Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

♫ ♪ ♫ Ετοιμάζω ταξίδι μοναχά για πάρτη μου ♫ ♪ ♫

brown, grass, journey, light, suitcase, travel

Τι δουλειά έχει να γράφει για ταξίδια κάποια.... που τα μισεί;
Κάποια που ποτέ δε συμπάθησε τις βαλίτσες, την ταλαιπωρία, 
την απόσταση από τον "Πύργο" της;
Μιλάω για την πυργο-δέσποινα @ριστέα 
(λογοπαίγνιο με την ... πόλη μου για τους νέους φίλους)
την αφεντιά μου!
Μας έβαλε στο τρυπάκι η παιχνιδιάρα μας Petra,
ζητώντας μας να μοιραστούμε ένα ταξίδι μας
 κι εγώ.... πρόσω ολοταχώς!

Αναγκαία Εισαγωγή!
Γεννήθηκα στον αστερισμό του καρκίνου 
κι ως γνήσια εκπρόσωπος του ζωδίου μου
αγαπώ τον τόπο μου, το σπίτι μου, τα άγια χώματα μου!
Ακόμα κι αυτά της αυλής μου!
Δύσκολα τα αποχωρίζομαι. Με πόνο ψυχής!
Ίσως γιατί ξεκίνησα τα ταξίδια πολύ νωρίς,
όντας στην κοιλιά της μαμάς μου 
και τα πέρα δώθε Ελλάδα-Αμερική ως τα οκτώ μου χρόνια,
τα είχαμε Παγκράτι-Κολιάτσου ένα πράγμα!
(για τα μέρη μου η αντιστοιχία θα ήταν... Πύργος-Κατάκολο!)
Μετά, στα σχολικά μου χρόνια ξεσηκωνόμασταν 15 μέρες, κάθε Χριστούγεννα,
μπορεί και καλοκαίρια,
και τα περνούσαμε πάντα Αθήνα,σε συγγενείς μας,
γιατί πάντα ο μπαμπάς έλειπε (Αμερική)
κι η μαμά προσπαθούσε να καλύψει την απουσία όσο πιο γεμάτα γινόταν!

Θα μου πεις τώρα εσύ που με ξέρεις και λίγο περισσότερο:
"και πώς άντεξες κοριτσάκι 4 χρόνια στην Αθήνα όταν σπούδαζες";
Εκεί αν μίσησα τα ταξίδια, με τον μουντζούρη- το τρένο ντε-
(έμενα και στο σταθμό Πελοποννήσου κοντά, εξυπηρετούσε γενικώς- τη μαμά 
περισσότερο) είχα κάνει το Αθήνα-Πύργος και 11 ώρες λόγω 
χαλασμένης μηχανής!

adventure, escape, explore, forest, mountains

Λοιπόν την Αθήνα κι όλα τα ταξίδια, τα άντεξα λόγω.... Έρωτα!
Κι επειδή τα περισσότερα ταξίδια (στο εσωτερικό πάντα) στην ενήλικη ζωή μου 
έγιναν μαζί του
(ακόμα και το πρώτο, το υπέροχο ταξίδι της εφηβείας, η 5ήμερη του σχολείου,
με τον ίδιο Έρωτα έγινε)
εγώ θα σας μιλήσω (επιτέλους!) για ένα ταξίδι που έκανα μόνη μου!
Στο άγνωστο!
Ναι, στο άγνωστο!
Το 2009.

antique, baby, blue, camera

Κυρίως θέμα!
Ένα ταξίδι .... στην Αθήνα!

Ήταν τα πρώτα μου βήματα στο διαδίκτυο. Εποχή προ FB και μπλογκ!
Βρίσκομαι εντελώς τυχαία σε ένα site κοινωνικής δικτύωσης (sic)
κι εκεί γνωρίζω άτομα από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο μας!
Τον Ιούλιο του 2009 κάνουν ένα πάρτι γνωριμίας κι αποφασίζω 
να ταξιδέψω και να τους συναντήσω από κοντά!
Δεν ξέρω κανέναν. Δεν τους έχω δει ποτέ από κοντά!
Κι όμως τολμώ!
Γεμίζω τη βαλιτσούλα μου και φεύγω!
Η κολλητή μου με βάζει στο λεωφορείο και θέλει να κλάψει...
Πρώτη φορά της φεύγω!
Φοβάται! 
Ο κολλητός μου επίσης!
Λαβαίνω δύο τρυφερά μηνύματα στο κινητό μου. 
Υπάρχουν ακόμα αποθηκευμένα μέσα στο ίδιο κινητό!
*
"Ήθελα να κλάψω.
Νιώθω πως σε άφησα μόνη κι απροστάτευτη ... Να προσέχεις. Α"
*
"Όταν χρειαστείς κάτι κάνε μου αναπάντητη να σε πάρω αμέσως!
Ό,τι ώρα κι αν είναι!
Να προσέχεις εκεί στα ξένα που πας!
Κι ό,τι σου δίνουν .... να το βάζεις πρώτα στο στόμα! Ν"
*
Εκεί θα γνωρίσω τον Νίκο και τον Γιάννη, από την Καρδίτσα.
Το περασμένο Σεπτέμβρη ήρθαν επίσκεψη και στην πόλη μου!
Απίστευτα παιδιά!
Θα συναντήσω και το Μαράκι μου από Κύπρο, 
την καρδουλίτσα μου που συνεχίζουμε να έχουμε μια φιλία από μακριά
τόσα χρόνια και την υπεραγαπώ!
Γνώρισα τη βραδινή Αθήνα μα πιότερο θυμάμαι τη βόλτα
στο Μοναστηράκι και την επίσκεψη στο Νέο Μουσείο της Ακρόπολης.
Πήγα στο άγνωστο και συνάντησα αγνώστους!
Μα γίναμε γνωστοί και πάψαμε να είμαστε άγνωστοι!
(οκ ! Ζαλίστηκα!)
Δεν μετάνιωσα ποτέ!

bags, bavullar, beautiful, browns, case, design

Από τότε έως σήμερα έχω γνωρίσει κι άλλους πολλούς
που θέλω να συναντήσω!
Πέτρα, Κανελλάκι, Ρουλίτσα, Άννα, Φλώρα, Χριστινάκι, Γεωργία,
 Χρήστος, Μπάμπης,
φίλοι που μιλώ μαζί τους στο τηλέφωνο και κάνουν την απόσταση Αθήνα Πύργος
(και Θεσσαλονίκη-Πύργος) 
να μοιάζει ...Πύργος-Κατάκολο!

Στο επόμενο ταξίδι θα πιω απόψε ... 
(σημ. γράφω χτες βράδυ)
ξανά στην Αθήνα
για να συναντήσω 
τόσες φίλες που αγάπησα μέσω μιας άψυχης οθόνης....

Στο επόμενο ταξίδι 
που θα αποχωριστώ την ασφάλεια του πύργου μου για να κερδίσω 
μερικές φίλες στην καρδιά περισσότερο....

και σε όσες δεν ανέφερα κι όμως ξέρουν πως θέλω να τις συναντήσω....

Τα φιλιά μου
και την αγάπη μου!

Καλή σας μέρα 
@ριστέα

dreams, escape, explore, fingers, girl

Όλες οι φωτογραφίες είναι από το favim.com

88 σχόλια:

  1. Είναι πολύ ωραίο να κάνεις φίλους μέσω μιας άψυχης συσκευής!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εγώ που το έχω ζήσει μπορώ να το διαβεβαιώσω! :))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. με χαροποίησε ιδιαίτερα η ιστορία ....αποδεικνύεις πως μπορούν να υπάρχουν και υγιεις νέες φιλίες μεσω διαδικτύου
    σου μοιάζω στην αποφυγή ταξιδιών τρομερά
    και τελικά μόλις διαπίστωσα πως εν μέρη είμαι και ""συνπατριώτης ""
    τα υπόλοιπα κατ 'ιδιαν
    καλημέρα στο θάρρος που περιγράφεις και που έχεις !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νικόλα μου! Α! Περιμένω νέα σου !
      Μη το ξεχάσεις!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Θαρραλεας κορβετας, γφωσφοριζει τ' απονερο,
    Μια ξυπολητη κορη, σεργιανιζει τ' αποβραδο.
    Ναχεις ένα ομορφο ταξιδι και παντα να θυμασαι οτι " ο δρομος της ευτυχιας μας, περναει από το σπιτι του διπλανου μας". Χτυπα του τη πορτα και συναντησε τον, δυο χαμογελα μαζι κανουν πιο υπεροχη μια μικρη "Αληθεια".
    Καλο σου ταξιδι οπου κι αν πας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δημήτρη! Να'σαι καλά! :)))
      Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι!

      Διαγραφή
  4. Airis Εσύ ταξιδεύεις μέσα από τα ποιηματά σου, μέσα από τους πίνακες σου. Ισως για αυτό να μην έχεις αναγκη από τα φυσικά ταξίδια. Γιατί κάνεις ταξιδια του νου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου το σχόλιο σου με συγκίνησε! Να'σαι καλά μάτια μου!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  5. πολύ όμορφο...............
    Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
    τα χρόνια μου είχαν ρίζες ήταν δέντρα
    που τα 'ντυσε με φύλλα η καρδιά
    και τ' άφησε ν' ανθίζουν μες την πέτρα.......

    ..............
    Χριστός Ανέστη Πυργοδέσποινα!!!
    γιατι η ζωή είναι..ωραία!!!
    φιλια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς ο Κύριος Βαρβάρα μου! ♥
      Σε ευχαριστώ πολύ που δεν με ξεχνάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Πολύ συγκινητικό Αριστάκι μου είναι πολύ όμορφο να σκέφτεσαι ταξίδια που έκανες και ειδικά σε εκείνες τις ηλικίες!
    Θυμάσαι μόνο τα καλά τα άσχημα ως δια μαγείας φεύγουνε!
    Να έρθεις στην Αθήνα όποτε μπορέσεις θέλω πολύ να σε γνωρίσω!
    Πραγματικά!!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελενάκι μου! Να'σαι καλά!
      Κι εγώ θέλω να σε συναντήσω! :)))
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα Αριστάκι
    Πολυταξιδεμένο από μικρό σε βρίσκω!!!
    Κι εμένα μου αρέσει το άραγμα...δένομαι
    με τόπους αγαπημένους και να τους αποχωριστώ
    δυσκολεύομαι!!!!
    Να έρθεις Αθήνα είναι ευκαιρία τώρα< που ο μουτζούρης
    αδρανοποιήθηκε!!!!

    φιλάκια
    Υ.Γ Το πακέτο σου δεν το παρέλαβα όταν έρθει θα σε ενημερώσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς θεέ μου! Στον μουντζούρη αναφέρομαι! :)))
      Α δεν είμαι η μόνη που δυσκολεύεται! χεχε! Δεν είναι ότι δεν μου αρέσει η γνωριμία με άλλους τόπους , δεν μπορώ την ταλαιπωρία! :)))
      Φιλιά και ενημερωσε με είτε φτάσει είτε όχι για να ξέρω τι θα κάνω! :((

      Διαγραφή
  8. Καλώς να φτάσεις, να δείς τους φίλους σου, νάχεις αυτή την περίεργη αίσθηση του ταξιδιού: Πως φτάνεις αργά , μα επιστρέφεις γρήγορα ...κόντρα στο ρολόι.
    Η Αθήνα δεν έχει γοητεία, έχει ειλικρίνεια-όλα σου φωνάζουν εδώ, πόσο -τελικά-μόνος, είσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νίκο!
      Η Αθήνα δεν έχει γοητεία...μα είναι οι άνθρωποι που με τραβούν....

      Διαγραφή
  9. Μα πόσο όμορφο που έχεις διατηρήσει αυτές τις φιλίες!
    Εγώ θα πιώ [καφέ και όχι ποτό, λόγω ώρας!] στις ερχόμενες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είδες τελικά που η θέληση όλα τα κινεί;;;
    Μπράβο για το θάρρος σου!!! Εγώ ειλικρινά, δεν ξέρω αν θα το τολμούσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μωρό μου, αν κατάλαβα καλά... ΠΑΣ ΑΘΗΝΑ;; Αχ, αχ, αχ!! Να μου τις πεθάνεις στις αγκαλιές, ε; Ξέρεις εσύ.. Πόσο μα πόσο χάρηκα.. :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι προβλέπει το σκέντζουαλ! Θα δείξει! Αλλά όταν έρθεις κι εσύ με το καλό αυτό κι αν είναι βέβαιο!
      Μάκια!

      Διαγραφή
  12. αχ κοριτσακι μου!μπραβο που το τολμησες!και που θα το ξανατολμησεις!ελιωσα στο γγελιο με το δευτερο μηνυμα!σε περιμενουμε οποτε το νιωσεις με πολλη χαρα και αγαπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το μήνυμα Χριστίνα μου το φυλάω σαν δώρο! Και μόνο που το σκέφτομαι μου φτιάχνει τη διάθεση!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Και μόνο το ταξίδι στην Αθήνα που σε έφερε κοντά σε τόσους ανθρώπους θα έπρεπε να σε κάνει να αναθεωρήσεις για την σημαντικότητα των ταξιδιών! Άβυσσος η ψυχή ενός καρκίνου..
    Σε φιλώ κι ας μη θελεις να με γνωρίσεις από κοντά παρά τα όσα έχουμε μοιραστεί! :P
    Kαλό σαββατοκύριακο!


    ΥΓ: Πέρα από την ζώνη άνεσής μας είναι όλη η μαγεία, να το θυμάσαι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου γλυκό ! αχαχαχα όντως, άβυσσος η ψυχή ενός καρκίνου!
      Ανέφερα όσους μιλώ τηλεφωνικά ( αν και δεν τους έχω γνωρίσει!)
      Όχι απλά θέλω να σε γνωρίζω..περιμένω και το τραπέζι να ξέρεις!!!!

      Μάκια ζουζούνα μου! ♥

      Διαγραφή
  14. Εγώ πάλι λατρεύω τα ταξίδια ακόμα και τα νοητά. Και μόνο η μαγεία του ταξιδιού, τα μέρη και οι άνθρωποι που γνωρίζεις αξίζουν -έστω για λίγο- να αποχωρίζεσαι τον τόπο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στα μέρη μου :)))
      Τα νοητά ταξίδια μου αρέσουν κι εμένα! Όλα θα μου άρεσαν αν δεν είχαν τις ετοιμασίες και μετά την επιστροφή να ξαναβάζεις τα πράγματα σου στη θέση τους! Η ταλαιπωρία με ενοχλεί!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Ο νους που ταξιδεύει ασταμάτητα γνωρίζει τα πιο εξωτικά μέρη και σου εύχομαι από καρδιάς να τολμήσεις ακόμα ΄ένα ταξίδι στην Αθήνα για να συναντήσεις τους φίλους που προανέφερες .
    Τα φιλιά μου πυργοδέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νικολίτσα μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  16. Ωχουυυυυ....Συγκινηθικα :( Ποσες αναμνησεις μου εφερες στο μυαλο απο τοτε.Λες να τα καταγραψω και εγω? Φανταζομαι θα ξερεις για ποιον θα μιλησω αν το κανω :p .
    Καπου εδω να πω στους αγαπητους φιλους πως ΝΑΙ εισαι μια κουκλα και απο κοντα. Χιχιχιχι.. Και το ειδα με τα ματακια μου αρα δεν μπορεις να με αμφισβητησεις.
    Εισαι τοσο γλυκο πλασμα.. Η θετική σου αύρα όπως βλεπεις και εδω δεν αφήνει κανενα ασυγκινητο.
    Σε ευχαριστω για τοσα πολλα..Ξερεις εσυ... Διαδυκτιακη μου ΄΄μαμα'' . Αναμενω την στιγμη που θα τυχει να βρεθουμε παλι. Μονο που αυτη την φορα θα ειναι αλλιως.. Για τωρα.. σε ξέρω..
    Πολλα πολλα φιλακια.. <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν εσύ συγκινήθηκες εγώ τι να πω;
      ΣΛ μικρό γλυκό μου πλασματάκι! ♥
      Σε ευχαριστώ για όλα Μαράκι μου :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  17. Υπέροχο ακούγεται το ταξίδι...γεμάτο περιπέτεια....μπράβο που τόλμησες να κάνεις ένα ταξίδι στο άγνωστο...! Όπως λένε ο τολμών νικά!
    Καλό σου απόγευμα Αριστέα μου...εύχομαι να καταφέρεις να γνωρίσεις και τους υπόλοιπους :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θα περιμενω μνμ οτι ηρθες ναρθω να πεσω στην αγκαλια σου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. (Εκτος να μου τη βαρεσει καμια μερα κ με βρεις ...στα σκαλοπατια σου........)
      Εγω παλι στην αγκαλια σου θα πεσω...........

      Διαγραφή
    2. Είτε το ένα είτε το άλλο θα με τρελάνει και το ξέρεις! ♥
      Φιλάκια από καρδιάς! ♥

      Διαγραφή
  19. Αποφάσισέ το εσύ και θα βάλουμε τη μπάντα του δήμου να παίζει εμβατήρια! Με τιμές ήρωα θα σε υποδεχτούμε.
    Υπέροχες αναμνήσεις μας περιέγραψες Αριστέα μου!
    Και μέσα απ' την ανάρτησή σου, καταλαβαίνω πόσο σημαντικό είναι να ταξιδεύεις για να γνωρίσεις ανθρώπους κι όχι μόνο μέρη. Έχει άλλη γλύκα αυτό το ταξίδι...
    Με το καλό να μας έρθεις λοιπόν! Ανυπομονούμε!...
    Φιλιά πολλά
    (Το FB είναι ...Ferry Boat?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο ανυπομονώ...κανελλάκι ΜΟΥ!!! ♥
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. πάντα τα ταξίδια σου να έχουν αίσιο τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. βάλε κι εμένα στη βαλίτσα σου όταν φύγεις! Δε θα τρωω πατατάκια στο σινεμά και θα χωράω,μην ανησυχείς!Αλλά να μου βάλεις κανενα μεσα στη βαλίτσα ,μην πεθανω της πεινας μέχρι να φτάσουμε!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην παίρνεις κι όρκο! Τελικά προχτές έτρωγες! αχαχαχα! ♥

      Διαγραφή
  22. Καλά μην νομίζεις ότι πάντα τα ζώδια λένε την αλήθεια σπιτίσιο καρκινάκι! χαχαχα!! Εγώ αν και ζυγός μάλλον μόνο τα αρνητικά έχω πάρει γιατί κατά τα άλλα δεν κατέχω ούτε κοινωνικότητα ούτε εξωστρέφεια.
    Πάντως μπράβο για την τόλμη σου να συναντήσεις άγνωστα άτομα σε άλλη πόλη! Περιπετειώδες! Εχω κάτι φίλες που ναι έτσι κι ακόμα πιο πολύ γιατί πάνε στο εξωτερικό κιόλας! Και το κάνανε και στα 20 τους! Το θεωρώ απίστευτο!!
    Μπράβο σας όμως γιατί αποκομίζεις εμπειρίες και ξεφεύγεις κι από τον εαυτό σου!
    Εύχομαι να ρθεις σύντομα Αθήνα όπως το επιθυμείς (κι όχι μόνο!) και να συναντήσεις από κοντά τους φίλους σου!
    Φιλάκια πολλά και καλό σ-κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει πού και πού να τολμάω! Το μόνο σίγουρο : δεν φοβάμαι! Είμαι εγώ όπως με έχετε γνωρίσει! Μου αρέσει τελικά όλο αυτό! :)
      Θέλω κι εσένα να γνωρίσω ...γίνεται;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Μεγάλη η τόλμη σου Αριστέα! Και όπως λένε, ο τολμών νικά! Είσαι τόσο θετικό άτομο και προσφέρεις απλόχερα τη θετική σου αύρα που είναι αδύνατον να μη σε αγαπήσει κανείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα για τα όμορφα λόγια σου ...με συγκινείς!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Αυτά τα ταξίδια προς το άγνωστο είναι τα καλυτερότερα Αριστάκι μου...
    αυτά που δεν έχουν πρόγραμμα, ξεναγούς, ωράρια, μπεςβγες σε αυτοκίνητα, πούλμαν... αυτά που ξεκινάς με μια βαλίτσα όνειρα και γυρίζεις με μια αγκαλιά γεμάτη χαμόγελα...
    Μακάρι τέτοια ταξίδια να κάνεις συχνότερα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κι εγώ που δεν πίνω θα πιω τώρα
    στο επόμενο ταξίδι σου στο άγνωστο...
    μέσα στο οποίο είναι τιμή μου να συμπεριλαμβάνομαι....
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο θέλω να σε σφίξω στην αγκαλιά μου !!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Τα μαγικά των ζωδίων: το κοκκινάκι μου είναι Καρκίνος με Καρκίνο και τρελαίνεται να ταξιδεύει και να διακοπάρει -και μισεί και το μαγείρεμα. κι εσύ με κοτζάμου Τοξότη, τα μισείς; Τι γίνεται, guyz; :P

    -Κι εγώ δεν τα μπορώ τα ταξίδια, δεν τα χωνεύω. Κι όπως είπα και στο κουμπαρόνι μου: σε προηγούμενη ζωή να δεις που έχω περάσει κι από δέντρο.

    Και τώρα ν' απαντήσω σοβαρά: Σε διάβασα το πρωί απ' το κινητό και μου 'φτιαξες την μέρα. Τι σου 'ναι η αγάπη, ε;! Ακόμα κι η φαινομενικά ψυχρή γραμματοσειρά, στάζει γλυκάδα και τρυφεράδα όταν την πιάνει στο "στόμα" της.

    -Πάντα η πυξίδα σου να σε οδηγεί σ' αυτήν και να γεμίζει την ψυχούλα σου χρώμα. ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό διερευνάται ακόμα ( με τον τοξότη ως ωροσκοπο εννοώ!)
      Ενοχλούμαι από την ταλαιπωρία βασικά αλλιώς θα σου έλεγα! αχαχα!
      ΣΛ μικρό γλυκό μου πόνι!!!!!!! ♥

      Διαγραφή
  27. Τόσες βαλίτσες (στις υπέροχες φωτογραφίες εννοώ) κρίμα δεν είναι να μην γεμίσουν;;; Οπότε, κανόνισε την πορεία σου τρελοκομείο μου! Και βέβαια είμαι σίγουρη πως είναι πάρα πολλά ακόμα τα παιδιά που μιλάς/μιλάμε εδώ μέσα -στα blogs- καθημερινά και που θα ήθελες να τα γνωρίσεις, η λίστα προφανώς και είναι ατελείωτη! Πολλά γλυκά φιλιά, σε ευχαριστώ που μοιράστηκες μαζί μας τις σκέψεις σου και με το καλό να μας έρθεις όποτε το θελήσεις!

    Υ.Γ Πάντως, σαν το Ταξίδι δεν έχει (αχαχαχα!)...στο υπογράφω! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά η λίστα είναι ατελείωτη....
      Κι αν το τολμήσω θα είναι γιατί καίγομαι κι εγώ να σας συναντήσω! Κι ίσως γίνει πιο γρήγορα τελικά τρελοκομείο μου....

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  28. Όμορφο και ενδιαφέρον το ταξίδι σου, όταν σκοπός είναι να δεις αγαπημένα σου πρόσωπα.
    Καλό και ξεκούραστο βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φιλενάδα μου, τα ίδια έπαθα εγώ όταν πρωτογνώρισα τους φίλους μου του διαδίκτυου, ήταν κάτι πολύ όμορφο και ακόμα μιλάμε στο τηλέφωνο με πολύ αγάπη. Χάρη στην τεχνολογία... γνωριζόμαστε ανθρώπους που ποτέ θα είδαμε στην ζωή μας!!

    Φιλιά πολλά και καφεδάκι με την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω τη στιγμή που θα τα πούμε στο skype Βερόνικα και θα εκμηδενίσουμε τις αποστάσεις ( με την Ισπανία)!
      Φιλιά!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  30. Ο τολμών νικά!
    Μπράβο για το θάρρος σου Αριστάκι μου,χαίρομαι που γνώρισες όμορφους ανθρώπους:))
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ω μα καθόλου τυχαίο δεν είναι που δεν αγαπάς τα ταξίδια... σε καταλαβαίνω πολύ καλά ψυχή μου... και να που έρχεται η αγάπη και που είναι η μοναδική η αιτία και η αφορμή για να κάνεις τις υπερβάσεις σου!
    γλυκά σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αριστέα μου δεν σου αρέσουν τα ταξίδια και όμως τόλμησες το ταξίδι με "άγνωστους-φίλους". Μπράβο, υπέροχη εμπειρία. Όμως θεωρώ πως και το ταξίδι Πύργος-Κατάκολο είναι το καλύτερο. Άντε να βρεθούμε εκεί να πιούμε το καφεδάκι μας.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες τα Ελένη μου ( για το Πύργος-Κατάκολο)!!!
      Φυσικά και θα βρεθούμε!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Είδες λοιπόν που αξίζει να ταξιδεύεις?
    Μπορεί να ξεβολεύεσαι, αλλά γνωρίζεις ανθρώπους και τόπους...
    Πίνω κι εγώ στο επόμενο ταξίδι σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κοίταξε, ή θα ανέβεις πάνω από τ' αυλάκι ή θα ροβολήσουμε προς τα κάτω εμείς...
    Κανόνισε!!!
    Φιλιά, Αριστάκι με την κοριτσίστικη φωνή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Πάντως ...ναι! Θα συναντηθούμε!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  35. Καλησπέρα Αριστάκι μου!
    Το καλύτερο ταξίδι σου διάλεξες να μας πεις!
    Ελπίζω να σε συναντήσω όταν έρθεις στην Αθήνα..το θέλω τόσο πολύ!
    Δεν είναι υπέροχο όταν γνωρίζεις αγνώστους και μένουν στη ζωή σου τόσα χρόνια;!
    Καλό Σαββατοκύριακο!
    Πολλά γλυκά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ο αρχαίος φιλοσοφος Σωκρατης
    το πιο μακρινό ταξιδι
    το εκανε μεχρι τα εξωτερικά τειχη της Αθήνας
    Πιστευε ότι δεν υπηρχε τιποτα
    το αξιολογο να γνωρίσει
    μακρυα από την πολη του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασικά κι εγώ το ίδιο πιστεύω: δεν χρειάζεται να ταξιδέψεις για να βρεις τελικά αυτό που κουβαλάς πάντα μέσα σου: τον εαυτό σου! :))))\

      Διαγραφή
  37. Σαν βγεις στον πηγαιμό... για όπου έχεις βάλει σκοπό, ευχήσου να 'ναι μακρύς ο δρόμος! Βέβαια, στην Αθήνα πήγες, αλλά και αυτή είναι μια καλή αρχή! Ωστόσο οι διαδικτυακές γνωριμίες είναι κάτι που χρειάζεται πολύ επιφύλαξη μιας και ποτέ δεν ξέρεις τι θα αντικρύσεις από κοντά. Φοβού τους Δαναούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Μικράκι, εγώ πάλι δεν αγαπώ αυτά που λέω "χαζοτάξιδα" πχ. κοσμικά χιονοδρομικά κέντρα, γνωστούς "παραδοσιακούς" οικισμούς κι άλλες δηθενιές...
    Όνειρό μου είναι όμως να επισκεφτώ την Ανταρκτική, ή το πέρασμα των φαλαινών στην Αυστραλία , ή να διασχίσω τη Σαχάρα κι ότι άλλη ζούρλια θα μου έκαιγε τον βλαμμένο μου εγκέφαλο!!!
    Όσο για τούτο εδώ τον τόπο που έχουμε ανοίξει σπίτια της φαντασίας, τελικά τον αγαπώ γιατί εξαιτίας του έχω γνωρίσει κι αγαπήσει αγγέλους και νεράϊδες , που αλλιώς ίσως δεν θα είχα την τύχη!
    Φιλιά κατάμουτρα και πρωϊνά από την βροχερή Αττική γη!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Δεν χρειάζεται να σου πω, πως παρόλο που μένω 40 χιλ από την Αθήνα, θα περιμένω με mail ( στο blog μου θα το βρεις!) ειδοποίηση που, πώς και πότε θα σε συναντήσω!
    ΑΦιλάκια πολύ ανυπόμονα! :)))))))))))))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι σίγουρη Στεφανία μου για το μέιλ!
      Φιλάκια ...αληθινά!

      Διαγραφή
  40. Όμορφο, αισιόδοξο, τολμηρό κι ανθρώπινο το ταξίδι και το μήνυμα που μας πέρασες! Χαίρομαι που διαμορφώνουν υπέροχα συναισθήματα οι νέες blogoφιλίες σου Αριστέα μου! Όταν έρθεις με το καλό Αθήνα βάλε με κι εμένα στη λίστα των συναντήσεων, φτάνει να είμαι εκεί γλυκιά μου, να μη λείπω! Τρέχω με διάφορα θέματα αυτό τον καιρό, αλλά θα χαρώ ιδιαίτερα να σε γνωρίσω! Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι και μια ευδόκιμη εβδομάδα! Φιλιά πολλά με αγκαλιά μεγάλη και ζεστή!:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται Κατερίνα μου! 'Εχω τρεις Κατερίνες στα σχέδια λοιπόν!!!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  41. Από χτες βράδυ μέχρι πριν λίγη ώρα δεν είχα σύνδεση.
    Σας ευχαριστώ πολύ πολύ για τα όμορφα σχόλια σας. Ελπίζω να απαντήσω αύριο!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αριστέα μου πέρασα απο τους κυματοθραύστες σου..και με τα αυτιά μου γεματα απο την μαγευτική μουσική του Γιάννι .. ακολούθησα το ταξίδι σου ... γιατί εγώ τρελαίνομαι να ταξιδευω...Ματια μου και ας ταλιαπωρούμαι..χι.χιχ. εσύ μοιαζεις στον δκό μου .. μην του πεί να κουνιθει απο το σπιτι...χι.χιχ. όμως πόσο σε καταλαβαινω..με τις γνωριμίες μέσα απο το δυαδύκτιο.. ενα σου λεω ότι κάναμε το ταξιδι Θεσσαλονικη Ηρακλειο.. μονο και μονο να γνωρίσουμε τις φίλες απο εκεί ήταν μια καταπληκτική βραδυα.. μαζευτίκαμε περιπου 20 ατομα.. πόσες φιλίες δεν ξεκίνησαν απο εδώ μέσα.. και με όλες εχουμε κοινα πράγματα.. και μονο που είμαστε στην δραση... μας γεμίζει και μας κανει να χαιρόμαστε διπλα που έχουμε γνωριστεί και από κοντα.. και είμαι πολύ τυχερη που το κατόρθωσα αυτό εννοειται οτι και με σένα και με πολλα αλλα κορίτσια.. θελω να γνωριστούμε και απο κοντά.. ποτέ δεν λέμε ποτέ.μάτια μου... .χι.χιχ. .. σε ευχαριστώ για την αγαπη σου...είναι αμοιβαία... το ξερεις.. θα τα πούμε... !!!φιλακιααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που νιώθεις όλο αυτό που νιώθω κι εγώ Ρουλίτσα μου ♥
      Εγώ να δεις πόσο θέλω να σε σφίξω στην αγκαλιά μου!
      ΣΛ !
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  43. Αχ βρε Αριστέα μου, πειράζει που εγώ θα ήθελα να σε γνωρίσω από κοντά; Και τόσους άλλους Blogers Φίλους και κυρίως Φίλες;
    "Λοιπόν την Αθήνα κι όλα τα ταξίδια, τα άντεξα λόγω.... Έρωτα!"
    Για τον Έρωτα, τελικά τα πάντα κάνουμε και τα πάντα αντέχουμε, έ;
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :))) Μαρία μου τα αισθήματα είναι αμοιβαία! Όπως και το πώς αντιμετωπίζουμε το θέμα Ερωτα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή