Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι # 19



Η στήλη αυτή είναι ιδέα της γλυκύτατης Ελευθερίας
από το Diary of a beauty addict.




ακούω


Απλά κλείνω τα μάτια και χάνομαι......


βλέπω


...κι αναπολώ στιγμές ξεγνοιασιάς και καλοκαιριού!
Αργεί πολύ το καλοκαίρι;
Η φωτογραφία μου πήρε μέρος 
με θέμα οι ομορφιές μιας λιγότερο γνωστής Ελλάδας
Η δικιά μου είχε τίτλο:
"Ατενίζοντας το Ιόνιο- Κουρούτα Αμαλιάδας"


συλλογίζομαι

Κυλά ο χρόνος σαν το Nερό της βροχής… 
κι εγώ ξεκλέβω κάποιες Στιγμές… 
να τις στολίσω πάνω μου όταν βαραίνει η Ψυχή μου… 
να κάνω κόρτε στον εαυτό μου… 
και να λέω …θα τα κ α τ α φ έ ρ ω !!! 

Αλκυόνη Παπαδάκη


Ναι!
Θα τα καταφέρω!

Καλή σας μέρα

@ριστέα

_____________________________________________________________

Μην ξεχνάτε ....
στο αγαπημένο μας μπλογκ TEXΝIS STORIES της Φλώρας 
14 ιστορίες και ποιήματα από το 7ο Παιχνίδι

"ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ"

σας περιμένουν να διαβάσετε και να ψηφίσετε!
Όσοι πιστοί προσέλθετε!

58 σχόλια:

  1. Καλημέρα κοριτσάκι μου!
    Μουσική και τοπίο αγκαλιάζονται γλυκά και μας κάνουν να σκεφτόμαστε και εμείς ζεστές ημέρες ξεγνοιασιάς...!
    Αχ, αυτός ο χρόνος που πίσω δε γυρνά αλλά είναι στο χέρι μας να εκμεταλλευτούμε κάθε στιγμή του :-)
    Καλημέρα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λες θα τα καταφέρω...
    ακούω της μουσικής επιλογής σου τη μαγεία, βλέπω το λαμπύρισμα του ήλιου στη θάλασσα και σκέφτομαι πως, ναι! θα τα καταφέρουμε! πρέπει να τα καταφέρουμε!
    καλημέρα Αριστούδι της ψυχής μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο ξεκίνημα μέρας Αριστάκι μου!
    Να ακούς αυτή την μουσική να βλέπεις την πανέμορφη φωτογραφία σου και να σκέφτεσαι.
    Τι όμορφα!
    Μπράβο σου πολλά φιλιά!
    Αν αργήσει ακόμα λίγο το καλοκαίρι θα φάω τις κοτσίδες μου που λεει και η κόρη μου!
    Χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελενάκι μου ! :))))
      Κι εγώ στην αναμονή είμαι....
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!! Χρειαζόμαστε επειγόντως μια γελιοθεραπεία!!!
    Κι εγώ καλοκαιρινή!!! Χαχαχα!! :))
    Καλομελέτα κι έρχεται!! Πολλή ωραία η φωτό!! Συγχαρητήρια για την συμμετοχή Αριστάκι!! Γκραν σουξέ κι η Αλκυόνη!!! Αυτά είναι!!
    Μάκια μούκια κοπέλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρ' επειγόντως χρειάζομαι πολλά εγώ! :)))
      Εντελώς καλοκαιρινή κι εγώ , με νύχια και με δόντια κρατιέμαι!
      Φιλάκια πολλά Μαρλέν μου ♥

      Διαγραφή
  5. Ναι θα τα καταφερεις Αριστεα μου!!! :)

    Φιλακια πολλα! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ μην βλέπω Καλοκαιρινές φωτογραφίες και πόσο μάλλον όταν είναι θάλασσα! Δεν αντέχω! Θέλω να έρθει το Καλοκαίρι, ΤΩΡΑ!!!
    Α, και αγαπημένα λόγια από αγαπημένη Αλκυόνη Παπαδάκη!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου ! Κι εγώ θέλω το καλοκαίρι ΤΩΡΑ!!!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  7. Φυσικα και θα τα καταφερεις!Ειμαι σιγουρη για αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστάκι
    Απόλαυση η μουσική σου επιλογή!!!!!
    Αχ η Κουρούτα πανέμορφη...πριν τρία χρόνια
    παραθέρισα εκεί!!!!

    πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε Ελένη μου ξέρεις τις ομορφιές του Ιονίου ( και τα υπέροχα ηλιοβασιλέματα μας)!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Δεν αργεί το καλοκαίρι... έχουμε άνοιξη.
    Θα τα καταφέρουμε.
    Σ΄ευχαριστώ για την αναφορά.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν θα πω - γιατί άνοιξη ακόμα να δω :)))
      Φιλιά πολλά Μαρία μου!

      Διαγραφή
  10. εγω σήμερα έβγαλα τα αντηλιακά μου και διαβαζω Παπαδάκη τωρα
    '' Στο ακρογιάλι της ουτοπίας''...αν δεν το'χεις πες μου να στο δώσω....
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι δεν το έχω διαβάσει! Και το περιμένω...να κάνουμε τράμπα με αυτό που τελειώνω αύριο-μεθαύριο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Ναι. Γιατί; Υπάρχει περίπτωση να μην τα καταφέρεις; Εφόσον ακούς, βλέπεις και συλλογίζεσαι, αποκλείεται να μην τα καταφέρεις! Ούτε μία στο εκατομμύριο!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει πώς σκέφτεσαι Αθηνά μου! ♥
      Φιλί τεράστιο!

      Διαγραφή
  12. ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για το "ακούω"!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για το "βλέπω"!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ για το "συλλογίζομαι"!
    ==Και ασφαλώς θα τα καταφέρεις!!!==
    ;-)
    Καλή συνέχεια, Αριστάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι ωραία πράγματα είναι αυτά; Πολύ μου αρέσουν οι δημιουργίες σου Αριστέα μου! Λες και σε κάθε ανάρτηση έχω βάλει και εγώ ενα κομμάτι του εαυτού μου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού στο έχω ξαναπεί: ταιριάζουν απίστευτα τα χνώτα μας!
      Φιλιά πολλά Δέσποινα μου!

      Διαγραφή
  14. καλημέρα με υπεροχη μουσική επιλογή και φοβερή φωτο !!!!
    σε χαιρετώ μοναδική @ριστέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ξέρεις τι λένε;
    Αν κοιτάς συχνά προς τα πάνω, προς τον ουρανό, ελαφραίνει η σκέψη και η ματιά γίνεται πιο αισιόδοξη...
    Τώρα που ο καιρός αλλά ζει πια και ο ουρανός είναι πιο καθαρός, ας αφεθούμε στο υπέροχο γαλάζιο του για ανάταση ψυχής κι ελπίδα για καλύτερο αύριο...
    Φιλιά κοριτσόπουλο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επάνω ολοταχώς λοιπόν !
      Μας έχει μείνει και τίποτα άλλο εκτός από την ελπίδα Γλαύκη μου;
      Φιλιά πολλά! :)

      Διαγραφή
  16. Μου αρεσει και το ακουω και το βλεπω και το συλλογιζομαι :)
    Μακια πολλα πολλα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ίσως ανάμεσά μας, να υπάρχουν πολλά κομμάτια, από ένα σπασμένο Παράδεισο. Αν καταφέρουμε να τα βρούμε και τα ενώσουμε, ίσως να νοιώσουμε την αίγλη του.
    Η ευχή μου είναι να τα καταφέρεις Αριστέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη σε ευχαριστώ πολύ για το πολύ όμορφο σχόλιο σου αλλά και για την ευχή σου!
      Να'σαι καλά! :)

      Διαγραφή
  18. Όλα καλά και όλα ωραία, αλλά αυτή η φωτογραφία σου... αχχχ!!!
    Άντε να έρθει το καλοκαιράκι! Φέτος δεν κρατιέμαι!
    Φιλάκια πολλάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εγώ κρατιέμαι κορίτσι!
      Αμήν θα πω και αναμένω κι εγώ....
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Εγώ πάντως δεν χρειάστηκε να τα....καταφέρω και να σε ψηφίσω! Τα κατάφερα αυθόρμητα και σε πέτυχα στο δόξα πατρί, όπως πετυχαίνω παραδόξως συχνά πυκνά και το συμπεθερόνι μου (Μαρινέλα.Μαριλένα!) Αχαχα! Πολλά φιλιά και καλή ξεκούραση :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παιδί μου, φαίνεται πως θέλεις να επισκεφτείς διακαώς την περιοχή !!! Σου λείπει από τη λίστα ταξιδιών σου είμαι σίγουρη! :)))
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφη και η μουσική επιλογή και οι φωτογραφίες σου!!!
    Επιτέλους πότε θα έρθει το καλοκαιράκι;;;
    Φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θα τα καταφέρουμε! Που θα πάει;
    Βιαστικά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να ακούς, να βλέπεις και να συλλογίζεσαι...
    μαζί να παίρνεις κι εμάς
    γιατί περνάμε υπέροχα.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. αιρις..με τα ωραία σου.. καλώς σε βρηκα!! Χριστός Ανέστη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ! Καλώς όρισες Λαμπρινή! :)))
      Χρόνια σου πολλά! ♥

      Διαγραφή
    2. ευχαριστώ πολύ , κι εσύ ό,τι ποθεις!

      Διαγραφή
  24. Γεια σου ρε Αριστέα με τα ωραία σου!
    Σαν ν΄ακούω χαλαρωτική μουσική είναι οι αναρτήσεις σου. Και την πιο έντονη μέρα να έχω περάσει, όταν περιπλανιέμαι εδώ μέσα, τα ξεχνάω όλα!
    Φιλιά πολλά "ηρεμιστικό" μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ με το σχόλιο σου Μαρία μου!
      Ηρεμιστικό ε;
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφα όλα Αριστάκι μου!
    Φιλιά πολλά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η μουσική σου επιλογή Αριστέα μου υπέροχη, η δε φωτό πολύ ταξιδιάρικη!
    Αχ! αυτή η Ελλάδα, όσο μας πληγώνουν οι άρχοντες που την καπηλεύονται, τόσες ομορφιές μας χαρίζει εκείνη!
    Να έχεις μια όμορφη μέρα! Μπράβο σου γλυκιά μου για τη συμμετοχή σου!
    Αισιόδοξο το απόσπασμα της Αλκυόνης, μας εμπνέει δύναμη!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που οι ομορφιές της πατρίδας δεν έχουν σχέση με τους π-ω-λητικούς μας Κατερίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. https://www.youtube.com/watch?v=wnqH47WAEpU

    Για όταν χάνεις τα κουράγια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν κάποτε ένας ποντικούλης που το λέγανε Τρωκτικούλη.
      Ο Τρωκτικούλης ο ποντικούλης κάθε φορά που έβλεπε τα αστεράκια στον ουρανό, ήθελε να τα αγγίξει.

      - Παππού - έλεγε στον παππού του - σήκωσέ με σε παρακαλώ στα χέρια σου για να αγγίξω ένα αστεράκι.

      - Δεν γίνεται αυτό που ζητάς εγγονάκι μου απαντούσε ο παππούς του. Τα αστεράκια είναι πάρα πολύ ψηλά. Δεν είναι καθόλου εύκολο να τα αγγίξει κανείς.

      - Μα γιατί είναι τόσο ψηλά παππού;

      - Είναι τόσο ψηλά για να μην τα αγγίζουνε τα ποντικάκια και λερώνεται η ασημόσκονή τους.

      - Εγώ όμως παππού μια μέρα, να το δεις, θα αγγίξω ένα αστεράκι. Αλλά προτού το αγγίξω, θα πλύνω καλά- καλά τα χεράκια μου για να μην λερώσω την ασημόσκονη του.

      Και τι δεν έκανε ο Τρωκτικούλης για να αγγίξει ένα αστεράκι. Έπαιρνε φόρα και πηδούσε με όλη του την δύναμη όσο πιο ψηλά μπορούσε. Σκαρφάλωνε σε σκουπόξυλα. Σκαρφάλωνε σε τηλεγραφόξυλα. Σκαρφάλωνε σε κεραίες τηλεόρασης. Σκαρφάλωνε σε καμπαναριά. Τίποτα όμως. Όσο και να προσπαθούσε δεν κατάφερνε να αγγίξει ένα αστεράκι.

      Ευγένιος Τριβιζάς είναι αυτός!
      Μπορούσε να μη μου φτιάξει τη διάθεση;

      αστεράκι μου εσύ! :))))

      Διαγραφή
  28. Aριστέα μου είναι δυνατόν να μην τα καταφέρεις μ΄αυτά τα ακούσματα, αυτές τις εικόνες, αυτούς τους συλλογισμούς .....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κλαυδία μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! :)))

      Διαγραφή
  29. Φυσικά και θα τα καταφέρεις!!
    Και θα μας φωτογραφίζεις στιγμές ξεγνοιασιάς και ομορφιάς...με φακό με λέξεις με δημιουργίες!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή