Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Στον απόηχο του Συμποσίου... μια κλήρωση!




Μια μέρα μετά τη λήξη του 3ου Συμποσίου Ποίησης
κι ακόμα να βρω τους ρυθμούς μου...
Φυσικά και δεν κατάφερα χτες να απαντήσω στα υπέροχα σχόλια σας...
Απαντώ με χρονοκαθυστέρηση αυτές τις μέρες,
σαν τα χρηματοκιβώτια, ένα πράγμα! ☺

Κατάφερα και συγκέντρωσα με τη σειρά τα ονόματα των φίλων
που έγραψαν, διάβασαν ή ψήφισαν στο Συμπόσιο,
ώστε να αριθμηθούν και να κάνω την κλήρωση που είχα υποσχεθεί.
Τα ονόματα των τριών πρώτων νικητών δεν υπάρχουν ανάμεσα σε αυτά, 
καθώς αποφάσισα εν μέσω μεγάλης χαράς και τρέλας
να στείλω το κατιτίς μου και στους τρεις πρώτους δημιουργούς,
αφού οι διαφορές μεταξύ τους ήταν μικρές.

Τα ονόματα λοιπόν όπως καταγράφηκαν 
  1. Μάκης
  2. Δημήτρης
  3. Maria Fe
  4. Evonita
  5. Anna Flo
  6. Κική
  7. Γλαύκη
  8. Μαριλένα
  9. Ρούλα
  10. Μαρία Νι
  11. Φλώρα
  12. Katerina koko
  13. Κάτια
  14. me maria
  15. Έλλη
  16. Άννα, Πάρος
  17. Μαρία Έλενα
  18. ΜΑΡΙΑ Π
  19. Πέτρα
  20. Λεβίνα
  21. Έλενα
  22. Χριστίνα
  23. Γιάννα
  24. Paloma
  25. Κατερίνα ( Βερίγκα)
  26. Μαριάννα
  27. Κλαυδία
  28. Velvet
  29. Αγριμιώ
  30. Woman in blogs
  31. Πέτρος
  32. Σοφία Λαζαρίδου
  33. Σοφία ΜΒ
  34. Lysippe
  35. Άρης Άλπμης
  36. Des Tzav
  37. Γεωργία
  38. Λαθρεπιβάτης
  39. Νίκη
  40. Rylie
  41. 'Αμυ
  42. Δελφινάκι
  43. Νικόλ
  44. Άννα Παπαδοπούλου
  45. Βίκυ Δερμάνη
  46. Νικόλας Τσάρας
  47. Apokalipsis999
  48. To love life for what it is

Και η ηλεκτρονική κλήρωση μου έδωσε τον αριθμό 

True Random Number Generator  7Powered by RANDOM.
Στο 7 βρίσκεται η άστεγη καταληψίας Γλαύκη.
Συγχαρητήρια Γλαύκη μου και πάντα καλότυχη να είσαι!

Ελένη και Μαρία έχω τα στοιχεία σας.
Γλαύκη κι αρχηγέ θέλω και τα δικά σας ... για να σας φακελώσω!
Ευελπιστώ τη Δευτέρα να έχω ανάρτηση με το τι "ντεκουπάρισα" 
στο εργαστήρι μου το Σαββατοκύριακο!

Εδώ βλέπετε τι επέλεξα να μεταμορφώσω μέσα στο ΣΚ

Το επόμενο Συμπόσιο προγραμματίστηκε για το τέλος Μαΐου με
αρχές Ιουνίου προκειμένου να σηματοδοτήσει τον ερχομό του καλοκαιριού.
Στις προθέσεις μου είναι να γίνουν ως το τέλος της χρονιάς 
τέσσερα ακόμα Συμπόσια.

Με την αγάπη σας και τη στήριξη σας πορεύομαι!
Και να θυμάστε ότι αυτό το Συμπόσιο είναι ΔΙΚΟ ΣΑΣ!
Χωρίς εσάς δεν θα υπήρχε τίποτα!

Καλή σας μέρα
Καλό Σαββατοκύριακο να έχετε!

@ριστέα

__________________________________________________-

ΥΓ: Εξακολουθώ να χρωστώ μια ελαιογραφία στη νικήτρια του 2ου


Συμποσίου Κλαυδία, αλλά έχω την κατανόηση της.
Η ζωγραφική θέλει το χρόνο της.

68 σχόλια:

  1. ααα τι ωραια! μπραβο! παντα τυχερες και αξιες ολες οσες λαμβανουν τα ομορφα δωρακια σου ευχομαι!

    ομορφο σκ σε ολους! φιλακια πολλα λευκο κοριτσι με τα μαυρα πυκνα μαλλια! (ετσι θα σε αποκαλω απο δω και περα, μ αρεσει! ;) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κικίτσα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. δεν υπαρχει περιπτωση να μπω σε αυυο το μπλογκ και να μη χαμογελασω!συγχαρξτηρια σε ολους!οσο ηια σενα...δεν υπαρχουν λογια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αριστέα μου, μού έδωσες μεγάλη χαρά!!!!!
    Αυτό δεν πίστευα ότι θα συμβεί...
    Θα περιμένω με ανυπομονησία το Δώρο σου!!!
    Μου δίνεται έτσι η ευκαιρία να έχω στα χέρια μου μία από τις εξαιρετικές δημιουργίες των δικών σου άξιων χεριών!!!
    Θα είναι ένας μικρός θησαυρός για μένα...
    Σ' ευχαριστώ θερμότατα, αφού και καλοφιλοξενήθηκα και με δώρο έφυγα!!!!
    Να είσαι πάντα δημιουργική και υπέροχα φιλόξενη!!!!
    Καλή ξεκούραση σου εύχομαι και να περάσεις πολύ ζεστά και ήρεμα με τους δικούς σου ανθρώπους τις επόμενες γιορτινές μέρες!!!!
    Φιλιά ανοιξιάτικα, Αριστοτεχνικά δοσμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι πάντα καλότυχη εύχομαι Γλαύκη μου!
      Ταπεινό θα είναι το δωράκι μα με αγάπη πολλή! :)))
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς για τα καλά σου λόγια!
      Τα φιλιά μου! :)))

      Διαγραφή
  4. Η Γλαύκη αυτές τις μέρες έχει την τιμητική της! Και φοβόταν μη φάει ντομάτες και λοιπά ζαρζαβατικά! Άσχημα είναι κι αυτά μέρες που είναι;
    Αντί αυτών θα πάρει ένα υπέροχο δωράκι απ' τα χεράκια σου!
    Είσαι ψυχούλα, βρε Αριστέα, τι άλλο να πω;
    Καλημέρα!
    ΥΓ. Περιμένω τη στιγμή που θα στείλεις το δώρο σου στον Μαζεστίξ! Έτσι και το κάνει ανάρτηση, έχει να πέσει χοντρό κόλλημα από τον άλλον!
    Γιατί οι αντί-ποιητές ξέρουν και να τσαλακώνονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία φοβάμαι πως θα το χάσουμε το σόου (από "τον άλλον") καθώς την κοπάνισε για δεκαήμερο διακοπών. Κι ύστερα σου λέει "λεφτά δεν υπάρχουν" (κάτσε να τον..."στολίσω" λίγο τώρα που σηκώθηκε και έφυγε και μας άφησε στους πέντε δρόμους! χαχα!) Γλαύκη, εμείς δουλεύουμε για την Αριστέα (στέλνοντας της βιβλία, μπας και ξεκολλήσει από το ντεκουπάζζζζζζ) κι έρχεστε εσείς οι υπόλοιποι και σας...ντεκουπαζάρει κανονικότατα η Αριστέα!!! Αχαχαχα! Με γεια και πάντα τέτοια "ζαρζαβατικά"! Μάκια πολλά σε όλη την παρέα!! Αριστέαααααααααα! Αέραααααααα! :)))))

      Διαγραφή
    2. Μην ανησυχείτε!
      Θα τον κανω να σκάσει απ' τη ζήλεια του!
      χεχε (σατανικό γέλιο)

      Διαγραφή
    3. @ Σοφία μου, να'σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      @Πέτρα μου, παραδέξου το! Γκρινιάζεις γιατί θα σου λείψει ο ακυβέρνητος! αχαχα!

      @Αρχηγέ, αναμένω κι εγώ τις αντιδράσεις του! Δεν τον έχει ευνοήσει ποτέ ως τώρα καμία κλήρωση! :)))

      Καλή Κυριακή σε όλους!

      Διαγραφή
  5. Τυχερή η... τυχερή! Εγώ στον κόσμο μου: ανυπομονώ για το επόμενο Συμπόσιο! Ευτυχώς, έδωσες χρονικό ορίζοντα...
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά ! Χαίρομαι που έχεις πάρει ζεστά το Συμπόσιο!
      Τα φιλιά μου! :))

      Διαγραφή
  6. Καλημερααα. Ομορφο και δημιουργικο Σαββατοκυριακο να εχεις πριγκιπεσσα μου..
    ΕΙναι να μην το αποφασισεις εσυ.. Χιχιχι..Ειμαι σιγουρη πως οι δημιουργιες σου θα ειναι φανταστικες !
    Τυχεροι οι νικητες που θα τις απολαυσουν!
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαράκι μου!
      Ελπίζω να βρω σύντομα χρόνο και για σένα μια και στο υποσχέθηκα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  7. Ρε 'συ, γιατί δεν το παραδέχεσαι?
    Οκ, είπαμε κάνεις υγιεινή διατροφή, αλλά ένα θεματάκι με τα... ποτάκια το έχεις, ε? Γι' αυτό διοργανώνεις τόσα συμπόσια!!! Κι αυτά περί... "γιορτή ποίησης" άσ' τα για άλλους! Σε έχουμε μάάάάθει πιαααααααα!
    ;-)
    Συγχαρητήρια στην Γλαύκη! Σίγουρα ο δημιουργικός σου οίστρος, θα δημιουργήσει θαύματα!
    Αγκαλίτσα και φιλάκι, Αριστάκι μου!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    (Είδες? Το "ΔΙΚΟ ΣΑΣ" στο τέλος, το προσπέρασα... Όχι, για να μη νομίζεις δηλαδή... Αν ήθελα να πω από πού σου έχουν κολλήσει αυτές οι φράσεις, θα μπορούσα!)
    χα! (Όχι γέλιου, ανωτερότητας!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελοσυριανάκι μου...έλιωσα στα γέλια! και ναι έχεις δίκιο! Χτες το έκαψα! Λες να ψάχνω αφορμή;
      Όσο για το δικό σας είσαι άπαιχτη!
      ματς μουτς πολλά! :)))

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Είσαι ψυχούλα και μια
    καρδιά πολύ μεγάλη..δεν θελεις να
    αφήσεις κανέναν παραπονούμενο!!!!!!!!!!!!!!
    Σε ευχαριστούμε μην σε κουράζουμε όμως....
    Συγχαρητήρια στην Γλαύκη πάντα τυχερή!!!!!

    φιλάκια και καλό σ.κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου γλυκιά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  9. Πάντα τυχερή να είναι η Γλαύκη!
    Είμαι σίγουρη πως θα χαρεί το δώρο της, όπως θα χαρούν και οι νικητές τα δικά τους!
    Φιλιά πολλά και καλό, δημιουργικό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Αριστέα μου! Είσαι φοβερή οικοδέσποινα! Το έχασα το συμπόσιο αυτό :( Θα είμαι όμως παρούσα στο επόμενο :)) Πολλά συγχαρητήρια στην Γλαύκη!!! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Ειρήνη μου!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. Μπράβο σου Αριστάκι που χαρίζεις σε τόσους ανθρώπους!
    Σου στέλνω ένα τεράστιο φιλί!
    Μπράβο σε όλους όσους κέρδισαν είστε πολύ τυχεροί που θα πάρετε κάτι απο το Αριστάκι!
    Πολλά φιλιά σε όλους!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια άλλη μια φορά για τις χειρονομίες σου-πράξεις αγάπης και φυσικά συγχαρητήρια στη νικήτρια της κλήρωσης και στην τριάδα!
    Καλό κουράγιο και σε σένα. Ξέρω ότι θα το ευχαριστηθείς μέσα από την καρδιά σου αφού είναι δώρα αγάπης.
    Καλό Σ/Κο να περάσεις ........δουλεύοντας χειροποίητα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άννα μου,σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου για τα καλά σου λόγια!
      Εννοείται πώς περιμένω πώς και πώς να χωθώ στα πινέλα μου και στα χρώματα μου σε λίγο!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα καλημέρα καλά μεσημέρι είναι !!!
    Τι ευχάριστα νέα είναι αυτά ; Να χαρούν όλοι τα δωράκια τους από σένα Αριστέα μου !! Υπέροχη η χαρά της προσφοράς !!
    Φιλιά πολλά και αγάπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι είναι όμορφα τα συναισθήματα μέσω της προσφοράς κι εσύ το γνωρίζεις καλά Νικολίτσα μου!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  14. Ολα υπεροχα, μοναδικα και απεριττα.
    Μεγαλο ευχαριστω σε ολους και ιδιαιτερα στα Αριστεα, ναχετε ενα ησυχο και γεματο Αγαπη, Ελληνικο Πασχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια στην Γλαύκη!!! Πάντα να ναι τυχερή!!!
    Μπράβο σου Αριστέα μου που θα φτιάξεις δωράκια και για τους 3 πρώτους!! :))) Και τα μοτίβα σου είναι όλα ένα κι ένα!! Πανέμορφα!! Θα φτιάξεις ομορφιές!!!
    Σε φιλώ γλυκά και καλό και δημιουργικό σ/κ να χεις!!! Μάκια μάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που τα πρόσεξες Μαρλέν μου!!!
      Ελπίζω να βγουν καλά!
      Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια!!! Και εγώ θα γράψω την άλλη, θα δούμε πως πάει η ελληνικά μου :))

    Φιλιά και καφεδάκι

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο σπιτικό μου Βερόνικα! Αν κατάλαβα καλά είσαι από Ισπανία και μαθαίνεις/ γράφεις ελληνικά;
      Θα χαρώ να τα λέμε!

      Και ναι να γράψεις !!!!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες...!
    Καλό απόγευμα Αριστέα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Συνήθως ο κόσμος όταν πάει επίσκεψη κάπου, κρατάει μαζί και δώρα για τον φιλόξενο οικοδεσπότη.
    Εδώ, ο οικοδεσπότης και τη φιλοξενία του χαρίζει και δώρα προσφέρει....
    Τι να πω;
    Ο Ξένιος Δίας κάπου εδώ γύρω κατοικεί ακόμη...

    Συγχαρητήρια στη Γλαύκη για το δώρο που κέρδισε!
    Η καλή τύχη είναι ο καλύτερος οδηγός στη ζωή.
    Πάντα τύχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τιμούν τα λόγια σου Αρχηγέ!!
      Να θυμάσαι πως είμαι διαφορετική! Όχι καλύτερη, μα διαφορετική πάντα πάσχιζα να είμαι! Προτιμώ να δίνω χαρές! Εισπράττω πολύ περισσότερα έτσι!
      Καλή σου μέρα :)))

      Διαγραφή
    2. Ισχύει αυτό που έχω ξαναπεί.
      Όταν είσαι ανοιχτός στους άλλους και προσφέρεις, τότε μόνο μπορείς και να λάβεις!!!
      Το έχεις κάνει πράξη και στάση ζωής Αριστάκι μου!!!

      Διαγραφή
    3. Να'σαι καλά μάτια μου!
      Πάω τρέχοντας γιατί αν κολλήσω εδώ δεν θα έχω δώρα να δώσω χαρές!
      Φιλάκια! :)))

      Διαγραφή
  19. Τι ετοιμαζεις παλι κ ειναι κ εποχης.....
    Τελειο θαναι, ειμαι σιγουρη!!!
    Συγχαρητηρια στη νικητρια!!!!
    κ φιλακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Ακόμα δεν τα έχω ετοιμάσει αλλά θα βάλω τα δυνατά μου σε λίγο!
      Τώρα τι θα βγει ... Θα δείξει!
      Φιλιά πολλά Βαϊλάκι μου ! ♥

      Διαγραφή
  20. πιστευω ολοι ειναι τυχεροι και μεις πιο τυχερι για την αναγνωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Eντάξει, ενθουσιάστηκα με το αποτέλεσμα της κλήρωσης!
    Γλαύκη μου πάντα τέτοια να σου κληρώνει η ζωή σου εύχομαι!!!
    Αριστέα μου θ' αναστενάξουν τα τελάρα αυτές τις μέρες! Σε φαντάζομαι με σηκωμένα τα μανίκια, να σχεδιάζεις, να βάφεις και να ζωγραφίζεις...
    Τι να πω; Τόση αγάπη δεν έχω εισπράξει ποτέ ως τώρα...
    "Aristea Bank" θα σε λέω στο εξής.
    Φιλιά πολλά και με το μαλακό ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο τα τελάρα Μαρία μου θα αναστενάξουν; Κι οι δικοί μου που θα με χάσουν εντελώς! Κι αρχίζει μετά η μαμά τα παράπονα! αχαχχα!
      Χαλάλι όλα!
      Φιλάκια πολλά!~
      ΣΛ!

      Διαγραφή
  22. Να είσαι καλά Αριστάκι μου...
    σε σκέφτομαι να είσαι προσηλωμένη με τα χαρτιά και τις κόλλες , με τα πινέλα και τους καμβάδες γύρω σου... χέρια λερωμένα με χρώματα να κολλάνε και να μη σηκώνεις κεφάλι ντεκουπάροντας ότι πέφτει εμπρός σου!! Σαν εικόνα μου φέρνει ένα γλυκό χαμόγελο ...
    Τα φιλιά μου...
    Καλή Κυριακή (και άκρως δημιουργική) να έχεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καλύτερή μου Λεβινάκι μου! Τρελαίνομαι όταν είμαι μέσα στο εργαστήρι μου!
      Φιλιά πολλά και καλή σου μέρα! :))

      Διαγραφή
  23. Μετα απο ενα μεγαλο διαστημα απουσιας(αθελητης κι οδυνηρης) μπαινω στα αγαπημενα στεκια και πλημμυριζει η ψυχη μου ομορφια και αρωμα προσφορας!Τα ποιηματα υπεροχα,το ενα καλυτερο απ τ αλλο,δηλωτικα ψυχων ευαισθητων κι ωραιων!Σας φιλω ολους κι ευχομαι να ειμαστε παντα ο ενας διπλα στον αλλο!Συγχαρητηρια ξεχωριστα στην ξεχωριστη πυργοδεσποινα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την ξανά! Εύχομαι όλα να ήταν περαστικά και τίποτα να μη σκιάσει ξανά τη ζωή σου Βάσω μου!
      Χαίρομαι που χάρηκες τα ποιήματα!
      Φιλιά πολλά! :))

      Διαγραφή
    2. Βάσω, καλημέρα.
      Η απουσία σου ήταν αισθητή. Καλωσόρισες και πάλι.
      Φιλιά και στάσου ξανά δίπλα μας!!!
      Ελπίζω ότι κι ήταν, να είναι περαστικό...

      Αριστέα, με πρόλαβες, ενώ έγραφα το σχόλιο!
      Απλά αναρωτιόμουν μόλις εχθές γιατί έχει χαθεί η Βάσω, όπως και ο Μαχαίρης!

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα Γλαύκη μου !
      Κι εγώ είχα αναρωτηθεί και για τους δύο!
      Για τη Βάσω λύθηκε η απορία μας! Ευτυχώς είναι και πάλι κοντά μας!
      Ελπίζω να μην είναι κάτι σοβαρό για τον Μαχαίρη!
      Φιλί ζεστό!

      Πάω να δημιουργήσω αφού δώσω μια ανάρτηση που οφείλω :))
      Να δω στο Συμπόσιο πότε θα απαντήσω:))

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια σε όλους!
    Και στους συμμετέχοντες με τα ποιήματα και στους νικητές των εξαιρετικών δώρων!
    Τυχερούλιδες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ο απόηχος του συμποσίου έφτασε ως εδώ κι εγώ η ανεπρόκοπη ακόμη να αξιωθώ να αναρτήσω το δικό μου ποίημα....
    Θα μου πεις "Χαρά στο ποίημα!!!"
    Καλά εντάξει... τι να κάνουμε... δεν είμαστε και όλοι κορυφαίοι...
    ότι μπορούμε κάνουμε.
    Φιλάκια και καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανεπρόκοπη δεν είσαι, το ποίημα σου ήταν ξεχωριστό, και όλοι σε λατρεύουμε, άσχετα από βαθμολογίες ! Ηρέμησε λοιπόν πασταφλωρίτσα μου κι όλα θα γίνουν!
      Φιλάκια πολλά και ζεστά ομορφιά μου! ♥

      Διαγραφή
  26. Τι να πρωτογράψω για σένα κοπέλα μου, που συχνά πυκνά ξεπερνάς κάθε στάνταρ συμπεριφοράς και πράξης. Τελικά, είναι θέμα κουλτούρας που την αποκτά κανείς με σωστή ανατροφή και παιδεία, τα οποία περίσσια διαθέτεις.
    Για σένα γλυκιά μου Δεν υπάρχει διαχωρισμός ρόλων, γίνεσαι ένα με τους αναγνώστες / φίλους σου με την οικοδέσποινα και την άψογη φιλοξενία της και με τα της αφιλοκερδούς προσφοράς της! Διατηρείς το προνόμιο Αριστέα μου να είσαι η εξαίρεση στον κανόνα, δημιουργώντας σοβαρές επιπτώσεις στην ζωή μας μ' αυτόν τον πολυσχιδή χαρακτήρα σου, ο οποίος:
    1ον : - Επηρεάζει σημαντικά το αίσθημα χαράς!
    2ον: - Αυξάνει τον κίνδυνο για "πλεόνασμα" αγάπης στην "καρδιακή" κοιλία της φιλίας!
    3ον: - Προκαλεί επικίνδυνα και πλείστα συναισθήματα υψηλής βαθμίδας ψυχικής ευφορίας! και
    4ον: - Δεν υπάρχει πρόληψη! Κάνεις πάντα κάτι αναπάντεχο!
    Οι αξιέπαινες πρωτοβουλίες σου σε καθιστούν Μοναδική, Αριστέα μου, συμβάλλουν στη βελτίωση, σκέψεων, σχέσεων, ιδεών και ωθούν το καλό παράδειγμα! Ένα απλό Συγχαρητήρια για όλο αυτό το έργο σου, είναι το ελάχιστο που μπορώ να πω!
    Να είσαι καλά Αριστάκι μου και να έχεις ένα όμορφο και γλυκό βραδάκι!
    Τα φιλιά και τον θαυμασμό μου στέλνω με λουλουδένια αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου με συγκίνησες απίστευτα!!!
      Κάνω μόνο αυτό που αγαπώ περισσότερο από όλα : μοιράζομαι με τους άλλους Κατερίνα μου! Είτε είναι χαρά΄είτε είναι από τα δύο που έχω το ένα!
      Ένα ευχαριστώ είναι πολύ πολύ λίγο!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  27. Παρασύρθηκα και ξεχάστηκα... Θέλω να δώσω Συγχαρητήρια στην Γλαύκη που κέρδισε, να χαρεί το δωράκι της και πάντα να είναι τυχερή στη ζωή της!
    Τα φιλιά μου!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εγώ...; ;-) Με έφαγε η λογοκρισία...χαχαχα αστειεύομαι κοριτσάκι μου!
    Συγχαρητήρια στη Γλαύκη!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Βρε κορίτσι τώρα το είδα ότι σε έχασα και δεν σε έγραψα!
    Πωπω ! Αισθάνομαι άσχημα!!!
    Θα επανορθώσω σύντομα!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πάντα τυχερή η Γλαύκη, να χαρεί το δωράκι σου. Κι εσύ αριστόγατο, που αστράφτεις και βροντάς, να είσαι πάντα καλά και η ζωή να σου δίνει πίσω πολλαπλασιασμένα την χαρά που δίνεις στους άλλους & ό,τι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Να ΄μαι κι εγώ! Καταρχάς συγχαρητήρια στην νικήτρια! όλα τα ποιήματα ήταν ηπέροχα, μοναδικά και γεμάτα εικόνε ςκαισ υνασιθήματα. Σ' ευχαριστούεμ Αριστεά μου για την ευκαιρία!
    Καλή Μ. Εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου!!!
      Χαίρομαι που πέρασες ΄όμορφα με τη συμμετοχή σου στο Συμπόσιο!!!
      Καλή Μ.Εβδομάδα και σε σένα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή