Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Ελπιδοφόρο, Ανέσπερο, Εαρινό μου φως (Ινώ)



Είκοσι μία του Μαρτιού!
Εκεί που η μέρα δίκαια τις ώρες της μοιράζει,
στη φύση υποκλίνομαι,  με δώρα ξελογιάζει!
Δε γράφω, δε μιλώ, δε σκέφτομαι…
Ακούω, βλέπω, οσμίζομαι, νιώθω και συμμερίζομαι…

Ακούω χαρούμενο κελάρυσμα νερού
που με λαχτάρα αποζητά τη θάλασσα να συναντήσει.
Μελωδικό τραγούδισμα των γλάρων, που ανάσες παίρνουν
βιαστικές, καθώς το πέλαγο αγναντεύουνε
απ’ την κορφή των φάρων!
Γλυκό και το παράπονο του παιχνιδιάρη ανέμου
τώρα τη μάχη έχασε, μα τρυφερά γελάει
το σκήπτρο παραδίδοντας, σε λίγο ξεψυχάει.

Βλέπω Ανάσταση εκεί που μόνο θάνατος πλανιόταν
γεννήματα η γη τριγύρω της σκορπάει και υφαίνει
πλουμιστό χαλί με χίλια δυο στολίδια,
που ανθρώπου χέρι  δεν μπορεί ποτέ να αντιγράψει.
Ελπιδοφόρο, ανέσπερο ελληνικό μου Φως
χιλιάδες φέρνεις θάματα στης γης τα μονοπάτια.

Δίπλα στα βράχια οσμίζομαι  φασκόμηλο και ρίγανη
και φρέσκια άγρια μέντα και ταπεινό χαμόμηλο,
θυμάρι και λεβάντα!
Οσμίζομαι το μυρωδάτο έαρ!

Μα συμμερίζομαι τον πόνο της μάνας- Παναγιάς
που έχασε τον Γιο της και τη χαρά της μάνας- Θεάς,
γιατί ήρθε η  μαγική στιγμή, που η προσμονή δικαίωση ζητάει.
Η Δήμητρα την αγκαλιά θ’ ανοίξει, την Περσεφόνη να δεχτεί
την Άνοιξη να υποδεχτεί, χαρά θεϊκή, αγάπη μητρική
θαύματα κάνει, όλα τα μπορεί.

Φτωχές οι λέξεις, τι να πεις μπροστά στο μεγαλείο…
Όλα για σένα, όλα για μας
Άνοιξη και Περσεφόνη καλώς ήρθατε κοντά μας!

Ινώ, Σκιάθος


Αυτή ήταν η συμμετοχή της αγαπημένης μας άστεγης 
Ινώς, που έχει μόνιμη ζεστή αγκαλιά εδώ.
Στα σχόλια σήμερα η Ινώ.

_________________________________


Θυμίζω ότι τρέχουν οι Ιστορίες της Νύχτας.
Εσύ έλαβες μέρος;

Καλημέρα και φιλιά
@



29 σχόλια:

  1. Καλά το ποίημα σου Ινώ ήταν καταπληκτικό.
    Τόσο αισιόδοξο και τόσο ελπιδοφόρο!
    Πραγματικά καταπληκτικό!
    Σε αυτόν τον διαγωνισμό υπήρχαν πολλά διαμάντια και χάρηκα πάρα πολύ που τα ευχαριστήθηκα!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη, έχω κι εγώ την ίδια γνώμη γι’ αυτό το Συμπόσιο και μάλιστα αυτή η άποψη ενισχύεται και από το γεγονός πως διαβάζοντάς τα, μεμονωμένα πλέον, μπορώ να τα κατανοήσω καλύτερα και να τα απολαύσω όπως τους αξίζει!
      Σ’ ευχαριστώ, που πάντα τιμάς τις προσωπικές μου αναρτήσεις! ♥

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα κορίτσια μου
    Ινώ μου το ποίημα σου εξαιρετικό
    Ένα παράθυρο στο φως σαν να κλείνεις
    μέσα του την Πατρίδα!!
    Και εις άλλα τέτοια...

    φιλάκια πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενίτσα, το ποίημα είναι βιωματικό!
      Νιώθω ευλογημένη, γιατί όλα αυτά τα απολαμβάνω καθημερινά!
      Σαν την Ελλάδα, πουθενά! Κάθε γωνιά της, κλείνει τον κόσμο όλο!
      Σε φιλώ! ♥

      Διαγραφή
  3. Ένα ακόμα διαμάντι από τα 29 του Συμποσίου, με απλότητα γλαφυρότητα και μυρωδιές από Άνοιξη. Μια βάρκα από λέξεις που ταξίδεψε τις σκέψεις της Ινούς στη δική μας σκέψη.
    Κρατώ το πλέξιμο των λέξεων ανάμεσα στις πολλές πλέξεις, που λέει...

    "Ελπιδοφόρο, ανέσπερο ελληνικό μου Φως
    χιλιάδες φέρνεις θάματα στης γης τα μονοπάτια"

    Ναι ξεχωρίζει η Ελλάδα μας για το μοναδικά Λαμπερό φως της, που γεννά μοναδικά Λαμπερές σκέψεις σαν την δική σου.
    Νάσαι πάντα καλά να χαιρόμαστε τις γραφές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φύση καθοδηγεί και το χέρι απλά δημιουργεί γράφοντας!
      Άντε, για να είμαστε ειλικρινείς, ζητάει και λίγο τη γνώμη του…μυαλού!
      Έτσι πετυχαίνει η …συνταγή!!!
      Ευχαριστώ κύριε Δημήτρη, για τον σχολιασμό!
      Καλό μεσημέρι!

      Διαγραφή
  4. υπεροχο Ινω μου! μπραβο! ενοιωθα πως ανεδυε πολλα χρωματα απο μεσα του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα, έχεις δίκιο, μα όχι μόνο χρώματα!
      Τις ευωδιές από τα βότανα, πού τις βάζεις;
      Αχ!!!! Σε λίγα χρόνια ίσως μας βοηθήσει και σ΄ αυτό η τεχνολογία…
      Έχεις πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  5. Πλουσιότατη περιγραφή μιας πλουσιότατης εποχής.
    Εύστοχη η συσχέτιση Παναγίας-Θεάς Δήμητρας.
    Και μου θύμισες το δάσκαλό μου της Ε΄ τάξης, Ινώ, που μας καθοδηγούσε να αναζητούμε τα καλολογικά στοιχεία στα ποιήματα.
    Θα γέμιζα το τετράδιο μου, με το ποίημά σου!
    Σ’ ευχαριστώ που μου θύμισες το δάσκαλο, αυτόν που με …εξώθησε να γράψω τους πρώτους στίχους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσάς κύριε Άρη, σας…εξώθησε ο δάσκαλος…
      Εμένα πάλι η …Αριστέα!!!! Έχω πάρει φόρα και δε συμμαζεύομαι!
      Και το κακό είναι πως …δε με σταματάει κανείς!

      Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την παρουσία σας!

      Διαγραφή
  6. Μπραβο Ινω! Οι περιγραφες εκπληκτικες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφη πεταλουδίτσα, σου αφιερώνω την εικόνα, γιατί έχεις την τιμητική σου!
      Βέβαια θα έπρεπε να έχεις θέση και στο ποίημα, μα…..
      Έλα, μην τα θες όλα δικά σου!...
      Σου στέλνω πολλά φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  7. Εκρηξη ελπίδας κι αισιοδοξίας!! Πολύ όμορφο Ινώ!!
    Ανθισε, κι αυτό το Συμπόσιο!!
    Φιλιά πολλά πολλά και στις δυο!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διάθεσή μου και μένα άνθισε με την έκφραση: Έκρηξη ελπίδας και αισιοδοξίας!!
      Η λέξη έκρηξη, απογειώνει τις άλλες δύο!
      Σ΄ ευχαριστώ!!!

      Διαγραφή
  8. "Ακούω, βλέπω, οσμίζομαι, νιώθω και συμμερίζομαι... το ελπιδοφόρο, ανέσπερο ελληνικό μας Φως" , διαβάζοντας τους στίχους σου, Ινώ μου. Δεν χορταίνω να βυθίζομαι μέσα τους. Κι ύστερα ρίχνω το βλέμμα στο παράθυρο. Και νιώθω το Αιγαίο να μας ενώνει!
    Σου φυσώ τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Άννα μου,
    Ο αέρας, μου έφερε το μήνυμά σου και ανταποδίδω στέλνοντάς σου
    πολλές ηλιαχτίδες χαράς!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ινώ μου με συγκίνηση και ψυχική ανάταση για το ελληνικό Φως, ξαναδιαβάζω τους στίχους σου και βυθίζομαι στις εικόνες του.
    Σε φιλώ γλυκά. Καλή σου νύχτα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μαρία μου, πολύ σ΄ευχαριστώ και εύχομαι να είσαι καλά και να γράφεις, γιατί η δημιουργική σου γραφή ανοίγει δρόμους και ορίζοντες!
    Καλό βράδυ και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ινώ μου, πόσο τρυφερό όλο το δημιούργημά σου!
    Πόση αγάπη για τον άνθρωπο και τον τόπο μας φέρει ο κάθε σου στίχος!
    Όλες οι αισθήσεις συμμετέχουν σ' αυτή την αγωνία ελπίδας!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή την τρυφερότητα που λες, μόλις μου την επέστρεψες καθώς διάβασα τα λόγια σου!
      Σ’ ευχαριστώ και σε φιλώ!! ♥

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  13. Με γέμισες υπέροχα συναισθήματα Ινώ μου!
    Τροφοδότησες το είναι μας με αγάπη, φως,ελπίδα, μέσ' από τόσο καλογραμμένες σκέψεις! Πάντα μας χαρίζεις θαυμάσιες δημιουργίες!
    Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο απόγευμα!
    Φιλάκια πολλά με μια αγκαλιά λουλούδια!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σ’ ευχαριστώ, γιατί κάθε φορά με τα ευγενικά και εκλεπτυσμένα σου σχόλια, με κάνεις να αισθάνομαι πολύ χαρούμενη!
      Έχεις πολλά φιλιά!!! ♥

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  14. Μαρία- Έλενα, σ’ ευχαριστώ γιατί πάντα αφήνεις ένα όμορφο αποτύπωμα στις αναρτήσεις μου!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Eικόνες λουσμένες στο ελληνικό φώς και αρώματα της μοναδικής ελληνικής φύσης με πλημμυρίσανε Ινώ μου και στάθηκα στους υπέροχους πραγματικά στίχους σου :"
    Ελπιδοφόρο, ανέσπερο ελληνικό μου Φως
    χιλιάδες φέρνεις θάματα στης γης τα μονοπάτια":
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ευχαριστώ Κλαυδία μου!
    Κάθε φορά προσπαθώ για το καλύτερο και κάνω ό,τι μπορώ για να μεταφέρω αυτά που βλέπω και αισθάνομαι!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπεροχο ! Ενα ποιημα που με εκανε να ανατριχιασω γι'αυτο και αξιζε την ψηλη μου βαθμολογια!
    Μοναδικες λεξεις γεματες Ελλαδα!!!
    Μπραβο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μαράκι, σ' ευχαριστώ που υπήρξες γενναιόδωρη και ως προς τη βαθμολογία, μα και ως προς τον σχολιασμό σου!
    Να είσαι καλά!

    ♥♥♥ Με 3 καρδούλες ανταποδίδω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή