Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Ένα Συμπόσιο που κάποιους τους.... μέθυσε !


Άλλη δημοσίευση είχα κατά νου για σήμερα.
Άλλα προέκυψαν.
Μετά το χθεσινό χείμαρρο, θα είμαι σύντομη και περιεκτική.
Γράφω κουρασμένη.
Απίστευτα.

θα προσέξατε ότι η συμμετοχή στη θέση 22,
ένα υπέροχο κατά την άποψη μου ποίημα, αποσύρθηκε. 
Όσοι το είχαν ψηφίσει και θέλουν να αλλάξουν 
ίσως τη βαθμολόγηση τους για να είναι σωστές όλες οι βαθμολογήσεις
και να μην υπάρξει άλλη αδικία, μπορούν να το κάνουν.

Προσπάθησα να διασφαλίσω τη διαφάνεια και να μην υπάρχουν διακρίσεις!
Σκοπός του Συμποσίου ήταν να χορτάσουμε Ποίηση.
Και το πετύχαμε εξαιρετικά στο πρώτο Συμπόσιο 
όπου όλα είχαν κυλήσει ομαλά.

Ήταν μια γιορτή.
Κι όλοι οι φίλοι το αγκαλιάσατε με αγάπη εξ αρχής!
Και πολύ σας ευχαριστώ για αυτό.

Πιθανότατα ο όρος μου να έχεις ταυτότητα
ερμηνεύτηκε ως εξής:
φτιάχνω τρολ λογαριασμούς και ψηφίζω.

Λυπάμαι αλλά δεν έγινε παρανόηση, αλλά κατάχρηση του όρου.
Αυτή είναι η ένσταση μου.
Πολλοί φίλοι πρόσεξαν την ξαφνική είσοδο άγνωστων λογαριασμών
χτες το απόγευμα
να δείχνουν όλοι προτίμηση στο ποίημα που αποσύρθηκε.
Τυχαίο;
Τα συμπεράσματα δικά σας.

Δέχθηκα επίθεση.
Δεν πειράζει!
Να'ναι καλά!
Στο εξής αν επαναληφθεί Συμπόσιο, θα είμαι πιο προσεκτική.

Με τα χθεσινά ευτράπελα έμεινα πίσω και στο έργο μου. 
Ζητώ την κατανόηση σας

Καλή σας μέρα 
Καλή εβδομάδα.

@ριστέα

ΥΓ: Ευχαριστώ πολύ όλους όσοι έστειλαν ποίημα τους 
και τηρούν ευλαβικά τη διαφάνεια.
Αποδεδειγμένα και οι 22 ( υπάρχει μια διπλή συμμετοχή) 
συμμετέχουν για τη χαρά.
Αυτό είναι το καλύτερο δώρο για μένα!
___________________________________________________

Η σημερινή ανάρτηση έχει κυρίως ενημερωτικό σκοπό. 
Σχόλια πιθανόν που θα θίγουν το Συμπόσιο
θα περνούν με ταχύρυθμες διαδικασίες στα ανεπιθύμητα.
Ήδη ξεκίνησα από χθες, κάτι που δεν έκανα ποτέ μου.


73 σχόλια:

  1. τι να πω βρε αριστεα μου..το πρπσεξα χτες.δεν καταλαβαινω γιατι να κανει καποιος κατι τετοιο...ειναι ενας απλος διαγωνισμος μεταξυ φιλων,ενα παιχνιδι σε μια γειτονια...και να πεις πως απο τη νικη κρινεται πια κι ολος ο κοσμος!σκοππςς ηταν να δημιουργησουμε και να περασουμε καλα!θα μου πεις σε καθε γειτονια υπαρχουν οι περιεργοι γειτονες.απλα κατι τετοιες συμπεριφορες με θυμωνουν πολυ γιατι δειχνουν ελλειψη ηθικης μπροστα στο στοχο,την νοοτροπια δηλ που μας εχει καταστρεψει.δε λεω αλλα εχω θυμωσει πολυ...εσυ πολυ καλα το χειριστηκες και πολυ ασχοληθηκες!ξεκουρασου και μη στεναχωριεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που οι περισσότεροι που παρακολουθείτε το Συμπόσιο το προσέξατε κι αρκετοί παραπονέθηκαν γιατί στο τέλος θα αναρωτιόμουν αν η διαίσθηση μου έχει αρχίσει να με εγκαταλείπει!
      Σε ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι μου γι ατα λόγια σου!
      Με συγκινείς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς πάντα ανακαλύπτεις πως υπάρχουν άνθρωποι που καλύπτουν τις ανασφάλειες τους πληγώνοντας άλλους... πως προσπαθούν να διεκδικήσουν το "εγώ" τους με πραγματικά άρρωστο τρόπο...
    Καταλαβαίνω την στεναχώρια σου αλλά μην ασχολείσαι άλλο. Πολύ σημασία τους δίνεις κι αυτό είναι που αποζητούν... γιατί οι ίδιοι ούτε τον εαυτό τους δεν ανέχονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου!
      Σίγουρα δόθηκε μεγάλη συνέχεια αλλά αν είναι να υπάρξει άλλο Συμπόσιο καλό είναι να τα ξεκαθαρίζουμε μία για πάντα :)))
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Όταν μου το είχαν κάνει και σε μένα σε προηγούμενο διαγωνισμό είχα αναγκαστεί να τον ακυρώσω και να τον ξαναρχίσω. Τώρα βλέπω το ίδιο και σε σένα και επίσης χθες το ξαναείδα και στον διαγωνισμό μου που τρέχει αυτές στις μέρες.
    Έχω να πω να μη σε απογοητεύσει όλο αυτό. Και γω είχα σκεφτεί να μην τον ξανακάνω γιατί σκεφτόμουν το πόσο δύσκολή είναι τελικά η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων και δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε σε απλά πράγματα. Κάποια τελικά πράγματα όσο και αν φαίνονται αυτονόητα δεν είναι.
    Λοιπόν μη στεναχωριέσαι, ξέρω πως νιώθεις. Όταν περάσει όλο αυτό θα το ξεχάσεις και απλά θα είσαι πιο προσεκτική.
    Έτσι και αλλιώς έχεις την αμέριστη συμπαράσταση όλων των φίλων σου που σε στηρίζουμε.
    Σε φιλώ.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστώ πολύ για όλα καρδιά μου!
      Σίγουρα θα είμαι πολύ πιο προσεκτική πια και πιο σαφής στους όρους μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστάκι και καλή εβδομάδα
    Όλα καλά! Πάμε παρακάτω Δυστυχώς
    πάντα θα υπάρχουν παραχαράκτες είναι
    ίδιον των μικρόψυχων
    Την χειρίστηκες πολύ καλά την χτεσινή επίθεση
    Κανείς δεν θα αμαυρώσει το συμπόσιο έχεις την
    συμπαράσταση όλων μας!!!
    Περνάμε καλά εκφραζόμαστε κι αυτό μετράει!!!

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε παρακάτω Ελένη μου. Ακριβώς!
      Σε ευχαριστώ που είσαι πάντα στο πλάι μου!
      Την αγάπη μου σου στέλνω :)))
      Καλή εβδομάδα καρδιά μου! ♥

      Διαγραφή
  5. Καλημερα Αριστεα μου και καλη εβδομαδα!
    Δεν εχω παρακολουθησει το θεμα ομως με βαση αυτα που αναφερεις θα σου πω οτι παντου υπαρχουν ατομα που δεν καταλαβαινουν οτι ολα γινονται για την διασκεδαση μας και οχι για να στεναχωριομαστε. Υπαρχουν αλλα θεματα πιο σοβαρα να ασχοληθουμε στην ζωη αν θελουμε να μιζεριασουμε, εδω ειναι ενα μερος οπου θα περναμε ομορφα και χαρουμενα!
    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελευθερία μου σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
      Να'σαι καλά!
      Καλή εβδομάδα εύχομαι! :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Μία δήλωση έχω να κάνω και αποχωρώ.Το χειρίστηκες άψογα και με όλη την αξιοπρέπεια που σε διακρίνει Αριστάκι μου,νομίζω και εύχομαι πως κανείς από τους συνδαιτυμόνες του Συμποσίου δεν θα έχει παράπονο και θα ήθελα δημοσίως να σου απονείμω τα εύσημα. Δικαίως παίρνεις τον τίτλο Σούπερ Χόστες οφ δε Συμπόσιουμ έβερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά κουκλί μου! :)))
      Είσαι υπέροχη!
      Ματε μουτς! ♥

      Διαγραφή
  7. Αριστάκι…
    Πιάσε τις επιθέσεις που έγιναν και ρίξτες στο καλάθι…

    Μετά βάλε ένα ποτήρι κρασί, άναψε
    και τα κανελοκεριά σου , ρίξε πέντε έξη
    πουλοβεράκια επάνω σου , χαλάρωσε
    και πες το αμίμητο c est la vie !

    Πως λέμε άλλος το πίνει κι άλλος μεθάει ;
    Κάπως έτσι έγινε και το συμπόσιο …

    Η αλήθεια είναι πως δεν μου αρέσει καθόλου
    να υποτιμούν την νοημοσύνη μου αλλά εδώ
    μάλλον υπερεκτίμησαν την δική τους νοημοσύνη ,
    οπότε δεν υπάρχει και σημείο επαφής
    για να το συζητήσουμε.

    Άντε κοριτσάκι μου, πάμε γι άλλα !
    όπως λέω μετά από κάθε τι που
    με αγχώνει και με στενοχωρεί…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβίνα μου εσένα κι αν ευχαριστώ για όλα! 'Ησουν πλάι μου από χτες:))
      Έδωσες την καλύτερη πρόταση! Θα την ακολουθήσω :)))
      Πάμε για άλλα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Ζητώ συγνώμη εξ αρχής αλλά μπαίνω να διαβάσω τι έγινε τελικά μια και με ειδοποίησες τι έγινε και πήρα θέση …. και τώρα μου φεύγει το κεφάλι με τα σχόλια…
      Έρχεται κάποιος ή κάποια με μια συμμετοχή, φέρνει και τους φίλους του να ψηφίσουν την συμμετοχή , γίνεται ανάστα ο κύριος από σχόλια και μέηλ από ότι διαβάζω και τώρα βλέπω να γράφονται … πως δεν κατάλαβαν, δεν πρόσεξαν, δεν ήταν κακοπροαίρετοι…
      Αυτά μόνο μικρά ζαβολιάρικα παιδάκια θα τα έκαναν κι όχι ώριμοι άνθρωποι και φυσικά ήταν μια υπόθεση για να δημιουργηθεί τζάντζαλο όπως και δημιουργήθηκε .
      Μήπως ζήτησε κάποιος συγνώμη και πρέπει να βρεθούν ελαφρυντικά;
      Λυπάμαι αλλά δεν μου αρέσει να παίζω παιχνίδια τρίτων και δυο μέρες βλέπω να γίνεται παιχνίδι όπως το ξεκίνησε αυτό το περιβόητο 22.
      Δεν θα επανέλθω, αυτά είχα να πω .
      Καλό βράδυ σε όλους.

      Διαγραφή
    3. Δεν έγινε καμία προσπάθεια να δώσουμε άφεση. Εγώ προσωπικά θέλω να μείνει πίσω όλο αυτό. Με αφορά περισσότερο η σημερινή επίθεση.
      Θα σου πω σε μειλ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    4. Δεν σε ξέχασα. Απλά περιμένω να τελειώσει το Συμπόσιο να δω πώς θα εξελιχθεί :)

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα αγαπημένη μου!!! 👑
    Υπέροχη η φωτογραφία!!!!
    Να χεις μια όμορφη βδομάδα και κυρίως δημιουργική!!!
    Φιλάκια πολλά και να μαστε καλά!! 💋 💌

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που στάθηκες στη φωτογραφία! Μία ώρα την έψαχνα στο αρχείο που αποθηκεύω τα ωραία του διαδικτύου!
      Ήθελα λίγο μάτζικ μουντ να με σώσει! :)))
      Καλή εβδομάδα μικρό μου ♥♥♥

      Διαγραφή
  9. Πάνε οι καρδούλες!!!! ❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Μία μου μοιράζεις ερωτηματικά και μία κουτάκια;
      Κουτάκια βλέπω εγώ! ♥♥♥

      Διαγραφή
  10. Δεν παρακολούθησα το συμπόσιο λόγω πολλών υποχρεώσεων και δεν έχω γνώμη, πάντως προσωπικά αυτό που μ' ενδιαφέρει είναι εσύ να μη μου στεναχωριέσαι και αφού έκανες το καλό τώρα, Ρίξτα στο γιαλό"...
    ΑΦιλάκια και να έχεις μια δημιουργική βδομάδα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στεφανία μου είσαι πολύ πολύ γλυκιά!
      Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου μαγισσούλα! ♥
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα κι εσύ!

      Διαγραφή
  11. Είδα τι έγινε και ομολογώ ότι δεν μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος το έκανε αυτό. Δηλαδή εκτός του θέματος της ηθικής, της διαφάνειας και του στενάχωρου, είναι και χαζό! Πίστευε ότι θα κέρδιζε με τέτοιους τρόπους χωρίς να τον πάρει κανείς χαμπάρι; Τέλος πάντων, πάμε παρακάτω, πολύ ωραία η φωτογραφία που έβαλες και το συμπόσιο συνεχίζεται!

    Καλή υπόλοιπη μέρα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ίδια άποψη έχω κι εγώ: είναι χαζό και πρόσβαλε αυτή η χθεσινή εισβολή τη νοημοσύνη μας!
      Να'σαι καλά Γιώργο μου!
      Τα φιλιά μου! :)

      Διαγραφή
  12. Τη γνώμη μου την ξέρεις, από χθες που μιλήσαμε με mail για τον ιό! Για να μην απορούν όμως και οι άλλοι φίλοι, θα την πω ξανά και δημόσια: θεωρώ πως χειρίστηκες σωστά το θέμα. Όπως επίσης θεωρώ πως μια καθαρή διάκριση κάποιου (με το "σπαθί" του που λένε, κι όχι με τις φιλίες του), έχει περισσότερη αξία εν τέλει.
    Λοιπόν, μην πτοείσαι! Και ελπίζω να αναιρέσεις πάραυτα τη φράση σου "ΑΝ γίνει ξανά Συμπόσιο". Αν είναι να γίνει ξανά, θα γίνει επειδή θα το θέλεις και θα το αξίζει... αν όχι, επειδή δεν θα το θέλεις. Τόσο απλά. Το Συμπόσιο είναι δικό σου παιδί, κι εσύ αποφασίζεις πρωτίστως για την τύχη του, κανείς άλλος.
    Πολλά φιλιά & τη συμπαράστασή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου πολλά ευχαριστώ από την καρδιά μου γι ατη ψήφο εμπιστοσύνης κι όλη την υποστήριξη :)))
      Να'σαι καλά!
      Την αγάπη μου σου στέλνω! ♥

      Διαγραφή
  13. Ορθά κοφτά, εδώ είναι η ιστοσελίδα σου και τους όρους τους βάζεις εσύ! Όποιος δεν αρέσκεται ας πάει αλλού, έχει χώρο και χώρους για όλους! Μη μου στεναχωριέσαι θα χαλάσει το δερματάκι σου και δεν κάνει, σε καρτερούν τα μελαχρινά αγόρια :) Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Τελικά είσαι φοβερό παιδί!
      Να'σαι καλά Ειρήνη μου!
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα κοπέλα μου! ♥

      Διαγραφή
  14. Αριστέα μου, χειρίστηκες άψογα ένα θέμα που δυστυχώς δεν θα έπρεπε να υφίσταται καν, είναι άδιανόητο άνθρωποι με εκλεπτυσμένα αισθήματα, με ευαισθησίες και κυρίως με διάθεση συμμετοχής σε παρόμοια συλλογικά δρώμενα που δεν επίσημοι λογοτεχνικοί διαγωνισμοί με διακρίσεις ηθικές ή οικονομικές, να έχουνε τόση ανάγκη αυτοεπιβαίωσης ώστε να καταφύγουνε σ΄αυτά τα μέσα, κρίμα...είναι λυπηρό.....και ομολογώ ότι σκόπευα σήμερα να στείλω τη βαθμολογία μου και θα έδινα το 3 στο ποίημα 22....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα λόγια σου με καλύπτουν πλήρως Κλαυδία μου!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Φιλιά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  15. Τις άγνωστες ψηφοφορίες τι στραβή είμαι τις είδα και εγώ , και περίμενα αντιδράσεις , εμ πια αφήστε μας να κάνουμε και ένα συμπόσιο χωρίς διαφθορά , λέω εγώ τώρα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα τεράστιο φιλί στην αγαπημένη μου Νικολίτσα! ♥
      Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Χμμ! Λοιπόν, Αριστέα μου, δες το από μιαν άλλη οπτική γωνία : Για να φθάσει κάποιος να πέσει τόσο χαμηλά, επειδή τόσο απεγνωσμένα ήθελε έναν πίνακά σου, φαντάσου πόσο ωραία ζωγραφίζεις! (εδώ κι εμένα , που δεν πρόλαβα να πάρω μέρος, ένα απωθημένο για τον πίνακα - Έρωτα, μου έμεινε!).
    Εκτός κι αν, αυτός που έστειλε το ποίημα, είχε κακοήθεις "φίλους", που ΗΘΕΛΑΝ να τον αποκλείσουν (ξύπνησε η μις Μαρπλ μέσα μου, χα χα :-))
    Keep organising Συμπόσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αρχίσω ανορθόδοξα από το τέλος το σχολιασμό μου γιατί επείγει να παρατηρήσω κάτι σχετικά με όσα γράφεις Αννούλα μου!
      Καταρχήν καλησπέρα κι ευχαριστώ από καρδιάς για την εν λευκώ ψήφο εμπιστοσύνης! Με συγκινείς αφάνταστα με την αγάπη σου!

      Δεν νομίζω επουδενί ότι ο στόχος ήταν ο πίνακας μου. Νομίζω ότι δεν γνωρίζει καθόλου αν ζωγραφίζω και τι δημιουργώ. Δεν ήταν μπλόγκερ ή μέλος μου εις βάθος χρόνου.
      Ήταν μια άγνωστη για μένα αναγνώστρια όπως δήλωσε που εξέφρασε την επιθυμία να λάβει μέρος. Δεν ήθελα να αποκλείσω ένα τόσο όμορφο ποίημα από μια καθ'όλα ευγενέστατη στις πρώτες μας επικοινωνίες κυρία.
      Και πραγματικά ήθελα μέσα μου να πάει καλά αφού δεν με ενδιαφέρουν τα πρόσωσπα ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ αλλά τα έργα! Έχω άλλη μία συμμετοχή αγνώστου. Το ίδιο ισχύει και για αυτόν τον φίλο.
      Κι όλα θα κυλούσαν ομαλά.

      Λυπάμαι που ήρθαν έτσι τα πράγματα. Δεν κατάλαβαν η ίδια προφανώς ή οι υποστηρικτές της τη φιλοσοφία του Συμποσίου.
      Μετέχουμε όλοι πρωτίστως για τη χαρά . Οι μισοί σχεδόν βαθμολογητές-κριτές φίλοι δεν έχουν συμμετοχή κι όμως διαβάζουν 24 ποιήματα και βαθμολογούν.
      Κανείς δεν ενημερώνει τον κύκλο τους, κανείς δεν αποκαλύπτει τη συμμετοχή του σε άλλον μέχρι τη λήξη.

      Όλοι περιμένουν με αγνή την καρδιά το αποτέλεσμα!
      Εμένα με ενόχλησε πραγματικά η μετά συμπεριφορά της εν λόγω κυρίας που ζήτησε με έντονο ύφος την απόσυρση της συμμετοχής ΓΙΑΤΙ δεν αποδεχόμουν τις ψήφους των δικών της φίλων. Κι όλο αυτό βασιζόταν στους όρους μου που ερμηνεύτηκαν κατά πώς βόλευε!

      Αυτό είναι όλο το στόρι!

      Σόρυ που βρήκα ευκαιρία και τα έγραψα όλα εδώ!
      Σε φιλώ γλυκιά μου Αννούλα!


      Διαγραφή
  17. Αν γίνει ξανά συμπόσιο και τέτοια δεν θέλω Αριστάκι.
    Δυστυχώς πάντα υπάρχουν και ανεγκεφαλοι που δεν έχω καταλάβει ακόμα τι μπορεί να έχουν μέσα στο κεφάλι τους.
    Το χειριστικες πολυ καλά δεν ξέρω τι θα έκανα στην θέση σου.
    Αντε νατελειωνουμε με αυτό το συμποσιο να αρχίσει το άλλο γιατι σας απειλώ πήρα φόρα.
    Χαχαχα!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Η αλήθεια είναι ότι πήρες φόρα και θα είναι κακό να στην κόψουμε τώρα!
      Μπρος ! Περιμένω το επόμενο ποίημα στο μπλογκ σου να ξέρεις! Πάρε τις λέξεις από το Παιχνίδι των λέξεων όπως έκανα εγώ :)))

      Φιλάκια Ελενάρα μου ♥

      Διαγραφή
  18. Ίσως έγινε παρανόηση σε κάποια κουβέντα με φίλους και όπως λέμε παιδικά "άντε μπες να με ψηφίσεις" αυτό τελικά να έγινε κυριολεκτικά. Δεν πιστεύω δηλαδή πως ήταν κάτι σκόπιμο. Και θα συμφωνήσω με την Άννα από πάνω που λέει για την περίπτωση που αυτό ήταν σκόπιμο "φαντάσου πόσο πολύ ήθελε τον πίνακα"!
    Πάντως αυτό το γεγονός δεν πρέπει να σε αποθαρρύνει από το να συνεχίσεις το συμπόσιο!
    Υ/Γ: δεν έχω ψηφίσει ακόμα και θα με κυνηγάς πάλι χαχα!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μην ήταν σκόπιμο. Επειδή εγώ είχα να αντιμετωπίσω όμως εκείνη τη στιγμή ένα παράξενο φαινόμενο δεν ωφελούσε να αναρωτηθώ πώς έγινε αλλά τι γινόταν και πώς θα το χειριστώ για να μην εξελιχθεί εις βάρος των υπολοίπων. Έπρεπε να καλύψω το σύνολο που φαινόταν να θίγεται από την μαζεμένη εισβολή αγνώστων με σαφή προτίμηση!
      Για τον πίνακα εξήγησα. Η διαίσθηση μου λέει ότι δεν επρόκειτο επουδενί για αυτό. Ακόμα κι έτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα πιστεύω ότι η δημιουργός του 22 είναι εξαιρετική δημιουργός.

      Τα φιλιά μου ...και μην ξεχαστείς , ε;

      Διαγραφή
    2. Όχι όχι ψήφισα αφού είχα λίγη ώρα ελεύθερη (άτιμη εξεταστική)!
      Προφανώς και έκανες το σωστό και δε πρέπει να νιώθεις καθόλου άσχημα ή την ανάγκη να απολογηθείς... Οι κανόνες είναι κανόνες και υπάρχουν για να έχουμε όλοι ένα κοινό παρονομαστή. Αλλιώς γιατί να μην ψηφίζουμε ο καθένας όσα ποιήματα θέλουμε ή να ψηφίζουμε τα δικά μας ή και να τα δημοσιεύουμε ακόμα από πριν.
      Κρίμα όμως που δεν είχα την ευκαιρία να διαβάσω το ποίημα αυτό γιατί απ' ότι καταλαβαίνω πρέπει να ήταν πολύ καλό!

      Διαγραφή
    3. Ναι ήταν πολύ καλό και θα χαιρόμουν πολύ αν νικούσε δίκαια :))
      Σε ευχαριστώ πολύ που ψήφισες !
      Φιλάκια και καλή εξεταστική σου εύχομαι τσουπίτσα μου :))

      Διαγραφή
  19. Καλέ, πού ζω εγώ??
    Γίνεται τέτοιο... μεθύσι στο Συμπόσιο και δεν έχω πάρει χαμπάρι???
    Keep calm, Αριστάκι!! Όλα θα κυλήσουν ομαλά!!! Με τέτοια... Πυργο-δέσποινα στο Συμπόσιο, είμαι απολύτως σίγουρη για την αίσια έκβαση της διοργάνωσης!
    Αγκαλιά ζεστή και φιλάκια πολλά και... μυστηριώδη, σαν τη σούπερ φωτογραφία της σημερινής ανάρτησης!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Ήρθες επιτέλους! Κι έλεγα πού είναι το ηρεμιστικό μου!
      Να'σαι καλά συριανό τρελοκομείο μου!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! :))

      Διαγραφή
  20. Αμ δε που θα τους κάνω τη χάρη να ασχολούμαι με δαύτους.
    Σιγά μη τους αφιερώσουμε και ανάρτηση! Αυτό ήθελαν!
    Περισσότερα στο μέιλ.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι έγινε κακή ερμηνεία κι εκμετάλλευση των όρων. Όχι δεν νομίζω ότι υπήρχε άλλη πρόθεση! Μην το παρατραβάμε.
      Έρχομαι στο μέιλ πάραυτα! :)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Βάστα γερά αριστάκι
    μη χάνεις το χαμογελάκι
    γιατί μας ποτίζεις φαρμάκι

    http://s3-ak.buzzfeed.com/static/campaign_images/webdr03/2013/7/26/19/14-happy-animal-facts-guaranteed-to-make-you-smile-1-2294-1374881039-12_big.jpg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Γελάω γιατί με με το φαρμάκι φοβήθηκα ότι μου έστελενες το γνωστό άσμα ( βρε μελαχροινάκι με πότισες φαρμάκι ) και είδα το χαμογελάκι και ....χαμογελάω μικρό μου Πόνυ!
      Είσαι γλυκύτατο πλασματάκι! ♥

      Διαγραφή
    2. Αυτό σιγοτραγουδούσα από μέσα μου, βρε μελαχρινάκι. Μα μ' έχεις μάθει απ' έξω κι ανακατωτά πια. :))

      -Να μην αφήνεις κανέναν να σου παίρνει το χαμόγελο και να σου καταστρέφει ό,τι έχεις χτίσει με αγάπη και μεράκι.

      Τάδε έφη Λυσίππη. Σε ασπάζεται σταυρωτά και σε κλείνει στην αγκαλιά.

      Διαγραφή
    3. Να'σαι καλά αμαζόνα μου :)))
      Φιλάκια κουκλί ! ♥

      Διαγραφή
  22. Νομίζω πως ότι έγινε, δεν έγινε κακοπροαίρετα, απλώς υπήρξε μια παρανόηση των όρων του παιχνιδιού από τη φίλη που είναι καινούργια στη γειτονιά. Κρίμα γιατί το ποίημα ήταν εξαιρετικό και δε χρειαζόταν βοήθεια (βρε να μην το έχω σκεφτεί εγώ αυτό τόσο καιρό!!!)
    Μια χαρά το χειρίστηκες και πάμε για άλλα. Δε στο 'χα το αυστηρό αλλά σου πάει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία μου ναι κι εγώ πιστεύω ότι δεν έγινε κακοπροαίρετα. Κι όντως το ποίημα δεν χρειαζόταν βοήθεια :))) Ίσως να έβγαινε 2ο ή 3ο πάρα πολύ καλά θα ήταν κι έτσι!
      Κι εγώ πάλι δεν είχα κακή πρόθεση! Να περιφρουρήσω τους πάντες θέλησα !
      Χαίρομαι που λες ότι το χειρίστηκα καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου! ♥

      Διαγραφή
  23. Δυστυχώς, Αριστέα μου, δε ζούμε σε μια κοινωνία αγγέλων.
    Και επομένως μέσα στο πρόγραμμα είναι κι αυτές οι ανεπιθύμητες καταστάσεις.
    Αλίμονο, όμως, αν αλλάζαμε τις συνήθειές μας επειδή κάποιος ανόητος δεν εννοεί να τις σεβαστεί!

    Αυτά τα σκηνικά δεν πρέπει να ανατρέπουν τις συνήθειές μας, αλλά να μας ενδυναμώνουν και να μας κάνουν σοφότερους, έτσι ώστε να τις επαναλαμβάνουμε λαμβάνοντας υπ' όψιν και αυτήν τη φορά και την παράμετρο της ηθικής δολιοφθοράς από κάποιους ανόητους
    .
    Να χαίρεσαι όταν αντιμετωπίζεις εμπόδια, γιατί είναι ο μόνος τρόπος να γίνεσαι καλύτερη και να προοδεύεις.
    Τα εμπόδια είναι η μάνα της εξέλιξης.

    Έτσι κι αλλιώς το χειρίστηκες πολύ καλά το ζήτημα και επομένως μπορείς να είσαι ικανοποιημένη και γι' αυτό.

    Αυτά τα -όχι και τόσο ολίγα- είχα να πω.
    Καλό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και εγώ το ίσιο πιστεύω για τα εμπόδια και τις δυσκολίες και προσπαθώ να μαθαίνω. Δεν θέλησα να διαβάλλω κάποιον, εξάλλου δεν έβγαλα ονόματα. Θέλησα να ενημερωθείτε τα πώς και τα γιατί και να περιφρουρήσω ένα Συμπόσιο που έγινε κατά κύριο λόγο για να περάσουμε ΟΛΟΙ καλά!
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαζεστίξ για όλα!
      Να'σαι καλά!
      Καλή συνέχεια να έχουμε!
      Άντε και στο επόμενο; (Συμπόσιο;)

      Διαγραφή
  24. Επειδή και στο "ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ" υπήρξε το ίδιο συμβάν και ξέρω πόσο δύσκολη είναι η θέση της οικοδέσποινας που φιλοξενεί τις συμμετοχές, οφείλω να ομολογήσω πως χειρίστηκες το πρόβλημα που προέκυψε με τον καλύτερο και πλέον ευγενικό τρόπο Αριστέα μου.
    Μπράβο κι από μένα και καλά αποτελέσματα να έχουμε...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θυμάμαι πολύ καλά το περιστατικό πασταφλωρίτσα μου κι αυτό είχα υπόψη εξ άλλου κι εγώ :))
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Την αγάπη μου σου στέλνω και μια αγκαλιά!

      Διαγραφή
  25. Κι ύστερα απορούμε γιατί ως λαός πάμε κατά διαόλου. Αφού όλα τα χρόνια γίνονται παντού τα ίδια. Είδα ότι το ίδιο συνέβη και στο blog της Μαρίας Νι. Τυχαίο;;.... Βρε, μπας και συνδέονται οι δυο περιπτώσεις;; Υπογραφή: Ηρακλής Πουαρώ. Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Νικολούλη στο μπλογκ σου, Πουαρώ εδώ κάτι έχεις πάθει σήμερα. Ναι είναι τυχαίο κι άσχετο το ένα από το άλλο. Απλά μοιάζουν :))
      Αυτά έχουν τα μπλοκοπαίχνιδα μας!
      Μάκια πολλά! :)))

      Διαγραφή
    2. Η Πέτρα Πουαρώ το προχώρησε πολύ βλέπω χαχαχα! Έκανε και τη σύνδεση!

      Διαγραφή
    3. Αμα ο άνθρωπος έχει φαντασία:))
      Βιβλίο να γράψει :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Γλυκιά μου Αριστέα,
    σου έχω ήδη πει την άποψή μου επί του θέματος! Θεωρώ πως το χειρίστηκες άψογα, είσαι η καλύτερη οικοδέσποινα! :)
    Καλό βραδάκι! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου! ♥

      Διαγραφή
  27. Αριστέα μου το πρόσεξα κι εγώ αλλά δεν ήθελα να ανακατευτώ..
    Μη μου στεναχωριέσαι, αυτά συμβαίνουν.. Κοίτα να το χαρείς γιατί απ'οτι έχω καταλάβει είναι κάτι που αγαπάς πολύ!
    Αυτά τα σκηνικά δεν αξίζουν να τρώνε την ενέργειά μας.. Καλή εβδομάδα φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Θα πω μόνο αυτό που είπα και χτες...είναι κρίμα!
    Θα έπρεπε να σεβαστούν κάποιοι όχι μόνο τους όρους, αλλά και εσένα καθώς και τους υπόλοιπους συμμετέχοντες που παίζουν με διαφάνεια...θα ήθελα να πιστέψω πως έγινε χωρίς πρόθεση...πως ήταν ένα λάθος, αλλά δεν ξέρω τι να πιστέψω πια...
    Εσύ πάντως το χειρίστηκες άψογα!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κι εγώ θέλω να πιστεύω τελικά πως ό,τι έγινε ήταν χωρίς πρόθεση. Κι επειδή δεν μπορώ να είμαι σίγουρη κρατώ μια πισινή. Η δημοσίευση είχε ενημερωτικό χαρακτήρα.
      Να'σαι καλά !
      Την αγάπη μου ♥

      Διαγραφή
  29. Στα είπαν όλα οι αποπάνω. Να σου θυμίσω μόνο πως η ζωή είναι ωραία και το συμπόσιο την κάνει ωραιότερη...
    Και πως όταν φουρτουνιάζεις γίνεσαι πιο όμορφη. Άψογοι οι χειρισμοί σου. Δεν έχασες την ψυχραιμία σου κι αυτό για μένα ήταν η πιο ωραία σου κατάθεση μέχρι σήμερα! Απέδειξες έμπρακτα τι σημαίνει αυτοκυριαρχία και ώριμη σκέψη.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Μαρία μου. Θα ήθελα να μην φουρτουνιάζω όμως. Θέλω γαλήνη . Την έχω ανάγκη τελευταία πολύ περισσότερο.
      Η αλήθεια είναι πως είχα να σώσω από τη μια τους υπόλοιπους κι από την άλλη κάποιον που ενοχλήθηκε γιατί δεν άφηνα τον κύκλο της να ψηφίσει αφού δεν παρέβαιναν του όρους μου. Τι να πω; Πού να φανταστώ ότι θα ερμηνεύονταν έτσι;
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου!

      Διαγραφή
  30. Για τις περιπτώσεις αυτές, καλή μου Αριστέα, η ελληνική μας Γλώσσα διαθέτει το περιεκτικότατο ρήμα «Αντιπαρέρχομαι». Κι όταν το μυαλό γυροφέρνει το ίδιο στενάχωρο ζήτημα ξανά και ξανά, το αντίδοτο είναι να στρέφουμε τη σκέψη σε μια ωραία εικόνα και να περιφερόμαστε μέσα σ’ αυτήν. Κι αν επιμένει το μυαλό να ξανακολλάει στο ίδιο, να ξαναθυμόμαστε να το οδηγούμε πάλι σε μια ωραία εικόνα.
    Αν ξανασυμβεί στο μέλλον, διαθέτεις πλέον την πείρα τού ψύχραιμου χειρισμού! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Άρη τα σχόλια κλείνουν με την καλύτερη συμβουλή. Θα την ακολουθήσω γιατί έχω ανάγκη να ηρεμήσω.
      Αντί για ωραία εικόνα εγώ θα οδηγηθώ στην εικόνα που ζωγραφίζω!
      Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  31. δε κατάλαβα τι έγινε..δε πρόσεξα τίποτε... λυπούμα που ότι καλό κάνει κάποιος θα γίνει και κάτι άσχημο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι αντίστοιχο όπως στης Φλώρας αγάπη μου. Μπήκαν ο ένας πίσω από τον άλλον άγνωστοι και στήριζαν ως πρώτο τη συμμετοχή που αποσύρθηκε.
      Φιλάκια!

      Διαγραφή