Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2014

Μία ψυχή από ατόφιο .... σμαράγδι!


Από καιρό ήθελα να γράψω για αυτήν.
Από τότε που έκανα μια δημοσίευση με τα παραλειπόμενα δώρα 
των γιορτών.
Το κράτησα χωριστά όμως αυτό το δώρο, γιατί ήθελα να 
μιλήσω κάποια στιγμή για τον Άνθρωπο.
Όχι για το δώρο.
Η Ιστορία ξεκινάει ως εξής:
Στα τέλη του Νοέμβρη έκανα μία κλήρωση με δυο κεριά που είχα στολίσει 
και κέρδισε στην κλήρωση.
Εγώ έστειλα τα κεριά μου.
Η φίλη μας έστειλε 
με πολλή αγάπη το βιβλίο της με παιδικά τιτιβίσματα
και μια κάρτα χειροποίητη 
με τις ευχές της για τις γιορτές που περιμέναμε .



Από τότε ως σήμερα έχει μεσολαβήσει περισσότερο από μήνας.
Στο μήνα αυτό μεσολάβησαν και κάποια τηλεφωνήματα.
Η ανακάλυψη του Γκράχαμ Μπελ 
-ο θεός να αναπαύει τη ψυχούλα του-
στην υπηρεσία μας.
Πύργος-Κρήτη, σε απόσταση αναπνοής!
Μιλάω φυσικά για τη Σμαραγδένια μας
την αγαπημένη μου Ρούλα,
μια γιαγιά με έφηβη καρδιά !
Λίγο μικρότερη από τη δική μου μαμά 
κι όμως αμέσως την ένιωσα συνομήλικη φιλενάδα.


Έτσι είναι κι η φωνή της: νεανική!
Ένας άνθρωπος που δεν σταματά να μαθαίνει,
να δημιουργεί,
να δοκιμάζει!
Κι αυτός είναι ο λόγος για το ξεχωριστό αυτό αφιέρωμα.



Το κέφι και η όρεξη που έχει να προσπαθεί διαρκώς,
να δοκιμάζει τεχνικές ζωγραφικής, ντεκουπάζ, σχέδιο, κατασκευές, 
να συμμετέχει σε φιλανθρωπικές δραστηριότητες, 
να γράφει,
να δοκιμάζεται και στην ποίηση 
(με εξαιρετικές συμμετοχές και στα δύο Συμπόσια Ποίησης)
όλα αυτά την κάνουν για μένα 
πρότυπο!
Κι έτσι θέλω να μεγαλώσω κι εγώ:
να μη σταματώ να εξελίσσομαι και να μαθαίνω!


Αυτό όμως που με έκανε να την αγαπήσω ακόμα περισσότερο
είναι το γάργαρο γέλιο της!
Ένα γέλιο γεμάτο ζωή!
Ένα γέλιο που σου διώχνει κάθε πίκρα στη στιγμή!

Ρούλα μου
είσαι πράγματι ένα ανεκτίμητο σμαράγδι!



Καλή σας μέρα
@ριστέα

Ψιλά γράμματα: Άντε να ψήσω και τη μανούλα
μου να αποκτήσει λαπιτόπι και μπλογκ! ☺

______________________________

Προστέθηκαν δύο εικόνες που μου έστειλε η Βαρβάρα 
ειδικά για τη Ρούλα της!
Η δεύτερη είναι το σημείο από την πρώτη που ήθελε να της αφιερώσει!



86 σχόλια:

  1. καλημερα και καλη εβδομαδα Αριστεα μου!
    πολλη ομορφη και τρυφερη αναρτηση!
    η σμαραγδενια Ρουλα μας ειναι σκετο σμαραγδι!
    την αγαπαμε ολοι πολυ!
    συγχαρητηρια για ολα τα ανω που διαβασα!
    περιμενω και τη μαμα σου στα μπλοκ!
    φιλακια πολλα και στις δυο σας!!
    και φιλακι στη μανουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με μια ημέρα καθυστέρησης Κική μου, σε χαιρετώ.
      Χαίρομαι πολύ για την αγάπη που της έχεις κι εσύ.
      Τη μαμά την "τρώγομαι" καιρό τώρα. Για να δούμε...
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  2. η Ρούλα είναι γενναιόδωρη! Μας έστειλε κι εμας αυτο το βιβλίο δώρο!
    Και χωρίς να μας γνωρίζει!Να'ναι καλά να δημιουργεί μαζί με τον Σμαραγδένιο της!
    καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι τόσο γλυκιά !
      Χαίρομαι που έχετε γνωρίσει κι εσείς τη γενναιοδωρία της!
      Φιλιά πολλά Νάσια μου!

      Διαγραφή
  3. Μακάρι να είχαμε πιο πολλούς τέτοιους ανθρώπους στην ζωή μας Αριστάκι.
    Μπράβο σου για την ανάρτηση!
    Σας φιλώ και τις δύο!
    Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να μην εγκατέλειπαν την αγάπη τους για ζωή! Αυτό!
      Να'σαι καλά Ελενάκι μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Μα.. δεν μεγαλώνουν ποτέ οι άνθρωποι εκείνοι που έχουν καλή ψυχή και νεανικό ενθουσιασμό για την ζωή..
    Πολύ όμορφα τα λόγια σου, είμαι σίγουρη πως θα συγκινηθεί.. Καλημέρα Αριστέα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε Κατερινάκι μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  5. Eίναι από τις καλύτερες στιγμές του μπλόκινγκ να γνωρίζεις σπάνιους ανθρώπους με ήθος, σοβαρότητα και απεριόριστη όρεξη για την εξέλιξή τους μέσα στην ζωή....
    Μου δίνεις με αυτή την ανάρτηση την ευκαιρία να πω ότι η Σμαραγδένια από τότε που άρχισα να παρακολουθώ στενά το μπλοκ της με έχει εντυπωσιάσει με την όρεξή της για δημιουργία, με τον λόγο και τα χειροποιηματά της....
    Πολύ καλά έπραξες και την ανέφερες, είναι άξια γυναίκα προς μίμηση .... και της εύχομαι να συνεχίσει έτσι για πολλά πολλά πολλά χρόνια :-)

    Καλημέρα και τα φιλιά μου ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι από τις καλύτερες στιγμές του μπλόκινγκ αυτή ... η στιγμή που συναντάς, ακούς , γνωρίζεις μια ψυχή που ως εκείνη τη στιγμή γνώριζες μόνο μέσω του γραπτού λόγου.
      Η Ρούλα είναι σπάνιο είδος.... Είναι γεμάτη όρεξη για ζωή!

      Φιλάκια πολλά Λεβίνα μου ♥

      Διαγραφή
  6. Χαχαχα γελάω με το υστερόγραφο!!!
    Δεν γνωρίζω την σμαραγδένια, ακούγεται όμως πολύ χαρούμενος άνθρωπος και χαίρομαι να γνωρίζω τέτοιους ανθρώπους....! Μόλις βρω λίγο χρόνο θα κάνω μια βολτίτσα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα εντυπωσιαστείς ....από την απλότητά της!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  7. Και όμως υπάρχουν άνθρωποι με σμαραγδένια καρδιά!!! Ο δημιουργικός και άξιος άνθρωπος είναι πάντα άξιο θαυμασμού και πρέπει να προβάλεται και να λέγεται!!! Συγχαρητήρια και στις δυο σας!!! φιλάκια Αριστέα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα όμορφα λόγια σου!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Καλημέρα Αριστάκι
    Την τίμησες επάξια
    την σμαραγδένια μας
    Τέτοιοι άνθρωποι πρέπει
    να προβάλλονται και να
    λειτουργούν σαν πρότυπο!!!!
    Ας την απολαμβάνουμε λοιπόν
    για το ήθος και τις δημιουργίες της!!

    φιλάκι γλυκό....άντε και στην μαμά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι ομορφο αφιερωμα!ομολογω πως δεν την ηξερα χαιρομαι για την ευκαιρια να τη γνωρισω.καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αριστάκι, δεν μπορώ να σου περιγράψω τα συναισθήματά μου για τη Ρουλίτσα! Είναι πλάσμα υπέροχο και όπως της έχω και της ίδιας πολλές φορές, αυτό που κάνει ΜΠΑΜ σε εκείνη είναι πως είναι ΑΝΘΡΩΠΟΣ!
    ;-)
    Αγκαλίτσα σφιχτή και φιλάκι βροχερό!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που μοιραζόμαστε τα ίδια συναισθήματα για αυτήν την υπέροχη ψυχή!
      Φιλάκια πολλά Γιάννα μου!

      Διαγραφή
  11. Σ'ευχαριστώ που μέσα από 'σένα μπορώ να 'γνωρίσω' και 'γω αυτή την φωτεινή ψυχή!
    Όμορφη μέρα Αριστέα μου!
    Φιλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πόσο λατρεύω αυτούς τους ανθρώπους! Για μένα είναι πρότυπα αυτοί οι άνθρωποι! Μαθαίνεις ότι η Ζωή δεν έχει ηλικία ούτε "πρέπει" ούτε ότι η δημιουργία, το πάθος δεν σταματάει ποτέ. Συγκινήθαηκα τώρα με το αφιέρωμα αυτό Αριστέαμου και σ' ευχαριστώ που τώρα μου δόθηκε η ευκαιρία να "γνωρίσω" έναν υπέροχο άνθρωπο!
    Την ΚΑΛΗΜΕΡΑ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία μου!
      Χαίρομαι που συμφωνούμε.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Για τη Ρούλα μας τα λόγια είναι πολύ λίγα . Αυτό το αφιέρωμα που έκανες όμως Αριστέα μου μπράβο σου γιατί είναι αληθινό και σπουδαίο . Είναι μια γυναίκα που δοκιμάζει τα πάντα και ακολουθεί τη ζωή με πολλή αισιοδοξία
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αριστέα μου χάρηκα που μας γνώρισες την υπέροχη φίλη σου! Υπέροχος και ο τρόπος που το έκανες! Να είσαστε γερές και εμπνευσμένες, αμφότερες! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η Ρούλα είναι απίστευτα γλυκός ανθρωπος - ισχύει αυτό που είπες :
    με νεανική ψυχή !!!! Θυμάμαι ακόμη το υπέροχο ποιημα που έγραψε για την έκθεση ρολογιών !!!! Όσοι -ες δεν το διαβάσατε θα το βρείτε σ' αυτή την ανάρτησή της : http://smaragdeniaroula.blogspot.gr/2013/11/blog-post_7.html
    Φιλάκια , Αριστούλα μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Νίκη μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ και το link του ποιήματος.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφη ανάρτηση Αριστέα μου!! Ακούραστη, αξιοθαύμαστη και χρυσοχέρα η σμαραγδένια μας!!!
    Να ναι καλά να δημιουργεί , να μαθαίνει, να προσφέρει απλόχερα την αγάπη της!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι αστείρευτη για πολλά χρόνια ακόμα. Για μένα αποτελεί πρότυπο!
      Φιλάκια πολλά μάτια μου♥

      Διαγραφή
  17. Σε ευχαριστούμε που μας γνώρισες τη Σμαραγδένια, Αριστέα μου!
    Φαίνεται σπουδαίος άνθρωπος :-)
    Πολλά φιλιά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ Κατερινάκι μου! Κάτι τέτοια πρέπει να διαδίδονται :))
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  18. Αριστέα μου,
    υπέροχο το αφιέρωμα στη Σμαραγδένια Ρούλα, φαίνεται εξαιρετικός άνθρωπος!! :) Το βιβλίο της κάπου το είχα ξαναδεί και φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον-μόνο και μόνο από τον τίτλο!-!
    Καλή τύχη με το ψήσιμο της μανούλας! :)
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Κωνσταντίνα μου!
      Τη μαμά τη ψήνω πολύ καιρό. Τώρα με το παράδειγμα της Ρούλας την προτρέπω ακόμα περισσότερο.
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχη η Ρούλα και πράγματι αποτελεί πρώτυπο!! Μπράβο Αριστέα μου για την πολύ όμορφη αφιέρωση σε κείνη!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ποπό, το εγκώμιο της έπλεξες! Είναι ωραίο το ότι μέσα από το blogging, έστω και εξ'αποστάσεως, αναπτύσσονται τόσο όμορφες σχέσεις με άλλα άτομα! Εύγε!

    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει κάθε λέξη το Ρουλάκι μας!
      Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργο!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Όση ομορφιά κρύβει η Σμαραγδένια φίλη μας /σου, άλλη τόση τρυφερότητα ψυχής, αναδύεται μ' ευπρέπεια και σεβασμό από σένα γλυκιά μου Αριστέα, που με το αξιόλογο αφιέρωμα σου, υπογραμμίζεις τις κοινές αρετές που σας συνδέουν! Εύχομαι γλυκιά μου, η φιλιά σας να παραμείνει ανεξίτηλη στο χρόνο και να επιδαψιλεύει τιμές!
    Καλό βραδάκι! Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι αν πω για τα λόγια σου Κατερίνα! Σε ευχαριστώ από καρδιάς για όλα!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου♥

      Διαγραφή
  22. τέλειο αφιερωμα.. μπραβο airis!!! μπράβο Ρούλαμου!!! παντα μπροστά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ναι. Από το λίγο που έχουμε συνομιλήσει μέσω των βλογ μας με την Ρούλα την Σμαραγδένια, την έχω χαρακτηρίσει εξαιρετικά ευγενική και γεμάτη ευαισθησίες κυρία!

    Πολύ όμορφο αφιέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το έχεις διαπιστώσει κι εσύ Αθηνά!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Τώρα με έκανες λιώμα... τι να πώ!!!!! περίμενε να σκουπίσω τα γυαλιά μου γιατί έχουνε θαμπώσει από τα δάκρυα... να .... ένα σκουπιδάκι μπήκε μέσα το άτιμο χι.χι.χι. δεν ξέρω αν ανταποκρίνονται όλα αυτά που γράφεις Αριστέα μου για μένα...όμως είμαι ευγνώμων στην μοίρα μου;.. στην τύχη μου;.. στην ζωή μου; που με αφήνει να έρχομαι κοντά με άτομα ξεχωριστά όπως σε όλες εσας.. τις φίλες που (γνωρισα ) μέσα από το διαδύκτιο πόσα ευχαριστώ να πώ για τα όμορφα λόγια που έγραψες για μένα και όλες οι φίλες εδώ μέσα .. ένιωσα αν το σπίτι μου ... ένας κόμπος στον λαιμό .. δεμ με αφήνει να πώ άλλα ... .. και άντε περιμενω την μαμά.. σου να τα λέμε ..χι.χιχ. φιλάκιαααααααααα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ευχαριστώωωωωωωω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσιααααα στην φωτό του καθρέφτη είμαι εγώ... εντάξει;;;; χι.χι.χι

      Διαγραφή
    2. Αρχίζοντας από το τέλος ...ναι έτσι σε έχω στην καρδιά μου...Νεότατη!
      Λιώμα δεν ήθελα να σε κάνω. Ήθελα μέσα από το δικό σου παράδειγμα να πάρουμε θάρρος και κίνητρο να προσπαθούμε πάντα να εξελισσόμαστε!
      Ρούλα μου σε θαυμάζω κι όχι άδικα!
      Επίσης έχω λατρέψει το γέλιο σου !
      Μου έχεις φτιάξει τη διάθεση στο λεπτό όταν σε ακούω!
      Να'σαι καλά!
      Την αγάπη μου σου στέλνω

      Διαγραφή
  25. Κι ότι ετοιμαζόμουν να σχολιάσω πως θα διαβάζει την ανάρτηση και θα χαμογελάει με το χαρακτηριστικό της "χιχιχι..." και θα συγκινείται και θα κλαίει. Με πρόλαβε.
    Όπως γράφει η ίδια στο χώρο της: "σύζυγος ,μητέρα .γιαγιά της διπλανής πόρτας.. με θετική σκέψη...και αισιοδοξία για την ζωή..!!!"
    Tίτλοι τιμής!
    Να'σαι καλά Αριστέα! Συγκινήθηκα πολύ απόψε με την αναφορά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να το ακούσεις αυτό το χιχιχι :))
      Όντως ...τίτλοι τιμής Μαρία μου! Την ξέρεις εξάλλου πολύ περισσότερο καιρό από μένα....
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Είχα την τύχη να είμαι η τριακοστή αναγνώστρια της Ρούλας και την μεγάλη τιμή να μου στείλει το "115 Παιδικά Τιτιβίσματα" για να με ευχαριστήσει! Είναι ένα πραγματικά μοναδικό, Ατόφιο Σμαράγδι!!
    Μπράβο Αριστέα μου και σε σένα γι' αυτή την υπέροχη δημοσίευση!
    Φιλάκια πολλά και στις δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η Σμαραγδένια μας είναι ένα αξιαγάπητο πλάσμα, πολυτάλαντη και γλυκομίλητη. Μπράβο σου για το ωραίο αφιέρωμα.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Με συγκινούν πάντα αυτά τα αφιερώματα σε κάποιους φίλους, που έχουν μιλήσει κατευθείαν στην καρδιά μας και το Ρουλάκι είναι ένα τέτοιο πλάσμα, άξιο αγάπης και θαυμασμού!

    (Απόψε έχω ημικρανία.... Μην αρχίσεις τις μαμαδίστικες συμβουλές σου, πληζ...) Πολλά φιλιά Αριστέα μου σε σένα και στο επίτιμο Ρουλάκι μας! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξεχωριστός άνθρωπος ...άξιζε το αφιέρωμα μου και κάθε μου λέξη. :)))
      Για την ημικρανία δεν πρόλαβα να μιλήσω... Εύχομαι σήμερα να είσαι καλύτερα. Πάντως σου έχω βρει ένα άρθρο σχετικό . Να στο στείλω;

      Φιλάκια τρελοκομείο μου!

      Διαγραφή
  29. ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΛΕΣ ,Αριστέα μου!!! Αν την γνωρίσεις κι απο κοντά θα τη λατρέψεις για πάντα!
    Πράγματι είναι ένα παιδί σε ώριμη έκδοση,μεγάλη δε την λες με ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ! Ιεροσυλία. Σου εύχομαι λοιπόν η ευχή σου να πραγματοποιηθεί,και είναι ευχή όλων μας,να της μοιάσουμε,χωρίς βαρυγκόμια, χωρίς αρνητικές σκέψεις,μόνο χαρά μικρού παιδιού και αισιοδοξία!
    Φιλάκια πολλά και στις δυό σας, ένα παραπάνω σ εκείνη μια που εμείς την αγκαλιά την έχουμε δοκιμάσει!

    Υ.Γ. Καλά είσαι εδώ δίπλα και εγω γιατί σε νόμιζα Θεσσαλονίκη;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο θέλω να τη γνωρίσω από κοντά! Μακάρι να γίνει κάποια στιγμή.
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου Χαρά μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
    2. Α όταν λες εδώ δίπλα πόσο δίπλα δηλαδή;;;;

      Διαγραφή
  30. αντι σχολίου, θα σε παραπέμψω στην τελευταία παράγραφο ενός κειμένου που ανακάλυψα στη βιβλιοθήκη μου πρόσφατα, και ήταν προς τιμήν της! το κείμενο τιτλοφορείται: τα ανεκτίμητα Σμαράγδια!
    ενα τέτοιο ανεκτίμητο Σμαράγδι, έχουμε γνωρίσει όλες μας!
    Συγχαρητήρια για το αφιέρωμα, το αξίζει!!!πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδέρφι... εσένα και την Χαρά από πάνω.. θα σας σκοτώσω ...χι.χι. ...γιατί με κάνετε να κοκκινίζω...έ;;; και δεν μου πάει.... μου χαλάει την επιδερμίδα λέμε..χι.χιχ...με το θάρρος της προσωπικής μας επαφής......
      το ίδιο ισχύει και με όλες σας κορίτσια... σας ευχαριστώ πολύυυυ!! φιλακιαααααα!!!!

      Διαγραφή
    2. μην ψεύδεσαι!στο καθρεφτάκι πιο πάνω δεν φαίνεται κοκκινάδι!!!
      κι εγω με το θαρρος!!!
      κι ευχαριστώ την γλυκειά μας ΑΡΙΣΤΕΑ, που βρήκε τον τροπο να το διαβάσεις τόσο άμεσα! και δες ημερομηνία, που γράφει! Απο τότε, προοριζόταν για σενα!!!φιλια πολλά και στις δυό σας!!!! εννοώ την Αριστέα και σένα, την Χαρά, θα της τα στείλω ιδιαιτέρως!!!χαχα!!!φιλιά!!! και πανατ τετοιες συγκινήσεις !τα δάκρυα λυτρώνουν!!!

      Διαγραφή
    3. Βαρβάρα μου το κείμενο μπήκε άμεσα καθώς ήταν πραγματικά ΥΠΕΡΟΧΟ!
      Να'σαι καλά !
      Και να είστε πάντα έτσι αγαπημένες σαν αδερφές! Χαίρομαι που σας έχω γνωρίσει και τις δύο. Δύο θεόσταλτοι άγγελοι έχετε υπάρξει για μένα!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  31. Η φήμη της Ρούλας έχει φτάσει και στην Αθήνα.
    Θα ήθελα πολύ να την γνωρίσω μαζί με τον άντρα της.
    'Ακουσα την ημέρα της έκθεσης των ρολογιών
    τα καλύτερα λόγια που μπορεί κανείς να πει για άνθρωπο
    και μάλιστα ομόφωνα από πολλά κορίτσια που έτυχε να την γνωρίσουν και να την αγαπήσουν.
    Φιλιά σε σένα που δικαίως την τίμησες με την ανάρτησή σου
    και σε κείνη που είναι τόσο αξιόλογο άτομο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που και τα καλά διαδίδονται Πασταφλωρίτσα μου! ♥
      Εύχομαι να πραγματοποιηθεί η ευχή σου!
      Φιλάκια πολλά πολλά! ♥

      Διαγραφή
  32. Σκέτη γλύκα το αφιέρωμα σου κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Από τα καλά της επικοινωνίας μέσω ίντερνετ. Φαντάζομαι τη στιγμή που θα συναντηθείτε (το εύχομαι)! Για κανα τέταρτο δεν θα αφήνει η μία την αγκαλιά της άλλης.
    Η ευχή μου: πάντα να γνωρίζεις σημαντικούς και γελαστούς ανθρώπους.
    Φιλιά στον Πύργο και την Κρήτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο μου από τις πιο όμορφες ευχές αυτή που μου έδωσες!
      Να'σαι καλά !
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Μπράβο σου Αριστάκι έχεις έναν μοναδικό τρόπο να με συγκινείς!Τι όμορφο να υπάρχουν τόσο ωραίοι άνθρωποι στις ζωές και τις καρδιές μας!Είσαι πολύ τυχερή που έχεις τέτοια φίλη,παράδειγμα προς μίμηση για όλους μας.Καλό βράδυ και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Πολύ γλυκό το αφιέρωμά σου στην υπέροχη Σμαραγδένια μας, Αριστέα μου! Το αξίζει και με το παραπάνω!!!!!!!!!!
    Φιλάκια και στις δύο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε Μαριάννα μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  36. Τι τρυφερη η αναρτηση σου, Αριστεα μου....
    Ενα αληθινο σμαράγδι στη μπλογκογειτονιτσα μας!
    Αλλα κι εσυ....ανεκτιμητη και αναντικαταστατη.....
    Ομορφα προτυπα και οι δυο σας , οπως και πολλοι άλλοι μπλογγερς, για μας τα...νεούδια!
    Φιλακι βροχερο και συννεφενια αγκαλιτσα.... ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Βαίλάκι μου μικρό :))0 Με συγκινείς πάντα!
      Να'σαι καλά τοσυπίτσα μου!
      Φιλάκια και αγκαλίτσες ♥

      Διαγραφή
  37. Πόσο όμορφη ανάρτηση και τι ωραίο αφιέρωμα στην γλυκιά μας Σμαραγδένια!
    Πραγματικά την θαυμάζω και νομίζω πως δεν υπάρχει ταλέντο που να μην το έχει...ή που να μην το κατακτά στη στιγμή...αγαπά τα ωραία και τη λατρεύουν κι αυτά!
    Να είναι καλά να δημιουργεί και να γελάει πάντα!
    Φιλιά πολλά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάτι που δεν θα μπορέσει να το τολμήσει :)) Χαίρομαι που συμφωνούμε Μαρία μου!
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  38. Μπραβο ΑΡΙΣΤΑΚΙ ΜΟΥ!!! Η Σμαραγδενια ειναι ξεχωριστος ανθρωπος παρολο που την ξερω ελαχιστα και διαδυχτιακα ειναι απο τα ατομα που λατρευω και εκτιμω αφανταστα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φιλιά και στις δυο νεράϊδες!!!!!!!!!!!!!!!
    Είστε υπέροχα πλάσματα!!!!!!!!!!!!
    ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αχ τι ομορφο ειναι να αισθανεσαι ετσι για μια φιλη , ειναι σπανια απο οτι ακουω και εχω δει η Ρουλα αλλα δεν ηξερα οτι ειναι απο τη πολη μου , χαιρομαι για αυτο και μπραβο σου Αριστεα που τη τιμας, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαίρη νου :))
      Α κι εσύ από Κρήτη ;
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  41. τι όμορφο αφιέρωμα , σκέψη , λόγια, εικόνες, ζωγραφιές
    όλα όλα..μπράβο σου .. και σένα και της Βαρβάρας ... είμαι μέλος και γω στο μπλοκ της Ρούλας
    να χαρείς το βιβλίο της ..
    μου άρεσε το σχόλιο σου για τη μαμά σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή