Πέμπτη 9 Ιουλίου 2015

Το ακροκέραμο-2015



Το ακροκέραμο-2015
Στίχοι: Πικραμένος Ερωτιάρης


Το ακροκέραμο που μου πεσε απ'τα χέρια
όχι, δεν γίνεται, δεν είναι δυνατόν
Είναι κομμάτι απ' το σπίτι μας μωρό μου
εκεί που άλλο δεν με θες να μαι παρών

Μου ήρθε κεραμίδα στο κεφάλι
Να μη με θέλεις στη ζωή σου δυστυχώς
Τον άλλονα που έβαλες το χάραμα στο σπίτι μας τον είδα
Με το ποδήλατο ερχόταν ο ...φτωχός!

Μπρος στο νεοκλασικό μας μια ακόμα μαχαιριά
θέλεις να μου δώσεις
Μπρος στο νεοκλασικό μας θες να με πληγώσεις
Μπρος στο νεοκλασικό μας
Μπρος στο νεοκλασικό μας θες να με τελειώσεις
(δις)

Το ακροκέραμο κοιτάζω κι ένα δάκρυ
αργοκυλάει από τα μάτια μου γλυφτό
Πού πήγε Νίτσα μου η μεγάλη σου αγάπη
Αχ να, το έσβησες και το φωτιστικό!

Τα φύλλα της καρδιάς μου τσακιστήκαν
χίλια κομμάτια τα έκανες θαρρώ
Έγνοιες και πίκρες στο κεφάλι μου εμπήκαν
Μα σαν τον κερατώσεις και τούτονα τότε θα χαρώ!

......και ίσως γυρίσω και στο νεοκλασικό!

(Αναζητείται μουσικός!)




Αυτή ήταν η δεύτερη συμμετοχή μου στο 
για τη φετινή σεζόν, που φιλοξενεί εξαιρετικά η Μαρία μας 
στο mytripsonblog.

Λόγω καλοκαιριού θέλησα να δώσω και μία εύθυμη νότα,
εκτός από τη σοβαρή μου (μη γελάτε έχω και τέτοια!)
Η άλλη μου συμμετοχή, που πήρε και την πρώτη θέση είναι 


Ευχαριστώ τη Μαρία για τη φιλοξενία
όσους με διάβασαν ή με ψήφισαν,
όλους όσοι συμπορευόμαστε τόσα χρόνια σε αυτό το 
Παιχνίδι χαράς πάνω απ όλα!


Το νου σου!

σε περιμένει με 26 
εξαιρετικές ποιητικές δημιουργίες
μόνο για σήμερα!
Ως τις 8 νταν!


Φιλιά κατάμουτρα!

@ριστέα

ΥΓ: Ελπίζω μόνο να προλάβω να καταμετρήσω
και να κάμω την ανάρτηση της λήξης εγκαίρως,
καθώς από ώρα σε ώρα
περιμένω ένα αγρίμι από τη μακρινή Αστραλία να με απαγάγει 
και να σεργιανίσουμε στου Πύργου τσ' όμορφες παραλίες!