Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

10 πράγματα που με κάνουν να χαμογελώ

Παίρνω σκυτάλη 
όπου μας έλεγε για τα δικά της χαμόγελα και ρωτούσε για τα δικά μας.
Κι επειδή κλείνοντας τα μάτια το έκανα εικόνα αυτό 
-εγώ να χαμογελάω δηλαδή-
βρήκα λόγους για να ξαναχαμογελάσω σήμερα,
μου άρεσε, και είπα να το κρατήσω εδώ μέσα...

Ποιοι λόγοι με κάνουν να χαμογελώ λοιπόν:

φωτό αρχείου, 2009...
Μην με κοιτάζεις εδώ, 7 χρόνια νεότερη μανούλα μου!
Αλλά ήταν το πιο γλυκό χαμόγελο που βρήκα πρόχειρο! χοχο!

1.Ο σκύλος μου
Ακόμα κι όταν μελαγχολώ ή περνάω δύσκολα,
ο Μαξ πάντα θα με κάνει να χαμογελάσω χαρούμενα και παιχνιδιάρικα.
Λες και ήρθε στη ζωή μου για να μου βγάζει αυτό ακριβώς
το κομμάτι από μέσα μου: το παιχνιδιάρικο!

2.Τα ανίψια μου
Το τρυφερό μου χαμόγελο, έρχεται από τη σκέψη των ανιψιών μου.
Δεν υπάρχει περίπτωση να τα σκεφτώ και να μην χαμογελάσω.
Να και τώρα που γράφω για αυτά, αλήθεια σας λέω...
χαμογελάω!

3.Όταν προσφέρω
Γεμίζω τόσο πολύ που χαμογελάω ασταμάτητα.
Είναι το τεράστιο χαμόγελό μου, σε αυτές τις περιπτώσεις

4.Όταν νιώθω ευγνωμοσύνη
Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα για μένα 
Να νιώθεις ευγνωμοσύνη και να ευχαριστείς για όλα τα 
καλά που σου έρχονται στη ζωή.
Εκεί να δείτε χαμόγελα.
Είναι της ευτυχίας αυτά που λέτε....

5. Ο πρώην άντρας μου
Είναι ένα γάργαρο χαμόγελο αυτό, όταν τον σκέφτομαι,
ή όταν μιλώ μαζί του κι ας είναι πρώην πια...

6.Η κολλητούλα μου
Δεύτερη αδερφή.Τα λέει όλα αυτό!
Πάντα δίπλα μου!
Δεν θέλει να χάνω ποτέ το χαμόγελό μου 
και κάνει τα αδύνατα για να το διατηρώ....
Είναι γλυκό το χαμόγελο αυτό.

7. Η αδερφούλα μου
Το αγαπησιάρικο χαμόγελο σχηματίζεται στο πρόσωπό μου
τώρα που γράφω για αυτή. Γιατί δεν είναι το αίμα 
που μας ενώνει, αλλά όσα έχουμε περάσει πάντα μαζί, 
και τα καλά και τα κακά.
Αυτό το "πάντα μαζί" είναι κυριολεκτικό 
αφού ζήσαμε χωριστά μόνο όταν σπούδαζα και μας χωρίζει 
μόνο ένας όροφος.

8.Όταν έχω καθαρίσει και τακτοποιήσει όλο το σπίτι
Α και όταν το έχω στρώσει για Χειμώνα.
Είναι της πληρότητας και της γαλήνης τα χαμόγελα 
που έχω μετά...
Τρελαίνομαι όταν το σπίτι μυρίζει "μανούλα"
για αυτό και όταν πρόκειται για δουλειές
είμαι ακούραστη 
(κι ας γκρινιάζω το βράδυ ότι πονάω πατόκορφα!)

9.Μπροστά σε ένα πιάτο μακαρόνια ολικής άλεσης
με τυρί μοτσαρέλα 
(το μόνο τυρί που ανέχεται η δυσανεξία μου μέσα!)
Ε ρε γλέντια! 
Χορταστικά τα χαμόγελα αυτά!

10.Όταν τελειώνω μια δημιουργία μου 
που ξέρω ότι θα τη δώσω κι αυτή....
Και θα δώσω χαμόγελα και στους άλλους...
Χαμόγελο της ικανοποίησης θα το πω!

+1 Όταν σας δίνω το Συμπόσιο στον αέρα!
Ένα χαμόγελο όλο καμάρι
Λες κι έχω γράψει εγώ όλα τα ποιήματα!
Είναι το δικό μου παιδί, που το φροντίζω και το βλέπω 
να μεγαλώνει, να εξελίσσεται,
να το αγαπάτε!
Και σας ευχαριστώ πολύ πολύ όλους για αυτό!

Μην ξεχάσετε όσοι δεν περάσατε από το 
να διαβάσετε 22 υπέροχες συμμετοχές και να ψηφίσετε!
Το νου σας!

Σας φιλώ
@ριστέα


Στο Family stories 
διαβάστε
από τον Euzona (Γιώργος), στο Asx3t0s Τύπος