Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Ακούω, βλέπω, συλλογίζομαι # 8

Το πρώτο "Ακούω, βλέπω,συλλογίζομαι" της χρονιάς- 
η εβδομαδιαία στήλη της Ελευθερίας που αρθρογραφεί στο Beauty blog-
θα είναι τουρλούμ στο φούρνο με πατάτες!
Παρασκευή σήμερα, τριήμερο εν όψη
 θα μου επιτρέψετε να τα κάνω λίγο μπάχαλο, ε;
Το υποσχέθηκα και στη πλατφόρμα μου,
μπαρδόν στο ξενιτεμένο μου αγριμάκι ήθελα να πω
να παίξω ΤΟ ΑΣΜΑ ...
Πώς γίνεται να πάρω το λόγο μου πίσω;
Αφιέρωση τηλεφωνικώς εξ αποστάσεως έκανε
για μένα και την Πέτρα μας, που δεν κατάφερε να την ακούσει!
Ακολουθεί το ΑΣΜΑ!


ακούω

♪ ♫ ♩ ♬ ♭ ♩ ♬ ♮ ♩ ♬ 
...Υποκλίνομαι στον ποιητή!
Έλιωσα στα γέλια από την πρώτη στιγμή που το άκουσα!
Και ναι! Μετά από Παντελίδη, Πάολα και Οικονομόπουλο
πέρασα στα σκληρά!
Ήταν να μην μου βγει το όνομα!
Κι όποιος κατάλαβε , κατάλαβε!

Στο ίδιο κλίμα αλλά με άλλο θέμα ακολουθεί το 
τι είδα και μου έμεινε βαθιά χαραγμένο!


βλέπω


"Στιγμές στην αλλαγή του χρόνου"
ονομάζεται το κολλάζ μου κι είναι ο "αγαπούλης" μου
μαζί με τον συνονόματο εγγονό του,
 που έδωσε/αν για άλλη μία φορά ρεσιτάλ!

★ ✩  ⋆ ☆ ★ 

συλλογίζομαι


Όπου υπάρχει άφθονο γέλιο κι όρεξη
δεν χρειάζονται
λεφτά, πρώτα τραπέζια-πίστα και λέλουδα 
για να περάσεις τζιτζι και θαύμα!!!


Καλή σας μέρα
Καλό τριήμερο να έχετε!

@ριστέα!


42 σχόλια:

  1. Yes!! Πρώτη, πρώτη!! Χα χα.
    Η αφιέρωση ήταν όλα τα λεφτά!
    Βάλεμε την Πέτρα ν'ακούσετε και το εξής ''Με τέτοιον άντρα, με τέτοιον άντρα, θα πουλήσω και τα γίδια και τη μάντρα''! Άλλο ένα βουκολικο άσμα μόνο για εσάς, αγαπουλες μου!

    Μου λείπετε πολύ πολύ. Δεν έχω ίντερνετ, θα τα πούμενε σύντομα. Φιλιά από Μελβούρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Τώρα εσύ μικρό μου τρελοκόριτσο θα κοιμάσαι! Πρώτη όμως ! Τα κατάφερες! Όπως κατάφερες να μου χαρίσεις πολύ πολύ γέλιο την πρώτη του χρόνου! Να'σαι καλά! Α! Και το τρελό το αδερφάκι σου! Όλα τα λεφτά! Να της το πεις ναι;
      Τέτοια βλάχικη κουβέντα δεν είχα κάνει ποτέ μου ...τόσο αληθινά πραγματική! Πού' σαι Πέτρα! Τα καλύτερα έχασες!
      Πάω να ψάξω το επόμενο άσμα που μας αφιερώνεις!
      Φιλιά κι αγκαλιές ξενιτεμένο μου!!! ♥
      ΣΛ!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Αριστέα μου!
    χαχα, μου θύμισες την δική μου παραμονή! Πήγαμε σε οικογενειακό σπίτι και από το πουθενά πιάσαμε και εμείς μικρόφωνα, χορέψαμε, ηπειρώτικα, νησιώτικα, τσιφτετέλια...το έλα να δείς! Τέτοιο χορό και κέφι δεν νομίζω πως έχω ξανακάνει ποτέ Παραμονή Πρωτοχρονιάς!
    Εκεί που λέγαμε απλά θα φάμε και θα κάτσουμε στο τζάκι έγινε μεγάλο γλέντι!
    ...Γιατί τα αναπάντεχα και αυτά με τους δικούς σου ανθρώπους είναι τα καλύτερα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα μικρόφωνο τελικά κάνει πολύ καλή δουλειά! αχαχαχα!
      Θαύμα ήταν ο συνδυασμός αγαπούλης και μικρόφωνο!
      Τελικά δεν χρειάζονται πολλά για να περάσουμε καλά ε;
      Χαίρομαι που πέρασες καλά Κατερίνα μου και που διασκέδασες!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Χαχαχα πολύ όμορφα ξεκίνησε η νέα σου χρόνια....! Όμορφες οι φωτογραφίες...!
    Να έχεις μια υπέροχη μέρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά!!!
      Χαίρομαι που πέρασε και σε σας! Φιλάκια πολλά Ωραιοζήλη μου!

      Διαγραφή
  4. Αχ!! Αχ!!Βρε Αριστάκι που τα βρίσκεις
    που τα βρίσκεις......κλαίω απ' τα γέλια!!!!
    Ανεβήκαμε βαθμίδα!!!!Άντε και σε ανώτερα
    Το κακό είναι πως μου κόλλησε η τραγουδάρα
    και την σιγοτραγουδάω.....κακό που με βρήκε!!!

    Πάντα τέτοια βρε
    Φιλούρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Το τραγούδι δεν το βρήκα...με βρήκε! αχαχα!
      Κι εμένα μου κόλλησε δύο μέρες τώρα! Πού θα πάει; Θα μου περάσει!!!
      Φιλάκια πολλά Ελένη μου!

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα καλή χρονιά και καλώς σε βρήκα!
    Ωραίο ξεκίνημα στη χρονιά σου!χαχαχαχα!
    Καλό υπόλοιπο ημέρας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Άμυ!
      Σε ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου, χαίρομαι που διασκέδασες το πέρασμά σου από δω!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  6. Μισό... βγάζω τα ψιλοτάκουνα και ξανάρχομαι... (Μη γκρεμοτσακιστώ σε κανένα γαρίφαλο!)
    Α, να βάλω και κάτι, να ταιριάζω στο κλίμα: Καμιά λαμέ φλοράλ φουστοζώνη ίσως!!! Χμμμ... τώρα που το σκέφτομαι, δεν έχω κάτι τέτοιο στη ντουλάπα μου (Δόξα το Θεό!!)
    Γεια σου, ρε Αριστέα με τα ωραία σου!!!
    ;-) χαχα!!!
    Μόλις είδα και ένα σχόλιο πιο πάνω "Ψυχής σιωπές (Αμυ)"...
    Δε θέλω να ξέρω τί γνώμη θα σχημάτισε για εσένα με αυτό το post!!!
    Να διευκρινίσουμε πως το Αριστάκι μας, κατά τ' άλλα είναι πολύ φυσιολογικό άτομο!!! (Το χέρι μου στη φωτιά βάζω για σένα, είδες???!!!)
    Α, ρε Μιράντα, πού είσαι μάτια μου?? Τώρα βρήκες να απέχεις??!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχχαα! Γεια σου Συριανό τρελοκομείο μου!!!
      Έλα ντε! Τι γνώμη θα σχημάτισε το κορίτσι πρώτη φορά στα μέρη μου;;;; Πες τα ότι είμαι άγιο πλάσμα απλά με παρασέρνουν στις ακολασίες!!!
      Το Μιραντάκι πολύ δεν έλειψε; Πρέπει να γυρίσει πίσω! Ξέρεις σήματα καπνού;;;;; αχαχα!

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  7. Καλά το τραγούδι απίστευτο που το βρήκες παιδί μου υπάρχει τέτοιο πράγμα;;
    Χαχαχα!!!
    Οι στιγμές σας μοναδικές αυτές είναι που μας κρατάνε στα δύσκολα και μας κάνουν παρέα.
    Σε φιλώ γλυκά Αριστάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ το βρήκα; Το αγριμιώ να'ναι καλά κι οι ορέξεις της για χαβαλέ! Και πού να δεις την αδερφή της ! Ακόμα πιο χαβαλετζίδικο αχαχα! Συναγωνίζονται επάξια τα διδυμάκια! :)))
      Πραγματικά ήταν όμορφες στιγμές κι οι ακουστικές μου κι οι οπτικές μου!
      Φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Αριστέα μου,
    καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία, άφθονο γέλιο και όρεξη!! :) ♥
    Χαχα!! Επί της ουσίας η στήλη της Ελευθερίας και με τι άσμα!! Υπέροχες οι φωτογραφίες από το ξεκίνημα της χρονιάς!
    Καλό τριήμερο!! Φιλάκια γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κωνσταντίνα μου! :)))
      Ελπίζω να μην τη σασκάτεψα (πολύ) τη στήλη κι η Ελευθερία να συμμεριστεί την τρέλα μου για χαβαλέ (ένεκα Παρασκευής και τριημέρου)!!
      Τις καλύτερες ευχές σου γι ατη νέα χρονιά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Έστειλε το Αγριμάκι τέτοιο άσ(θ)μα;
    Πάει, χάλασε ο κόσμος... Ως την Αυστραλία μας πήρανε χαμπάρι.
    Πλατφόρμα (της), ελπίζω η νέα χρονιά να έχει κι άλλα ακούσματα. Μετά τα τρακτέρ να περάσουμε στα τριαξονικά, νταλίκες και βυτιοφόρα.
    Με αποζημίωσαν οι ζεστές οικογενειακές στιγμές σας. Ο μπαμπάς είναι όλα τα λεφτά!... Φιλιά πολλά να δώσεις σε όλους και του χρόνου να είστε καλά και να στήνετε γιορτές και γλέντια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχαχα! Ποια παρέσυρε ποιαν είναι το ερώτημα!!! αχαχα! Ε ας κάνουμε πού και πού πλακίτσες! Επιβάλλεται να διασκεδάζουμε! Έχουμε καιρό για σοβαρότητες και κρίσεις!!!
      Ο μπαμπάς είναι όλα τα λεφτά όντως! Φήμες λένε ότι του έμοιασα λιγάκι στην τρέλα! Θέλω δρόμο πολύ λέω εγώ!!!
      Να΄σαι καλά για τις ευχές σου Μαρία μου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  10. Άλα ζειμπεκιά, η πλατφόρμα, να ουμε! Τέλειο, κι ατελείωτο το άσμα! Χα, χα, χα! Έλιωσα που λες κι εσύ Αριστέα μου! Υπέροχες, όμορφες κι ανεκτίμητες οι στιγμές στην αλλαγή του χρόνου! Εύχομαι η πυξίδα της οικογενειακής θαλπωρής κι αγάπης να μείνει σταθερή κι ανεξίτηλη στη διαδρομή της από κοινού Ζωής σας! Να είστε όλοι Πάντα Καλά καρδιά μου! Μας χάρισες γλυκά χαμόγελα, μουσική κι αισιοδοξία! Φιλιά πολλά :)) και καλό Σ/Κο!♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ' ουμε όλα ήταν υπέροχα το βράδυ της Πρωτοχρονιάς! αχαχα!
      Πραγματικά ανεκτίμητες στιγμές! Σε ευχαριστώ Κατερίνα μου για τις όμορφες ευχές σου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  11. Τραγουδάκι και πολύ τσίφτικο Αριστέα....πέθαναααααααααααα,χαχαχαχα....πω! πω! τι κυκλοφορεί τελικά στην πιάτσα....διαμάντια χαχαχα...!!! Πάντα χαρές να έχετε στο σπίτι σας,να τους χαίρεσαι Αριστέα μου!!!! φιλάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Όλοι μαζί λιώσαμε στο γέλιο τελικά! Ούτε εγώ ήξερα τι κυκλοφορεί Μαρία μου! Η αγριμιώ με πληροφόρησε! αχαχα!
      Να'΄σαι καλά για τις ευχές σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Έτσι, να καούν τα κάρβουνα, χαχαχα!

    Καληνύχτα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ωχ, Παναγία μου!!! Τι είν' τούτο; Τι είπε ο ποιητής;;; Και τώρα τι θα απογίνουμε χωρίς τρακτέρ;;;
    Να χαίρεσαι τις αγαπούλες σου, Αριστέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αχαχααχα! Πολιτισμικό σοκ ε Σοφία μου;
    Τι να πω κι εγώ που μου...αφιερώθηκε κιόλας;
    Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Σοφία μου! Να χαίρεσαι το γιο που γιορτάζει σήμερα :))
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μου άρεσαν οι φώτος σου , το κολάζ σου
    καλό τριήμερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όχι μόνο άκουσα το (χ)άσμα (χ)ασμάτων ολόκληρο, αλλά το πράγμα έγινε χειρότερο (ναι, ναι, γίνεται!) αμέσως μετά. Μόλις τελείωσε ο τρακτεριτζής το youtube έβγαλε και άλλα προτεινόμενα. Λόγω σωματοδομής της κυρίας στη φωτογραφία λοιπόν είπα να το ακούσω.
    Πάμε:
    Ντιλάιλαιλαι, ντιλάιλαιλα, όλο μου την κοπανάει και με ξεγελά.
    Τσίτα τα γκάζια λέμε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε να τριτώσει λίγο γιατί παρασοβάρεψε (;!;) το πράμα τελευταία (!!) https://www.youtube.com/watch?v=1uPnQ_wt-nw Εδώ να δεις τσίτα (και Ταρζάν μαζί, μη σου πω!!!) Αχαχαχα!

      Διαγραφή
    2. Πέτρο μου!Πάω να ακούσω τα άσματα γιατί η αλήθεια είναι ότι περιορίστηκα στην αφιέρωση! Εσύ όμως που ως γνωστόν διαθέτεις διαστροφικό μυαλό ...το προχώρησες!

      Διαγραφή
    3. @ Ήμουν σίγουρη Πέτρο μου ότι το επέλεξες λόγω της ....σωματοδομής της κυρίας! αχαχα! Περίμενες να δείξει κι άλλα; Τα λόγια τα πρόσεξες καλέ μου; Τι ακούω πρωινιάτικα η γυναίκα;
      Ευτυχώς που δεν έχω και γειτόνους γιατί τα έχω και ...τσίτα τα γκάζια!

      @Πετρούλα μου κι εσύ τέκνον μου Βρούτε; αχαχα! Βρήκαμε αλάνα ανοιχτή και παίζουμε; Τώρα βρήκε να απουσιάζει το δίδυμο της (τρελής) συμφοράς "Λυσίππη-Μιραντάκι"; αχαχα!

      Καλημέρα και στους δύο! Καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  17. Αριστέα μου προτίμησα τα White Christmas , το άσμα όντως υπάρχει?
    Χαίρομαι που είσαι καλά και ξεκινάς όμορφα , όσο για το μπαμπούλη σου να τον χαίρεσαι καλή μου τυχερούλα
    Τα πολλά φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικολίτσα μου, μην φοβάσαι! Δεν θα το βάλω στο μπλογκ να παίζει! Αύριο μεθαύριο που θα βγάλω τα Χριστουγεννιάτικα θα επιστρέψω στα γνωστά ποιοτικά μου! Πάντως ναι, ξεκίνησα κεφάτα! Όσο δεν παίρνει !!!
      Σε ευχαριστώ για την ευχή!
      Φιλάκια πολλά και καλή σου μέρα1

      Διαγραφή
  18. πόσι χαίρομαι που άλλαξε η χρονιά με αυτό που απαντάς πιο πανω!!!
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις Βαρβάρα μου! :)))
      Επιτέλους! Να πάει και κάτι καλά!
      Φιλάκια ♥

      Διαγραφή
  19. γέλιο και όρεξη θέλει η ζωή!!! και περνάς και πολύ τζιτζί!!! συμφωνώ μαζί σου!!!! πολύ καλό το άσμα!!! χαχαχαχ.. φιλάκια πολλα΄!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εύχομαι τούτη η χρονιά για όλους να διαφέρει
    και ότι καθένας μας ποθεί και αποζητά
    κοντά του να το φέρει !!!!!! !
    με ολη μου την αγάπη λατρεμενη μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κάτια μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για τις όμορφες ευχές!
      Φιλιά! :))

      Διαγραφή