Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Χορεύοντας στο διάβα των καιρών...


Αέναη διαδοχή

Λέει πολλά η σιωπή, μα είναι μόνο για έναν...
Οι σκέψεις έχουν δύναμη, όταν γεννιούνται λέξεις.
Κάποιες χωρίζουν, κάποιες ενώνουν,
άλλες εμπνέουν ή σε σκοτώνουν.

Τα λόγια δυναμώνουνε σαν θα γινούνε πράξεις…
Λόγια και πράξεις στενά δεμένες
χορεύοντας στο διάβα των καιρών,
μήνυμα στέλνουν πως μόνο ενωμένες
θαύματα κάνουν, γίνονται η δύναμη πολλών!

Άνθρωποι, σκέψεις, λέξεις, πράξεις,
αέναη διαδοχή
στου χρόνου τα περάσματα
τη μοίρα μας αλλάζει
κι όλο μπροστά κινάει η ζωή!

ino-skiathos


Ορθογραφικών αναγνωσμάτων μπερδέματα!

Μ’ έντονους προβληματισμούς για την ορθογραφία,
όλοι οι μεγάλοι απορούν τι πάθαν τα βιβλία!
Κανόνες, ρήμα, επίθετα κι αν πεις κι ο τονισμός,
τα πάνω-κάτω έφερε ένας κοινός γνωστός.
Ξεχάστε ό,τι ξέρατε, είπε μ’  αλαζονεία,
θα τα αλλάξω όλα εγώ εις την ορθογραφία!
Αυτό αξίζει στη ζωή κι όχι μονοτονία!
Μα κι αν τα συνηθίσετε κι αυτό δε σας αρκεί,
καιρός να σας αλλάξω και τη Γραμματική!
Πού να προλάβουμε εμείς κουβέντα να του πούμε;
Επίσης δεν το συζητώ, να του αντισταθούμε…
Ευθύς προμηθευτήκαμε καινούργια λεξικά,
μη μας ξεφύγει τίποτα και βρούμε και μπελά.
Μα άκρη δεν εβγάλαμε, διαφωνούν κι αυτά.
Ένα χειμώνα διάβασμα, μας βρήκε καλοκαίρι,
δεν το αντέχω άλλο πια το λεξικό στο χέρι.
Ήρθε και το φθινόπωρο, ανοίξαν τα σχολεία.
Μαμά, φωνάζει η μικρή, έχουμ’ ορθογραφία!
Το νιώθω πως θα μπερδευτώ κι ίσως αγράμματη φανώ.
‘’Γιώτα’’ μου λέει το παιδί, στo ρήμα ‘’νιώθω’’ πως θα μπει.
Όμικρον γιώτα, απαντώ, έτσι με μάθαν στο σχολειό.
Πλήθος οι λέξεις που άλλαξαν κι ο νους δεν τις χωράει…
Ωμέγα, επιμένω , το ‘μαθα στο σχολείο,
όμικρον λέει η μικρή το γράφει στο βιβλίο.
Αλλιώς  σε μας τα μάθανε  στα σχολικά θρανία,
μα τι μπελάς τώρα κι αυτός ν΄ αλλάξουν τα βιβλία!
Δε θέλω πια να συνεχίσω, θέλω να βγω να ηρεμήσω.
Λέω να πάω στην Αριστέα, που συναντώ καλή παρέα!
Με κουβεντούλα χαλαρή, έχει άλλο νόημα η ζωή!

ino-skiathos


Δύο ποιητικές συμμετοχές της γλυκύτατης Ινώς μας από τη Σκιάθο,
που απέκτησε τη φιλόξενη γωνιά της εδώ μέσα, 
δίνονται ξανά σήμερα εδώ, για να σχολιαστούν από εσάς 
που την έχετε αγκαλιάσει τόσο ζεστά
και σας ευχαριστώ από καρδιάς!

Το πρώτο ποίημα είναι  η συμμετοχή της στο πρόσφατο
6ο Συμπόσιο Ποίησης.

Το δεύτερο ήταν η συμμετοχή της στο 
Γέλιο βγήκε από τον Παράδεισο 2
και δεν είχα καταφέρει να αναρτήσω ως τώρα.


Ο τίτλος, στίχος του πρώτου ποιήματος, συνδέει και τα δύο ποιήματα 
αφού στο διάβα των καιρών 
"άνθρωποι, σκέψεις, λέξεις, πράξεις" αλλάζουν, 
μα και η γλώσσα μας τα τελευταία χρόνια έχει υποστεί
πολλές αλλαγές που όσοι είμαστε παλιοί
όντως πρέπει να συμβουλευόμαστε λεξικό 
για όσα απλουστεύτηκαν ή άλλαξαν!

Καλή σας μέρα και καλή σας εβδομάδα
@ριστέα
_______________________

Οι φωτογραφίες επιλέχτηκαν από την Ινώ!
Στα σχόλια σήμερα το γλυκό μας κορίτσι μας,
θα με ξεκουράσει λιγάκι προκειμένου εγώ
 να ντεκουπάρω ότι έχει απομείνει στο σπίτι αντεκουπάριστο ☺

50 σχόλια:

  1. Η αέναη αλλαγή, η κίνηση, ακόμα και η επανάληψη, που θαυμάζουμε στη φύση και συχνά αποδιώχνουμε από την κοινωνία...
    Ο πιο καλός ο μαθητής έμεινε μεταξεταστέος με τις αλλαγές στη γλώσσα!!!!!!

    "Λέει πολλά η σιωπή, μα είναι μόνο για έναν...
    Οι σκέψεις έχουν δύναμη, όταν γεννιούνται λέξεις."
    Πόσο όμορφο, αληθινό, σοφό!!!!
    Καλημέρα, Ινώ! (που νομίζω πρώτη φορά σε διαβάζω)
    Καλημέρα, Αριστέα! (που ντεκουπάρεις εκεί στο βάθος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, που και εσύ τις δικές σου σκέψεις, τις αποτύπωσες γραπτά και μας τις μετέφερες!
      Γιατί μόνο έτσι έχουν δύναμη...
      Καλό υπόλοιπο στη μέρα σου!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα και τα δύο.
    Οι διαγωνισμοί της Αριστέας έχουν βγάλει διαμάντια μοναδικά.
    Μπράβο σου Ινώ!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλενα, πιστεύω πως η ίδια η Αριστέα, έχει τη δύναμη με μια απλή ανακοίνωση ενός Συμποσίου, να μας βγάζει τον καλύτερο ποιητικό μας εαυτό!
      Και μόνο η χαρά της συμμετοχής, αποτελεί ισχυρό κίνητρο για μένα!
      Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  3. Πέρασα για μια γλυκιά καλημέρα!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημέρα καλή εβδομάδα και μακάρι να πάν καλά οι δύο ποιητικές προσπάθειες ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, για το αισιόδοξο σχόλιο!
      Η χαρά και η ικανοποίηση που παίρνω, γράφοντας κάθε φορά για το Συμπόσιο, είναι μεγάλη αμοιβή!
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα κορίτσια μου
    Η Ινώ δεν έχει μόνο λόγο υγιή
    αλλά δονείται πάντα από συναισθηματισμό!!!
    Συγχαρητήρια και στις δύο συμμετοχές!!1

    πολλά φιλάκια ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελένη μου, θα εκφραστώ λακωνικά:
    << Εντυπωσιακά όμορφο το σχόλιό σου!!! >>
    Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σε ορίσω τελικά συντοπίτισσα...

      Διαγραφή
    2. Αχ και εμένα μου αρέσει απίστευτα το λακωνίζειν στο γραπτό λόγο (γιατί στο προφορικό μου ....ακριβώς το αντίθετο!) και γα αυτό ταίριαξε με την Ινώ μου!
      Φιλιά ♥

      Διαγραφή
  7. Ήρεμες απαλές σκέψεις, αφήνουν ανάλαφρα νοήματα και ξεκουράζουν τον αναγνώστη. Δεν παιδεύουν, δεν αγωνιούν γιά να δώσουν αυτό που θέλουν. Ίσως γιαυτό δεν με έσπρωξαν να ψηφίσω το πρώτο. Το αρέσει δεν αρέσει είναι απόλυτα υποκειμενικό. Το να μην μου αρέσει δεν σημαίνει, ότι με αφήνει και ανέπαφο. Δεν σημαίνει ότι δεν με ηρέμησε, δεν με γέμισε. Όλα γέμισαν από όλους μας. Της Ινούς με γέμισαν αθόρυβα, αλλά με γέμισαν. Είμαι θορυβώδης και μέσα στη πραότητά τους, με άγγιξαν με ιδιαιτερότητα που μάλλον δεν ζητώ.Σίγουρα η γραφή σου ηρεμεί, χαλαρώνει, μερώνει.Αφήνω τα μάτια μου από τις λέξεις σου με ηρεμία, ατάραχος και γεμάτος.Μάλλον αντιστέκομαι στις προηγούμενες λέξεις, αυτοφυές είναι, σαν την αγριάδα του κάμπου. Συνέχισε Ινώ, με την πραότητά σου να χαράζεις το χαρτί. Το κάνεις να λέει πολλά!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Δημήτρη, στη ζωή θέλουμε τον χρόνο μας για να κατανοήσουμε την ουσία κάποιων πραγμάτων και κάποιοι ίσως να μην το καταφέρουμε ποτέ.
      Στην ποίηση πάλι είναι μάταιο να πιστεύουμε πως κάτι που είναι αρεστό σε μας, είναι και σε όλους τους άλλους.
      Σχετικά με το Συμπόσιο, βρέθηκαν 30 υπέροχα ποιήματα να διεκδικούν πέντε θέσεις στην προτίμησή μας, μα πολύ περισσότερες στην καρδιά μας. Το κάθε ποίημα από μόνο του , θα μπορούσε να γίνει αντικείμενο μελέτης και ανάλυσης πολλών σελίδων.
      Μοιραία λοιπόν ψηφίσαμε, βάσει κάποιων κριτηρίων που οφείλουμε να τα σεβαστούμε, όπως προσωπικά βιώματα, συναίσθημα της στιγμής, πίεση χρόνου και άλλα.
      Προσωπικά πήρα τη δέκατη θέση και πετάω στα σύννεφα!!!
      Δεν υποτιμώ τις μετά από μένα θέσεις, ίσα ίσα που κάποια τα ‘’ζηλεύω’’!
      Λένε πως η αξία σου κρίνεται από τη δύναμη των αντιπάλων σου…
      Και η θέση σας ήταν νικητήρια, γιατί οι ΄΄αντίπαλοι’’ ήταν ισχυροί!
      Και η δική σας ποιητική γραφή με πλούτισε με εικόνες και το σχόλιό σας τώρα με γέμισε χαρά !
      Ευχαριστώ που καταθέσατε τις σκέψεις σας! Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Πρέπει να ευχαριστούμε νομίζω την Αριστέα που μέσα από τα υπέροχα δρώμενα της μας δίνεται η ευκαιρία να γνωρίζουμε τόσο υπέροχες εμπνεύσεις από bloggers που δεν θα γνωρίζαμε διαφορετικά.
    Σε ευχαριστούμε Αριστούλα μας.
    Σε ευχαριστούμε και εσένα Ινώ για τις όμορφες εμπνεύσεις σου.
    Φιλάκια και στις δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kαι εγώ ''διπλανούλα'',
    σε ευχαριστώ για τους δικούς μου λόγους!!!!
    Σου στέλνω και τα φιλιά της απασχολημένης Αριστέας!
    (είπε πως θα ασχοληθεί σήμερα με ένα ντεμακιγιάζ ή ένα ντεμπραγιάζ, θα σε γελάσω γιατί δεν το κατάλαβα καλά.....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητήρια, Ινώ, πολύ όμορφα και τα δύο!
    Καλή συνέχεια να έχεις και φιλιά πολλά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σ' ευχαριστώ πολύ!
    Σε φιλούμε και οι δύο και σου ευχόμαστε καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου άρεσαν πολύ και τα δυο.....!
    Το δεύτερο το διάβαζα πρώτη φορά και μου άρεσε πολύ το παιχνίδι με τις λέξεις....!
    Είναι ταλέντο να μπορείς να χρησιμοποιείς την γλώσσα μας με τόσο όμορφο τρόπο!
    Καλό σου απόγευμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το δικό σου σχόλιο, τόσο απλά και όμορφα γραμμένο, πολύ με χαροποίησε!!!
      Να είσαι καλά!!!

      Διαγραφή
  13. Δυο διαφορετικά ποιήματα, το κάθε ένα με δική του φιλοσοφία σκέψης.

    Ο πλούτος της ποίησης είναι ότι ο κάθε ένας που θα διαβάσει το ποίημα, μπορεί να του δώσει ερμηνεία σύμφωνα με τις δικές του εμπειρίες, ή να προσπαθήσει να δει τον κόσμο σύμφωνα με τα μάτια του, ή της συγγραφέα.

    Λέει πολλά η σιωπή, μα είναι μόνο για έναν: Είναι αυτή (η σιωπή) που σε ανεβάζει στα σκαλοπάτια του ουρανού να πιάσεις τ’ άστρα, είναι αυτή που τρέχει σαν γάργαρο νερό και χάνεται στον λαβύρινθο της σκέψης σου, είναι αυτή που ψάχνει για το φωτοστέφανο της αγάπης, είναι αυτή που ο θόρυβος της σε συντροφεύει στο μονοπάτι της μοναξιάς σου, το οποίον είναι δημιούργημά καθαυτό
    δικό σου.


    Ορθογραφία...

    Από την εποχή του μακρόν προ βραχέως περισπάτε, από την εποχή της υπογεγραμμένης, από την εποχή της δασείας, ψιλής, βαρείας, οξείας και περισπωμένης, φαίνεται σα να έχουν περάσει πολλά χρόνια.
    Και όμως, ήταν μόλις Χθες!!!

    καλή σας εβδομάδα

    Γαβριήλ


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Γαβριήλ, όμορφα και ποιητικά τα λόγια σας για τη σιωπή…
      Των λέξεων η μαγεία!...
      Μια μόνο λέξη, είναι ικανή βιβλίο να γράψει μέσα μας, καταιγίδες να ξεσηκώσει στο μυαλό μας…
      Σχετικά με την ορθογραφία, το μυαλό μας απωθεί εύκολα και διαγράφει ό,τι δε χρησιμοποιείται πλέον.
      Το είναι μας, αρνείται όμως να απωθήσει τον χρόνο και κυρίως τα παιδικά μας χρόνια, γι’ αυτό και τα νιώθουμε τόσο κοντινά, τόσο χθεσινά!
      Μάλλον είναι η άμυνά μας, απέναντι στον Πανδαμάτορα...
      Μέσα από την καρδιά μου σας ευχαριστώ, για τον χρόνο που μου διαθέσατε!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  14. Αν δεν ήξερα πως τα έγραψες και τα δύο, θα νόμιζα πως είναι γραμμένα από διαφορετικούς δημιουργούς. Η "σιωπή" σου ξεχειλίζει από λυρισμό και πολλές αλήθειες κρυμμένες έντεχνα πίσω απ' τις λέξεις σου. Κάθε φορά που το (ξανα)διαβάζω, ανακαλύπτω κι ένα νέο μονοπάτι σκέψης και προβληματισμού.
    Την θυμάμαι την ορθογραφία σου, την είχα ξεχωρίσει απ' την πρώτη ανάγνωση. Μπορεί να πήρε μέρος στο διαγωνισμό γέλιου, αλλά στο βάθος του είναι τραγικό και πρέπει να προκαλεί προβληματισμό. Η αλλοίωση της γλώσσας μας και η κατάργηση βασικών κανόνων γραμματικής, αφήνει ανοιχτή την πόρτα στην καθιέρωση των γκρίγκλις, τη συρρίκνωση του λεξιλογίου που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας και την κατάργηση λέξεων που η νέα γενιά δεν ξέρει καν την ύπαρξή τους. Μαζί με τη γλώσσα, ψαλιδίζεται κι ο πολιτισμός μας.
    Τον ειλικρινή θαυμασμό μου Ινώ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, συνεχίζω να είμαι φανατική θαυμάστρια και των κειμένων σου, αλλά και των σχολίων σου!
      Ο τρόπος σκέψης σου, με καλύπτει απόλυτα!
      Χίλια ευχαριστώ και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  15. Όμορφα και τα δυο σου ποιήματα. Το δεύτερο δεν το είχα διαβάσει γιατί είναι αλήθεια ότι ήμουν εκτός διαδικτύου για ένα διάστημα και έχασα το Γέλιο βγήκε από τον Παράδεισο 2!
    Καλή συνέχεια Ινώ και πάντα να γράφεις τόσο όμορφα και να χειρίζεσαι τη γλώσσα μας τόσο επιδέξια
    Καλό βράδυ και φιλιά και στην πολυάσχολη οικοδέσποινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Η δε οικοδέσποινα, πήρε άδεια (άνευ αποδοχών) και αγνοείται...
      Ελπίζω η αντ' αυτής, να έκανε σωστά τη δουλειά της!!!
      Καλό βράδυ!!!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου, Ινώ μου. Μ' αρέσει πολύ η γραφή σου... Δεν σ' έχω διαβάσει πολύ, αλλά νομίζω πως μπορεί ο καθένας να διακρίνει τον έντονο συναισθηματισμό, μια ζωηράδα, ένα παιχνίδισμα (ιδίως αυτά τα τελευταία ταιριάζουν στην 2η συμμετοχή σου, που δεν είχα προλάβει να διαβάσω, δυστυχώς!). Το πρώτο βρίθει πολλαπλώς. Και ναι, θεά η σιωπή: μήτρα ονείρων και στοχασμών! Και μάγκας, ας μου επιτραπεί η λέξη, αυτός που μπορεί να την ζήσει και να την μετουσιώσει λαμπρώς.

    Καλό βράδυ και στις δυο σας, τα φιλιά μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Βεβαίως και να σου επιτραπεί ! Και να σου πω ότι, πολύ μου άρεσαν οι δύο τελευταίες σου σκέψεις!
    Και οι άλλες βέβαια με τον ευγενικό σχολιασμό!
    Να είσαι καλά! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάρα πολύ όμορφα τα δυό σου ποιήματα αγαπητή μου Ινώ.
    Θερμά συγχαρητήρια.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα θερμό ευχαριστώ είναι και η δική μου απάντηση, σ' αυτά τα όμορφα σχόλια!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  19. Δε μετανιώνω στιγμή που ψήφισα αυτό το ποίημα. Λόγος που ρέει, λέξεις προσεκτικά συνδυασμένες. Δεν έχω λόγια γι' αυτό το έργο. Και τα συγχαρητήρια λίγα είναι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ δεν έχω λόγια, Γιωτούλα....
      Τα 'χασα από ντροπή... (ή μήπως από περηφάνια;)
      Εκτιμώ πολύ το αυθόρμητο σχόλιό σου!!!!!
      Πολλά ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  20. "Κάποιες χωρίζουν, κάποιες ενώνουν,
    άλλες εμπνέουν ή σε σκοτώνουν."
    Εξαιρετικοί στίχοι!!!
    Έτσι ακριβώς είναι, μια και οι λέξεις έχουν δύναμη μαγική!
    Πολύ όμορφη έμπνευση!
    Όσο για το δεύτερο, Ινώ, απέδωσες την σχολική σύγχυση και αγωνία με πολύ ζωντανό τρόπο!!! Πόσο σε καταλαβαίνω, νιώθω κάθε λέξη... να πάλι οι λέξεις! Είδες!
    Σε άλλα με πολλή έμπνευση ξανά!
    Καλή εβδομάδα σε σένα και στο μπουκλωτό που κλωθογυρίζει σήμερα σε κύκλους γύρω από τις δημιουργίες της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ! Αχ! Γλαύκη!
      Τα αχ! είναι γιατί νιώθεις ό,τι κι εγώ!
      Ξέρω ότι με καταλαβαίνεις...
      Σ' ευχαριστώ για τον σχολιασμό, αλλά και για τη συμπαράστασή σου!

      Διαγραφή
  21. Γεια σου Ινώ! Καλώς σε γνωρίζουμε με όμορφα στιχάκια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Χριστίνα από τον μακρινό πλανήτη, στον οποίο πάει κανείς τόσο εύκολα!

      Διαγραφή
  22. Ινώ μου, από τη πρώτη στιγμή που μου έστειλες; ένα μέιλ, ένα ποίημα κατευθείαν μπήκες στην καρδιά μου!
    Με κέρδισες κι ας μην ήξερα την όψη σου , κι ας μην είχα ακούσει τη φωνή σου!
    Όταν πλέον είχα κι οπτικοακουστική σύνδεση (έστω και με την απόσταση Πύργος-Σκιάθος) διαπίστωσα πως τελικά το ένστικτο μου δεν είχε λαθέψει.
    Μη σταματάς να γράφεις ομορφιά μου....
    Γιατί πέρα από το μέτρο και την κίνηση που έχει η ποίηση σου, έχει πάντα όμορφους προβληματισμούς!
    Την αγάπη μου ♥

    υγ: ένα μπουκέτο συναισθήματα και στο κορίτσι μας από τη Σκιάθο, που είναι εδώ και στηρίζει (φανατικά) Συμπόσιο ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μμμμ!!! Έλα τώρα, τα παραλές.... ( πες κι άλλα!...)
      Με κάνεις και ντρέπομαι... ( δίκιο έχεις σε όλα!....)

      Πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  23. Κι επίσης....
    Ευχαριστώ πολύ όλους τους φίλους που αγκάλιασαν τόσο τρυφερά την Ινώ κι έγραψαν υπέροχα σχόλια! :))))
    Να'στε καλά!

    Η Ινώ δεν έχει δικό της μπλογκ! Η επίσκεψη σας και τα όμορφα σχόλια σας μας τιμούν και τις δύο πολύ!
    Γιατί δεν το κάνετε ανταποδοτικά!

    Την καλημέρα μου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ινώ μου, το είπες σε μια αποστροφή πιο πάνω: "Αυτό αξίζει στη ζωή κι όχι μονοτονία!"...γι' αυτό κι εσύ μέσα από την ποικιλία των λόγων σου, μας προκαλείς και ποικιλία συναισθημάτων! Να είσαι καλά, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Και συ Πέτρα, μα όχι μόνο για τα λόγια σου, αλλά και για κάποιες πράξεις σου. Σε συγχαίρω! (τώρα ό,τι κατάλαβες, κατάλαβες...)
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οι λέξεις υφαίνουν την επάρκεια σκέψης και συναισθημάτων
    που αποπνέουν μέσ’ από τη δυναμική του ταλέντου σου, γλυκιά μας Ινώ! Αποτύπωσες, σιωπηλές, αλλά βαθιές αλήθειες, μ’ αισιόδοξη χροιά της καθημερινότητας!
    Να είσαι καλά και Μπράβο! Πάντα να δημιουργείς και να μας εμπνέεις!
    Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κατερίνα μου, με όλη την ειλικρίνεια που πιστεύω πως με χαρακτηρίζει ως άτομο, θέλω να σου δηλώσω πως τα σχόλιά σου πάντα κεντρίζουν το ενδιαφέρον μου και εξάπτουν τη φαντασία μου, γιατί δίνονται με έναν υπέροχο και άκρως λυρικό τρόπο!
    Τι να πει κανείς γι' αυτά που γράφεις...
    Απλά, ένα μεγάλο ευχαριστώ!
    Καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τα ποίηματα είναι υπέροχα και τα δύο!!
    Αριστέα σε βλέπω αύριο μεθαύριο πρόεδρο σε σύλλογο ποιητών!!
    Φιλούρες γλυκές κορίτσι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και μαέστρος θα συμπλήρωνα επίσης, γιατί με μεγάλη μαεστρία, μας καθοδηγεί στα μονοπάτια της έμπνευσης...
    Χαίρομαι που σου άρεσαν τα ποιήματα!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Με καθηστερηση δεξου και τον δικό μου θαυμασμο Ινω μου για τον τροπο της σκεψης σου που γινεται γραφή ποιητικη ..εξαίρετα και τα δύο...να συνεχίσεις να μας κανεις κοινωνούς αυτης της σκεψης.. να έχεις μια ομορφη μερα ... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ρουλίτσα μου καλή κι εγώ σε θαυμάζω, εκ του μακρόθεν, για πολλά που γράφεις και κάνεις!
    Μα πιο πολύ, για την καλή σου την καρδιά!
    Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. η συμμεροχη της Ινως ειναι υπεροχη!
    καλημερα και στις δυο σας!
    φιλακια πολλα!
    και συγχαρητηρια Ινω μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκφραστική μου Κική, θα μου επιτρέψεις να σου εκφράσω κι εγώ τις θερμές μου ευχαριστίες για το σχόλιό σου!
      Να είσαι καλά και να έχεις χαρούμενο βράδυ!

      Διαγραφή