Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

Θα βγάλω δίσκο # 5



Η λατρεία που έχω στη "δισκο-γραφική" καριέρα, είναι δεδομένη!
Αν βρω δίσκο μπροστά μου... απλά του αλλάζω τα φώτα!
Έτσι έκανα και σε έναν παλιό δίσκο της μαμάς.


Τον βρήκα μια μέρα ψαχουλεύοντας τα ντουλάπια της...

-Α παπα χάλια,της λέω! Το ζητάει ! Δεν τ'ακούς;
-Τι ζητάει; Και από πότε οι δίσκοι μιλάνε; μου λέει παραξενεμένη.
-Άλλαξε με @ριστέα. Μπορείς! μου παραπονιέται...

Είχε φουσκώσει βλέπετε σε μεριές-μεριές, είχε ξεφλουδίσει,
αφήστε δε το θέμα!
Τον πήρα κι εγώ τον παραπονιάρη, τον έξυσα, τον έτριψα


και μετά ξέρετε, τα γνωστά...
ντεκουπάζ, shabby chic (με χοντρό το σσσσ), χρυσή πατίνα, 



ζωγραφική με το χεράκι, γκλιτεράκια...


και γενικά δεν τον άφησα μέχρι να με ικανοποιεί το αποτέλεσμα!


Σήμερα τι έχει το μενού;
Μα το άσπρισμα της αυλής μου!
Και το βάψιμο του μαλλιού!
Όχι Αλεξάνδρα...δεν θα κάνω κρκαελέ στο μαλλί! ☺
____________________

Οι υπόλοιποι προλαβαίνετε να στείλετε τη συμμετοχή σας
στο 7ο Συμπόσιο Ποίησηςως αύριο στις 8 το βράδυ.
Κι ας ελπίσουμε ότι θα δεν θα ξεχάσετε λόγω διακοπών 
και βαρυστομαχιάς να διαβάσετε 
τα υπέροχα διαμάντια που έχω συγκεντρώσει ως τώρα!

Καλή σας μέρα!
@ριστέα