Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Τον βλαμμένο κι αν τον πλένεις...

...το σαπούνι σου χαλάς!
 Παραφράζω τη γνωστή παροιμία 
για όλους εκείνους που εννιά μόλις μέρες μετά τις εκλογές
γιατί απόψεις και κριτική δε τα λες όλα τούτα
δεξιά και αριστερά και μυαλό δεν θα βάλουν!
Ας αφήσουμε το χρόνο να κυλήσει όμως κι εδώ θα είμαστε, ναι;
*
Γιατί τα δικά μου σαπούνια πάντως, σας λέω:
δεν χαλάνε!
Πέφτουν όρθια και με αξιοπρέπεια!

Αυτό λοιπόν, είναι το Χριστουγεννιάτικο σαπούνι μου 
που ναι, ακόμα να τελειώσει
και όπως βλέπετε το σχέδιο έχει μείνει αναλλοίωτο!

*

Για αυτό κι εγώ προχώρησα σε παραγωγή!
Καλά μην φανταστείτε εργοστασιακή..
Εφτά σαπουνάκια για να παλεύουν τα χεράκια

Χρώματα για όλα τα γούστα!







Να ενημερώσω  επίσης ότι δυο μέρες μόνο έμειναν
για τη λήξη του 6ου Συμποσίου
(πάλι ξεχάστηκες και θα με κάνεις να τρέχω, στο λέω! ☺)
που έχει χτυπήσει ρεκόρ συμμετοχών, απ΄όλες τις απόψεις!
Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς.
Χωρίς εσάς τίποτα δεν θα υπήρχε!


*

Ενδέχεται σήμερα και αύριο να εξαφανιστώ γιατί 
η τελετή θέλει δουλειά,,,ξέρετε:
να ραφτώ, να χτενιστώ,
να προετοιμάσω το λόγο μου ☺
Να καλέσω κάμερες, φωτογράφους ....

Πωπω , δουλειές με φούντες!
Σας φιλώ κατάμουτρα

@ριστέα

____________________________

Κι ένα τελευταίο:
04 Φεβρουαρίου
Παγκόσμια Ημέρα κατά του καρκίνου.
Πριν δύο χρόνια τούτη η δημοσίευση 
Για όσο ζει ο πατέρας μου (11 χρόνια ακριβώς από την εγχείρηση του) 
δεν θα σταματήσω να θυμάμαι και να μιλάω για την έγκαιρη διάγνωση!



78 σχόλια:

  1. Καλά τι καταπληκτικά σαπουνάκια είναι αυτά Αριστάκι μου!
    Εγώ να σου πω την αλήθεια θα τα είχα για στολίδι δεν θα άφηνα κανέναν να τα ακουμπήσει!!
    Χρυσοχέρικο φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ αφού έχει γίνει λεπτό αυτό που χρησιμοποιώ και το σχέδιο , εκεί αναλλοίωτο!
      Φιλάκια πολλά Ελενάκι μου ! ♥

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστέα μου κι από δω....ένεκα το ''οβάλ''' το σαπουνάκι ,με το ροζ (αγαπημένο μου ) τριανταφυλλάκι... Δε θέλω ζαβολιές....τόχω κλείσει εγώ ......Εντάξει ?
    καλή δύναμη σ' ότι κάνεις κορίτσι μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Σοφία μου, κι εμένα το οβάλ έγινε το αγαπημένο μου ( είναι και γνωστής μάρκας σαπούνι , με υπέροχο άρωμα!)
      αχαχα! ό,τι πεις! ♥
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή
  3. Η δική σου παραγωγή είναι σκάλες ανώτερη από την εργοστασιακή!
    Μπράβο, βρε Αριστάκι! Πολύ σε χαίρομαι στις δημιουργικές σου στιγμές!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά!
    Καλημέρα, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάθε φορά τα χαζεύω τα σαπουνάκια, γιατί είναι τόοοσο όμορφη ιδέα. Και θα δοκιμάσω κι εγώ, αποκλείεται να μην!
    (Άνοιξα όλους τους συνδέσμους, όμως διάβασα τίτλους κι έφυγα, πραγματικά έχω κουραστεί με όλα αυτά...)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκεί να τα περάσεις με βερνίκι νεφτιού Αλεξάνδρα μου!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  5. Ε τώρα εγώ τι να πω; Αν πω σαπούνια έργα τέχνης θα με θεωρήσετε υπερβολική; Βρε κορίτσι μου γιατί δεν φτιάχνεις ένα Etsy shop να μπορούμε και εμείς οι κοινοί θνητοί να έχουμε τις δημιουργίες σου ??? Ε??? Γλυκιά καλημέρα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι θα κάνω στην πορεία Χριστίνα μου! Προς το παρόν δημιουργώ και κρατώ στην άκρη, κάνοντας...απόθεμα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα!! Ανοίγω την σελίδα σου και παράλληλα διάβαζα κάτι άλλο.. και ξαφνικά ακούω La boheme (αγαπημένο τραγούδι του Aznavour) και μια βραχνή φωνή.. μέχρι να καταλάβω ότι ήταν δική σου επιλογή!!
    Εσύ το έχεις κάνει τέχνη το σαπούνι :))) Θα με κάνεις να το δοκιμάσω στο τέλος!!!
    Άσε με μην με πριζώνεις με τις εκλογές... Γιατί με τίποτα δεν είμαστε ευχαριστημένοι πια... Η γκρινιά και η μιζεριά έγινε αναπόσπαστο στοιχείο στο χαρακτήρα του Έλληνα.
    ΥΓ. Έχω γράψει το μήνυμα πόση ώρα και δεν το δημοσιεύω γιατί έφτασα και στη Luz Casal.... και δεν υπάρχει περίπτωση να το χάσω αυτό το κομμάτι! Kisses ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ χαίρομαι που ασχολήθηκες με τη μουσική Ελεάνα μου, γιατί για μένα είναι αναπόσπαστο κομμάτι του μπλογκ και την επιλέγω κάθε φορά ανάλογα με τα συναισθήματα και την τη φάση που ζω !
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστάκι
    Γιατί οι πριγκιπέσσες δεν πλένονται
    με ότι κι ότι...είσαι μοναδική!!!

    φιλάκι γλυκό ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειναι φανταστικα αριστακι μου!!! εγω ποτε δεν δοκιμασα να τα φτιαξω και ουτε που ξερω δηλαδη!!! πολλα φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. εγω σαπουνακι φτιαγμενο απο τα χερακια σου Αριστεα μου! ειναι εργα τεχνης! φιλακια πολλα! καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα μου , ναι έχεις, αλλά εκείνες τις μέρες, δεν είχα λευκό και και νομίζω ότι το κιτρινάκι αδικούσε την τεχνική μου!
      Φιλάκια πολλά ! :))

      Διαγραφή
  10. εγώ αυτα τα σαπούνια ειδικά δεν τα χαλάω για βλαμμένους.... υπέροχες δημιουργίες !!! ένα σαπούνι έργο τέχνης ... δεν το χρησιμοποιείς απλά το κοιτάζεις !!!! καλημέρααααα όλη μέρα με χαμόγελο για εσένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χαχαχα γέλασα με τον τίτλο σου!!! Δίκιο έχεις...ας αφήσουμε το χρόνο να κυλήσει! Τέλεια τα σαπουνάκια!!!!!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κωνσταντίνα μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  12. Τέτοιο σαπούνι δε χαλάει ούτε πλένοντας βλαμμένο!

    Ελπίζω απόψε το βράδυ να 'χω το χρόνο και την ηρεμία να κάτσω να διαβάσω προσεκτικά και τα 30 ποιήματα του Συμποσίου για να ρίξω την... ψήφο μου!
    Τα διάβασα λίγο βιασιτκά την πρώτη μέρα, αλλά θέλω να κάτσω να τα δω προσεκτικά.
    Μην τρέχω πάλι τελευταία ώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Μαζ , ακόμα σε περιμένω!
      Θα έρθεις τελευταίος να κάνεις εντύπωση!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :))

      Διαγραφή
  13. εγω το σαπουνακι μου το εχω άθικτο!Αλλά δεν βρωμαμε ! χαχχα
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Καλέ το δικό σου είναι χριστουγεννιάτικο!
      Φύλαξε το , θα πάρεις άλλο σύντομα ...καθημερινής χρήσης ! :))
      Φιλάκια ! ♥

      Διαγραφή
  14. Καλησπέρα, Βλαμμένος εδώ!!
    Φτιάξε μια δωδεκάδα με τον ήλιο του ΠΑΣΟΚ και άλλα τόσα με τα αρχικά Ν.Δ...τα χρώματα ας είναι τα ίδια και για τα δύο, άλλωστε δεν υπάρχει διαφορά!!χαχα

    Ζωγραφίζεις λέμε....

    ΥΓ:Άμα ρωτήσω αν γδέρνουν, θα με κράξετε;;;αχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Κι εσύ ζωγράφισες με το σχόλιο σου , Ανταίο μου!
      Αν γδέρνουν; Τα σαπούνια μου; Ή τα σαπούνια με ήλιους και ΝΔ;
      αχαχα Τα δικά μου είναι απαλά σαν μετάξι!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  15. Αριστέα μου είμαστε ανυπόμονοι και θέλουμε την καταστροφολογία στην ημερήσια διάταξη!!!! Να έχουμε υπομονή , νιώθω ότι κάτι αλλάζει αργά αλλά αλλάζει!!!!
    Τα σαπουνάκια σου πολύ όμορφα και ναι το σχέδιο δεν χαλάει !!!
    Θα αφιερώσω το βράδυ χρόνο για να διαβάσω τα ποιήματα !!!!
    Σε φιλώ με αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νικόλ μου!
      Ελπίζω να προλάβεις!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  16. Όταν ο βλαμμένος είναι και μ@λ@κ@ς, όπως τα παραδείγματα των λινκ σου, τότε είναι και ιδιαίτερα επικίνδυνος, για το γενικότερο συμφέρον του τόπου. Ας πούμε, αυτό το μίασμα-Άδωνις, υπήρξε "υπουργός" "Υγείας". Μιλάμε για ΕΓΚΛΗΜΑ τώρα, όχι αστεία. Στην ίδια ακριβώς κατηγορία με αυτά εδώ τα μιάσματα -και χειρότερη- είναι όσοι τους ψηφίζουν. Όλοι μαζί πάντως, χρήζουν ψυχιατρικής παρακολούθησης. Η ιστορία μάς έχει διδάξει ότι κάτι τέτοιοι τυχάρπαστοι, προφανώς και υστερούν σε άλλα θέματα (κυρίως σεξουαλικά) και (νομίζουν πως) καλύπτουν την ανεπάρκεια τους, με τις φτηνές αυτές ηλιθιότητες. Υπάρχει βέβαια και η γνωστή παροιμία: "να 'τανε η ζήλια ψώρα", αλλά σε κάθε περίπτωση, δεν τους χαλαλίζονται τέτοια σαπούνια-έργα τέχνης! Μάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να γράψω εγώ;
      Τα είπες όλα μανούλα μου!
      Κρατάω το κολακευτικό σχόλιο γι ατα σαπούνια μου!
      Μιλ μερσί!
      Ματς μουτς! ☺

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφα σαπουνάκια! Σκέτη ζωγραφιά! Θα λυπόμουν να τα χρησιμοποιήσω, δε θα τα χαλούσα!
    Όσο για τα άλλα που λες, έχεις δίκιο. Γνώμες από δω κι από εκεί... κάποιοι ζορίζονται πολύ, δεν εξηγείται αλλιώς. 5 χρόνια δε μιλούσε κανείς και ξαφνικά σε 9 μέρες γράφτηκαν ολόκληρα... βιβλία!!
    Τι να πεις...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου , το σχέδιο μένει ως έχει μέχρι το τέλος!
      Πεθαίνουν με στυλ ☺
      Φιλάκια πολλά :)

      Διαγραφή
  18. Τα χαριτωμένα σου σαπουνάκια Αριστέα μου δεν θα τα χαλάλιζα για τους πρώην με τίποτα. Την βρωμιά τους ούτε ο Νιαγάρας δεν την ξεπλένει.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι γνωστό σε όλους μας . Μόνο οι ίδιοι φαίνεται να το αγνοούν!
      Φιλάκια πολλά Ελένη μου :))

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Αριστέα μου. Καλά......μη δίνεις σημασία κορίτσι μου σε γνωστά περιττώματα του παρελθόντος αλλά δυστυχώς και του ....παρόντος.... Να ρωτήσεις τους συμπατριώτες μας τι βρήκαν αλήθεια σε ένα εκτρωματικό ΤΙΠΟΤΑ και του έδωσαν την 3η θέση στο Κοινοβούλιο ε ; για να ...μουτζώνουν μετά ; και να λένε όλοι είστε ίδιοι ;;;
    Ας Πάμε στα πανέμορφα σαπούνια σου και στις δημιουργίες σου να γαληνέψουμε.
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Γιάννη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!
      Φιλιά! :)

      Διαγραφή
  20. Τέλεια τα σαπούνια σου. Για τους καημένους στα λίνκ δεν θα έλεγα το ίδιο. Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλέ Αριστέα τι σαπούνια αριστουργήματα είναι αυτά ??? !!!!!!!
    Μ αρέσουν πολύ και τα σχέδια και τα χρώματα, αλλά και η δουλειά σου είναι εξαιρετική !!!! Μπράβο !!!!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είδα την επικεφαλίδα και σκέφτηκα "για τον Άδωνι γράφει η Άιρις"!
    Δεν έπεσα και πάρα πολύ έξω!
    Τα δε σαπούνια, εκπληκτικά! Να μην μπορεί κάποιος να πει ποιο είναι το πιο όμορφο!
    Μεγάλο φιλί σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα Τελικά η λέξη στα λεξικά θα πρέπει να παραπέμπει σε παράδειγμα αυτόν! Ούτε το όνομα του φτου δε λέω!
      Φιλάκια πολλά Αθηνά μου! ♥

      Διαγραφή
  23. Τα σαπούνια υπέροχα!!
    Οι βλαμμένοι εκτός από αντιπαθητικοί είναι και όσα λέει η Πέτρα παραπάνω!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και σαπούνια Αριστάκι;; Τι όμορφα! Μα πως δε φεύγει το σχέδιο...! Πολύ μου άρεσαν! Φιλάκι και αγκαλιά *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα περνάω με βερνίκι νεφτιού που δεν είναι υδατοδιαλυτό!
      Κλειδώνουν σχέδια και χρώματα έτσι σαν ασπίδα! :))
      Φιλάκια πολλά κορίτσι μου γλυκό! ♥

      Διαγραφή
  25. Σιγά να μην χαλαλίσουμε τέτοια όμορφα σαπούνια για τους βλαμμένους!!!!!!!! Καταπληκτική η δουλειά σου!!!!! Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Όμορφα τα σαπουνάκια, έργα τέχνης,
    παλαιά στην Ελλάδα τα σαπούνια αυτά τα ονομάζαμε μοσχοσάπουνα για να διαφέρουν από το κοινό πράσινο σαπούνι...
    Επίσης συμφωνώ απολύτως με το (για την έγκυρη διάγνωση!)
    σώζει ζωές

    Την αγάπη μου
    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Γαβρίλη μου , έχω πάντα πράσινο σαπούνι στο σπίτι (με αυτό πλένω τα πινέλα μου).
      Η έγκαιρη διάγνωση , όντως μπορεί να σώσει! Η πρόληψη όμως είναι πάντα η καλύτερη θεραπεία)
      Τα φιλιά μου από την πατρίδα!

      Διαγραφή
  27. Ας αφήσουμε τον χρόνο να κυλήσει. Και να ευχόμαστε να πάνε καλά. Η κάθε επιτυχία τους είναι για όλους μας Υπέροχα τα σαπουνάκια σου. Δεν φανταζόμουν ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Κατερίνα μου! Ο χρόνος θα δείξει!
      Φυσικά και χρησιμοποιούνται τα σαπούνια μου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  28. Εγώ Αριστέα μου δεν χαραμίζω ούτε ένα σαπούνι για τους βλαμμένους, αυτοί μάτια μου δεν καθαρίζονται ούτε με χλωρίνη. Τα σαπουνάκια σου σωστά στολίδια για να μπουν σε βιτρίνα. Έχω πάρει και εγώ σαπουνάκια αλλά δεν τα φτιάχνω γιατί δεν ξέρω αν κάνει η κόλα ντεκουπάζ ή θέλει κάτι άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου , με τη κόλλα γενικής χρήσης για ντεκουπάζ γίνονται. Τα στολίζεις με ό,τι θες, ακόμα και με πατίνα , αρκεί να τα περάσεις με βερνίκι νεφτιού στο τέλος!
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου !)))

      Διαγραφή
  29. Σήμερα έβαλες στόχο την αισθητική και το συναίσθημά μας και πέτυχες διάνα και στα δύο!
    Πρώτα με τα υπέροχα σαπουνάκια σου και μετά με την παλιά σου ανάρτηση, που με συγκίνησε υπερβολικά...
    Να είσαι καλά, να γράφεις όμορφα λόγια γι' αυτούς που αγαπάς!
    Καλό βράδυ και καλές καταμετρήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου!
      Κι εγώ όταν τη διαβάζω αυτή την ανάρτηση συγκινούμαι , πάντα . Πολύ μάλιστα!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια ☺

      Διαγραφή
  30. Τέλειααααα τα σαπουνάκια σου!!! Μην τα χαλαλίζεις για να πλένεις τον βλαμμένο!!!! χαχαχα
    Φιλάκια κατάμουτρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Φοβερά τα σαπούνια σου!!!
    Κάλιο αργά παρά ποτέ για το χρστουγεννιάτικο!!!
    Όσο για το η πρόληψη σώζει, αν δεν το βιώσεις δεν μπορείς να το καταλάβεις!
    Φιλάκια αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κορίτσι μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  32. Βρε άστα τα σαπουνάκια κάτω...!!!!
    Θα τα δώσεις σ' εκείνους που δεν τους απολυμαίνει ούτε το ακουαφόρτ...!!!!
    Έτσι, να συνεχίσουν τα ξερατά τους, για να δουν όλοι πια το "μεγαλείο" τους, να τους σιχαθεί και η πέτρα, όχι η δικιά μας, η άλλη...
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα!
      Ακριβώς! Από μία άποψη οι κωλοτούμπες τους γίνονται μπούμερανγκ!
      Φιλιά πολλά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  33. Διάβασα κι εγώ για βλαμμένο και λόγω των ημερών το μυαλό μου πήγε στον Άδωνι... ναι αυτόν τον γνωστό μπουμπουκοβλαμμένο!
    Έπεσα στα σαπούνια! Τι να πω? τι να ευχηθώ? Τι σ έχει μείνει αντεκουπάριστο να το φτιάξεις αγάπη μ?
    Μπα σε καλό σ, με έκανες και γέλασα με την καρδιά μου βραδιάτικα :))
    Φιλιά πολλά... Καλό βράδυ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! έχω πολλές ιδέες ακόμα Λεβινάκι μου! Και τοίχο ολόκληρο έχω στο μυαλό μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  34. Μα τι ωραία έργα είναι αυτά κοπέλα μου, εγώ δεν θα πλενόμουνα ποτέ με αυτά, θα τα έβαζα στο σαλόνι μου και φυσικά δεν χαλαλίζονται σε μιάσματα, που λέει κι η Πέτρα πιο πάνω! Όσο για την πρόληψη, πάντα έχεις ευαισθησία και το υπενθυμίζεις με κάθε ευκαιρία! Να έχεις μια όμορφη βραδιά, Αριστέα μου! Φιλιά πολλά με αγκαλιά ζεστή!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά κι από την κλήρωση που έκανα Κατερίνα μου στην επόμενη ανάρτηση της λήξης του Συμποσίου, και είσαι η νικήτρια, νομίζω ότι θα σου στείλω κι ένα σαπουνάκι μαζί με ό,τι φτιάξω , αλλά θα το χρησιμοποιήσεις!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  35. αιρις... δεν ειναι εύκολα τα σαπουνια.. θέλουν την τέχνη τους...
    τα δικά σου μου άρεσαν πολυ!!! μπραβο!!!!!
    καλό βραδυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο βλαμμένος δεν θέλει πλύσιμο, αλλά... λούσιμο με κρύο ντουζ!
    Όσο για τα σαπούνια... με τη φόρα που έχεις πάρει, δεν θα παραξενευτώ αν επεκτείνεις τις καλλιτεχνικές σου δραστηριότητες στο... υγρό σαπούνι (δεν εννοώ το πλαστικό μπουκαλάκι του) ή το αφρόλουτρο! Μέχρι τότε, υπάρχει το πράσινο... :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα Σωστός Σταμάτη μου!
      Το πράσινο δεν ντεκουπάρεται λόγω χρώματος!
      Σε ευχαριστώ για το πέρασμα και το σχόλιο! :))

      Διαγραφή
  37. Παρά πολύ όμορφα και καλοφτιαγμένα !!
    Τις ευχές μου για τον μπαμπά, πάντα δυνατός και χαρούμενος, να τον χαιρόσαστε !
    Πολλα φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Δηλαδή αυτά τα σαπούνια είναι ανάγλυφα; Σαν τρίφτες θα είναι.
    Άσε δεν θέλω.
    :)))))

    Η μάνα μου έχει ήδη κλείσει τα 20 χρόνια μετά την επέμβαση. Και προχωράμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ ΔΕΝ γδέρνουν! Το βερνίκι τα ομογενοποιεί!
      Να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά και η μανούλα! :))
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  39. Τα σαπούνια σου είναι το κάτι άλλο!!! Και συνέχεια τα περνάω για βότσαλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Η αλήθεια είναι σε βότσαλα δεν έχω κάνει τίποτα ως τώρα! Μου έβαλες ιδέες....
      Φιλάκια κοριτσάρα μου ♥

      Διαγραφή