Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Χωρίς ειρμό.....

.... σήμερα οι δημιουργίες μου,
αλλά δεν φταίω εγώ μανούλα μου!
Χτες έφτιαχνα ό,τι έβρισκα μπροστά μου
και ήθελα να φύγει, για να κάνω χώρο στο γραφείο μου...
ακούγοντας τις υπέροχες μουσικές επιλογές του mahler στο Boem radio,
όπως κάθε Σάββατο βράδυ, 7 με 9!

Το κρακελέ απέτυχε, αλλά who cares!
Μυρίζουν τόσο ωραία.....

Κάναμε και ένα σετάκι, φούστα μπλούζα!


Το μικρό αυτό μπλοκάκι είναι δίδυμο με αυτό αν θυμάστε..
Θα κάνω κι άλλα ίδια, γιατί αρέσκουν παιδί μου! 
Αρέσκουν!
Ιδού και τα αποδεικτικά ότι πρόκειται για άλλο, μικρότερο!


Και ένα κερί που έκανα στα γρήγορα για ένα δωράκι προ ημερών 
και δεν το είχα ανεβάσει...
Ε, να μη λείπει από τη φωτογραφική συλλογή μου!


Κι όλα αυτά στο τρέξιμο, πολύ τρέξιμο,
με δανεικό κινητό -το δικό μου με εγκατέλειψε...
σε δανεικό χώρο -στο σπίτι της μαμάς...
(αυτό ...που όλα "μεγαλώνουν" και χαλάνε δεν μπορώ ακόμα να το χωνέψω...)
γιατί σήμερα έχει άλλα το μενού!
Φιλιά 
και λαχανιάσματα!

@ριστέα