Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Λήξη 3ου Συμποσίου Ποίησης - Η Γιορτή!



Φίλοι μου αγαπημένοι....
Σήμερα έχουμε μια ακόμα γιορτή!
Είναι πλέον γεγονός!
Το 3ο Συμπόσιο Ποίησης ρίχνει αυλαία.
Για μένα είμαστε ΟΛΟΙ κερδισμένοι και νικητές.
Σήμερα νίκησε η Ποίηση.
Νίκησαν όσοι "έπαιξαν" δίκαια.
Νίκησαν όσοι δημιούργησαν.
Μα κυρίως νίκησαν όσοι διάβασαν 24 Ποιήματα!

Κοιτάζοντας πίσω και βλέποντας όλο το στήσιμο, 
την αγωνία να μην χάσω εισερχόμενο μήνυμα στο mail μου ,
το άγχος να βγουν σωστά οι αναρτήσεις με τα ποιήματα στον αέρα,
 τα αυξημένα αντανακλαστικά για να περιφρουρήσω σωστά 
όλες τις συμμετοχές,
όλα μου φαίνονται πια ιστορία...
Η λήξη είναι εδώ και η χαρά μου τεράστια!



Σας δόθηκαν δύο λέξεις:
Άνοιξη & αναγέννηση
και σας ζητήθηκε να δημιουργήσετε,
να τρέξετε όπου θέλετε κι όπως νιώθατε.
Και το κάνατε όμορφα, απλά, ζωντανά, περίτεχνα!

Να πω εδώ ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσοι 
με τίμησαν με την παρουσία τους στο Συμπόσιο
αλλά και στους πρωτοεμφανιζόμενους ποιητές μας.
Όλα τα ποιήματα ήταν εξαιρετικά.

Συγχαρητήρια σε όλους!


Μεγάλη νικήτρια ανακηρύχτηκε με τις δικές σας ψήφους
μια πρωτοεμφανιζόμενη στα σοκάκια της Ποίησης.
Μας είχε συνηθίσει να διαπρέπει μέσα από τις Ιστορίες της.
Τη λατρέψαμε άπειρες φορές μέσα από την υπέροχη γραφή της.
Τώρα και στην Ποίηση....

Κυρίες και Κύριοι
Η 
Μαρία Κανελλάκη με το ποίημα "Σούλα μαινόμενη" (31 βαθμοί)
είναι η μεγάλη νικήτρια.

Ακολούθησαν σε απόσταση αναπνοής 

Ο Μαζεστίξ (από το Τοίχο-Τοίχο) με το ποίημα του : Κατ-άνοιξη (27 βαθμοί)

και η Ελένη (από το Ποιώ Ελένη) (26 βαθμοί)



Αναλυτικότερα:

Συμμετείχαν: 23 φίλοι, με 24 ποιήματα 
Ψήφισαν : 48 φίλοι

Ας πέσουν λοιπόν οι μάσκες:

1. Μάκης, Αναγεννησιακή Άνοιξη
2. Δημήτρης Ασλάνογλου, Μάνα
3.Maria Fe,Η ώρα της άνοιξης
4.Ελένη,(Ποιώ Ελένη) Η εαρινή γενιά των Ποιητών
5.Evonita, Η κρυφή μου άνοιξη
6.Ελένη,(Ποιώ Ελένη) Η χαρτογραφία της Άνοιξης, 2η συμμετοχή
7.Άννα Flo, Άκου καρδιά μου
8.Κική,(ΕΚΦΡΑΣΟΥ) Το κυνήγι
9.Γλαύκη, Αέναη Ζωοδότρα
10.Μαρία Κανελλάκη, Σούλα Μαινόμενη
11.Μαριλένα, Μνήσθητι
12. Ρούλα Σμαραγδένια, Θράσος
13.Μαρία Νι, Ο άγνωστος Εραστής
14.Φλώρα (TEXNIS STORIES), Οδηγίες γονιού σε έφηβο
15.Katerina Koko,  Χάδια του Ανέμου
16. Κάτια, (MARILISE), Ζηλεύω
17.Μαρία (me maria), Ο άνεμος κι εγώ- δυο άνεμοι
18.Έλλη ( Funkey Monkey), Λόγια του φίλου
19. Μαζεστίξ, Κατ-άνοιξη
20.Άννα (της Πάρου), Εαρινή Επ-Ανάσταση
21.Μαρία-Έλενα, Το κόκκινο τριαντάφυλλο
22. ΜΑΡΙΑ Π. , Εκείνος
23.Petra, Ολιγόλεκτο
24. Λεβίνα, Της άνοιξης το Μυροφόρο Ανάγνωσμα

Όπως θα προσέξατε, αυτή τη φορά δεν υπάρχει η συνολική βαθμολογία
δίπλα σε κάθε συμμετοχή.
Να πω εδώ ότι όλα τα ποιήματα ανεξαιρέτως βαθμολογήθηκαν.
Έπειτα όμως από πρόταση ενός εκλεκτού φίλου
αποφάσισα να δώσω τις συμμετοχές χωρίς τη βαθμολογία τους.
Όποιος θέλει μπορεί να μου τη ζητήσει μέσω μέιλ.
Όλοι είναι νικητές άσχετα από βαθμούς.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς που με τιμήσατε κι αυτή τη φορά!

Για την ιστορία δίνω μόνο την πρώτη δεκάδα:

Κανελλάκη Μαρία
Μαζεστίξ
Ελένη
Άννα Flo
Ελένη
Άννα της Πάρου
Μαρία Νι
Πέτρα & Δημήτρης Ασλάνογλου
Μάκης

Τα ποιήματα θα τα απολαύσουμε ξανά τις επόμενες μέρες στα μπλογκ τους
και θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε για αυτά.

Αύριο θα έχω την κλήρωση και την ανακοίνωση των δώρων!
Θυμίζω ότι όλοι οι φίλοι
είτε συμμετείχαν, είτε διάβασαν, είτε ψήφισαν (πλην της νικήτριας)
θα συμμετέχουν σε κλήρωση για μια δημιουργία μου με ντεκουπάζ.
(Αν στην κλήρωση τύχει φίλη ντεκουπατζού -κι είναι κι αρκετές-
 θα της ζωγραφίσω ελαιογραφία).



Όσο για τους ανώνυμους που σε κάθε Συμπόσιο προσπαθούν
να το μειώσουν,
να το γελοιοποιήσουν,
ή να κάνουν την καζούρα τους,
καλή δύναμη τους εύχομαι!
Γιατί εμείς έχουμε την αγνή χαρά μας
για το δικό μας δρώμενο...
κι αντέχουμε!



Καλή σας μέρα!

@ριστέα

_________________________________________________


Απολαύστε άλλη μία φορά το πρώτο νικητήριο ποίημα.

Σούλα Mαινόμενη

(πρόλογος)
Ο Μάρτης φέρνει τρόικα κι ο Απρίλης καρδιοχτύπι
φουσκοδεντριές η άνοιξη κι ο Μάης χαρμολύπη
κι ο Μήτσος για πλεόνασμα μου είπε αποβραδίς
πρωτογενές; τον ρώτησα,
μα δεν αναφερότανε στου Σαμαρά τις δις.

(επεισόδιο)
Το μόνο σου πλεόνασμα υπάρχει στα ψωμάκια
αγκομαχούν τα φερμουάρ και τρίζουν τα κουμπάκια!
Βαστάτε Τούρκοι τ΄ άρματα κι η Σούλα ξεσπαθώνει:
“Σε ένα μήνα θα με δεις, με medium παντελόνι”!

(xορικό)
Άμα θα βγει πρωτογενές κι αυξήσεις θα δοθούνε
και στην οκτάβα του Άδωνη, αηδόνια θ’ ακουστούνε
κι άμα φανούν κεφάλαια και γίνουν επενδύσεις
και οι φτωχοί ανασάνουνε
τότε μονάχα Σούλα μου εσύ θ’ αδυνατίσεις!

(Σούλας ωδή)
Κατάρα στα κοκκινιστά, στις μπεσαμέλ, στις σάλτσες
Ω!... μα τον Δία θα κοπούν για πάντα οι μπουγάτσες!
Πιλάτες και κοιλιακούς, ποδήλατο και ζούμπα
νερόβραστα απ’ αύριο,
και μη τολμήσεις να μου πεις: “έλα για μια τουλούμπα”!

(στάσιμον)
Αρχίζει η αναγέννηση κι η Σούλα θα ανθίσει
αδύνατη κι ευθυτενής να γίνει θα μοχθήσει
κι ο Μήτσος κατατρόμαξε γιατί θα πέσει πείνα
“τσουκάλι δεν θα βάζουμε;”
“Έτσ’ είναι Μήτσο μου αυτά, εγώ στο γυμναστήριο κι εσύ σε μια καντίνα”!

(έξοδος)
Σούλα το παρανόησες, δεν είναι εδώ το Σούλι
δεν θέλω να θυσιαστείς για να γενείς μανούλι.
Αν είναι να πεινάσουμε και να μου τρέχουν σάλια
“...να μείνω με πλεόνασμα;”
Ο Μήτσος καλοσκέφτηκε κι απάντησε νηφάλια:

“Καλύτερα μιας ώρας ψωμάκια κι αγκαλιές,

παρά να ζούμε χώρια - νερόβραστοι εραστές”!

56 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια στο Μαράκι είναι φοβερή σε ότι γράφει!
    Καθηλώνει και σε κρατάει απίστευτα!
    Μπράβο σου Μαράκι!
    Πρώτα θέλω να πω ένα τεράστιο μπράβο στο Αριστάκι που τα κατάφερε ακόμα μια φορά παληκαρίσια και άντεξε!!
    Είσαι αξιοθαύμαστη για όλο αυτό που κάνεις!
    Επίσης ένα μεγάλο μπράβο σε όσους συμμετείχαν ήταν απίστευτα όλα τα ποιήματα δεν ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις πραγματικά!
    Αριστάκι πάντα σε κάτι τόσο όμορφο και τόσο επιτυχημένο θα υπάρχουν και παραφωνίες μην μασάς που λεει και η κόρη μου (άκου μην μασάς).
    Πολλά φιλιά ήταν μια υπέροχη εμπειρία παρόλο που αυτή την φορά δεν πρόλαβα να συμμετέχω.
    Συμμετείχα όμως με το να διαβάσω όλα αυτά τα υπέροχα ποιήματα.
    Την καλημέρα μου Αριστάκι, ήρωας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα και συγχαρητηρια στους νικητες αλλα και σε οσους συμμετειχαν. Θα ετοιμασω την σχετικη αναρτηση μου σε λιγο :) φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια σε όλους και κυρίως σε εκείνους που έκαναν τα πρώτα τους βήματα και δημιούργησαν τόσο εξαιρετικά ποιήματα!
    Παιδιά μη σταματήσετε να γράφετε...!!!
    Μπράβο Αριστέα μου για άλλη μία άψογη διοργάνωση και όσον αφορά τις βαθμολογίες δεν είναι κάτι αρνητικό να δημοσιεύονται.. Ας μη το παίρνουμε τόσο τοις μετρητοίς αλλά επί της ουσίας!
    Καλημέρα και καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aριστέα μου καλημέρα!
    Καλημέρα σε όλους τους φίλους που γιορτάζουν σήμερα τη λήξη του όμορφου συμποσίου μας!

    Εννοείται πως είμαστε όλοι νικητές γιατί πρώτα απ όλα νικάνε οι Άνθρωποι! Οι Άνθρωποι εκείνοι που προσπαθούν να περάσουν όμορφα ακόμη και μέσα στο διαδίκτυο που συχνά πυχνά δείχνει και την άσχημη πλευρά του!

    Συγχαρητήρια λοιπόν σε όλους, με όποιο λιθαράκι κι αν έβαλαν την αγάπη τους σε αυτό το εγχείρημα!

    Συγχαρητήρια επίσης στη νικήτριά μας που σίγουρα κατέπληξε με την πρώτη της δυναμική προσπάθεια.

    Και πριν ξεκινησω το χορό (γιατί γιορτή χωρίς χορό δεν γίνεται) θα ήθελα να πω και εγώ τη ταπεινή μου άποψη σε όσους προσπαθούν με όμορφες, ευγενικές μα καμουφλαρισμένες λέξεις να μειώσουν προσπάθειες ανθρώπων και κυρίως τη πρόθεση ψηφου του καθενός, πως εμεις εδώ δεν κρίνουμε ψυχές ανθρώπων απλώς περνάμε όμορφα, διασκεδάζουμε και μαθαίνουμε μέσα απο όλα αυτά.

    Δεν κάνουμε κριτική και δεν βασίζεται κανενός η "καριέρα" ή το "έργο της ζωής" του επάνω στις "πλάτες" μας. Καλό ειναι λοιπόν κάποιες φορές να χαλαρώνουμε και να απολαμβανουμε. Αρκεί και αυτό για να είμαστε ευτυχισμένοι! :)

    Και επειδη συμμετειχα και εγω με ενα δικο μου ποιημα θελω να πω πως η φιλοξενια σου Αριστεα μου ηταν εκπληκτικη ως προς ολες τις αποψεις!

    Και μπραβο που υπερασπιστηκες τοσο ομορφα το δρωμενο αυτο με οσα μπορει να εμπεριεχει!

    Ομορφη μερα σε ολους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πριν φύγω είπα να δω τη γιορτινή σου ανάρτηση. Πρώτα από όλα συγχαρητήρια στη νικήτρια- άξια-αλλά και σε όλους τους συμμετέχοντες διαγωνιζόμενους. Ήμουν μια από όσους συμμετείχαν, για πρώτη φορά όμως, και θέλω να πω ότι ήταν υπέροχη εμπειρία.Είσαι καταπληκτική οικοδέσποινα και ευχαριστώ από καρδιάς για όλα αυτά που πρόσφερες και προσφέρεις.
    Φυσικά θα υπάρχουν και διαφωνίες και αντιρρήσεις...Πού δεν υπάρχουν;; Αν είχαμε την ίδια οπτική ο κόσμος θα ήταν ανιαρός.
    Οι καλοπροαίρετες κρίσεις και κριτικές επιβάλλεται να δίδονται και είναι καλοδεχούμενες. Όλες οι άλλες..............είσαι ικανότατη να τις τοποθετήσεις εκεί που τους αρμόζει.
    Την καλημέρα μου και τις ευχαριστίες μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αριστέα μου, ξεκίνησε η μέρα μου με την υπέροχη ανάρτηση σού !!! ΄Ελαμψε ο τόπος μ΄αυτή την καλημέρα , σε χάρηκα ιδιαίτερα όχι μόνο για τον άψογο τρόπο που δ ιαχειρίζεσαι και υποστηρίζεις το Συμπόσιό σου, αλλά και για την εξαιρετική συμπεριφορά σου προς τους αντιφρονούντες και αρνητικά διακείμενους (γιατί άραγε;) ομολογώ με έχεις εντυπωσιάσει και σου αξίζουνε χιλιάδες 'επαινοι όπως χιλιάδες συγχαρητήρια αξίζουνε οι συγγραφείς των εξαίσιων ποιημάτων που έλαβαν μέρος στο συμπόσιο !!! Αγωνιούσα να αποκαλυφθεί ο/η συγγραφέας του υπέροχου , χιουμοριστικού ποιήματος της Σούλας......Το Κανελλάκι με ξεγέλασε
    και με κατέπληξε ,κορυφαία σε ότι γράφει....η Πέτρα επίσης με το ολιγόλεκτό της......όλοι ανεξαιρέτως οι συμμετέχοντες μου χάρισαν μία μοναδική εμπειρία, και τους ευχαριστώ γι αυτό !!! Αριστέα μου
    βάστα γερά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστεούλα μου..απόλαυσα την ανάρτηση σου..την παρουσιασες τοσο ομορφα και τρυφερά.... συγχαρητήρια σε όλους όσους συμμετείχαν στο συμπόσιο σου , με ποίημα , με διάβασμα, με ψήφο... συγχαρητήρια στους 24 για τα όμορφα ποιήματα τους , στην νικήτρια και φυσικά σε σενα για την ιδεα σου και για όλη την επιτυχημένη διοργάνωση...φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλημέρα Αριστάκι μου…
    Θέλω πρώτα απ’ όλα να σε ευχαριστήσω θερμά για την φιλοξενία των στίχων μου στο Συμπόσιο που διοργάνωσες και να πω ότι υπήρξες μια αξιοπρεπέστατη οικοδέσποινα.
    Να πω ολόψυχα ένα μεγάλο μπράβο στο Κανελλάκι και σε όσους είχαν το θάρρος να εκφραστούν μέσα από τον στίχο...
    Μετά θα ήθελα να ευχαριστήσω εκείνους που είχαν την υπομονή να διαβάσουν την Μυροφόρο Άνοιξη, να νοιώσουν αυτά που αισθάνομαι για την Άνοιξη μέσα από αυτούς τους λίγους στίχους και που με τίμησαν με την βαθμολογία τους.
    Για εμένα η Άνοιξη δεν είναι μόνο λουλούδια και πουλιά ή έρωτας… είναι κάτι πολύ βαθύτερο που έχει να κάνει με τους μύθους και τις παραδόσεις του λαού μας.
    Η Θεά Δήμητρα που ταυτίζεται με την Άνοιξη και την Αναγέννηση … τα Θεία Πάθη που είναι απόλυτα συνυφασμένα με αυτήν, η προσδοκία της Ανάστασης που ανασταίνεται και η φύση … αυτά θέλησα να αποδώσω με τους στίχους μου , δικές μου σκέψεις… δικά μου συναισθήματα που κατακλύζονται από δέος και ομορφιά για ότι συμβαίνει αυτή την εποχή γύρω μας.
    Σας ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους καλή Μεγάλη Εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ώρα για ξεκούραση. Άντε να βγάλεις και συ κανά παπούτσι γιατί θα έχεις βγάλει φουσκάλες από το τρέξιμο.

    Η αλήθεια είναι ότι η Μαρία με την Μαινόμενη Σούλα με ξεγέλασε. Νόμιζα ότι το ποίημα ήταν του ακατανόμαστου. Μου άρεσε όμως πάρα πολύ για να μην το ψηφίσω ως το καλύτερο. Μπράβο για άλλη μια φορά Μαρία. Αν τα ‘μπράβο’ τα είχες σε κέρματα δεν θα χρειαζόταν να ξαναδουλέψεις.

    Τελικά αποδείχτηκε ότι ο ακατανόμαστος είχε γράψει την Κατ-άνοιξη. Τώρα που το ξέρω γίνεται να πάρω την ψήφο μου πίσω; Σ’ αυτόν δεν δίνω ούτε τον πυρετό μου!

    Θέλω να του στείλεις δώρο μια από τις λαμπάδες σου. Ζω για την ημέρα που θα την βάλει σε φωτογραφία στο μπλογκ του με το δικό σου αφιέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Αριστάκι και τα θερμά μου
    συγχαρητήρια!!!!!!!!!!!!!
    Κόντρα στους ειδήμονες και στους μεγαλοσχήμονες
    η ποίηση κερδισε σήμερα...χωρίς επιφύλαξη πιστεύω
    πως ήταν το καλλίτερο Συμπόσιο που έχει διοργανωθεί
    έως σήμερα!!!!
    Μπράβο στο Κανελλάκι για το υπέροχο ποίημα της...μας
    ξεγέλασε όλους αλλά χαλάλι της άξιζε την πρωτιά!!!!

    Ξεκουράσου αγαπημένη μου φίλη και να ξέρεις
    πως το καλό στο τέλος πάντα θριαμβεύει
    Φιλάκια και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όσους
    στήριξαν τις συμμετοχές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με τη καρδιά μου να συγχαρώ όλους τους δημιουργούς και πιότερο τη Μαρία, που η συντροφιά μας την επέλεξε σαν τη πιό γλυκοδιάβαστη και πιό αρεστή.
    Σ’όλους όσους συμμετείχαν, με οποιοδήποτε τρόπο, θάθελα να αφιερώσω λίγους στίχους,γιατί θέλω να εκφράζομαι αληθινά κι αυτό προσπαθώ να κάνω με τις χαραγμένες λέξεις μου.

    ΓΕΦΥΡΕΣ ΖΩΗΣ (απόσπασμα)

    Ποτάμι απέραντης υποκρισίας,
    είναι το σύνορο, που μας ματώνει.
    Γέφυρ’ αγάπης και αρμονίας,
    ποτάμι μίσους και μοναξιάς, παγώνει.

    Της ανθρωπιάς τις γέφυρες, ν’ απλώσουμε στις όχθες,
    για να ενώσουμε μ’ αυτές, χάσματα πελώρια.
    Να γίνουν ένα, τ’ όνειρα και οι ζωές μας όλες,
    με αλυσίδες άτρωτες, να κλειδωθούν αιώνια.

    Δ.Λ.Α.

    Χίλια ευχαριστώ για την ζεστή φιλοξενία, την ακούραστη Αριστέα και της εύχομαι οι προσπάθειές της να δυναμώνουν και να γεμίζουν από αγάπη πάντα. Με την προτροπή κι όχι συμβουλή, να συνεχίζει τις τρυφερές αυτές ενέργειες και να ξέρει πάντα ότι, μπορεί να φορτώνεται από την αγάπη, αλλά με τα φτερά της σηκώνεται ψηλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα σε όλους.
    Ήταν ένα από τα πιο όμορφα Συμπόσια και γενικότερα ένα από τα πιο όμορφα δρώμενα. Χαίρομαι πολύ που μπήκα στην δεκάδα. Μεγάλη έκπληξη για μένα ήταν η δεύτερη θέση του Αρχηγού, αν και δεν τον ψήφησα, που τόσα χρόνια δεν μου έδειξε την ποιητική του φλέβα.
    Τα καλύτερα έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Άσε τους ανώνυμους να λυσσάνε! Είναι σαν την αλεπού που ότι δεν φτάνει κάτι τα κάνει αλλά δεν θυμάμαι τι!
    Είναι πολύ ωραίο αυτό που γίνεται και στο λέω εγώ που δεν είμαι φαν της ποίησης και που δεν καταλαβαίνω και πολλά!
    Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρεμαστάρια..Αθηνά μου... τα κάνει η αλεπού...χι.χι....να μην το πώ αφού το ξέρω;;;χι.χι. φιλιααααα

      Διαγραφή
    2. Μπράβο Ρουλάκι μου! Όλο το ξεχνάω η δόλια αυτό το "κρεμαστάρια"! Φιλιά κι από εμένα!

      Διαγραφή
  14. Συγχαρητήριαααααα!!!
    Στη νικήτρια, στους υπόλοιπους συμμετέχοντες, στη διοργανώτρια, στους αναγνώστες!
    Είναι πολύ απολαυστικό όλo αυτό το party, Αριστάκι μου!!!
    Μπράβο σε όλους!
    Φιλάκια πολλά - πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!
    Φρρρρρρρρρρρρρρρρρ! (Τί? Δεν το κατάλαβες? Σφυρίχτρα για το πάρτυ έφερα!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Το μυστήριο της εβδομάδας επιτέλους λύθηκε!
    Δε λέω για τη βαθμολογία. Λέω για τη "Σούλα"!
    Όλοι, νομίζω, προσπαθούσαμε να φανταστούμε ποια τελοσπάντων κρύβεται πίσω απ' τη "Σούλα"...
    Πολλά μπράβο στη Μαρία Κανελλάκη για την ξεχωριστή της δημιουργία!
    Άξια πρώτη θέση!

    Θέλω κι εγώ απ' την πλευρά μου να ευχαριστήσω όλους όσοι ψήφισαν και τη δική μου συμμετοχή και για ορισμένα πολύ κολακευτικά λόγια που συνόδευαν την ψήφο.
    Όλους; Όχι! Με εξαίρεση τον Πέτρο, που την.... πάτησε!
    Άμοιρε Πέτρο τί σου 'μελλε να πάθεις; Θα στο χτυπάω μια ζωή!
    χοχο

    Μαρία Νι, δεν έχω ποιητική φλέβα. Απλά πάντοτε έγραφα στιχάκια, όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά για να "ντύνω" τη μουσική.
    Τα τελευταία χρόνια, όμως, δε γράφω καθόλου -είναι η αλήθεια- ούτε στιχους ούτε μουσικές. Κάκιωσα και στέρεψα.

    Επίσης, θέλω να σου υπενθυμίσω το σχόλιο του Πέτρου, καθώς ψήφιζε το ποίημά σου! (άντε να φτιάξουμε και λίγη... ίντριγκα!)

    Πέτρα, δε θα μπορούσα ποτέ να φανταστώ πως έγραψες ποίημα, χωρίς καμιά αναφορά στον... Ζήκο!
    Μας την έσκασες!

    Άννα (απ'την Πάρο), γι άλλη μια φορά, χωρίς να ξέρω πως είσαι εσύ η... υπεύθυνη, με σκλάβωσε η γλώσσα σου στο ποίημα!
    Ούτε... παραγγελιά να ήτανε το ποίημα σου!
    Λίγα λόγια, γεμάτα εικόνες, συμβολισμούς και νοήματα. Αν δεν έχεις ήδη ασχοληθεί με το αντικείμενο πιο συστηματικά, -συμβουλή μου- να ασχοληθείς!

    Αριστέα, χαρά στο κουράγιο σου!
    Φιλόξενη κι ακούραστη!
    Αλλά νομίζω πως, παρά την κούραση και τα άλλα... ανώνυμα κι επώνυμα ευτράπελα κατά τη διάρκεια του "συμποσίου", αξίζει τον κόπο τελικά, ε;
    Είναι σίγουρα όμορφο όταν βλέπεις ένα δημιούργημά σου, όπως το "Συμπόσιο", να πετυχαίνει και να κερδίζει ολοένα και περισσότερους θαυμαστές!
    Πάντα τέτοια! Εμπρός για το επόμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θυμάμαι το σχόλιο. Ο Πέτρος με ψήφισε και στο προηγούμενο συμπόσιο. Τυχαίο. Δεν νομίζω.

      Διαγραφή
  16. Καλα η Μαρια εχει γινει πια θεσμος!!!
    Αν ειχαμε ευτραπελα παλι δεν πηρα χαμπαρι, αλλα εσυ καλα κανεις και δεν χαμπαριαζεις!
    Συγχαρητηρια σε ολους, σε ολες, σε σενα!!!
    Πανεμορφη γιορτη για αλλη μια φορα!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. μπράβο! μπράβο! μπράβο! στους νικητές, στους συμμετέχοντες, στην οικοδέσποινα!
    θέλω να σ' ευχαριστήσω για ακόμα μια φορά που δεν παρεξηγείς τη στάση μου και την επιλογή μου, Αριστούδι μου. αυτό, βέβαια δεν σημαίνει πως δεν χαίρομαι και δεν απολαμβάνω το συμπόσιο. ίσα-ίσα το αντίθετο.
    αυτό όμως που δεν σέβομαι και δεν εκτιμώ καθόλου είναι τ' ανώνυμα σχόλια. το μόνο που δείχνουν είναι το πόσο βαθιά κομπλεξικός είναι αυτός που τα γράφει. μπορείς να συμφωνείς - μπορείς να διαφωνείς πάντα όμως με το στίγμα σου και το θάρρος της γνώμης σου. οτιδήποτε άλλο μόνο κακεντρέχεια κι εμπάθεια δείχνει.
    σε φιλώ γλυκά και πάντα τέτοια εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θα συμφωνήσω με την Κλαυδία...
    Έλαμψε ο τόπος μ' αυτήν την καλημέρα!!!
    Και είναι πραγματικά μέρα γιορτής!!:-)
    Συγχαρητήρια με όολη μου την καρδιά στη νικήτρια και σε όλους για όσα μοιράστηκαν μαζί μας!!!
    Και ένα μεγάαλο μεγάλο ευχαριστώ στην οικοδέσποινα του συμποσίου, γιατί χωρίς αυτήν δε θα υπήρχε τίποτα από όλα αυτά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα καλημέρα στην γιορτή της ποίησης . Να συγχαρώ την Μαρία Κανελλάκη που κέρδισε την πρωτιά αλλά και την αγαπημένη μου λένη και βεβαίως και τον τρίτο νικητή, Εν κατακλείδι συγχαίρω όλους που γράφουν τέτοια αριστουργήματα . Τέλος αλλά σημαντικό , συγχαίρω εσένα Αριστέα μου που με την φιλοξενία σου και την δουλειά σου δημιούργησες το Συμπόσιο και μας δίνεις την υπέρτατη χαρά να διαβάζουμε .
    ΣΕ φιλώ πολύ δυνατά και σου εύχομαι ένα ξεκούραστο Σαββατοκύριακο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τα θερμότερα μου συγχαρητήρια σε νικήτριες και νικητές, σε προβλεπόμενους και μη, σε γοργόνες και μάγκες! Κανελλάκη, μετά το πεζό και το ποιητικό, σου μένει το θεατρικό σανίδι, κοίτα να γράψεις κάνα θεατρικό λοιπόν να τρίξουν τα πατώματα! Η Ελένη (σχεδόν) προβλεπόμενη, όσο για το αρσενικό της τριάδας, Μαζεστίξ, βάλε τα καλά σου και τρέξε σε κουρεία, και τρέξε για κοστούμια και τρέξε για...άσε, λαμπάδα μην πάρεις, σου' ρχεται! Γλίτωσες το Ζήκο στην ποίηση (προς το παρόν! ;), όχι, που νόμιζες πως θα τον γλίτωνες και στα σχόλια! Αχαχαχα! Την καλημέρα μου σε όλο το ποιητικό τιμ! Αριστέα, έχει νόημα να πω καλή ξεκούραση;..αφού εσύ μέχρι το βράδυ θα έχεις ντεκουπάρει μέχρι και τη βεράντα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μη μου κλέβεις ιδέες!!! Αφού της είπα να κάνει την Σούλα και τον Μήτσο θεατρικό και γω να γίνω ταξιθέτρια!!! :))))))

      Διαγραφή
  21. Αργώ να έρθω αλλά όταν το κάνω έρχομαι στο καλύτερο... ..χι.χι. Πράγματι Αριστέα μου.. φωτίστηκε ο τόπος από τα διαμάντια που πήραν μέρος στο όμορφο αυτό συμπόσιο...πολύ όμορφη προσπάθεια που την βγαζεις σε πέρας κάθε φορά...τα συχγαρητήρια μου στο Καννελάκι μας.. και ηταν η μεγάλη έκπληξη... το ποιητικό της χιούμορ... δεν υπήρχε περίπτωση να μην δώσω ψήφο σε ότι με κάνει να χαμογελώ.. και η Σούλα της το έκανε .. εννοείται οτι θα πάω και στις προηγούμενες αναρτήσεις που έχω χασει.. γιατί ράβω.. ράβω...φιλακιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα συγχαρητήρια μου και σε όλους τους συμμετέχοντες.. αυτήν την φορά όλα τα ποιήματα ήταν εξαιρετικά... !!!!!! κα εσύ Αριστεα μου μια αψογη οικοδέσποινα.. φιλακιααααα!!

      Διαγραφή
  22. Αυτό που πέφτει η κουρτίνα και συνειδητοποιείς πόσο άστοχες ήταν οι συνδέσεις που είχες κάνει στο μυαλό σου, ανεκτίμητη αξία. χαχα

    Συγχαρητήρια σε όσους κατέκτησαν τις πάνω πάνω θέσεις.
    Και πολλά μπράβο σε όλους τους φίλους που μας άφησαν σκέψεις και συναισθήματά τους, και ιδίως σ' αυτούς που έκαναν την παρθενική τους εμφάνιση στην ποίηση. Μπράβο, φίλοι μου. Και μπράβο για την στάση, το ήθος και την πρέπουσα αντιμετώπιση αυτών που εισχωρούν σα σουπιές για να ρίξουν το μελάνι τους, να μειώσουν και να σπείρουν ζιζάνια. Τα λόγια τους δεν έχουν τίποτα να πουν για εσάς/εμάς, αλλά έχουν να καταδείξουν πολλά για τους ίδιους. Απεναντίας, η στάση σας απέδειξε για άλλη μια φορά την ανωτερότητα, την αλληλεγγύη, την αποδοχή και την ουσία του μαζί. Είμαστε εδώ γιατί γουστάρουμε και κάνουμε το κέφι μας. Τόσο απλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια στην Μαρία μας που διακρίθηκε!!! Μπράβο!! Το λάτρεψα αυτό το ζευγάρι, νομίζω φάνηκε και στον σχολιασμό μου!!!! Κανελλάκη περιμένω το θεατρικό μονόπρακτο άμεσα!!! Θα στα πω και στο σπίτι σου!! Συγχαρητήρια πολλά πολλά κοπέλα μου!! Φυσάς!!
    Μπράβο και σε όλους βρε παιδιά!! Και στις 24 συμμετοχές και σε όλους που μπήκαν στην διαδικασία να διαβάσουν τα ποιήματα και να εκφράσουν τον θαυμασμό τους!!
    Να μην πω πάλι τίποτα περί ανωνυμίας , τα πα και στο προηγούμενο post, μην συγχυστώ!!! Το παν είναι να εκφραζόμαστε και να δημιουργούμε όπως κι όσο μπορούμε!! Σε πείσμα πολλών ακόμα και του ίδιου μας του εαυτού καμιά φορά!!!
    Μπουκλάκι μου αν δεν ήσουν εσύ κι οι λέξεις σου οι τόσο ποιητικές δεν θα είχα γράψει αυτό το ποίημα. Ισως γιατί παραείναι ποιητικές για μένα, δεν είχα την ανάγκη να γράψω ποτέ για την Ανοιξη. Κι όμως το αγάπησα αυτό το ποίημα πολύ και σε ευχαριστώ για το έναυσμα να το γράψω! Δικαιωματικά στο αφιερώνω!!!
    Δεν καταλαβαίνω τους λόγους που δεν θες να γράψεις την βαθμολογία, αν και φαντάζομαι θα ναι χαζέικοι λες και δεν ξέρουμε ότι αναγκαστικά κάποιοι θα ναι πρώτοι κι άλλοι τελευταίοι!! :))))
    Τι να σε κάνω όμως που σαι κομάντο χόστες!! Σε ευχαριστώ ειλικρινά για την φιλοξενία και για την αψογότατη οργάνωση του συμποσίου!! Εύχομαι να μην αποκαρδιωθείς από τους homo anonymous και να παίρνεις κουράγιο κι αγάπη από εμάς τους homo eponymous agapisious symposium!!! Χαχαχαχαχα!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και σας ευχαριστώ για την ανάγνωση και τις ψήφους!!! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χωρίς να θέλω να μειώσω ή να αμφισβητήσω το οτιδήποτε, που έχει πλέον κριθεί με πολύ όμορφο και πραγματικά έξοχο τρόπο, θα ήθελα να παραθέσω τη παρακάτω εικόνα, που ίσως να θέλει να πει αρκετά. Ο καθένας βέβαια βλέπει αυτό που θέλει, όπως ακριβώς και στη ποίηση. Θεωρώ όμως σαν λάτρης στοιχείων από έρευνες, ότι πολλά μπορεί να δει ο καθένας. Οπότε συγχωρέστε με για αυτή την παρένθεση.
    Κατάταξη από την βαθμολογία των δημιουργών μεταξύ τους (αποτελέσματα από τα σχόλια που όλοι είδαμε)
    Χωρίς βέβαια να γνωρίζει ο ένας το ποίημα του άλλου:

    1) 6.Ελένη,(Ποιώ Ελένη) Η χαρτογραφία της Άνοιξης, 2η συμμετοχή 21 βαθμούς
    2) 4.Ελένη,(Ποιώ Ελένη) Η εαρινή γενιά των Ποιητών 16 βαθμούς
    3) 19. Μαζεστίξ, Κατ-άνοιξη 14 βαθμούς
    4) 13.Μαρία Νι, Ο άγνωστος Εραστής 12 βαθμούς
    5) 10.Μαρία Κανελλάκη, Σούλα Μαινόμενη 11 βαθμούς
    6) 20.Άννα (της Πάρου), Εαρινή Επ-Ανάσταση 9 βαθμούς
    7) 11. Μαριλένα, Μνήσθητι 9 βαθμούς
    Βλέπω ότι την Ελένη, το Μαζέστιξ, τη Μαρία Νι, τη Νικήτριά μας Μαρία Κανελλάκη, την Άννα (της Πάρου) και τη Μαριλένα, τις/τους λατρέψαμε μαζί με όλους τους άλλους, λίγο περισσότερο, μεταξύ μας οι γράφοντες. Οπότε εμείς οι ίδιοι (οι ποιητές), κρίναμε τους καλύτερους, περισσότερο από τον καθένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκέ μου Δημήτρη νομίζω ότι η βαθμολογία είναι απλά ένας αριθμός κι ένας τρόπος να εκφράσουμε τον θαυμασμό μας!! Εξάλλου αν ήταν στο χέρι μας θα βαθμολούσαμε κι άλλα ποιήματα!! :)))
      Σε ευχαριστώ για την αναφορά που κάνεις σε μένα αλλά θα μου επιτρεψεις να σου πω ότι υπάρχουν 11 ποιήματα με βαθμολογία πολύ πολύ περισσότερη από τη δική μου!! Αρα εκεί πρέπει να πάνε τα εύσημα!!!! :)))
      Το παν είναι η δημιουργία και η μετάδοσή της!!
      Σε φιλώ Δημήτρή μου!

      Διαγραφή
    2. Μαριλένα μου, προσπαθώ να μοιραστώ τη χαρά μου με διάφορους τρόπους. Γιαυτό επέλεξα να ξεχωρίσω αυτά τα στοιχεία, για να καταλήξουμε ότι το συμπόσιο το δημιουργήσαμε εμείς, όσοι έγραψαν,όσοι διάβασαν και όσοι ψήφισαν. Περισσότερο λοιπόν πρέπει εμείς να επικροτούμε και να αναδεικνύουμε κι άλλες μας ενέργειες όπως η όμαδική εστίαση,των ίδιων των δημιουργών σε συγκεκριμένα ποιήματα. Όλα ήταν όμορφα, αλλά όλοι είπαμε ότι, κάποια ήταν ομορφότερα. Και γιά να καταλήξω την πολυλογία, πρέπει να πω ότι γιά να νοιώσουμε όλοι πραγματικά όμορφα πιστεύω ότι...
      «Ο δρόμος της ευτυχίας μας,
      περνάει από το σπίτι του διπλανού μας, χωρίς αυτόν δεν υπάρχει ευτυχία και ικανοποίηση».
      Δ.Λ.Α.

      Διαγραφή
  25. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους και πρώτα απ' όλα στην εξαιρετική οικοδέσποινα!!!
    Αριστέα μου σ' ευχαριστώ προσωπικά για την δυνατότητα που μου δίνεται μέσα από το συμπόσιο να δοκιμάζομαι σε κάτι διαφορετικό, κάτι που δεν συνηθίζω και τώρα τελευταία το προσπαθώ όλο και πιο συχνά!!! Χαρά στο κουράγιο σου!!
    Συγχαρητήρια Μαρία!!!! Δεν περίμενα με τίποτα ότι θα ήταν δικό σου!!! Απίστευτο χιούμορ!!!
    Αρχηγέ, τα σέβη μου!!! Μου άρεσε με την πρώτη ανάγνωση!!!
    Ελένη, δεν ψήφισα το δικό σου, όπως και της Μαρίας, αλλά ήταν υπέροχη συμμετοχή!!!
    Αννούλα, είχες την πρώτη μου ψήφο!!! Κεραυνοβόλος ήταν κορίτσι μου!!! Πολύ το χάρηκα που ήταν δικό σου!!!
    Και πάλι μπράβο σε όλους μας!!!
    Ο τολμών έχει την πιθανότητα να νικήσει, αλλά και της απόλαυσης!!!

    Άντε στα επόμενα τώρα και όποιος αντέξει...
    Καλή Μ. Εβδομάδα σε όλους!!!!
    Αριστάκι, φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πέτρα, λίγα και τσεκουράτα!!!
    Ας με συγχωρέσουν οι υπόλοιποι συμμετέχοντες που αναφέρομαι ειδικά και στο Πετροκόριτσο, αλλά ήταν στα τρία που ψήφισα η συμμετοχή της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως βιαστική και αφηρημένη, αφού τρέχουν και δεκάδες δουλειές παράλληλα, επανήλθα. Συγνώμη για την κατάχρηση, Αριστέα!
      Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όσους τίμησαν την ταπεινή συμμετοχή μου με την ψήφο τους!!! Με τιμά το γεγονός ότι κάτι τους άγγιξε από όσα έγραψα.

      Διαγραφή
  27. Καλησπέρα! Με το τέλος και αυτού του Συμποσίου νομίζω πως τα συναισθήματα σε αυτή την σελίδα είναι πολλά και διάχυτα! Κατάφερες για άλλη μια φορά να συκεντρώσεις τις σκέψεις και τα ενδότερα δεκάδων ανθρώπων μοναδικά! Ευχαριστώ και γω προσωπικά που μου δίνεις την ευκαιρία να εκφράζομαι με έναν διαφορετικό τρόπο! Συγχαρητήρια σε όσους είχαν το θάρρος να γράψουν! Συγχαρητήρια και σε εκείνους που διάβασαν και έκριναν καλοπροαίρετα πάντα, μιας και όπως σου έχω πει για μένα μετράει το "Συμμετέχω"! Σε φιλώ Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Συγχαρητήρια στους νικητές!!
    Η άνοιξη ενέπνευσε με διαφορετικούς τρόπους τον καθένα, αλλά όλες οι συμμετοχές ήταν αξιόλογες..συγχαρητήρια σε όλους λοιπόν!!...
    Ευχαριστώ πολύ όσους βαθμολόγησαν ή ξεχώρισαν και τη δική μου συμμετοχή!

    Αριστέα μου σε ευχαριστούμε για όλα, μα κυρίως για αυτή τη γιορτή!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αριστέα μου,
    συγχαρητήρια γι αυτή την υπέροχη διοργάνωση ακόμα μια φορά και σε ευχαριστούμε που μας δίνεις τη δυνατότητα να απολαμβάνουμε ποίηση στην μπλογκογειτονιά!
    Πολλά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες! Εύχομαι να συνεχίζετε να μας χαρίζετε τόσο αξιόλογα έργα!
    Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο Αριστέα μας! ♥
    Υ.Γ. Τι είπαμε πως πίνουμε απόψε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπράβο στους νικητές !
    Έκπληξη για μένα ήταν ότι η "Σούλα" ήταν γυναίκα. Ο ειρμός σκέψης και η γραφή με παρέσυρε και το είχα βέβαιο ότι μιλούσε άντρας. Μπράβο και στην έμπνευση και το κυριώτερο ότι άντεξε μέχρι το τέλος στον αρχικό της σχεδιασμό δίχως να ατονήσει το κείμενο!
    Το ποίημα ή το διήγημα απευθύνεται στο κοινό και όχι στην ανάγνωση και τη βαθμολόγηση από τον "συνάδελφο ποιητή". Με αυτή την επισήμανση πιστεύω ότι το αποτέλεσμα είναι δίκαιο.
    Η εγκυρότητα του αποτελέσματος φέρει την υπογραφή του υπεύθυνου του Ιστολόγιου καθόσον κρατήθηκε με Ιερότητα η ανωνυμία των συμμετεχόντων.
    Παρότι οι βαθμολογούντες την τελευταία ημέρα μπορούσαν να έχουν εικόνα ποιοί προηγούνται δεν επηρεάσθηκαν αλλά διάσπαρτα ψήφισαν αυτά που πίστευαν ότι τους εκφράζουν.
    Ασφαλώς και υπάρχει ένα θέμα. Δεν τηρείται η ποσόστωση στη συμμετοχή των ανδρών. Αν μέτρησα σωστά 21-3 υπέρ των γυναικών. Ούτε χορός συρτός με κούνημα της μέσης να ήταν...
    # Με ευκολία ίσως μου πεις.... γι αυτό και δεν βγαίνουν σήμερα νέοι σύγχρονοι μεγάλοι ποιητές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι ωραία!!! Συγχαρητήρια σε όλους! Σε όσους έγραψαν, διάβασαν, ψήφισαν καθώς και σε σενα που διοργάνωσες το Συμπόσιο. Ήθελα κι εγώ να ψηφίζω αλλά λόγω έλλειψης χρόνου το απέφυγα γιατί θα το έκανα πολύ πρόχειρα.. πάντως το ποίημα της μαρίας το είχα ξεχωρίσει (αναμεσα στα λίγα βέβαι που διάβασα ). Νικητές όμως είναι όλοι!
    Συγχαρητήρια για άλλη μια φορά σε όλους εσάς!
    Φιλιά πολλά:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΔΕΝ ΕΧΩ λογια, για την ομορφιά της παρουσίασής σου!
    εύγε και παλι ερώ ΕΥΓΕ!
    διάβασα τωρα δα μόλις της ΜΑΡΊΑΣ, θα διαβάσω και όλα τα άλλα, αργω αλλα μόλις βρεθεί χρόνος αναπληρώνω ,
    συγχαρητηρια σε όλους /ες, τους συμμετέχοντες/ουσες!!!!
    ΕΥΓΕ!!!
    ειστε ΑΠΑΙΧΤΟΙ/ ΕΣ!!!
    μπραβο!!!!!
    ΣΑΣ ΘΑΥΜΑΖΩ, το εχω ξαναγράψει!!!ΑΡΙΣΤΕΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    KERINA POIIMATA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Συγχαρητήρια σε όλους, νικητές και συμμετέχοντες, δεν έχει σημασία! Η χαρά του παιχνιδιού αρκεί!
    Αριστέα, τα κατάφερες για άλλη μια φορά! Και όπως βλέπεις και η παρέα μεγαλώνει και η υποστήριξη μας παραμένει αμείωτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Συγχαρητήρια στην Μαρία μας!!! που βουτάει "μαινόμενη" την πένα της με τέχνη σκέψης και γραφής και κάθε φορά μας εκπλήσσει!
    Συγχαρητήρια όμως και σε σένα Αριστάκι μου που με άψογη οργάνωση και φιλοξενία, φτάσαμε σήμερα να γιορτάζουμε για 3η φορά το "δικό" μας Συμπόσιο Ποίησης, έτσι όπως εσύ ξέρεις να τιμάς και να το ασπάζεσαι!
    Το Χαρήκαμε, το Απολαύσαμε και σ' ευχαριστούμε όλοι κι ο καθ' ένας μας προσωπικά! Όσοι προσπαθούν να "λαβώσουν" αυτή τη γιορτή, τα βέλη τους είναι πολύ αδύναμα κοπέλα μου! Να είσαι καλά και να έχεις μια χαλαρή υπόλοιπη βραδιά! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασύρθηκα απ' τη γιορτή και ξέχασα να δώσω πολλά Συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες που μας φίλεψαν έμπνευση, φως και ευφράδεια σκέψης!
      Φιλάκια πολλά!❤️

      Διαγραφή
  35. Αν και μας έβαλες πολύ δύσκολα αυτή τη φορά,
    μας αντάμειψες με τη χαρά που πήραμε βλέποντας τα καλύτερα να πρωτεύουν.
    Λοιπόν αυτή τη φορά με εξαπάτησε το Κανελλάκι μας....
    Ήμουν σίγουρη πως πίσω απ' τη Σούλα βρισκόταν η Κλαυδία
    και μάλιστα μόλις είδα την Κανελλάκη απόρησα γιατί
    δεν περίμενα ποτέ να έχει μπει στην ψυχολογία της Σούλας της χοντρής.... πράγμα που σημαίνει πως με καταλαβαίνει απόλυτα και σ' αυτό η Μαρία....
    Φιλιά πολλά Αριστέα μου και συγχαρητήρια για την όλη διοργάνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πολλά μπράβο σε όλους και συγχαρητήρια στους 3 πρώτους!
    Καλό Σαββατοκύριακο κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Συγχαρητήρια σε όλους.
    Όμορφα όλα τα ποιήματα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Εδώ "Σούλα". Σας ευχαριστώ ολόθερμα όλους και πάνω απ' όλα εσένα Αριστέα μου για την υποδειγματική σου φιλοξενία!
    Ήταν η πρώτη μου απόπειρα σε έμμετρο και δεν θα γινόταν ίσως ποτέ, αν δεν υπήρχε αυτό το Συμπόσιο και η τόσο ζεστή παρέα που έχει δημιουργηθεί.
    Τα συγχαρητήρια μου σε όλες και όλους που συμμετείχαν και που μας χάρισαν κορυφαία ποιήματα.
    Εύχομαι ολόψυχα καλή συνέχεια στο Συμπόσιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αριστεάκι μου ευχαριστούμε πάρα πολύ για την πολύ όμορφη διοργάνωση και παρουσίαση που έκανες!!!! Συγχαρητήρια και στους νικητές!! Χάρηκα πολύ που συμμετείχα, απόλαυσα και όλα τα ποιήματα!! Ευχαριστούμε πολύ και προσωπικά σ'ευχαριστώ για την ευκαιρία αυτή.. :) φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Απόλαυσα αυτή τη γιορτή της ποίησης και, ναι ακόμα δεν τελείωσε και περιμένω την επόμενη!!!!!!!!!!!
    Καλή δημιουργική συνέχεια σε όλους τους ποιητές! Και σε σένα, Αριστέα, που το οργάνωσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Συγχαρητήρια στους νικητές και σε όλους τους συμμετέχοντες !!!! Και βέβαια σε σένα , Αριστούλα μου που είσαι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ οικοδέσποινα !!!
    Περιμένω το επόμενο Συμποσιο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλημέρα σε όλους.
    Το ομορφότερο πράγμα που μου συνέβη χθες, (που δεν προλάβαινα να αναπνεύσω από τις υποχρεώσεις) ήταν πως είχα την χαρά να είμαι κι εγώ μέρος αυτής της γιορτής. Το ότι το ποιηματάκι μου "μίλησε" σε αγαπημένους φίλους και τα καλά τους λόγια, με έκανε να χοροπηδάω σαν μικρό παιδί από χαρά!
    Και ναι, την πάτησα κι εγώ με την Σούλα. Έλεγα ότι πίσω της κρύβεται κάποιος από τους γνωστούς χιουμορίστες της παρέας ( Μαζεστίξ, Πέτρος ή Φλώρα, πχ) Στην αρχή μάλιστα, πίστευα ότι η Κανελλάκη η γλωσσοπλέχτρα, ήταν πίσω από την Κατ-άνοιξη, μέχρι που είδα ότι την ψήφισε, οπότε μπερδεύτηκα για τα καλά.
    Μαρία μου, μας αιφνιδίασες ευχάριστα. Δεν πιστεύω να υπήρξε κανείς που να μην γέλασε με το ποίημα σου. Έξυπνος λόγος, πολύ διασκεδαστικό και ευφυεστατη δομή ως... παρωδία τραγωδίας. Δίκαια πρώτευσες, αποδεικνύοντας παράλληλα πόσο ανάγκη έχουμε να γελάσει το χειλάκι μας. Μήπως σε επόμενη λογοτεχνική συναξη, να παίζαμε ακριβώς με αυτό: την ακατάλυτη δύναμη του γέλιου, σαν όπλο κατά της μιζέριας; (Αριστέα, αυτό ήταν πρόταση!)
    Αρχηγέ, σε ψήφισα με όλη μου την καρδιά. Αυτό το 19,το είχα ξεχωρίσει από την πρώτη στιγμή και χάρηκα πάρα πολύ που ήταν δικό σου. Μπράβο· άξιος απόγονος Χορτάτση και Κορνάρου.
    Petra, αγαπημένη μου, το Ολιγόλεκτό σου διέθετε βάρος και ουσία ευθέως ανάλογα της λακωνικότητάς του.
    Θέλω να εκφράσω τον θαυμασμό μου στην Ελένη (Ποιω Ελένη), αλλά και στην Levina, τον Μάκη, την Μαρία (me maria) και όλους τους συμμετέχοντες, που εξωτερίκευσαν τόσο όμορφα τον μέσα τους πλούτο.
    Αριστέα μου, ακούραστη και πολυτάλαντη, πώς να σε ευχαριστήσουμε αρκετά για την άψογη διοργάνωση. Πάντα Άξια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Σε διαβάζω σήμερα, Αριστέα, κατόπιν (πραγματικής) εορτής!
    Ποιότητα συμποσίου, επίπεδο συνδαιτυμόνων, διοργάνωση συμποσίου, χειρισμοί, ευγένεια, ψυχραιμία, σε όλα βαθμός 20.
    Το ότι το μπλογκ σου αποτελεί φορέα πολιτισμού, επιβεβαιώνεται πανηγυρικά. Καλή αντοχή στη συνέχεια. Προβλέπω περισσότερη δουλειά στο επόμενο…
    Χαιρετίζω τη θριαμβευτική έλευση της Μαρίας Κανελλάκη στους ιάμβους. Το μέλλον διαγράφεται λαμπρό! Περισσότερα, στο δικό της «σπίτι».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλά, αργήσα να τα γράψω... δεν πειράζει, εδώ τα αφήνω. Ελπίζω να σας αρέσουν και εαν έχω λαθάκια, εχεμ, εχεμ..., μου το λέτε, έτσι; :))

    Φιλιά και καφεδάκια για όλους. Καλό σας Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΜΟΥ...

    http://logokrisiaikostuprotueona.blogspot.com.es/2014/04/blog-post_16.html

    ΒΕΡΟΝΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή