Κυριακή 5 Ιανουαρίου 2014

Επιθυμίες....



Βαθιά επιθυμώ, 
και τρόπους ψάχνω να βρω
πάνω στα ναι μου και στα όχι μου να κυριαρχήσω.
Τα φράγματα που χτίζει ο φόβος,
εγώ να κατακτήσω!
Κι έπειτα, μένοντας μόνη μαζί του 
αντικριστά,στα σκοτεινά
με τις σκιές του θέλω να παίξω και να νικήσω.

Δεν ξεγελιέται σαν παιδί μικρό, 
δεν ξεπουλιέται.
Μόνο συμπόρευση ζητά να ακούγεται 
και να καυχιέται.
Πως έχει δύναμη αυτός
Στις αποφάσεις μου εμπρός, να ξεπετιέται!

Βαθιά επιθυμώ, 
και τρόπους ψάχνω να βρω
τους φόβους μου να ξεπεράσω.
Και τη ψυχή που τόσο ζητά
το νέκταρ της να την κεράσω!

@ριστέα

Καλή Κυριακή να έχετε!






60 σχόλια:

  1. ο φοβος ειναι κατι απολυτα φυσιολογικο σε καθε αλλαγη!ειμαι σιγουρη οτι θα τα καταφερεις και θα κανεις τα βηματα που θες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι τον νιώθουμε. Σημασία έχει αν το βάζουμε στα πόδια ή τον αφουγκραζόμαστε!
      Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου!

      Διαγραφή
  2. Καλή Κυριακή Αριστέα μου!
    Ωραίο πράγμα να ακούς Pavarotti και να διαβάζεις κάτι που υπάρχει και στη δική σου σκέψη και σε απασχολεί πολύ!
    Εύχομαι αυτό που επιθυμείς, να το καταφέρεις!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κωνσταντίνα μου!
      Φιλιά πολλά!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Αριστάκι μου
    Ο φόβος αν τον διαχειριστείς
    σωστά ίσως και κινητοποιήσει
    το εγώ το αλλάξει και το θωρακίσει
    Τις φοβίες να προσέχεις γιατί
    υποσκάπτει και ταλαιπωρεί το υποσυνείδητο
    Γι αυτό μην ανησυχείς,,,κουμαντάρισε το!!!!

    Καλή Κυριακή και πάντα να μας χαρίζεις διαμαντάκια
    όπως το Σημερινό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ...υποσκάπτουν και ταλαιπωρούν
      ήθελα να πω.... αχ αυτός ο δαίμων
      κι η ταχύτητα!!!!

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Ελένη . Φυσικά κι οι φοβίες ψυχολογικά θέλουν πολύ δουλειά.
      Ο φόβος πρέπει κατάματα να τον κοιτάζουμε. Πισώπλατα τρώμε τις μαχαιριές....
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
    3. Τον φόβο πρέπει κατάματα να τον κοιτάζουμε!
      χεχε! Δεν κάνεις μόνο εσύ λάθη!

      Διαγραφή
  4. Αστους φόβους κατά μέρος!!! Εδώ 80 κιλά παίδαρο κουβαλά η Κομανέτσι στη φωτό επάνω και δεν γκρινιάζει!!!! :)))))
    Βουρ στο ψητό!!!
    Μάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσεις!!!

      Στη φωτογραφία αλήθεια είναι η Κομανέτσι;
      Φιλάκια πολλά καρδούλα μου!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχα!! Φαντάζομαι δεν είναι η ίδια καλό μου αλλά έτσι που τεντώνει το αστραγάλι!!! :))) Κορίτσι λάστιχο!! Αλλά είπαμε και το αγόρι!!! Μμμμ!! Τραμπάλα και μονόζυγο 2 σε 1!!!! Χαχαχα!!
      Μάκια και βουρ στον πατσά!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. αχαχαχα! Έψαχνα όλο το google αν είχε κάνει τέτοια φωτογράφιση η Κομανέτσι! Λέω κοίτα να δεις ...πάλι αδιάβαστη με έπιασε η Μαριλένα μου! αχαχαχα!

      Διαγραφή
  5. καλημερα Αριστεα μου!
    ο φοβος ολους μας ταλαντευει αλλα μας ροστατευει συναμα..

    καλη Κυριακη να εχεις! να ερνας ομορφα ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν διαφωνώ Κικίτσα μου μαζί σου!
      Φιλάκια!
      Καλό βράδυ να έχεις!

      Διαγραφή
  6. Oμορφο! Καλη χρονια Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά χαρά μου!
      Καλή χρονιά και σε σένα εύχομαι ! :)))

      Διαγραφή
  7. πάρα πολύ όμορφο!! πάντα βρίσκουμε τρόπο να αντιμετωπίζουμε τους φόβους μας, συνήθως κοιτώντας τους κατάματα! Καλή Κυριακή, φιλάκια πολλά Αριστεάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο θέλω κι εγώ να ξεπεράσω τους φόβους/φοβίες μου!

    Πολλά φιλάκια Αριστέα:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έγραψε κι από πάνω το Ευάκι ....κοιτώντας τον κατάματα!
      Όταν γυρίζουμε την πλάτη και το βάζουμε στα πόδια χαμένοι θα βγαίνουμε...
      Το θέμα πάντως είναι η ...ισορροπία!
      Φιλάκια πολλά κοπέλα μου!

      Διαγραφή
  9. Μαθαίνουμε να μη φοβόμαστε να φοβηθούμε... μετά όλα γίνονται πιο απλά, πιο απτά!
    Χμ! και στον 'Ερωτα επίσης, το ίδιο ισχύει...
    ΑΦιλάκια γλυκιά Αριστέα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει η σκέψη σου Στεφανία μου! :)))
      Φιλάκια πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Κοντά να τον έχουμε τον φόβο Αριστάκι μου μας κάνει να σκεφτόμαστε πιο γρήγορα πιο εποικοδομητικά!
    Ξεθεριευει αν γίνει φίλος!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Όταν βρεις τη συνταγή την αγοράζω όσο όσο.
    Μέχρι τότε μείνε κι εσύ κι εγώ και όλοι μας με επιθυμίες!

    Άσχετο: μήπως έχεις το τηλέφωνο των κοριτσιών της φωτογραφίας;
    (Αν δεν έχεις της πρώτης, έστω της δεύτερης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τις παλεύω τις επιθυμίες Πέτρο μου! Μία τη φορά...baby steps!
      Τα κορίτσια από ότι κατάλαβα είναι ένα ( η Κομανέτσι ) και σηκώνει ένα καλλίγραμμο παλικάρι! Πάρε εσύ τη μία κι άσε μου το παλικάρι ;-)
      αχαχα!

      Διαγραφή
  12. πολύ όμορφο....!!και νομίζω είναι κάτι που μας απασχολεί όλους...άλλους λιγότερο και άλλους περισσότερο!
    θα σου γράψω ένα αγαπημένο μου απόσπασμα από Καζαντζάκη που μου ήρθε σαν πρώτη σκέψη μόλις "σε" διάβασα...
    "Αν μπορείς κοίταξε τον φόβο κατάματα και ο φόβος θα φοβηθεί και θα φύγει"!
    ....είναι από τις φράσεις που λέω σχεδόν καθημερινά στον εαυτό μου...
    Την καλησπέρα μου!
    Φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα λόγια του Καζαντζάκη! Μου αρέσει αυτή η αντιμετώπιση!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  13. Σιγανά και ταπεινά κι όλα θα γίνουν. Γλυκά φιλιά τρελοκομείο μου, άλλο ένα επικοδομητικό Σαββατόβραδο προστέθηκε στο λεύκωμα της ζωής μας! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ τι ωραία που το έγραψες... το λεύκωμα της ζωής μας! Με συγκίνησες!!!
      Σε ευχαριστώ για ένα ακόμα όμορφο Σαββατόβραδο που μου χάρισες! ;-)

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. τουτη τη χρονια ας φοβηθουμε λιγότερο λοιπόν ... επιθυμια καλη Κυριακη κορίτσι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ μου άρεσε! Το θέμα δεν είναι να μην φοβάται κάποιος μα να μπορεί να τιθασεύσει και να ακούσει τους φόβους του..

    Καληνύχτα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός!
      Σε ευχαριστώ για την άποψη που κατέθεσες!
      καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  16. Όμορφα λόγια...εύχομαι να τα καταφέρουμε και στην πράξη!!!
    Να έχεις ένα όμορφο βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο φόβος είναι για τους θαρραλέους.
    Εύχομαι να έχεις μια γόνιμη και δημιουργική χρονιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χμμ! Όποιος φοβάται να βουτήξει, δεν θα μάθει ποτέ κολύμπι· και οι ομορφιές του βυθού, δεν θα του αποκαλυφθούν. Καμιά φορά, βέβαια, είναι κρύα η θάλασσα. Αλλά τι πειράζει;
    Της καληνύχτας τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Γελάω με την κρύα θάλασσα! Εκεί να με δεις πόσο φοβάμαι να πέσω! Αλλά όλους τους άλλους φόβους τους παλεύω! Πρέπει να τους παλεύω γιατί έμαθα να στηρίζομαι πια σε μένα!
      Φιλάκια πολλά Αννούλα μου! ♥

      Διαγραφή
  19. "Σιγά μη κλάψω, σιγά μη φοβηθώ..."
    Αριστέα μου τον κάνουμε κινητήρια δύναμη και πάμε μπροστά.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία μου!
      Το κομμάτι το λατρεύω!
      Φιλάκια πολλά!
      Καλό ξημέρωμα!

      Διαγραφή
  20. Ο φόβος Αριστέα μου είναι κάτι που δεν πρέπει να το αφήσεις ούτε μια στιγμή χωρίς να το πολεμήσεις.
    Γιγαντώνεται και στο τέλος γίνεται ολέθριος.
    Κατά πάνω του λοιπόν για να μην μας κατακυριεύσει.
    Εσύ όμως του έδωσες μια γλύκα μ' αυτά τα λόγια που διάλεξες
    για να περιγράψεις τα συναισθήματα που αυτός γεννά.
    Και ποιητικά ναι η γλύκα αυτή είναι καταπληκτική
    αλλά δεν του αξίζουν γλύκες... θέλει πόλεμο και σκληρότητα.
    Φιλιά ευαίσθητο κορίτσι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο προστατευτική είσαι μαζί μου! Αχ γλυκιά μου Φλώρα!
      Το ξύδι το λέγανε και γλυκάδι.... Να τον γλυκαίνουμε να μην μας τρομάζει και μας κυριεύει! Μόνο αυτό!
      Φιλάκια και καλή σου μέρα!

      Διαγραφή
  21. Οι επιθυμίες μας και οι φόβοι μας....συνήθως νικάει το πιο δυνατό...ας ελπίσουμε πως οι φόβοι μας δεν είναι τόσο δυνατοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Μαρία μου! Όλοι αυτό θέλουμε! Συν Αθηνά όμως ....
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Εγώ το χέρι μου θα στο απλώσω πάντως, για να πάρεις όση ώθηση και όσο κουράγιο χρειάζεσαι, να σταματήσεις να φοβάσαι και να βρεθείς ένα βήμα πιο κοντά στις επιθυμίες σου!!!
    ;-)
    Και απ, ό,τι διάβασα και στη σημερινή σου ανάρτηση, γιορτάζει η μανούλα σου??? Να τη χαίρεσαι! Υγεία και χαμόγελο στη ζωή της! Να της δώσεις ένα πολύ γλυκό φιλί!!!
    (Ευχαριστώ για το όμορφο ξεκίνημα της ημέρας μου σήμερα!! όλες σας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γλυκιά πού είσαι :)))))
      Σε ευχαριστώ Γιάννα μου για τις ευχές! Να'σαι καλά!
      Κι εγώ σε ευχαριστώ :)) Περάσαμε πολύ όμορφα !
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  23. Επί του περιεχομένου, δεν θα σχολιάσω. (αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κακό, απεναντίας)
    Θα σταθώ στην πολύ καλή προσπάθεια να απεγκλωβιστείς από τον ελεύθερο στίχο και να χρησιμοποιήσεις τη ρίμα.
    Συνήθως ουκ ολίγοι μέτριοι (και... κάτω του μετρίου) σνομπάρουν τη ρίμα, διότι απαιτεί πλούσιο λεξιλόγιο και δουλειά για να δημιουργηθεί η στροφή. Δούλεψέ το αξίζει τον κόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω ότι είναι δύσκολο κι ότι απαιτεί πολύ καλή γνώση της ελληνική κι ένα ευρύ λεξιλόγιο. Για αυτό και δυσκολεύομαι. Δεν το 'χω πολύ! Το δοκιμάζω όμως όταν νιώσω να μου βγαίνει έτσι. Λίγες φορές! Σποραδικές!
      Δεν τη σνομπάρω πάντως! Θαυμάζω πολύ όσους το καταφέρνουν!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις παρατηρήσεις σου ( με την καλή έννοια!)

      Διαγραφή
  24. Συμπάσχω μαζί σου... Υπέροχη η φωτογραφία των χορευτών!!!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή