Πέμπτη 9 Απριλίου 2015

Όλα τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν!

Λατρεύω να κρατώ τις παραδόσεις (μου) και τα έθιμα (μου)
Στο μεταξύ τα ίδια κάνω κάθε χρόνο... ☺
Από πιτσιρίκα... βάλε με το μυαλό σου πόσα χρόνια κρατά
τούτη η τρέλα!

Κυκλάκια και γραμμούλες ☺
Δώσε μου πινέλα μέχρι μπατανόβουρτσα 
και πάρε μου τη ψυχή, ένα πράγμα!
Μπα... ο Μαξ δεν υπήρχε ούτε στην προπέρσινη,
Κι εγώ δεν έβγαλα selfie, ως είθισται!
Ο οποίος Μαξ ένα σοκ το έπαθε....
και καθόταν μαζεμένος στο ταπητάκι,
μην ξέροντας αν κάνει να πατήσει!
στο τέλος την έκανε ...
"Άραγε πρέπει να μένω μέσα σε αυτές τις γραμμές;"

Φυσικά στο έθιμο είναι μετά από όλα αυτά που κάνω,
να παθαίνω το λουμπάγκο μου 
αλλά και να μην μπορώ να πάρω τα πόδια μου!
Η χαρά μου όμως κάπου εκεί στο σούρουπο
που κάθομαι και καμαρώνω την υπομονή μου και τη δουλειά μου,
δεν περιγράφεται με λόγια...

Άντε να δω πόσα χρόνια ακόμα θα αντέχει η έρμη η μέση μου!

Σας καλημερίζω 
και σας θυμίζω ότι μέχρι κι απόψε στις 8 το βραδάκι 
δέχομαι συμμετοχές στο 7ο Συμπόσιο Ποίησης.
Αύριο πρωί, με την αυγούλα, ο θησαυρός που συγκέντρωσα 
με φροντίδα τόσες μέρες θα είναι δικός σας!

@ριστέα