Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Ένεκα της ημέρας....


Συντροφικά τραγούδια

"Δεν ανοίγουμε σήμερα
δε δουλεύουμε
γιορτή έχουμε
ξόδι έχουμε
κόκκινα πουκάμισα
κόκκινα γαρίφαλα.
Μην τους φοβάσαι
στο φόβο σου ποντάρουν
το κόκαλο είναι άσπρο
η πόρτα μαύρη
μαζί με τη γροθιά σου
σφίγγεται ο ήλιος".

Γιάννης Ρίτσος



Καλούς αγώνες δεν εύχομαι πια.
Μόνο καλή επιβίωση μπορώ να εύχομαι! 

Μπορούμε αλήθεια να θυμόμαστε αυτό;
Στο φόβο μας ποντάρουν!
Οι κάθε είδους βασανιστές!



Να φύγω δεν παίζει...
Σε εξοχή μένω, κατέβηκα στον κήπο, έκοψα λουλούδια,
τα φωτογράφισα, έπαιξα με τα σκυλιά μου...
τώρα μπορώ να ζωγραφίσω ή να απεργήσω;

Καλή πρωτομαγιά φίλοι μου!

Καλή σας μέρα!
Καλό μήνα !

@ριστέα


102 σχόλια:

  1. Καλό μήνα! Εσύ είσαι πάντα λουλουδιασμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Κερασία και σε ευχαριστώ για την υπέροχη ευχή σου :)))

      Διαγραφή
  2. Μπορείς κάλλιστα να απεργήσεις ζωγραφίζοντας!!! Καλημερούδια και και καλό μήνα σε όλους! Πολλά γλυκά φιλιά τρελοκομείο! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Απέργησα με πολλούς τρόπου τελικά σήμερα!
      Σιγά μην καθόμουν καραούλι να δω αν έχει σήμα! :)
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα να έχουμε μάτια μου ♥

      Διαγραφή
  3. Αγαπημένος Ρίτσος.
    Καλό μήνα εύχομαι. Με χαμόγελα Αριστέα μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστάκι
    Καλό μήνα με μαγιάτικη μαγεία!!!
    Ο Ρίτσος αγωνιστής και εκφραστής του λαού!!!
    Γεννήθηκε ανήμερα Πρωτομαγιά του 1909!!!!
    Παραμένει από τους πιο αγαπημένους μου ποιητές!!!

    φιλάκια Μαγιάτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δεν το γνώριζα ότι γεννήθηκε πρωτομαγιά! Σημαδιακό!
      Καλό μήνα χαρά μου!
      Φιλιά πολλά και λουλουδιασμένα! ♥

      Διαγραφή
  5. καλημέρα Αριστέα μου καλο μήνα και καλή πρωτομαγιά :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Αριστάκι μου!! Όμορφο και δημιουργικό εύχομαι!!
    Στον φόβο μας ποντάρουν!! Αυτό ξαναπές το!!!
    Καλή πρωτομαγιά με δημιουργίες καρδιάς!!!
    Μάκια!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ Μαρλέν μου!
      Ο φόβος είναι ο χειρότερος σύμβουλος! :)))
      Καλό και δημιουργικό μήνα εύχομαι! ♥

      Διαγραφή
  7. ομορφο καλημέρα και καλό μήνα ευχομαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό μήνα και Καλή Πρωτομαγιά!!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλό μήνα. Σήμερα δεν δουλεύουμε. Κάνουμε σπονδή στην Άνοιξη (αυτήν που ήρθε κι Αυτήν που θέλουμε να ρθει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε αυτό Αννούλα μου: Σπονδή στην άνοιξη λοιπόν ( που δεν λέει να έρθει κανονικά!!!)
      Φιλιά πολλά και καλό ασυννέφιαστο μήνα!

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα Άιρις και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ως σχόλιό μου, Αριστέα, η πρώτη και η τελευταία στροφή τής περσινής μου ανάρτησης στις 30-4-13.

    Πρωτομαγιά
    Τόσοι αγώνες, ψωμί και αλάτι
    και βεβαιότητες για τη ζωή.
    Φεύγουν και πάνε οι πρώτες τού Μάη,
    πότε θα βρούμε ξανά την αρχή;
    ………………..
    ………………..
    Όμως η ζήση ποτέ της ευθεία,
    κύμα ατέρμον, σκοτάδι και φως.
    Μέσα απ’ τη στάχτη ξανά η ελπίδα,
    νέοι αγώνες κι ανθρωπισμός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε θα βρούμε ξανά την αρχή;
      Να'σαι καλά Άρη! Ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση! :)
      Καλό μήνα εύχομαι από καρδιάς!

      Διαγραφή
  12. Καλό Μήνα Αριστέα και καλή Πρωτομαγιά! Είσαι από τους τυχερούς που έχουν την άνοιξη στον κήπο τους! Οι υπόλοιποι ή κοιτάμε φωτογραφίες ή τρέχουμε στα λιβάδια χαχα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλή Πρωτομαγιά Αριστούδι μου!
    το ποιήμα του Ρίτσου λιγμός και φωνή δυνατή στις Πρωτομαγιές του κόσμου της εργασίας και του μόχθου.
    φιλί ανθισμένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντεύχομαι γλυκά γλυκιά μου Βίκυ!
      Φιλιά λουλουδιασμένα! :)

      Διαγραφή
  14. Σήμερα πήγα σε ένα πάρκο εδώ δίπλα και παρά την υγρασία και την παγωνιά πέρασα όλη την ημέρα στην εξοχή (αν εξαιρέσεις το ότι κόντεψα να χαθώ επειδή το πάρκο είναι τεράστιο... χαχα). Αχ, καλό μήνα χρυσό μου. Πολλά φιλιά από Μελβούρνη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρχισε κιόλας η παγωνιά εκεί ε;
      Καλό μήνα καρδούλα μου! Δημιουργικό και με χαρούμενα νέα σαν αυτά που εστειλες σήμερα ;-)
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα Αριστέα μου...........Φυσικά στο φόβο μας ποντάρουν και τα έχουν καταφέρει, θα πω.........
    Όμορφα τα λουλούδια σου.........Ζωγραφίζοντας απεργείς να το ξέρεις!
    Καλό απόγευμα πια.............και εύχομαι όλος ο μήνας να είναι πραγματικά ανοιξιάτικος και για τη ζωή μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Άννα μου, να'σαι καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Ομορφο και λουλουδατο μηνα ευχομαι πριγκιπεσσα μου!
    Μακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα,Αριστέα!!!Έχουμε τα τυχερά μας κι εμείς που ζούμε στην εξοχή.Μπορούμε να γιορτάζουμε κάθε μέρα την Πρωτομαγιά ,να ανακαλύπτουμε τα μυστικά της και να μην οσμιζόμαστε τη μυρουδιά του φόβου.
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Να'σαι καλά!
      Δεν θα άλλαζα την εξοχή με όλα τα καλά του κόσμου! :)))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αγγελική μου!
      Αντεύχομαι γλυκά μάτια μου!

      Διαγραφή
  19. Μέχρι και το πανέμορφο λουλουδάκι σου ξεδίπλωσε το κεφαλάκι του για να υποδεχτεί τον Μάη.

    Καλό μήνα, κουρκουμπίνι μου, κι από εδώ. :)) ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ και πού να το έβλεπες ολοζώντανο με ελάχιστες δροσοσταλίδες του πρωινού.... Με το κινητό δεν μπόρεσα να βγάλω κάτι καλύτερο!
      Φιλάκια πολλά μικρό μου πόνι!

      Διαγραφή
  20. Φυσικά Αγαπημένος Ρίτσος!
    Καλό μήνα Αριστέα μου με θετική σκέψη και χαμόγελα πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή Πρωτομαγιά Αριστέα μου!!!!
    Υπέροχη η φωτογραφία....φανταστική :)))
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ωραιοζήλη μου!
      να έχεις κι εσύ έναν όμορφο μήνα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Αν και η 1η Μάη γιορτάζεται ως ημέρα μνήμης, τιμής και αγώνα, την έχουμε συνδέσει και σαν ανοιξιάτικη γιορτή λουλουδιών.
    Το ένα δεν αναιρεί το άλλο ασφαλώς κι εσύ έδεσες πολύ όμορφα Αριστέα μου το κόκκινο τριαντάφυλλο με το ποίημα του Ρίτσου!
    Μακάρι να έχουμε Ενότητα για να μην υπάρξει ποτέ άνεργη Πρωτομαγιά, Μακάρι να κάνουμε ένα Ξεσκόνισμα μνήμης για να θυμηθούμε τους υπαίτιους γι’ αυτό μας το χάλι Μακάρι να ξυπνήσουμε και ν’ Αγωνιστούμε ενάντια στον “φόβο που ποντάρουν” οι ασπόνδυλοι της πολιτικής άνθρωποι! Μακάρι!
    Να είσαι καλά κοπέλα μου και να έχεις μια όμορφη και λουλουδένια Πρωτομαγιά!
    Φιλιά πολλά με γλυκιά αγκαλιά !:))♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κατερίνα μου! Χαίρομαι που σου άρεσαν όλα , ιδίως το κόκκινο λουλούδι μου :)))
      Καλό μήνα να έχεις !
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  23. Καλό μήνα Αριστέα μου, με τον υπέροχο Ρίτσο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μήνα Αριστέα μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλό μήνα να έχουμε!!!! σε φιλώ Αριστέα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η δημιουργηκότητα και το μοίρασμά της είναι, πιστεύω απόλυτα, μια επαναστατική πράξη, που κρατά μυαλό και ψυχή καθαρά, κάτι που φοβίζει τους βασανιστές.
    Καλό μήνα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου άρεσε όπως το είδες Αλεξάνδρα!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

      Διαγραφή
  27. Καλό μήνα Τριανταφυλλένια μας!!:-)

    ΥΓ. "Όταν βρίσκομαι σε απόγνωση", δήλωσε κάποτε ο Mohandas Gandhi, "σκέπτομαι πως στην Ιστορία επικράτησαν πάντοτε η Αλήθεια και η Αγάπη. Τύραννοι υπήρξαν πολλοί. Ορισμένοι μάλιστα από αυτούς φάνταζαν ανίκητοι. Πάντοτε όμως έπεσαν! Πάντοτε...".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Σοφία μου!
      Φιλιά πολλά και καλό μήνα! :))

      Διαγραφή
  28. Καλή Πρωτομαγιά, αγωνιστική και λουλουδιασμένη!!!
    Πολλά φιλιά
    Νεφέλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλό και δημιουργικό μήνα Αριστέα μου!
    Μακάρι να μην πάψουμε να αγωνιζόμαστε και να ελπίζουμε..
    Η εξοχή σου είναι πάντα τόσο όμορφη! :)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου!
      Αντεύχομαι!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Καλό μήνα με ομορφιές και δημιουργίες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. την καλύτερη δουλειά έκανες! πολύ βαβουρα και κίνηση παντού ,πτώμα είμαι!
    καλό μήνα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε σε απόλαυσα όμως στις φωτογραφίες :)))
      Καλό μήνα ομορφιά ! :)))

      Διαγραφή
  32. Καλό μήνα! Σήμερα έχει γενέθλια και η μητέρα μου, γιορτάζω διπλά! Πολύ θα ήθελα να δώ ζωγραφική σου! Οταν ήμουν μικρή , ήθελα να γίνω ζωγράφος να φανταστείς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια της πολλά Δέσποινα να τη χαίρεσαι!
      Ποτέ δεν είναι αργά να ξέρεις :)))
      Καλό μήνα χαρά μου!

      Διαγραφή
  33. καλό μήνα Αριστέα μου!!!φιλιά πολλά!!και την αγάπη μου!
    την επομενη φορα, μήπως αντί Λευκού Πύργου να ορίσουμε Μόνο ΠΎΡΓΟ;?ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Βαρβάρα μου :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Αντεύχομαι και μακάρι να συναντηθούμε κι εμείς :)))

      Διαγραφή
  34. ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΙ (απόσπασμα)
    Απʼ το χορό της άνοιξης, αγιάζονται τα σπλάχνα.
    Απʼ της αγάπης τη φωνή, ζούνε τα καλοκαίρια.
    Απʼ του χειμώνα το χιονιά, μαραίνονται τʼ αγκάθια.
    Από της γλώσσας τα μαλιά, τσακίζονται τα βράχια.

    Ομορφο μηνα Αριστέα σε σενα και σε ολους τους φίλους! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση Δημήτρη!
      Υπέροχος όπως πάντα!
      Αντεύχομαι!

      Διαγραφή
  35. Απαντήσεις
    1. αχαχαα! Δεν το σκέφτηκα ποτέ αυτό!
      Στη βαθιά μου ωριμότητα κι αν ζω :) μια γροθιά μου έρχεται στο νου! :)))

      Διαγραφή
  36. Καλό μήνα, Αριστέα μου!
    Μ'όλες τις δυσκολίες, μ'όλα τα προβλήματα. Μπορούμε ακόμα να χαμογελάμε. Και μάλλον αυτό το χαμόγελο ίσως μετράει πιο πολύ τώρα πια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Σεβάχ μου, σε ευχαριστώ πολύ
      Αντεύχομαι! :)

      Διαγραφή
  37. Ακριβώς στο φόβο μας στηρίζονται όλοι οι υπάνθρωποι και πάντα εκεί στηρίζονταν!
    Όχι, Αριστέα μου, να ευχόμαστε "καλούς αγώνες", γιατί δεν ξέρουμε τι ακριβώς μας περιμένει παρακάτω...
    Οι ευχές είναι πολύτιμες, όπως και η πίστη για κάτι καλύτερο, αλλιώς να βάλουμε μια θηλιά στο λαιμό και άντε γεια!!!

    Καλό σου μήνα και να απεργήσεις απ' ό,τι σε βασανίζει!!!
    Φιλιά απεργιακά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Γλαύκη μου! Αμήν στους αγώνες αν κι έχασα πια την πίστη μου !
      Καλό μήνα χαρά μου, με αισιοδοξία λοιπόν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  38. Σ'ευχαριστώ και καλό σου μήνα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καλή Πρωτομαγιά κορίτσι μου και καλό μήνα.
    Εύχομαι του χρόνου να υπάρχουν λιγότεροι λόγοι
    για να γιορτάσουμε την εργατική Πρωτομαγιά....
    προς το παρόν ας γιορτάσουμε μόνο την αγωνιστική....
    Θα μου πεις : "Ποια αγωνιστική;"
    Να 'χαμε να λέγαμε.....
    δυστυχώς σωστοί αγώνες δεν γίνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν πασταφλωρίτσα μου!
      Αντεύχομαι γλυκά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  40. Καλό Μάι Αριστέα μου... γεμάτο με αρώματα και χρώματα... η πρωτομαγιά... πέρασε.. αλλά δεν ξέρω αν πέρασε το μήνυμα που ήθελε
    και θελω και μια εξήγηση... τι είναι το μεγαλώνοντας.. ....που είχες στην προηγούμενη αναρτηση σου;; τα αλλα τα καταλαβα..χι.χιχ. επιδή βρισκομαι κοντα στο μεγαλώνοντας..χι.χιχ. να έχεις μάτια μου υπομονή με το ιντερνετ. .......αλήθει λύσε μου μια απορία...!!! τωρα που μας έθισαν σ αυτό .. τι θα κάνουμε αν το κόψουν;;; να.... οι εξαρτήσεις μας..χι.χι..........βρε πρωτομηνιάτικα.. τι σοβαρή ερώτηση σου κανω..!!! .. φιλακιααααααα πρωτομηνιάτικα... χαμογελαστά και χαρούμενα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Έλιωσα Ρουλίτσα μου γλυκιά! Εσύ χαρά μου δεν έχεις ανάγκη! Είσαι έφηβη έχουμε πει στη ψυχή!!!
      Δεν θέλω να φανταστώ ότι χάνω την επικοινωνία μου με όλους εσάς :) Πραγματικά εθισμός! :)
      Καλό μήνα με χαμόγελο! ♥

      Διαγραφή
  41. Πόσο μακριά είμαστε από το Ρίτσο... Τον «Επιτάφιο» τον εμπνεύστηκε από τη μάνα του σκοτωμένου καπνεργάτη το 1936. Σήμερα δεν νομίζω ότι θα τον ενέπνεε κάτι! Οι αγώνες γίνονται από τον καναπέ μέσῳ... facebook και η τρόικα κυβερνάει ανεξέλεγκτα.
    Στο φόβο σου (μας) ποντάρουν και απ' ότι φαίνεται ποντάρουν καλά! Ευτυχώς που έχει «φύγει» ο ποιητής και δεν βλέπει να χάλια μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς! θα συμφωνήσω απόλυτα!
      Αυτός ο φόβος είναι υπαίτιος για πολλά!
      Καλό μήνα Σταμάτη :)))

      Διαγραφή
  42. Καλό μήνα Αριστάκι μου!
    Θαυμάσια επιλογή οι στίχοι του Ρίτσου! Μια μέρα σαν κι αυτή, επιβάλλεται να τον θυμηθούμε και να τον τιμήσουμε.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Μαρία μου ! Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Αντεύχομαι μάτια μου! Ας είναι από δω και πέρα καλύτερα τα πράγματα :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  43. Καλό μήνα Αριστάκι μου:)
    Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τελικά το "Καλή Πρωτομαγιά" θα μείνει σαν ανάμνηση. Πως λέμε "Καλό Δεκαπενταύγουστο", "Καλά Χριστούγεννα", "Αύριο με υγεία"; Χθες το πρωί με ρώτησε ο γιός μου "τι γιορτάζουμε;"
    Ντράπηκα όσο δεν φαντάζεσαι!
    Ξέρεις, μερικά πράγματα (δυστυχώς) τα θεωρώ, ή τα θεωρούμε, αυτονόητα. Πιστεύω ή πιστεύουμε πως με κάποιο μαγικό τρόπο οι πληροφορίες θα περάσουν στις επόμενες γενιές. Την ώρα που άλλοι έχουν βαλθεί να ξεθεμελιώσουν την Ιστορία και να μας σερβίρουν την παγκοσμιοποιημένη τους σαλάτα, εγώ (εμείς;) κάθομαι στον καναπέ και εύχομαι να μη γίνει.

    Επειδή πολλοί (αν όχι όλοι) στην κυβέρνηση των οπισθίων που έχουμε θεωρούν την Εργατική Πρωτομαγιά συνώνυμο της αλητείας, της αναρχίας, της εξέγερσης των σκλάβων, ας μείνουμε στο "καλό μήνα" γιατί οσονούπω βλέπω να την καταργούν.
    Θα βγουν και θα μας πουν ότι σύμφωνα με μετρήσεις, αν τα καταστήματα, τα εργοστάσια και οι υπηρεσίες μείνουν ανοιχτά την 1η του Μάη, θα δημιουργηθούν μερικές χιλιάδες θέσεις απασχόλησης. Είμαστε τόσο μ@λάκας λαός που και αυτό θα το χάψουμε.
    Καλό μήνα λοιπόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο μου κι εγώ ντρέπομαι! Ντρέπομαι που το ρίχνουμε στα λουλούδια και στα γέλια. Που άνοιξε ο πάτος μας από το καθισιό και περιμένουμε τους άλλους! Μόνο να γκρινιάζουμε ξέρουμε!
      Αυτό το τελευταίο που είπες γιατί δεν μου φαίνεται διόλου απίθανο;
      Να έχεις έναν όμορφο ανοιξιάτικο και χαρούμενο μήνα!

      Διαγραφή
  45. Όμορφο μήνα Αριστέα μου σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλό μήνα κοριτσάκι μου!
    Για εμάς και μέχρι το κήπο σου να πας, εκδρομή το θεωρούμε! :-)
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή