαρητήρια για την Αριστέα που καθιέρωσε το Συμπόσιο, για την αγόγγυστη προσπάθεια της στη διοργάνωση και τη διεκπεραίωση των διαδικαστικών, με μόνο "όφελος" της, την προσφορά στην έκφραση μέσω της ποίησης.Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου για τα καλά σου λόγια!
      Μα'σαι καλά μάτια μου!
      Τα φιλιά μου :)))

      Διαγραφή
  20. Καλημέρα!
    Συγχαρητηρια στους νικητες και συγχαρητηρια σε ολους τους συμμετεχοντες για τα τοσο ομορφα αγαθα που μας χαρισανε απλοχερα!
    Φυσικα ενα μεγαλο μπραβο και σε σενα που ησουνα για αλλη μια φορα εξοχη οικοδεσποινα!
    Επισης να ευχηθω να ειναι παντα καλοτυχη η αγαπημενη μας Κατερινα!

    Φιλακια πολλα πολλα! Ομορφο σκ σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κικίτσα μου!
      Χαίρομαι με τον ενθουσιασμό σου! :))
      Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  21. Τι ανατρεπτικό συμπόσιο! Δε θα μπροούσα ποτέ να πιστέψω ότι πίσω από το 16 κρύβεται η Πέτρα, όπως και για πολλούς άλλους που γνωρίζω πάνω-κάτω τον τρόπο γραφής τους!
    Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες, και μόνο η χαρά της συμμετοχής φτάνει και περισσεύει για να τους κάνει όλους νικητές!
    Αριστέα σε εσένα τι να πω; Μπράβο για την ιδέα, τη διοργάνωση, το συντονισμό, για όλα!
    Καλημέρες πολλές! Καλό σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι θα το χαρακτήριζα Αλέξανδρε: ανατρεπτικό!
      πολλοί μας ξεγέλασαν τούτη τη φορά :)
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  22. Να λοιπόν που τελείωσε κι αυτό το Συμπόσιο!
    Να πω πρώτα ένα μεγαλοτεράστιο μπράβο στην δική σου διοργάνωση , επιμονή, υπομονή για τις απίστευτες ώρες που έδωσες επάνω στον υπολογιστή για να το πετύχεις αυτό…
    Μετά ένα μπράβο κι ένα ευχαριστώ σε όλους όσους συμμετείχαν και μου έδωσαν την ευκαιρία να διαβάσω τόσους στίχους μαζεμένους από μπλογκερς και φυσικά ένα ακόμα μεγαλύτερο μπράβο σε όλους όσους ξεχώρισαν σε αυτό το Συμπόσιο με πρώτη την Πέτρα.
    Να είστε όλοι καλά και καλό σας Σαββατοκύριακο :))

    Αριστάκι μου σε φιλώ πολύ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου γλυκιά, σε ευχαριστώ από καρδιάς που είσαι πάντα εδώ και στηρίζεις το Συμπόσιο με όλους τους τρόπους! Κυρίως όμως για τις όμορφες, λυρικές πάντα συμμετοχές σου!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :))0

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Είμαι κατενθουσιασμένη όλα ήταν
    μια πορεία προς τη ομορφιά
    Μπράβο σ΄ολους τους συμμετέχοντες
    και φυσικά στο Πετρουλίνι με την
    απίθανη συμμετοχή!!!
    Και εις άλλα τέτοια!!!

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σήμερα τρέχω φουλ και παρέλειψα
      να ευχαριστήσω όσους με τίμησαν!!
      Χίλια ευχαριστώ από καρδιάς:)

      Διαγραφή
    2. Μια ακόμα κολόνα του Συμποσίου, με δυο συμμετοχές τις περισσότερες φορές, Ελένη μου ότι κι αν σου πω θα είναι λίγο!
      Να'σαι καλά καρδιά μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια στην Πέτρα μας για το υπέροχο ολιγόλεκτό της που μίλησε σε πολλές καρδιές! Για να πω την αλήθεια είχα μια υποψία ότι μπορεί να ήταν αυτή! Όπως μυρίστηκα και την Κανελλάκη! Μπράβο και στον Πέτρο που δοκιμάστηκε για πρώτη φορά στην ποίηση με πολλή επιτυχία! Να χαίρεται και το δωράκι της η τυχερή της κλήρωσης!
    Ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου όσους βαθμολόγησαν ή σχολίασαν και τη δική μου ταπεινή συμμετοχή!
    Αριστέα μου, ετούτο το συμπόσιο ήταν απολαυστικό κι εσύ εξαίρετη οικοδέσποινα!
    Στην υγειά μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Σοφία μου που κι αυτή τη φορά ήσουν μαζί μας!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)))

      Διαγραφή
  25. Να 'μαι κι εγώ, τελευταία και καταϊδρωμένη! Εγώ δυστυχώς, λόγω εξετάσεων, κατάφερα να διαβάσω μόνο τα 6 πρώτα ποιήματα, γι' αυτό και δεν ψήφισα τελικά... Όσα διάβασα ήταν απλά εξαιρετικά και από τα σχόλια βλέπω πως και τα υπόλοιπα δεν πήγαιναν πίσω!
    Συγχαρητήρια σε 'σένα που οργάνωσες ακόμα μια φορά ένα επιτυχημένο συμπόσιο και σε όλους τους συμμετέχοντες!
    Πολλά φιλιάαα! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει αγαπάκι μου! Είσαι δικαιολογημένη εσύ!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  26. Το ποίημα αυτό της Πέτρας που το ψήφισα κι εγώ νομίζω ήταν πολύ εύληπτο γιατί ήταν μικρό αλλά και ήταν πολύ λιτό και συμπυκνωμένο. Σκεφτόμουν πως ψηφίσαμε εκείνα τα ποιήματα με τα οποία είχαμε κάτι κοινό στη συγκεκριμένη φάση ζωής που περνά ο καθένας. Για το ποίημα που ψήφισα με 3 βαθμούς, το 10 διαμαρτύρομαι που δεν πήρε περισσότερες ψήφους, γιατί πιστεύω οτι ήταν πολύ γνήσιο και αληθινό, χωρίς προσπάθεια ωραιοποίησης της κατάστασης που περιέγραφε.

    Τέλος ευχαριστώ αυτούς που με προτίμησαν :-) To Αλλά ζω, γράφτηκε πολύ γρήγορα και υπό τους ήχους των μουσικών επιλογών της οικοδέσποινας εδώ. Μιλά για το θάνατο, που είναι η πιο συντριπτική, τελειωτική απώλεια και αλλαγή, πολύ δύσκολα διαχειρίσιμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου ( για μία ακόμα φορά) για την παρθενική σου εμφάνιση στο Συμπόσιο!
      Χαίρομαι που σε ενέπνευσε η μουσική που αγαπώ, που αγάπησες το Συμπόσιο, για την όμορφη συμμετοχή σου!
      Εύχομαι κι ελπίζω να σε έχουμε ξανά μαζί μας!
      Τα φιλιά μου και καλή συνέχεια :)))

      Διαγραφή
  27. Αυτή η εξαίσια ποιητική γιορτή Αριστέα μου, που ακόμα αντηχεί στοχασμούς, συμβολισμούς, συναισθήματα και σκέψεις, μας γέμισε χαρά, μας ταξίδεψε, μας φίλεψε δημιουργική φαντασία και πνευματική γοητεία! Συγχαρητήρια για την άψογη διοργάνωση, για την φιλοξενία, για τον κόπο και χρόνο που μας διέθεσες και Επαινώ, την υπέροχη ατμόσφαιρα που διατηρείς πάντα, όπου με καθαρότητα και ισορροπία, ενώνεις όλες αυτές τις ακτινοβόλες πνευματικές συλλογές!
    Μπράβο σε όλους, που πέρα από βαθμολογίες, ξεδίπλωσαν λουλούδια έμπνευσης και μοιραστήκαμε τη γλυκιά χαρά της δημιουργίας!
    Χαίρομαι που συμμετείχα σ' αυτήν την ηλιόφωτη εκδήλωση, που "καθρεφτίζει" θαυμάσια, νοήματα αγάπης ηρεμία κι εξερεύνηση ψυχής, νοιώθω μεγάλη ευχαρίστηση που συνταξίδεψα με τόσο αξιόλογα ταλέντα και προσωπικότητες!
    Θερμά Συγχαρητήρια στην νικήτρια Πέτρα μας!
    Ένα ποίημα διαμαντάκι, με περιεκτικότητα και βαθιά νοήματα!

    Ευχαριστώ όλους, όσους στάθηκαν και διάβασαν, (με ή χωρίς ψήφο, δεν έχει καμιά σημασία), το "Ανάσα επιστροφής", φτάνει που στη διαδρομή τους, άγγιξαν τις “μικρές ψηφίδες” της ψυχής μου!

    Απόλαυσα τη στιγμή που είδα το Νο 28 και τ’ όνομα μου, ν' αναγράφεται, ως νικήτρια στο ποστ της κληρωτίδας κι έμεινα έκπληκτη! Χάρηκα πάρα πολύ, διότι δεν μου συμβαίνει συχνά, στο να κερδίζω!
    Σ' ευχαριστώ από καρδιάς Αριστέα μου, που μας έχεις αγκαλιάσει με τόση καλοσύνη και προσφέρεις ανιδιοτελώς τόσο όμορφα συναισθήματα!
    Να έχεις ένα υπέροχο, ξεκούραστο και φωτεινό Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να γράψω εγώ μετά από τέτοια λόγια;
      Κατερίνα μου, σε ευχαριστώ από καρδιάς γιατί ξέρω ότι έτσι είσαι εσύ...δεν είναι κολακείες τα λόγια σου! Ε΄΄ιναι από την ευγενική σου φύση!
      Καλότυχη να είσαι λοιπόν από δω και πέρα, αφού είναι και η πρώτη σου φορά σε κλήρωση!

      Να'σαι καλά!
      Σε γλυκοφιλώ! :)))

      Διαγραφή
  28. Σε έναν πνευματικό όμιλο εξελίσσεται η παρέα τόσων φίλων, Αριστέα. Με αξιόλογα κείμενα αλλά και σχόλια, και βέβαια ένα όμορφο κλίμα, του οποίου εμπνευστής και στυλοβάτης είσαι εσύ.
    Η σοβαρότητα με την οποία χειρίζεσαι όλη αυτή την πρωτοβουλία, και η καλοήθειά σου έχουν καταστήσει το μπλογκ μια ζεστή διανοητική φωλιά.
    Η ευχή «καλή αντοχή» στερείται νοήματος πλέον...
    Κι έτσι αρκούμαι στην ευχή καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Άρη , τα λόγια σου με τιμούν!
      όταν ξεκινούσα το Συμπόσιο δεν φανταζόμουν ποτέ την πορεία του και την εξέλιξη του! Και έγινε πνευματικός όμιλος γιατί εσείς το στηρίξατε και το αγαπήσατε!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς που τιμάς κάθε φορά την παρέα μας με τους όμορφους στίχους σου!
      Την αγάπη μου ! :))

      Διαγραφή
  29. Έλαμψε η φιλενάδα με τον λιτό της λόγο!!!
    Εύγε, Πετροκόριτσο!!!! Εις ανώτερα!!! Πού να το ήξερα όταν σε ψήφιζα!!!
    Μπράβο σε όλους τους δημιουργούς-συμπότες!!! Ήταν πολύ δύσκολο να επιλέξεις μέσα σε τόση ομορφιά, αφού καθένα είχε την χάρη του και τα ιδιαίτερα μηνύματά του!!! Κανένα δεν είχε ελαφράδα κι όλα άγγιζαν κάποιο μέρος της ψυχής μας!
    Πλούτος μεγάλος στην αλλαγή, διότι αυτό της πρέπει...
    Μπράβο και στον Πετρή, που τόλμησε να γίνει για λίγο ποιητής!!!
    Κρίμα που δεν συμμετείχα... ζηλεύω λίγο!
    Φιλιά πολλά, Αριστάκι με την θεόρατη αγκαλιά!













    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε η διαπίστωση σου Γλαύκη ...κανένα ποίημα δεν είχε ελαφράδα!
      Εύχομαι από την επόμενη φορά να σε έχουμε πάλι κοντά μας!
      Δεν έχει να κάνει με το τι θέση παίρνει κανείς, Το ήμουν κι εγώ κομμάτι του είναι που μετρά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  30. Κι εγω από την πλευρα μου να ευχαριστησω
    οσους διαβασαν και αξιολογησαν την συμμετοχή μου
    Καθως και την ευγενικη οικοδεσποινα για την αποδεδειγμενη αγαπη της στη ποιηση
    Καλη συνέχεια σε ολους
    με μερικα λογια του Wolfgang Goethe

    Θεέ μου, πόσο μεγάλη είναι η τέχνη
    και πόσο μικρή είναι η ζωή μας!
    Θα έπρεπε τουλάχιστον κάθε μέρα,
    ν’ ακούμε ένα τραγούδι,
    να διαβάζουμε ένα ωραίο ποίημα,
    να βλέπουμε έναν όμορφο πίνακα
    κι αν είναι δυνατόν,
    να λέμε και καμιά λογική κουβέντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. V σε ευχαριστώ πολύ και πάλι για τη συμμετοχή σου. Είσαι κι εσύ πια κομμάτι αυτού του Συμποσίου κι εύχομαι να σε έχουμε κοντά μας κάθε φορά!
      Σε ευχαριστώ ιδιαιτέρως για τα καλά σου λόγια αλλά και για την αφιέρωση!
      Τα γνωρίζω τα υπέροχα αυτά λόγια ... ( τα έχει υπερτονίσει ο Μπουσκάλια στο Να ζεις , να αγαπάς και να μαθαίνεις!)

      Την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  31. Καλησπέρα Αριστούλα, συγχαρητήρια για όλα όσα έκανες για μας και πολλά μπράβο και στην Πέτρα, το ποίημα της οποίας άγγιξε και μένα!
    Μήπως το επόμενο Συμπόσιο, να ήταν αφιερωμένο σε μικρής έκτασης ποιήματα;
    Δείξαμε πως τα αγαπάμε!
    Χάρηκα αφάνταστα που ήμουν στη δεκάδα και ευχαριστώ θερμά όσους με τίμησαν με την ψήφο τους, δίνοντάς μου κίνητρο να συνεχίσω
    στο δρόμο της Ποίησης!
    Πάλι σ' ευχαριστώ και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν πολλές προτάσεις και πολλές σκέψεις , αν και δεν θα ήθελα να αλλάξω κάτι στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. Είμαι κατά κάποιων αλλαγών ☺ αχαχα! :))
      Σε ευχαριστώ πολύ καρδούλα μου! για όλα!
      Χαίρομαι με τον ενθουσιασμό σου ακόμα και για τη δέκατη θέση! Δείχνει την αγνότητα της ψυχής σου!
      Εννοείται πως θα συνεχίσεις! Η ετικέτα σου θα γεμίσει με πολλές ακόμα ομορφιές , είμαι βέβαιη και όταν αποφασίσεις να κάνεις ένα δικό σου χώρο ( λέμε...) θα τα έχεις όλα συγκεντρωμένα κι εύκολα προς μεταφορά ☺

      Αγάπες, αγκαλιές και φιλιά :))

      Διαγραφή
  32. συγχαρητηρια!!! πανηγυρικές καταστάσεις!!
    παντα με ποιηση..να προχωράμε!!!... να αφήσουμε την πεζότητα κατά μέρος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Λαμπρινή μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την παρθενική σου εμφάνιση, που αγαπήθηκε! Ελπίζω να σε έχουμε ξανά κοντά μας!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  33. Συγχαρητήρια σε όλους σας αλλά πιο πολύ σε σένα αγαπητή μου Αριστέα που φορτώθηκες όλομαυτότο βάρος και τα έβγαλες τόσο όμορφα πέρα.
    Ένα μεγάλο "μπράβο" σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά αγαπητέ Ντένη !
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Πολλά φιλιά από την πατρίδα! :))

      Διαγραφή
  34. Να 'μαι κι εγώ!!!! Μπράβο μας ξανά και μπράβο σου, Αριστέα μου, για την οργάνωση! Καλά, την Πέτρα καθόλου δεν την σκέφτηκα για το αυτό το ποίημα!
    Να 'μαστε καλά και να 'χεις όρεξη, Αριστέα μου!!!!!!!
    Πολλά, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξάνδρα μου σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου που είσαι εδώ πάντα και στηρίζεις Συμπόσιο. πάντα με ιδιαίτερη συμμετοχή!
      Να΄σαι καλά και καλή συνέχεια :)))
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  35. Καλημερούδια σε όλους σας! Συγνώμη που άργησα να εμφανιστώ, αλλά καταλαβαίνετε, μέχρι να βρω ανάλογο συνολάκι για να παραλάβω το βραβείο, έφαγα πολύ πακέτο. Αλλά στο τέλος τα κατάφερα! Αφού τώρα που σας μιλάω είμαι με την κόκκινη πυτζ...τουαλέτα μου, για να διασχίσω το κόκκινο χαλί, έτσι όπως αρμόζει!

    Δεν έχω λόγια (φαντάσου και να είχα) γι' αυτήν τη πρωτιά κι όπως λέει και το Κανελλάκη: αυτό κι αν ήταν έκπληξη! Ε βέβαια ήταν έκπληξη ακόμα και για μένα, αφού δεν μου έχει ξανασυμβεί κι από προχθές έχω πάθει έναν διχασμό και νομίζω ότι με λένε Petra Κανελλάκη!

    Σας ευχαριστώ όλους μέσα από την καρδιά μου! Πέρα από το ότι ευχαριστώ όοοοολο μου το σόι, μπλα μπλα μπλα, ιδιαιτέρως ευχαριστώ εσάς που μιλήσατε με τόσο τιμητικά λόγια για αυτό το ολιγόλεκτο, ανεξάρτητα με το αν με ψηφίσατε ή όχι!

    Τέλος, ευχαριστώ από καρδιάς την Αριστέα, όχι μόνο γιατί το αξίζει, αλλά και γιατί ξέρει αυτή! Κατερίνα μου, συγχαρητήρια και σε σένα για την τυχερή σου διάκριση, αλλά πολλά συγχαρητήρια και σε όλες τις συμμετοχές! Ήταν όλες μαζί, ένα υπέροχα ποιητικό μπουκέτο!

    Ελπίζω να σας έχω αποδείξει ήδη, πως έχω το...χάρισμα να γράφω μεν ολιγόλεκτα "ποιήματα", αλλά κάτι σχόλια...σκέτα σεντόνια! Θα χαρώ πολύ να σας δω στο blog μου αύριο Κυριακή (πρώτα ο Θεός, που έλεγε και μια ψυχή!)...που θα αναρτήσω το ολιγόλεκτο μου, μαζί με μια..πιπεράτη λεπτομέρεια!

    Καλημερούδια και φιλιά σε όλες και σε όλους -ιδιαιτέρως στο Αριστούδιον- και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, ναι!
      Έτσι κάνουν οι μεγάλες σταρς! ☺
      Έρχονται τελευταίες και τραβούν όλα τα φώτα πάνω τους!

      Ο λόγος σου all the money!
      Απορώ πως δεν σε κατάλαβαν αφού έχεις κάνει πλέον σχολή με τα ολιγόλεκτα σου! έχουν μια δική σου σφραγίδα!
      Το δε σχόλιο με το Petra-Κανελλάκη .... με πέθανε!
      Περιμένω αύριο πώς και πώς τη δεξίωση στα μέρη σου!

      Πού'σαι; Σαμπάνια μην ξεχάσεις και γόβα στιλέτο ☺

      Η μπουκλωτή παρουσιάστρια αποσύρεται για να δημιουργήσει! :)))
      Σε γλυκοφιλώ!

      (δεν το πιστεύω! κατάφερα τα σχόλια! ουφ! ανακούφισης!)

      Διαγραφή
    2. Ρε παιδιά, επιτέλους είπε κι αυτή - το Πετροκόρτιτσο μας - μια φορά πολλά!!! Αχ, πήρα το αίμα μου πίσω... γιατί μόνο εγώ θα φτιάχνω σεντόνια;;; Τι, μια... Σπαρτιάτισσα είμαι... χεχε!!!
      Αριστέα, ετοιμάσου αύριο να της κάνουμε μια γενναία επίσκεψη!!! Χαχαχα!!! (Πρώτα βέβαια θα συμπιώ και συμφάγω μαζί της και μετά θα την επισκεφτώ για σχολιασμό... λες να της ζητήσω κέρασμα σαμπάνια; Τι με καφέ και κρασιά θα την βγάλει;)
      Φιλιά και στις δυό!!!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Γλαύκη μου από κει έρχομαι! Εγώ την έκαμα την επίσκεψη!
      Σειρά σου!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  36. Μπράβο σε όλους αλλά και σε σένα Αριστούλι μου!
    Πολύ ωραίες συμμετοχές.
    Δεν πρόλαβα να τα διαβάσω εγκαίρως και δεν ψήφισα, αλλά συμφωνώ με το αποτέλεσμα.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ναμαι κι εγώ!!συγχαρητήρια σε όλους και σε σένα Αριστέα μου για την τέλεια διοργανωση!!!είμαι χαρούμενη που πήρα μέρος κι εγώ σ' αυτό το συμπόσιο!και πάλι συγχαρητήρια!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!
      Κι εγώ σε ευχαριστώ που ήσουν μαζί μας, διάβασες και ψήφισες!
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
  38. Αυτή η "αλλαγή" έφερε... αλλαγή! Αλλά τι να λέω κι εγώ τώρα, που όπως πάντα καθυστερημένη σε όλα μου! ακόμα και εδώ, καθυστερημένα έρχομαι... αχ... δύσκολη ζωή με την εξεταστική...
    Πολύ λυπήθηκα που δε συμμετείχα, βέβαια ξυπόλητη στ' αγκάθια θα ερχόμουν, γιατί οι συμμετοχές όλες ήταν μία και μία με βαρύτητα και γεμάτες σκέψεις σοβαρές!
    Χαίρομαι πάντως που γνώρισα κι άλλες πλευρές μπλογκερικών φίλων, γιατί με ξάφνιασαν όλοι, δεν αναγνώρισα κανέναν και αυτό δείχνει πως υπάρχει όντως εξέλιξη!
    Συγχαρητήρια σε όλους! Αριστέα και εις άλλα με υγεία!! (εύχομαι στο επόμενο να μην έχω εξεταστικήήήήηηηηηηηη..............)
    Φιλάκια πολλάάαααα!!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπάκι μου στενοχωρήθηκα με σένα πολύ γιατί άργησες δυο μέρες και ήταν τόσο όμορφο αυτό που είχες γράψει τελικά...
      Την επόμενη φορά δεν θα έχει εξεταστική και θα είσαι εδώ ! Ναι;
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  39. Το Πετρόνι μας κέρδισε;;;; Ουυυυ συγχαρητήρια στην Πέτρα μας με το υπέροχο έργο της!
    Και πολλά μπράβο σε όλους όσους έλαβαν μέρος με τις συμμετοχές τους, ψηφίζοντας ή διοργανώνοντας το Συμπόσιο!
    Αριστέα μου, η λέξη που διάλεξες γι' αυτό το Συμπόσιο έδινε πολλές δυνατότητες στους ποιητές και αυτό αποδείχθηκε περίτρανα!
    Συγχαρητήρια πολλά και φιλιά! Περιμένουμε το επόμενο Συμπόσιο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιωτάκι μου γλυκό, αν και είχες εξεταστική ήσουν παρούσα σε όλα και σε ευχαριστώ πολύ κοριτσάρα μου!
      Φιλιά και αγκαλιές! :)))

      Διαγραφή
  40. Χίλια μπράβο σε όσους πήραν μέρος και σ' αυτό το συμπόσιο και ένα ακόμα μπράβο και στην πριγκίπισσα μας, που το διοργάνωσε!
    Δυστυχώς δεν βρήκα χρόνο να διαβάσω τα ποιήματα, αλλά θα πάω στους νικητές, θα τους διαβάσω και θα τους συγχαρώ στα σπιτικά τους!

    ΑΦιλάκια Αριστέα μου και αυτά είναι πάντα καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου, σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου! Ξέρω ότι διαβάζεις τουλάχιστον πάντα τα ποιήματα μετά στα αγαπημένα φιλικά μπλογκς! :)))
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :)))

      Διαγραφή
  41. Συγχαρητήρια στην Πέτρα αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες!!!!
    Μπράβο Αριστέα για την διοργάνωση του Συμποσίου!!!
    Καλό σ/κ!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στέλλα μου σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ και στηρίζεις ως κριτής το Συμπόσιο!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  42. Συγχαρητήρια σε όλους και πολλά μπράβο στην Πέτρα μας!
    Μπράβο όμως και σε εσένα, ακούραστό μου πλάσμα!
    Φιλιά πολλά και πάντα τέτοια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Έλλη μου! Μετά από μια βδομάδα έχω ξεχάσει την κούραση και σκέφτομαι το επόμενο Συμπόσιο! :)))
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  43. Μπράβο, μπράβο, συγχαρητήρια σε όλους αλλά και στις νικήτριες για τα υπέροχα ποίηματά τους. Μπάβο για μια ακόμη φορά και σε σένα αγαπημένη μας Αριστέα για το Συμπόσιο που σε αυτό δεν χωρούν "μαλλιοτραβήγματα, κακίες, κόντρες και ανταγωνισμό...."

    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρία μου :)))
      Να'σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ που είσαι εδώ , διαβάζεις και ψηφίζεις!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή