Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

Σαπουνοποιήθηκε το " είναι" μου μανούλα μου!

τα πήρα κι εγώ αμπάριζα!
Και τα  σαπούνια και το κρακελέ!

Τα έβαψα πρώτα:
πράσινο, ροζ, κόκκινο (για να ΄χουμε ποικιλία)
Το τελευταίο φυσικά και απέτυχε. Στο κρακελέ. Ε και;
Το σώσαμε αλλιώς μανούλα μου!

Δεν είναι πολύ ανοιξιάτικα και cute;
Είναι από τις φορές που με αυτοθαυμάζω και λιποθυμώ αμέσως μετά!
Anyway... μην ξεχνάς και το 7ο Συμπόσιο Ποίησης
που τρέχει και περιμένει την εαρινή συμμετοχή σου!

Καλημέραααα ☺
@ριστέα

ΥΓ: Τα περνάω πάντα βερνίκι νεφτιού και το σχέδιο αντέχει μέχρι τέλους!
Γιατί τα σαπούνια μου είναι πάντα προς χρήση και ουχί μόνο για τη βιτρίνα!

52 σχόλια:

  1. χαχαχαχαχα έλα συνήλθες μανούλα μου;;;
    Εγω θαυμαζω τα χτεσινα δωράκια σου ,ο Κωστας ειπε πως θα παρει αυτος τη λαμπάδα! Ενταξει ,πείστηκα πως μας κατεστρεψες οικογενειακώς!
    Μηπως να ξαναβγουμε σημερα ,που εβγαλε ηλιαράκο;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχει δίκιο ο άνθρωπος: είμαι γαϊδούρα , δεν του έφτιαξα του ανθρώπου μία λαμπάδα!
      Αλήθεια , τι ωραία μέρα σήμερα; (εγώ φτιάχνω τον πίνακα...τόσες βροχερές μέρες δεν στρωνόμουν.... )
      Φιλιά! ❤️

      Διαγραφή
  2. Δεν το έχω τολμήσει το κρακελέ στο σαπούνι. Λες να αντέχει;;;; Τα δικά σου είναι κουκλάκια!!!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερίνα μου. Ακόμα δεν έχω δοκιμάσει στο πλύσιμο τα κρακελαρισμένα σαπουνάκι μου αλλά τα υπόλοιπα δεν παθαίνουν κάτι. Αν έχουν περαστεί με βερνίκι νεφτιού το πάνω μέρος δεν παθαίνει τίποτα! Εγγυημένα!
      Φιλάκια πολλά ❤️

      Διαγραφή
  3. Καλά πανέμορφα Αριστέα μου!
    Εγώ βέβαια δεν ξέρω αν θα ήθελα να το καταναλώσω μάλλον θα το κρατούσα σαν στολίδι!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ άλλη από κει! Α μαλώνω όταν δεν τα χρησιμοποιούν τα σαπουνάκια μου! Τους απειλώ ότι δεν θα τους ξαναδώσω! ☺
      Εγώ πάλι χαίρομαι να τα χρησιμοποιώ!
      Φιλάκια πολλά Ελενάκι μου γλυκό ❤️

      Διαγραφή
  4. Έχεις ξεπεράσει κάθε προσδοκία και φαντασία!!! Δεν έχουμε λόγια, είναι φανταστικά, Αριστέα!!!
    Φιλιά πολλά, την καλημέρα μας! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Αριστέα. Ένα είναι σίγουρο, όσο κι αν κράζουμε, τόσο δείχνουμε ότι θα θαυμάζουμε τις δημιουργίες σου.
    Δεν μου έμεινε κραυγή, μου έρχεται όμως η μυρωδιά τους. Μόνο που τα βλέπεις, μοσχοβουλάνε στο νου. Λουλουδιασμένες εικόνες πάνω σε μυρωδάτα σαπούνια. Σνιφ σνιφ, δεν είναι κραυγή, θαυμασμός είναι και μάλιστα μεγάλος. Τέχνη, επιστήμη, φαντασία, μοναδικότητα και υπέροχες μυρωδιές.
    Πως να μην κραυγάσω... από θαυμασμό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Έλιωσα με το σνιφ, σνιφ!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Δημήτρη!
      Την καλημέρα μου και καλή Μεγάλη Βδομάδα! :)

      Διαγραφή
  6. Είναι τέλεια Αριστέα!!! Πολλά μπράβο! Μου αρέσει περισσότερο που μας λες ότι απέτυχε και το έσωσες κι στα δικά μας απαίδευτα μάτια όλα δείχνουν τέλεια και μοναδικά! χαχα
    Καλή συνέχεια θα πω, γιατί είσαι ασταμάτητη! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απέτυχε το κρακελέ, το έσωσα αλλιώς ..απλά δηλαδή! :)))
      Καλημέρα κορίτσι μου ...άντε να δοκιμάσεις κι εσύ...
      Φιλιά❤️

      Διαγραφή
  7. Εσύ καλή μου φίλη, αν γινόσουν πολιτικός, θα είχες σώσει τους Έλληνες, για να μην πω και τους Γερμανούς.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα τους κρακελάριζα στα σίγουρα ε;
      αχαχα!
      Την καλημέρα μου παντελόνι :)))

      Διαγραφή
  8. ΣΠΛΑΑΑΑΑΑΑΤΣ! (Σε μπουγέλωσα σε περίπτωση που δεν είχες συνέλθει!)
    Αριστάκι, δε χρειάζεται να αυτοθαυμάζεσαι... Άσε εμάς να χαζεύουμε τις δημιουργίες σου και εσύ συνέχισε τις εργάρες σου! Το 'χεις, κούκλα μου! Πάντα έμπνευση και καλή διάθεση σου εύχομαι!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    (Άντε, φέρε σφουγγαρίστρα τώρα να μαζέψω το μπάχαλο με τα νερά που σου έκανα!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά τρελοσυριανάκι μου!
      Πολλά φιλιά κι από μένα ❤️

      Διαγραφή
  9. "Αχ και να'μουνα σαπούνι
    να αφεθώ στα χάδια και στα κρακελέ σου
    κι ας έλιωνα στο τέλος..."

    Υ.Γ. Το παράπονο του σαπουνιού που θα χαθεί ακρακελάριστο :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η καλύτερη ατάκα που εχω ακουσει..!!!! κλαπ κλαπ...:) :) :)

      Διαγραφή
    2. χεχε κι εγώ έλιωσα!!!
      Δεν σκέφτηκα ποτέ ως σαπούνι αλλά τώρα θα το κάνω!
      Πολλά φιλιά και στις δύο ❤️

      Διαγραφή
  10. Cute και, όπως έλεγε και μια φίλη νησιώτισσα -καλή της ώρα- "λιμπισμένα"!

    Γεια στα χέρια σου, χρυσοχέρα Αριστέα!
    Καλημέρα, καλό μήνα και
    Πολλά φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου άρεσε το λιμπισμένα! αχαχα!
      Να'σαι καλά Ρούλα μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ❤️

      Διαγραφή
  11. Τέλεια!!
    (Κι αναρωτιόμουν πως είχες καταφέρει να διατηρήσεις το σχέδιο αυτού που έχεις στο σπίτι σου, εδώ και τόσο καιρό...)
    Είσαι πανέξυπνο πλάσμα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μυστικό είναι στο βερνίκι!
      Κι ακόμα υπάρχει εκείνο το σαπούνι (το χριστουγεννιάτικο ...θα το φωτογραφίσω έτσι που πάω και μικρότερο!)
      Φιλιά πολλά Έλλη μου! ❤️

      Διαγραφή
  12. Τώρα που μας βεβαίωσες πως οι όμορφες δημιουργίες σου πάνω στα σαπουνάκια σου δεν λιώνουν, ησύχασα.... με τίποτα δεν θα τα χαλούσα για μια σαπουνάδα!
    ΑΦιλάκια επί τέλους ηλιόλουστα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω μα κάθε τι αποκτάει αξία από τη χρήση του. Όχι από την ύπαρξη του ε;
      Καλή μεγάλη Εβδομάδα Στεφανία μου!
      Φιλιά καρδιάς ❤️

      Διαγραφή
  13. Δεν ήξερα ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα ντεκουπαρισμένα σαπουνάκια. Εσύ έχεις κάνει διδακτορικό επ' αυτού....
    Φιλιά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε μόνη μου σκέφτηκα κι έπραξα Ελένη μου . Εφάρμοσα όλα όσα γνώριζα! Και τι σώζει καλύτερα ένα έργο μας που θα βρέχεται διαρκώς ; Κάτι που θα αντιστέκεται στο νερό!
      Απλά πράγματα!
      Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου Ελένη μου ! ❤️

      Διαγραφή
  14. Ναι! ναι! ναι!
    Σήμερα ήταν η τυχερή μου μέρα!
    Πήρα τα δώρα μου από την Αριστέα!!
    Τώρα καταλαβαίνω όλους εσάς που γράφατε με λεπτομέρειες, για τα προσεγμένα από κάθε άποψη, δώρα της Αριστέας!
    Ό,τι και να πω λίγο είναι!
    Αριστούλα, δέξου ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ❤️ Εγώ σε ευχαριστώ για τον ενθουσιασμό σου!
      Είναι η πιο όμορφη ανταμοιβή, πίστεψέ με!
      Φιλάκια καρδιάς!❤️

      Διαγραφή
  15. Ούτε και γω γνώριζα πως τα σαπούνια με την συγκεκριμένη τεχνική μπορούν να χρησιμοποιηθούν... Απίθανα έχουν γίνει. Καλό μήνα να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη κατ'αρχάς καλώς ήρθες στα μέρη μου!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν! Αν ασχολείσαι με το ντεκουπάζ....δοκίμασε και θα με θυμηθείς!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου ❤️

      Διαγραφή
  16. Τέλεια είναι...καλή συνέχεια!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Έργα τέχνης, τα σαπουνάκια σου, κοριτσάκι!!! Φιλάκια πολλά Αριστέα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα σου Αριστέα μου με τις ομορφιές σου. Καλό βράδυ κορίτσι μου με τις ομορφιές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Γιάννη μου!
      Φιλιά και καλό ΣΚ! :)))

      Διαγραφή
  19. Σιγα να μην σου ξεφευγε το κρακελε στο σαπουνι....Αριστακι.... και τωρα που γρέμισες και αυτό το κάστρο τι αλλο μενει να εκπορθήσεις;
    Τα σαπουνακια κουκλιά .. με τι καρδια να τα χαλασει καποιος ; όχι πες μου ......το ξερω οτι δεν θα μου δωσεις δικιο.. αλλα εγω θα σου το πω...ειναι τοσο ομορφα που δεν θα τα χαλουσα.........οποτε καμιά ελπίς .....να περνας καλα .. οτι και να κατακτήσεις......καλο σου ξημερωμα μικρη μου φιλακιαααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι θα τα χαλάσεις ....αφού αν δεν το κάνεις δεν θα πάρεις ξανά σαπουνάκι από τα χεράκια μου!
      Ξέρεις εσύ τι λέω ! ( και ι οδηγίες για να κάνεις κι εσύ από το τηλέφωνο, ναι;)
      Φιλάκια πολλά Ρουλίτσα μου! ❤️

      Διαγραφή
    2. τωρα ξερω τι λες!!...χι,χι.χι .. αλλα παλι το λυπάμαι.....σνιφφφφ το εχω στολίσει... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  20. Δε σε προλαβαίνω!!!!από τα σαπουνάκια στις ''αέρινες'' φωτογραφίες!!!
    εσύ κι αν τρέχεις σαν τον άνεμο!!!!!
    τα σαπουνάκια σου πανέμορφα!!!!
    φιλάκια καλή σου μέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Και πού να δεις σήμερα τι έχω να διεκπεραιώσω Δέσποινα! Αλλά κοίτα ποια μιλάει ...πού πάντα μένω άναυδη από τα έργα της!
      Φιλάκια πολλά χαρά μου!❤️

      Διαγραφή
  21. Κρακελέ σε σαπούνια?????? εδώ ένα αυγό πήγα να κάνω και τα κατέστρεψα όλα..... ποτέ ξανά κρακελέ!!!!!Δηλώνω θαυμάστρια των σαπουνιών σου... τις δουλειάς σου δηλαδή!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Έλα Βίκυ...έχεις κάνει άλλα πιο περίτεχνα! Δεν σε φοβάμαι! Θα τα καταφέρεις!
      Φιλάκια πολλά πολλά ❤️

      Διαγραφή
  22. Προτείνω να περάσεις κρακελέ όσα έχεις ντεκουπαζάρει ως τώρα! Δεν εννοώ μόνο τα σαπούνια, αλλά τα πάντα όλα! Φιλιά και καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα! Αυτό το κρακελέ είναι του ενός συστατικού και γίνεται από κάτω. Αλλλά μου έδωσες μια "σμπρωξιά" να ασχοληθώ με το κρακελέ δύο συστατικών που το έχω σχεδόν παραμελήσει! Ναι ναι...και σε ευχαριστώωω!
      ❤️

      Διαγραφή
  23. Μοναδικές δημιουργίες και θαυμάσιες καλλιτεχνίες Αριστέα μου!
    Οι φωτό σου δε,Υπέροχες!!! Σαν καρτ-ποστάλ, είναι!
    Να είσαι καλά και καλή δύναμη κοπέλα μου! Καλό βραδάκι και πάντα
    μ' αισιόδοξη διάθεση!
    Φιλιά πολλά με μια μεγάλη αγκαλιά!:))❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Τα λόγια σου με συγκινούν, όπως πάντα!
      Φιλιά κι αγκαλιές κι από μένα :)))
      ❤️

      Διαγραφή
  24. Τόσα χρόνια στο κουρμπέτι κρακελέ σε σαπούνια δεν είχα ματαδεί!!!!
    ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!!
    Καλό μήνα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχα! καιρός να τα κάνεις Στέλλα μου!
      Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου ❤️

      Διαγραφή
  25. Και... σαπουνοποιημένο το είναι σου, μια χαρά λειτουργεί! με το καλο και κρακελέ μαλλί!
    Καλό βράδυ, πριγκίπισσα (του ντεκουπάζ)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Και σήμερα έχω να βάψω μαλλί Αλεξάνδρα μου!
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα γλυκιά μου ! ♥

      Διαγραφή