Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016

Ενημερωτικό σημείωμα

φωτό : Julie de Waroquier

Δεν με παίρνει ο χρόνος μανούλα μου, δεν βγαίνει όταν τα βάζω κάτω!
Κι από το να γκρινιάζω, να δυσανασχετώ
ή να αγχώνομαι, δίνω κι άλλη παράτα!
Δικό μου δρώμενο είναι,  ό,τι θέλω κάνω!
Γιούπι! ☺

αναφέρομαι φυσικά!
Βλέπετε την Παρασκευή το πρωί, απαρέγκλιτα,
βγαίνει το Συμπόσιο στον αέρα,
ενώ αύριο, εντελώς εκτός προγραμματισμού μου, θα ανέβει 
μια εκτός συναγωνισμού συμμετοχή στο Συμπόσιό μας.
(Μην τη χάσετε!)

Οι Οικογενειακές Ιστορίες θα πάνε λοιπόν
μέχρι και τις 30 Οκτώβρη.
Στις 31/10 θα γίνει η καθιερωμένη μας κλήρωση για όσους συμμετείχαν 
στον α΄ γύρο.

Σκοπός μου όμως είναι να υπάρξει και δεύτερος γύρος στο καπάκι.
Κι αυτό πιο πολύ για μένα, γιατί νιώθω ότι 
δεν έχω δώσει όλα όσα είχα στο νου μου όταν 
σκαρφιζόμουν το δρώμενο.

Διαβάστε σήμερα στο Family Stories 
από τη Μαρίνα, στο Εκεί που ερωτεύομαι τη ζωή

&

και μια ακόμα συμμετοχή που μου είχε διαφύγει ...δυστυχώς...
από τη Μάρθα , στο Martha is blogging.

Τέλος το 
περιμένει τις συμμετοχές ως 
αύριο βράδυ στις 8,00.

Παρακαλείτε όποιος έχει στείλει συμμετοχή 
και δεν του έχω απαντήσει, να μου στείλει μέιλ.
Κι αυτό για να είμαι σίγουρη ότι δεν έχω χάσει καμία συμμετοχή.

Σας ευχαριστώ
@ριστέα