Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Συγκομιδή ΣΚ... Μέρος δεύτερο ...κι όχι μόνο!

Ξεκίνησα Σαββατοκύριακο κι ολοκλήρωσα επιτέλους χτες!
Είναι τόση η κούραση που αφήνω τις εικόνες να μιλήσουν!

Μια ξύλινη μπιζουτιέρα (για τη Γλαύκη)


Ένα καδράκι που το είχα φτιάξει ξανά (στα δεξιά)
λίγο διαφοροποιημένο (στα αριστερά) (για την Ελένη)

Μερικές ακόμα λαμπάδες
που προέκυψαν τελευταία στιγμή

Και τέλος!
Αυτό ήταν!
Το εργαστήρι κλείνει, 
το ζωγράφισμα σταματά
γιατί περιμένει και η αυλή .... το άσπρισμά της!

Πριν σας αφήσω...
Ένας ακόμα κίτρινος φάκελος χτες με περίμενε
ανέλπιστα!

Ήταν ένα χειροποίητο, υπέροχο, δαχτυλίδι από την Έλλη μας
για να με ευχαριστήσει για τον πίνακα που κέρδισε 
στο δεύτερο Συμπόσιο Ποίησης.
Η μαμά ...
μάλλον συνήθισε!
Ούτε ένα σχόλιο!


Τώρα, ευελπιστώ να αρχίσω να περνάω από σας τις επόμενες μέρες 
και να δω όλα όσα έχω χάσει!
Σας ευχαριστώ για την αγάπη σας και την κατανόηση σας!

Καλή σας μέρα!
@ριστέα

92 σχόλια:

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΑΡΙΣΤΕΑ ΜΟΥ! ΤΕΛΕΙΑ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΟΛΑ! ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΠΑΣΧΑ! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Φωτεινή μου!
      Τις καλύτερες μου ευχές μου για ένα όμορφο Πάσχα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. για άλλη μια φορά οι κατασκευές σου πανέμορφες! και τι όμορφο το δωράκι της αγάπης που έλαβες!
    εύχομαι καλές διακοπές στο... εργαστήρι, Αριστούδι μου.
    σε φιλώ και την πιο γλυκιά καλημέρα μου σου στέλνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ μου,να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! :))

      Διαγραφή
  3. αχ οι κατασκευες σου ειναι υπεροχες!
    τυχερες οι φιλες που θα τις αποκτησουν!
    οσο για το δωτο της Ελλης ειναι καταπληκτικο!
    και με υπεροχα χρωματα!

    ομορφη μερα να εχεις Αριστεα μου!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Κικίτσα μου!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  4. Αν κατάλαβα καλά, από ζωγράφος θα μετατραπείς αίφνης σε...μπογιατζή από σήμερα! Οπότε, πάλι θυμήθηκα τον Ηλιόπουλο στις "κυρίες της αυλής"! Υπέροχα όλα και με γεια το δαχτυλίδι χαρά μου! Καλημερούδια και φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, και δεν μου κάνει καιρό με τίποτα!
      Να δω πότε θα στεγνώσει για να γίνω μπογιατζής!
      Φιλάκια χαρά μου! :)))

      Διαγραφή
  5. Να στα πω και από εδώ!!!
    Θεωρώ μεγάλη τύχη που σε γνώρισα, όπως και όλη την παρέα!!!!!
    Αυτό είναι πραγματική τύχη και όχι το ότι κληρώθηκα...
    Το δώρο σου με τιμά!!!!
    Είναι φανταστικό!!!!
    Ευτυχώς έχω πολλά καλαίσθητα στολίδια να την γεμίσουν...άσε που είναι στολίδι από μόνη της!!!
    Με έχει κατασκλαβώσει η δοτικότητά σου και επιφυλάσσομαι...
    αυτό σου λέω μόνο!!!!
    Του αρχηγού τι του έχεις φτιάξει;;; Είναι και αγοράκι...
    (αν και σ' εμπιστεύομαι)
    Φιλιά πλουμιστά, τριανταφυλλένια και την καλημέρα μου ξανά!!!!

    υ.γ.
    Το δαχτυλίδι υπέροχο και καλοφόρετο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα με τιμούν τα λόγια σου Γλαύκη μου! Και με συγκίνησαν επίσης πολύ!
      χεχε! Του αρχηγού είναι ανάλογο φυσικά!
      Για την ακρίβεια το έδειξα ...χτες!
      Φιλάκια πολλά κοπέλα μου γλυκιά!

      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα! ♥

      Διαγραφή
  6. Τι να πω; Θέλω να κοιτάζω με τις ώρες την μπιζουτιέρα. Την θεωρώ εκπληκτική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αιρις... γλυκειά μου χρυσοχέρα... καλό Πάσχα.. καλά να τα περάσεις... ωραία η μουσική επιλογή σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κοριτσάκι μου καλημέρα
    Έχουμε πνιγεί στις ο μ ο ρ φ ι έ ς
    Όλα τα καταφέρνεις εσύ...το δωράκι μου
    μοναδικό...πως να σε ευχαριστήσω μου λες;
    Να έχεις πάντα καρδιά και να δίνεις
    κι εμείς θα ανταποδίδουμε με όποιον τρόπο!!!

    Σε γλυκοφιλώ καρδιά μου...όμορφες Άγιες Μέρες να περνάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παίρνω πολλή αγάπη κι εγώ Ελένη μου!
      Κι έτσι ανταποδίδω με χαρά και παιδικό ενθουσιασμό!
      Φιλάκια πολλά ♥

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφα όλα!! "Φωνάζουν" Αριστέα!!:-)
    Καλημέρα και καλή συνέχεια!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφα που είναι όλα, ανυπομονώ να μπώ σ'αυτά τα κόλπα! Μπράβο Αριστέα μου, όλα είναι εξαιρετικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπεις και δεν θα βγαίνεις με τίποτα Δέσποινα!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφα όλα Αριστέα μου!!!! Πώς τα προλαβαίνεις;;; Φιλιααααά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπλίζομαι με αγάπη και χαρά Γεωργία μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  12. Είσαι πολυτάλαντο κορίτσι , Αριστούλα μου !!!!Εκτος από το ότι γράφεις υπέροχα είσαι και χρυσοχέρα !!!!! Πανέμορφες όλες οι δημιουργίες σου !!!! Καλοφόρετο το όμορφο δακτυλίδι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νικούλα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  13. τι τελείωσες παιδί μου; εχω το δίσκο μου να σου φέρω! Νομίζεις το ξέχασα;
    το δαχτυλίδι τέλειο!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω μόνο να μην τον φέρεις στο κεφάλι!
      Φιλιά και τα λέμε και από κοντά εμείς! ♥

      Διαγραφή
  14. Αριστάκι μου είναι πανέμορφα!
    Σου εύχομαι πάντα να παίρνεις δώρα απο ανθρώπους που σε αγαπάνε και σε εκτιμάνε!
    Να περάσεις ένα όμορφο Πάσχα και να προσπαθήσεις να χαλαρώσεις λίγο και να ξεκουραστείς, νομίζω το έχεις ανάγκη μετα από όλα όσα έχεις κάνει!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ελενάκι μου γλυκό!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  15. Ναι, καλά... Σιγά μην κλείσει το εργαστήρι!
    Με τη φόρα που πήρες εσύ, βλέπω την αυλή όχι ασπρισμένη, αλλά πλήρως ντεκουπαρισμένη!!!
    ;-)
    Πολύ-πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου, Αριστάκι μου! (Μόλις είδα και τα χθεσινά!) Μπράβο και ξανά μπράβο, κούκλα μου!
    Και το δωράκι της Έλλης μας είναι πανέμορφο!!!
    Αγκαλίτσα και φιλάκι!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    (Α, και επειδή θυμάμαι πολύ καλά πως πέρσι μετά το άσπρισμα της αυλής ήσουν πιασμένη, κανόνισε κακομοίρα μου να πάθεις τα ίδια και τώρα! Αλίμονό σου! Μόνο αυτό σου λέω!)
    ;-)
    Και επειδή ήμουν πολύ άγρια, πάρε άλλο ένα ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχχαα! Από χτες γελάω με το σχόλιο σου τρελοσυριανάκι μου!
      Σε ευχαριστώ καρδιά μου για όλα!


      Και πολύ καλά θυμάσαι! Το πόσο με συγκίνησες ατιμούτσικο δε λέγεται!
      Φιλιά!!!!!!!

      Διαγραφή
  16. Ολέ, πολύ όμορφο το κουτάκι!!!

    Φιλιά πολλά, καφεδάκι και ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Απέφερε η συγκομιδή στολίδια Αριστάκι μου!! Μπράβο σου!! Εγιναν όλα πανέμορφα!! Λατρεύω πολύ τις φωτοσκιάσεις που κάνεις!! Δένουν απόλυτα με τα μοτίβα σου!! :))) Θα τα καταευχαριστηθούν όλοι οι παραλήπτες τα δωράκια τους!!!
    Είναι πανέμορφο και το δακτυλίδι της Ελλης!! Να το χαρείς!! Σου ταιριάζει!!
    Αλήθεια θα ασπρίσεις την αυλή;;; Λάου λάου καλέ κυρία!! Με το μαλακό!! Πάντως (χιχιχι!) Εγώ μια γωνίτσα του μπαλκονιού την έχω ντεκουπάρει πάντως διακριτικά διακριτικά!!! ;))) χιχιχιχι!!
    Φιλάκια μάτια μου και καλή Μεγαλοβδομάδα να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρλέν μου τι όμορφα να διαβάζω καλά λόγια ενθάρρυνσης από μια βετεράνα του είδους!
      Σε ευχαριστώ μάτια μου για όλα!
      Πάντα εγώ ασπρίζω αλλά δεν βλέπω να μου κάνει καιρό κι έχω πανικοβληθεί!
      Φιλάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
  18. Βρε τρελούτσικο, άμε παρκαρίσου σε μια γωνιά να ξεκουραστείς κι άσε τις αυλές κατά μέρους.

    Όλα υπέροχα - Και το δαχτυλιδάκι με γεια και καλοφόρετο!!!!

    ΥΓ. Μίαααα -μεταλλάχτηκα σε πεντάχρονο. :))
    Σμουατς σβουριχτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχαα έλιωσα! "άμε παρκαρίσου σε μια γωνιά "!!!
      αχαχα Ζαμέ! Από τα χεράκια μου θα περάσουν ( καιρού θέλοντος) και οι αυλές!
      Μίαου και δύοου!!
      Ματς μουτς!

      Διαγραφή
  19. Τα δώρα σου είναι πανέμορφα και θα τα ευχαριστηθούν πολύ οι παραλήπτριες ! Όσο για το δαχτυλίδι είναι εξαιρετικό !!!! Με γειά σου και με χαρά σου !!!! Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σιγα μην σταματησεις τωρα που αρχισες. Εξαρτηση εχεις παθει. Χχιχιχι
    Μα ειναι ολα τοσο ομορφα. Και ειναι δωρα καρδιας.. Το πιο σημαντικο. Να τα χαιρονται οι τυχερες!
    Με γεια το δαχτυλιδακι.. Κουκλιστικο ειναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τα λεμε και τα ξαναλεμε, εισαι φοβερη! Να το κανεις οπωσδηποτε αυτο που ελεγες και αμεσα! Το 'χεις! Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είναι όλα υπέροχα και αυτά και της προηγούμενης ανάρτησης :-)
    Πολλά συγχαρητήρια που έφερες εις πέρας on time όλες αυτές τις όμορφες δημιουργίες!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αριστέα μου, υπέροχα, καθώς και το δωράκι!!!
    Και εγώ άσπρισα την αυλή χθες :)
    Σου εύχομαι ένα ευτυχισμένο Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου Μάγδα!
      Εμένα δεν μου κάνει καιρό δυστυχώς κι αγωνιώ να δω πότε θα τα καταφέρω! :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Εύχομαι Αριστέα μου, τα υπέροχα δωράκια σου που διοχετεύουν την αγάπη την χαρά και το δημιουργικό σου κάλος, να σου επιστρέφεται με Θεϊκές Ευλογίες! Η καλοσύνη προσωποποιημένη πια με το όνομα σου, γλυκιά μου! Είσαι πολύ σπουδαίος άνθρωπος και νιώθω τυχερή που σε γνώρισα, έστω και μέσ' από το blog! Παίρνω πολλά από σένα να ξέρεις!Επίσης το δωράκι από την Έλλη, σου ταιριάζει απόλυτα, να το χαρείς με υγεία! Χάθηκα λίγο κι εγώ αυτές τις δυο εβδομάδες, διότι τρέχω με πολλά.
    Να έχεις μια όμορφη και ξεκούραστη βραδιά κοπέλα μου!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά ζεστή!:))

    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχω λόγια κάθε φορά που διαβάζω τα σχόλια σου Κατερίνα μου!
      Ένα ευχαριστώ είναι πολύ λίγο!
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  25. Αφήνεις το πινέλο και πιάνεις τη βούρτσα δηλαδή! Για να πω την αλήθεια, δεν σε εμπιστεύομαι: είμαι σίγουρη πως θα δω φωτό από την ντεκουπαρισμένη αυλή!!!
    Καλή ξεκούραση εύχομαι, Αριστέα κι αφήνω πολλές ευχές για αγάπη και υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχχαα! Κι εγώ φοβάμαι ότι δεν θα καθίσω στα αυγά μου!
      Φιλάκια πολλά Αλεξάνδρα !!!

      Διαγραφή
  26. Αριστέα μου μια γλυκιά καληνύχτα κι από δω, και να'σαι πάντα καλά να δημιουργείς και να βάζεις χρώμα στη ζωή σου!
    Φιλιά και καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είδα και εθαύμασα! Την όρεξη και το γούστο σου.
    Και αυτές και τις άλλες.

    Καλές γιορτές με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Δάφνη μου!
      Καλές γιορτές να έχεις κι εσύ! :)))

      Διαγραφή
  28. Χάρηκα που είδα στολισμένο το χέρι σου με το δαχτυλίδι...
    αυτό το χέρι που ξέρει να στολίζει τόσο καλά ότι πιάσει.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπράβο σου Αριστέα μου! όλα είναι υπέροχα, αλλά πιο πολύ μου άρεσε το καδράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κάτι μου λέει ότι το ντεκουπάζ θα επεκταθεί και στο άσπρισμα της αυλής! Ή έστω κάτι το καλλιτεχνικό. Και η βούρτσα μπορεί να κάνει τα μαγικά της. Μετά την αυλή λογικά, θα ακολουθήσουν τα αβγά. Εν αναμονή των σχετικών φωτογραφιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα κάνω κάτι καλλιτεχνικό στην αυλή! Ή έτσι λένε οι δικοί μου! Για αυτό και περιμένουν όλοι από μένα!
      αχαχα! Στα αυγά κάνω τα λιγότερα τελικά!

      Διαγραφή
  31. Πήρε φωτιά το εργαστήρι!! Είδα και τις προηγούμενες και τα καδράκια και το κουτάκι, πραγματικά έδωσες ρέστα..Τυχεροί οι παραλήπτες, θα πάρουν μια δόση απ την αγάπη σου :)
    Και του χρόνου Αριστάκι μου, και του χρόνου.
    Σε φιλώ γλυκά * καλή συνέχεια με την αυλή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν μπισκοτάκι μου! :)))
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  32. Οι δημιουργιες σου υπεροχες Αριστεα μου δειχνουν τα χρωματα και τις ευωδιες που βγαινουν από τη ψυχη σου, θα ηθελα λογω των ημερων να μοιραστω μαζι σας ένα υπεροχο κειμενο...
    Τροπαριο Κασσιανης
    Κυριε, η εν πολλαις αμαρτιαις περιπεσουσα γυνη, την Σην αισθομενη Θεοτητα, μυροφορου αναλαβουσα ταξιν, οδυρομενη μυρα Σοι προ του ενταφιασμου κομιζει.
    Οιμοι Λεγουσα, οτι νυξ μοι υπαρχει, οιστρος ακολασιας, ζοφωδης, τε και ασεληνος ερως της αμαρτιας.
    Δεξαι μου τας πηγας των δακρυων, ο νεφελαις διεξαγων της θαλασσης το υδωρ καμθητι μοι προς τους στεναγμους της καρδιας, ο κλινας τους ουρανους τη αφατω σου κενωσει.
    Καταφιλησω τους αχραντους Σου ποδας, αποσμηξω τουτους δε παλιν, τοις της κεφαλης μου βοστρυχοις, ων εν τω Παραδεισω Ευα, το δειλινον κροτον τοις ωσιν ηχηθεισα, τω φοβω εκρυβη. Αμαρτιων τα πληθη και κριματων Σου αβυσσους, τις εξιχνιασει, ψυχοσωστα Σωτηρ μου. Μη με την Σην δουλην παριδης, ο αμετρητον εχων το ελεος.
    Σημειωση: η Κασσιανη δεν ηταν πορνη και συγνωμη για την ελλειψη τονισμου το κινητο μου δεν μπορει να το κανει.
    Καλο πασχα Αριστεα σε σενα και σε ολους τους επισκεπτες της ομορφης σελιδας σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Δημήτρη μου και κυρίως για το τροπάριο. Γνωρίζω την ιστορία της Κασσιανής, τη θαυμάζω μάλιστα!
      Καλό Πάσχα να έχεις χαρά μου :)))

      Διαγραφή
  33. Καλημέρα Αριστέα μου, όμορφες όλες οι κατασκευές σου....η μια πιο όμορφη από την άλλη....!
    Καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Μου άρεσαν οι κατασκευές σου, αλλά πιο πολύ το σχόλιο για τη μαμά σου!Πολλά φιλιά,Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είσαι τρελήήήήή????????????????
    Κλείνουν τα εργαστήρια???????????????
    Ρε, γύρνα πίσω, λέμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Άσε τα ασπρίσματα στα μαστόρια (να φάνε κι ένα κομμάτι ψωμί ) και γύρνα στην τέχνη ΤΩΩΩΩΩΩΡΑΑΑΑΑ!
    Θα περιμένω πολύ ακόμαααααα, λέμεεεεε?????????????
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε; Μα να πάρω κι εγώ δυο ανάσες! Καλά ! Μία μέρα ακόμα να ξεκουραστώ και θα επαναλειτουργήσει! Πρέπει να κάνω ένα δώρο για μια Αναστασία που λατρεύω!
      Τα φιλιά μου Κορινάκι μου! :)))

      Διαγραφή
  36. Υπέροχα όλα Αριστέα μου! Μπράβο σου!
    Και του χρόνου να είσαι καλά να φτιάξεις ακόμα περισσότερα!
    Καλή Ανάσταση!
    Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλή Ανάσταση και σε σένα!

      Διαγραφή
  37. Είναι όλα υπέροχα Αριστέα μου!!! Γεια στα χέρια σου γλυκιά μου! Καλοφόρετο το δαχτυλίδι σου! Καλό Πάσχα να περάσεις όμορφα! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ειρήνη μου!
      Καλό Πάσχα εύχομαι ολόψυχα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  38. Καταιγίδα δημιουργίας!
    Χαρά σ' αυτούς που θα τα απολαύσουν...

    Πιάνει το χέρι σου, όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιγάκι ναι! Μη νομίζεις ..θέμα εξάσκησης και πείσματος είναι :))))

      Διαγραφή
  39. Τελειες οι δηιμιουργιες σου!!!!Πέρασα οπως κάνω παντα στους φιλους για ν αφησω τις ευχες μου.Πασχαλινες δεχτείτε ευχες απο την καρδια βγαλμένες,ολες οι μέρες της ζωής σας να είναι αναστημένες.Καλη Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    ░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆✿❥░☆✿❥❥❥♥♥☆░☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Λεβέντη μου! Ολόθερμες ευχές κι από μένα! :)))
      Καλά να περάσεις !

      Διαγραφή
  40. Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου!!!
    Σου εύχομαι να περάσεις καλά με την οικογένειά σου, Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!!!
    Πολλά-πολλά φιλάκια
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Mοναδικές οι δημιουργίες σου , καλόγουστες και εξαιρετικά καλοφτιαγμένες....Αριστάκι να ξεκουραστείς λίγο, να φορτίσεις μπαταρίες, να χαρείς το δώρο σου, υπέροχο το δαχτυλίδι, και να περάσεις όμορφα το Πάσχα με τους αγαπημένους σου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κλαυδία μου!
      Καλή Ανάσταση γλυκιά μου! :)))

      Διαγραφή
  42. Καταπληκτικές οι δημιουργίες σου!!Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Τέτα μου!
      Καλό Πάσχα και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  43. Πήρες φόρα, Αριστέα μου, και καλά κάνεις!!! Όλα σου τα έργα είναι πανέμορφα!! Και τα προηγούμενα και αυτά εδώ, θα τα χαρούν σίγουρα όλοι οι παραλήπτες τους...Και σύ, να χαρείς το όμορφο δαχτυλίδι της Έλλης μας!!!!
    Καλή Ανάσταση, σου εύχομαι, και να περάσεις ένα όμορφο, καλό κι ευλογημένο Πάσχα με τους αγαπημένους σου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαριάννα μου!
      Τα καλά λόγια από εσένα ειδικά έχουν μεγάλη σημασία!
      Φιλιά πολλά και Καλή Ανάσταση! ♥

      Διαγραφή
  44. πολύ όμορφα όλα όσα έκαμες... να χαρείς το όμορφο δώρο της Ελλης .. μπράβο για τη σκέψη της...καλό πάσχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκό μου Δελφινούι!
      Καλή Ανάσταση χαρά μου !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή