Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Ένας ακόμα κίτρινος φάκελος κι άλλα τινά !

Πριν προχωρήσω στους λόγους της εξαφάνισης μου
τις τελευταίες μέρες
να σας πω ότι χτες άλλος ένας κίτρινος φάκελος με περίμενε στο σπίτι.
Η μαμά με συνοπτικές διαδικασίες 
(και ανέκφραστη πια-πόσο άλλο να αντέξει)
μου το παρέδωσε με τη γνωστή ατάκα: 
"είδες κυρία, δεν τον πείραξα"!


Το τρελοκομείο Πέτρα είπε να αποτρελάνει τη δόλια τη μάνα!
Η αφιέρωση στην κάρτα που συνόδευε το ενδιαφέρον βιβλίο,
όλα τα λεφτά!
Έκανε έναν συνδυασμό των λέξεων-κλειδιών από το 3ο Συμπόσιο Ποίησης
(άνοιξη-αναγέννηση)
όπως μοναδικά τα καταφέρνει και με συγκίνησε αφάνταστα. 
Δεν θέλω και πολύ εγώ, να βουρκώσω!
Να δω μόνο πού θα βρω χρόνο με την τρέλα που με έχει πιάσει
να ντεκουπάρω διαρκώς, να διαβάσω τα βιβλία που έγιναν λόφος!

Αν δεν το πήρες είδηση χάθηκα γιατί κόλλησα με το ντεκουπάζ!

Τι νομίζατε;
Έκανα στις "ανιψιές" λαμπάδες και δεν θα έκανα 
στα αγαπημένα μου ανίψια;


 Η αδερφούλα μου από την άλλη, ήθελε δύο λαμπαδόκουτα από τα χεράκια μου.
Αγόρασα λοιπόν σκέτα ξύλινα κουτιά 
και πολύ απλά κι εύκολα, τα έξυσα, τα αστάρωσα
τους κόλλησα τα θέματα μου, τα ζωγράφισα
και ιδού οι μεταμορφώσεις....

Απλούστατα!

 Κάθε κουτί με τη λαμπάδα του ταιριάζει με τη λαμπάδα του.
Εδώ να πω ότι οι δύο εξαιρετικές λαμπάδες που φαίνονται 
στις παρακάτω φωτογραφίες δεν είναι δικά μου έργα.
Είναι της δασκάλας μου στο ντεκουπάζ.
Εγώ αποφάσισα (για λόγους χρονικής οικονομίας και μόνο)
να κάνω τα αντίστοιχα λαμπαδόκουτα μόνο.


Κι αφού ικανοποιήσαμε την αδερφή, ήρθε η σειρά της κολλητής.
Ήθελε να κάνει δύο δώρα.
Ε, πολύ απλά κι εύκολα (με μάθατε πια)
έκανα τα παρακάτω ζευγαράκια (λαμπάδα κι αυγό)

Και ευτυχώς θυμήθηκα να κάνω και τη δική μου λαμπάδα !
Λιτή κι απέριττη!
Μα με την υπογραφή μου!
Δεν μπορούσα να κάνω καλύτερη λήψη
ώστε να φαίνονται οι πέρλες που έβαλα πάνω.
Αναρωτιέμαι αν φαίνεται κι η υπογραφή μου καλά!


Τώρα ελευθερώθηκα!
Περιμένω κι εγώ με αγωνία τα αποτελέσματα του Συμποσίου
και της κλήρωσης,
για να ντεκουπάρω για τους νικητές.
Μου αρέσει να φτιάχνω έχοντας στο νου μου συγκεκριμένο άτομο. 
Για το λόγο αυτό περιμένω πανέτοιμη να δημιουργήσω.

Σας φιλώ γλυκά!
Καλή επιτυχία σε όποιον διακριθεί απόψε στο Συμπόσιο ...
Έως τις 8 το βράδυ ψηφίζουμε, όποιος δεν το έχει κάνει ως τώρα.
Αύριο με την ησυχία μου θα κάνω και την κλήρωση για το δεύτερο τυχερό ☺

Καλή σας μέρα

@ριστέα

___________________________________

Για όσους παρακολουθούν τις Ιστορίες του Καφενέ,
οι ως τώρα δημοσιευμένες Ιστορίες είναι:

Δημήτρης Ασλάνογλου, "Κι όμως είπε αλήθεια"
Μαριλένα, Στη βροχή
Έλλη, Σοφία
Λεβίνα, Ο παπατζής, 2η συμμετοχή
Μαρία Κανελλάκη, "What is baklavas?"
Πέτρος, Το αντάμωμα
Κική, Ο Βλάχος και το Σαλιγκάρι (Μέρος 1ο)
Έλενα , Stop!




66 σχόλια:

  1. Καλημέρα, λατρεία. Μας έχει ταράξει στη βροχή εδώ. Πάνε μέρες που έχουμε να δούμε ήλιο.. Μοναδικές οι δημιουργίες σου, εννοείται πως σ'έχω κλείσει για private μαθήματα από τώρα, ε; Χαχαχα. Βγάζω εισιτήριο λέμε!!

    Φιλιά πολλά από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι θέλεις ψυχή μου από μένα!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  2. Aριστάκι μου είναι καταπληκτικά όλα!
    Πολύ μου άρεσαν τυχερά τα ανίψια!
    Το βιβλίο που σου έστειλε το τρελοκομείο δεν το έχω διαβάσει πες μας εντυπώσεις σου για να το πάρουμε και εμείς.
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου. Όταν το διαβάσω ( με το καλό ) ίσως τολμήσω την πρώτη μου παρουσίαση βιβλίου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφα -πανέμορφα-πανέμορφα!!!!!!!!!! Να χαίρεσαι και το δώρο σου..........Όταν δίνεις αγάπη παίρνεις κιόλας!
    Η επιτυχία του Συμποσίου σου είναι δεδομένη. Μόνο εύχομαι καλό κουράγιο με το..........μέτρημα!
    Καλημέρα Αριστέα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Άννα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  4. πανέμορφα όλα!! της φίλης σου τελειότατα ,μου άρεσαν τρελά! Σκεφτομουν ,λόγω χρονου ,που τρεχω και δε φτανω:'' τωρα ,πότε θα συναντησω την Αριστέα ,τι ήθελε να μου φτιαξει λαμπάδα....''

    θέλω τη λαμπάδα μου ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!
    χαχαχαχαχα
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε! Το αργότερο μέχρι Τρίτη να συναντηθούμε , ναι;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΗΡΕΜΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

    Είναι Πέμπτη μα δεν μοιάζει με τις άλλες μέρες, είναι μά μέρα διαφορετική, καιρικά και συναισθηματικά.
    Το πρωινό, όπως πάντα, κύλησε και βρήκε ένα κορμί, που νοσταλγούσε να ζήσει κάτι. Κάτι που μοιάζει με χάδι, με φιλί, με απλό άγγιγμα. Ο καιρός ιδιότροπος και στυγνός, την μιά φυσάει, την άλλη καίει, θέλει να βρέξει μα δεν το ξέρει.
    Έβαλα στο στόμα μου την πρώτη γουλιά καφέ και σαν κακομαθημένο κολεγιόπαιδο ζήτησα να παίξω με το κινητό μου διαβάζοντας, όσα μ’ ενδιαφέρουν αλλά κι αυτά, που δεν με ενδιαφέρουν.
    Είπα να κάνω την μέρα μου, όπως όταν πηγαίναμε εκδρομή στο σχολείο, να την χάριζα στον εαυτό μου, αλλά από την άλλη έλλειπε το σχέδιο, που θα πάω και με ποιόν;
    Μόλις μπήκα στο τραίνο, λαίμαργα κατάπια την πρώτη μπουκιά της μέρας, όταν χτυπώντας το τηλέφωνο έπρεπε να ζήσω την στιγμή ενός φίλου, που έφευγε για ένα πλοίο και με ρώταγε για κάποιες διευκρινήσεις.
    Το παραμύθι άρχισε να ξευτίζει, το γιαούρτι δεν θα έπηζε ποτέ, προορισμός δύο οθόνες με λόγια,
    που σκέπαζαν το παραμύθι και νερούλιαζαν ακόμα περισσότερο το γιαούρτι.
    Άρχισα απλά να ονειρεύομαι μιά επιστροφή στο σπίτι, που θα βούλιαζε το τέρμα των ασήμαντων και των σημαντικών, που πέρασαν από μπροστά μου.
    Μιά επιστροφή, που ξαναφτιάχνει την ωραία κοιμωμένη και ζωγραφίζει ένα Ντεγκά με φόντο, ένα κενό
    κρεβάτι και μιά πείνα, που χόρτασε με εικόνες ανακυκλώμενες, βγαλμένες από την τηλεόραση αλλά και από
    το παράθυρο του λεωφορείου.

    Λέω Καληνύχτα και ανασαίνω περιμένοντας, να ξανακούσω την ανάσα μου, μετά από παύση, που δεν την αντιλαμβάνομαι ποτέ !!!

    Δ.Λ.Α
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου Αριστέα, τα απλά χρώματα των λουλουδιών και των εικόνων σχηματίζουν ένα περίγραμμα ηρεμίας και απόλαυσης σε κάτι πόυ όλοι μας ζητάμε. Αυτό που λέμε ομορφάδα ζωής κι όχι αγκομαχητό και δυστυχία!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα! Υπέροχες οι σκέψεις που άφησες!
      Με συγκινείς! :)))

      Διαγραφή
  6. είστε φοβερές και σας θαυμάζω....καλημέρα και οι δημιουργίες σου όπως πάντα εξαιρετικές καλλιτέχνιδα μου ....σε χαιρετω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Νικόλα μου! Η δημιουργική απασχόληση προσφέρει πολλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Τωρα να ξαναπω ποσο ομορφα ειναι ολα; Εχω καταντησει γραφικη, αλλα τι να κανω! Ειναι τελεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ομορφα φίλη μου, μπραβο είσαι ταλαντουχα κι εσυ κι η δασκαλα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αριστέα δεν αμφέβαλα στιγμή οτι θα κολλούσες με τη decoupage,καμιά δεν τ απέφυγε, είναι τόσο ωραία τεχνική να φτιάχνεις πράγματα με τα χέρια σου που δε συγκρίνετε με κάτι άλλο!!!
    Κι εσύ έχεις και το πάθος και την αισθητική να κάνεις μικρά αριστουργήματα με τα χέρια σου και να σκορπίζεις έτσι την αγάπη γύρω σου!!! Τυχεροί οι αποδέκτες.
    Φιλάκια πολλά καλο μου και καλή συνέχεια μέχρι το Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου , μιλάμε για μεγάλο κόλλημα! Λατρεία και πάθος μαζί!
      Να'σαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Decoupaτζού μου εσύ!!!
    Μεγαλούργησες πάλι!!
    Μπράβο, κορίτσι μου!!!
    Φιλάκια πολλά και βιαστικά γεμάτα όμως θαυμασμό!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αριστέα μου
    Όλες ουδεμιάς εξαιρουμένης οι ντεκουπαρισμένες δημιουργίες είναι τέλειες. Μου αρέσουν πολύ τα διακριτικά μοτίβα, όσο για την λαμπάδα με την υπογραφή...η καλύτερη όλων.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου έχουν μαζευτεί κι εμένα ένα σωρό βιβλία κι έρχεσαι να προσθέσεις τις Ιστορίες του καφενέ, τα ποιήματα για να με αποτελειώσεις;;;;
    Και δεν φτάνουν αυτά, μου παρουσιάζεις τις (υπέροχες) υπέρχοχες ντεκουπάζ εμπνεύσεις σου... για να σκάσω που ακόμα δεν έχω καταφέρει να μάθω την τεχνική...
    Πληγωμένη... σε καλημερίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Όλα θα γίνουν! Κάποτε κι εγώ θαύμαζα από μακριά!
      Να μάθεις χαρά μου ! Μόνο αυτό σου λέω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Καλημερούδια μπουκλί μου!!! Να το χαρείς το βιβλίο σου!! Όποτε έχεις χρόνο, μην αγχώνεσαι!! Νομίζω όλοι το χουμε το βουνό μας από αδιάβαστα στο σπίτι!! Χαχαχαχα!!!
    Είναι τόσο όμορφες οι λαμπάδες και τα κουτιά τους!! Θα τις κατευχαριστηθούν οι παραλήπτες τους!! Κόλλημα τρελό λέμε!! Κόλλημα!! Με ξετρελαίνουν οι μικρολεπτομέρειες με τα relief και τα perlepen που κάνεις!!!!!! Μανιφίκ!!
    Καλά αποτελέσματα σε όλους γι αύριο κι υπομονή στο μέτρημα!!!
    Φιλάκια τρυφερούλι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελαίνομαι να με λες μπουκλί!!!!
      Ποιος το περίμενε ότι θα μάθαινα τόσο πραγματάκια...
      Δεν θα ξεχάσω ότι εσύ μου είπες..προχώρα, θα τα καταφέρεις!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  14. καλημερα Αριστεα μου!
    να χαρεις το ομορφο δωρακι σου ευχομαι!
    οσο για τις λαμαπδες και γενικως τα εργα σου τι να πω!
    ειναι υπεροχα και παραμυθενια σαν εσενα!

    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Σε ζηλεύω για το ταλέντο
    με την καλή έννοια έτσι...
    Έχεις δημιουργήσει μικρά θαύματα!!!
    Να περνάς όμορφα και να μας χαρίζεις πάντα
    ζωντάνια κι έμπνευση!!!

    Σε γλυκοφιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Νομιζω ολοι ξερουν τον λογο αμα εξαφανιζεσαι. Χιχιχι.. Μας αποστομωσες παλι .. Ειναι τοσο ομορφα ολα βρε πριγκιπεσα μου.
    Γεια στα χερακια σου. Μακια πολλα πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Έγινα προβλέψιμη;
      Φιλάκια πολλά Μαρία μου! ♥

      Διαγραφή
  17. Ο λόγος της εξαφάνισης απόλυτα δικαιολογημένος αφού έκανες όμορφες και εκλεπτυσμένες λαμπάδες .
    Να χαρείς το περιεχόμενο του άλλου κίτρινου φακέλλου
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τέλειες οι decoupage ιστορίες σου....
    Εγώ δυστυχώς πριν τελειώσω αυτά που έπρεπε να κάνω για το Πάσχα
    έπαθα τενοντίτιδα και σήκωσα το δεξί χέρι ψηλά....
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πασταφλωρίτσα μου!
      Φιλάκια! και περαστικά σου!

      Διαγραφή
  19. χαχαχα οι μόνοι φάκελοι που έχω λάβει στη ζωή μου είναι αυτοί των λογαριασμών, οπότε κοίτα να χαίρεσαι τους δικούς σου κίτρινους ως εκεί που δεν παίρνει!
    οι δημιουργίες σου εξαιρετικές, η μία καλύτερη από την άλλη! μπράβο υπέροχο Αριστούδι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου!
      Να΄σαι καλά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  20. Να μας πεις για το βιβλίο! Καλη επιτυχία στο Συμπόσιο. Πολύ ωραίες οι δημιουργιες σου. Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φιλί τεράστιο στο υπέροχο και πάνγλυκο, κουμπαρόνι μου. ❤️

    Ό,τι έφτιαξες είναι τόσο όμορφο, γαλήνιο και παραμυθένιο, αριστάκι μου. Γεια στα χεράκια σου τα χρυσά. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Oι δημιουργίες σου Αριστέα μου φίνες και πολύ καλόγουστες......η επιλογή των μοτίβων εξαιρετική....το ντεκουπάζ συναρπαστικό !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Welcome to the club!!! Των απανταχού ντεκουπατζούδωνν!
    Και όλα αυτά τα έφτιαξες έτσι 'απλούστατα'!!!???
    Πανέμορφα έγιναν, και οι λαμπάδες και τα κουτιά και τα κέρινα αυγουλάκια!!!!
    Μπράβοοοο Αριστέα μου!!!! (μεταξύ μας, αναμενόμενο ήταν...δεν είχα καμμία αμφιβολία για σένα)!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθα, ήρθα Μαριάννα μου και χαίρομαι πολύ! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Αν με υιοθετήσεις μπορώ να πάρω κι εγώ μία;
    (φεύγω γιατί ακούω βήματα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρε τι βιβλία σου στέλνουμε με τις ντάνες, ρε τι πράγματα και κακό κάνουμε για να σου τραβήξουμε την προσοχή.......τίποτα εσύ! Ντεκουπάζ κι άγιος ο Θεός! Κοίτα κακομοίρα μου μην κάνεις κάνα αστείο και μου στείλεις κανένα από αυτά τα υπέροχα αυγά (λαμπάδα έχω!..☺...!!)....και δεν το........φωτογραφήσεις πρώτα, για να μπορέσω να αναρτήσω τη φωτογραφία του αξιοπρεπώς (!!!)...την έβαψες!!! Αχαχαχαχα!! Μάκια πολλά κι άμα τα διαβάσεις αυτά τα δόλια τα βιβλία κάποτε, εμένα σφύρα μου κλέφτικα!! ☺☺☺☺

    Υ.Γ Όσο σκέφτομαι τη μάνα σου, όταν θα ξανά είδε τον ταχυδρόμο!!! Αχαχαχα! Φιλιά και στις δυο σας ωρέ! :)) ☺

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε επίτηδες το κάνετε! Θέλετε να διαβάζετε για τις αντιδράσεις της, δεν εξηγείται αλλιώς! αχαχαχαχαχα
      αχαχαχαχχαχαχα
      Είσαι απίστευτη!!!!

      Φιλούρες!!!!!!!!! ☺

      Διαγραφή
  26. Αριστέα μου είσαι χρυσοχέρα! Φυσικά δε περίμενες εμένα να σου το πω!! Μπράβο κορίτσι μου. 'Ολα όμορφα και ρομαντικά διακοσμημένα. Θα χαρούν με τα δωράκια σου οι δικοί σου άνθρωποι, θα χαρείς κι εσύ τη λαμπάδα σου με τις πέρλες! Δεν έχω λόγια.. συνέχισε. Σε φιλώ και σου αφήνω ευχή για καληνύχτα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ πολύ χαρά μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. Καλά δεν παίζεσαι!!! Τι να πω για τα σετάκια;; :-)
    Πάντα δημιουργική να είσαι κοριτσάκι μου!
    Καλή επιτυχία στο συμπόσιο!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερινάκι μου γλυκό!
      Φιλάκια πολλά !!!

      Διαγραφή
  28. Είναι κρίμα αυτές οι ωραίες λαμπάδες να χαλάσουν στην Ανάσταση. Καλύτερα να τις κρατήσουν για διακόσμηση και ας αναστήσουν με κάποιο άλλο κερί...! Τουλάχιστον εγώ αυτό θα έκανα! Υπέροχες οι λαμπάδες καθώς και τα αυγά. Το αυτό και για τα λαμπαδόκουτα. Να υποθέσω ότι την επόμενη εβδομάδα ότι θα βάψεις τα κόκκινα αυγά με ανάλογες επιδόσεις και θα μας παρουσιάσεις τις σχετικές φωτογραφίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Να΄σαι καλά Σταμάτη μου!
    Έχει πολλά στη συνέχεια! Χρόνο να έχω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πάρα πολύ όμορφα όλα, αλλά λίγο περισσότερο λάτρεψα τη δική σου λαμπάδα!!

    Καλό διάβασμα και καλές δημιουργίες...!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ααααααα την λαμπαδα σου και εγώ την λάτρεψα.. οπως η Μαρία απο πάνω. και οχι μονο ...επίσεις ζήλεψα οτι ντεκουπάρισες.. χι.χι. γιατί εγώ δεν ξέρω...σνιφφφφφφφφ..!!!! φιλακιααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ρουλίτσα μου!
      Πού θα πάει; Θα μάθεις κι εσύ :)))
      Είμαι σίγουρη για σένα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  32. Welcome to the club!!!!!!
    Ποιός γνώρισε, αγάπη μου, το decoupage και δεν κόλλησε?????? οεο????
    Μπράβο σου, μικρουλίτσικό μου!!!!!!!
    Όλα υπέροχα!
    Και του χρόνου με υγεία
    και χαρά!!!!!!
    Φιλιά κατάμουτρα, λέμεεεεεε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Μιλάμε για αρρώστια!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ Κορινάκι μου!
      Μακάρι να σας μοιάσω έστω και λίγο!
      Φιλα΄κια πολλά! ♥

      Διαγραφή