Κυριακή 13 Απριλίου 2014

" ψάχνω, βρίσκω, κρύβω, απλώνω!" αφιέρωμα στον Δημήτρη Ασλάνογλου

adorable, child, mother, little, photography, family, cute, cuddle, soft, mom, aw, happiness, adorbs, mommy, pretty, baby, beautiful, happy, life, amazing, small, young, sweet, hug, lovely

Σήμερα έχω την χαρά και την τιμή να φιλοξενώ τη συμμετοχή 
του Δημήτρη Ασλάνογλου, στο 3ο Συμπόσιο Ποίησης.
Απολαύστε (μόνο του πλέον το ποίημα) έναν ύμνο στη μητέρα του
κι έπειτα τις λίγες πληροφορίες που μου έστειλε
στο μέιλ μου σχετικά με αυτό το ποίημα του.
Εγώ θα συνεχίσω στο εργαστήρι μου.
Παραδίνω τα σχόλια σε σας και στον ποιητή!

Μ Α Ν Α

Της μάνας ψάχνω για να βρω,
τα γράμματα τι κρύβουν.

Το Μι της Μοίρας των Μαστών,
το Άλφα το Αιώνιο.
Το Νι της Νιότης των Νικών,
της Άνοιξης τ' Απάγκιο.

Μάνα, Μητέρα Μητραυγών,
Μίσχων, το Μαγικό το Μέλι
Άσπιλη , Αμόλυντη, Αμέθυστη
Άοκνη, Αστείρευτη, Αψεγάδιαστη
Ανάσα Ανθισμένη.
Νεράιδα, Νικηφόρων Νερών,
Νοσοκόμας Νηστικής, το Νυχτέρι
Αστέρια Απλώνεις, Ασημωμένη.
Ανέμων Αναγέννησης, Αγάπης Αρώματα,
Απλώχερ' Ακουμπάς, στης Αυγής τ' Αετώματα.

Μυρτιάς τ' Άρωμα, του Νούφαρου η Ανταύγεια
Μοναδική Αρχόντισσα, Ντυμένη στ' Άγια
Μυριοδύναμος Άγγελος, Ναυαρχίδας Ακρόπλωρο
Μυστικής Αρμονίας, Νοερό Ανθοσκέπαστρο.


Το ποίημα είναι γραμμένο πάνω σε τέσσερα ρήματα: 
 Ψάχνω,  βρίσκω, κρύβω, απλώνω!! 
Έτσι  ξεκίνησα να το γράφω. Δεν σου κρύβω ότι είμαι καλός κλέφτης του Ελύτη που  έλεγε ότι το ποίημα είναι μία εξίσωση και του Εμπειρίκου, του πατριώτη μου, που  έλεγε ότι το ποίημα είναι οι λέξεις που περισσεύουν πάντα στο προφορικό λόγο. (...) 
Από  εκεί ξεκίνησαν όλα. Όπως σου είπα το ποίημα το έγραψα την ημέρα που έχασα την  μητέρα μου και της το απήγγειλα λίγο πριν πάει στη τελευταία κατοικία της, σε  επικήδειο, στις 7-4-13. Σήμερα* που το μοιράζομαι με τους αναγνώστες σου με  γεμίζει χαρά και νιώθω την ψυχή της τόση ανάλαφρη μέσα μου που πίστεψέ με δεν  μπορώ να στο μεταδώσω. Σήμερα δε έγινε κι ένα κουφό που με αναστάτωσε και με  έκανε να νιώσω για αρκετή ώρα άφωνος. Κοίταξε τη φωτογραφία που επισυνάπτω  και θα καταλάβεις. Είναι μια άγρια τσίχλα που ήρθε το πρωί, καθώς έκανα ένα  τσιγάρο μόνος μου στο αίθριο της εταιρείας που εργάζομαι και κάθισε στο χέρι  μου. Δεν λέω άλλα γιατί θα με περάσεις για τρελό και ονειροπαρμένο. Η τσίχλα  είναι από τα πιο άγρια πουλιά και δεν μπορεί να ζήσει σε κλουβί.
(*ήταν η μέρα που δημοσιεύτηκαν τα ποιήματα) 
Στις 4-4-44 γεννήθηκε η μητέρα μου, μια μέρα που πάντα της έδινα τις  ευχές μου, Σήμερα* σε ποιόν να τις δώσω;
(*αυτό το έλαβα στις 4/4/14) 


Για όσους παρακολουθούν τις Ιστορίες του Καφενέ,
οι ως τώρα δημοσιευμένες Ιστορίες είναι:

Δημήτρης Ασλάνογλου, "Κι όμως είπε αλήθεια"
Μαριλένα, Στη βροχή
Έλλη, Σοφία
Λεβίνα, Ο παπατζής, 2η συμμετοχή
Μαρία Κανελλάκη, "What is baklavas?"
Katerina koko Η συνέντευξη 
Πέτρος, Το αντάμωμα
Έλενα , Stop!
Γλαύκη, Πέρα και πάνω από αυτό, Φιλοξενήθηκε από την  Petra
Βερόνικα(χωρίς τίτλο) 
(Ισπανίδα που γράφει στα ελληνικά)




Στις Ιστορίες του Καφενέ συμμετέχουν τα ιστολόγια
ή φίλοι ιστολογίων με ενεργή δράση
(μέσα στην ημέρα θα προσθέσω και όσους δεν έχω προλάβει 
ή προκύψουν σήμερα):

Δημήτρης Ασλάνογλου, στο http://princess-airis.blogspot.gr/
Γλαύκη, θα φιλοξενηθεί από http://pistos-petra.blogspot.gr/
Κατερίνα Βερίγκαhttp://positive-thinking-greece.blogspot.gr
Κλαυδία, θα φιλοξενηθεί από http://pistos-petra.blogspot.gr/
Κατερίνα Βαλσαμίδη, http://apopsitexnis.blogspot.gr
Μαρία(me maria),  http://mytripssonblog.blogspot.gr/
Μαρία Κανελλάκηhttp://toapagio.blogspot.gr/
Πέτρος (Ακυβέρνητος) http://akivernitos.blogspot.gr/
@ριστέαhttp://princess-airis.blogspot.gr/
Βερόνικαhttp://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es


(με αχνά γράμματα όσοι δεν έχουν γράψει ακόμα!)


52 σχόλια:

  1. ΤΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ; ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΦΙΕΡΩΣΗ; ΑΦΗΝΩ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΙΑΤΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΝΟΙΩΣΕΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!
    ΣΤΟ ΑΦΙΕΡΩΝΩ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΕΦΥΓΕ...
    ΜΕ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΣΕ ΣΕΝΑ
    Ξεγελώ τη ζωή με ματιές λοξές
    πιότερο από μισό αιώνα,
    Αρχαγγέλους θωρώ να ζητούνε ψυχές,
    όταν χάνουν με πόνο, της ζωής τον αγώνα .
    Είναι τόσο σκληρό, πίσω να μένεις
    στη ζωή να γελάς και να υπομένεις
    κάθε δώρο του ύπνου ν' αναμένεις
    και του χρόνου χωρίσματα να διαβαίνεις.
    Λεπτά, ώρες, μέρες, βδομάδες, μήνες, χρόνια.
    Ένα χαμόγελο και ανασαίνεις.
    Δ.Λ.Α.

    ΝΑΧΕΙΣ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη να μην με ευχαριστείς! Χαρά μου!
      Είναι κρίμα να μοιραζόμαστε τα ωραία!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση και που σήμερα ήσουν εδώ για μένα κι εγώ ασχολήθηκα απερίσπαστη με τις δημιουργίες μου!
      Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα! :))

      Διαγραφή
    2. Η τιμη της φιλοξενιας σου, ειναι απεραντη και εικονιζεται στην αυρα ολων των επισκεπτων σου, που στολιζουν τη σελιδα σου!
      Νασαι παντα καλα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και στους δύο φίλους μου
    Δημήτρη μου με συγκίνησες πολύ
    και δεν σου κρύβω πως δάκρυσα
    με την πληροφορία για την "γέννηση"
    του ποιήματος!!!!!
    Να είσαι γερός και πάντα να την τιμάς
    την μαννούλα σου..τίποτα τυχαίο την ζωή
    και αναφέρομαι στην επίσκεψη του μικρού πουλιού!!
    Να γράφεις για να σε συναντάμε!!!!


    φιλιά και χαίρομαι που συνομιλήσαμε!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαιρομαι αφανταστα που με την τρυφερη φιλοξενια της Αριστεας μπορουμε να μοιραζομαστε σκεψεις και λεξεις χαραγμενες στο χαρτι, λεξεις καρδιας αγνες και αβιαστες. Θελω να με συγχωρεσετε αν πολλες φορες λεω πολλα, γινομαι βαρετος και το ξερω αλλα δεν το θελω. Οταν με βαρεθητε θελω να μου το πειτε και οχι να κρυβομαστε πισω απο τα δακτυλα μας. Ειναι πολυ μικρα για να μας κρυψουν Συγχωρεστε αν δεν απαντησω σε ολα σαςτα σχολια, θαναι γιατι σημερα θα ταξιδεψω και θα μου ειναι δυσκολο. Ναχετε μια ομορφη Μεγαλη Εβδομαδα κι εσυ Ελενη να εχεις μια ομορφη σκεψη και να μας τη δωσεις να την διαβασουμε.
      Ευχαριστω απο καρδιας και νοιωθω οτι ειναι λιγο!!!

      Διαγραφή
  3. Ηταν υπεροχο και αναμεσα στα αλλα! Ομως ποσο αλλαζει ενα ποιημα οταν ξερεις την ιστορια απο πισω! Σημερα που γιορταζει η μανα μου, πολυ συγκινηθηκα! 'Οσο για το ο,τιδηποτε αλλο συνεβη με το πουλακι, που δεν θελησε ο ποιητης να μοιραστει μαζι μας, θα πω μονο πως ΟΛΑ ειναι πιθανα!Καλη Κυριακη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παντα ναναι δυνατη η μητερα σου κι εσυ ευτυχισμενη κοντα της να μοιραζεσθε τις ευχες σας και την αγαπη σας!!!
      η πιο αγνη αγαπη στο κοσμο...της μανας για το παιδι της!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ χαίρομαι με τη σημερινή αυτή ανάρτηση και όλες τις πληροφορίες που τη συνοδεύουν!
    Είναι ένα από τα τρία που -κατάφερα- να ξεχωρίσω ανάμεσα σε τόσο όμορφες συμμετοχές!
    Με συγκίνησε από την πρώτη στιγμή! Δεν έχω κάτι άλλο να προσθέσω!!!
    Να περάσετε μία όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με τη ευχη να νοιωθεις παντα την δυναμη που δινει η σκεψη της μανας, να περασεις μια υπεροχη μεγαλη Εβδομαδα!!!

      Διαγραφή
  5. τιμή σ'αυτούς που τη μάνα τους τιμούν και για όσο ζει μα και όταν φεύγει...
    η αγάπη προς της ζωής σου την αναντικατάστατη, Δημήτρη, με συγκίνησε πολύ...
    να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. οποια κι ειναι, ειναι η μανα, ειναι εκεινη που μπορει να νοιωσει το μεγαλυτερο πονο που υπαρχει στον κοσμο, εκεινον που νοιωθει οταν γενναει κι εκεινον που νοιωθει οταν ποτε δει το παιδι της να φευγει. Δεν υπαρχουν μεγαλυτεροι πονοι και τους νοιωθει και τους αντεχει μονο μια μανα.
    Ναχεις μια Ειρηνικη Μεγαλη Εβδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και απο μένα.
    Λόγια που βγαινουν απο την καρδιά και την ψυχή αποτυπώθηκαν σε ενα ποίημα που μας προκαλεσε μεγαλη συγκίνηση,
    Δεν θα μπορουσε να ειναι κατι αλλο απο μια ωδη στην αγαπημενη σας μητερα.. ΕΙμαι σιγουρη πως ειναι πολυ περηφανη για σας.
    Κάτι τετοιες στιγμες λυπάμαι που δεν νιώθω ετσι για την δικη μου μανα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη σου μερα Μαρια, εχω να πω μονο τουτο...αν ολοι αγαπουσαμε τις ριζες μας, τους γονιους μας και τις οικογενειες μας, δεν θα υπηρχε πολεμος. Ποιος θα εστελνε ποιον στο πολεμο και γιατι; Ομωςειμαστε καταδικασμενοι να θελουμε να ειμαστε οι εξαιρεσεις, καλη μας επιτυχια σε αυτο τον αγωνα!!
      σου ευχομαι μια Υπεροχη και κατανοικτικη Μεγαλη Εβδομαδα!!!

      Διαγραφή
  8. ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ, ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία θεματική και χρόνια Πολλά στη μανούλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω Αριαδνη, σου ευχομαι οτι το καλυτερο και ναχεις μια ομορφη Μεγαλη Εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  10. Συγκινητικό.. Καλή Κυριακή και στους δυο σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δημήτρη με είχε αγγίξει πολύ το ποίημά σου, το παιχνίδι με τα γράμματα και τις βαθύτερες έννοιες της μητρότητας ήταν πολύ συγκινητικό. Δεν το περίμενα ποτέ πως γράφτηκε από άντρα. Ίσως γιατί δυσκολεύονται να εκφράσουν αυτά που νιώθουν. Με την ιστορία που κρύβεται πίσω απ' το ποίημά σου και με τα λόγια σου, λύγισα. Ως μάνα, ως κόρη και ως γυναίκα. Τα ταπεινά μου συγχαρητήρια για το έργο σου και εύχομαι ολόψυχα να είσαι καλά και να συνεχίζεις να μας ταξιδεύεις στην ποίησή σου!
    Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα υπεροχα λογια σου Μαρια, δειχνουν και την ομορφη καρδια σου. Ευχομαι μεσα απο την ψυχη μου να μπορεις παντα ετσι απλα και με ομορφα νοηματα να μοιραζεσαι τις σκεψεις σου μαζι μας. Σε ευχαριστω και σου ευχομαι απο το πλοιο που ταξιδευω για την Ανδρο τη πατριδα μου, ναχεις μια ηρεμη Μεγαλη βδομαδα και καλο Πασχα!!!

      Διαγραφή
  12. Καταπληκτικό με συγκίνησε πάρα πολύ!
    Δεν έχω τίποτα άλλο να πω πάω να πάρω τηλέφωνο την μανούλα μου!
    Σε ευχαριστούμε!
    Πολλά φιλιά και στους δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελενα να την παρεις τη μητερα σου τηλεφωνο και να της πεις οτι εκτος απο σενα κι εγω την αγαπω.Ολες οι μανες ειναι αξιες να αγαπηθουν .
    Καλη Μεγαλη Εβδομαδα και ευχαριστω για την υπεροχη συντροφια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλησπέρα κι από εμένα Δημήτρη!! Ένα άκρως συγκινητικό κι αισθαντικό ποίημα!! Να σαι σίγουρος πως η μανούλα σου θα ναι πολύ περήφανη για σένα και θα σε καμαρώνει!!
    Είναι φτωχά τα λόγια κάποιες φορές...
    Κι εγώ το πουλάκι θα το παιρνα σαν σημάδι, μην νομίζεις!! Πιο πολύ πιστεύω και με αγγίζουν τα μεταφυσικά!!
    Να σαι καλά και να την σκέφτεσαι πάντα με αγάπη!!! Εύχομαι η ποίηση να σε συντροφεύει στις ευχάριστες και δύσκολες στιγμές σου!!
    Αριστέα μου πάντα γλυκειά και ζεστή οικοδέσποινα!!
    Να χετε μια όμορφη Μεγάλη βδομάδα!!
    Σας φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τι να πω για τα ομορφα λογια σου Μαριλενα, θα πω μονο οτι ο λογος που γραφω ειναι για να νοιωθω οτι μπορω να αντιστεκομαι σε οτιδηποτε ζηταει να καταστρεψει τη σκεψη μου. Αλλωστε το γραπτο εχει μια και μοναδικη μορφη, το προφορικο μπορει να αλλαζει συνεχως.
      Ευχομαι ναχεις μια υπεροχη Μεγαλη Εβδομαδα!!!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρλέν μου!!!
      Καλή Μεγάλη εβδομάδα να έχουμε!
      Μάκια!

      Διαγραφή
  15. Ένας ακόμα ύμνος για τη Μάνα. Όσοι και να γραφούν, πάντα λίγοι θα είναι.
    Ο πλούτος τών προσδιορισμών στο ποίημα σου, αγαπητέ Δημήτρη, καταδεικνύει την κατανόηση του μεγέθους τής αγάπης τής Μητέρας σου για σένα.
    Κι όσο μεγαλώνουμε, τόσο καθαρότερα εκτιμούμε αυτήν την αγάπη.
    Αυτή η αγάπη δε μπορεί να συγκριθεί με όποια άλλη αγάπη. Δεν επιδέχεται τη σύγκριση μεγαλύτερη ή μικρότερη. Είναι καθαρά ζήτημα ποιότητας. Γι’ αυτό η πληρέστερη λέξη είναι Ασύγκριτη.
    Καλή συνέχεια, αγαπητέ φίλε, στην κατάθεση του πλούτου τής ψυχής σου στο χαρτί-οθόνη και το μοίρασμά του με όσο γίνεται περισσότερες ψυχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω απολυτα αγαπητε Αρη, ειναι ασυγκριτη η αγαπη της και προς τη μανα. Η Μητραυγη, η μητερα και η αυγη της μητρας ειναι μοναδικη για τον καθενα μας. Σε ευχαριστω που μοιραζεσαι μαζι μου τις σκεψεις σου και σου ευχομαι ομορφη Μεγαλη Εβδομαδα!!!

      Διαγραφή
  16. Αγαπητέ Δημήτρη, αν κρίνω από τον τρόπο που εκφράζεσαι, θα έλεγα πως η μητέρα σου έκανε πολλή καλή δουλειά και θά' ναι υπερήφανη για σένα!
    Πολύτιμο το ποίημα σου σαν την αγάπη της!
    Να 'σαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πολυτιμο μπορει ναναι και μοναδικο, απλο ομως και διαθεσιμο σε ολους. Μακαρι ολα τα πολυτιμα να τα μοιραζομαστε ολοι και να δεχομαστε το κάθε τι που πηγαζει από αυτα. Ειμαι περηφανος που μπορεσα να νοιωσω την αξια της μανασ και αυτο μου αρκει για να μπορω να προσφερω τα οσα μου χαρισε. Ξερω πως της αγαπης την φωτια μονο αν την δωσεις θα σε ζεστανει!
      Ναχεις μια υπεροχη Μεγαλη Εβδομαδα Σοφια!!

      Διαγραφή
  17. Είναι τα ζώα και τα πουλιά που
    καταλαβαίνουν την κάθε μας στιγμή
    όπως εμείς δεν μπορούμε να την κλείσουμε μέσα μας και
    μας κοιτούν με μάτι ερευνητικό σα να τρυπούν τα μάτια μας
    και μπαίνουν βαθειά στα σωθικά μας...
    Δεν χρειάζεται να μιλήσω για την ξεχωριστή γραφή σου...
    μιλήσαν άλλοι γι αυτήν πριν από εμένα...
    Σε ποιόν αλήθεια να πεις χρόνια πολλά μια σημαδιακή ημέρα;
    Ίσως... στις αναμνήσεις ;

    Καλό βράδυ σου εύχομαι
    καλή και δημιουργική συνέχεια και
    ελπίζω να διαβάζω συχνά κομμάτια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβινα μου, ειμαστε μερος της φυσης και εγω πιστευω οτι η φυση αισθανεται και εκφραζεται με πολλους τροπους. Δεν λεβ για το συγκεκριμενο περιστατικο, ομως παντα αισθανομαι αδυναμος απεναντι στα μυστηρια της φυσης. Ειμαστε μια μικρη κοκκιδα πανω στο συμπαν και ευτυχως που μπορουμε να το αντιληφθουμε και να το ελλεγχουμε με τα πενιχρα μας μεσα. Ένα από αυτα ειναι η φτωχη διαισθηση που καμμια φορα νοιωθουμε αλλα δυσκολα ερμηνευουμε. Ευχαριστω για τα ομορφα λογια σου, χαιρομαι την παρεα σας και θελω να μενω κοντα στη φιλοξενη φωλια της Αριστεας. Ναχεις μια υπεροχη Μεγαλη Εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  18. Απίστευτο το σκηνικό με την τσίχλα...
    Πολλά συγχαρητήρια στον κο Ασλάνογλου για τη σύλληψη, την έμπνευση και τη δημιουργία! Εξάλλου, ήταν η πρώτη μου επιλογή στη ψηφοφορία... Η μάνα είναι νομίζω το πιο συγκινησιακό κομμάτι για όλους μας. Είναι το μέσα μας, η ψυχή μας και η προσωπικότητα μας. Ότι "βγάζουμε" σαν άνθρωποι οφείλεται στον τρόπο που μας μεγάλωσε. Είναι ένα άκρως συγκινητικό και δυνατό ποίημα που αξίζει κάθε επιβράβευση!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω Κατερινα για την τιμη να σε αγγιξει το γραπτο μου περισσοτερο, ηταν ομως ένα από τα 24 λουλουδια που ανθισαν στο κηπο της Αριστεας κι ολα πιστευω ειχαν τη μοναδικη τους μυρωδια. Οσο για τη μανα που μας χαρισε τη ζωη ειμαι σιγουρος οτι κι εσυ την τιμας αντιστοιχα και σιγουρα την κανεις να νοιωθει υπερηφανη για τη δημιουργια της.
      Να εχεις μια ομορφη Μεγαλη Εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  19. Το περασμένο Νοέμβριο έχασα εγώ τη μητέρα μου. Με την άδειά σου θα ήθελα να μεταφράσω στα ισπανικάψτο όμορφο και υπέροχο ποίημα σου να της το διαβάσετε εκεί όπου να είναι τώρα...

    Σ'ευχαριστώ πολύ.


    Για της Ιστορίες του καφενέ έγραψα ήδη!!

    σ'αυτό το λινκ είναι:

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/2014/04/blog-post_10.html

    Φιλιά πολλά, ευχαριστώ και καφεδάκι για όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω Βερόνικα! Σε ευχαριστώ πολύ που συμμετέχεις στις ιστορίες του καφενέ!
      Έρχομαι να δω και να σε προσθέσω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Αγαπητη Βερονικα, το ποιημαμου μπορεις να το κανεις οτι θελεις, μονο οταν το μεταφρασεις να μας το στειλεις!! Νασαι καλα παντα!!

      Διαγραφή
  20. Με τη λέξη ΄΄μάνα΄΄ έχω μια σχέση καρμική και γι΄αυτό με συγκίνησε το ποίημα σου Δημήτρη. Έχω χάσει τη μητέρα μου , δεν την είχα βέβαια ποτέ κοντά μου με την ψυχική έννοια , απόμακρη , απροσπέλαστη ,αδιαπραγμάτευτη ως το τέλος της. Μητέρα δύο κοριτσιών έχτισα και χτίζω καθημερινά τη σχέση μας με όσα καλά υλικά διαθέτει η ψυχή μου .
    Ευχαριστούμε θερμά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιημα που δεν λεει τιποτα, δεν υπαρχει, ποιημα που μας αγγιζει, λεμε καλως που υπαρχει, ποιημα που μας αγγιζει και μας συγκινει το θελουμε δικο μας, αυτος ειναι και ο λογος της χαρας που νοιωθω διαβαζοντας το σχολιο σου Νικολ, να χαιρεσαι τα κοριτσια σου και να μοιραζεσαι μαζι τους τη ζωη σου και την ομορφια της.
      Σε ευχαριστω για την ομορφια του λογου σου και η μητερα σου να ζει για παντα στη σκεψη σου!
      Καλη μεαλη Εβδομαδα ναχεις!

      Διαγραφή
  21. Δημήτρη έκανες τις αναμνήσεις λέξεις, τις πολλαπλασίασες με συναίσθημα, έντυσες την τη μνήμη "μάνα" με λατρεμένη αγάπη που με σεβασμό μοιράςτηκες μαζί μας! Με συγκίνησε η ευαισθησία και η σκέψη σου, αλλά και η αυθόρμητη έλευση της άγριας τσιχλας που μόνο τυχαία δεν τη βρίσκω!
    Όταν το διάβασα γέμισα τρυφερά συναισθήματα. Εύχομαι Δημήτρη πάντα να ψάχνεις τρόπους έκφρασης,
    Να βρίσκεις την καύσιμη ύλη έμπνευσης,
    Να κρύβεις την κυνικότητα του χρόνου και Να απλώνεις το ταλέντο σου σε νέους προορισμούς!
    Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!

    Υ.Γ. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητη Κατερινα, επιτελους μπορω να σου απαντησω στα υπεροχα σχολια σου που δεν σου κρυβω οτι με συγκινουν πραγματικα, Θαθελα από την καρδια μου να επιστρεψω τις ομορφες ευχες σου και να σου πω ακομα οτι τα αισθηματα και οι ομορφες σκεψεις χρειαζονται το καταλληλο χωραφι για να ανθισουν και να απλωσουν τα αρωματα τους. Πιστευω οτι αυτη η τρυφερη σελιδα μας προσφερει αυτη τη δυνατοτητα οπως κι αλλες που ισως δεν γνωριζω. Τα σχολια σου διαχεουν παντου αυτο που βγαινει από μεσα μου, με το καλυτερο τροπο, το τροπο της καρδιας. Νασαι παντα καλα και ναχεις μια υπεροχη Μεγαλη Εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  22. Τόσο υπέροχο και συγκινητικό αγαπητέ φίλε Δημήτρη... Η λέξη και μόνο "μάνα" γεννά τόσα πολλά συναισθήματα... Ευχαριστούμε πολύ -και- για αυτό το συγκλονιστικό ποίημα σου και ξέχωρα θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για το τριάρι που μου χάρισες στο Συμπόσιο για το "ολιγόλεκτο" μου. Δεν μπορείς να φανταστείς πόση τιμή ένιωσα, να επιβραβεύομαι έτσι από έναν δημιουργό όπως εσύ.Να είσαι καλά και καλό απόγευμα!

    Υ.Γ Θα ήταν τιμή μου μεγάλη να επισκεφτείς το μπλογκ μου όποτε το θελήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητη Πετρα το ποιημα σου ηταν ενας πινακας με χιλιες συναισθημαικες πινελιες που η κάθε μια ελεγε χιλιες εννοιες. Μου αφησε μια γεματη καρδια και ετσι το επελεξα σαν το πιο προσιτο σε μενα, Για να χαραξεις με λιγες λεξεις ένα τεραστιο νοημα θελει πολλη σκεψη και μεγαλο προβληματισμο. Δεν ειμαι καποιος σημαντικος δημιουργος ειμαι καποιος καπετανιος που βλεποντας τη θαλασσα γνωρισα τη ζωη και συνεχιζω να τη γνωριζω κοιταζοντας την πλεον από τη στερια. Ειχα το προνομιο και κουραγιο και δω τη στερια να χανεται από τα ματια μου κι αυτο γεννησε μεσα μου ένα κοσμο γεματο περιπετειες και αληθειες. Η θαλασσα ειναι μια τεραστια αληθεια, ειναι τοσο γυμνη που τις ελεγα...'Να σε φωναζω αληθεια, γιατι εισαι πιοτερο γυμνη από εκεινη' Οταν το εγραψα καπου, πολλοι νομισαν οτι το εγραψα για μια γυναικα, ομως εγω το ειχα γραψει για τη θαλασσα,
    Θα προσπαθησω να σε επισκεφτω, ευχαριστω για το καλεσμα, Ναχεις μια ομορφη Μεγαλη Εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπητέ Δημήτρη, δεν μπορείς να φανταστείς την έκπληξή μου όταν έπεσε η κουρτίνα κι έγιναν οι αποκαλύψεις. Δεν ξέρω... δεν περίμενα να κρυβόταν άντρας από πίσω. Το ποίημα σου ήταν σωστός ύμνος προς την μητέρα σου, και την κάθε μητέρα. Το προσέγγισες με άπειρη τρυφερότητα, σεβασμό και μεγαλοπρέπεια. Δεν έχω λόγια, Δημήτρη. Με είχε συγκινήσει και τότε, και με συγκινεί ακόμα περισσότερο ντυμένο με τα δικά σου λόγια και την φωτογραφία της τσίχλας. Η μητέρα σου πάντα είναι και ζει κοντά σου, γιατί της το επιτρέπεις εσύ... με την ευαισθησία και την ανοιχτή σου καρδιά. Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλη μου Lysipp, οταν το εγραψα ηταν μια στιγμη που πραγματικα ειχα πει οτι την εχω ξαναζησει αλλα με αλλες εικονες. Επρεπε να νικησω οτι με πληγωνε βαθεια για αλλη μια φορα στη ζωη μου. Οταν χανεις εναν ανθρωπο που ακουμπας επανω του λιγες φτωχικες σταγονες αγαπης, Πρεπει να σηκωσεις το αναστημα σου να δεις γυρω σου το κοσμο και να αρχισεις να αγωνιζεσαι μεχρι να μπορεσεις να ακουσεις την ανασα σου. Το ιδιο το ειχα ξανανοιωσει οταν πριν από 17 χρονια εχασα το κοριτσι μου.Ο πονος οταν ειναι βουβος σε γονατιζει και δυσκολα σηκωνεις το ένα σου ποδι προσπαθοντας να ορθωσεις το αναστημα σου. Εγραψα οτι ενοιωθα και νικησα το πονο μου. Το ειπα και προηγουμενα, αυτος ειναι ο λογος που γραφω, για να πολεμαω οτιδηποτε ζηταει να με εξοντωσει.Ευχαριστω για τα καλοκαρδα σχολια σου και σου ευχομαι μια υπεροχη Μεγαλη Εβδομαδα!!

      Διαγραφή
  25. Συγχαρητήρια για το υπέροχο ποίημα, γι΄αυτόν τον ύμνο στη μητέρα!
    Συγκινήθηκα πολύ!
    Να είσαι καλά να τη θυμάσαι πάντα!
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σε ευχαριστω Μαρια, σου ευχομαι μια υπεροχη Ανασταση ψυχης και πνευματος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ερχομαι καθυστερημένα (λόγω προβλήματος της οθόνης) να καταθέσω κι εγώ τα συγχαρητήρια και τις ευχαριστίες μου για το υπέροχο ποίημα που μοιράστηκε μαζί μας ο κ. Ασλάνογλου, ένας ύμνος στη μητέρα, την πηγή της ζωής, της στοργής, της ολοκληρωτικής αγάπης.....με άγγιξε, με συγκίνησε, με συγκλόνισε, έχω τη χαρά να έχω κοντά μου τη λατρεμένη μανούλα μου, είμαι και η ίδια μανούλα και όλα αυτά τα θεσπέσια συναισθήματα που μου χάρισε αυτό το ποίημα τα εισέπραξα προσωπικά.......η μητέρα μας πιστεύω θα ζεί για πάντα στην καρδιά μας όπως και όλοι οι αγαπημένοι μας και το πουλάκι που ήρθε και κάθισε στο χέρι σου..... είναι τόσο ξεκάθαρο το μήνυμά του μου είναι απόλυτα παραδεκτή η μεταφυσική σύνδεση με το παρόν......η μητέρα σου είναι πάντα παρούσα και σου το επιβεβαίωσε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπητη Κλαυδια να χαιρεσαι παντα ολη την αγαπη της μητερας σου και να προσπαθεις να την περνας στα δικα σου παιδια. Χαιρομαι που αντιμετωπιζεις σαν κι εμενα το μεταφυσικο και μπορεις να το συνδεεις με το φυσικο. Ειναι φορες που φοβομαστε μην μας πουν τρελλους αλλα η αληθεια ειναι οτι ολοι ειμαστε, απλα μολις το δειχνουμε αρχιζουμε να διαφερουμε και τοτε γινομαστε αρνητικα διαφορετικοι. Ευχαριστω για τα καλα σου σχολια και σου ευχομαι ναχεις μια ηρεμη γεματη αγαπη Πασχαλινη περιοδο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου ΄όλους τους φίλους που ανταποκρίθηκαν και έγραψαν τόσο όμορφα σχόλια στον φιλοξενούμενο Δημήτρη! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. I constantly spent my half an hour to read this blog's posts all the time along with a mug of coffee.



    My blog post :: casinos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. whoah this blog is fantastic i really like reading your articles.
    Keep up the great work! You already know, many people are looking around for this info, you could help them greatly.


    My weblog :: garcinia

    ΑπάντησηΔιαγραφή