Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2014

2ο Συμπόσιο ποίησης

πηγή


Βγάλτε τα μολύβια σας.
Ξύστε τα! 
Ανασκουμπωθείτε.
Το δεύτερο Συμπόσιο Ποίησης που τόσο αδημονούσαν (μερικοί μερικοί) 
είναι και πάλι εδώ!

Στις επόμενες δέκα μέρες από εσάς ζητώ 
να αφήσετε καρδιά και μυαλό να τρέξουν
στα εσώψυχά σας
και στο χαρτί ποιητικά να γράψετε για τον
Έρωτα!
Θέλω από εσάς να πλημμυρίσετε συναισθήματα
και να τα καταγράψετε.
Σε δέκα μέρες Η Ζωή είναι Ωραία 
να στάζει Έρωτα και Ποίηση!
Έμμετρη ή ελεύθερη!

Με μόνη υποχρεωτική λέξη τον Έρωτα!

Σας είχα προϊδεάσει πριν λίγες μέρες
κι αυτή είναι η δική μου ερωτική συμμετοχή,
 εκτός συναγωνισμού φυσικά.

Από σήμερα και έως την άλλη Πέμπτη
16 Ιανουαρίου θα περιμένω τη συμμετοχή σας στο mail μου

tea_airis@yahoo.gr

σε γραμματοσειρά Arial,
μέσα στο mail κι όχι με επισύναψη,
αφού δούλεψε καλύτερα για όλους μας αυτός ο τρόπος 
στο προηγούμενο Συμπόσιο,
με κοκκινισμένη όσο δεν παίρνει τη λέξη Έρωτας!

Μην ξεχάσετε να έχετε και τίτλο! 
Να μην σας ψάχνω μετά για τον τίτλο,ε;



Από Παρασκευή 17/01  έως Πέμπτη 23/01 τα ποιήματα
θα τεθούν σε ψηφοφορία
με το γνωστό τρόπο, όπως και στο Παιχνίδι με τις λέξεις.

Παρασκευή 24/01 πρωί θα ανακοινωθεί ο νικητής!

Ποιο θα είναι το δώρο του νικητή;
Έχω δέκα μέρες καιρό κι έναν άδειο καμβά
να τον γεμίσω χρώματα....
ερωτικά!


πηγή


Καλή σας μέρα!
@ριστέα


62 σχόλια:

  1. καλημερα Αριστεα μου!
    πολυ χαρηκα που ειδα το δευτερο συμποσιο ποιησης!
    μπορει να μη τα παω καλα μαζι της (δε μπορω να την αγγιξω γραπτως εννοω) αλλα σε καμια περιπτωση δε χανω την ευκαιρεια να τη διαβασω και να προβληματιστω!
    το θεμα που επελεξες εξαιρετικο!
    μαλιστα για τα Χριστουγεννα αγορασα δωρακι στην θεια μου (γραφει και διαβαζει ποιηση) μια συλλογη ερωτικων ποιιηματων! :)

    καλη επιτυχια σε ολους!
    φιλακια πολλα ομορφη φιλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι με τη χαρά σας Κικίτσα μου!
      Σε περιμένω εδώ έστω κι ως βαθμολογήτρια ναι;
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. ωωωω!!πολύ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ θέμα!!καλή επιτυχία Αριστέα μου φιλάκιααα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Γεωργία μου!
      Να το πούμε της Αθηνούλας!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Αριστέα μου ,Καλή Χρονιά με αγάπη ,υγεία , χαρά ,αισιοδοξία και ελπίδα !Εύχομαι η νέα χρονιά να είναι γεμάτη από δημιουργίες ,εμπνεύσεις και φυσικά ο φτερωτός θεός του έρωτα να χτυπά κάθε μέρα την ευαίσθητη καρδούλα σου !! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Ολυμπία μου , καλή χρονιά και σε σένα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλες τις ευχές!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρααα!Ερωτα είδα και μπήκα!Σούπερ ενδιαφέρον το θέμα σου Αριστάκι αφού μας αγγίζει όλους!Νομίζω ότι πέτυχες διάνα και οι συμμετοχές θα εκτοξευθούν στα ύψη!Η δική σου συμμετοχή δε αξία ανεκτίμητη!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά έκανες και μπήκες γιατί ΜΑΣ ΕΛΛΕΙΨΕΣ!!!
      Σε περιμένω εδώ , στις επάλξεις με ποίημα ή χωρίς, με σωστή κρίση κι αγάπη για την ποίηση όπως πάντα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Καλή επιτυχία σε όλους όσους έχουν τέτοιο χάρισμα με την πέννα του ποιητή! Εγώ πάντως δεν το 'χω........δυστυχώς.
    Ωραίο θέμα: έρωτας!! Και μόνο το θέμα εμπνέει τους έχοντας την κλίση!
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα είσαι όμως εδώ να διαβάσεις και να βαθμολογήσεις χαρά μου! Κι είναι το ίδιο σημαντικό κι αυτό!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα..καλή επιτυχία στο δεύτερο σου συμπόσιο Αριστεούλα μου και σε οσους συμμετέχουν... φαντάζουμε μόνο οι ερωτευμένοι θα συμμετέχουν!! οι υπόλοιποι θα ειναι απλοί αναγνώστες των ποιημάτων και θα δώσουν το παρόν τους στην ψηφοφορία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινούι μου καλό!
      Δεν είναι υποχρεωτικό να είσαι ερωτευμένος για να γράψεις για τον Έρωτα!Έρωτα μπορεί να νιώθεις και για την ίδια τη ζωή!
      Κι η βαθμολογία ( αφού προηγηθεί η ανάγνωση ) είναι το ίδιο σημαντική πάντως!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  7. Καλή αρχή Αριστέα μου....
    Λίγο με αιφνιδίασε ο "Έρωτας"
    αλλά κάποια ιδέα έχω κι εγώ απ' αυτόν...
    κάτι θα με εμπνεύσει να γράψω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα δώσεις μια άλλη διάσταση Φλώρα μου με την ωριμότητα που σε διακρίνει! ♥
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Η ωριμότητα Αριστέα μου είναι έννοια αντίθετη με τον έρωτα, οπότε δεν νομίζω πως θα βοηθήσει σε κάτι.

      Διαγραφή
    3. Χρειαζόμαστε όμως όλες τις ματιές πάνω στο θέμα Πασταφλωρίτσα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Δεν ξέρω ποιό από τα δύο με τσιτάρει.... ο άδειος καμβάς σου ή το θέμα της ποίησης;
    Μάλλον τι θα βάλεις επάνω στον καμβά... γι αυτό πρόσεξε τι υπόσχεσαι :-)
    χαχαχα
    Καλημέρα Αριστέα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Λεβίνα μου! Μην ξεχνάς ...μου αρέσουν οι προκλήσεις!

      Δεν έχω φοβηθεί καθόλου! Θα βάλω τα δυνατά μου! Το μόνο σίγουρο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
    2. Εύη μου,
      μόλις άκουσα τη λέξη
      είπα ωχ....
      που πας ξυπόλητη στ' αγκάθια
      αφού υπάρχει η Εύη γι αυτή τη δουλειά.
      Ειδικότης της ο ύμνος προς τον έρωτα...
      Είμαι σίγουρη πως θα πάρεις πρωτιά
      με ότι γράψεις.

      Διαγραφή
    3. Φλώρα μου, περιμένω τη συμμετοχή της Λεβίνας μας πώς και πώς! Μακάρι να έχει έμπνευση!

      Διαγραφή
  9. Καλημέρα κοριτσάκι μου!
    Νομίζω πως το θέμα θα εμπνεύσει πολλούς και με πολλούς τρόπους.. :-)
    Καλή Επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι! Κι εσένα περιμένω ερωτευμενάκι μου ναι;
      Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
    2. :-) γλυκό μου, δυστυχώς δεν βρήκα τον χρόνο που ήθελα για να φτιάξω κάτι όμορφο..αν προλάβω έως αύριο που είναι το περιθώριο θα είναι θαύμα :-)

      Διαγραφή
    3. Εύχομαι να προλάβεις Κατερινάκι μου. Αφού εσύ θα εξυμνήσεις τον Έρωτα! Είμαι σίγουρη!
      Φιλάκια! ♥

      Διαγραφή
  10. Α, ο Άγιος Βαλεντίνος(!) θα καταφθάσει νωρίτερα, ε???
    Για... μαραθώνια ανάγνωση μας κόβω πάλι!!!
    ;-)
    Αγκαλιά και φιλί, κορίτσι μου!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αλλά θα περάσουμε καλά Γιάννα μου ;-)
      Και καλύτερα που δεν βγήκε Φλεβάρη!
      Γιατί ο Έρωτας δεν έχει ημερομηνίες!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Θα κλάψουνε μανούλες!!! Αχαχαχα! Γλυκά φιλιά Τρελοκομείο μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Αχ βρε Πέτρα μου!
      Σε θέλω εδώ, όπως και να έχει!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Ωραίος ο πίνακας...κρίμα που δεν το έχω με τα ποιήματα....αν βρω όμως χρόνο θα έρθω να ψηφίσω.....!!!!
    Χρόνια πολλά στην μανούλα σου...να την χαίρεσαι... :))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που έβαλα δεν είναι δικός μου! Το έβαλα για μπούσουλα ...πού θα κινηθώ! :)))
      Θα χαρώ να σε δω... έστω και να βαθμολογείς μόνο!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Ενα υπέροχο δεκαήμερο με άφθονο έρωτα εύχομαι σε όλους τους γράφοντες και εμείς οι λοιποί θα διαβάσουμε , θα σκάσουμε από τη ζήλια , θα φάμε τα νύχια μας αλλά θα σκάσουμε και θα ψηφίσουμε βεβαίως .Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρκεί κι η βαθμολόγηση Νικολίτσα μου! Γιατί θα σημαίνει ότι διαβάσαμε και γεμίσαμε Έρωτα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Το πήρες απόφαση να πάμε από έρωτα;;;;; :)))) Κι ο Θεός βοηθός!!
    Καλές εμπνεύσεις σε όλους!!
    Μου αρέσουν πολύ τα τραγούδια αυτά!!!!
    Φιλάκια πολλά μάτια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω κολλήσει στο dream of flying....
      Θα μου βάλεις και το river flows in you να το ακούω όταν σου ρχομαι;;;; :))))

      Διαγραφή
    2. Μαριλένα μου, η μπουκλωτή κυρία το είπε και το έκανε!! Αυτό και αν ήταν μπαμ μπαμ!! :-)) Από έρωτα να πάμε, άλλωστε έτσι θα είναι γλυκά! Χαχα!

      Διαγραφή
    3. Το πε και το κανε Παλομάκι!!! Χαχαχα!! Αντε να δούμε τι θα δουν τα μάτια μας πάλι!! Για σας δεν ξέρω, για μένα γλυκός ψόφος είναι να πέσω στο ταψί του μπακλαβά!!!! Ή του γαλακτομπούρεκου μήπως;;;; :)))) Χαχαχα!! Πάω να τσακίσω καμιά πάστα μπας κι έρθει έμπνευσις... Τς τς, δικαιολογίες για γουρουνιές!!! Χιχιχι!!
      Φιλάκια κορίτσια μου!!!

      Διαγραφή
    4. Η μπουκλωτή σας αγάπη είναι εδώ! Ψάχνω να σιάξω κι άλλο τη μουσική μου, να μας ικανοποιήσω όλους!

      @Μαριλένα μου , ήδη έχω προσθέσει το αγαπημένο σου και δουλεύω να βάλω κι άλλα από ταινίες που τόσο αγαπώ!

      @Παλόμα μου! Μη. μην αυτοκτονείς μέσα στα γλυκά ...συγκρατήσου!

      Η έμπνευση θα σας έρθει ...είμαι σίγουρη!

      Φιλιά και στις δύο!

      Διαγραφή
  15. Αχ βρε Αριστάκι μου
    σε μπελάδες μας βάζεις...
    Αν και το 99,8% αυτών που γράφω
    έχουν να κάνουν με αυτόν τον φτερωτό Θεό
    μου φαίνεται πως δυσκολεύομαι να γράψω
    κατά παραγγελία κάτι γι αυτόν...ουφ!!!
    Θα προσπαθήσω όμως.....
    Καλή επιτυχία στο συμπόσιο...και καλές εμπνεύσεις!!!!


    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δύσκολο να γράφεις κατά παραγγελία ειδικά για ένα τέτοιο θέμα. Το καταλαβαίνω! Για αυτό θα έρθεις σε επαφή με τα συναισθήματά σου! Δεν σε φοβάμαι! Ειδικά εσένα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  16. Καλό ξεκίνημα στο 2ο Συμπόσιο Αριστέα μου!
    Ψυχανεμίζομαι πως αυτή τη φορά θα συγκεντρώσεις πολύ υλικό. Η υποχρεωτική λέξη σου μ' αρέσει πολύ. Με διαφορετικές σημασίες για τον καθένα. Οπότε θα αναπτυχθεί ποικιλοτρόπως νομίζω...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου , σε ευχαριστώ πολύ!
      Μακάρι να μαζέψουμε αριστουργήματα! Έτσι όλοι θα κερδίσουμε!
      Μακάρι να σε δω εδώ με ποίημα σου! Αλλά και πάλι αν δεν γίνεται θα καταλάβω....
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Αριστέα μου, συγχαρητήρια για το δεύτερο συμπόσιο! Καλή επιτυχία σε όλους και περιμένω με ανυπομονησία να διαβάσω τις συμμετοχές!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου!
      Θα σε περιμένω ...
      ♥ Φιλάκια♥

      Διαγραφή
  18. Καλή αρχή!
    Πολύ ιδιαίτερο το θέμα!
    Εγώ δεν έχω αποφασίσει αν θα πάρω μέρος ακόμα, ίσως αν μου έρθει έμπνευση, πάντως σίγουρα θα το παρακολουθήσω και θα βαθμολογήσω!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υ.Γ. Οι μουσικές σου επιλογές πολύ μου αρέσουν!

      Διαγραφή
    2. Εύχομαι να σου έρθει! Θα χαρώ πολύ!
      Φιλιά και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  19. Καλή αρχηηηή!! Θα πάρουν φωτιά τα στυλό πάλι..!!
    Για να δούμε τι διαμαντάκια θα διαβάσουμε!! :)
    Και μπορώ να πω πόσο τυχερός θα είναι όποιος κερδίσει πίνακά σου μιας και έχω την τύχη να έχω τον πρώτο που δώρισες!! ;)

    Μπορεί να μην περνάω κάθε μέρα αλλά δεν σε ξεχνώ! Επαγγελματικές υποχρεώσεις με κρατούν μέχρι να βρω τους ρυθμούς.. Ελπίζω να ξεκουράστηκες το τριήμερο!! Φιλάκια πολλά πολλά καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μου το!
      Άντε ! Θα σε δω στην πρώτη σου προσπάθεια για ποίημα;
      Ε; Ερωτευμενάκι μου; Θα χαρώ πολύ! Αλλά κι αν δεν γίνεται ξέρω ότι θα είσαι εδώ και θα διαβάσεις!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Να'σαι καλά πιτσιρίκα μου!

      Διαγραφή
  20. Είμαι ερωτευμένος.

    Έχω πάθει έρωτα.

    Τώρα αυτό θεωρείται συμμετοχή;;;
    Γιατί αν περιμένεις να συμμετάσχω και να φάω πάλι τα μούτρα μου, άστο.
    Βαρέθηκα να χάνω!!! :)))))
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Έτσι θα δοκιμαστείς καλέ; Δημόσια!
      Μπρος ! Αφού γράφεις! Αφού ξέρεις να απολαμβάνεις!
      Άντε που βαρέθηκες να χάνεις! Θα κερδίσεις μία και καλή εσύ!
      Το νιώθω! ;-)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Ωραίο θέμα Αριστεάκι μου!!!! Είμαι σίγουρη θα γίνει χαμός!!!! :) φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευάκι μου!
      να'σαι καλά!
      Θα ήθελα να σε δω εδώ έστω και ως βαθμολογήτρια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  22. θαυμάσια ιδέα!!! για να δούμε τι θα διαβάσουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευή μου, σε ευχαριστώ πολύ!
      Κι εγώ με περιμένω με μεγάλη προσμονή!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. I do not even know the way I finished up right
    here, but I assumed this put up used to be great. I don't recognize who you're but certainly you are going to a famous blogger
    should you aren't already. Cheers!

    My web blog - http://serweryminecraft24.pl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. α!νάμαι και γω!όχι για να γράψω, αλλα για να διαβάσω!!!!φιλάκια πολλά!!!καλή επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το ίδιο σημαντικό για μένα η ανάγνωση και η βαθμολόγηση Βαρβάρα μου! Θα σε περιμένω με μεγάλη χαρά!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  25. Ευχαριστω πολυ για τη προσκληση..!!
    Να ξησω το μολυβακι μου και εφτασα..

    Καλη επιτυχια σε ολους..
    Φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!
      Στο μέιλ μου θα σε περιμένω ναι;
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Αν και δεν το 'χω με την ποίηση, λέω να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου!
    Όχι τίποτα άλλο, αλλά για να ψήσω και τον Πέτρο να με συναγωνιστεί!
    Φοβάμαι βέβαια πως το στυλ μου είναι εύκολα αναγνωρίσιμο...
    Όσο για τον Πέτρο, ξέρουμε: θα αρχίσει απ' τον έρωτα και θα καταλήξει στις χριστοπαναγίες!
    (νομίζω πως τώρα τον έψησα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου δίνεις μεγάλη χαρά. Το να έχουμε κι άρρενες εκπροσώπους στο θέμα αυτό έχει ενδιαφέρον.
      Ο Πέτρος έχει θέμα με το χέρι του από όσο μας ενημέρωσε. Και θα απέχει λίγο από το γράψιμο. Ελπίζω ν ακαταφέρει να διαβάσει όμως και να ψηφίσει!

      Θα σε περιμένω στο mail μου λοιπόν!

      Διαγραφή