Σάββατο 4 Ιανουαρίου 2014

Ερωτικές μελωδίες



Μουσικές θεσπέσιες έφθασαν στα αυτιά μου
με το ξημέρωμα της πρώτης μέρας.
Έψαξα το χώρο περίεργη από το ξάφνιασμα.
Δεν ήταν από κάποια μπάντα,
κάποιο στέρεο συγκρότημα που έπαιζε,
κάποιο μέσο ηλεκτρονικό
που έδινε τον ήχο.
Δεν ήταν το μεγάφωνο από τη γιορτή που 
δινόταν προς τη τιμή 
της έλευσης του νέου χρόνου.
Δεν ήταν από τα χείλη των συνδαιτυμόνων. 
Ούτε όργανα στα χέρια τους
ευθύνονταν για τις μελωδίες που έφθαναν μέσα μου...
(ή μήπως έβγαιναν από μέσα μου;)
Ανάλαφρα αποκοιμήθηκα τη νύχτα εκείνη.
Ξημέρωσε κι η δεύτερη μέρα.
Κι η μουσική πανδαισία συνέχισε
να πλημμυρίζει τον κόσμο μου,
να συνοδεύει τα βήματά της μέρας μου,
να με κοιμίζει με νανούρισμα γλυκό,
να με ξυπνά σαν μωρό που δέχεται το 
το πιο τρυφερό χάδι της μάνας...
Συνήθισα πια καθώς και η τρίτη μέρα έφευγε από κοντά μου....
Κι είναι αυτό που με τρομάζει πιότερο από όλα....
Όταν σταματήσουν οι μελωδίες
καταλαβαίνεις πόσο ανεκτίμητος ήταν ο Έρωτας!


@ριστέα





Καλή σας μέρα!
Καλό τριήμερο να έχετε!





55 σχόλια:

  1. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Σου εύχομαι αυτές οι μελωδίες
    να πολλαπλασιαστούν μέσα σου
    και να μην σου λείψουν ποτέ!!!
    Πανέμορφο και βαθιά ποιητικό
    το γραφτό σου!!!
    Καλό τριήμερο και καλή μας φώτιση!!!

    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη μου!
      Σε ευχαριστώ για την ευχή και για τα καλά σου λόγια!
      Καλή μας φώτιση! :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. είθε οι μελωδίες να συνεχιστούν για .... πολλά πολλά χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nα ευχηθώ τότε να μη σταματήσουν οι μελωδίες αυτές
    εκεί που υπάρχουν κι όπου δεν υπάρχουν
    να προστάξω να αρχίσουν πάραυτα... :-)

    Καλό Σαββατοκύριακο Αριστέα μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφες οι ευχές ου Λεβίνα μου! :))
      Να'σαι ακλα!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  4. Βρε, άσε τα σάπια...
    Μπουζούκι, ντέφι κτλ ήταν!!!
    Τόση εκπαίδευση έκανες τους μήνες που πέρασαν!!!
    (Γιατί πας να μας ρίξεις στάχτη στα μάτια, δεν ξέρω!!!)
    ;-)
    _________________
    Πολύ όμορφα λόγια, Αριστέα μου!!!
    Και ακόμη ωραιότερα τα συναισθήματα που αυτά δημιουργούν!!!
    Καλό τριήμερο!!! Με φώτιση!!! (Για εσάς! Εγώ την έχω!!!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχχαχαχαχα! Ευτυχώς το έσωσες μετά!
      Να'σαι καλά συριανό τρελοκομείο μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάμε πάλι:

      Μμμμμ... Ότι καταλάβαμε δηλαδή τώρα....!!
      Μετά τα χθεσινά (σκυλάδικα) οι μελωδίες σου σήμερα ακούγονται ερωτικές, αν μη τι άλλο! Και τώρα...κλέβω και σου χαρίζω κι εγώ μια ❤

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα!!! Κλέψε κλέψε!!!!!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Θα σε αφήσω ακόμα Πετρδάκι μου στην αγωνία σου και στα ερωτηματικά σου!

      Ακόμα να μάθεις να κάνεις καρδιές;

      Διαγραφή
  6. Τελικα νομιζω ο νεος χρονος θα σου εκπληρωσει εκεινη την επιθυμια, εκεινη την απαντηση, τι θα ηθελες ακομα να κανεις! Εγω στο ευχομαι ολοψυχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...πανέμορφο!!!!!
    Εύχομαι να νιώθεις πάντα την ψυχή σου πλημμυρισμένη από τέτοιες μελωδίες!
    Καλό τριήμερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς σήμερα έσωσα το γόητρο μου ( μετά το χθεσινό πολιτισμικό σοκ με τα τρακτέρια και τα νταούλια)αχαχα!
      Να'σαι καλά κοπέλα μου! Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχα!!!
      όλα χρειάζονται σ'αυτή τη ζωή για να συμπληρωθεί η ομορφιά της...οπότε μαζί σου και στο προηγούμενο και σε αυτό :)
      Φιλιά :)

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι πολύ που συμφωνούμε :)))
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Τι γλυκό και όμορφο! Το έθεσες ακριβώς όπως έχει....
    Καλό ΣΚ Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι μου! Χαίρομαι που σου άρεσε!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  9. Πριν το μελωδικό Παρόν σου, γίνει Παρελθόν, ζήσε το και παράσυρέ το μαζί σου, στο Μέλλον.
    (^_-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Απο τα σκυλάδικα στα μελωδικά καλέ τι ποικιλία είναι αυτή!
    Χαχαχα!!
    Φιλιά πολλά Αριστάκι σου εύχομαι να τις έχεις πάντα μέσα σου αυτές τις μελωδίες να σε σώζουν από τους Παντελίδιδες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Πάντως δεν πλήττουμε καθόλου Ελενάκι μου ε;
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Ανεκτίμητος ο έρωτας..
    δεν έχω τίποτα άλλο να πω γι αυτή την εξαιρετική δημιουργία σου καλή μου!
    Να έχεις ένα ευχάριστο τριήμερο! Φιλάκια! ♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νάτο νάτο!!! Βλέπω ήμαστε όλοι σε love mood!!! Ή το παλεύουμε!!! ;)
    Χαχαχα!! Πάντως με έχει πιάσει κι εμένα μια αγκαλιτσίαση πετωκαρδουλίαση και δεν μου το χω κιόλας καθότι στριγγλίτσα!!!! :))))) Χαχαχα!!!
    Από τα πιο όμορφα ποιήματά σου που χω διαβάσει!!!
    Ε ρε σορόπια η γειτονιά!!! Χαχαχα!!!
    Να ξεκουραστείς καλό μου το 3ήμερο!!!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Είναι κι άλλοι στη γειτονιά; Φαίνεται γουρλίδικο το '14 για την ώρα! αχαχα!
      Χαίρομαι που σου άρεσε μάτια μου!
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Ψιτ καλέ μπουκλωτή μελαχρινή τι διάβασα στο blog του Παλομακίου;; Πέταξες την χειρομπομπίδα για β΄ γύρο και την έκανες;;;; :))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Το προετοιμάζω! Ξέρεις δα πώς δεν αφήνω τίποτα στην τύχη!!!!
      Keep in touch!!!! Έρχεται! Έρχεται! ♪ ♫ ♫ ♪ ♫ ♪ ( κ΄τι από Πανταζή θυμήθηκα!)

      Διαγραφή
  14. Είναι να μη σου βγει το όνομα.
    Ότι και να λες τώρα για ερωτικές μελωδίες το μυαλό όλων πηγαίνει στον αγαπημένο σου Παντέλα.
    Εύχομαι λοιπόν τη νεά χρονιά να γράψει και να τραγουδήσει ένα και για σένα. Τότε να δω πως θα τον αποφύγεις!
    Πάντως είναι όμορφο να ξυπνάς και να ακούς μελωδίες.
    Τι να πει και το άδωνι που ακούει ...φωνές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Όχι Παναγία μου! Όχι άλλος Παντελίδης!
      Και ναι...είχα καιρό να ακούσω μελωδίες ...οπότε καταλαβαίνεις!
      Μέσα κι εσύ Σαββατόβραδο πουλάκι μου;

      Διαγραφή
  15. Ξανάρθα!
    Σου στέλνω παραγγελιά (ο αποστολέας θέλει να κρατήσει την ανωνυμία του).
    Μιας και μπήκα όμως πάρε και ένα μπουκάλι Τζόνι από εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α! εσύ μου κουβάλησες όλη την αφρόκρεμα και την ποιότητα μαζεμένη!
      Άντε στην υγειά μας!!! :)))

      Διαγραφή
  16. Και στο εύχομαι οι ερωτικές μελωδίες να γίνουν όμορφοι συνοδοιπόροι γιατί είναι αναπάντεχο να συναντάς και μη...μη αφήσεις να φύγει..
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ από καρδιάς Νικολίτσα μου!
      Να'σαι καλά!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου! Το είδα και σε απάντησα αμέσως! Δεν το έλαβες;

      Διαγραφή
  18. Μελωδίες χμμμμμμμ!!! και τις ακούς μέσα σου;; χμμμμμ..ανίατη κατάσταση θα γίνει μάλλον .... ετοιμάσου.... να την απολαύσεις..χι.χιχ. Αριστέα μου..υπέροχοι στίχοι...και μια υπέροχη χρονιά να έχεις γενικώς..!!!φιλάκιαααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Λες ε;
      Ρουλίτσα μου γλυκιά , σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου ...με τη γλυκύτατη φωνούλα :))) (Απαντώ αμέσως μετά το τηλεφώνημά μας βλέπεις!
      Φιλιάααααα!

      Διαγραφή
  19. Όταν σταματήσουν οι μελωδίες
    καταλαβαίνεις πόσο ανεκτίμητος ήταν ο Έρωτας!

    Και αφού τελειώσουν τα όργανα (που το μόνο σίγουρο είναι ότι τελειώνουν και μάλιστα άσχημα) την πέφτεις επιτέλους για ύπνο!
    Και μένει το The Sound of Silence να θυμίζει με τον τίτλο του, το πόσο πολύτιμη είναι η ηρεμία της ησυχίας. Αν και τα όργανα δεν παίζουν μόνο για τον Έρωτα, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία!
    Απ' ότι βλέπω, όταν δεν αναλώνεσαι σε blogoδιαγωνισμούς γράφεις καλύτερα, πιθανότατα όταν περιγράφεις κάτι που αισθάνεσαι και όχι θεωρητικά.
    Καλή συνέχεια και καλές εμπνεύσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε Νομίζω ότι χρειάζονται από όλα στη ζωή! Δεν αναλώνομαι . Ούτε καταναλώνομαι! Διασκεδάζω στον προσωπικό μου χώρο όπως κλαίω ...όπως βγάζω όλα μου τα συναισθήματα, όπως γράφω όταν έχω έμπνευση ή παίζω όταν δεν έχω!
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή! Να'σαι καλά!
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  20. Επί αυτών των μελωδιών μάλλον δεν είμαι και ο πιο ειδικός..

    Καλό (υπόλοιπο) τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μμμμ έρωτας μου μυρ'ιζει εδώ Αριστεάκι μου!!!!! Εύχομαι τα καλύτερα μέσα από την καρδιά μου!!! :) πολύ όμορφο ποίημα!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θείες τού Έρωτα οι μουσικές,
    ποιος δεν τις άκουσε, δεν έχει ζήσει!

    (Κι όσες κι αν έρθουνε μέρες πικρές,
    δε θα μπορέσει καμιά να τις σβήσει).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλε Άρη ακόμα και τα σχόλια σου είναι ιδιαίτερα κι έχουν κάτι να πουν!
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς!
      καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  23. Η μπλοφα του ερωτα....οι μουσικες των παντων!
    Εστιασε..χορεψε...αλλα μην το δενεις κιολας..
    Ειναι που παντα ειμαστε απροετοιμαστοι
    για το δεδομενο της αλλαγης των παντων.
    Κι απο εκει ξεκινα και η "φοβια" για την αλλαγη προς τον θανατο...
    Και η "εξαφανιση¨του ερωτα....
    τι ειναι?
    στιγμη μικρου (ενιοτε μεγαλου)θανατου

    Καλημερολουλουδοπουχορευε-δεν-αλλα μπορει και να...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω φυσικά! Οι μεγάλες προσδοκίες φέρνουν τις μεγάλες απογοητεύσεις εξάλλου! Απλά ακούω αγριομελάκι μου. Κι ευφραίνεται η ψυχή μου!
      Καλημερούδια και φιλιά!

      Διαγραφή
  24. τι όμορφο κείμενο , ρομαντικό , τρυφερό και η φώτο και ο συνδυασμός τους...ωραίο Αριστεούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή