Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Μια φωτεινή ηλιαχτίδα!


Ημέρα φώτισης η σημερινή.
Είθε να έχουμε Πνευματικό φως στη ζωή μας
και να εξελισσόμαστε προς το καλύτερο.
Για μια φωτεινή ύπαρξη γράφω σήμερα,
η οποία καθόλου άγνωστη δεν είναι στους κοινούς μας φίλους.
Αυτή τη φορά όμως δεν γράφω μόνη!
Έχω φιλοξενούμενη σύμπραξη.
Αυτής της γλυκιάς μου Αννούλας από την Πάρο.

Έπειτα από 16 Παιχνίδια των λέξεων η αγαπημένη μας 
έχει καθιερωθεί σαν μια ψυχή που αγαπάει τον γραπτό λόγο
και τον στηρίζει με όλη της την καλή καρδιά.
Δεν ξέρω αν έχει κανείς συνειδητοποιήσει πόσα δικά της
χειροποίητα έργα έχει χαρίσει στη διαδρομή του Παιχνιδιού ως τώρα...
Πρόχειρος υπολογισμος .... 16 Χ 3 = 48 
Συμβαίνει όμως κάποιες φορές να ισοβαθμούν ιστορίες,
τις οποίες και πάντα επιβραβεύει.
Επιπλέον να σας θυμίσω πώς 
 χάνοντας στο mail την πρώτη μου απόπειρα στο Παιχνίδι, 
Καταλαβαίνετε λοιπόν ότι η αγάπη της δεν έχει όρια.....

Στο προηγούμενο 4ο Παιχνίδι να σας θυμίσω
το δεύτερο βραβείο κέρδισε η αγαπημένη μας Αννούλα,
"άστεγη καταληψίας" (θα το κάνει κάποια στιγμή το μπλογκ, 
μπορεί να καθυστερήσει, αλλά θα το κάνει), 
την ιστορία της οποίας και φιλοξένησα στο μπλογκ μου.

Σήμερα φιλοξενώ τις ευχαριστίες της Άννας προς τη Φλώρα
και φυσικά το έργο τέχνης που έλαβε ως δώρο.


Λίγο μετά την αλλαγή του χρόνου, μου έκανε ποδαρικό στην χαρά, το πιο όμορφο δώρο. Μεράκι και ταλέντο, κυλούν στις καμπύλες του υπέροχου κοσμήματατος· αισιοδοξία, ακτινοβολεί από τα χαρούμενα χρώματα. Μια πλούσια καρδιά, αφήνεται να ξεχειλίσει και κλείνει το περίσσευμα της αγάπης της μ'ένα περίτεχνο κούμπωμα, για να  μπορώ να το καρφιτσώνω, πάνω στην καρδιά μου. 
Φλώρα μου, σ'ευχαριστώ πολύ!

Άννα, Πάρος


Φλώρα μου, 
όλοι όσοι κερδίσαμε ένα κομμάτι της καρδιάς σου
σε ευχαριστούμε πολύ!

Καλή σας μέρα!
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν!
Να χαίρομαι τη μανούλα μου 

@ριστέα


64 σχόλια:

  1. Τι ωραία!
    Να χαίρεσαι τη μαμά σου!!! :D
    Είναι υπέροχο που φιλοξενείς ανθρώπους "άστεγους" οι οποίοι ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν blog. Άντε να τελειώνω με τις Πανελλήνιες, να βρω λίγο χρόνο για να συμμετέχω κι εγώ σε τέτοιου είδους παιχνίδια!
    την καλημέρα μκυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα κορίτσι μου γλυκό! Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! να πάνε όλα καλά με τα διαβάσματα σου και να σε δούμε κι εσένα να δημιουργείς όμορφες ιστορίες!
      Φιλιά πολλά! :)

      Διαγραφή
  2. έχετε δημιουργήσει μια πολύ όμορφη ,φωτεινή παρέα!
    Χρόνια Πολλά στη μητέρα σου! Να τη χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι έτσι είναι Νάσια μου! Δεθήκαμε πόσες ψυχές στενά νε αυτό το πανέμορφο δημιουργικό παιχνίδι!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα.
    Το TeamViewer το γνωρίζεις; Υποθέτω πως ναι. Εγκατέστησέ το λοιπόν στο δικό σου μηχάνημα (αν δεν το έχεις ήδη), επικοινώνησε με την Αννούλα να κάνει το ίδιο και στη συνέχεια βοήθησέ την να φτιάξει το μπλογκ της σύμφωνα και με τις δικές της προτιμήσεις.
    Γίνε η ιντερνετική της νονά!
    Σκέψου το. Το λέω σε σένα που ξέρεις να προσφέρεις. Νομίζω πως είναι το καλύτερο δώρο που θα μπορούσες να της κάνεις.

    Α, ναι, χρόνια πολλά στις εορτάζουσες και στους εορτάζοντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) Δεν το γνωρίζω 2) Δεν νομίζω ότι το έχω 3) και να το έχω λες να το ξέρω; Πώς να το χειριστώ; Δώσε στοιχεία. Στην Αννούλα προσφέρθηκα να της το φτιάξω εξ ολοκλήρου και να το παραδώσω με όποιες προσθήκες κι αλλαγές μου ζητούσε. Επίσης προσφέρθηκα να κάνω ένα ακόμα μπλογκ και για τις δύο άστεγες μας ( το πρότεινα και στη Σοφία). Το άφησαν και οι δύο για το μέλλον και βλέπουμε αφού δεν έχουν ελεύθερο χρόνο.
      Μεγάλη η χαρά μου να ήμουν και ιντερνιακή νονά και μαμά αλλά σαν γονιός δεν θα πίεζα ποτέ κανέναν ;-)
      Όποτε με χρειαστεί η Άννα μας ( ή και η Σοφία μας) είμαι έτοιμη να βοηθήσω!

      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Αααα! Πολύ ωραία η ιδέα του Πέτρου... Σκέψου το!
    Με το Team Viewer με έχει βοηθήσει πολλές φορές ο γαμπρός μου σε διάφορα κολλήματα που είχα..(Χάκερ ο άτιμος!)
    Η καρφίτσα είναι υπέροχη...
    Χρόνια Πολλά στη μανούλα σου, Αριστέα να΄ναι γερή και γελαστή!
    Καλημέρες σου στέλνω...βροχερές!
    Πολλά φιλιά...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως εξήγησα και του Πέτρου Αννιώ μου εδώ με πιάνετε και οι δύο αδιάβαστη! Δεν το γνωρίζω καθόλου το Team Viewer !
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! Να'σαι καλά!
      Βροχερή είναι η μέρα κι εδώ ! Βοράς και νότος βροχές έχουμε! :))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Η ιστορία της Άννας μου είχε αρέσει πάρα πάρα πολύ και χάρηκα που βραβεύτηκε...να χαρεί το δώρο της!!
    Η Φλώρα πραγματικά δημιουργεί και προσφέρει αγάπη...να μην πω και για το παιχνίδι που μας συντροφεύει δημιουργικά τόσο καιρό τώρα...είναι καταπληκτική!
    Όπως καταπληκτική είσαι κι εσύ, αλλά και η Αννούλα που θα χαρώ πολύ να τη δω με δικό της μπλογκ!
    Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη σε όλες σας!!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Μαρία μου! Μας έλειψες!!!
      Μακάρι να κάνει το δικό της στέκι η Άννα και να διαβάζουμε πιο συχνά τις όμορφες σκέψεις της!
      Φιλιά κι από μένα!

      Διαγραφή
  6. Κι έλεγα τι ξέχασα τι ξέχασα!!
    Χρόνια πολλά στη μανούλα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Χρόνια Πολλά και να χαίρεσαι την μανούλα σου ..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αριστέα μου χρόνια πολλά στη μανούλα σου να την χαίρεσαι και να σε χαίρεται.
    Όσο για την Φλώρα δεν έχω λόγια. Είναι μια φωτεινή ηλιαχτίδα!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου! Να'σαι καλά!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά στην μανούλα να είναι πάντα γερή και δυνατή να την χαίρεσαι!
    Τώρα τι να πω για την Φλώρα.
    Οτι και να πω είναι λίγο χαίρομαι που έχω γνωρίσει ανθρώπους στην μπλογκογειτονιά που ξέρουν να δίνουν και να μοιράζονται όπως εσύ και η Φλώρα!
    Είναι ότι καλύτερο!
    Αννούλα μπλογκ γρήγορα!!
    Φιλιά σε όλες σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχαχα! Γελάω με την προτροπή σου στην Άννα! Έτσι να την πιέσουμε πολύ για να το πάρει πιο πολύ στα σοβαρά! Ο λαός της την αγαπά και τη ζητά πιο συχνά!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!
      Η Φλώρα έχει την πρωτοκαθεδρία στο μοίρασμα αγάπης! Δεν τη φθάνω με τίποτα!

      Πολλά ζεστά φιλιά!

      Διαγραφή
  10. η Φλωριτσα ειναι και δικη μου αγαημενη μλοκοφιλη!
    εξαιρετικος ανθρωος!
    την Αννουλα ευχομαι να τη γνωρισω με το καιρο!
    χρονια ολλα για τη μανουλα σου Αριστεα μου! να τη χαιρεσε και να μου τη φιλησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ λέω τι τυχερές που είμαστε που έχουμε φτιάξει μια τόσο όμορφη παρεούλα!
      Σε ευχαριστώ για όλα Κικίτσα μου!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Σήμερα ανήμερα των Φώτων είναι η μέρα των άστεγων! Χαχα!
    Αννούλα μου, βούτηξες στα άγνωστα (αλλά όχι κρύα!μπρρρρ!) νερά των bloggers και κέρδισες μια υπέροχη καρφίτσα από τη Φλώρα μας τη χρυσοχέρα (και τις καρδιές μας)!
    Αριστέα, να χαίρεσαι τη μανούλα σου! Να της δώσεις πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχε! Πες το ψέματα! Κι το πετροκόριτσο στέγη έχει δώσει! Μα ποιες είμαστε;
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές Σοφία μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Ευχαριστώ και πάλι πολύ, Αριστέα μου, για την ζεστή φιλοξενία.
    Χρόνια πολλά, με υγεία για την μανούλα σου και για όλες και όλους που γιορτάζουν σήμερα.
    ( θα το φτιάξω, βρε παιδιά, το μπλογκ, μη βαράτε, έχω και τεχνική υποστήριξη από τον κομπιουτερά τον γιοκαρίνο μου, ΧΡΟΝΟ είναι που δεν έχω....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννούλα μου ...δική μου η χαρά! Τα λόγια σου στόλισμα είναι!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια πολλά!

      ΥΓ: Το ξέρω ότι θα το κάνεις. Έχω υπομονή εγώ! Δώσε μου γρήγορα το μέιλ του γιου να τον πιέσω! αχαχαχ!

      Διαγραφή
  13. Αριστέα μου, κατ' αρχήν να σου ευχηθώ χρόνια πολλά για τη μέρα αλλά και για τη γιορτή της μανούλας σου. Να την χαίρεσαι και να είστε και οι δυο χαρούμενες.
    Αριστέα μου και Αννούλα μου, όλο αυτό που διάβασα σήμερα εδώ και έχει θέμα την αφεντιά μου, σίγουρα είναι μια υπερβολή.
    Παιχνίδι ήθελα να παίξω μόνο και μερικούς συμπαίχτες.
    Δεν φταίω εγώ γιατί αγαπήσατε κι εσείς το παιχνίδι.
    Έπειτα εσείς είστε που αφιερώνετε ώρες και σκέψη γι αυτό το παιχνίδι. Εγώ απλά με λίγες χαντρούλες και λίγο σύρμα σκαρώνω μερικές καρφιτσούλες και προσπαθώ να πω ευχαριστώ.
    Τίποτε άλλο. Ας μην μεγαλοποιούμε τίποτα.
    Σας αγαπώ όλους, είστε η παρεούλα μου τις ώρες της μοναξιάς και είμαι ευγνώμων γι' αυτό.
    Αννούλα μου, ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια που με κάνουν να κοκκινίζω.
    Σου εύχομαι σύντομα να έχεις το δικό σου blog.
    Πολλά φιλιά στις δυο σας και όχι μόνο....
    σε όλους και όλες που αγάπησαν το παιχνίδι μας
    και το στηρίζουν με την γραφή τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλώρα μου ....οι αριθμοί . οι φίλοι μαρτυρούν την αλήθεια! Καμία υπερβολή! Σε ευχαριστούμε για όλα . Μάζεψες κάτω από τις φτερούγες σου πολύ κόσμο , μας γνώρισες μεταξύ μας και δημιουργήσαμε μια πανέμορφη παρέα! Λίγο τό' χεις;;
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Να'σαι καλά και να μην νιώθεις ποτέ μοναξιά ...όσο έχεις εμάς!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  14. Αριστούλα μου καλημέρα
    Είθε να φωτιστούν τα μυαλά
    των ιθυνόντων που κρατάνε
    τα κλειδιά του κόσμου...
    Να παύσει η φτώχεια η πείνα η καταπίεση
    η καταπάτηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων
    οι πόλεμοι (όποια μορφή παίρνουν) ο άκρατος
    πλουτισμός των ολίγων κ,λ.π
    Να επικρατήσει η δικαιοσύνη η ισοτιμία να προαχθεί
    η πνευματικότητα και γενικότερα να ζήσουμε σε
    ένα ανθρώπινο ασφαλές και ειρηνικό περιβάλλον
    Συγνώμη αν μακρηγόρησα
    Όσο για την Φλωρίτσα και την Αννούλα ένα είναι το
    πιο βαθύ διακριτικό τους η άδολη α γ ά π η

    Σε γλυκοφιλώ καλή και να χαίρεσαι την μανούλα
    πάντα να χαμογελά και να υγιαίνει!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν θα πω Ελένη μου σε όλες σου τις ευχές!!!
      Η άδολη αγάπη είναι πράγματι αυτή που μας τυλίγει ζεστά και περνάμε τόσο όμορφα!
      να'σαι καλά κοπέλα μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά στην μαμά σου Αριστάκι μου!! Να ναι γερή και δυνατή να σας καμαρώνει!!! :)))
    Χρόνια πολλά και καλή μας φώτιση γιατί πάντα μας χρειάζεται!!!
    Εξαιρετική η ιστορία της Αννας μας και το δώρο της είναι πανέμορφο!! Να το χαρεί κι όποτε μπορέσει ας φτιάξει κι αυτό το blog!Κι ας το επισκέπτεται και 2 φορές τη βδομάδα!! Χαχαχα!!
    Η Φλώρα με το παιχνίδι της έγινε η αιτία και να γράψω κείμενα αλλά και να σας γνωρίσω και την έχω ευχαριστήσει γι αυτό και την ξαναευχαριστώ. Διαμάντια μου!!!!
    Πόσο ανάγκη έχουμε να εκφραζόμαστε και να δημιουργούμε!! Κι ήμαστε πάρα πολλοί δόξα τον Θεό!!!
    Φιλάκια πολλά πολλά καρδιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριλένα μου σε ευχαριστώ πολύ μάτια μου για τις ευχές.
      Αυτό το έχω εξηγήσει κι εγώ ι η Αννούλα μας. Ας γράφει μία στο τόσο κι όποτε έχει χρόνο. Το Παιχνίδι της Φλώρας ήταν η αιτία να γνωρίσω κι εσένα και είμαι πολύ χαρούμενη για αυτό :))
      Φιλάκια πολλά ...διαμαντάκι μου !

      Διαγραφή
  16. τις πιο θερμές μου ευχές για την μανούλα σου Αριστέα μου!!! Συχγαρητήρια για μια ακόμα φορά στην Φλώρα και ένα μεγάλο μπράβο στην όμορφη παρέουλα σας,τα κοσμήματα της Φλώρας αλλά και τα χειροποίητα εργόχειρα της πάντα εξαιρετικά!!!!φιλάκια πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Μαρία μου, σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! :))

      Διαγραφή
  17. Τι ομορφο φως πλημμυριζει το χωρο, οταν η αγαπη πλημμυριζει την καρδια! Ποσο ταιριαστη η αναρτηση με την ημερα! Ποιος ειπε οτι η αγαπη δεν ανθιζει ακομα και μεσα σε μια οθονη, πανω σε ενα πληκτρολογιο;
    Να χαιρεσαι τη μαμακα σου! Να χαιρομαστε κι εσενα και τη Φλωρα και ολους οσους ομορφαινουν κατα τι την ημερα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλύτερα δεν θα μπορούσες να τα έχεις γράψει Χριστινάκι μου: η αγάπη τα πλημμυρίζει όλα με φως! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά στη μανούλα σου Αριστέα μου!! :)
    Συγκινητική η ανάρτηση για την υπέροχη Φλώρα μας που είναι μια φωτεινή ηλιαχτίδα!!!
    Το άγιο φως να φωτίζει τις ζωές μας!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου γλυκό για όλα!
      Να'σαι καλά!
      Καλό σου βράδυ!

      Διαγραφή
  19. Χρόνια πολλά Αριστέα μου να χαίρεσαι τη μαμά σου .
    Η Φλώρα είναι ο άνθρωπος που έδωσε την ευκαιρία να ξεπηδούν πολλές υπέροχες ιστορίες , είναι υπέροχο πόσο αγαπήθηκε και συνεχίζει να αγαπιέται , αφού στο χώρο υπάρχουν σπουδαίες πέννες .
    Μπράβο σε όλες σας στην Αννα για το όμορφο γραπτό της και σε σένα μια υπέροχη οικοδεσπότης
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νικολίτσα μου για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια! Η Φλώρα μας μάζεψε γύρω από το παιχνίδι κι όσο περνάει ο καιρός γινόμαστε ένα απίστευτο παρεάκι!
      Φιλάκια πολλά! :))

      Διαγραφή
  20. Να χαίρεσαι τη μανούλα σου (κι η δική μου γιορτάζει σήμερα παρεμπιπτόντως)!
    Αριστέα μου μπορώ να καταλάβω τη συγκίνηση σου και της Άννας μας, γιατί την έχω νιώσει κι εγώ στο πετσί μου. Κι ας μην θέλει να το παραδεχτεί η Φλώρα. Δεν είναι οι χαντρούλες και το σύρμα. Είναι η αγάπη και η φροντίδα της, η συνέπεια και το ήθος της. Πολύτιμα και σπάνια δώρα αγάπης!
    Αννούλα μας να είσαι καλά και να έχεις μια καλότυχη χρονιά με υγεία και ευημερία!
    Αριστέα μας, ευχαριστούμε που γίνεσαι ο σύνδεσμος για να επικοινωνούμε με σπάνιους ανθρώπους σαν την Αννούλα.
    Να'στε καλά ρε κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου να χαιρόμαστε τις μανούλες μας !!! Τι σύμπτωση :)))
      Πες τα γιατί αμάν πια με τη μετριοφροσύνη της! έχει μοιράσει πάνω από πενήντα έργα τέχνης! Δεν το κάνει εύκολα αυτό κανείς!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Μου δίνεις δύναμη να συνεχίζω να ξέρεις!
      Φιλάκια πολλά και ζεστά!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια Πολλά για την αγαπημένη σου μητερούλα Αριστέα μου, να είναι πάντα γερή δυνατή και μόνο πλεονεκτήματα χαράς και ευτυχίας να λούζουν το σπιτικό της και να τα μοιράζεται με αγάπη και θαλπωρή με την οικογένεια της!
    Πολύ ευγενικό που φιλοξενείς τη φίλη Άννα κι εύχομαι σύντομα με το δικό της blog! Όσο για τη Φλώρα, εκείνο που μετράει είναι αγάπη και η επιμέλεια των όσων προσφέρει που δένουν, "ανεκτίμητα" συναισθήματα με τα χειροποίητα κοσμήματα της! Να είσαι καλά κοπέλα μου και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Έχω χαθεί λίγο, αλλά θα με δικαιολογήσεις με την ανάρτηση μου στις 15 του μηνός!
    Φιλιά πολλά με αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
      Καλή εβδομάδα και σε σένα! Με τη σημερινή αργία ξέχασα ότι έχουμε μια νέα βδομάδα. Πάντα είμαστε δικαιολογημένοι. Εύχομαι να είναι για καλό! ♥
      Φιλάκια πολλά!

      Διαγραφή
  22. Xρόνια πολλά, καλά κι ευτυχισμένα!!! Η μανούλα πολύχρονη, γερή να απολαμβάνει τους καρπούς των κόπων της....!!! Η Φλώρα είναι ένας επίγειος άγγελος και είμαι ευτυχής που τη γνωρίζω, χαρη στο παιχνίδι της έγραψα τις ιστορίες μου και απόλαυσα τις ιστορίες των άλλων συμμετεχόντων, γνώρισα καταπληκτικούς ανθρώπους, φλιοξενήθηκα,σχολίασα,μαγεύτηκα.....ανακάλυψα θησαυρούς, αποκόμισα δώρα χαράς και είμαι για όλα ευγνώμων !!! Αριστέα μου κι εσένα δώρο σε θεωρώ όπως την Πέτρα τη Μαρία Κ., την ΄Αννα,
    και όλους τους υπέροχους φίλους που συναντώ στα μπλοκ σας!!!
    Μία ξεχωριστή παρέα που απαρτίζεται από σπάνιους ανθρώπους!!!
    Με το δεξί ο καινούριος χρόνος, με το δεξί και στο σπιτάκι της ΄Αννας...με το καλό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Κλαυδία μου και σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου! Με τιμούν αφάνταστα τα λόγια σου! Είμαστε όλοι ευτυχείς για τη γνωριμία μέσω του Παιχνιδιού.
      Να'σαι καλά! Τα φιλιά μου και την αγάπη μου !

      Διαγραφή
  23. Όμορφο το δώρο!
    Να χαίρεσαι τη μαμά σου και να σε χαίρεται και αυτή!
    Καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Και ναι, καθώς έχω κερδίσει καρφίτσες από τη Φλώρα είναι πραγματικά αριστουργήματα!
      Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα :)))

      Διαγραφή
  24. Χρόνια πολλά στη μαννούλα σου!εγω παλι, θα πω οτι ενώ η ηλιαχτίδα αναφέρεται στη Φλωρα, ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ, μου φανηκε σαν μια ηλιαχτίδα ΌΛΟ αυτο το γραπτο, διαβάζοντας το!!!να είστε καλά, ΌΛΕΣ!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!
    υ.γ. η καρφίτσα υπεροχη!!!καλοφόρετη να είναι!!φιλια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με συγκινούν αφάνταστα τα λόγια σου Βαρβάρα μου! :)))
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!
      Φιλάκια ζεστά καρδιά μου!

      Διαγραφή
  25. Χρόνια πολλά στη μητέρα σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τρελοκομείο, φοβερή η σύμπτωση να μιλάμε σήμερα για το Φλωρούκο μας! Χαχα! Να δώσεις στη μαμά ένα γλυκό φιλάκι και να ζήσει σαν τα ψηλά βουνά να σε καμαρώνει! Φιλιά πολλά και καλό βραδάκι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε! Τι σύμπτωση κι αυτή! :)))
      Θα τις δώσω τις ευχές, θα της τις διαβάσω όλες! Προς το παρόν της τα είπα χονδρικά! Να'σαι καλά αγάπη μου!
      Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  27. Αριστεούλα μου , τι γλυκιά σκέψη..η σκέψη να κάνεις αυτή την ανάρτηση...με συγκίνησαν όλα αυτά που διαβασα και ο τρόπος παρουσίασης... διαβασα και το σχόλιο (στα σχόλια κάτω) της Αννας και της Φλώρας και τις απαντήσεις σου... Μπράβο σου ... Ολες αγαπούμε την Φλώρα μας και εκείνη έχει μια αγάπη για όλες μας..και φτιάχνει και όμορφα κοσμήματα γεμάτα με αγάπη..Την Αννα δε την "ξέρω", νομίζω μια φορά η Πέτρα έκανε μια ανάρτηση για την Αννα και απαντούσε η Αννα εκ μέρους της Πέτρας και απαντησε στο σχολιο που εγραψα..ως εκεί μονο..αυτό μόνο.. Να χαίρεσαι την μανούλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρεις: Η Φλώρα δεν υπάρχει! Κι είναι και τόσο ταπεινή η καλή μου!
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  28. Μου άρεσε ο τίτλος της ανάρτησης σου και η φώτο που έβαλες...Ομορφο το δώρο της Φλώρας προς την Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)) Κι εγώ δεν σε ευχαρίστησα για τις ευχές σου για τη μαμά μου !
      Να'σαι καλά!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  29. ομορφιες..και όμορφη μουσική.. για να συνοδέψουν τις όμορφες ευχές.. σου εύχομαι καλή χρονια, με μια υπέροχη και ωραία ζωή...
    να χαίρεσαι την μανούλα σου.. ό,τι καλό να σας τύχει!!!!! μακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να την χαίρεσε την μανούλα σου Αριστέα μου!
    Καλή κι`ευλογημένη χρονιά σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χρυσούλα μου!
      Να΄σαι καλά!
      Καλή χρονιά να έχεις κι εσύ χαρά μου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Να χαίρεσαι τη μητέρα σου, και εκτός από φιλοξενία, δείξε στην κοπελιά πως να φτιάξει blog στο άψε σβήσε! Απλά κατεβάζετε αμφότερες το δωρεάν teamviewer και χωρίς εγκατάσταση (με απλή εκτέλεση) μπορείς να της δείχνεις τι κάνεις στον υπολογιστή της και να μαθαίνει!
    Να χαίρεσαι την καρφίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θέμα χρόνου να κάνει η Αννούλα το μπλογκ της! Σε ευχαριστώ για όλα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  32. Καλή και Φωτεινή εβδομάδα κοριτσάκι μου!
    Να χαίρεσαι την μανουλίτσα σου και τα όμορφα από καρδιάς δωράκια σου!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερινάκι μου, σε ευχαριστώ πολύ χαρά μου!
      Να'σαι καλά!
      Φιλιά!

      Διαγραφή