Κυριακή 19 Απριλίου 2015

Μαζί με τον καφέ #10 σκάει και το δρώμενο!

dreamed, cat, true, over, book, coffee

Καλημέρα!
Έκανες καφέ;
Εγώ είμαι εδώ, με τον ελληνικό μου, όπως πάντα, διπλό σε μεγάλη κούπα.
Παραλίγο να ήταν οργισμένος τούτος ο καφές σήμερα .
Δεν μου αρέσει όμως η οργή ως συναίσθημα.
Δεν μου ταιριάζει..
Θα μπορούσα να πω για πολλά.
Αυτά που έχω κατά νου θα τα γράψω, 
αλλά αφού θα έχει καταλαγιάσει το μέσα μου.
Και για να μην πηγαίνει ο νους σου από δω κι από κει,
περί συμβουλών και κριτικής θέλω να μιλήσουμε!
Εν καιρώ....

berries, cup, cute, photography, red, strawberries, table, tea

Επιλέγω τη γαλήνη και πάλι.
Ξέρεις τους τελευταίους μήνες η ζωή μου ήρθε τα πάνω κάτω.
Τελικά όμως τίποτα δεν γίνεται χωρίς λόγο.
Και παρά το άγριο στρίμωγμα οικονομικά,
συναισθηματικά περνάω μια φάση ανάτασης, ηρεμίας, απίστευτης χαράς
και φυσικά ένα οργασμό δημιουργικότητας.

Δεν αφήνω μέρα να περάσει χωρίς να νιώσω ότι έκανα κάτι δημιουργικό,
που δεν έμαθα κάτι καινούργιο
που δεν έδωσα μία αγκαλιά, ένα φιλί , 
που δεν είπα ένα σ'αγαπώ!

cup, cute, pink, retro, tea

Θα μπορούσα λοιπόν να βγάλω τους καπνούς μου...
Σαν χύτρα ταχύτητας που κάνει εκείνο το φσσσσσσ!
Αλλά κρατήθηκα.
Έπιασα που λες χτες βράδυ και έφτιαξα κάτι σαπουνάκια και πφ!
Οι καπνοί εξανεμίστηκαν!

Είδες τι κάνει η δημιουργικότητα!
Ψυχοθεραπεία σου λέω.
Και δεν είναι ανάγκη να είναι όλα τέλεια και ιδανικά.
Και δεν χρειάζεται να είναι ένας πίνακας, ένα έργο τέχνης.
Μαγειρεύεις; Άμα το κάνεις με μεράκι,
μια χαρά αυτοθεραπεύεσαι!


birdcage, cup, cute, pears, pink, table, tea

Το λοιπόν.
Το Συμπόσιο πέρασε.
Και λες να μας αφήσω έτσι;
Ε, ποτέ!
Έλα, πάμε να στρωθούμε σου λέω.


bar, bizzzi, girl, glass, night, wine

Ιστορίες της Νύχτας σκέφτηκα να γράψουμε.
Όπως με τις Ιστορίες του καφενέ.
Ιστορίες του μπαρ, του δρόμου,
της κλίνης,
γεμάτης ή άδειας.
Άφησε τη φαντασία σου να τρέξει.
Και να επιλέξεις.
Κάτι σκοτεινό.
Κάτι παρεΐστικο, κάτι μοναχικό.
Μπορεί πονεμένο.
Κάτι που θέλει να ξημερώσει, που προσμένει.
Κι αν είσαι της Ποίησης και μπορείς
τους στίχους σου με της νύχτας τα πέπλα να τυλίξεις 
πολύ θα το χαρώ να σε διαβάσω.


girl, legs, light, photography, portrait, stairs, sunset

Δηλώνουμε ενδιαφέρον ή συμμετοχή όπως και με τον Καφενέ.
Δεν παίρνουμε κεφάλια αν δεν τα καταφέρουμε.
Στο περίπου, για να έχω το νου μου.
Να παρακολουθώ.
Κρατώ και πάλι το συντονισμό.
θα ενημερώνω τους φίλους καθημερινά!
Και δίνω διορία από τώρα μέχρι και τις 20 Μαΐου.
Βάζουμε και τη μουσική μας αν θέλουμε
και καλή μας έμπνευση!

alcohol, drink, liquor, party, rum, shot, shots, tequila, vodka
Καλή σας μέρα
@ριστέα

90 σχόλια:

  1. Είδα "σκοτεινό" και "μυστηριώδες" κι ήρθα πρώτη πρώτη. χαχαχα
    Μέσα, (αλλά με ερωτηματικό).

    Καλημέρααααα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Είμαι σίγουρη για σένα!
      Α ρε τι θα διαβάσουν τα ματάκια μας!
      Κι επειδή είναι εκτός συναγωνισμού εδώ θα διαπρέψεις!
      Εσύ παιδί μου γράφεις πιο καλά όταν δεν διαγωνίζεσαι! αχαχαχα!
      Καλημέρα περιστέρα μου♥

      Διαγραφή
  2. Μμμ μετά το χθεσινό ξενύχτι, βάλσαμο η ευωδιά του καφέ σου! Καλή δύναμη και καλή επιτυχία στην καινούργια σου διοργάνωση, Αριστέα μου.
    ( Σου το ξαναλέω : ας είχα την μισή σου ενεργητικότητα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Αννούλα μου!
      Έχω χαρεί πολύ με τις ιστορίες της νύχτας! Ελπίζω να γράψουμε περισσότερες από μία ο καθένας μας! Το σηκώνει το θέμα, αφού ( που λέει και το πετράδι μας τελευταία, συνέχεια!)
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου! ♥

      Διαγραφή
  3. Από σκοτάδια, σκοτεινά και άλλα... όσα θες!!!
    Να έχει και λίγο φως; Ίσα που να βλέπουμε που πατάμε; Ή ν' ακολουθούμε μόνο τις μυρωδιές και την ψυχή μας;
    Μας προκαλείς πάλι, ε;;;
    Βρε, αεικίνητο, τι θα γίνει μ' εσένα;
    Έτσι, να γυρίζουμε, για να μην χορταριάζουμε και να δίνουμε ένα άλλο νόημα στην άχαρη και άγρια πολλές φορές καθημερινότητα, σε όσα μας βουρλίζουν!
    Άμα καταφέρω να βγάλω κάτι από τα σκοτάδια μου, θα συμμετέχω...
    Φιλιά πολλά, μια μεγάλη αγκαλιά και πολλές καλημέρες!!!! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φως κεριών , πινακίδων με Νέον, φεγγαρόφως...τα επιτρεπτά φαντάζομαι. Λες να μας προκύψει και τίποτα αφεγγάτωτο;
      Εγώ πάντως είμαι φεγγαρολουσμένη και χαρούμενη !
      Απαπα ...να σας αφήσω έτσι; Να χορτασριάσουμε που λες κι εσύ; Ζα με!
      Φιλιά πολλά Γλαυκόνι μου! ♥

      Διαγραφή
  4. Mου αρεσει η ιδεα! Σκοτεινο, νυκτερινο, παρακμιακο... Θα γραψω λεω!
    Ασε τους καπνους και πιασε τα πινελα σου! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι μου λέει ότι θα μας πετάξεις τα ματάτσια όξω! Θυμήθηκα τι είχα νιώσει όταν είχα διαβάσει το δικό σου κεφάλαιο στην Ιστορία μας με τους 16! Χριστίνα μου , είχα υποκλιθεί στον ερωτικό σου λόγο ! αχαχα!
      Φιλιά πολλά πεταλούδα μου♥

      Διαγραφή
  5. Ξέρεις πως μ΄αρέσουν τα σκοτάδια... είμαι και γω μέσα...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ι like you, girl!!!
    (Θα είμαι κάπου εδώ τριγύρω να διαβάσω διαμαντάκια πάλι!)
    Γλυκές καλημέρες!
    (Πάω για μπάσκετ...)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you honey!
      χεχε καλό παιχνίδι μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  7. Αριστάκι μου ανήσυχο μου εσύ πνεύμα καλημέρα
    Τι θα γίνει με εσένα ποτέ δεν ξαποσταίνεις
    Σέρνεις τον χορό και και επιτάσσεις κι εμάς να ακολουθήσουμε
    Αβάντα λοιπόν κι όποιος αντέξει!!!!
    Όσο για τη συμμετοχή μου θα σου απαντήσω αφού σκεφτώ.....
    Καλη Κυριακή (σήμερα λάμπουν όλα και σε ξελογιάζουν)

    φιλάκι που σ' αγαπά βρε ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως ειπώθηκε κι από τη Γλαύκη πιο πάνω, αλλιώς χορταριάζουμε!
      Με ηρεμία, χαλαρά, δεν μας βιάζει κάτι, δεν μας πιέζει ο χρόνος.
      Ευκαιρία και κίνητρο δίνω για μένα πρώτα απ΄όλα!
      Και αυτή τη φορά θέλω να δοκιμάσω και με ποίημα αν γίνεται!
      Είμαι σίγουρη ότι κάτι θα σκεφτείς!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
    2. Κάτι έχω στα σκαριά...αν λάμψει περαιτέρω η σκέψη
      σε ειδοποιώ.....♥♥

      Διαγραφή
  8. Εγω για να σας παω κοντρα θα ειμαι αυτη που θα κραταει τον αναπτηρα καθως περπατατε στα σκοταδια.. (φαντασου το λιγο Αριστεα οχι! φαντασου! χαχαχαχα)
    Την Καλημερα μου
    Μια ερωτηση αν η χυτρα ειναι καινουργια και εκτος απο πσσσσσ εχει και ρολογακι, να ρυθμιζεις το ρολοι, μη μας παρουν τα σκαγια και μας μπει κανα φασολι στο ματι ξερωγω!
    Αστειευομαι!
    Σε αυτους που σου σπανε τα νευρα, να χαμογελας! για να τους σπας τα δικα τους.
    Φιλακια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου!
      Έλα; Δεν θα γράψεις; Αφού σου πάνε οι ιστορίες! Και μάλιστα οι σκοτεινές! :)))
      Να σε περιμένω;
      Φιλιά!♥

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα!
    Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου και θα προσπαθήσω να γράψω κάτι έχουμε απ'ότι είδα αρκετό καιρό...ελπίζω να τα καταφέρω ;)
    Επίσης μου άρεσε η ψυχοθεραπεία σου...μάλλον πρέπει να αναπτύξω περισσότερο την δημιουργικότητα μου, γιατί βλέπω να κάνω εγώ αυτό το μπαμ που αποφεύγεις... :P
    Φιλάκια πολλά...καλή σου μέρα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ χαίρομαι Ωραιοζήλη μου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία η ιδέα σου Αριστέα μου κι είμαι σίγουρη πάλι θα μαζευτούν αξιόλογες συμμετοχές!!
    Η δημιουργικότητά μου είναι στα τάρταρα καιρό τώρα, υπήρξε κι ένας λόγος της αποχής μου, οπότε αρκούμαι κι υπεραρκούμαι να διαβάσω τα κείμενα που θα γραφούν!! Είναι αδιανόητο για μένα στην παρούσα μου φάση..
    Σε φιλώ γλυκά και καλή βδομάδα να χουμε!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρλέν μου , ελπίζω κι εύχομαι όλα να πηγαίνουν όλο και καλύτερα.
      Έχει λείψει και η πένα σου εκτός από την γλυκιά σου παρουσία!
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  11. Έσκασες την ιδέα σου πάλι και μας έστειλες!
    Πολύ ωραία ιδέα :-) Θα το προσπαθήσω, ξέρεις με τον χρόνο είμαι και εγώ πλέον μαλωμένη...
    Γιατί είσαι θυμωμένο καλό μου, τι σου κάνανε;
    Πάντως τη καλύτερη επιλογή έκανες που διάλεξες την ηρεμία, τώρα τελευταία και εγώ προσπαθώ πολύ να έχω την ηρεμία μου γιατί κατάλαβα πόσο κακό μου κάνει σε σημείο να αρρωσταίνω με το να είμαι συνεχώς στη τσίτα και να περνάω όλα μέσα μου.
    Πολλά φιλιά, καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο χρόνος είναι αρκετός πιστεύω. Χαλαρά κι όποτε μας έρθει Κατερίνα μου!
      Α ευτυχώς όλα μου περνάνε γρήγορα!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου ♥

      Διαγραφή
  12. Bάλε ένα κρασάκι, ήρεμη μουσικούλα, άναψε και κανένα ρεσώ (απ' αυτά τα ωραία ποτηράκια που έχεις ντεκουπάρει) κι έρχομαι κι εγώ. Οσονούπω Στρατηγέ μου...

    Υ.Γ. πολύ μου άρεσε το... φσσσσ της χύτρας :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πού να δεις τα καινούργια ποτήρια για ρεσώ (που δεν έχω προλάβει να ανεβάσω ...πού να προλάβω;)
      Περιμένω με ανυπομονησία τι θα μας γράψεις πάλι!
      Τις φιλούρες μου♥

      Διαγραφή
  13. Εμένα μη με ρωτάς! Εννοείται! Αγαπημένο... concept! Τη μουσική την έχω έτοιμη από ένα δικό μου αποτυχημένο (http://womaninblogs2.blogspot.gr/2014/10/blog-post.html) κι επειδή μου έχει μείνει απωθημένο αυτή θα βάλω πάλι! πειράζει;
    Δεν ξέρω τι σε έσκασε, αλλά ξέρω πως έχεις τον κατάλληλο τρόπο για να το σκάσεις κι εσύ!
    Πάλι πίνω καφέ μαζί σου, αλλά απογευματινό!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Μ' αρέσεις Αλεξάνδρα μου!
      Ο σύνδεσμος με έστειλε στο πουθενά όμως! Για κοίτα το λίγο!
      Περιμένω πολλά από σένα!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
    2. Κι εμένα στο πουθενά!!! Αλλά είναι κόλλημα... Δεν έχει σημασία, θα χρησιμοποιήσω εγώ το τραγούδι, απλά ήθελα να στο πω, μήπως θυμάσαι την ανάρτηση και νομίζεις ότι ξεπέταξα στο πόδι τις ιστορίες της νύχτας.

      Διαγραφή
    3. εσύ δεν ξεπετάς τίποτα μανίτσα μου ☺

      Διαγραφή
  14. Καλή σου μέρα φίλη μου αγαπητή μου Αριστέα.
    Μ΄αρέσει το θέμα σου.
    Να βάλω μπρος να γράφω;
    Καλή σου εβδομάδα σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α κι εμένα μου αρέσει Ντένη που είσαι μέσα!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Την καλημέρα μου! :)))

      Διαγραφή
  15. Ρε τρελοκομείο! Πάλι homework; Άντε καλά, σηκώνω το χέρι με την ελπίδα να μου έρθει κάτι μέχρι τις 20 του Μάη.
    Μας άναψες και φωτιά να μάθουμε τι έγινε! Ποιος σε αναστάτωσε να τον βάλω στη θέση του;

    Εγώ τώρα πίνω καφέ... μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Έλιωσα με το homework!
      Φυσικά βρε κορίτσι! Στην πρίζα, έτσι για να μην τεμπελιάζουμε!
      Σε είχα σιγουράκι να ξέρεις!
      Φιλούρες!!! ♥

      Διαγραφή
  16. Εγώ Αριστέα μου μαζί σου στον καφέ και στο διάβασμα για γράψιμο δεν το έχω. Άμα λέω εγώ τώρα κάποια στιγμή να έβαζες για τίποτα χειροτεχνίες, να αλλάζαμε λίγο και να ξεκουραζόντουσαν και λίγο τα μολύβια? Καλή επιτυχία στην καινούργια πρόσκληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα!
      Κατερίνα μου ωραία η σκέψη σου!
      Να ένα δρώμενο που δεν το είχα σκεφτεί! Θα είναι το επόμενο!
      Σε ευχαριστώ για τη σκέψη!
      Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  17. Νύχτα και να λείπω εγώ; Αποκλείεται! Είμαι μέσα...σαν έτοιμη από καιρό! Το γιατί θα το εξηγήσω όταν δημοσιεύσω. Το θέμα είναι που θα δημοσιεύσω! Είμαι σε τρι-λημμα! Περιμένω προσφορές! Χαχα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μένα εννοείται!!!
      Περιμένω... θα μου πεταχτούν τα μάτια έξω;;;;

      Διαγραφή
    2. Αυτό θα πει γρήγορο πιστόλι!!!!
      Θα τα πούμε στο mail σύντομα!

      Διαγραφή
    3. Αφού τα βρήκατε εσείς μεταξύ σας εγώ αφήνω φιλιά και πάω παρακάτω ☺♥

      Διαγραφή
  18. Είχα που είχα μια ιστορία που στριφογύριζε στο μυαλό (μη γελάς), θα την παλέψω και θα την βάλω σε συμμετοχή.
    Μη το δένεις όμως και πολύ. Θα εξαρτηθεί από διάφορα. Ελπίζω πάντως να τα καταφέρω και να μη σε "κρεμάσω".
    Δεν βλέπω πάντως πουθενά υποχρεωτικές λέξεις ούτε περιορισμό στην έκταση. Πρέπει να είναι 500 ας πούμε λέξεων ή δεν μπαίνει περιορισμός;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλέ γιατί να γελάω;
      Ξέρεις πώς σε περιμένω με Ιστορία ; Για να δείξεις (ξανά) κι αυτήν την υπέροχη πλευρά σου , που μάλλον την έχουν ξεχάσει πολλοί!
      1. Δεν υπάρχουν υποχρεωτικές λέξεις ☺ Τη γλίτωσες!!!
      2. Δεν έχει όριο.
      3. Στο μπλογκ μας εννοείται!
      4. καλημέρα και φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Το οτι θα έλεγα και εγω μέσα ειμαι ... δεν το περιμενα...στα σκοταδια... αλλα κατι με περιμενει απο καιρο προιστορικο ...στην γωνία και λεω να μην το αφήσω για πολύ...στο συρταρι.. Αριστακι μου...να είσαι καλα που μου το θύμησες...σε γλυκοφιλώ να τα πουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α Περιμένω με προσμονή Ρούλα μου λοιπόν!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου♥

      Διαγραφή
  20. Οι Ιστορίες της νύχτας πάντα ελκύουν, γιατί πως να το κάνουμε, ο καθένας μας εκμυστηρεύεται αυτά που δεν θα τολμούσε να πει με το φως της ημέρας.
    Ωραία η πρωτοβουλία σου Αριστέα, ενδιαφέρον το θέμα, οι νύχτες είναι πάντα γεμάτες χειροπιαστά όνειρα. Αυτά που ξεθωριάζουν στο φως της ημέρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ μου Γαβρίλη, σε ευχαριστώ που είσαι και πάλι εδώ!
      Και έχοντας ήδη διαβάσει την ιστορία σου δηλώνω γοητευμένη!
      Περιμένω να τη δημοσιεύσεις να την χαρούν και οι υπόλοιποι!
      Την καλημέρα μου! :))

      Διαγραφή
  21. Αριστέα μου γλυκιά θα προσπαθήσω να το κάνω γιατί μου αρέσει το θέμα αυτό.
    Η νύχτα και το μαύρο είναι το στοιχείο μου και ας μην μου φαίνεται πάντα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε υπολογίζω μέσα λοιπόν Ελενάκι μου!
      Και σε ευχαριστώ πολύ !
      Φιλάκια πολλά♥

      Διαγραφή
  22. Νομίζω τις νύχτες πλάθουμε τις πιο ωραίες ιστορίες σκοτεινές ή φεγγαρολουσμένες, μοναχικές ή με παρέα ...το θέμα είναι πως θα κάνω μια προσπάθεια και εγώ.
    Καλό βράδυ και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περιμένω με χαρά Ελένη μου!
      Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων!
      Πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  23. κυρία κυρία κυρία και γω και γω και γω! χαχαχα
    Είσαι απίστευτα ενεργητικό πλάσμα, δεν σε προλαβαίνουμε πουθενά, και αν είναι οι ατμοί σου να γεννάνε διαμαντάκια τότε τσίτα τα γκάζια συνέχεια!
    Ελπίζω να μην με κρατήσει κάτι μακριά από τα σκοτάδια, μπας και δούμε λίγο φως βρε παιδί μου!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ τέκνον μου; ☺ αχαχαχ!
      Νίκη μου , με μεγάλη χαρά σε σημειώνω!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  24. Ίσως τα καταφέρω και εγώ τώρα που ξεκίνησα να γράφω παλι.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Είχα καιρό να μπω στο blog μου και να κάνω βόλτα στη γειτονιά και δες απόψε που μπήκα τι θείο δώρο μας επεφυλαξες! Μέσα με τα χίλια!
    Χρόνια πολλά Αριστέα μου! Χαίρομαι που σε βρίσκω καλά! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω με τιμούν τα λόγια σου Γιωτάκι μου! Θείο δώρο; Αχ κι εγώ έτσι βλέπω κάθε κίνητρο που μας δίνεται για να δημιουργήσουμε!
      Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου! ♥

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα και καληνύχτα συνάμα, τέτοια ώρα που ήρθα, Αριστάκι μου! Δηλώνω κι εγώ συμμετοχή στις... νυχτερινές, σκοτεινές ιστορίες!
    Θερμή παράκληση, να με βάλλεις προς το τέλος για να προλάβω, γιατί δεν το έχω με τον πεζό λόγο... όπως με τον ... ποιητικό που σκίζω όπως είδες, χι, χι, χι! Να είσαι παντα καλά γλυκιά μου και να έχεις ένα τρυφερό και όμορφο ξημέρωμα! Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά λουλουδένια!:))❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! Εγώ εκείνη την ώρα ήμουν στον 7ο ουρανό Κατερίνα μου!
      Κατερίνα μου, δεν υπάρχει σειρά! όποτε σου έρθει έμπνευση κι έχεις χρόνο!
      Μπορεί να είναι και στις 20 Μάη! Δεν τρέχει κάτι!
      κι εγώ ιδέα δεν έχω πότε και τι θα μου κατέβει! (γιατί αν θέλει, ας μην μου κατέβει και θα του πω εγώ☺ κατάλαβες...μιλάω μόνη μου!)
      Φιλάκια κι αγκαλιές Κατερίνα μου❤️

      Διαγραφή
  27. Κάθε φορά μου θα έρχομαι εδώ κάτι θα θυμάμαι?...σα να επανέρχεται η μνήμη μου μετά από αμνησία, χαχα...τώρα θυμήθηκα πως κάποτε είχα υποσχεθεί στην Αλεξάνδρα μια τέτοια ιστορία, αλλά ποτέ δεν την έγραψα...ελπίζω αυτή τη φορά να τα καταφέρω!!
    Φιλιά πολλά και καλό ξημέρωμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε εντάξει! έχεις λαλήσει! Δεν εξηγείται αλλιώς!
      Άντε να βρεις τους ρυθμούς σου Μαρία μου , να ηρεμήσεις! :)))
      Φιλάκια πολλά !❤️

      Διαγραφή
  28. Καλημέρα Αριστέα.
    Επειδή είμαι της άποψης ότι για να νιώσεις της αυγής το φως, πρέπει να περπατήσεις μέσα στη νύχτα, θάλεγα ότι οι ιστορίες της νύχτας, που προτείνεις, θα δώσουν πολύ φως στις καρδιές μας. Κάτι από τα έτοιμα γίνεται δεκτό; ή πρέπει να είναι φρέσκο; Άλλωστε τόσους μήνες στην Ελλάδα τρώμε λένε από τα έτοιμα, που δεν τελειώνουν ποτέ. Ο Χριστούλης κάνει το θαύμα του πάλι, πολλαπλασιάζοντας ψάρια και άρτους. Αν είναι και ευρώ δεν το ξέρω, όμως σίγουρα είναι δημιουργικές σκέψεις, που σε σένα πολλαπλασιάζονται σαν τα οργανικά κύτταρα. Χιλιάδες το δευτερόλεπτο και ομορφαίνουν το ψυχικό μας περιβάλλον.
    Καλή επιτυχία στο νέο δρώμενο, που φαίνεται σίγουρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία η άποψη σου Δημήτρη μου! Συμφωνώ κι επαυξάνω!
      Φυσικά κι έτοιμο γίνεται δεκτό!
      Περιμένω πώς και πώς! :))) Μέρα να βρούμε μόνο γιατί οι προσεχείς είναι γεμάτες! αχαχαχα!
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου! ❤️

      Διαγραφή
  29. Εγώ θα πω να είμαστε καλά, μην τύχει πάλι τίποτα και θα προσπαθήσω να δώσω κι εγώ την δική μου πινελιά. Είμαι σίγουρη πως το αποτέλεσμα θα είναι μαγικό.
    Καλή μας εβδομάδα Αριστούλα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι Μαρινάκι μου , όλα να ηρεμήσουν και να βρεις ηρεμία και χαρά πάλι!
      Θα σε περιμένω! Αλλά πάρε το χρόνο σου!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου ❤️

      Διαγραφή
  30. Αριστέα μου πέρασα να πω την καλημέρα μου!!!!μη νομίζεις ότι επειδή δε σχολιάζω δε σε παρακολουθώ...σε παρακολουθώ και διάβασα όλα τα προηγούμενα..ο χαμός έγινε!!!δεν πτοούμαστε όμως....συνεχίζουμε με σκοτεινές υποθέσεις.....μμμμ στο τέλος θα με κάνετε να γράψω κι εγώ που δεν το χω....τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα να χεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ευκαιρία να το προσπαθήσεις πάντως Δέσποινα!
      Όποια στιγμή σου έρθει.... απλά θα σε προσθέσω.
      Αν πάλι δεν έρθει, μετά από μία πρόταση παραπάνω, θα βγάλω και εικαστική πρόκληση ε; Να βολευτούν και οι φίλες των χειροτεχνικών θαυμάτων!
      Φιλία πολλά χαρά μου❤️

      Διαγραφή
  31. Α, δεν παίζω, δεν έχει ίντριγκα αφού!!! Μόνο αν είμαστε όλοι μαζί (μαζεμένοι) έχει πλάκα. Ο Πέτρος να γράφει "βωμολοχίες", εγώ να μπαίνω και τον ψηφίζω τελευταία, κι ας τον έχουν ψηφίσει σχεδόν όλοι οι άλλοι πριν από μένα. Λεπτομέρεια (αφού) ☺ Το λοιπόν, πρόσθεσε με κι ο Θεός βοηθός! Η φωτό με την κοπελιά πολύ καλή :) Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού!
      Κι εδώ τελευταία σχεδόν ήρθες καμάρι μου☺
      Φιλούρες!

      Διαγραφή
  32. Θελω κι εγωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Χρόνια πολλά, Αριστέα μου!
    Μέσα κι εγώ, μου άρεσε πολύ η ιδέα σου. (Και έχω τόσο καιρό να γράψω κάτι... μου έλειψε...)
    Σε ευχαριστώ που μου δίνεις το κίνητρο! ;-)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλλη μου και χρόνια πολλά!
      Χαίρομαι που θα σε έχουμε μαζί μας σε αυτό το ταξίδι!
      Κι εμένα μου έχει λείψει η πένα σου να ξέρεις!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  34. Μη μου πεις ότι ακόμα δε μ' έχεις βάλει στη λίστα!
    Αφού ξέρεις πως σε κάτι τέτοια αβλεπί είμαι μέσα...

    Θα βρω την κατάλληλη ιστορία, για να κάνω τις 50 αποχρώσεις του γκρι να μοιάζουν μπροστά της με λεύκωμα μαθήτριας...
    (πες μου: "έλα, μη λες πολλά Γαλατάκο, γιατί ξέρεις πως στο τέλος θα αυτολογοκριθείς")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Καλέ ήμουν σίγουρη!
      Γαλατάκο ξέρω ότι αν θες μπορείς να μας γοητεύσεις!
      Φιλιά πολλά και σε προσθέτω πάραυτα!
      Καλημέρααα! :)

      Διαγραφή
  35. "Ιστορίες της νύχτας", την έχω ήδη την ιστορία αλλά δεν ξέρω... δεν ξέρω, δεν ξέρω αν "πρέπει" να τη διηγηθώ... Δεν σου υπόσχομαι ότι θα λάβω μέρος, αλλά σίγουρα θα προσπαθήσω. Στις "Ιστορίες του Καφενέ" απέχω αλλά πάντα τις διαβάζω.
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου! ❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου!
      Αν δημοσιεύσεις σε προσθέτω μετά ναι; Για να μην σε αγχώσω!
      Πάντως ενημέρωσε με αν δεν το δω εγκαίρως!
      Φιλάκια πολλά! ❤

      Διαγραφή
    2. Αριστέα μου, να και η δική μου "Ιστορία της Νύχτας".
      Σ' ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία.... Μου έκανες καλό!
      http://www.syllegw-stigmes.gr/2015/05/blog-post.html
      Φιλιά! ❤

      Διαγραφή
    3. Α Μαρία μου, εγώ σε ευχαριστώ!
      Πολύ πολύ!
      Τρέχω!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  36. Αριστεα μου αγαπημενη καλημερα! Ηρθα να ενημερωθω για τις Ιστοριες της Νυχτας που πραγματικα ειναι εξαιρετικη ιδεα! Δε ξερω αν θα προλλαβω να συμμετεχω αλλα ξερω πως ειναι μια υπεροχη ιδεα και θα γραφτουν εξαιρετα κειμενα!

    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α Κικίτσα μου, αν σου έρθει έμπνευση , εδώ είμαστε!
      Φιλάκια πολλά γλυκιά μου ❤

      Διαγραφή
  37. Καλημέρα! Γκάζια, ατμοί, δημιουργικότητα,ψυχοθεραπεία, ηρεμία και γαλήνη, πολύ μου αρέσεις...όπως τα λες είναι!
    ...και όλο τσουπ!!!....σου γεννιούνται και ιδέες για δρώμενα.Μου αρέσει η ιδέα σου και λέω να συμμετέχω..εγκαίρως.
    Όχι σαν τις προηγούμενες ιστορίες του καφενέ, που έχουν μείνει ακόμα σε χειρόγραφο....
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ζωρζέτ μου!
      Χαίρομαι που σου αρέσει!
      τρέχω να σε προσθέσω!
      Φιλούρες!!! ♥

      Διαγραφή
  38. Καλημέρα κι απο μένα!!! Προλαβαίνω να δηλώσω σημετοχή, έστω και καθυστερημένα? Έχουμε ημερομηνία λήξης?
    Καλώς σας βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα και καλώς όρισες!
      Φυσικά και προλαβαίνεις και θα χαρώ να γνωριστούμε με αφορμή αυτό το δρώμενο!
      έχουμε καιρό...μέχρι τις 20 Μαϊου, όποτε έρθει έμπνευση του καθενός!
      Αν δεν το δω εγκαίρως μόνο, ενημέρωσε με , ναι Για να ειδοποιώ και τους φίλους ! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  39. Έφτασα καθυστερημένη έχω χάσεις να ολάκερη συμποσιο αλλα απολαμβάνω τα ποιήματα του σε αναρτήσεις εδω και σε αλλα ιστολόγια αμ τούτο εδω δεν το χάνω βρέξει χιονίσει φιλια και επανέρχομαι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρέχω να σε προσθέσω με μεγάλη χαρά Κάτια μου!
      Πολλά γλυκά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  40. Δε σας προλαβαίνω! Και δε προλαβαίνω... Στις 24/5 δίνω γερμανικά... Βραχνάς μου έγινε και δε βλέπω να ξεμπερδεύω δυστυχώς... Μετα από εκείνη τη μέρα θα ανασάνω όμως, ψυχολογικά τουλάχιστον!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να προλάβεις Δέσποινα!
      Καλή επιτυχία στα Γερμανικά!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
    2. Δε το βρήκα εγω, αυτό ήρθε και με βρήκε!
      http://mamadesekrisi.blogspot.gr/2015/04/darkness-poem.html
      Φιλάκια !

      Διαγραφή