Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Ένας κίτρινος φάκελος!


Καιρό είχα να τρελάνω τη μαμά με τους κίτρινους φακέλους
 που καταφθάνουν κατά καιρούς με τον ταχυδρόμο.
Εφόσον εγώ πάντα απουσιάζω όλη μέρα,
παραλαμβάνει αυτή το ταχυδρομείο μου!
Χτες το απόγευμα λιοπόν, μετά τα ματς μουτς
"θα φας τίποτα παιδάκι μου, θα ρέψεις
θα σε μαζεύουμε με το κουταλάκι καμιά ώρα"
"έχω κάνει ωραιότατο σπανακόρυζο!" (το ξέρει, δεν το τρώω)
μπαίνει μέσα για λίγο στο σπίτι της και βγαίνει με έναν κίτρινο φάκελο!
"Πάλι έχεις δώρο; Μα ποια είσαι;
Είδες.. κυρία! Δεν στον πείραξα.
Άνοιξε να δω κι εγώ τώρα"!

Περίμενα ένα βιβλίο ...
Περίεργο...Βαρύ ήταν για βιβλίο...
Αμ ...ο μαγικός φάκελος ήταν!



Σημειωματάρια, μικρό και μεγάλο,πένα 
καρτούλα, γραμματάκι, συγκινητικά λόγια,
κολιέ (υπέροχο!)
α και το βιβλίο παραλίγο να το ξεχάσω!

Όχι, δεν έχω γιορτή, δεν το κέρδισα κάπου...
Ήταν δώρα καρδιάς 
και ήταν όλα από το μικρό μου πόνι,
συγγνώμη από το Lysippaki μου
και την ευχαριστώ για τη σκέψη που κρυβόταν πίσω απ΄όλα 
αυτά: "γιατί είναι τα φετίχ σου...
για να μη τελειώσουν ποτέ οι λευκές σου σελίδες,
γιατί χρωματίζεις υπέροχα και τις δικές μας λευκές σελίδες..."
Εντάξει, μου επιτρέπεται/ε να κλάψω σαν μικρό παιδάκι;


Καλή σας μέρα!

@ριστέα

__________________________________________________________

Και μην ξεχνάτε

Για το 3ο Συμπόσιο Ποίησης συνεχίζουμε να
ψηφίζουμε εδώ


Για όσους παρακολουθούν τις Ιστορίες του Καφενέ,
οι ως τώρα δημοσιευμένες Ιστορίες είναι:


90 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφα όλα Αριστάκι μου γλυκό!
    Να τα χαίρεσαι τα δωράκια σου τα αξίζεις πραγματικά!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    Υ.Γ. Αχ αυτές οι μαμάδες!!
    Ακόμα γελάω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πραγματικά συγκινητική κίνηση! Κι εγω μένω έκπληκτη τελευταία από διαδικτυακούς φίλους!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...και για μένα Nasia, "έκπληξη" που blog σου είναι ανοιχτό μόνο για όσους εσύ επιλέγεις... μόλις σε είχα ανακαλύψει... σίγουρα έχεις τους λόγους σου... σεβαστό!

      Διαγραφή
    2. Εγώ πια δεν μένω καθόλου έκπληκτη! Έχω δει και νιώσει πολλή αγάπη Νάσια μου!

      Στεφανία μου, αν κάνεις αίτημα η Νάσια είναι καταδεκτική :)
      Και ψυχούλα!

      Φιλιά και στις δύο!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστέα μου, η γειτονιά μας έχει ανθρώπους που αγαπούν να μοιράζονται και να χαρίζουν απλόχερα τα δώρα της αγάπης!!! Είναι υπέροχη η χειρονομία της Lysippe πρέπει να είναι φοβερό τυπάκι,αλλά και εσύ δεν πας πίσω Αριστέα μου!!!! Φακές (αν θυμάμαι καλά) και σπανακόρυζο Χ λοιπόν...χαχαχαχαχα αυτή η μάνα δεν παίζεται!!!!!.......σου λέει ας το ξαναπω μπορεί κάποτε να το φάει.....!!!!! φιλάκι στη μαμά και σε σένα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Μαρία μου!
      χεχε είναι πολύ περισσότερα αυτά που ΔΕΝ τρώω!
      Άσε η μαμά είχε απελπιστεί μεγαλώνοντάς με!
      Φιλιά πολά!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα!
    Πόσο σας χαίρομαι που έχετε αναπτύξει τόσο ωραίους δεσμούς φιλίας... Πέρα απο το ασαφές περιοριστικό όριο της οθόνης... Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο χαίρομαι! Και το καλύτερο είναι όταν συναντάς κι από κοντά!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  5. Καλημερα Αριστεα μου!
    Πολυ ομορφα δωρακια!
    Να τα χαρεις ευχομαι!
    Το Λυσσιπακι ειναι υπεροχο!
    Ακομη και ο τροπος που επελεξε τα δωρακια σου ηταν φανταστικος!
    Τι να πω... :)

    * Το βιβλιο επισης ειναι υπεροχο! Το ξερω! :) Δε λεω κατι αλλο! χιχιχ

    φιλακια πολλα και στις 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κικίτσα μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα δωράκια καρδιάς!! Κι εγώ θα έκλαιγα από συγκίνηση...
    Καλημέρα ηλιόλουστη και λουλουδιασμένη...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημέρα Αριστέα μου και χαίρομαι για τις σχέσεις που αναπτύσσονται έστω και διαδικτυακά και ξέρω πως εσύ θα συμφωνήσεις δεν είναι για το δώρο αλλά για την κίνηση σε φιλώωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Πόσο γλυκό και όμορφο το περιεχόμενο του κίτρινου φακέλου από το Λυσιππάκι μας;
    Τα λόγια της είναι τόσο τρυφερά! :) Να χαρείς τα δώρα σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εμ αυτά είναι...πως να μην συγκινείσαι από όλα αυτά τα όμορφα κορίτσια που κυκλοφορούν στην μπλογγογειτονιά και σκορπίζουν απλόχερα την αγάπη τους. Έχω έρθει σε παρόμοια θέση πολλές φορές.
    Να τα χαρείς.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε σαν γροθιά Ελένη μου και χαίρομαι πολύ για αυτό!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Να είσαι πάντα καλά γλυκιά μου να λαμβάνεις δώρα αγαπησιάρικα από αγαπημένους ανθρώπους!!!
    Παρεπιπτόντως, η Βαμβουνάκη λατρεμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Σοφία μου μου!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Κι εμένα μου αρέσει η Βαμβουνάκη !

      Διαγραφή
  11. Ενας κίτρινος φάκελος γεμάτος θησαυρούς!! Τέλεια, ειδικά οταν έρχεται από αγαπημένο πρόσωπο!!! Να χαίρεσαι τα δώρα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα,γλυκιά μου!
    Πώς να μην συγκινηθείς... σε καταλαβαίνω!
    Να χαίρεσαι τα δώρα σου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Να λαμβάνεις πάντα δώρα
    κι ιδιαιτέρως από φίλους που εκτιμάς
    κι όταν αυτά πρόκειται να είναι από φίλους
    που "απλώνουν" καρδιά
    Πανέμορφα ούτως η άλλως και να τα χαρείς!!!

    φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα τρελαίνω τη μαμά !!! αχαχα!
      Να΄σαι καλά Ελένη μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  14. Το πόσο απολαμβάνω τις ατάκες της μαμάς σου δεν λέγεται!!
    Δως της ένα φιλί από μενα και μια αγκαλιά!!
    Τώρα για το κοριτσάκι μας τι να πω.. κι εγώ θα έκλαιγα στην θέση σου.. Να δω θα βρεθούμε ποτέ όλες μαζί;; Φαντάσου λίγο το σκηνικό μόνο αυτό σου λέω!! ;)
    Καλημέρααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Την έχω κάνει διάσημη και αγαπησιάρα τη μαμά !!!!
      Θα της δώσω πολλά φιλιά ( εξάλλου τρελαίνομαι να πέφτω στην αγκαλιά της!)
      Το Λυσιππάκι δεν υπάρχει!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  15. Ωραίο πράγμα οι κίτρινοι φάκελοι! ;)
    Α, ρε μάνα Αριστέας, η Αριστέα ζωγραφίζει κι εσύ κεντάς! Αχαχα! Πολλά φιλιά σε μάνα και κόρη και με γεια το βιβλίου του γλυκοκουμπαρονίουμου! Τα βιβλία είναι το ωραιότερο δώρο (νομίζω;;) :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε εσένα να σε σκοτώσω ή να σου στείλω μια νοητή αγκαλιά!
      Τερατάκι!
      Θα τα πούμε αύριο!
      Φιλιά!

      Τα βιβλία είναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ δώρο!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Κατ' αρχήν να συμφωνήσω με τη μανούλα σου: Βάλε και καμιά μπουκιά φαγάκι στο στόμα σου! Μη μας σκας!!! (Τί δύστροπο παιδί που είσαι!)
    Και είσαι και κλαψιάρα από πάνω!! Σιγά μη με συγκινήσει εμένα το Αναστασάκι! Ήμαρτον!
    Τί δηλαδή? Επειδή είναι απίστευτα γλυκιά, επειδή έχει διαμαντένιο χαρακτήρα, επειδή έχει έναν καλό λόγο για όλους, επειδή μπορεί πάντα να μου φτιάχνει το κέφι, επειδή ακόμα και στα δύσκολα έχει την κατάλληλη ατάκα ή μήπως επειδή έχει καταφέρει να κλέψει την καρδιά σε αυτό το τόσο μικρό χρονικό διάστημα που την γνωρίζω?
    Έ, όχι! Δεν θα κλάψω (μπροστά σας! Έχω και έναν Α εγωισμό!)
    ;-)
    Αγκαλίτσα για εσένα και για το αμαζονάκι μου ένα τσαχπίνικο... *βλεφαροπετάρισμα*!!!!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ άπειρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν δύστροπη από μικρή. Τώρα θα στρώσω;
      αχαχα!
      Φιλιά πολλά τρελοκομείο μου!!!!

      Διαγραφή
  17. Αχ είναι υπέροχο βιβλίο....καλή ανάγνωση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μόνο τέτοια Αριστέα μου!
    Βλέπεις ο ταχυδρόμος μόνο λογαριασμούς φέρνει πια, χάθηκαν και τα γράμματα με το internet!

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά γλυκιά μου Στεφανία!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!

      Διαγραφή
  19. Φυσικά και να κλάψεις, σαν μικρό παιδάκι, Αριστέα μου :))) Τόσο γλυκιά η χειρονομία της φίλης σου!!! Να χαρείς τα δώρα σου γλυκιά μου, πάντα τέτοια!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. απλα και καθαρα υπέροχα τα δωρα σου ματια μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Να χαρείς τα δώρα σου Αριστέα μου μα πιο πολύ τα λόγια που τα συνοδεύουν.
    Φιλάκια , πάω να ψηφίσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικολίτσα μου αν κι ακόμα αναζητώ τη βαθμολογία σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Καλέ κλάψε, χοροπήδα, ούρλιαξε απ΄τη χαρά σου και δίκιο θα έχεις... αλλά φάε και λίγο σπανακόρυζο βρε αδερφέ την έχεις σκάσει τη γυναίκα !!!!!! Να χαρείς τα εκλεκτά δωράκια σου !!! Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ράνια μου από μικρή ήμουν δύσκολη πολύ στο φγαητό!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Να χαρείς τα δωράκια σου!!!! Αχ αυτή η μαμά........... Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. η περιγραφή σου είναι τόσο αληθινή και ξεχειλίζει αγάπη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχ, τι όμορφη κίνηση από το γλυκό μας Λυσιπάκι!
    Τιι όμορφα δώρα καρδιάς! Να τα χαρείς Αριστέα μου!
    Α, και η μανούλα, φοβερή με τις ατάκες της!
    Υ.Γ. Μπορεί τελικά να μην συμμετέχω στις "Ιστορίες του καφενέ" αλλά σας διαβάζω!

    Φιλιά πολά! (και στη μανούλα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Χαίρομαι που διαβάζεις τις ιστορίες μας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  26. Ωωωω τι γλυκια χειρονομια!!! Και τι ομορφα δωρακια. Ποσο ωραιο να σου εκφραζουν την αγαπη και τον θαυμασμο τους οι bloggoφιλες. Να τα χαρεις τα δωρακια. Μακια πολλα πολλα.

    *Αγαπω ατακες της μαμας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι ωραίο όλο αυτό που συμβαίνει!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. Έλα ρε συ! Κι εμείς σπανακόρυζο είχαμε!
    Τι ωραιότερο δώρο από ένα βιβλίο; Ειδικά όταν έχει και τέτοια συνοδευτικά; Πώς να μην συγκινηθείς;
    Από εμένα πάντως, έχεις το ελεύθερο να κλάψεις! Και για τα δωράκια και για το σπανακόρυζο!
    Φιλί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ λατρεύω τα βιβλία και το θεωρώ το καλύτερο δώρο !
      Να'σαι καλά Αθηνά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Αχ αγαπησιαρικα δωρα ...τι ομορφα ! και εγω σημερα ...κοιτα να δεις που λεμε....ειχα σπανακορυζο ...και γιατι δεν σου αρεσει Αριστεα μου?
    και εγω εβαλα πολυ ρυζι για να μη στιφιαζει και γκρινιαζει ο γιος μου!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άστα Μαίρη μου. Από μικρή ήμουν δύσκολη στο φαγητό!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  29. Πόσο όμορφο να παίρνεις δώρα με το ταχυδρομείο!!
    Εμένα μόνο λογαριασμοί μου έρχονται......

    Φιλάκια πολλά Αριστέα μου:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Σοφάκι μου!
      Εύχομαι να πάρεις κι εσύ αγάπη μέσω του ταχυδρομείου μια μέρα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  30. Μέχρι να γυρίσεις απ' τη δουλειά και ν' ανοίξεις το φάκελλο, τη ζώσανε τα φίδια τη δόλια. "Το σπίτι μας έχει γίνει κέντρο διερχομένων φακέλλων..." θα έλεγε από μέσα της. Αχ βρε Αριστέα μου, φαντάζομαι την ώρα που άνοιγες τον φάκελλο. Τη χαρά και τη συγκίνησή σου. Υπέροχα δώρα!...
    Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Γελάω με τις σκέψεις για τη μαμά!
      Και ναι ....μεγάλη συγκίνηση για κάθε μικρό ή μεγάλο φάκελο Μαρία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Αριστούδι μου κάθε κίνηση αγάπης, κάθε κίνηση γλυκιάς σκέψης αφορμή για γιορτή και αιτία για τρυφερή συγκίνηση είναι!
    εύχομαι να έχεις ένα όμορφο βράδυ, φιλιά και αγάπη σου στέλνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλησπέρα σε όλους! Δεν σας έχω γραμμένους στα παλιά μου τα υποδήματα!
    Ντεκουπάρω σαν τρελή προκειμένου να προλάβω μέχρι το τέλος της εβδομάδας τις υποχρεώσεις μου για το Πάσχα σε συγγενείς και φίλους ώστε να προλάβω και τα δώρα του Συμποσίου βεβαίως βεβαίως!
    Σας φιλώ προσωρινά!

    Μη μου κακιώνετε!
    Αλήθεια το μικρό μου Πόνι που είναι χαμένο οεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Διαβάζω ότι ντεκουπάρεις και γελάω, γιατί είχα στο μυαλό μου να σου πω το εξής: εγώ δεν ξέρω να φτιάχνω -ούτε έχω την φαντασία και το μεράκι- τόσα όμορφα πράγματα όπως φτιάχνεις εσύ κι άλλες φίλες εδώ (χειροποίητο=υπέρτατο δείγμα της μετουσίωσης της αγάπης σου για κάποιο πρόσωπο). Αλλά, πάντα ξέρω πώς να δείξω την αγάπη μου και το νοιάξιμό μου (με τον δικό μου τρόπο!!) σε ανθρώπους που ζουν, υπάρχουν κι είναι μια υπέροχα χρωματισμένη νότα -με ποικίλους τρόπους- στην καθημερινότητά μου. Είναι μία απόδειξη-πράξη ενός γιγαντιαίου ευχαριστώ σε ανθρώπους - φάρους που ρίχνουν φως στις σκοτεινιές των δρομίσκων της ζωής μου, και κάνουν τα πάντα να ομορφαίνουν επικίνδυνα πολύ. Κι εσύ (όπως κι άλλα πρόσωπα εδώ που έχω μέσα στην καρδιά μου!!!) συγκαταλέγεσαι στους ανθρώπους αυτούς. Για όσα μου δίνεις με ή χωρίς την γνώση σου και για όσα είσαι και θαυμάζω. Γιατί, ναι, η χαρά κι η αγάπη μπορούν να χωράνε παντού, είτε μέσα σ' έναν τόσο δα φάκελο είτε στον -φαινομενικά- ψυχρό κόσμο του διαδικτύου. Χωράνε όπου θέλεις εσύ να χωράνε.

    ΥΓ. Να, κάτι τέτοιες στιγμές είναι που εύχομαι να ήμουν ο Τιραμόλας. Να μακραίνουν τα χέρια μου και να φτάνουν σε κάθε πιθαμή της γης, και να δίνουν μια αγκαλιά. Σας ευχαριστώ όλους για τα ζεστά και γλυκά σας λόγια. Μου πήραν όλη την κούραση της μέρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με έλιωσες για μια ακόμα φορά!
      Αχ μικρό μου πόνι!
      ΣΛ!
      Τιραμόλα μου εσύ!!!!
      Με έφτασες μωρό μου....με έφτασες! :))))

      Διαγραφή
  34. Να χαιρεσαι τα δωρακια σου που τα αξιζεις με το παραπανω!
    Εγω ειπα δεν θα προλαβω, αλλα σιγα μην εμενα απ' εξω!
    http://butterfly-butterflysworld.blogspot.gr/2014/04/blog-post_8.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Βρε το μικρό σου πόνυ!!! Το κανε το θαύμα του και σε συγκίνησε!! Να τα χαρείς και να τα απολαύσεις τα δώρα σου Αριστέα μου!!
    Είναι όλα τόσο μα τόσο όμορφα!! Εχει υπέροχο γούστο το Λυσιππάκι και φαίνεται η αγάπη της!!
    Αγκαλίτσες και φιλάκια κορίτσια μου και πάντα να αγαπιέστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πώς να μην κλάψεις με τέτοια χειρονομία αγάπης!! Και τα λόγια στο γραμματάκι............φοβερά!!!!!!!!! Να τα χαίρεσαι κοπέλα μου και πάντα οι κίτρινοι φάκελοι αγάπης να καταφτάνουν σπίτι σου συνεχώς και ας λέει η μαμά!!!!!!!!!!
    Όνειρα γλυκά Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εσύ είσαι εις διπλούν τυχερή. Από τη μια έλαβες όλα αυτά τα ωραία, και από την άλλη στο ταχυδρομείο σου δουλεύουν κανονικά οι εκεί ταχ. υπάλληλοι. Στην περιοχή μου, έναν μεγάλο φάκελο ή δέμα, το αναζητάς αυτοβούλως, μιας και δεν αφήνουν ούτε σημείωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη το λες ! Έχω χάσει κι εγώ δέμα! Επίσης όλα τα λαβαίνω με μεγάλη καθυστέρηση!
      Πάλι καλά να λέω! :)))

      Διαγραφή
  38. Αυτό με τους φακέλους κατάντησε πια εμμονή.
    Έτσι μου'ρχεται να παω στα ΕΛΤΑ και να αρχίσω να ταχυδρομώ στον εαυτό μου.
    Καλή σας ημέρα μαντάμ ντεκουπάζ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν κάτι πρέπει να γίνει με την περίπτωση σου!
      Μόνο αυτό λέω!!!!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  39. Τα αξίζεις όλα τα δώρα του κόσμου.... Αριστέα μου.
    Το κακό είναι ότι κάποιοι φάκελοι χάνονται και
    δυστυχώς χάθηκε ο φάκελος που έστελνα εγώ το
    ημερολόγιο αισιοδοξίας σε μια φίλη στη Θεσσαλονίκη
    και κοντεύω να σκάσω!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Έτσι είναι, Αριστέα μου και εύχομαι πάντα να είναι έτσι : Όταν σπέρνεις Αγάπη, θερίζεις Άνοιξη .
    Σε φιλώ γλυκά, Χρυσοχέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχα τα λόγια σου Άννα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! :)))

      Διαγραφή
  41. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου γλυκιά μου, είναι Υπέροχα!
    Εύχομαι η ποιότητα και το ήθος του δωρητή ν' αντανακλούν με τις δικές σου αξίες Αριστέα μου, στα χρώματα της όμορφης φιλίας σας!
    Καλό βραδάκι! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Τι γλυκιά κίνηση από ένα γλυκύτατο πλάσμα!!
    Να χαίρεσαι τα δώρα σου!
    Να χαίρεσαι και τη μαμά!
    Φιλιά πολλά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Υπέροχα τα δωράκια αλλά και η γλυκιά έκπληξη που σε περίμενε!
    Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ολα ομορφα πολυ!!!!!!!
    Τι καλα..........
    Δυνατη αγκαλιτσα κ στις δυο σας απτο εξαφανισμενο! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς τα όμορφα ματάκια μου!
      Εύχομαι να είσαι καλά Βαϊλάκι μου γλυκό!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  45. Σήμερα όντας λίγο καλύτερα (από μια ίωση που με έχει κουρουμπελιάσει), είπα να βγω βόλτα στη γειτονιά και βρέθηκα και στο μικρό σου αρχοντικό!
    Πειράζει που οι ευχές θα 'ναι αργοπορημένες με βάση την ημερομηνία της ανάρτησης?
    Κι έπειτα σκέφτομαι πως οι ευχές δεν έχουν timing... για αυτό...
    ΜΕ ΓΕΙΕΣ ΣΟΥ ,ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΟΜΟΡΦΗ!!!
    ΟΛΑ ΤΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΙΚΑ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ!!!!
    ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ, ΨΥΧΗ ΜΟΥ, ΝΑ 'ΝΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΡΝΟΥΝ ΔΑΚΡΥΑ!!!!!!
    Φιλιά κατάμουτρα, μικρουλίτσικό μου!!!
    Καλό μεγαλοβδόμαδο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές! :)))
      Να'σαι καλά Κορινάκι μου γλυκό!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή