Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Ιστορίες της Νύχτας: Ώρα φευγάτη!


Ώρα δεκάτη βραδινή,
στην κάμαρη τη σκοτεινή,
μαρτύριο αρχίζει...
Νέα, γυναίκα, μοναχή,
στην κάμαρα με το διπλό κρεβάτι.
Το απέραντα μοναχικό κρεβάτι...


Ώρα ενδεκάτη βραδινή
Ώρα που δεν μετριέται,
στην κάμαρη τη σκοτεινή,
το σώμα τυραννιέται


Ώρα φευγάτη βραδινή,
η σκέψη οργιάζει.
Κι όσο η ψυχή κι αν προσπαθεί
αμόλευτη να μείνει,
είναι η σκέψη φλογερή,
δεν έχει πλέον ηθική
κι απολαμβάνει....


Ένα πολύ παλιό ποίημα μου (ο θεός να το κάνει)
που δεν είχε δημοσιευτεί ποτέ (κάτι ήξερε☺)
συνόδευσε τον πίνακα για τον νικητή του Συμποσίου.
(συνοδεύεται με χαπάκι πίεσης Πέτρο )
Βρήκα ότι αντιπροσωπεύει μία ακόμα Ιστορία της Νύχτας 
(λέτε;)

Με powerprint, powertex, ακρυλικά χρώματα,
και ω τι έκπληξις: δαντελίτσες (για την αθωότητα, όπως καταλαβαίνετε!)


Η κλεψύδρα που έφτιαξα στα δεξιά μετράει τη ...
φευγάτη μου ώρα! ☺

Καλή σας μέρα
@



78 σχόλια:

  1. Παντρεμένες όμορφα οι δημιουργίες σου.Ακόμα μια φορά μπράβο σου κοπέλα μου!Η ευαισθησία που τυλίγεις τα πάντα γύρω σου, με συγκινεί.Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Ζωρζέτ μου και χρόνια σου πολλά γλυκιά μου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :)

      Διαγραφή
  2. μας αναστάτωσες ,μας φούντωσες ,μας ξεσήκωσες ,μας μας μας......
    Τυχερός ο Πέτρος ,παρακαλώ να μας πει πού θα τοποθετήσει τον πίνακά σου!!!!!!!!
    Καλημεραααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευτυχώς που δεν παιρνω μέρος στα Συμπόσια ,δε θα τον έβαζα στο σπίτι μου τον πίνακά σου! Θα'χα προβλήματα με τον δρακούλη.....

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχα! Καλημέρα Νάσια μου!
      Ναι, ναι να μας πει πού θα τον βάλει!
      Εσένα καλέ θα σου έφτιαχνα έναν κύριο!
      Γυμνό, βεβαίως! ☺
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Εμένα μου άρεσε το ποίημα Αριστέα, ό,τι κι αν λες, αλλά τυχερός και ο νικητής που παίρνει τέτοιο δώρο!!!
    Φιλιά
    Μαρίνα... :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! ♥

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστέα μου.
    Η σύνδεση της σκέψης σου με την ώρα, δείχνει το πόσο τυλίγονται τα πάντα γύρω από ένα δείκτη, το μεγάλο, το βαρύ, κείνο που δείχνει τις απόλυτες ώρες. Οι άλλοι δείκτες του ρολογιού δεν έχουν κανένα νόημα, Προσπαθείς να δεις τι γίνεται μέσα σου, αντικρύζοντας ένα ρολόι. Όμως αυτό που βγαίνει είναι ότι δεν ξέρεις τι ώρα είναι κι αυτό γιατί βλέπεις δύο ρολόγια. Το ένα είναι κείνο, που βλέπουν τα μάτια σου και τ΄άλλο είναι κείνο, που βλέπει η καρδιά σου. Ποτέ δεν θα μάθει κάποιος την σωστή ώρα, όταν κοιτάει δύο ρολόγια. Κάποιο πρέπει να παραμεριστεί. Εσύ με τις λέξεις σου, παραμέρισες κείνο, που βλέπει η ματιά σου. Αμέσως τότε άρχισες να βλέπεις το χρόνο το σωστό. Το χρόνο, που βλέπει η σκέψη, το χρόνο που κάνει τη σκέψη, να οργιάζει και να απολαμβάνει.
    Μας δείχνεις με δυό γραμμές το τρόπο το σωστό, να βλέπουμε το χρόνο. Το σωστό ίσως να μην είναι και αρεστό. Εδώ όμως είναι, γίνεται αρεστό. Ίσως το αυθόρμητο του γραπτού σου να κάνει πιο ξεκάθαρο το σωστό από το λάθος. Ίσως να αφήνεις να νιώσει κάποιος ότι ο χρόνος της σκέψης δεν είναι αρεστός, είναι πιεσμένος είναι αγχώδης. Όμως δεν παύει νάναι σωστός.Τα μάτια δεν ξεχωρίζουν την σωστή ώρα, η σκέψη πάντα.
    Με τη σημερινή ανάρτηση και τη συνοδεία του πίνακα, βρήκες τη σωστή ώρα, να μας αφήσεις να διαβάσουμε κάποια σου σκέψη, από παλιά, όπως λες.
    Σαν επίλογο θάλεγα, τι νόημα έχει ο χρόνος, όταν χωρίς τη ζωή δεν μετράει. Πάντα να σκεφτόμαστε ότι μας είναι αρκετός, αλλά δυστυχώς λιγώτερος από χτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα: τι νόημα έχει ο χρόνος;
      Για μένα καθόλου! Δεν με αγχώνει και δεν τον μετράω όπως η λογική! Τον μετράω σε αναμνήσεις! Γιατί ότι έχω ζήσει και θυμάμαι με έχει φτιάξει! Αυτό είμαι εγώ!

      Δε με απασχολεί αν είναι αρκετός ή όχι. Πόσο ακόμα έχω! Το τώρα για μένα είναι το Πάντα!

      (το ποίημα όντως είναι ΠΟΛΥ πολύ παλιό, τότε που ακόμα κατέγραφα απλά σκέψεις και έγραφα από κάτω την ημερομηνία αντί ημερολογίου!

      Φιλιά πολλά Δημήτρη μου!
      Την καλημέρα μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Αριστούλα μου γλυκιά καταπληκτικό και το ποίημα σου και ο πίνακας.
    Είμαι σίγουρη ότι θα αρέσει πολύ στον ακυβέρνητο, τι ακυβέρνητος θα ήταν αν δεν του άρεσε η μοντέρνα τέχνη!
    Εγραψες πάλι ιστορία με τα powertex σου και τις δαντέλες σου!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω το σχόλιο του, φαντάζομαι το απόγευμα! :)))
      Η δαντέλα κατάντησε το σήμα κατατεθέν μου ( ελπίζω να μην με κυνηγήσει ο Πέτρος για τη δαντέλα. Την έβαλα για ξεκάρφωμα! αχαχαχα)
      Φιλιά πολλά κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστάκι
    Μην αφήνεις να σκονίζονται
    τα συρτάρια σο...να μας
    φανερώνεις που και που
    το περιεχόμενο τους!!!
    Απίθανα λόγια κι ένας πίνακας
    σκέτο θαύμα!!!

    φιλάκι γλυκόοοοο♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο παρελθόν είχα μια ετικέτα από το συρτάρι. Νόμιζα ότι είχα βγάλει όσα άξιζαν ...αυτό το είχα ξεχασμένο. Νόμιζα ότι δεν....
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλιά♥

      Διαγραφή
  7. εμένα μου άρεσε και το γούσταρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εκπληκτικό το ποίημα! Εντόνως μελαγχολικό!! Και μου βγάζει έναν ρομαντισμό, καβαφικό ίσως... δεν είμαι σίγουρος!

    Αλλά, αυτό που με έχει αφήσει με το στόμα ανοιχτό είναι ο πίνακας! Δικός σου είναι; Είναι πανέμορφος!!

    Να είσαι καλά, Αριστέα! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έρασμε τι να πω; Τα λόγια σου με συγκίνησαν!
      Σε ευχαριστώ πολύ. Για όλα!
      Κι εσύ να είσαι καλά! :)))

      Διαγραφή
  9. Τί άλλο θα δούμε από εσένα, μου λεεεεες??!
    Το ποίημα εμένα μου άρεσε! Καλά έκανες και δεν το δημοσίευσες παλαιότερα, όχι γιατί δεν αξίζει, απλά επειδή το ταίριαξες ιδανικά με αυτόν τον σσσσούπερ πίνακα!!! (Το χαπάκι δεν το είδα στις φωτογραφίες! Απαιτώ να γίνει ξεχωριστή ανάρτηση για το χάπι!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά σε εσένα και πάντα τυχερός να είναι ο Πέτρος!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφαγα φλασιά (0% λιπαρά!) και επανήλθα...
      Όταν λες "φευγάτη ώρα"...?!?!?!!, τί εννοείς?

      Διαγραφή
    2. Κι άλλη μία τουλάχιστον Ιστορία!
      Οφείλω και κείμενο , που το έχω ήδη στο νου! Αυτό απλά προέκυψε! Ναι μάλλον περίμενε την κατάλληλη ώρα!

      φευγάτη ώρα ...όπως κι εγώ ! Για μένα πήγαινε! ;-)

      φιλούρες μάτια μου! ♥

      Διαγραφή
  10. Ευτυχώς που έχω κλείσει (μυστική) συμφωνία με την οικοδέσποινα, σε περίπτωση που...αφού...σόρρυ αλ...ήτη Πέτρο, αλλά ο καθένας έχει τα δίκια του! Αχαχα! Φιλιά πολλά στη μεγάλη ζωγράφο, "ζωγράφισες" γενικώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχαχαχα!
      Ρε συ άμα λιώνεις για αντρικό γυμνό, δεν χρειάζεται να περιμένεις να κερδίσεις ! Αφού!
      Όταν με φιλοξενήσεις με το καλό θα είναι το ... ενοίκιο μου! Αφού!

      πάντως εσένα σε έβγαλα με ένα κουτάκι
      τη Μαρία την έχω βγάλει με κορνίζες
      η Κλαυδία ακόμα περιμένει
      ο Πέτρος μάλλον είχε χοντρά μέσα!
      Να με καταγγείλετε όλες μαζί για αμεροληψία ε; Κάντε και σύλλογο! ☺
      ΣΛ!

      Διαγραφή
  11. Νομίζω πως τον τίμησες στο έπακτον τον Ακυβέρνητο. Θα πάρει το απόλυτο σετ δώρου:
    "Ποίημα - αισθησιακός πίνακας [με δαντέλα] & Χάπι "

    Στη γυναίκα του δεν ξέρω πώς θα το εξηγήσει όλο αυτό, αλλά έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στις διαπραγματευτικές του ικανότητες :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α δεν το είχα δει ως σετ! αχαχαχα!
      Ευτυχώς, η γυναίκα του με γνώρισε !
      Αλλιώς θα μου τον έφερνε κολάρο!
      Μαρία μου ...σλ! ♥

      Διαγραφή
    2. το ότι σε γνώρισε ειναι απαλλακτικό στοιχείο;
      κούκλα 2 μέτρα ,Ραπουνζέλ που εμεις στην ηλικία σου έχουμε 2 τριχες όλες κι όλες ,εντυπωσιακή ,γυρνά όλος ο ανδρικός πληθυσμός στο πέρασμά σου!
      Όχι πως ειμαι της ίντριγκας....

      Διαγραφή
    3. α να θυμηθώ να σου φέρω δωράκι το απόγευμα! ( δεν έχω τσεκ καρντιά μου! έχασα το μπλοκ! ☺)

      Διαγραφή
    4. η δολοφόνος (των λέξεων) ξαναγύρισε στον τόπο του εγκλήματος. Στο "έπακρον" εννοούσα παραπάνω ε;
      Όσον αφορά τις δικαιολογίες σου, νομίζω πως η γνωριμία έγινε για ξεκάρφωμα. Υπήρχε σχέδιο δράσης μεταξύ σας. Έλα, ομολόγησέ το ;-)))

      Y.Γ. Ελπίζω να μου συγχωρείς τη διάθεση για πείραγμα. Δοθείσης της ευκαιρίας όμως, επιβεβαίωσα την εικόνα που είχα για σένα.
      Νάσια, είσαι ο άνθρωπός μου!!!!

      Διαγραφή
    5. αχαχαχαχαχα!
      Τα λέγαμε χθες βράδυ Μαρία μου με τη Νάσια και πεθάναμε στα γέλια! ( Εγώ ως συνήθως θέαμα σε όλο το καφέ με το γάργαρο γέλιο μου!)
      Τα παραλέει η Νάσια! Απάτη είμαι!☺

      Φιλούρες!♥

      Διαγραφή
  12. Ρε συ, πάει θα τον τρελάνεις το ακυβέρνητο ον... θα χάσει την τιμονιέρα παντελώς...!!!
    Αμάν παντόφλα που έχει να πέσει!!!!
    Σιγά σιγά παιδάκι μου! Ένα ένα τα αισθησιακά δωράκια...
    Μόνο η μουσική λείπει... μην βάλεις κι απ' αυτό!!!
    Με τέτοια δώρα... τι να κάνει το μπλε σου χάπι; Δεν το έχει ανάγκη...
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες ε;
      Μπα η γυναίκα του είναι υπέροχη και με κατανόηση ! Δεν ρίχνει παντόφλες ☺
      Α είπα να μην το χοντρύνω με τη μουσική για αυτό και δεν έβαλα!
      Εξάλλου έχω και ιστορία να γράψω! Τι; έτσι θα τη βγάλω ως οικοδέσποινα των Ιστοριών; Με ένα παλιό ποίημα;
      Φιλάκια πολλά Γλαύκη μου♥

      Διαγραφή
  13. Αριστέα μου έκανες το πιο ωραίο συνδυασμό ποιήματος και πίνακα. Κοιτάζοντας τον πίνακα μπορείς να σκεφτείς τους στίχους του ποιήματος...
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όχι που θα μου ξέφευγες !!
    Εμένα μου αρέσει και το ποίημα και το εικαστικό πάντως!Τα συνδύασες άψογα!
    Καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Χαίρομαι!
      Την καλημέρα μου και καλό ΣΚ! :)))

      Διαγραφή
  15. Έχω μείνει άφωνη!!!εσύ το ζωγράφισες;Αριστέα μου είναι υπέροχο!!!τα συνδύασες όλα τέλεια!!πίνακας,στίχοι ....και χάπι!!!είσαι φοβερή!!!φαντάζομαι την έκπληξη του νικητή!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δέσποινα. Είμαι με την τεχνική της μεταφοράς εικόνας (με powerprint από εκτύπωση σε λέιζερ εκτυπωτή!) Με ειδική επεξεργασία μεταφέρεται η εικόνα πάνω στον καμβά και φεύγει το χαρτί!
      Εγώ απλά μετά τα πινέλα μου ζωγραφίζω τα περισσότερα σημεία. Μετά διακοσμώ κατά το δοκούν τον υπόλοιπο καμβά με powertex!
      Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλιά και καλό ΣΚ! ♥

      Διαγραφή
  16. Το απόλυτο μποϋκοτάζ σε κάθε είδους "μπλε χάπι". Και ο πίνακας και το ποίημα. Όσο για την γυναίκα του Ακυβέρνητου... μάλλον το δώρο απευθύνεται εξίσου σ εκείνη, όσο σ εκείνον. Και πες μου εσυ αν μπορείς, ποιος είναι ο πιο τυχερός από τους δύο! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει ...ψήλωσα ίσαμε τρεις πόντους! ☺
      αχαχαχαχαχα! Ελπίζω να της αρέσει (το ίδιο) και να μην έχουμε ιστορίες, όχι της Νύχτας, αλλά του Πύργου!
      Όχι τίποτα άλλο, θέλω να τους συναντήσω ξανά τον Ιούλιο (καλώς εχόντων των πραγμάτων!)
      Φιλάκια πολλά Αννούλα μου!
      Καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  17. Tι τέλειο ταίριασμα Αριστέα μου, το ποίημά σου και ο πίνακας με το γυμνό !!!Συγχαρητήρια για την έμπνευσή σου, το καλό σου γούστο και τον άψογο συνδυασμό των δημιουργιών σου ....είσαι χαρισματικό πλάσμα και ξεχωριστό!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για όλα! Πραγματικά! Τα λόγια σου με συγκινούν!
      Φιλάκια πολλά και αγκαλιές!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  18. Εμένα μ' αρέσεις περισσότερο έτσι! Να συνοδεύεις με κείμενα ό,τι φτιάχνεις με τα χεράκια σου! Νομίζω το έχεις παραμελήσεις λίγο το γράψιμο κι εμένα μου 'χει λείψει!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α κι εμένα μου αρέσει ! ☺☺☺
      Δεν ήθελα να τον παρουσιάσω σκέτο! Τελικά ήταν τρία σε ένα τούτη η ανάρτηση! αχαχα!
      Γράφω Αλεξάνδρα μου . Διαρκώς γεμίζω χαρτιά. Απλά αν κάτι δεν με ικανοποιεί πολύ δεν ανεβαίνει!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλό Σαββατοκύριακο χαρά μου!♥

      Διαγραφή
  19. Τι υπέροχο να υπάρχουν άνθρωποι με ευαισθησίες! Καλό σου βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά mahlerακο μου!
      Καλημέρα και καλό ΣΚ!
      Τα λέμε το βράδυ στην εκπομπή! ☺

      Διαγραφή
  20. Στα κακεντρεχή σεξιστικά σχόλια εναντίον μου έχω να απαντήσω τα κάτωθι:
    1) Έχω κρύψει όλες τις παντόφλες της. Πριν λίγο εξαφάνισα πιρούνια και μαχαίρια, ενώ τα μπρίκια, τα τηγάνια και τη χύτρα τα έδωσα σε έναν "Όλα τα παλιά αγοράζω".
    2) Χάπια δεν θέλω, δεν με πιάνει κανένα πια.
    3) Ο πίνακας θα τοποθετηθεί σε χρηματοκιβώτιο μιας και θα είναι ότι πιο πολύτιμο έχω.
    Ζήλειααααα…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Και ξυπόλητη γυρνάει η γυναίκα; Και πού θα μαγειρέψει σήμερα τη φασολάδα σου; Και πόσα αλήθεια έβγαλες;
      2)Δεν έχουν...χέρια ( α ! Από σένα ξεσήκωσα το χιούμορ!)
      3) Ήθελες δεν ήθελες ...με έριξες !

      Φιλούρες!

      Διαγραφή
  21. Πόσα προσόντα να προσθέσω, ακόμα, σ' εσένα κοπέλα μου;;; έχω χάσει το λογαριασμό! Υπέροχο το ποίημα σου, ρομαντικό και με το εικαστικό σου γίνεται ονειρεμένο! Τυχερός ο Πέτρος, που θα δώσει μια αισθησιακή νότα στο χώρο του!
    Να είσαι καλά Αριστάκι μου και να περνάς ακόμα πιο ωραία!
    Να έχεις ένα γλυκό βραδάκι κι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!
    Φιλιά πολλά με μια ολάνθιστη αγκαλιά! :))❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου πάντα με συγκινούν τα λόγια σου!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για όλα!
      Φιλιά και αγκαλιές!
      Να έχεις κι εσύ ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο! )❤️

      Διαγραφή
  22. Το ποίημα πολύ όμορφο, περιεκτικό. Σε φέρνει πολύ εύκολα μέσα στην ατμόσφαιρά του. Χωρίς τη γνωστή πολυλογία πλείστων ποιητών.
    Η ζωγραφιά εξαιρετική, ψιθυρίζει μυστικά, με θέρμη τούς στίχους.
    Μια ωραία ανάρτηση, Αριστέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν φίλε Άρη!
      Να'σαι καλά!
      (καρδιακός φίλος μου είπε ότι ήταν απλό και λίγο για μένα ☺)
      Την καλημέρα μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι! :)))

      Διαγραφή
  23. μια χαρά την βρηκα..προχωρα μπροστα!! και μην διστάζεις!!!!
    καλό βραδυ..με όμορφιές... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λαμπρινή μου!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!)❤️

      Διαγραφή
  24. Ακρως αισθησιακη αναρτηση!!! Μουρλια ο πινακας μπουκλι μου, θα το λατρεψει ο Πετρος.
    Το ποιημα εδεσε αψογα!! Τυρρανικα λυτρωτικο!!
    Μακια Αριστακι μου και καλο σ/κ να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μιλ μερσί Μαρλέν μου! )❤️
      Να'σαι καλά μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά και καλό ΣΚ!

      Διαγραφή
  25. Αριστέα τα έργα σου ένα προς ένα "μιλάνε" τη δική τους γλώσσα.
    Στέκομαι, όπως λένε οι φίλοι, στον αισθησιασμό που αναδύει και είναι υπέροχος.
    Μάλιστα το δέσιμο, το ταίριασμα, το πάντρεμα με τα κάδρα σου εεεε......εκεί μας σκλαβώνεις.....!
    Τι να πω.....πραγματικά εκπληκτικό......και το κάδρο μοναδικό...
    Ένα τέτοιο κάδρο θα ήθελα πάρα πολύ να κοσμεί ένα δωμάτιο του σπιτιού μου όπως ακριβώς το ονειρεύομαι....
    Σε ευχαριστώ Αριστέα για την ομορφιά που απόλαυσα με αυτή σου τη δημοσίευση.
    Καλό ξημέρωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη , είναι τρόπος έκφρασης για μένα όλο αυτό. Αν και στην ουσία η εικόνα είναι έτοιμη, η προσπάθεια να την εντάξω όσο πιο φυσιολογικά πάνω στον καμβά μου και να την κάνω δική μου ζωγραφίζοντας πάνω αν και φαίνεται fake για μένα είναι δημιουργία! ☺
      Χαίρομαι που το σύνολο αρέσει και κάνω και χαρούμενους και άλλους!
      Την καλημέρα μου και καλό Σαββατοκύριακο να έχεις! :))

      Διαγραφή
  26. Τυχερός ΚΑΙ ο Πέτρος!
    (το "και" ερμήνευσέ το, όπως θες)

    Η δαντέλα πετυχημένη ιδέα: "δένει" το σκηνικό του βραδινού "ονείρου με τα μάτια ανοιχτά" (έτσι κι αλλιώς τα πιο ωραία όνειρα βλέπονται με τα μάτια ανοιχτά και όχι μόνο...), γιατί συνδυάζει την προσμονή του πρίγκηπα με το άσπρο άλογο με την προσμονή του σάτυρου που θα μπουκάρει απ' το παράθυρο την ώρα του "ονείρου" και θα γίνει... ¨της κολάσεως"!
    Σκέτο το ένα απ' τα δύο, δε... θα έλεγε!
    Ο συνδυασμός είναι που κάνει τη διαφορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Με έχεις γεμίσει ερωτηματικά!
      Ένα ξέρω : επιβεβαιώνεις τη φήμη σου ...καρκινάκι μου εσύ!
      Άσε που αγωνιώ για τη δική σου σχετική ανάρτηση!

      Εκείνος ο ...σάτυρος..με έλιωσε!
      Φιλιά! ♥

      Διαγραφή
  27. Αυτο που εφτιαξες ειναι καταπληκτικο και ακρως ερωτικο! Αυτο που εγραψες ειναι επισης αισθησιακο! Ο συνδυασμος του παραπεμπει σε συνειρμους ιδιαιτερως... καυτους! Μου αρεσει να βλεπω και αυτη την πλευρα σου! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α κι εμένα μου αρέσει να τη βγάζω!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν πεταλουδίτσα μου!
      Πολλά φιλιά ! ❤️

      Διαγραφή
  28. Τελικά μούφα το όνομα ο ακυβέρνητος, μια χαρά τα κυβερνάει και τα καταφέρνει όλα! Μωρέ πως τα παίρνει τα δωράκια του!!χαχαχχα
    Οι στίχοι σου είναι ζωγραφισμένοι στον πίνακα! Απίστευτος συνδυασμός και αν και παλιοί όπως λες, διαχρονικοί, τουλάχιστον στις μοναξιές...........
    Καλό Σ/Κ Αριστέα μου, φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχ! Να'σαι καλά Νίκη μου, γέλασα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η έμπνευση μου να τα συνδυάσω αυτά τα δύο!
      Καλημέρα χαρά μου !
      Πολλά φιλιά! ❤️

      Διαγραφή
  29. Όμορφο, ωραίο ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ποίημα,
    "η σκέψη οργιάζει."
    Είναι αυτή που κρατά το είναι μας σε έναν υπερθετικό βαθμό να ψάχνουμε για αυτή την άγνωστη ευτυχία, για αυτό το μαγικό άγγιγμα ικανοποίηση της ζωής.

    Γαβριήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένε μου Γαβρίλη!
      Από τη σκέψη πολλά ξεκινούν!
      Καλημέρα από την πατρίδα! :)))

      Διαγραφή
  30. Υπέροχο και το ποίημα και ο πίνακας!
    Φιλάκια πολλά ερωτική μας Αριστέα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά!❤️

      Διαγραφή
  31. Καταπληκτικό το δώρο του Πέτρου!!
    Μπράβο και για το ποίημα......ταίριαξε υπέροχα εδώ!
    Λάτρεψα δαντελίτσα για αθωότητα...μη γίνει και της κολάσεως δηλαδή..χαχα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαρία μου! Έσωσα την κόλαση με λίγη αθωότητα! ☺ αχαχαχα!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν όλα!
      Πολλά φιλιά! ❤️

      Διαγραφή
  32. Έγραψες λίγα λόγια Αριστούλα στο αισθησιακό σου ποίημα, γιατί πολύ διακριτικά οι λέξεις, παραχωρούν τη θέση τους στις... σκέψεις!!!
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπαίνεις βαθιά στη δική μου σκέψη και την προχωράς ένα βήμα πιο πέρα Ινώ μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ !
      Την καλημέρα μου και την αγάπη μου❤️

      Διαγραφή
  33. Ποίημα και πίνακας εξαιρετικά!
    Πέτρο να τον χαρείς!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Τι υπέροχος πίνακας Αριστέα μου! Πολύ τυχερός ο Πέτρος που το κέρδισε! Οσο για το ποίημα, οπως ξέρεις ήδη, είμαι κι εγώ φαν των ποιημάτων που είναι κρυμμένα στα σεντούκια του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δέσποινα!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν!
      Φιλάκια♥

      Διαγραφή
  35. Ταιριασμένα όμορφα τα λόγια και ο πίνακας, να το χαρεί ο Πέτρος.
    Πάντα όμορφο ότι δημιουργείς γιατί το κάνεις με αγάπη! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή