Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Του μεγαλώματος συμπαρομαρτούντα

woah, old, by sue rubira, talented, wow, amazing, wonderful

Μεγαλώνεις
Ασπρίζεις
Το αντιμετωπίζεις
Λίγο χρώμα
και τα μαλλιά σου κρατάς 
στο χρώμα που ζητάς!
Μεγαλώνεις 
Ρυτιδιάζεις
μα με λίγο σοβά ακόμα περνάς
και αέρα πουλάς!
Μεγαλώνεις και δε βλέπεις
μα τα γυαλιά σου αν δεν φοράς
την τύφλα σου δε βλέπεις!
Οϊμέ!
Πόσα ακόμα!

Μεγαλώνεις 
και τα πράγματα βλέπεις πια λίγο πιο μεστά
Πιο κατασταλαγμένα
Και τότε εκτιμάς
επιτέλους
της ζωής τα Ωραία!

Του μεγαλώματος συμπαρομαρτούντα 
δεν είναι μόνο τα "μοιραία"!


@ριστέα




Άλλα θέλω να βγάλω στον αέρα μέρες τώρα...
αλλά μια άθλια σύνδεση δεν μου επιτρέπει και πολλά!
Τρίτη συνεχόμενη μέρα το ίντερνετ δοκιμάζει τις αντοχές μου!
Ποια διαχείριση θυμού και κουραφέξαλα....
Αυτά κι εις άλλα με υγεία!
Πληρώνουμε τον πάροχο για να έχουμε σύνδεση με το σταγονόμετρο!
Φιλιά κατάμουτρα!


Καλή σας μέρα
@ριστέα

86 σχόλια:

  1. Υπομονή Αριστάκι!
    Ο πάροχος θέλει πολύ ξύλο μόνο να τα παίρνει ξέρει!
    Πόσο αληθινό αυτό που έγραψες!
    Αυτός ο άτιμος ο χρόνος τι μας κάνει και πόσο γρήγορα περνάει!
    Ομως αν τον αγαπήσεις και δεν τον δεις σαν εχθρό κάτι μπορεί να γίνει!
    Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Ελενάκι μου!
      Απαντώ με τη ψυχή στο στόμα γιατί κατά τις 10 με 10,30 τσουκ κι αρχίζουν τα παρατράγουδα! Το πρωί μετά επανέρχεται!
      Για το σήμα λέω! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. κι εγω ,απο την καταιγιδα και μετα εχω πολύ αργο ιντερνετ και καθολου μερικες φορες.....καλύτερα ,διάβασα 3 βιβλία!
    φιλάκια και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σα να ηρέμησα λίγο...άμα είναι γενικό το κακό ελπίζεις ότι θα φτιάξει κάποια στιγμή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Aυτό το φιλιά κατάμουτρα μου άρεσε πολύ!
    Καλημέρα @ριστέα :))))
    Tης σύνδεσης το ανάγνωσμα δηλαδή..Τελικά είμαστε αρκετοί που έχουμε πρόβλημα με τη σύνδεση, απ' ότι βλέπω..
    Βλέπω...τρόπος του λέγειν - χωρίς γυαλιά πλέον δεν..
    Τα Ωραία όμως της ζωής τα εκτιμούσα από πολύ νεαρή ηλικία! Ναι...και συνεχίζω...Να μου είσαι καλά!
    Πολλά φιλιά :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα θα πω εγώ τέτοια ώρα που ανταποκρίνομαι! :)))
      Α κι εσύ της ίδιας ταλαιπωρίας ( με τα γυαλιά εννοώ ...ή να πω χωρίς τα γυαλιά; Πλέον εγώ δεν μπορώ χωρίς αυτά!)
      Μωρ κι εγώ από μικρή τα εκτιμούσα ... τώρα ίσως άρχισα και τις επιπλέον αναγκαίες εκλογικεύσεις!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστάκι μου!
    Ευχομαι να λυθει αμεσα το προβλημα της συνδεσης!

    Εγω εχω μια αλλη αντιληψη για το χρονο εδω και πολυ καιρο. Δε λεω πως δε με φοβιζει αλλα μεχρι στιγμης τουλαχιστον εχω μαθει τον εαυτο μου καθε χρονο που εχει γενεθλια να ευγνομωνει που ειναι ακομη ζωντανος. Τα αλλα ακομη δε με νοιαζουνε.

    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Κικίτσα μου , γιατί είναι εκνευριστικό πια τόσες μέρες!
      Πολύ καλή η θέση σου για το χρόνο χαρά μου! Keep waliking!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Άριστο !!!
    ΄΄Και τότε εκτιμάς
    επιτέλους
    της ζωής τα Ωραία''
    Καλημέρα και καλή Πρωτομαγιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέξανδρε σε ευχαριστώ πολύ :))))
      Αλήθεια..πού αρθρογραφείς; Δεν μπορώ να το ανακαλύψω ως τώρα! :)

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα μου
    Μεγάλωσα, μέστωσα και πιο κατασταλαγμένα εκτιμώ της ζωής τα ωραία(πάντα τα εκτιμούσα) χιχι!!!
    Φιλάκια και καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελένη μου! :))
      Καλή αυριανή και πολλά γλυκά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Τέλειο! Τέλειο! Τέλειο!!!
    Κάποτε φοβόμουν πολύ το χρόνο... μετά κατάλαβα... το πέρασμα στην ωριμότητα δεν είναι απαραίτητα κακό... Όταν έχεις συμφιλιωθεί με τα άσπρα μαλλιά, το αυλακωμένο από τις ρυτίδες πρόσωπο, τα παραπανίσια κιλά... κι όταν έχεις γύρω σου ανθρώπους που σε αγαπούν γι'αυτό που πρεσβεύει η ψυχή σου κι όχι η ομορφιά σου... ναι τότε είσαι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ!!!
    Όσο για τον πάροχο... τι να σου πω;;; Καλή υπομονή και σύντομα με γρήγορο internet ξανά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Σοφία μου! Να'σαι καλά! :)))
      Χαίρομαι για όσα κατέγραψες...με βρίσκουν τόσο σύμφωνη!
      Φιλιά πολλά! :)))

      Διαγραφή
  8. Αριστέα καλημέρα και Χρόνια Πολλά !Μεγάλωσα ,άσπρισα (λιγάκι ) .χωρίς γυαλιά δεν....εκτιμώ πιο βαθιά της ζωής τα ωραία (πάντα τα εκτιμούσα )και κάθε ημέρα που περνά σκέφτομαι πόσο ωραία είναι η ζωή ! Καλή Πρωτομαγιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολυμπία μου χαίρομαι που συμφωνούμε!
      Να'σαι καλά!
      Καλή αυριανή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Αριστέα μου,
    ο χρόνος είναι ο καλύτερος δάσκαλος.
    Όσο μεγαλώνουμε τόσο πιο πολύ μαθαίνουμε να ζούμε,
    συνειδητοποιούμε πως είμαστε χρήσιμοι,
    προσφέρουμε, παίρνουμε και αυτό το αλισβερίσι
    είναι τόσο όμορφο και εθιστικό.
    Και στο τέλος χτυπάει το καμπανάκι και όλα τελειώνουν.
    Ελπίζω αυτό το καμπανάκι να χτυπάει μετά από πολύ πολύ χρόνο για όλο τον κόσμο γιατί
    "Η ζωή είναι ωραία".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι δεν θα έπρεπε έτσι κι αλλιώς να είναι; Να μαθαίνουμε και να ωριμάζουμε!
      Να'σαι καλά! Σε ευχαριστώ πολύ για τις σκέψεις που μοιράστηκες εδώ !
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  10. Μπροστά στη γοητεία τού ώριμου βλέμματος
    οι ρυτίδες, τα σημάδια στο λαιμό, οι λευκές επελάσεις
    είναι λεπτομέρειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιραζόμαστε κοινές σκέψεις φίλε Άρη!
      Καλή πρωτομαγιά εύχομαι! :)

      Διαγραφή
  11. όταν αγαπάς, όταν έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σ' αγαπούν ο χρόνος περνά μα εσύ στα μάτια τους δε μεγαλώνεις ποτέ... αυτό έχω να μαρτυρήσω Αριστούδι μου και πίστεψέ με μαρτυρία ζωής είναι.
    σε φιλώ και σε καλημερίζω με όλην μου την αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμμερίζομαι τη μαρτυρία σου Βίκυ και την ασπάζομαι!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!
      Καλή Πρωτομαγιά εύχομαι!

      Διαγραφή
  12. καλημέρα όλη μέρα .....άλλη μια μέρα ως χρόνος στην πλάτη μας
    εύχομαι να χαμογελάς και να ξεκουράστηκες ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νικόλα μου! Ευελπιστώ σήμερα να ξεκουραστώ, όρκο δεν παίρνω πάντως!
      Καλό μήνα! :)))
      Καλά να περάσεις !

      Διαγραφή
  13. Α όχι! Δεν τα βάφω τα μαλλιά μου! Είναι και ασπρόμαυρα μέσα στις ομορφιές που εκτιμώ μεγαλώνοντας!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αθηνά μου, σε θαυμάζω! Εγώ τα βάφω, δύο φορές το χρόνο άντε τρεις , αλλά τα βάφω..προς το παρόν!
      Φιλιά πολλά και καλή πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Αριστάκι
    Κι εγώ έχω πρόβλημα με την σύνδεση
    κι έχω σπαστεί!!!!
    Μεγαλώνουμε ναι Αριστέα μου και γνωρίζουμε
    καλύτερα κάποια άβατα του εαυτού μας!!!
    "Ουδέν κακόν αμιγές καλού"...απλά συμφιλιωνόμαστε!!!!

    πολλά φιλιά♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη μου! Άσε παρακολουθώ διαρκώς τα φωτάκια για να μπω και σχολιάζω με στάσεις :(((
      Συμφιλίωση! Δεν είναι κακό ...αναγκαίο για τη γαλήνη μας!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  15. Ευτυχώς η αγάπη δεν έχει ηλικία, Αριστέα μου! Όταν μεγαλώνεις με αυτούς που σ' αγαπούν και αγαπάς, βλέπεις την ομορφιά της ψυχής και δεν σ' ενοχλεί η εικόνα. Βέβαια κι ο... καλλωπισμός δεν είν' κακός..., άμα σ' ενοχλεί! Πολύ όμορφο αυτό που που μας κέρασες και σήμερα γλυκιά μου airis! Έχω πολλή δουλειά, αλλά χαίρομαι που τα κατάφερα να σου πω μια καλημέρα και να σου ευχηθώ καλή Πρωτομαγιά!
    Φιλιά πολλά με μια αγκαλιά λουλούδια!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάνω απ΄όλα να αγαπάμε εμείς τον εαυτό μας! Να τα έχουμε καλά. Νομίζω ότι από κει ξεκινούν όλα! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για όλα!
      Φιλιά πολλά και καλή πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  16. Όμορφη μερα γιά όλους!!
    Λέμε καμμιά φορά ότι, ο Χρόνος σαν άνεμος περνά.
    Περνά και θέλει το «ΧΤΕΣ», να το στείλει στ’ «ΑΥΡΙΟ»,
    μέσα απ’ το «ΣΗΜΕΡΑ».
    Αφήνει πάντα πίσω του, τη γέννηση μας
    και δίνει πίκρα κι ομορφάδα στη ζωή μας.
    Ρωτώ...
    Μήπως αυτός μένει ακίνητος
    κι εμείς περνάμε από μπροστά του ;
    Πέρα όμως από αυτό, πιστεύω πως πρέπει να καταλάβουμε καλά, ό,τι η ύπαρξη του «Χτες» μας μείωσε το χρόνο της ζωής μας. Ας το τιμωρήσουμε, κερδίζοντας ένα ομορφότερο «Αύριο» και κάνοντάς το «Χτες» να ζηλέψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. «Ας γίνω αυτός που ήμουνα, τότε που παρακαλούσα να
      γίνω αυτός που είμαι».

      Διαγραφή
    2. Μου άρεσε η τιμωρία που πρότεινες Δημήτρη!
      Ας κερδίσουμε ένα όμορφο σήμερα θα έλεγα εγώ!
      Καλή πρωτομαγιά εύχομαι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Ευκαιρία για αποτοξίνωση, καλό μου. Δες το έτσι :) Α, κι απόλαυσε την άνοιξη και τη φύση όσο μπορείς. Στείλε και λίγη ζέστη/ζεστασιά κατά δω μεριά, ε; Πολλά φιλιά από Μελβούρνη. Να περνάς υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Μου αρέσει να επιλέγω εγώ την αποτοξίνωση μου (εννοώ το διάστημα) κι όχι αναγκαστικά! :)))
      Άρχισαν τα κρύα εκεί;
      Φιλάκια πολλά ξενιτεμένο μου!
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  18. Καλε σε επιασε κριση ηλικιας μηπως ? Χιχιχι
    Ειτε βαψεις το μαλλι ειτε οχι, ειτε μακιγιαριστεις ειτε οχι τα γεραματα δε τα αποφευγεις.. Καθε ηλικια εχει την γοητεια της φτανει να την ζεις οπως πρεπει και οχι να την παραμορφωνεις.
    Τα φιλια μου ομορφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κρίση ηλικίας εγώ; Πού τη λέω; Δεν παίζει! Είμαι από νωρίς συμφιλιωμένη !
      Φιλάκια πολλά Μαράκι μου!
      Καλή πρωτομαγιά να έχεις!

      Διαγραφή
  19. Υπομονη Αριστέα μου, αχ αυτες οι συνδέσεις. Είμαι στη φάση που δεν ξέρω αν μου αρέσει να μεγαλώνω ή όχι :P
    Φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως είσαι μικρά ακόμα. Μεγαλώνοντας συνηθίζεις στην ιδέα! :)))
      Φιλιά καλή πρωτομαγιά Αριάδνη μου!

      Διαγραφή
  20. ΄΄Άνθρωποι τους οποίους τα σκληρά χτυπήματα της ζωής τους δίδαξαν πως μεγαλώνει κανείς με απαλά αγγίγματα στην ψυχή.
    Ναι, βιάζομαι, αλλά μόνο για να ζήσω με την ένταση που μόνο η ωριμότητα μπορεί να σου χαρίσει.΄΄
    Mario de Andrade

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νικολίτσα μου!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      Καλή πρωτομαγιά! :))

      Διαγραφή
  21. Χαιρομαι που το βλεπεις με ποιητικη ματια
    Μα οσο μεγαλωνεις και οι ρυτιδες μεγαλωνουν
    Οι μερες μας λιγοστευουν
    Τα υπολοιπα παρηγορια στους γεροντες

    Εγω θαθελα να παραμεινω νεος και ωραιος
    Μηπως γνωριζεις το μυστικο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. V, έχω μια πρόταση παρακάτω, αλλά δεν ξέρω αν σε καλύπτει...

      Διαγραφή
    2. Ίσως είναι δικές μου εκλογικεύσεις μα έχω αρχίσει να συμφιλιώνομαι καιρό , χρόνια τώρα! Ότι δεν μπορώ να το αποφύγω το αγαπώ στο τέλος :)))
      Δεν έκρυψα ποτέ τα χρόνια μου, άσχετα αν φροντίζω και καλλωπίζω τη φάτσα μου! Ελπίζω σιγά σιγά κι αυτό να το ελαττώσω !
      Νέος κι ωραίος μπορείς να μείνεις πάντα αρκεί να νιώθεις έτσι!

      Καλή πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  22. Right here is the perfect web site for anybody who would like to find out about this topic.

    You understand so much its almost hard to argue with you (not that I personally
    would want to�HaHa). You definitely put a brand new spin on
    a topic that's been discussed for decades. Great stuff, just wonderful!


    Visit my web blog Purchase buy Tramadol online

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το θέμα είναι να μπορέσεις να εκτιμήσεις της ζωής τα ωραία και όχι να παγιδευτείς στην εικόνα σου που "χαλάει"... Μακάρι και εμείς να καταφέρουμε να κοιτάμε περισσότερο γύρω μας, παρά τον καθρέφτη μας...
    Όσο για το ίντερνετ, αυτό το πράγμα δε το καταλαβαίνω... Αν δε πληρώσεις σου το κόβουν, όταν όμως πληρώνεις και δεν έχεις τι γίνεται???
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι για τις απόψεις σου καρδούλα μου !!!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Το θέμα με τη σύνδεση ακόμα πονάει!
      Έχω τρομερά αργεί σύνδεση και κατά διαστήματα χάνεται...ευτυχώς όχι πια για μεγάλο διάστημα!

      Διαγραφή
  24. Όλοι θα θέλαμε να μείνουμε νέοι κι ωραίοι, όπως λέει και ο Velvet παραπάνω, όμως η φυσική εξέλιξη άλλα επιτάσσει...
    Στην καρδιά μπορούμε να διατηρήσουμε τη νεανικότητα και τη φρεσκάδα. Αυτήν δεν πρέπει να χάσουμε, για να φύγουμε από αυτό τον κόσμο έχοντας δώσει χαρά κι αγάπη στους γύρω μας, έχοντας βιώσει με πάθος ό,τι μας προσφέρεται εδώ στον πλανήτη Γη. Με την αγνή κι αυθόρμητη ματιά ενός παιδιού! Μόνο έτσι αξίζει...
    Θέλουμε;
    Φιλιά πολλά πολλά κοριτσόπουλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου χαίρομαι για αυτό που λες γιατί κι εγώ το ασπάζομαι: στην καρδιά είναι όλη η ουσία...όποιος μένει στο έξω είναι βέβαιο ότι θα είναι διαρκώς μουρτζούφλης, απογοητευμένος ίσως και θυμωμένος!

      Μόνο έτσι αξίζει πραγματικά...να μείνουμε μέσα μας παιδιά!
      Φιλιά πολλά κοριτσάκι! :))))) ♥

      Καλή πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  25. Οταν τα έχουμε τα νιάτα δε τα εκτιμάμε, και όταν έχουμε μάθει να τα εκτιμάμε δε τα εχουμε πια. Η ζωή είναι άδικη μερικές φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρα θα έπρεπε να έχουμε συνηθίσει Δέσποινα και να κοιτάζουμε άλλα! Συμφιλίωση είναι για μένα η λέξη κλειδί!
      Φιλιά πολλά και καλή πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  26. Είδες που δεν μπορείς πάντα να κρατάς την ψυχραιμία σου;
    Έρχονται φορές που θες να φωνάξεις για να μη σκάσεις. Φώναξε λοιπόν και εκτονώσου. Ακόμη και οι ψυχολόγοι λένε πως ορισμένες φορές κάνει καλό.

    Να υποθέσω ότι και το υπόλοιπο κείμενο είναι αφιερωμένο στον ΟΤΕ που γέρασε;
    :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ εννοείται ! Άνθρωπος είμαι κι εγώ! Αλλά προτιμώ να μάθω στην αυτοσυγκράτηση και στη γαλήνη! Μου είναι πιο πολύ αναγκαίο από τη στιγμιαία εκτόνωση! Για αυτό θα συνεχίσω τις ασκήσεις "διαχείρισης θυμού"! Θέλω να φτάσω σε επίπεδα βουδιστών μοναχών! Να μην με εκνευρίζει τίποτα! Να βλέπω το άδωνι και να χαμογελώ :-ρ
      αχαχαχα!
      Να'σαι καλά Πέτρο μου!
      Φιλιά πολλά και καλή πρωτομαγιά να έχεις!

      Διαγραφή
  27. Αγάπη μου.... μου θύμισες αυτό το ωραίο με τις καραμέλες του Αντράντε… που μιλά για το παιδάκι που έτρωγε με λαιμαργία τις καραμέλες αλλά όταν άρχισαν να λιγοστεύουν τις απολάμβανε …
    Ο χρόνος είναι … ανύπαρκτος μικρό τρελό κι αλλοπαρμένο μου … προσωπικά έχω σταματήσει να τον μετρώ από τα μικράτα μου και σιχαίνομαι τις ταμπέλες και τους κανόνες που τον ακολουθούν…
    Όσο η καρδιά το θέλει, το σαρκίο αντέχει και η θέληση για ζωή είναι ισχυρή ο χρόνος είναι μια αμελητέα ανθρώπινης εφεύρεσης μέτρηση.
    Ας του δίνουμε σημασία μόνο όσο έχει να κάνει για δουλειές, συναντήσεις κι ως εκεί….

    Φιλιά Κυρία μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια μικρή σφήνα, Αριστάκι!
      Λεβίνα, τα είπες όλα:
      "Όσο η καρδιά το θέλει, το σαρκίο αντέχει και η θέληση για ζωή είναι ισχυρή ο χρόνος είναι μια αμελητέα ανθρώπινης εφεύρεσης μέτρηση."

      Διαγραφή
    2. @Λεβίνα μου πόσο συμφωνούμε! :)))
      Όλα μετράνε αλλιώς με την καρδιά!
      χεχε Χαίρομαι που συμφωνούμε όλοι !
      Φιλιά και στις δύο! :)))

      Διαγραφή
  28. Έχω κι εγώ ένα πρόβλημα με το ίνετρνετ και, αχ, πόσο σε καταλαβαίνω!
    Όσο για τα συμπαρομαρτούντα συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ!
    Καλό μήνα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ μη μου το θυμίζεις! Ακόμα ταλαιπωρούμαι 5η μέρα!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα! :)

      Διαγραφή
  29. Κι άντε να το ρίξεις στα μπότοξ και να νικήσεις τη μητέρα φύση. Με τον πατέρα χρόνο τι γίνεται; Οϊμέ!!!
    Αριστέα μου ελπίζω να αποκατασταθεί σύντομα το πρόβλημα με τον πάροχο. Μήπως να το ψάξεις για άλλη εταιρεία;
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μια χαρά τα καταφέρνεις εσύ, δε σε φοβάμαι... Και σε ένα μικρό παραθυράκι καλής σύνδεσης κάνεις το θαύμα σου και βρίσκεσαι παντού!
    Ελπίζω ο χρόνος να δείχνει μόνο τα καλά του που είναι στο νου και τη ψυχή μας και τα άσχημα του που είναι στο κορμί να παλεύονται έστω... :-)
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε είμαι της υπομονής για αυτό! Αλλά μην νομίζει εξαντλείται κι αυτή ώρες ώρες!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή Κατερίνα μου!
      Φιλιά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  31. Έθιξες υπέροχα ένα πάντοτε επίκαιρο θέμα: τον φόβο - την αποστροφή των γηρατειών (κι εν γένει του μεγαλώματος) κι όλα τα καλά και τα κακά που σέρνουν μαζί τους. Όλοι ξινίζουμε τα μούτρα μας μπροστά στο φορτίο του μελλοντικού βάρους, της φθοράς και των κόκκων που λιγοστεύουν στην κλεψύδρα (αν και δεν ξέρουμε ποτέ πότε θα είναι η τελευταία μας ανάσα, τι κόκκους λέω!!), αλλά όταν δεν λησμονείς να ζεις την στιγμή, να πραγματώνεις επιθυμίες, να δίνεις και να δίνεσαι, να νιώθεις γεμάτος, τότε όλα ελαφραίνουν κι αφήνεσαι να ρέεις μέσα στον χρόνο. Άσε που γίνεται ο σύμμαχος, που τραβάει την κουρτίνα του κάθε κόμπλεξ, της κάθε βλακειούλας που φώλιαζε στο μυαλό σου μέχρι πρότινος, και σε κλωτσούσε βάναυσα. Και με την μικρούτσικη πείρα μου είδα πως ένας όμορφος άνθρωπος, όμορφα μεγαλώνει και δεν σταματά να αστραποβολά.

    -Κάθε φορά βγάζεις τον φιλόσοφερ από μέσα μου!! :P

    Φιλιά πολλά, ξωτικούλι μου!!! (Κι εσύ να μην μασάς καθόλου, η ψυχή σου συνεχίζει να είναι τρελή έφηβη --με την καλή την έννοια εννοείται-- κι αυτός είναι ένας ακόμη λόγος που μ' αρέσεις τρελά!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω ότι όταν κάτι είναι αναπόφευκτο δεν οφελεί να το πολεμάς αλλά να το αγαπήσεις! Ή τουλάχιστον να συμφιλιωθείς και να συνηθίζεις!
      Χαίρομαι όταν σου βγάζω τον φιλοσόφερ αλλά δεν νομίζω ότι έχεις ανάγκη εμένα! Μαι χαρά τα πας και μόνο σου μικρό μου πόνι! :)))))
      Φιλάκια πολλά καρδούλα μου και καλό μήνα! ♥

      Διαγραφή
  32. Βρε αυτός ο πάροχος.... Ελπίζω σύντομα να σου το φτιάξουν γιατί όντως καταντά εκνευριστικό όταν χαλά.. Σε καταλαβαίνω!
    Μου αρέσει η χιουμοριστική σου διάθεση Αριστάκι μου!! Πάντα μαθαίνουμε και μαθαίνουμε, συλλέγουμε εμπειρίες, αποκομίζουμε οφέλη, βιώνουμε χασούρες αλλά πάντα με το κεφάλι ψηλά επί το έργον!!! :)
    Φιλάκια γλυκά κι εύχομαι έναν χαρούμενο και δημιουργικό Μάη μπουκλί μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε χαίρομαι που είδες το χιούμορ πίσω από όλο αυτό! :))))
      Πάντα με το κεφάλι ψηλά σε φιλώ !
      Καλό μήνα Μαρλέν μου ♥

      Διαγραφή
  33. Αριστέα υπέροχη ανάρτηση και ας σε παίδεψε ο πάροχος. Όσο για τα γερατειά........ Καλό είναι να χαιρόμαστε το κάθε σκαλοπάτι της ζωής μας αρκεί να έχουμε υγεία εμείς και οι αγαπημένοι μας. Πιστεύω ότι αυτοί που έχουν μεγάλο πρόβλημα με το μεγάλωμα είναι αυτοί που είχαν και στα γενέθλια των 29, 30 κλπ Πρέπει να ξέρουμε ότι ποτέ δεν θα ξαναγίνουμε 31,41,51 κ.λ.π γιαυτό ας μην χάνουμε τα ενδιάμεσα χρόνια. Καλή Πρωτομαγιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ , να'σαι καλά! :)))
      Και ναι συμφωνώ απόλυτα μαζί σου : αυτοί που τρομάζουν με τα γηρατειά ανέκαθεν είχαν θέμα!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχεις!

      Διαγραφή
  34. Μεγαλώνουμε...όμορφα τουλάχιστον!!!!
    Καληνύχτα και καλή υπομονή με το ίντερνετ :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα ! :)

      Διαγραφή
  35. Ο χρόνος φεύγει και μαζί του η φθορά αφήνει τα σημάδια της ολοένα εντονότερα. Είναι νομοτέλεια για την πεπερασμένη φύση μας. Αλίμονο σ' εκείνους που φοβούνται τη φθορά και την ξορκίζουν είτε με πλαστικές είτε με αυταπάτες. Είναι αυτοί που δεν παίρνουν τα μαθήματα που αφήνει ο χρόνος στο διάβα του.
    Αυτό το «συμπαρομαρτούντα» τι λέξη είναι;

    Καλή Πρωτομαγιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπαρομαρτούντα: η λέξη σημαίνει … [εδώ].

      Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους.

      Διαγραφή
    2. Πέτρο καλημέρα κι ευχαριστώ! Νόμιζα ότι δεν χρειαζόταν επεξήγηση και μου κάνει εντύπωση γιατί ο φίλος Σταμάτης έχει σπουδάσει και φιλολογία!
      Να'σαι καλά!
      Καλή πρωτομαγιά και στους δύο!

      Διαγραφή
    3. συμπαρομαρτούντα, τα
      (αρχ. τὰ συμπαρομαρτοῦντα, μετοχή σε ουδέτερο πληθυντικού τού συμπαρομαρτώ «συνοδεύω, επακολουθώ» < σύν + παρά + ὁμαρτῶ [< ὁμοῦ + ἀρ-(ἀραρίσκω «αρμόζω, συνάπτω») + -τος]
      = παρακολουθήματα, επακόλουθα, αυτά που έρχονται μαζί με κάτι
      π.χ. «Ό,τι ζει σήμερα ο ελληνικός λαός είναι τα συμπαρομαρτούντα μιας αλόγιστης πολιτικής που στηριζόταν στην υπερχρέωση τού κράτους»

      http://www.babiniotis.gr/

      Διαγραφή
    4. Μ' ένα σμπάρο δυό τρυγόνια! :) Την λέξη την ήξερα, αλλά εδώ και λίγο καιρό, εφαρμόζω το κολπάκι να ρωτάω λέξεις για να εγείρω απορίες μιας και πολλοί ασχολούνται με τα σχόλια. :)

      Απ' ότι βλέπω το σχόλιό μου πήγε ασχολίαστο (αν όχι αδιάβαστο!).

      Καλή πρωτομαγιά

      Διαγραφή
    5. Ναι έχεις δίκιο, παρασύρθηκα από την ερώτηση σου και δεν ασχολήθηκα με το υπόλοιπο σχόλιο, το οποίο όμως με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη!
      Ασχολούμαι με τα σχόλια, όσο προλαβαίνω κι όπως είδες κι ο φίλος Πέτρος!

      Είπα κι εγώ κύριε καθηγητά μου! :)))) - και δεν το λέω ειρωνικά ε;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    6. Αν ήξερα ότι απαντάω σε καθηγητή ... θα το βούλωνα!
      Πάντως φίλε ωραίο το κολπάκι. Εγώ πάντως τσίμπησα.

      Διαγραφή
  36. Από τα πιο ωραία γραπτά σου! Το απόλαυσα και χθες κι ήρθα σήμερα να το διαβάσω και πάλι! Καλό μήνα από δω και πάω στην αρχή! Πολλά φιλιά και καλημέρες! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Είναι μια αλήθεια μου και το ξέρεις ! Δεν κρύβω χρόνια , δεν προσπαθώ να μείνω μικρή! ( νιώθω μικρή αχαχαχα!!!)
      Φιλιά πολλά !
      καλό μήνα να έχουμε:)))

      Διαγραφή
  37. Με δόσεις τα σχόλια Αριστέα μου μιας και ο υπολογιστής μου τα έπαιξε πάλι και πρέπει να είμαι σε αναμονή όταν βρίσκεται ελεύθερο pc! :( Ελπίζω να γίνει πιο σύντομα αυτή την φορά και μην ασπρίσουν τα μαλλιά μου από τα νεύρα και όχι την ηλικία!
    Σε σχέση με το ποίημα θα σου τραγουδήσω αυτό: Χρώμα δεν αλλάζουνε τα μάτια, μόνο τρόπο να κοιτάνε! :) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ με τον υπολογιστή εγώ πάλι με τη σύνδεση και το δίκτυο μου (μέσα!!!)
      Σε ευχαριστώ για την αφιέρωση!
      Φιλιά πολλά Βιβή μου! :)

      Διαγραφή
  38. Τρομάζω που ο χρόνος περνά γρήγορα...και θα σου εξηγήσω το γιατί...χάνω το λογαριασμό παιδάκι μου του πόσο είμαι...
    Έχω φτάσει σε σημείο (σαν τις γιαγιάδες που έπαψαν πια να μετράνε) να λέω καμιά φορά το έτος της γέννησης...χαχα!!
    Κατά τα άλλα φυσικά και δεν με τρομάζει ο χρόνος καθόλου...αρκεί να θυμάμαι ποια είμαι όταν γεράσω, αλλά και να τον προλαβαίνω κάπου κάπου!
    Πάντως αν περιμένει κάποιος να γεράσει για να εκτιμήσει τα ωραία, δε θα τα ευχαριστηθεί τα γηρατειά του...μόλις συνειδητοποιήσει τι έχανε θα το σπάσει το κεφάλι του μόνος του..χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! :) Μόνο εγώ θυμάμαι απόλυτα την ηλικία μου ;;;;;
      Ήμουν σίγουρη ότι δεν σε τρομάζει ο χρόνος πάντως!
      Φιλιά πολλά Μαρία μου :))))

      Διαγραφή
  39. Καλημερούδια σου , μικράκι μου, και καλό μήνα!!!!!
    Θαρρώ απέδωσες με τον καλύτερο τρόπο τη μαγεία της έλευσης του χρόνου!
    Αλοίμονο στους ασπρομάλληδες που δεν κέρδισαν στο κύλισμά του τα δώρα της μεστής ματιάς...
    Φιλιά πολλά - πολλά και φυσικά... ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ!!!!!
    (χάρηκα πολύ που φίλησες Κορινίσια!!!!! ;-) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κορινάκι μου! Να'σαι καλά!
      Και φιλιά ...κατάμουτρα! χεχε! :)))

      Διαγραφή