Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Πικρία

and, beautiful, cloudy, forest, god, heartit, it, love, nature, nice, omg, sadness, sky, soul, trees, view, with, wonderful, your

Τούτη η πατρίδα πάντα πληγώνει
Δύο στρατόπεδα
Κανείς δεν γλιτώνει
Ρινγκ και στοιχήματα
Πάγκοι, σφυρίχτρες
Οχλοβοή!
Λιοντάρια
Φωνές
Δάφνες
Βασιλιάδες
και πτώσεις τρελές!
Και κει που πιστεύουν
Τον Μεσσία πως βρήκαν
και στους ώμους σηκώσαν
"Σταύρωσον τώρα"
φωνάζουν οι ίδιοι
Τα πιστεύω προδώσαν
Δεν αργούν να σε ρίξουν από το βάθρο
με μένος θολό!
Δες τα πράγματα σε διαστάσεις απλές
Μην ελπίζεις σε λύσεις μαγικές
Θέλει δουλειά κάθε νέα αρχή
Μα κυρίως πίστη, αγώνα
ελπίδα και υπομονή!

@ριστέα



Στο χορό των γεγονότων της βδομάδας που πέρασε.
Τα μάτια μου είδαν και πάλι Έλληνες να σφάζονται στο διαδίκτυο
Κασσάνδρες να προφητεύουν όλα τα δυσοίωνα για τη χώρα μας
Χαιρέκακους να περιμένουν στη γωνία το στραβοπάτημα
Υποψήφιοι βουλευτές να τάσσονται στο πλευρό των κορακιών 
που θέλουν να συνεχίσουν ανενόχλητοι να τρώνε
τα συκώτια μας
Έναν υπουργό από τη μια να τον θεοποιούν , 
κι από την άλλη να τον ξεσκίζουν με κάθε τρόπο.
Στους καιρούς του διαδικτύου ξεσαλώνουμε κατά το δοκούν
Μην περιμένοντας χρόνο να δώσουμε
Μην δίνοντας τα χέρια μαζί όλοι να βαδίσουμε
Είναι λες και η αποτυχία τους θα τους χαροποιήσει
Κι ας σημαίνει αυτό το θάνατο μας
Πόσα σκουλήκια αλήθεια αντέχει ο τόπος αυτός;

Ας δούμε τα πράγματα στις πραγματικές τους διαστάσεις.
Μην ανεβάζοντας κανέναν σε βάθρο
Η πτώση μετά είναι πιο μεγάλη
Μην έχοντας τρελές προσδοκίες
Αυτές είναι που φέρνουν τις μεγάλες απογοητεύσεις
Και κυρίως μην βιαζόμαστε
Επιτέλους, κάποιοι που πήραν εντολή από το λαό,
νοιάζονται για το λαό 
και τηρούν τα "Θα" τους!
Ανέλαβαν τη διακυβέρνηση ήσυχα και δεν ακούσαμε το κλισέ
"παραλάβαμε καμμένη γη"
Έκαναν το αυτονόητο: στρώθηκαν στη δουλειά!
Πόσο δύσκολο μας είναι να το δεχτούμε αυτό;

*
Καλή σας μέρα, καλή εβδομάδα, 
καλό μήνα να έχουμε
*

Το 6ο Συμπόσιο Ποίησης συνεχίζει να περιμένει 
τους αναποφάσιστους να ψηφίσουν έως και την Πέμπτη το βράδυ.
Ευτυχώς εδώ υπάρχει η ευγενής άμιλλα
και όλα βαίνουν σε ένα υπέροχο κλίμα!
Σας ευχαριστώ από καρδιάς! 

@ριστέα



80 σχόλια:

  1. καλημερα αριστακι μου!!! καταπληκτικο και ποσο μα ποσο αληθινο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αριστέα μου είναι υπέροχο!!!! ( φυσικά και θα σου το "πάρω " ) καλό μήνα να έχουμε <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεύθερα Γεωργία μου :)))
      Επίσης χαρά μου! Να έχεις έναν υπέροχο μήνα!

      Διαγραφή
  3. Να αγιάσει το στόμα σου Αριστέα!!!
    Μερικοί νομίζουν ότι βρίσκονται στο γήπεδο...και μαλώνουν ποια ομάδα είναι καλύτερη...
    αλλά ξεχνούν πως εδώ δεν παίζουν Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός αλλά η Εθνική Ελλάδος...
    Πολλά φιλιά και καλό μήνα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι! Τα πάντα λες και είναι ματς και κερκίδες!
      Θεϊκό το σχόλιο σου: Εθνική Ελλάδος!
      Πολλά φιλιά Αλεξάνδρα μου! :))

      Διαγραφή
  4. ποσα σκουληκια αντεχει αραγε ο τοπος αυτος!!! σωστα το εθεσες!
    αμετρητα θα πω!!!

    καλονε μηνα αγαπημενη μου! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Υπέροχα τα λόγια σου
    γεμάτα πικρές αλήθειες
    Χρέος μας η επαγρύπνηση!

    Σε φιλώ γλυκά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)))

      Διαγραφή
  6. Δύσκολο, πολύ δύσκολο….
    Πώς να το παραδεχτείς ότι στρώθηκαν στην δουλειά και δεν άρχισαν την γκρίνια για τους προηγούμενους από την πρώτη μέρα;
    Πώς να παραδεχτείς ότι η Ελλάδα βρέθηκε στην πρώτη γραμμή των ειδήσεων όλου του κόσμου κι όχι για να πουν πόσο τεμπέληδες, πόσο βρωμεροί, πόσο μπαχαλάκηδες είμαστε ως λαός αλλά για το μεγάλο ΟΧΙ στην προηγούμενη μιζέρια μας.
    Άλλο λιτή ζωή κι άλλο το μεγάλο ξεπούλημα που έγινε …σε κάθε τομέα…

    Αρκετά ξεπούλησαν κάθε γωνία της πατρίδας μας , οδοστρωτήρες που πήραν όλα σβάρνα αυτοί οι οσφυοκάμπτες και οι παρατρεχάμενοί τους … με τι αντίτιμο άραγε; Η πατρίδα δεν ωφελήθηκε, εκείνοι όμως ;
    Ατελείωτος ο κατάλογος θέσεων και χρημάτων που σφετερίστηκαν …
    Ας λένε ότι θέλουν τα παπαγαλάκια της μαύρης συμφοράς, ας κοιτάξουν να μαζέψουν τα κομμάτια τους και να γίνουν άνθρωποι γιατί έχουν ξεφύγει εντελώς και ξεχνάνε πως ζουν σε δημοκρατική χώρα , στην Ελλάδα του 2015 κι όχι του 1967….
    Όταν τα έχεις χάσει όλα κι έχεις πιάσει πάτο τι να σε φοβίσει πια;

    Η Ελλάδα δείχνει τον δρόμο και έρχονται κι άλλες χώρες πιο πίσω… αυτή η χρονιά θα είναι καθοριστική για όλη την Ευρώπη …
    Όλοι το ξέρουν κι όλα πια είναι καθαρή διπλωματία … εκεί είναι το παιχνίδι κι όχι στα κανάλια που δείχνουν τον ποταμίσιο Θεοδωράκη να λέει τις ανοησίες του κι όχι τους νομπελίστες που υπογράφουν για το κούρεμα του Ελληνικού χρέους…

    Υγ. οι κολωτούμπες που τόσο περίμεναν οι Κασσάνδρες που λες άρχισαν, μόνο που δεν τις κάνει η Ελλάδα…

    Φιλιά κοριτσάκι... χαμογέλα, απέναντι σε όλους και σε όλα, χαμογέλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο σου είναι από μόνο του ανάρτηση γλυκιά μου Λεβίνα!
      Μας έφαγαν τα προσωπικά οφέλη και συμφέροντα !
      Καθόλου τύψεις για τις ψυχές που οδήγησαν στην εξαθλίωση και στον θάνατο!
      Μακάρι να μεταδώσουμε τη φλόγα και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες!
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου :)))

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο το ποίημα σου.... που κρύβει μέσα του όλες τις αλήθειες!!!! Αυτός ο τόπος όμως δυστυχώς κρύβει πολλούς αργόσχολους βολεμένους, που δυστυχώς δεν έχουν μάθει να δουλεύουν και τα καινούργια δεδομένα τους πέφτουν βαριά!!!Καλή εβδομάδα και καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)))

      Διαγραφή
  8. Πικρία... ναι!! το συναίσθημα που υπερτερεί...λες και δεν είμαστε όλοι από την ίδια πατρίδα και θέλουμε να δούμε την απόλυτη πτώση της, ενώ δε δίνουμε σημασία στα σηκωμένα μανίκια για δουλειά, με σκοπό την ανάκτηση στης αξιοπρέπειας μας επιτέλους...Επειδή όμως είμαι αισιόδοξη, ελπίζω να γίνει τελικά αυτό που λες στο τέλος του ποιήματος σου και ότι τελικά αυτό θα κάνουμε όλοι μαζί:
    "Δες τα πράγματα σε διαστάσεις απλές
    Μην ελπίζεις σε λύσεις μαγικές
    Θέλει δουλειά κάθε νέα αρχή
    Μα κυρίως πίστη, αγώνα
    ελπίδα και υπομονή!"
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πικρία και παράπονο και πολλά άλλα Γεωργία μου!
      Νομίζω ότι θα κόψω το διάβασμα σχολίων ! Τρώγονται σαν τράγοι! Έλεος!
      Αμήν θα πω στις ευχές μας!
      Και να βάλουμε μυαλό επιτέλους!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου :))

      Διαγραφή
  9. καλό μήνα να εχουμε΄.... όπως τα λές αυτόν τον καιρό ακούστηκαν και ακούγονται πάρα πολλά όπως πάντα με βιασύνη !!!! δυναμική ανάρτηση και πολύ ωραίες και οι φωτό !!! καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικόλα μου!
      Να'σαι καλά!
      Την καλημέρα μου! :))

      Διαγραφή
  10. Οι καιροί αλλάζουν και οι μέθοδοι. Οι νοοτροπίες ποτέ. Από πότε είχε πει ο Αϊνστάιν το περίφημο: "Τι λυπηρή εποχή! Πιο εύκολο είναι να διασπαστεί ένα άτομο, παρά η προκατάληψη"...κι ακόμα είμαστε στα ίδια. Οι γενιές των γονιών μας με τα όπλα κι οι δικές μας με το διαδίκτυο και τα κανάλια, ο εμφύλιος πόλεμος, παραμένει εμφύλιος. Θα μας πάρει κι άλλους αιώνες, μέχρι να καταλάβουμε ότι έτσι, μόνο χάνουμε και μάλιστα όλοι μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πρέπει να αφιερώσω ανάρτηση στη νοοτροπία! όχι ότι θα αλλάξει κάτι!!!
      Οι Έλληνες έχουν το εμφύλιο στο αίμα τους! :( Κι αυτό με λυπεί πολύ!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου Πετρούλα μου ! :)

      Διαγραφή
  11. Αριστέα μου γλυκιά από αρχαιοτάτων χρόνων οι Έλληνες σφάζονται μεταξύ τους.
    Είναι στο dna μας.
    Αυτό μας έφαγε και αυτό θα μας τρώει για χρόνια ακόμα.
    Δεν υπάρχει γιατρειά!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό μόλις έγραφα στην Πέτρα από πάνω: είναι στο αίμα μας! Απογοήτευση!
      Φιλάκια πολλά Ελενάκι μου :)))

      Διαγραφή
  12. Για να είμαστε και δίκαιοι, έχουμε μάθει να μαλώνουμε, να διαιρούμε και στην καλύτερη να κατηγοριοποιούμε. Και δεν είναι εύκολο ξαφνικά να ζήσεις χωρίς "βαρβάρους" ή και με διαφορετικούς "βαρβάρους", για να πάρω και την ακραία εκδοχή. Δυστυχώς, μάθαμε να παίρνουμε ικανοποίηση από την ασχήμια...
    Και να σημειώσω ως προς τα πολιτικά: είναι άλλο να σαμποτάρεις κι άλο να αμφισβητείς, άλλο να περιμένεις κι άλλο να υπομένεις...
    Καλό μας μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύστοχη η διαπίστωση σου Αλεξάνδρα μου! Η οποία με κάνει να πικραίνομαι κι άλλο!
      Αχ Ελλάδα!
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου! :))

      Διαγραφή
  13. Αριστέα καλημέρα και καλό μήνα! Ας κλείσουμε τα αυτιά μας στα ΜΜΕ,τις Κασσάνδρες ,τους φωνακλάδες ,τους αυτοκαταστροφικούς .Το ήθος όταν "εκπέμπεται " είναι δύσκολο να το "καταπιεί" εκείνος που δεν ξέρει τι σημαίνει ....Λίγη υπομονή ,αισιοδοξία με μέτρο και παρατηρητικότητα δεν βλάπτει .Χάθηκε η υπομονή σε μια βδομάδα μέσα ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ολυμπία μου!
      Μικροί άνθρωποι σκέφτονται μικρά!
      Άντε να πιστέψουμε και να κοιτάζουμε με αισιοδοξία λοιπόν!
      Δεν χάθηκε η υπομονή αλλά δεν μας αφήνουν και να χαρούμε!
      Φιλάκια πολλά :))

