Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Μαζί με το καφέ...


πηγή

Νέο παιχνίδι.
Ξεκίνησε από τη Γλαύκη.
Μία ακόμα "άστεγη καταληψίας".
Τον όρο τον εμπεδώσαμε πια, ε; Φίλη χωρίς μπλογκ!
Αλλά πολυγραφότατη, όταν κι όποτε μπορεί.
Με σημαντική πλέον παρουσία στο χώρο.
Η Γλαύκη διατύπωσε ερωτήσεις.
Εγώ ανέλαβα να το διεκπεραιώσω
και να απαντήσω.

Παιχνίδι λοιπόν.
Χωρίς όρους, χωρίς βραβείο.

Πιάσε μία κούπα καφέ.

Ξεκινάμε....

 1)Αν αποφάσιζες να γκρεμίσεις τους τοίχους, να περάσεις έξω από αυτούς...
... δεν θα τους ξανέστηνα!



2)Αν συναντούσες το όνειρό σου, θα ταξίδευες...
....ακόμα κι αν δεν πήγαινα πουθενά.
Το όνειρο είναι από μόνο του ταξίδι.




3)Αν εμπιστευόσουν τον κόσμο, θα ήσουν...
Νομίζω ότι το κάνω.
για αυτό και φέρω το παρατσούκλι "Χαζέα"!


4)Αν βρισκόσουν σ' έναν απομονωμένο τόπο, θα έπαιρνες μαζί σου 
(μόνο δύο)...

Χαρτί και μολύβι! Οπωσδήποτε! 
(Πιάνονται σαν ένα για να πάρω και το τσιμπιδάκι μου;)


5)Αν είχες να περάσεις την πιο μεγάλη δυσκολία στη ζωή σου, θα ήταν...
Μάθημα μεγάλο!
Όποια κι αν ήταν αυτή. 
Αρκεί να άντεχα!


Κι η δική μου ερώτηση:
Τι χρώμα έχει για σένα η αγάπη.


Θα απαντήσεις στα σχόλια;


Καλημέρα σας!
Καλή Κυριακή να έχετε!

@ριστέα



_______________________________________________

Το 2ο Συμπόσιο Ποίησης είναι σε εξέλιξη, με θέμα τον ...Έρωτα!
Αριστουργήματα καταφθάνουν στο mail μου διαρκώς!
Έως την Πέμπτη 16/01 στις 8 το βράδυ 
περιμένω τις συμμετοχές σας.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

*

είναι σε εξέλιξη το 5ο Παιχνίδι με τις λέξεις



66 σχόλια:

  1. Στην παλέτα του μυαλού μου μπερδεύεται το κόκκινο (πάθος, ένταση κλπ) με το λευκό (αγνότητα). Αν όχι μπερδεμένα μεταξύ τους, τότε σίγουρα εναλλασσόμενα. :)

    Καλημέρα, χαρά μου.
    Όμορφες οι απαντήσεις σου, πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόκκινο: σαν τότε που βάφαμε με κόκκινο το παιδικό χαρτί μας, χρώμα έντονο για να ξυπνάει η καρδιά και το μυαλό.

      Και λευκό: χρώμα απαλό, όπως απαλή κι αλαφροπάτητη είναι η αγάπη. Παραδίνεται, αφήνοντας το κορμί του ελεύθερο, για να ζωγραφιστεί πάνω του το μεγαλείο της αγάπης, με τα απλά, τα καθημερινά και τα ασήμαντα σημαντικά.

      *Για να εξηγήσω καλύτερα την σκέψη μου

      Διαγραφή
    2. Μου άρεσαν τα χρώματα κι οι επεξηγήσεις σου αμαζόνα μου!
      Ρομαντικούλι πλασματάκι!♥
      Να'σαι καλά!
      Σε φιλώ καρδούλα μου!

      Διαγραφή
  2. Ωραίες οι ερωτήσεις και όμορφες οι απαντήσεις! Και η μουσική σου με ταξιδεύει όπως πάντα! Θα σχολιάσω μόνο τη μεγάλη δυσκολία. Δε μπορούμε να προβλέψουμε από πριν το τι θεωρούμε μεγάλη δυσκολία. Αυτό που τώρα μας φαίνεται μεγάλο και δύσκολο, αργότερα μας φαίνεται παιχνιδάκι και γελάμε. Το θέμα είναι ό,τι κι αν έρθει να έχουμε τη δύναμη και το κουράγιο να το αντιμετωπίσουμε και να το δούμε σαν ένα μάθημα (όπως λες και εσύ).
    Ερώτηση: η "άστεγη καταληψίας" αφού έχει τόσες ωραίες ιδέες γιατί δε φτιάχνει ένα μπλογκ να τη διαβάζουμε συχνότερα?
    Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο καρδούλα μου για τη μεγάλη δυσκολία! Μακάρι να μπορούμε να αντέχουμε όσα μας έρχονται!
      Πολλοί πιστεύω δεν έχουν το χρόνο για να κάνουν μπλογκ, το οποίο θέλει φροντίδα, αλληλεπίδραση κλπ
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  3. Για να συναντήσω το όνειρό μου δεν χρειάζεται να ταξιδέψω και πολύ μακριά...αρκεί να γκρεμίσω τους τοίχους ( όι οποίοι άλλωστε είναι χρήσιμοι μόνο στην κυριολεξία τους..) και να συναντήσω ανθρώπους τους οποίους εμπιστεύομαι πολύ εύκολα ...
    δεν μου αρέσει να απομονώνομαι - δεν απαντώ στην ερώτηση αυτή γιατί για μας τους καπνιστές θα έπρεπε να έχει 4 αντικείμενα ( γιατί 2 θα ήταν τσιγάρα - αναπτήρας...)
    Εχω περάσει πολλές μεγάλες δυσκολίες στη ζωή μου ..άλλες ήταν εμπειρίες ..άλλες με έκαναν πιο δυνατή ..
    όσο για χρώμα ΚΟΚΚΙΝΟ και μάνο αυτό !! καλημέρα Αριστέα μου ..φιλιά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ όμορφος ο τρόπος που επέλεξες να απαντήσεις Γεωργία μου! Σε ευχαριστώ πολύ! Να'σαι καλά!
      χεχε! Άτιμο το τσιγάρο!!!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Αριστάκι
    Η αγάπη βάφεται αρχικά
    με κόκκινο χρώμα κι όταν
    ξεφτίζει γίνεται ολίγον ροζ
    Το κόκκινο άλλωστε και δικαίως
    χαρακτηρίζεται το χρώμα του πάθους
    όταν αυτό υποχωρεί ανακατεύεται
    με την λευκή σημαία της υποχώρησης
    και μεταλλάσσεται σε ροζ
    Αυτά έχει η ζωή!!!
    Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου
    Καλή Κυριακή με φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για την κατάθεση της σκέψης σου!
      Λίγο πολύ εμείς οι γυναίκες χρωματίζουμε με τα πιο όμορφα χρώματα, τα οποία στην πορεία...ξεβάφουν!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Τι χρώμα έχει η αγάπη?
    Η Αλκυόνη Παπαδάκη θα έλεγε..."Το χρώμα που έχουν τα μάτια του Θεού..."
    Αλήθεια τι χρώμα έχουν τα μάτια του?
    Για μένα η αγάπη έχει τα χρώματα της ανατολής...ξεκινάει γλυκά φωτίζοντας με ρόδινο, γίνεται κόκκινο, πορτοκαλί κίτρινο και καταλήγει ατόφιο φως που λάμπει σε καθάριο ουρανό...

    Αχ αυτό το τσιμπιδάκι...χαχα!!
    Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου...ειδικά αυτή με τους τοίχους!!
    Έχω έτοιμη τη συμμετοχή μου..θα την "χτενίσω λίγο" μόλις βρω χρόνο και θα τη στείλω...
    Διάβασα και το δικό σου και μαγεύτηκα....φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσαν οι χρωματισμοί σου Μαρία μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ!
      Θα περιμένω και τη συμμετοχή σου με χαρά!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Αριστέα μου!
    Όμορφες ερωτήσεις και πολύ όμορφες απαντήσεις :-)
    Αν αποφάσιζα να ρίξω τους τοίχους μάλλον δεν θα άρεσε σε αρκετούς αλλά αν είναι έτσι να ζούσα το όνειρο μου, σίγουρα θα ταξίδευα μέχρι τα πέρατα του κόσμου όπου δεν θα άφηνα πίσω τον άνθρωπο μου. Όσο για αντικείμενο μάλλον θα ήταν το κινητό μου για να μιλάω με την οικογένεια μου που θα αναγκαζόμουν να αποχωριστώ και βέβαια τον φορτιστή! (εύχομαι να έχει πρίζα εκεί που θα πάω...) Τον κόσμο τον εμπιστεύτηκα και τον εμπιστεύομαι ακόμη οπότε αυτό μάλλον με κάνει καλόπιστη και η μεγαλύτερη δυσκολία της ζωής μου θα ήταν θέμα υγείας δικό μου ή της οικογένειας μου και για αυτό προσεύχομαι καθημερινά γιατί προσωπικά δεν ξέρω τι θα άντεχα...
    Καλή Κυριακή και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα μου. Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου. Σε ευχαριστώ πολύ :))) Να δω που θα έβρισκες πρίζα αχαχαχα!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά και καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. ....σίγουρα το πρώτο χρώμα που μου έρχεται είναι το κόκκινο...αλλά πάντα καταλήγω στο να πιστεύω πως δεν αποτελείται μόνο από ένα χρώμα...πιστεύω πως κλείνει μέσα της όλα τα χρώματα μαζί...και μεταμορφώνεται αναλόγως κάθε φορά....!
    Όμορφες οι ερωτοαπαντήσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι κι εγώ συγκλίνω στη δική σου άποψη...Πολλά τα χρώματα, ανάλογα με τις στιγμές...
      Φιλιά πολλά!
      Καλό σου βράδυ χαρά μου!

      Διαγραφή
  8. Το χρώμα της αγάπης !! Με την ανατολή του ήλιου το απαλό , το αχνό ,το ρόδινο , το έντονο κιτρινοπορτοκαλί και μετά και μετά το έντονο κατακίτρινο φως του ήλιου που το κοιτάς και τυφλώνεσαι και σε λούζει , το φως και η ζεστασιά του....
    Η Γλαύκη πολύ μου αρέσει όταν την διαβάζω , μου αρέσει το ερωτηματολόγιο και οι δικές σου οι απαντήσεις.
    Φιλάκια γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μου άρεσαν οι ερωτήσεις της Νικόλ που προέκυψαν σε μια δημοσίευση άλλου μπλογκ! Χαίρομαι που άρεσε σε όλους και μπήκαμε σε αυτή τη διαδικασία να αναρωτηθούμε για τα δικά μας αν!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Μα η αγάπη είναι ουράνιο τόξο!Πως να την περιορίσεις σε ένα μόνο χρώμα όταν αγαπάς?Άσε που επιλέγεις κιόλας,ανάλογα με τη στιγμή και τη διάθεση που βρίσκεσαι!Σίγουρα έχει το χρώμα του ουράνιου τόξου!Πανέμορφες οι απαντήσεις σου Αριστάκι και μπράβο στη Γλαύκη για τις εμπνευσμένες ερωτήσεις!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε αγαπημένο μου Μιραντάκι ! :)))
      Σε ευχαριστώ για όλα !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. 1)Αν αποφάσιζα να γκρεμίσω τους τοίχους, να περάσω έξω από αυτούς... θα ξαναέχτιζα καινούργιους. Έχω μάθει να ζω μέσα σε όρια.
    2)Αν συναντούσα το όνειρό μου, θα ταξίδευα... στην αλήθεια μου.
    3)Αν εμπιστευόμουν τον κόσμο, θα ήμουν... όπως είμαι. Δεν μπορώ να αγαπήσω αν δεν εμπιστευτώ. Και δεν μπορώ να ζήσω, αν δεν αγαπώ.
    4)Αν βρισκόμουν σ' έναν απομονωμένο τόπο, θα έπαιρνα μαζί μου... την ταυτότητά μου για να με αναγνωρίσουν όταν θα με βρουν. Κι ένα γράμμα.
    5)Αν είχα να περάσω την πιο μεγάλη δυσκολία στη ζωή μου, θα ήταν... αφήνω τον Ύψιστο να αποφασίσει. Ξέρει καλύτερα.

    Μου θύμισε λίγο παλιό λεύκωμα. Γεύση απ' τα σχολικά μας χρόνια. Πολλά φιλιά στην Γλαύκη και σε σένα φιλόξενό μου χαζεάκι :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφες οι απαντήσεις σου Μαρία μου ,αν κι έμεινα έκπληκτη στην πρώτη :))))
      Ναι, ήταν όμορφες οι ερωτήσεις της για αυτό και το συνέχισα! :)))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσαν πολύ οι απαντήσεις σου Αριστάκι μου!!!
    Ωραία ιδέα είχε η Γλαύκη!!
    Θα απαντήσω στην ερώτησή σου,για μένα έχει ένα βελούδινο μαύρο!! Της στιγμής που η μαύρη τρύπα ρουφά το φως και χάνεται!! Και πάνω σε αυτό διαθλάται σαν σε καλειδοσκόπιο κάθε χρώμα.
    αν και το μαύρο είναι απουσία χρώματος! Ετσι δεν λένε? ;)
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βελούδινο μαύρο; Σκοτεινή την ένιωσα. Αλλά τα χρώματα του καλειδοσκοπίου όπως και της ίριδας μου ταιριάζουνε με την αγάπη. Σε όλες της τις μορφές!
      Φιλιά πολλά καρδούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  12. Μπράβο κορίτσια. Το παιχνίδι σας είναι ο καλύτερος τρόπος να ξεπεραστεί ένα μελαγχολικό κυριακάτικα απόγευμα. ( Άντε, Γλαύκη, πήρες την πάσα στο : "γιατί δεν φτιάχνεις μπλογκ;").
    1) Οι δικοί μου τοίχοι, είναι ερείπια. Προσπαθώ να γκρεμίσω και τους τοίχους των άλλων. Με το κεφάλι. Γι αυτό είναι γεμάτο καρούμπαλα.
    2) Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, ταξιδεύω κρεμασμένη από τα όνειρά μου.
    3)" Αν εμπιστευόσουν τον κόσμο θα ήσουν "... Αυτό που είμαι. Αφελής, από συνειδητή επιλογή.
    4) Δεν υπάρχει πιο απομονωμένος τόπος, από την στιγμή της αυτογνωσίας. Κι εκεί, αναγκαστικά έχεις μαζί σου, μόνο δύο πράγματα: τον Καλό και τον Κακό Εαυτό σου.
    5) Πιο μεγάλη δυσκολία : Αυτή που ακολουθεί τις προηγούμενες. Και που, αν δεν σε σκοτώσει, μπορεί και να σε δυναμώσει.
    6) Η Αγάπη για μένα, αυτήν την εποχή, έχει χρώμα ήρεμο λιλά...
    Κι ένα
    Χρώμα της Αγάπης
    δώρο, για να σας ευχηθώ Καλό Απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι όμορφα που έδεσαν οι απαντήσεις με το τραγούδι!!!
      Λάτρεψα την τέταρτη απάντηση σου....
      Στην αφέλεια να φανταστώ συναγωνιζόμαστε επάξια!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα Αννούλα μου! ♥
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Ωραία η ιδέα της Γλαύκης, και μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου!
    Το χρώμα της αγάπης; Χμμμ... Λοιπόν, για μένα, η αγάπη έχει όλα τα χρώματα της ίριδας. Είναι πολύχρωμη, αυτό πιστεύω!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλλη μου σε ευχαριστώ πολύ! Να'σαι καλά!
      Και να έχεις πάντα όλα τα χρώματα μέσα σου ♥
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Επειδή με προκάλεσε (κι εσύ το συνέχισες):

    1) …θα κοίταγα πίσω μου αν έμεινε ανοιχτή η τρύπα να περάσουν κι άλλοι

    2) …παντού μαζί του

    3) …πιωμένος

    4) …ένα μαχαίρι για να επιβιώσω και μια γυναίκα για να επιβιώσω

    5) …πρόκληση που δεν θέλω να ζήσω


    Η αγάπη έχει το χρώμα του ρούχου της. Κάθε μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) ...Θα έπαιρνα μαζί μου και τους υπόλοιπους που ήτανε στην μέσα πλευρά...

      2)... σε ένα πράσινο λιβάδι με μια λιμνούλα δίπλα... Θα ζούσα σε ένα σπιτάκι μικρό και ζεστό..Ξύλινο κατα προτίμηση...Μόνος μου με παρέα δεν έχει σημασία αφου΄θα ήμουν ουσιαστικά εγώ και το όνειρο μου...

      3)...θα είχα λύσει ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα μου...

      4) Διαβάζοντας τις απαντήσεις μου νομίζω πως στην 3 απάντησα και γιαυτο...

      5)... μια ακόμη δοκιμασία ζωής...Σαν και αυτές που περασα και σαν και αυτές που θα περάσω...

      6) Η αγάπη ε??? Μωβ θα έλεγα...Λίγο σκοτεινή, λίγο παθιασμένη και στο σύνολο της βαθιά μυστικιστική...

      Διαγραφή
    2. Πέτρο και Μάκη.
      Δύο άντρες της παρέας που δέχτηκαν την πρόκληση!
      Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο.

      Το θέμα της εμπιστοσύνης τσούζει ε;
      Καλό βράδυ και στους δύο!
      Φιλιά στον αέρα!

      Ενδιαφέρουσες οι απαντήσεις.

      Διαγραφή
    3. Καθόλου δεν τσούζει, κάνεις λάθος.
      Απλά κουράστηκα να με κοροϊδεύουν οι τίποτα.
      Για τους ελάχιστους που έχω γνωρίσει και αξίζουν δεν χρειάζομαι συμβόλαια.
      Φαίνεται πως εσένα δεν σε ταλαιπωρεί η προδοσία.
      Εμένα πολύ.

      Διαγραφή
    4. Ούτε εγώ έχω ανάγκη από συμβόλαια. Ποτέ δεν είχα.
      Η προδοσία λογικά θα πρέπει να ταλαιπωρεί εκείνον που την κάνει! Να μην μπορεί να κλείσει μάτι. Ειδικά αν καταχράται την εμπιστοσύνη μου. Εγώ πάλι μετά την πρώτη κρυάδα το αφήνω πίσω μου και προχωρώ!

      Διαγραφή
  15. Ωραίο το παιχνίδι της Γλαύκης! :) Πόσο μου αρέσουν οι απαντήσεις σου Αριστέα μου!
    Τι χρώμα έχει η αγάπη; Νομίζω συμφωνώ με αυτό που είχε γράψει η Αλκυόνη Παπαδάκη στο βιβλίο "Το χρώμα του Φεγγαριού" όταν το αστέρι έκανε αυτή την ερώτηση στο φεγγάρι..
    "…Το χρώμα που έχουν τα μάτια του Θεού."
    Το τραγούδι που λατρεύω είναι: Sarah Mclachlan - In the Arms of the Angel".. αλλά και τα υπόλοιπα είναι υπέροχα!
    Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ Κυριακής! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Κωνσταντίνα μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα!
      Φιλιά και καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  16. 1)...θα έπρεπε να μάθω να διαχειρίζομαι την ελευθερία μου.
    2)...σ' όλο τον κόσμο για συναυλίες.
    3)...αφελής (ενίοτε είμαι αλλά δε με πειράζει).
    4)...καφέ και τσιγάρο.
    5)...μια δυσκολία που θα έπρεπε να βρω τρόπο να αντιμετωπίσω.

    Χρωματικώς η αγάπη είναι χαμαιλέοντας. Αν μπορεί να προσαρμοστεί, αντέχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Μου άρεσαν οι συναυλίες! Να φανταστώ ροκ κι έτσι;
      Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου! Εύχομαι η αγάπη να έχει το χρώμα της αντοχής!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Και ροκ και έντεχνα και ρεμπέτικα και παλιά λαϊκά και δημοτικά...παντού υπάρχουν θησαυροί.

      Διαγραφή
  17. 1. ...θα συνέχιζα να βαδίζω εμπρός χωρίς σκέψεις. 2. ...στα βάθη της ζούγκλας μιας και δεν είμαι ήσυχο πνεύμα. 3. ...αυτή που την "πατάει" πάντα. 4. ...ημερολόγιο και στυλό για να αποτυπώνω τις στιγμές μου σχεδιάζοντας ή γράφοντας. 5. ...οιωνός για καλύτερες μέρες που θα ρθουν. 6. ...Η αγάπη για μένα έχει τα χρώματα του ουράνιου τόξου!!! Αγαπάμε διαφορετικά, σε διαφορετικές εντάσεις, διαφορετικές στιγμές στη ζωή μας.. :) μου άρεσε πολύ το παιχνίδι!! :) και οι απαντήσεις σου Αριστεάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευάκι μου για τις απαντήσεις σου! Να'σαι καλά!
      Συμφωνώ μαζί σου για την αγάπη!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  18. εχω ηδη απαντησει στου μαζεστιξ οποτε στεκομαι στην ερωτηση σου. η αγαπη δε θα μπορουσε να περιοριστεο σε ενα μονο χρωμα.της ανηκουν ολες οι απχρωσεις της ιριδας δικαιωματικα,αφου χωρις αθτη δεν υπαρχει φως,δηλ. σκοταδι,δηλ. μαυρο.πολυχρωμη λοιπν και φωτεινη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "πολύχρωμο" δόθηκε από πολλές φίλες πιο πάνω και συμφωνώ κι εγώ. Το φωτεινό δείχνει και τι άνθρωπος είσαι Χριστινάκι μου.... Να'σαι καλά !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  19. Πρόκληση μοιάζουν αυτά τα ερωτήματα αλήθεια...
    Αν αποφάσιζα να γκρεμίσω τα τείχη θα ήθελα να πληγώσω
    όσο το δυνατό λιγότερο τις ψυχές που βασίζονται σε εμένα...
    Το όνειρό μου με ταξιδεύει ήδη....
    Αν εμπιστευόμουν θα ήμουν άνετη... τώρα είμαι απλά εντός των τειχών και με φυλάκιο ελέγχου στην πόρτα :-)
    Στην απομόνωση και μόνο δυο πράγματα ; Θα συμφωνήσω μαζί σου απόλυτα... χαρτί και μολύβι, δεν θα χρειαζόμουν κάτι άλλο...
    Πάντα λέω πως αυτό που ήρθε είναι δύσκολο... μα έρχεται κάτι άλλο που αναιρεί την πρώτη εντύπωση και έτσι έμαθα πως οτιδήποτε έρχεται θα το αντιμετωπίσω όταν έρθει όπως μπορώ... ελπίζω να μπορώ....
    Αλήθεια πόσα χρώματα έχει η αγάπη; Υπάρχουν λόγια να τα περιγράψω;

    Παρ όλο το προχωρημένο της ώρας με μια κούπα καφέ
    απάντησα κι εγώ...
    Καλό βράδυ Αριστέα μου , καλό βράδυ Γλαύκη
    Καλό βράδυ σε όλους :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Λεβίνα μου! Η πρόκληση ξεκίνησε από τη Γλαύκη, την είδα και την έφερα να την αντιμετωπίζουμε όλοι μαζί!
      Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Μου αρέσουν πολύ οι απαντήσεις σου , Αριστούλα μου !!!!
    'Ακου "Χαζέα " !!!!!!!! Ας μην χάσουμε την εμπιστοσύνη μας στους άλλους ανθρώπους κι ας την "πατάμε κάπου - κάπου !!!!!
    Αδημονώ να διαβάσω τα ποιήματα !!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ νίκη μου! Χαζέα εκ του χαζή-Αριστέα! Με τιμή το φέρω, μη νομίζεις!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  21. Έφτασα λαχανιασμένη...!!!
    Ήρθε η ώρα να φρενάρω για σήμερα!

    Αριστέα μου σ' ευχαριστώ θερμά και από εδώ για την ανάρτηση!!!
    Χαίρομαι αν έκανα κάποιους να περάσουν χαλαρά την Κυριακή τους και να ευθυμήσουν λίγο!

    Ας απαντήσω κι εγώ με τη σειρά μου τώρα.
    Διαβάζοντας τις απαντήσεις της Άννας δεν το πίστευα ότι αυτά που έγραφε ήταν σκέψεις δικές μου!!!!
    Θα προσπαθήσω να μην γράψω τα ίδια, αν και με πολλή δυσκολία θα βγει κάτι άλλο! Τέτοια ταύτιση απόψεων λέμε!!!

    1) ... αν κι έχω γκρεμίσει πολλούς και συνεχίζω μέχρι εκεί που θα νιώθω απόλυτα ότι είμαι εγώ, κοιτάω μόνο μπροστά και προχωρώ στο άγνωστο, πάντα προσπαθώντας να παρασύρω κι άλλους μαζί μου σ' αυτό το ταξίδι!
    2) ... ζώντας πάντα αγκαλιά με τα όνειρά μου, τα οποία μου δίνουν τη δύναμη να συνεχίζω την πορεία μου στη ζωή και να πραγματοποιώ πολλά από αυτά, θα ήθελα να ταξίδευα στ' αλήθεια με τρένο σε πολλές πόλεις της Ευρώπης κάνοντας στάσεις όπου και όποτε θα ήθελα, χωρίς ιδιαίτερη διαμονή σε κάποιον τόπο! Ένα όνειρο, που δεν πραγματοποιήθηκε νωρίς για διάφορους λόγους.
    3) ... αφελής, καθώς έτσι πορεύομαι μέχρι τώρα κοιτώντας πρώτα με θετική ματιά τους άλλους κι έπειτα γίνεται το κοσκίνισμα!
    4) "... δεν υπάρχει πιο απομονωμένος τόπος, από την στιγμή της αυτογνωσίας. Κι εκεί, αναγκαστικά έχεις μαζί σου, μόνο δύο πράγματα: τον Καλό και τον Κακό Εαυτό σου. " απόλυτη ταύτιση με την Άννα!

    Το χρώμα της αγάπης Αριστέα μου είναι για μένα το απόλυτο φως! Λαμπερό αλλά φέροντας και όλα τα χρώματα του φάσματος, μια και η αγάπη αγκαλιάζει όλες τις στιγμές και τις ψυχικές καταστάσεις, για να αποδείξει τη δύναμή της! Σίγουρα δεν είναι μια ευθεία γραμμή! Αυτή είναι και η ομορφιά της εντέλει!
    Γλαύκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ♥ ♥ ♥!!!
      (Οι ♥ ♥ ♥ κλεμμένες από την Αριστέα. Αυτό που δηλώνουν, αυθεντικό!)

      Διαγραφή
    2. Παρομοίως, Άννα ♥ ♥ ♥!!!

      Καλέ παρέλειψα μία απάντηση!
      Τώρα το είδα, α, καλά!!!

      5) ... αυτή που με κάνει καλύτερο άνθρωπο!
      Γλαύκη

      Διαγραφή
    3. Με μια ημέρα καθυστέρηση σχεδόν ήρθα κι εγώ λαχανιασμένη, Μια δύσκολη μέρα αλλά συνηθισμένα τα βουνά από τα χιόνια!
      Γλαύκη μου οι ερωτήσεις σου ήταν εμπνευσμένες. Λειτπυργησαν για τους περισσότερους ως σημείο αναφοράς να αναζητήσουμε εσωτερικά μονοπάτια. έπαιξες ένα ρόλο και στη σημερινή μου ποιητική ανάρτηση.
      Γλαύκη κι Άννα! Πόσο μοιάζετε!

      Χαίρομαι πολύ σας γνώρισα!

      Να 'ναι καλά η Πετρούλα μας!
      Φιλιά πολλά και στις δύο!

      Διαγραφή
  22. 1)Αν αποφάσιζες να γκρεμίσεις τους τοίχους, να περάσεις έξω από αυτούς...
    σίγουρα θα φρόντιζα να μαζέψω και όλα τα μπάζα που θα είχα δημιουργήσει!
    2)Αν συναντούσες το όνειρό σου, θα ταξίδευες...
    κάπου από όπου θα μπορούσα να επιστρέψω ανά πάσα ώρα και στιγμή! Τα όνειρα συνήθως τα θεωρούμε ιδανικά επειδή δεν τα ζούμε! (Αν τα ζούσαμε στο 100% τους ίσως και να αποδεικνύονταν εφιάλτες! Είμαι λίγο πνεύμα αντιλογίας!)
    3)Αν εμπιστευόσουν τον κόσμο, θα ήσουν...
    Έλληνας αφελής ψηφοφόρος! (Σχεδόν το πετύχαμε αυτό!)
    4)Αν βρισκόσουν σ' έναν απομονωμένο τόπο, θα έπαιρνες μαζί σου
    (μόνο δύο)...
    Δύο κοντέινερ! (Γεμάτα πράγματα!)
    5)Αν είχες να περάσεις την πιο μεγάλη δυσκολία στη ζωή σου, θα ήταν...
    Απίστευτα αγχωτική διαδικασία...
    *Τι χρώμα έχει για σένα η αγάπη...
    Δεν νομίζω πως είναι μόνο ένα χρώμα! Είναι πανδαισία χρωμάτων και ήχων και αρωμάτων!!!

    Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου, Αριστέα μου!!!
    Φιλιά σε εσένα και φυσικά στη Γλαύκη!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από το συριανό τρελοκομείο μου!
      Γέλασα με τη ψυχή μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  23. Ωραίο παιγνίδι , ωραίες ερωτήσεις..μπράβο στη Γλαύκη (θα δει τα σχόλια μας); :)

    ορίστε και οι δικές μου απαντήσεις

    1)Αν αποφάσιζες να γκρεμίσεις τους τοίχους, να περάσεις έξω από αυτούς...
    Θα πήγαινα σε μέρη εξωτικά , ρομαντικά , με θάλασσα , φοινικές , δελφινάκια :)

    2)Αν συναντούσες το όνειρό σου, θα ταξίδευες...
    στο πύργο του Αιφελ (αυτό είναι το παιδικό μου όνειρο) :) και θα ήθελα να ασχοληθώ με τη ζωγρφική μου (παιδικό όνειρο να γίνω ζωγράφος)


    3)Αν εμπιστευόσουν τον κόσμο, θα ήσουν...
    Δεν τον εμπιστεύομαι

    4)Αν βρισκόσουν σ' έναν απομονωμένο τόπο, θα έπαιρνες μαζί σου
    (μόνο δύο)...
    Βιβλίο, κινητό και ράδιο (είναι τρία αλλά δεν πειράζει) :)

    5)Αν είχες να περάσεις την πιο μεγάλη δυσκολία στη ζωή σου, θα ήταν...
    Μάλλον θα ήταν γραφτό να την περάσω

    Κι η δική σου ερώτηση:
    Τι χρώμα έχει για σένα η αγάπη.
    Το χρώμα του αισθήματος / συναισθήματος που νοιώθει ο κάθε άνθρωπος μέσα του και γύρω του...πώς βλέπει το κάθε τι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξαναήρτα γιατί ξέχασα να σου γράψω οτι ωραίες οι απαντήσεις σου :) καλημέρα κ καλή εβδομα΄δα

      Διαγραφή
    2. Φυσικά και τα είδε! :)))
      Πολύ όμορφα! Σε ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες δελφινοκόριτσο!
      Σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλούθκια στην Κύπρο!

      Διαγραφή
  24. Ενδιαφέρον παιχνίδι!

    Ειδικά οι απαντήσεις σου 2 και 5 μου άρεσαν πολύ, στα άλλα θα έλεγα τα εξής:

    1) Θα ξεπάγιαζα από το κρύο.. Ή μήπως όχι;

    3) Πιο ήρεμος

    4) Δύο φράουλες. Το αγαπημένο μου φρούτο. Θα τις έτρωγα, θα φύτευα τα σπόρια και με λίγο νερό μετά από λίγο καιρό θα είχα φραουλιές και ακόμα περισσότερες φράουλες!

    Όσο για το χρώμα της αγάπης, άσπρο. Ίσως επειδή στο μυαλό μου την έχω ως κάτι ιερό, ακάθαρτο, αμόλυντο από άλλες αποχρώσεις..

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με εντυπωσίασαν οι φράουλες! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ που πήρες μέρος!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Η αγάπη για μένα είναι πολύχρωμη.
    Έχει κόκκινο όταν είναι παθιασμένη, λευκό όταν είναι αγνή- αδελφική, πράσινο όταν ελπίζει, γαλάζιο η ταξιδιάρα και μαύρο η απελπισμένη και ανεκπλήρωτη.
    Πολύ όμορφες οι απαντήσεις σου.
    Καλημέρα
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χριστίνα μου!
      Πολύτιμες οι απαντήσεις στο χρώμα της αγάπης! :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Καλημερα και καλη εβδομαδα Αριστεα μου!
    Πολυ ομορφο παιχνιδι σκεφτηκε η αστεγη μπλοκοφιλη μας!
    Εννοειτε πως θα απαντησω και εγω.
    Παμε:

    1) Εξαρταται τι τοιχοι θα ηταν αυτοι. Λογικα θα ηταν τοιχοι που με κρατουσαν κλεισμενη καπου. Με αυτη τη λογικη αν τους εσπαγα απλως θα περπατουσα. Χαμενη μεν αλλα θα περπατουσα.

    2) Θα ταξιδευα οπου να ναι μαζι του χαμογελωντας.

    3) Αν εμπιστευομουν το κοσμο θα ημουν αυτη που ειμαι

    4) Θα επαιρνα μαζι μου οτι θεωρω σημαντικοτερο. 2 ανθρωπους. Το θεμα ειναι πως θα επελεγα.... δυσκολο...

    5) Δυσκολη φαση.

    Αν η αγαπη ηταν χρωμα θα ηταν λευκη με μια ενιοτε χρυσαφι λαμψη!

    φιλακια φιλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κικίτσα το χρυσαφί σου με βοήθησε πολύ !!!
      σε ευχαριστώ για όλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. καλημερα καλη μου φιλη!
      χαρα μου που σε βοηθησα με το χρυσαφι!
      θα χαρω να μαθω που!
      η θα το καταλαβω καποια στιγμη!
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
    3. Θα μάθεις σύντομα Κικίτσα μου! ♥
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  27. 1) Το έχω επιχειρήσει ήδη...δεν υπάρχει επιστροφή κι ας έχουν απομείνει πίσω συντρίμμια... 2) Ταξίδεψα κι έχω την εντύπωση πως ακόμα λείπω... 3).....κάποια άλλη..... 4) Χωρίς ρεύμα;; (κοινώς, χωρίς υπολογιστή;)..τα βιβλία μου και τα τετράδια μου! 5) Κάπου το διάβασα: "να μη σου δώσει ο Θεός όσα μπορείς να αντέξεις"... 6) Διάφανο.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τρελοκομείο α) Μου άρεσαν όλες οι απαντήσεις ./...τόσο πολύ ΕΣΥ!!!
      Εκείνο το διάφανο με μπέρδεψε! μαζεύω χρώματα...όχι χωρίςλόγο όπως θα δεις προσεχώς!

      Τρελοκομείο β) αυτό το να έχει φωτό και κομμάτια στο τσεπάκι σου με τρελαίνει!

      Φιλιά και στις δύο!

      Διαγραφή