      Διαγραφή
  14. καλόν μηνα.. πολλες πικρες καταπιαμε... δυστυχώς... συνηθισαμε ;;... δεν νομιζω!! να δουμε τι θα γινει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αριστέα μου καλημέρα σου, καλή βδομάδα, καλό μήνα.
    Δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο να τρωγόμαστε μεταξύ μας.
    Από την αρχαία εποχή κουβαλάμε πάνω μας τούτη την κατάρα.
    Ας ελπίσουμε κάποτε να καταφέρουμε να απαλλαγούμε απ΄αυτήν.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα αγαπητέ Ντένη! Αντεύχομαι!
      Ενώνω τις προσευχές μου στις δικές σου!
      και τη δική μου την αγάπη :)))

      Διαγραφή
  16. Μια φορά να μην υπάρχει ο εμφύλιος σπαραγμός δε γίνεται; Μία φορά να υπάρχει ομόνοια και πνεύμα αλληλεγγύης;
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα Αριστάκιιιιιι! Φιλιά πολλάάαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ίδια απορία έχουμε πολλοί καρδούλα μου!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές! Επίσης! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Εγω ένα ξερω ... οτι ο Ελληνας αρχισε να αισιοδοξεί.. και να ανεβαίνει η ψυχολογια του εστω και αν δεν γινει τίποτα ..θα έχουμε πει ένα οχι βρε αδερφέ..!!! και μεχρι τωρα μονο τα ΟΧΙ μας... μας ενώσανε... ας έχουμε υπομονή.. και θα δουμε... πάντως η πρωτη εβδομαδα δείχνει οτι εχουν ορεξη για δουλεια ... εξ άλλου δεν τους παιρνει να κανουν τιποτε αλλο... θα περιμενουμε....Αριστακι μου εγραψες ακριβως αυτά που σκεπτόμαστε.. καλο μηνα να έχεις μικρή μου . φιλάκιαααααα..Μ.Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρουλίτσα μου γλυκιά, χαίρομαι που δίνεις και την άλλη πλευρά γιατί έχω πέσει με τούτη την ανάρτηση και με τη σκέψη όλων των μικρών Ελλήνων!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Αντεύχομαι!
      Φιλιά !
      ΣΛ

      Διαγραφή
  18. Ακριβώς!!!!!!!!!! Πολύ σοφά λόγια Αριστέα μου..................έχω απηυδήσει πια. Γιατί αν ήμασταν όλοι ενωμένοι η χώρα μας θα πήγαινε μπροστά.
    Δυστυχώς έτσι πιστεύω και εγώ,.....περιμένουν να αποτύχει η κυβέρνηση δηλ όλοι εμείς για να χαρούν τρομάρα τους..........
    Φιλιά πολλά κορίτσι μου και μη πικραίνεσαι, τα σκουλήκια βρίσκουν τρύπες και βγαίνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Άννα μου για το σχόλιο σου!
      Τελικά είναι διαπίστωση των περισσοτέρων! Ευτυχώς που αυτή τη φορά ο λαός στην κάλπη σκέφτηκε και έπραξε για το γενικό καλό!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)))

      Διαγραφή
  19. Αριστέα μου που να στείλω την βαθμολογία μου για τα ποιήματα ?Κάπου μου παράπεσε το mail σου. Ευχαριστώ...ΣΟΦΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. http://princess-airis.blogspot.com/2015/01/6-1.html
      Σοφία μου γλυκιά μέσα στην ανάρτηση όπως όλοι!
      Φιλιά :)))

      Διαγραφή
  20. Καλή σου βδομάδα κορίτσι μου.....! με τα όμορφα ποιήματά σου και το σκεπτικό σου.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πόσα σκουλήκια αλήθεια αντέχει ο τόπος αυτός;
    ΟΧΙ άλλο στα Μ.Μ. Εξαπάτησις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μορφέα έχεις δίκιο! Τα ΜΜΕ είναι μεγάλη καταστροφή!
      Την καλημέρα μου :)))

      Διαγραφή
  22. Προσυπογράφω Αριστέα μου! Γίνεται μια προσπάθεια... το βλέπουμε αυτό ή πάλι μόνοι μας βγάζουμε τα ματάκια μας;
    Μα είμαστε άξιοι της μοίρας μας, αν συνεχίσουεμ με τα ίδια μυαλά!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου στενοχωριέμαι που συμφωνούμε! Γιατί αυτό σημαίνει ότι είμαστε ως λαός ...τι να πω; Άστο καλύτερα!
      Ας δώσουμε τη θετική μας σκέψη σε αυτούς που αγωνίζονται για να ανατρέψουν την προηγούμενη συμφορά!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου κορίτσι μου :))

      Διαγραφή
  23. Όσο γκρινιάζουν οι Κασσάνδρες, πάμε πολύ καλά.
    Έχει αξία αυτό που γίνεται, να φανεί ποιοι έρπουν και αρέσκονται στα κρωξίματα και ποιοι έχουν την ψυχραιμία να περιμένουν, να αναγνωρίζουν αυτά που γίνονται και να κάνουν καλοπροαίρετη κριτική. Δίχως συμπεριφορές γηπέδου. Που αν παίζει η αντίπαλη ομάδα με ξένη ομάδα, αυτοί υποστηρίζουν την ξένη! Με τη χαιρεκακία να χάσουν οι "αντίπαλοι"...
    Συγχαρητήρια για τους στίχους, τις σκέψεις και τις παροτρύνσεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από προχτές το βράδυ που έγραψα την ανάρτηση έως αυτή τη στιγμή έχω αρχίσει να βλέπω και μερικές θετικές αλλαγές, άνθρωποι που δεν ψήφισαν άρχισαν να τάσσονται υπέρ της νέας κυβέρνησης! Ας ελπίζουμε Μαρία μου ότι θα ανοίξουν ακόμα περισσότεροι τα μάτια!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Σε φιλώ γλυκά :)

      Διαγραφή
  24. Το ίδιο διαπίστωσα κι εγώ και λυπάμαι πραγματικά! Ας έχουμε υπομονή και ας είμαστε όλοι ενωμένοι σ' αυτή την προσπάθεια!
    φιλιά Αριστέα μου! Δε σε ξέχασα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Κωνσταντίνα μου!
      Εγώ να δεις πόσο το θέλω!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  25. Πολύ σωτές οι σκέψεις κι οι επισημάνσεις σου Αριστέα μου!
    Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου κι έχω απορήσει κι εγώ το πόσο πολύ πονάει κάποιοιυς η επιτυχία του άλλου!
    Είναι οι ίδιοι ηττημένοι από τη νοημοσύνη τους, είναι οι απαίδευτοι στην παραδοχή του νικητή και τις ανθρώπινες αξίες, είναι οι αγράμματοι, που πιστεύουν πως η επιτυχία αφορά μόνο τον όλεθρο του αντιπάλου, στο "καναβάτσο" της ζωής.
    Αντί να κάνουν την αυτοκριτική τους και να διαχειριστούν την αποτυχία τους, μοιράζουν κατηγορίες και λοιδορούν τις όποιες προσπάθειες.
    Τι να πω, το άλγος της ήττας συνθλίβει τα μικρά ηθικά όρια, φτηνών ανθρώπων κι αντιλήψεων.
    Να είσαι καλά Αριστέα μου και να έχεις ένα γλυκό ξημέρωμα!
    Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ για την όμορφη κατάθεση σου! Η έλλειψη παιδείας αποδεικνύει πόσο μικροί είναι κάποιοι.
      Το πώς αντιμετωπίζουν την ήττα τους!
      Αναρωτιέμαι: δεν πήραμε τίποτα από τους αρχαίους ας προγόνους;
      Σε φιλώ γλυκά μάτια μου! :))

      Διαγραφή
  26. "-...θελεις κι εσυ εναν?
    -Οχι.Να του ψοφησει θελω.Να του ψοφησει"

    Ροαααααρρρρρ....

    υπογραφη: "η σιωπη που βρυχαται"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό!
      Αγριομελάκι περιέγραψες την κακία σε όλη της το μεγαλείο!
      Φιλί τεράστιο! :))

      Διαγραφή
  27. Πάντοτε αντιπαθούσα τους ανθρώπους με τις γραβάτες, ειδικά αυτούς που τις συμπλήρωναν και με μια αλυσίδα...
    Ευτυχώς που μπήκαν στην Κυβέρνηση άνθρωποι που πιστεύουν, στην δουλειά, όπως γράφεις κι εσύ ( Έκαναν το αυτονόητο: στρώθηκαν στη δουλειά!)
    καλή επιτυχία

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να συνεχίσουν απερίσπαστοι το έργο τους!
      Γελάει καλύτερα ο τελευταίος δε λένε;
      Αγαπητέ Γαβρίλη μου, σε ευχαριστώ πολύ για το πέρασμα και το σχόλιο! :)))

      Διαγραφή
  28. Βρε ούτε συνεννοημένες να είμαστε και οι τρεις σήμερα!!!
    Ράβει η μία, δένει η άλλη κι η τρίτη ολοκληρώνει!
    Τα αναμέναμε όλα αυτά κι άλλα πολλά, Αριστάκι!!!
    Το διαφορετικό μαζί με την ήττα δεν μπορεί να τα δεχτεί εύκολα μια σάπια ψυχή, ένας βρώμικος νους... Φτου, για ακόμη μία φορά!
    Ανεπηρέαστοι από το βάρβαρο τραγούδι των σειρήνων προχωράμε! Δεν θα τους περάσει!
    Υπέροχο ποίημα και κείμενο!
    Καλή μας επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κι αν βάλεις και την Κατερίνα (koko) δράσαμε 4 σήμερα στο ίδιο μήκος κύματος!
      Προχωράμε και ελπίζουμε! Επιτέλους μπορούμε να κάνουμε όνειρα και πάλι!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Τα φιλιά μου Γλαύκη μου! :)))

      Διαγραφή
  29. Δεν θα αλλάξουμε ποτέ μα ποτέ! Απογοήτευση!
    Δεν έχω τι άλλο να προσθέσω τα είπες όλα, με τον τόσο όμορφο τρόπο που στηλιτεύει κατευθείαν τις καρδιές μας.
    Φιλάκια κορίτσι μου! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αριστέα μου, όταν τα πιστεύω του καθενός είναι προϊόν μόδας και όχι ιδεολογίας, όταν ο άνθρωπος δεν είναι κατασταλλαγμένος, μα εύκολα επηρεάσιμος, τότε είναι εύκολο να τον "καθοδηγήσεις", να διαχωρίσεις τα πλήθη.
    Και το τραγικό δεν είναι ότι μας έκαναν έτσι, μα ότι δεχτήκαμε να γίνουμε.
    Σε καλημερίζω και σε γλυκοφιλώ αγαπημένη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό όντως είναι τραγικό Μαρινάκι μου : Αφηνόμαστε...Παρασυρόμαστε στο φόβο και στη συνήθεια!
      Καιρός δεν είναι να αλλάξουμε;
      Φιλάκια πολλά χαρά μου :))

      Διαγραφή
  31. Καλημέρα Αριστεα μου!!Σκέψεις υπέροχες που τις απέδωσες με θαυμάσιους στίχους…..τελικά είμαστε λαός που δεν θέλει να ωριμάσει….΄πολλοί το αποδίδουν στο dna μας, δεν ξέρω, ούτε η τρισχιλιετής ιστορία μας κατάφερε να μας διδάξει κάτι…..παραμένουμε παρτάκηδες, ανυπόμονοι, εγωκεντρικοί, προτεραιότητά μας το εγώ, όχι το εμείς……πόσα χρόνια άραγε πρέπει να περάσουνε για να αλλάξουμε νοοτροπία;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κλαυδία μου !
      Εγωισμός, προκατάληψη , νοοτροπία.
      Κι όλα αυτά μάλλον προκύπτουν από την έλλειψη Παιδείας: μόνο όταν δώσουμε βάση σε αυτή τότε θα ελπίζουμε σε πραγματικές αλλαγές!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  32. Ε ρεεε έπιασε τόπο η βραβειάρα! Έτσι δε θέλω! Άστα ρε Αριστάκι να παρακαλάνε να πατώσουμε σαν χώρα για να τιμωρηθούν οι αριστεροί που τόλμησαν και βγήκαν στις εκλογές; Οι Δοσίλογοι ζουν και βασιλεύουν! Γι αυτό να είμαστε πολλοί να δείξουμε ότι τπτ δεν έγινε τυχαία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να'σαι καλά Χριστινάκι μου γλυκό! Σε ευχαριστώ και για το βραβείο :)))
      Φιλάκια πολλά:)))

      Διαγραφή
  33. Αριστέα μου, τα λόγια σου όχι απλά επίκαιρα, αλλά θα έλεγα διαχρονικά. Δυστυχώς το έργο ανεβαίνει συνεχώς στη σκηνή με αλλαγή ρόλων. http://www.protothema.gr/ekloges/article/206242/syriza-h-kybernhsh-den-prokeitai-na-makrohmereysei/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το link Δημήτρη!
      Φαίνεται να είναι έτσι.
      Αλλά στη μία περίπτωση έχουμε μία αντιπολίτευση χωρίς γελοιότητες (μπορώ να σε παραπέμψω σε πάμπολλες του Άδωνη και του Σαμαρά και να κάνεις μόνος σου τις συγκρίσεις).
      Γιατί η δική τους αντιπολίτευση κατηγορούσε το "μνημονιακό προσανατολισμό εκείνης της κυβέρνησης" Ένα μνημόνιο που έσωζε την Ελλάδα αλλά έστειλε χιλιάδες Έλληνες στην εξαθλίωση και στο θάνατο.

      "Είναι πλέον φανερό πως η διατυμπανιζόμενη προεκλογική αναθεώρηση του μνημονίου για τους τρεις πολιτικούς αρχηγούς προϋποθέτει την απαρέγκλιτη εφαρμογή του. "
      Στιγμάτιζε η αντιπολίτευση Σύριζα για τη μη τήρηση των προεκλογικών υποσχέσεων.

      Η τωρινή κριτική που αποσκοπεί;
      Πρώτη φορά οι κυβερνώντες μας εργάζονται πυρετωδώς πάνω σε αυτά που υποσχέθηκαν! Κρατούν το λόγο τους !
      Βλέπουν να αλλάζουν πολλοί θέσεις. Βλέπουν μια Ευρώπη που ταρακουνήθηκε. Οι δυνάστες μας πρόγκηξαν σαν αφηνιασμένα άλογα!
      Και να ένα κείμενο που επιβεβαιώνει τον πανικό των "ισχυρών" της Ευρώπης:
      http://sotosblog.com/2015/01/31/%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%87%CF%8D%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7/

      και αυτό ενοχλεί!
      Ξέρεις γιατί;
      http://akivernitos.blogspot.gr/2015/02/blog-post.html
      δες γιατί!

      Και κοίτα καλά την τελευταία εικόνα του κειμένου.
      Σε ευχαριστώ πολύ :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Ωραίοι οι στίχοι σου και έχεις απόλυτο δίκιο...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Έλλη μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου :)))

      Διαγραφή
  35. Το χουμε στο αιμα μας παιδι μου να θεοποιούμε, τι να λεμε;;
    Υπέροχη η μουσικη σου Αριστεα μου!
    Καλό ξημέρωμα
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου αρέσει η μουσική Αριάδνη μου!
      Φιλάκια πολλά :)))

      Διαγραφή
  36. Πόσο κατασταλαγμένες σκέψεις,
    πόσο όμορφα τοποθετημένες,
    δίνουν στα γεγονότα τη σοβαρότητα που τα διακρίνει.
    Με σοφία και σοβαρότητα '
    και με μια υπέροχη ματιά σαν αυτή τη δική σου
    ας πορευτούμε στους μεγάλους και δύσκολους δρόμους
    με πίστη και ελπίδα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου , τα λόγια σου με συγκινούν!
      Να'σαι καλά και όλα να είναι περαστικά !
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  37. Αναμενόμενα όλα,από κάποιους, αλλά όσο κι αν περιμένεις να δεις ακραίες καταστάσεις και καφρίλες, το να εύχονται κάποιοι την αποτυχία της κυβέρνησης και την καταστροφή της Ελλάδας είναι το άκρον άωτο!
    Συμπέρασμα....δε πάει στο διάολο η Ελλάδα προκειμένου αυτοί να έχουν τις καρέκλες τους και να κοροϊδεύουν τους ραγιάδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που βάζουν την επιβεβαίωση τους και τον εγωισμό τους πάνω από τη σωτηρία μας εμένα με ξεπερνάει!
      Φιλάκια πολλά Μαρία μου! :))

      Διαγραφή
  38. Πόσο συναίσθημα μπορείς να βάλεις μέσα σε μερικές λέξεις!!
    Καλό μήνα!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή